Nu niet meerquote:
Tis heerlijk buitenquote:
Heb al twee uur buiten gezeten vanmorgen. Mooi ook met al die vogeltjes die schetteren buitenquote:
quote:Wat begon als een poging om een gevallen * zonnebril terug te pakken, eindigde voor een man in de VS in de tank onder een campingtoilet. Hulpdiensten moesten hem bevrijden.
Lekker he, kippenvelquote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:00 schreef _UserName_ het volgende:
Ik vond het gewoon koud vanochtend. Maar ik stond dan ook met de zwemboxer buiten om half 4 vannacht
Heerlijk als je een klamme broeierige slaapkamer uit komt jaquote:
Zo zo, tijger! Hete nacht achter de rug?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heerlijk als je een klamme broeierige slaapkamer uit komt ja
Ja man, 28 graden op de slaapkamerquote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:39 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Zo zo, tijger! Hete nacht achter de rug?
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:59 schreef maily het volgende:
@:Kissingbird zonnebril nieuws!
Man in de VS gered nadat hij in tank onder campingtoilet viel
[..]
Fanfare Monte Coronaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
@:Kissingbird![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
het is te zien dat de t(hee) niet gratis is @mailyquote:
Volgens mij kan je zo bbqen op de motorkap van je auto vanmiddagquote:Op woensdag 24 juni 2026 05:52 schreef _UserName_ het volgende:
ja, dat. maar gelukkig vandaag vrij in tegenstelling tot andere woensdagen, dus zo even naar duitsland vleesch halen en vanmiddag de fik in de BBQ
Wil je een plonsje doen ?quote:Op woensdag 24 juni 2026 05:34 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Fokking warm vriend!
Maar verder wel prima, met jou?
Succes, doe het rustig aan shiiquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Shii het volgende:
Boodschappenlijstje klaar. Maar eerst even naar de winkel voordat het te warm wordt. Tot later.
Te warm? Wat zeg jij nou?quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Shii het volgende:
Boodschappenlijstje klaar. Maar eerst even naar de winkel voordat het te warm wordt. Tot later.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |