nee ze gingen experimenteren met wat techno-achtige dj's, want dat is waar de nieuwe trance zich beetje naar ontwikkelt, vond het publiek niet zo leuk. die techno dj's hebben ze nu naar een andere kleinere stage geplaatstquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Was het toen afgefikt of geld op
Die vind ik moooiquote:
Dat was Tomorrowland.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Was het toen afgefikt of geld op
Oh apart, ze hebben liever een niche stage soort vanquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee ze gingen experimenteren met wat techno-achtige dj's, want dat is waar de nieuwe trance zich beetje naar ontwikkelt, vond het publiek niet zo leuk. die techno dj's hebben ze nu naar een andere kleinere stage geplaatst
nootjequote:Op donderdag 25 juni 2026 12:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Die vind ik moooi
Goedemidddagg greyiesqueen
Kan Woody mooi opknappen, goed gedaan.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:53 schreef greysbones het volgende:
ow Woody woodpecker is een half uurtje geleden opgehaald
pikte de dame van de dierenambulance nog 3 keer
en toen onderweg naar de vogelopvang
Ja, net als Defqon1 dit weekend hebben ook een trancestage, daar draaien een paar artiesten die ook op Luminosity draaien dat is nieuwquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oh apart, ze hebben liever een niche stage soort van
O leuk, iets voor jou om te gaan een keerquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, net als Defqon1 dit weekend hebben ook een trancestage, daar draaien een paar artiesten die ook op Luminosity draaien dat is nieuw![]()
Van Luminosity is het wel leuk dat er wat ouder publiek op afkomt.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Veel knappe dames in leuke outfits enzo
Jij bent een kennerquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Van Luminosity is het wel leuk dat er wat ouder publiek op afkomt.
Heer UN.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:07 schreef _UserName_ het volgende:
Ik hoor knappe dames in leuke outfits
Ben er nog nooit geweest maar kijk de streams/ sets wel elk jaar.quote:
Ok ok, goede observatorquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest maar kijk de streams/ sets wel elk jaar.
was vorig jaar wel naar Lumi, kon gewoon op het strand volgen zonder kaartjequote:Op donderdag 25 juni 2026 13:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O leuk, iets voor jou om te gaan een keer
Lifehackquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was vorig jaar wel naar Lumi, kon gewoon op het strand volgen zonder kaartje
Toen was het wel iets minder warm.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was vorig jaar wel naar Lumi, kon gewoon op het strand volgen zonder kaartje
het was toen perfect weer, iets boven de 20 en volop zonquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen was het wel iets minder warm.
vond ik 2-3 jaar geleden al op ASOTquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
Trouwens best een dure hobby tegenwoordig, een festival bezoeken.
Een biertje (0,25L) op Defqon.1 kost momenteel ¤ 3,95 tot ¤ 4,00, wat gelijk staat aan 1 muntje. Houd er rekening mee dat muntjes tijdens het weekend vaak per stuk iets duurder worden als je er minder in één keer koopt.
En domste is nog geen dop op waterflesjequote:Op donderdag 25 juni 2026 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
Trouwens best een dure hobby tegenwoordig, een festival bezoeken.
Een biertje (0,25L) op Defqon.1 kost momenteel ¤ 3,95 tot ¤ 4,00, wat gelijk staat aan 1 muntje. Houd er rekening mee dat muntjes tijdens het weekend vaak per stuk iets duurder worden als je er minder in één keer koopt.
Daar is een oplossing voor.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En domste is nog geen dop op waterflesje
Eerst maar afwachten of ze wel gaan spelen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik verwacht chaos buiten met deze temperaturen en NL die speelt
Ik kijk toe van binnen
Oooo oja storm kans daar in Kansas Cityquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eerst maar afwachten of ze wel gaan spelen.
We gaan het meemaken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oooo oja storm kans daar in Kansas City
Oooo ik weet wat gaat komen dan want dan was eerder ookquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:38 schreef hemarookworst het volgende:
Mooie nacht, en Nederland en Turkije speelt en dan ook nog vol oververhitte mensen
Lekker ite en ook een coole dag gewenst.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Lunchtijd
Een fijne koele dag gewenst (zover dat kan)
Dame NP.quote:
Wat biedt je?quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil je kijken of bekeken worden?
FrissigFruitjeeeeee!!!quote:
Nou joepiequote:Op donderdag 25 juni 2026 13:38 schreef hemarookworst het volgende:
Mooie nacht, en Nederland en Turkije speelt en dan ook nog vol oververhitte mensen
Nimmanymphoootjequote:Op donderdag 25 juni 2026 15:31 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Wat biedt je?
[..]
FrissigFruitjeeeeee!!!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |