abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker zaterdag 20 juni 2026 @ 20:31:27 #1
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221101975


Voor uwe dagelijkse portie bagger, ongein, onderbroekenlol en geginnegap.
En neem jezelf vooral niet te serieus, daar heb je andere dingen voor

  Spellchecker zaterdag 20 juni 2026 @ 20:31:56 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221101987
TT over voebal ......

voor de niet-kijkers :+
pi_221102044
Smile, it's free therapy.
  Spellchecker zaterdag 20 juni 2026 @ 20:37:35 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker zaterdag 20 juni 2026 @ 20:38:15 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221102242
Smile, it's free therapy.
pi_221102253
oh neeee overtreding -O-
Smile, it's free therapy.
pi_221102257
Zwaar bestraffen :Y
Smile, it's free therapy.
pi_221102472
Smile, it's free therapy.
pi_221102487
Smile, it's free therapy.
pi_221102530
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:51 schreef Shii het volgende:
Lijkt me stug dat iemand deze uitslag in de poule heeft ingevuld.
Nee, zag wel dat gedacht werd dat Nederland zou winnen maar 5-1 is wel een flinke overwinning.
Smile, it's free therapy.
pi_221102544
Nog 5 minuutjes
Kijken of we nog een goal erbij kunnen krijgen
Smile, it's free therapy.
pi_221102591
Smile, it's free therapy.
  Spellchecker zaterdag 20 juni 2026 @ 20:56:13 #16
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221102635
jaaaa klaar *O* *O* *O* *O* *O*
Smile, it's free therapy.
pi_221102665
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:51 schreef Shii het volgende:
Lijkt me stug dat iemand deze uitslag in de poule heeft ingevuld.
Ik had 3-1 ingevuld bij espn wk poule :D
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_221102831
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:59 schreef Shii het volgende:

[..]
Wow zat je dichtbij.
Ja ik doe het wel redelijk goed
Speelronde 1:62 punten
Speelronde 2:27 punten tot nu toe *O*
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_221103004
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:56 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wordt er voor z'n kloten geschopt? :?
  Spellchecker zaterdag 20 juni 2026 @ 21:24:06 #22
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221103009
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:23 schreef ToT het volgende:

[..]
Wie wordt er voor z'n kloten geschopt? :?
dat laten ze niet zien :P
pi_221103108
Afrika wil herstelbetalingen omdat we ooit slaven van hen hebben gekocht, Iran gooit dat slootje weer op slot omdat Israël weer eens stout is geweest.

Ik krijg kramp in me giechel van het emo.giffen bij het nieuws van vandaag. :')
pi_221103122
Ik volg het nieuws niet meer zo. Soms wel jammer als je niet mee kan praten, maar ook beter voor m'n gemoedsrust.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 21:36:20 #25
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221103136
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:33 schreef ToT het volgende:
Afrika wil herstelbetalingen omdat we ooit slaven van hen hebben gekocht, Iran gooit dat slootje weer op slot omdat Israël weer eens stout is geweest.

Ik krijg kramp in me giechel van het emo.giffen bij het nieuws van vandaag. :')
Bekijk deze YouTube-video
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 21:44:26 #27
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221103226
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_221103617
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:34 schreef Shii het volgende:
Ik volg het nieuws niet meer zo. Soms wel jammer als je niet mee kan praten, maar ook beter voor m'n gemoedsrust.
Fucking DIT dus!

Ik lees de Frontpage wel, maar verder niets. Je hebt er toch allemaal geen invloed op, veel dingen hebben niet direct invloed op je leven en verder is het allemaal gewoon zwaar kut.
pi_221103633
quote:
Dan heeft die ouwe wortelhoofd wel een verdomd jonge deerne aan z'n puddingbuks hangen!
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:17:34 #31
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221103646
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:16 schreef ToT het volgende:

[..]
Dan heeft die ouwe wortelhoofd wel een verdomd jonge deerne aan z'n puddingbuks hangen!
Volgens mij is dat meer een zakelijke relatie.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_221103801
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:17 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Volgens mij is dat meer een zakelijke relatie.
Hoe lang geleden zal hij 'em voor het laatst by the pussy gegrabbed hebben? :T
  Spellchecker zaterdag 20 juni 2026 @ 22:29:26 #33
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221103816
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:28 schreef ToT het volgende:

[..]
Hoe lang geleden zal hij 'em voor het laatst by the pussy gegrabbed hebben? :T
pi_221103831
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:15 schreef ToT het volgende:

[..]
Fucking DIT dus!

Ik lees de Frontpage wel, maar verder niets. Je hebt er toch allemaal geen invloed op, veel dingen hebben niet direct invloed op je leven en verder is het allemaal gewoon zwaar kut.
Frontpage is toch gewoon herschreven nieuws van andere sites? :7
Smile, it's free therapy.
pi_221103954
Vuurwerk hier omdat wat mensen een balletje in een netje hebben getrapt.
pi_221103964
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:29 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Frontpage is toch gewoon herschreven nieuws van andere sites? :7
True, maar het is tenminste lekker beperkt wat je hier leest! _O-
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:44:22 #38
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221104092
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:38 schreef ToT het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 23:00:10 #40
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221104281
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:58 schreef ToT het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_221104312

(Ik zocht eigenlijk gifjes van dat hij op die ouwe opoe zat te geilen.)
  zaterdag 20 juni 2026 @ 23:08:12 #42
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221104376
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
(Ik zocht eigenlijk gifjes van dat hij op die ouwe opoe zat te geilen.)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_221104413
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:08 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Uiteraard, want:

  zaterdag 20 juni 2026 @ 23:11:50 #44
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221104434
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:10 schreef ToT het volgende:

[..]
Uiteraard, want:

[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_221104468
Weet je wat jij bent?

pi_221104491
Oh ja, het is zaterdagavond he?

  zaterdag 20 juni 2026 @ 23:18:20 #48
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221104529
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_221104971
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:15 schreef ToT het volgende:
Oh ja, het is zaterdagavond he?

[ afbeelding ]
Mijn IPA is bijna op
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 21 juni 2026 @ 01:03:56 #50
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221105337
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')