abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker woensdag 24 juni 2026 @ 11:45:01 #151
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker woensdag 24 juni 2026 @ 11:46:18 #152
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221135168
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:30 schreef StevenHyde het volgende:
Ken ik niet :)
:o

Gebrek aan je opvoeding.
pi_221135768
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:15 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Bommetje! |:)
da mag :Y
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221136404
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
@:Kissingbird *O* *O* *O*
Bekijk deze YouTube-video
_O- Stukje doorheen gescrold
Smile, it's free therapy.
pi_221136412
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Shii het volgende:

[..]
Als je van grove humor houdt. De twee acteurs speelden ook in The Young Ones.
Ken ik ook niet maar spreekt me wel aan *O*
Smile, it's free therapy.
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:34:45 #157
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221136589
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
@:Kissingbird *O* *O* *O*
Bekijk deze YouTube-video
Verschrikkelijk die Van Koningsbrugge
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221136828
quote:
88s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Verschrikkelijk die Van Koningsbrugge
Heb je nu wel al een ijsje of drankje aangeboden gekregen??? of nog steeds niet -O-
Smile, it's free therapy.
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:44:51 #159
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221136837
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:43 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Heb je nu wel al een ijsje of drankje aangeboden gekregen??? of nog steeds niet -O-
Nee, maar vind ik niet zo erg hoor. Ik heb gewoon ook zelf genoeg verkoeling bij...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221136867
quote:
88s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:44 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Nee, maar vind ik niet zo erg hoor. Ik heb gewoon ook zelf genoeg verkoeling bij...
Gelukkig.
Pakketbezorger hier is wel altijd blij met waterijsjes. Hij kwam deze week aan het eind van zijn dienst nog eens terug toen ik eerder op de dag niet thuis was.
Erg lief, hoefde daardoor niet naar een postnl punt voor 3 grotere dozen.
Smile, it's free therapy.
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:55:41 #161
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221136893
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:50 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Gelukkig.
Pakketbezorger hier is wel altijd blij met waterijsjes. Hij kwam deze week aan het eind van zijn dienst nog eens terug toen ik eerder op de dag niet thuis was.
Erg lief, hoefde daardoor niet naar een postnl punt voor 3 grotere dozen.
Dat is wel netjes van hem. Ik heb ook wel eens soms brieven of pakketjes die niet door de brievenbus passen, soms fiets ik wel terug.

Als ik naar een bepaalde wijk moet (ik heb geen vaste en geen postnl) zit er wel eens een adres tussen waarvan het rolluik voor de deur rond 10 uur nog dicht is en geen brievenbus naast de deur. Daar is het meestal erg rustig dus fiets ik vaak nog even terug en dan is het rolluik vaak weer omhoog ....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221136919
quote:
88s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:55 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Dat is wel netjes van hem. Ik heb ook wel eens soms brieven of pakketjes die niet door de brievenbus passen, soms fiets ik wel terug.

Als ik naar een bepaalde wijk moet (ik heb geen vaste en geen postnl) zit er wel eens een adres tussen waarvan het rolluik voor de deur rond 10 uur nog dicht is en geen brievenbus naast de deur. Daar is het meestal erg rustig dus fiets ik vaak nog even terug en dan is het rolluik vaak weer omhoog ....
Ga je ook geen vaste wijk krijgen?

Ja heel netjes van hem!! En van jou ook dat je dat doet.

Ik kon in de app nu niet aangeven dat het gewoon bij de deur neergezet mag worden.
ik zei hem : dat mag van mij altijd.. maar hij zei dat ik dan een briefje moet ophangen.
Smile, it's free therapy.
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:00:44 #163
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221136936
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:58 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Ga je ook geen vaste wijk krijgen?
Wil ik eigenlijk ook niet. vind het wel fijn zo die afwisseling houdt me ook wat scherper, iedere dag dezelfde wijk lijkt me zo eentonig worden..

quote:
Ja heel netjes van hem!! En van jou ook dat je dat doet.

Ik kon in de app nu niet aangeven dat het gewoon bij de deur neergezet mag worden.
ik zei hem : dat mag van mij altijd.. maar hij zei dat ik dan een briefje moet ophangen.
Okee, ^O^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:20:32 #164
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221137097
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:21:17 #165
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221137105
quote:
88s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Verschrikkelijk die Van Koningsbrugge
Ik vind hem in Draadstaal altijd wel grappig.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:23:36 #166
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221137113
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:58:41 #168
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221137708
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:15:13 #170
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221137803
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:03 schreef Shii het volgende:
Op zich vind ik het nog wel te doen vandaag. Heb zelfs nog huishoudelijke klussen gedaan. :o

[ afbeelding ]
Knap hoor. _O_
Er komt mij werkelijk niks door mijn handen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:04:07 #171
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221138074
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Spellchecker woensdag 24 juni 2026 @ 22:19:34 #172
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker woensdag 24 juni 2026 @ 22:20:16 #173
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker woensdag 24 juni 2026 @ 22:21:12 #174
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker woensdag 24 juni 2026 @ 22:23:03 #175
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')