Fanfare Monte Coronaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
@:Kissingbird![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
het is te zien dat de t(hee) niet gratis is @mailyquote:
Volgens mij kan je zo bbqen op de motorkap van je auto vanmiddagquote:Op woensdag 24 juni 2026 05:52 schreef _UserName_ het volgende:
ja, dat. maar gelukkig vandaag vrij in tegenstelling tot andere woensdagen, dus zo even naar duitsland vleesch halen en vanmiddag de fik in de BBQ
Wil je een plonsje doen ?quote:Op woensdag 24 juni 2026 05:34 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Fokking warm vriend!
Maar verder wel prima, met jou?
Succes, doe het rustig aan shiiquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Shii het volgende:
Boodschappenlijstje klaar. Maar eerst even naar de winkel voordat het te warm wordt. Tot later.
Te warm? Wat zeg jij nou?quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Shii het volgende:
Boodschappenlijstje klaar. Maar eerst even naar de winkel voordat het te warm wordt. Tot later.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
@:Kissingbird![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ken ik ook niet maar spreekt me wel aanquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je van grove humor houdt. De twee acteurs speelden ook in The Young Ones.
Verschrikkelijk die Van Koningsbruggequote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
@:Kissingbird![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Heb je nu wel al een ijsje of drankje aangeboden gekregen??? of nog steeds nietquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Verschrikkelijk die Van Koningsbrugge
Nee, maar vind ik niet zo erg hoor. Ik heb gewoon ook zelf genoeg verkoeling bij...quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb je nu wel al een ijsje of drankje aangeboden gekregen??? of nog steeds niet
Gelukkig.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, maar vind ik niet zo erg hoor. Ik heb gewoon ook zelf genoeg verkoeling bij...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |