Nee, zag wel dat gedacht werd dat Nederland zou winnen maar 5-1 is wel een flinke overwinning.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:51 schreef Shii het volgende:
Lijkt me stug dat iemand deze uitslag in de poule heeft ingevuld.
Ik had 3-1 ingevuld bij espn wk poulequote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:51 schreef Shii het volgende:
Lijkt me stug dat iemand deze uitslag in de poule heeft ingevuld.
Wow zat je dichtbij.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik had 3-1 ingevuld bij espn wk poule
Ja ik doe het wel redelijk goedquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:33 schreef ToT het volgende:
Afrika wil herstelbetalingen omdat we ooit slaven van hen hebben gekocht, Iran gooit dat slootje weer op slot omdat Israël weer eens stout is geweest.
Ik krijg kramp in me giechel van het emo.giffen bij het nieuws van vandaag.
Fucking DIT dus!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:34 schreef Shii het volgende:
Ik volg het nieuws niet meer zo. Soms wel jammer als je niet mee kan praten, maar ook beter voor m'n gemoedsrust.
Volgens mij is dat meer een zakelijke relatie.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan heeft die ouwe wortelhoofd wel een verdomd jonge deerne aan z'n puddingbuks hangen!
Hoe lang geleden zal hij 'em voor het laatst by the pussy gegrabbed hebben?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer een zakelijke relatie.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe lang geleden zal hij 'em voor het laatst by the pussy gegrabbed hebben?
Frontpage is toch gewoon herschreven nieuws van andere sites?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Fucking DIT dus!
Ik lees de Frontpage wel, maar verder niets. Je hebt er toch allemaal geen invloed op, veel dingen hebben niet direct invloed op je leven en verder is het allemaal gewoon zwaar kut.
True, maar het is tenminste lekker beperkt wat je hier leest!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Frontpage is toch gewoon herschreven nieuws van andere sites?
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
(Ik zocht eigenlijk gifjes van dat hij op die ouwe opoe zat te geilen.)
Mijn IPA is bijna opquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:15 schreef ToT het volgende:
Oh ja, het is zaterdagavond he?
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |