abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:40:49 #121
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221127348
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_221128937
Smile, it's free therapy.
pi_221128963
Smile, it's free therapy.
pi_221128969
Smile, it's free therapy.
pi_221129341
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:27:55 #126
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221129469
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:54:09 #127
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221130782
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Spellchecker dinsdag 23 juni 2026 @ 20:56:15 #128
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221130810
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
@:Kissingbird *O* *O* *O*
Bekijk deze YouTube-video
Fanfare Monte Corona _O- _O-
En hedde gij da gezeed enzo .... :D
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:19 #129
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221132676
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_221133075
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:26 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
o|O o|O o|O
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:25:02 #131
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_221133370
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:26 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
het is te zien dat de t(hee) niet gratis is @maily
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 04:37:02 #132
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_221133534
Hoi. :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_221133547


Arm kind. _O-
...hier om je mars te breken.
pi_221133548
quote:
88s.gif Op woensdag 24 juni 2026 04:37 schreef _UserName_ het volgende:
Hoi. :W
Mogguh UN! :W
...hier om je mars te breken.
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 05:02:54 #135
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_221133549
Hee Evil! :W

Hoe ist?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_221133565
quote:
88s.gif Op woensdag 24 juni 2026 05:02 schreef _UserName_ het volgende:
Hee Evil! :W

Hoe ist?
Fokking warm vriend! :(

Maar verder wel prima, met jou? :)
...hier om je mars te breken.
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 05:52:11 #137
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_221133590
ja, dat. maar gelukkig vandaag vrij in tegenstelling tot andere woensdagen, dus zo even naar duitsland vleesch halen en vanmiddag de fik in de BBQ
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 08:46:04 #138
388664 crew  Dotteke
pi_221133969
quote:
88s.gif Op woensdag 24 juni 2026 05:52 schreef _UserName_ het volgende:
ja, dat. maar gelukkig vandaag vrij in tegenstelling tot andere woensdagen, dus zo even naar duitsland vleesch halen en vanmiddag de fik in de BBQ
Volgens mij kan je zo bbqen op de motorkap van je auto vanmiddag :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221134053
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 05:34 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Fokking warm vriend! :(

Maar verder wel prima, met jou? :)
Wil je een plonsje doen ?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221134551
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:03 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wil je een plonsje doen ?
Bommetje! |:)
...hier om je mars te breken.
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:30:10 #144
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_221134690
Ken ik niet :)
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:44:02 #149
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_221134758
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Shii het volgende:
Boodschappenlijstje klaar. Maar eerst even naar de winkel voordat het te warm wordt. Tot later. :W
Succes, doe het rustig aan shii
pi_221135122
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Shii het volgende:
Boodschappenlijstje klaar. Maar eerst even naar de winkel voordat het te warm wordt. Tot later. :W
Te warm? Wat zeg jij nou? :D
...hier om je mars te breken.
  Spellchecker woensdag 24 juni 2026 @ 11:45:01 #151
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker woensdag 24 juni 2026 @ 11:46:18 #152
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221135168
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:30 schreef StevenHyde het volgende:
Ken ik niet :)
:o

Gebrek aan je opvoeding.
pi_221135768
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:15 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Bommetje! |:)
da mag :Y
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221136404
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
@:Kissingbird *O* *O* *O*
Bekijk deze YouTube-video
_O- Stukje doorheen gescrold
Smile, it's free therapy.
pi_221136412
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Shii het volgende:

[..]
Als je van grove humor houdt. De twee acteurs speelden ook in The Young Ones.
Ken ik ook niet maar spreekt me wel aan *O*
Smile, it's free therapy.
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:34:45 #157
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221136589
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
@:Kissingbird *O* *O* *O*
Bekijk deze YouTube-video
Verschrikkelijk die Van Koningsbrugge
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221136828
quote:
88s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Verschrikkelijk die Van Koningsbrugge
Heb je nu wel al een ijsje of drankje aangeboden gekregen??? of nog steeds niet -O-
Smile, it's free therapy.
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:44:51 #159
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221136837
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:43 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Heb je nu wel al een ijsje of drankje aangeboden gekregen??? of nog steeds niet -O-
Nee, maar vind ik niet zo erg hoor. Ik heb gewoon ook zelf genoeg verkoeling bij...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221136867
quote:
88s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:44 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Nee, maar vind ik niet zo erg hoor. Ik heb gewoon ook zelf genoeg verkoeling bij...
Gelukkig.
Pakketbezorger hier is wel altijd blij met waterijsjes. Hij kwam deze week aan het eind van zijn dienst nog eens terug toen ik eerder op de dag niet thuis was.
Erg lief, hoefde daardoor niet naar een postnl punt voor 3 grotere dozen.
Smile, it's free therapy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')