Nee, zag wel dat gedacht werd dat Nederland zou winnen maar 5-1 is wel een flinke overwinning.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:51 schreef Shii het volgende:
Lijkt me stug dat iemand deze uitslag in de poule heeft ingevuld.
Ik had 3-1 ingevuld bij espn wk poulequote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:51 schreef Shii het volgende:
Lijkt me stug dat iemand deze uitslag in de poule heeft ingevuld.
Wow zat je dichtbij.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik had 3-1 ingevuld bij espn wk poule
Ja ik doe het wel redelijk goedquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:33 schreef ToT het volgende:
Afrika wil herstelbetalingen omdat we ooit slaven van hen hebben gekocht, Iran gooit dat slootje weer op slot omdat Israël weer eens stout is geweest.
Ik krijg kramp in me giechel van het emo.giffen bij het nieuws van vandaag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |