abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221142158
...hier om je mars te breken.
pi_221142159
Echte bazen hoeven het niet zeggen die zijn het gewoon O-) :Y
Smile, it's free therapy.
pi_221142161
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 04:06 schreef Kissingbird het volgende:
Echte bazen hoeven het niet zeggen die zijn het gewoon O-) :Y
Jij bent duidelijk nooit een ekte baas tegengekomen, anders had je niet zoveel praatjes!!!
...hier om je mars te breken.
pi_221142168
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 04:12 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Jij bent duidelijk nooit een ekte baas tegengekomen, anders had je niet zoveel praatjes!!!
Smile, it's free therapy.
pi_221142258
Smile, it's free therapy.
pi_221142261
Smile, it's free therapy.
pi_221142277
...hier om je mars te breken.
pi_221142295
Smile, it's free therapy.
pi_221142364
Wat een bagger :7
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_221142631
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 06:41 schreef laforest het volgende:
Wat een bagger :7
Lafie *O* O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221142635
quote:
Owww
Moet jij ons wat vertellen ?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221142891
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 06:41 schreef laforest het volgende:
Wat een bagger :7
En ook hallo *O*
Smile, it's free therapy.
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:13:58 #213
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_221142997
Kuthitte
En dan bedoel ik niet dat plaatje van kissingbird
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:15:22 #214
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_221143008
https://www.gelderlander.(...)den-omlaag~aff74502/

Het is nog een paar dagen puffen en kreunen (en genieten), maar er is een forse weersomslag op komst. Terwijl de temperatuur vrijdag lokaal oploopt tot bijna 40 graden, duikelt het kwik na het weekend keihard omlaag. Volgende week is het nog maar een graad of 21, meldt Weeronline.

Thats what she said (het staat er echt) @Kissingbird @greysbones @maily
pi_221143165
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:15 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.gelderlander.(...)den-omlaag~aff74502/

Het is nog een paar dagen puffen en kreunen (en genieten), maar er is een forse weersomslag op komst. Terwijl de temperatuur vrijdag lokaal oploopt tot bijna 40 graden, duikelt het kwik na het weekend keihard omlaag. Volgende week is het nog maar een graad of 21, meldt Weeronline.

Thats what she said (het staat er echt) @:kissingbird @:greysbones @:maily
Ik stem tegen een omslag :R
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221143168
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:13 schreef StevenHyde het volgende:
Kuthitte
En dan bedoel ik niet dat plaatje van kissingbird
Heerlijk weer *O*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:31:20 #217
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_221143179
Heb je airco? Of kun je 'gewoon' goed tegen de hitte?
pi_221143192
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:31 schreef StevenHyde het volgende:
Heb je airco? Of kun je 'gewoon' goed tegen de hitte?
Airco
Dus in huis is het prima
Maar airco staat nu niet aan
Vanmiddag of eind van de middag pas

Kan ik goed tegen de warmte
Mwah
Blond haar blauwe ogen
Ben er niet voor gemaakt zeg maar
Maar geniet er wel van
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221143203
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
Lafie *O* O+
Greysss :* :W
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_221143206
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:34 schreef laforest het volgende:

[..]
Greysss :* :W
Hoe is het O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221143208
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:55 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
En ook hallo *O*
:D
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_221143249
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hoe is het O+
Uitsteekbaar :Y

En met u?
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:45:23 #223
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_221143278
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
Airco
Dus in huis is het prima
Maar airco staat nu niet aan
Vanmiddag of eind van de middag pas

Kan ik goed tegen de warmte
Mwah
Blond haar blauwe ogen
Ben er niet voor gemaakt zeg maar
Maar geniet er wel van
Hier ook, maar ik ben er nog veel minder voor gemaakt. Altijd al erg veel last gehad van hitte. Daarentegen kan ik dan weer wel goed tegen kou :)
  Spellchecker donderdag 25 juni 2026 @ 10:15:35 #224
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221143513
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:34 schreef laforest het volgende:

[..]
Greysss :* :W
*O* O+
  Spellchecker donderdag 25 juni 2026 @ 10:18:49 #225
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221143533
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:15 schreef maily het volgende:

[..]
*O* O+
Hoi maily :W
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  Spellchecker donderdag 25 juni 2026 @ 10:20:21 #227
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221143536
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:19 schreef laforest het volgende:

[..]
Hoi maily :W
ik zie jou al lopen :D

pi_221143540
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:13 schreef StevenHyde het volgende:
Kuthitte
En dan bedoel ik niet dat plaatje gaatje van kissingbird
FTFY
...hier om je mars te breken.
pi_221143634
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:41 schreef laforest het volgende:

[..]
Uitsteekbaar :Y

En met u?
Aan het genieten
Vrij en het is prachtig weer
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221143639
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:45 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Hier ook, maar ik ben er nog veel minder voor gemaakt. Altijd al erg veel last gehad van hitte. Daarentegen kan ik dan weer wel goed tegen kou :)
Als ik nu zou gaan hardlopen val
Ik denk ik dood neer
Mijn regulatie werkt niet zo best
Maar zolang ik daar rekening mee houdt gaat het helemaal prima
Vandaar ook dat ik geen stratenmaker ben geworden 8-)
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221143640
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:15 schreef maily het volgende:

[..]
*O* O+
Mailssss O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:08:28 #232
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_221143912
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
Als ik nu zou gaan hardlopen val
Ik denk ik dood neer
Mijn regulatie werkt niet zo best
Maar zolang ik daar rekening mee houdt gaat het helemaal prima
Vandaar ook dat ik geen stratenmaker ben geworden 8-)
Same. Ja ik niet vanwege de hitte, maar omdat ik niet zo graag een stratenmakers decolleté heb.
Ik ben wel begin vd week een rondje gaan fietsen op de racefiets. Was de enige kans om even savonds eruit te gaan. Maar waar ik normaal 5/6 vd 7 dagen per week wandel of hardloop. Daar doe ik dat nu al 1,5 week niet. Mijn lichaam gaat uit met dit weer.
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:08:42 #233
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_221143922
Mailydepaily in da house *O*
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:14:45 #234
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_221144339
*O*

Het is weer tijd voor Luminosity Festival

Bekijk deze YouTube-video
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_221144585
quote:
88s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:14 schreef hemarookworst het volgende:
*O*

Het is weer tijd voor Luminosity Festival

Bekijk deze YouTube-video
ge je weer loeren :P
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:38:23 #236
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_221144602
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:35 schreef greysbones het volgende:

[..]
ge je weer loeren :P
ja maar lekker vanuit huis, je zou daar maar staan in de hitte :X
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_221144608
quote:
88s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:38 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
ja maar lekker vanuit huis, je zou daar maar staan in de hitte :X
hoe warm is het nu aan het strand?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:40:11 #238
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_221144619
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
hoe warm is het nu aan het strand?
zal ook wel rond de 30 zijn
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_221144623
quote:
88s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:40 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
zal ook wel rond de 30 zijn
bij jou wel koel te houden ?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:42:05 #240
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_221144633
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:40 schreef greysbones het volgende:

[..]
bij jou wel koel te houden ?
Met ventilator wel goed te doen, bij jou?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')