Nee, zag wel dat gedacht werd dat Nederland zou winnen maar 5-1 is wel een flinke overwinning.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:51 schreef Shii het volgende:
Lijkt me stug dat iemand deze uitslag in de poule heeft ingevuld.
Ik had 3-1 ingevuld bij espn wk poulequote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:51 schreef Shii het volgende:
Lijkt me stug dat iemand deze uitslag in de poule heeft ingevuld.
Wow zat je dichtbij.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik had 3-1 ingevuld bij espn wk poule
Ja ik doe het wel redelijk goedquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:33 schreef ToT het volgende:
Afrika wil herstelbetalingen omdat we ooit slaven van hen hebben gekocht, Iran gooit dat slootje weer op slot omdat Israël weer eens stout is geweest.
Ik krijg kramp in me giechel van het emo.giffen bij het nieuws van vandaag.
Fucking DIT dus!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:34 schreef Shii het volgende:
Ik volg het nieuws niet meer zo. Soms wel jammer als je niet mee kan praten, maar ook beter voor m'n gemoedsrust.
Volgens mij is dat meer een zakelijke relatie.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan heeft die ouwe wortelhoofd wel een verdomd jonge deerne aan z'n puddingbuks hangen!
Hoe lang geleden zal hij 'em voor het laatst by the pussy gegrabbed hebben?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer een zakelijke relatie.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe lang geleden zal hij 'em voor het laatst by the pussy gegrabbed hebben?
Frontpage is toch gewoon herschreven nieuws van andere sites?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Fucking DIT dus!
Ik lees de Frontpage wel, maar verder niets. Je hebt er toch allemaal geen invloed op, veel dingen hebben niet direct invloed op je leven en verder is het allemaal gewoon zwaar kut.
True, maar het is tenminste lekker beperkt wat je hier leest!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Frontpage is toch gewoon herschreven nieuws van andere sites?
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
(Ik zocht eigenlijk gifjes van dat hij op die ouwe opoe zat te geilen.)
Mijn IPA is bijna opquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:15 schreef ToT het volgende:
Oh ja, het is zaterdagavond he?
[ afbeelding ]
Hang ff op de bankquote:
quote:Op zondag 21 juni 2026 20:57 schreef maily het volgende:
@:KissingBird ik heb er weer eentje
[ afbeelding ]
Ik stuur mijn zeer lieflijke muis wel langs komend weekend. Dan heb je het hele weekend een constant briesje met heerlijke aroma's om je leiden te verlichtenquote:
Stuur lieflijk muisje maar langsquote:Op zondag 21 juni 2026 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik stuur mijn zeer lieflijke muis wel langs komend weekend. Dan heb je het hele weekend een constant briesje met heerlijke aroma's om je leiden te verlichten
Jij fijn weekend gehad. Beetje gefietst en verder rustig aan gedaan.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Laat gegeten en veel in het zwembad gelegen![]()
Fijn weekend gehad?
Fijn, te warm ook om veel te doen nu buiten.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Jij fijn weekend gehad. Beetje gefietst en verder rustig aan gedaan.
quote:Op maandag 22 juni 2026 09:01 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.gelderlander.(...)n-fietsen~adec330bc/
Maxime lekker aan de waterfiets. Of waterbike hoe ze het hier chique zeggen
Is dat sjiek?quote:Op maandag 22 juni 2026 09:01 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.gelderlander.(...)n-fietsen~adec330bc/
Maxime lekker aan de waterfiets. Of waterbike hoe ze het hier chique zeggen
Als je echt sjiek wil noemen, dan noem je het aquavelocipede of pedaal-aangedreven amfibievoertuigquote:Op maandag 22 juni 2026 09:01 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.gelderlander.(...)n-fietsen~adec330bc/
Maxime lekker aan de waterfiets. Of waterbike hoe ze het hier chique zeggen
oui, c'est vraiment chic!!!quote:Op maandag 22 juni 2026 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je echt sjiek wil noemen, dan noem je het aquavelocipede of pedaal-aangedreven amfibievoertuig
Kijk, je begint het te snappenquote:Op zondag 21 juni 2026 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Stuur lieflijk muisje maar langsheeft ze ook even rust
![]()
Vooraf stuur ik een open tikkie kijken wat het je waard is.
Dat is een hele mond volquote:Op maandag 22 juni 2026 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je echt sjiek wil noemen, dan noem je het aquavelocipede of pedaal-aangedreven amfibievoertuig
quote:Op maandag 22 juni 2026 21:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is een hele mond vol
Thats what she said
@:greysbones @:Kissingbird @:maily
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |