quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
@:Kissingbird![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ken ik ook niet maar spreekt me wel aanquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je van grove humor houdt. De twee acteurs speelden ook in The Young Ones.
Verschrikkelijk die Van Koningsbruggequote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
@:Kissingbird![]()
![]()
![]()
Heb je nu wel al een ijsje of drankje aangeboden gekregen??? of nog steeds nietquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Verschrikkelijk die Van Koningsbrugge
Nee, maar vind ik niet zo erg hoor. Ik heb gewoon ook zelf genoeg verkoeling bij...quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb je nu wel al een ijsje of drankje aangeboden gekregen??? of nog steeds niet
Gelukkig.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, maar vind ik niet zo erg hoor. Ik heb gewoon ook zelf genoeg verkoeling bij...
Dat is wel netjes van hem. Ik heb ook wel eens soms brieven of pakketjes die niet door de brievenbus passen, soms fiets ik wel terug.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gelukkig.
Pakketbezorger hier is wel altijd blij met waterijsjes. Hij kwam deze week aan het eind van zijn dienst nog eens terug toen ik eerder op de dag niet thuis was.
Erg lief, hoefde daardoor niet naar een postnl punt voor 3 grotere dozen.
Ga je ook geen vaste wijk krijgen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is wel netjes van hem. Ik heb ook wel eens soms brieven of pakketjes die niet door de brievenbus passen, soms fiets ik wel terug.
Als ik naar een bepaalde wijk moet (ik heb geen vaste en geen postnl) zit er wel eens een adres tussen waarvan het rolluik voor de deur rond 10 uur nog dicht is en geen brievenbus naast de deur. Daar is het meestal erg rustig dus fiets ik vaak nog even terug en dan is het rolluik vaak weer omhoog ....
Wil ik eigenlijk ook niet. vind het wel fijn zo die afwisseling houdt me ook wat scherper, iedere dag dezelfde wijk lijkt me zo eentonig worden..quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ga je ook geen vaste wijk krijgen?
Okee,quote:Ja heel netjes van hem!! En van jou ook dat je dat doet.
Ik kon in de app nu niet aangeven dat het gewoon bij de deur neergezet mag worden.
ik zei hem : dat mag van mij altijd.. maar hij zei dat ik dan een briefje moet ophangen.
Ik vind hem in Draadstaal altijd wel grappig.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Verschrikkelijk die Van Koningsbrugge
Knap hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:03 schreef Shii het volgende:
Op zich vind ik het nog wel te doen vandaag. Heb zelfs nog huishoudelijke klussen gedaan.![]()
[ afbeelding ]
Die heten gewoon Ed en Anniequote:Op woensdag 24 juni 2026 22:34 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Henk en Ingrid ' we gaan naar parenclubs'
Toch een huisdier erbijquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef greysbones het volgende:
Potver
Red je een vogel
Komt de dierenambulance pas morgen
Spechten lusten aardbeien
Weten we nu ook weer
Denk je dat bij alle personen / acteurs in een persiflage stuk?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die heten gewoon Ed en Annie
Een jonge specht?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef greysbones het volgende:
Potver
Red je een vogel
Weten we nu ook weer
Nee, maar ik geloof niet dat ze echt Eduard en Annika heten, dus kort ik het af...quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk je dat bij alle personen / acteurs in een persiflage stuk?
Noemen jullie hem Woody??quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef greysbones het volgende:
Potver
Red je een vogel
Weten we nu ook weer
Kunnen ze ook aambeien hebben?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef greysbones het volgende:
Potver
Red je een vogel
Weten we nu ook weer
Jaquote:
Goeiequote:Op woensdag 24 juni 2026 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Noemen jullie hem Woody??
Agossie. Maar als ie eet dan redt ie het hopelijk. Geen idee wat ze nog meer eten. O.a. insecten, zaden en noten zegt google me.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Geen idee wat er precies is gebeurt
Maar de hond liep er mee weg![]()
Kunnen redden
Dieren ambulance gebeld
Die belden 3 uur later dat de auto kapot was of ze hem morgen mochten halen
Binnenkant van een boom lusten ze ookquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Agossie. Maar als ie eet dan redt ie het hopelijk. Geen idee wat ze nog meer eten. O.a. insecten, zaden en noten zegt google me.
Ja hadden ook al een wormpje geprobeerdquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Agossie. Maar als ie eet dan redt ie het hopelijk. Geen idee wat ze nog meer eten. O.a. insecten, zaden en noten zegt google me.
Goede daad iig. Hier zat vorig jaar dagen lang een verzwakte postduif voor onze deur. Water en rijst gegeven en na wat dagen ging hij verderquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Geen idee wat er precies is gebeurt
Maar de hond liep er mee weg![]()
Kunnen redden
Dieren ambulance gebeld
Die belden 3 uur later dat de auto kapot was of ze hem morgen mochten halen
quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goede daad iig. Hier zat vorig jaar dagen lang een verzwakte postduif voor onze deur. Water en rijst gegeven en na wat dagen ging hij verder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |