Die heten gewoon Ed en Anniequote:Op woensdag 24 juni 2026 22:34 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Henk en Ingrid ' we gaan naar parenclubs'
Bekijk deze YouTube-video
Toch een huisdier erbijquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef greysbones het volgende:
Potver
Red je een vogel
Komt de dierenambulance pas morgen
Spechten lusten aardbeien
Weten we nu ook weer
Denk je dat bij alle personen / acteurs in een persiflage stuk?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die heten gewoon Ed en Annie
Een jonge specht?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef greysbones het volgende:
Potver
Red je een vogel
Komt de dierenambulance pas morgen
Spechten lusten aardbeien
Weten we nu ook weer
Nee, maar ik geloof niet dat ze echt Eduard en Annika heten, dus kort ik het af...quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk je dat bij alle personen / acteurs in een persiflage stuk?
Noemen jullie hem Woody??quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef greysbones het volgende:
Potver
Red je een vogel
Komt de dierenambulance pas morgen
Spechten lusten aardbeien
Weten we nu ook weer
Kunnen ze ook aambeien hebben?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef greysbones het volgende:
Potver
Red je een vogel
Komt de dierenambulance pas morgen
Spechten lusten aardbeien
Weten we nu ook weer
Jaquote:
Goeiequote:Op woensdag 24 juni 2026 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Noemen jullie hem Woody??
Bekijk deze YouTube-video
Agossie. Maar als ie eet dan redt ie het hopelijk. Geen idee wat ze nog meer eten. O.a. insecten, zaden en noten zegt google me.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Geen idee wat er precies is gebeurt
Maar de hond liep er mee weg![]()
Kunnen redden
Dieren ambulance gebeld
Die belden 3 uur later dat de auto kapot was of ze hem morgen mochten halen
Binnenkant van een boom lusten ze ookquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Agossie. Maar als ie eet dan redt ie het hopelijk. Geen idee wat ze nog meer eten. O.a. insecten, zaden en noten zegt google me.
Ja hadden ook al een wormpje geprobeerdquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Agossie. Maar als ie eet dan redt ie het hopelijk. Geen idee wat ze nog meer eten. O.a. insecten, zaden en noten zegt google me.
Goede daad iig. Hier zat vorig jaar dagen lang een verzwakte postduif voor onze deur. Water en rijst gegeven en na wat dagen ging hij verderquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Geen idee wat er precies is gebeurt
Maar de hond liep er mee weg![]()
Kunnen redden
Dieren ambulance gebeld
Die belden 3 uur later dat de auto kapot was of ze hem morgen mochten halen
quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goede daad iig. Hier zat vorig jaar dagen lang een verzwakte postduif voor onze deur. Water en rijst gegeven en na wat dagen ging hij verder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |