Jij bent duidelijk nooit een ekte baas tegengekomen, anders had je niet zoveel praatjes!!!quote:Op donderdag 25 juni 2026 04:06 schreef Kissingbird het volgende:
Echte bazen hoeven het niet zeggen die zijn het gewoon![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2026 04:12 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nooit een ekte baas tegengekomen, anders had je niet zoveel praatjes!!!
Owwwquote:
Ik stem tegen een omslagquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:15 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.gelderlander.(...)den-omlaag~aff74502/
Het is nog een paar dagen puffen en kreunen (en genieten), maar er is een forse weersomslag op komst. Terwijl de temperatuur vrijdag lokaal oploopt tot bijna 40 graden, duikelt het kwik na het weekend keihard omlaag. Volgende week is het nog maar een graad of 21, meldt Weeronline.
Thats what she said (het staat er echt) @:kissingbird @:greysbones @:maily
Heerlijk weerquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:13 schreef StevenHyde het volgende:
Kuthitte
En dan bedoel ik niet dat plaatje van kissingbird
Aircoquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:31 schreef StevenHyde het volgende:
Heb je airco? Of kun je 'gewoon' goed tegen de hitte?
Uitsteekbaarquote:
Hier ook, maar ik ben er nog veel minder voor gemaakt. Altijd al erg veel last gehad van hitte. Daarentegen kan ik dan weer wel goed tegen kouquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Airco
Dus in huis is het prima
Maar airco staat nu niet aan
Vanmiddag of eind van de middag pas
Kan ik goed tegen de warmte
Mwah
Blond haar blauwe ogen
Ben er niet voor gemaakt zeg maar
Maar geniet er wel van
FTFYquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:13 schreef StevenHyde het volgende:
Kuthitte
En dan bedoel ik niet dat plaatje gaatje van kissingbird
Aan het genietenquote:
Als ik nu zou gaan hardlopen valquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik ben er nog veel minder voor gemaakt. Altijd al erg veel last gehad van hitte. Daarentegen kan ik dan weer wel goed tegen kou
Same. Ja ik niet vanwege de hitte, maar omdat ik niet zo graag een stratenmakers decolleté heb.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik nu zou gaan hardlopen val
Ik denk ik dood neer
Mijn regulatie werkt niet zo best
Maar zolang ik daar rekening mee houdt gaat het helemaal prima
Vandaar ook dat ik geen stratenmaker ben geworden
ge je weer loerenquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:14 schreef hemarookworst het volgende:
Het is weer tijd voor Luminosity Festival
Bekijk deze YouTube-video
ja maar lekker vanuit huis, je zou daar maar staan in de hittequote:
hoe warm is het nu aan het strand?quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar lekker vanuit huis, je zou daar maar staan in de hitte
zal ook wel rond de 30 zijnquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe warm is het nu aan het strand?
bij jou wel koel te houden ?quote:
heb aircoquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met ventilator wel goed te doen, bij jou?
Was het toen afgefikt of geld opquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:51 schreef hemarookworst het volgende:
de mainstage is weer lekker ouderwets trancy, dat kon je vorig jaar niet zeggen
gezel mozarelquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
O wtf zit ik opeens hier
Geen dts
bring back the old daysquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:51 schreef hemarookworst het volgende:
de mainstage is weer lekker ouderwets trancy, dat kon je vorig jaar niet zeggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |