abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221018700
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_221018702
Misschien komt het door mijn totale gebrek aan paardrijdkennis, maar ik vind maarten niet ontspannen op dat paard ogen.
En dan heb je straks gave beelden van die gids en daar zit jij dan op met een dildo op je hoofd 🙈.

Ik zit me trouwens af te vragen of die poepgarantie van die muesli wel zo betrouwbaar is als AM aan angstpoepjes doet. Is zij niet gewoon constant angstig dat ze daarom goed kan poepen? 🤔
pi_221018734
Zou AM Engelse les van Debbie gehad hebben 🫣
pi_221018777
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 13:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
_O- _O- _O-
pi_221018779
Ik snap dat paarden content niet, met haar Teletubbie dildo op haar hoofd!
pi_221018803
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 13:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Misschien komt het door mijn totale gebrek aan paardrijdkennis, maar ik vind maarten niet ontspannen op dat paard ogen.
En dan heb je straks gave beelden van die gids en daar zit jij dan op met een dildo op je hoofd 🙈.

Ik zit me trouwens af te vragen of die poepgarantie van die muesli wel zo betrouwbaar is als AM aan angstpoepjes doet. Is zij niet gewoon constant angstig dat ze daarom goed kan poepen? 🤔
Hahaha hier toevallig een echte ervaren ruiter.
Ze hadden zichzelf nogal overschat, had de gids ook in de gaten.
Zijn heel andere dieren dan de paarden waar zij gewend zijn op de rijden. Ze gingen even flink aan de haal en ze zouden er afgestuiterd zijn als de gids de paarden niet had gestopt 🤣🤣🤣 Geweldig. Ze had met die cameradildo en d'r beugels in het zand moeten happen.
Erg leedvermaak hier 🤭
pi_221018847
Joost en Viora posten ook niet dat hun dochter beter is, dus ze zullen haar wel mee slepen met koorts. Ben benieuwd naar de stories. Arme kinderen, trieste ouders.
pi_221018881
Ik ben voornamelijk benieuwd waar Sanne dan dacht dat Mexico lag.
Ze noemt enkel "amerika". Niet noord of zuid.

Soms moet je gewoon je mond houden, denk ik dan. 😂 Vind dit echt niet vergelijkbaar met "horeca". Dat is voor de meeste gewoon een "oja".
pi_221018900
De budgettips van Sanneke zijn toch totaal niet interessant? Allemaal dingen waarvoor je speciaal naar de supermarkt gaat die je in eerste instantie niet wilde kopen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_221018906
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 13:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
De leraar Engels heeft geen Engels gegeven denk ik 😃
pi_221018935
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 14:29 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
De leraar Engels heeft geen Engels gegeven denk ik 😃
🤣🤣🤣 HeT iS hAAr NiEt vErTeLd!!!1
pi_221019045
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 14:08 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Zijn heel andere dieren dan de paarden waar zij gewend zijn op de rijden. Ze gingen even flink aan de haal en ze zouden er afgestuiterd zijn als de gids de paarden niet had gestopt 🤣🤣🤣 Geweldig. Ze had met die cameradildo en d'r beugels in het zand moeten happen.
Erg leedvermaak hier 🤭
Ik vond de gids nu niet bepaald vriendelijk rijden als je kijkt naar hoofd paard
pi_221019295
Het paard waar Maarten op zit vind ik echt veelste klein voor hem. Vind het echt zielig als ik dat zie. Ben niet echt een paardkenner maar de verhoudingen kloppen voor mijn gevoel niet.
pi_221019430
ik zou niet prettig vinden om kleding van daar aan te trekken, vind mijn eigen kleding prettiger
pi_221019450
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 14:28 schreef LeSage het volgende:
De budgettips van Sanneke zijn toch totaal niet interessant? Allemaal dingen waarvoor je speciaal naar de supermarkt gaat die je in eerste instantie niet wilde kopen.
En allemaal ongezond, ik eet die smeerkaasjes ook light maar ze zijn niet nieuw, en ik zou echt niet een hele pak kunnen eten, na 1 of 2 op een cracker is het zat!

Becker hamburgers had ze helemaal gratis, je zou er blij om worden zeg!

Koekjes die met bladerdeeg vond ze niet lekker hoppa weer met 50%, die meid is alleen maar met eten en drinken bezig! En chillen. Oké ik chill nu ook ff maar heb gewerkt en daarna nog me hele huis gedaan nu koffie en bijlezen 😂😂
pi_221019512
quote:

Ik weet niet waar je dat op baseert dat hij er niet ontspannen opzat hij rijd galop in de verlichte zit
pi_221019534
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 15:33 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
En allemaal ongezond, ik eet die smeerkaasjes ook light maar ze zijn niet nieuw, en ik zou echt niet een hele pak kunnen eten, na 1 of 2 op een cracker is het zat!

Becker hamburgers had ze helemaal gratis, je zou er blij om worden zeg!

Koekjes die met bladerdeeg vond ze niet lekker hoppa weer met 50%, die meid is alleen maar met eten en drinken bezig! En chillen. Oké ik chill nu ook ff maar heb gewerkt en daarna nog me hele huis gedaan nu koffie en bijlezen 😂😂
En zo lekker vegetarisch ook, die hamburgers.
pi_221019596
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 15:21 schreef Overrozen14 het volgende:
Het paard waar Maarten op zit vind ik echt veelste klein voor hem. Vind het echt zielig als ik dat zie. Ben niet echt een paardkenner maar de verhoudingen kloppen voor mijn gevoel niet.
Ik zie alleen het filmpje waarbij hij in galop rijd , ik weet niet waar jij op baseert dat het paard te klein is.
pi_221019601
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 15:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En zo lekker vegetarisch ook, die hamburgers.
Ja idd, zou ze ook kijken hoeveel calorieën het zijn als ze ze allemaal opvreet 😂😂😂
  vrijdag 12 juni 2026 @ 16:00:24 #20
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221019691
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 12:59 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
ik ken wel de kepvo.
wat is dan de keksvo
Knip En Knutsel School Voor Onnozelen.
pi_221019780
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 15:21 schreef Overrozen14 het volgende:
Maar je begrijpt toch wel dat AM het grootste paard heeft opgeëist? Zij is het opperhoofd.
pi_221019786
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 16:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Maar je begrijpt toch wel dat AM het grootste paard heeft opgeëist? Zij is het opperhoofd.
Dat is gewoon een aanname.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 16:20:52 #23
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_221019797
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 16:00 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Knip En Knutsel School Voor Onnozelen.
ahaaaa, bij ons is het Knippen En Plakken Voor Onozelen :D
W
Z
E
pi_221019831
Nou nou wat heeft Milou het weer druk vandaag!
pi_221019977
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 16:18 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Daar staat het hier bol van.
Snedige humor ook... en ik hou ervan.
pi_221020034
quote:

Naast dat paard oogt hij ook niet ontspannen , volgens mij vermaakt hij zich niet zo als het moet lijken
pi_221020076
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 16:53 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Naast dat paard oogt hij ook niet ontspannen , volgens mij vermaakt hij zich niet zo als het moet lijken
waar zie je dat aan dan?
pi_221020152
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 16:57 schreef miep123456 het volgende:

[..]
waar zie je dat aan dan?
Lieve Miep, ik zie dat aan zijn houding.
Hij loopt al 2 dagen ver voor zijn vrouw, antwoord bijna niet als ze wat zegt, handen in de zak, voorover gebogen .
Lichaamstaal
pi_221020175
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 17:05 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Hij loopt al 2 dagen ver voor zijn vrouw, antwoord bijna niet als ze wat zegt, handen in de zak, voorover gebogen .
Lichaamstaal
volgens mij loopt die niet anders dan als hij thuis is maar goed ik geloof je
pi_221020204
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 15:45 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Ik weet niet waar je dat op baseert dat hij er niet ontspannen opzat hij rijd galop in de verlichte zit
Ik zeg toch ook dat het waarschijnlijk aan mijn totale gebrek aan kennis ligt?
Maar ik vind het niet ogen alsof hij ontspannen op het paard zit, heel statisch (en dan bedoel ik niet statisch zoals bij dressuur). Maar goed, misschien hoort dat zo daar heb ik geen idee van.
pi_221020210
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 17:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zeg toch ook dat het waarschijnlijk aan mijn totale gebrek aan kennis ligt?
Maar ik vind het niet ogen alsof hij ontspannen op het paard zit, heel statisch (en dan bedoel ik niet statisch zoals bij dressuur). Maar goed, misschien hoort dat zo daar heb ik geen idee van.
nee daarom zeg ik maarten zit in de verlichte zit dan zit je zo op je paard.
pi_221020222
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 17:14 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Je zegt ook 'ik weet niet waar je dat op baseert'. Ik baseer het op zijn lichaamshouding. Ik vind zijn bovenlichaam heel gespannen ogen. Maar kennelijk heet dat 'verlichte zit'.
pi_221020255
Miep doet haar naam even eer aan vandaag, en ik doe even mee want deze 2 pagina’s zijn op een enkele reactie na niet heel gezellig om te lezen. Zo, ik m’n plasje ook gedaan, next.
pi_221020262
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 17:20 schreef Die_van_verderop het volgende:
Miep doet haar naam even eer aan vandaag, en ik doe even mee want deze 2 pagina’s zijn op een enkele reactie na niet heel gezellig om te lezen. Zo, ik m’n plasje ook gedaan, next.
och ja geeft toch scroll lekker door
pi_221020320
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 14:08 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Erg leedvermaak hier 🤭
Haha heerlijk he?! Wat zullen ze bang zijn geweest onze twee "goede" ruiters. Je hoort AM ook; im oke, im oke! En die echte ervaren ruiter, de gids, ook: really?? Haha!
Ze kunnen beide voor geen meter rijden maar AM is daarnaast ook nog eens doodsbang. Zoek gewoon een andere hobby vrouw. En dan die stengel op haar hoofd... Hoe triest.
Ben benieuwd hoe de avond verder verloopt. Misschien raken peppie&kokkie vanavond wel in de war als ze merken dat een Espresso Martini met koffie gemaakt wordt. We gaan het meemaken!
pi_221020330
quote:
Nou, doe er wat aan! 😁
pi_221020347
De verlichte zit van Maart lijkt op een angstpoepje.
pi_221020515
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 17:32 schreef Cattolica het volgende:
De verlichte zit van Maart lijkt op een angstpoepje.
_O-
pi_221020527
quote:

[..]
Verlichte zit?? Dat zie ik dan weer niet.
pi_221020540
quote:

[..]
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 17:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Je zegt ook 'ik weet niet waar je dat op baseert'. Ik baseer het op zijn lichaamshouding. Ik vind zijn bovenlichaam heel gespannen ogen. Maar kennelijk heet dat 'verlichte zit'.
Een verlichte zit is echt iets anders dan wat Maarten doet op dat filmpje. Maar inderdaad, misschien is dit voor Maarten een verlichte zit.

Dat het geen goede ruiters zijn is natuurlijk al lang bekend.
pi_221020555
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:00 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
[..]
Een verlichte zit is echt iets anders dan wat Maarten doet op dat filmpje. Maar inderdaad, misschien is dit voor Maarten een verlichte zit.

Dat het geen goede ruiters zijn is natuurlijk al lang bekend.
kan natuurlijk ook dat hij zijn billen samen knijpt kijk dat wete ik dan ook niet, ik dacht weet ik ook eens wat, slaat het kant nog wal _O- :W _O_
pi_221020563
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 17:30 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Haha heerlijk he?! Wat zullen ze bang zijn geweest onze twee "goede" ruiters. Je hoort AM ook; im oke, im oke! En die echte ervaren ruiter, de gids, ook: really?? Haha!
Ze kunnen beide voor geen meter rijden maar AM is daarnaast ook nog eens doodsbang. Zoek gewoon een andere hobby vrouw. En dan die stengel op haar hoofd... Hoe triest.
Ben benieuwd hoe de avond verder verloopt. Misschien raken peppie&kokkie vanavond wel in de war als ze merken dat een Espresso Martini met koffie gemaakt wordt. We gaan het meemaken!
Die gaat grote verhalen hebben volgende week in de kantine🤣🤣🤣

Bij ons werden dit soort blabla figuren ( meestal klanten van andere maneges) direct op een echt pittig paard gezet. Maar ja, die hebben ze niet op de manege waar zij hobbelen.
pi_221020587
Het commentaar van AM op de reacties over dierwelzijn " dit was van begin tot eind goed" vind ik overigens veelzeggend. Wanneer je dit goed vindt heb je echt geen idee waar je mee bezig bent.
Maar goed, dat wisten we al.
pi_221020596
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:07 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Het commentaar van AM op de reacties over dierwelzijn " dit was van begin tot eind goed" vind ik overigens veelzeggend. Wanneer je dit goed vindt heb je echt geen idee waar je mee bezig bent.
Maar goed, dat wisten we al.
de filmpjes zeggen genoeg vooral ook wat de gids doet, hoofd van het paard
pi_221020609
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:09 schreef miep123456 het volgende:

[..]
de filmpjes zeggen genoeg vooral ook wat de gids doet, hoofd van het paard
Ik vind het echt heftig om te zien
Ben sws geen fan van strandritten in galop en door mul zand met toeristen. Heeft echt niets met dierwelzijn te maken.
pi_221020626
quote:
Niet alle miepen over 1 kam scheren he ;-)
pi_221020649
Ik vind het, met alle respect, opvallend dat Merel Nagelkerke na 4 jaar wonen, studeren/sporten en cum laude afstuderen in Amerika, ervoor kiest om bij haar ouders op zolder, van haar moeder te leren hoe de (personeels)administratie te doen van een hoeveelheid winkels. Het lijkt wel wat je ook doet, of niet, dat het familiebedrijf hun lot is en dat pa en ma de enige opleiding is, die relevant is.
pi_221020651
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 17:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
_O-
🤣
pi_221020656
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:14 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Niet alle miepen over 1 kam scheren he ;-)
nee joh tuurlijk doet ze dat niet, ik ben de sjaak oh nee de miep _O- _O- _O- _O- _O-
pi_221020661
Het blijft een raar stel! Die ritten die ze normaal maken op de manege zijn zo soft.
pi_221020670
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:11 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ik vind het echt heftig om te zien
Ben sws geen fan van strandritten in galop en door mul zand met toeristen. Heeft echt niets met dierwelzijn te maken.
heeft het ook niet, dat ze dit tof vind, ik heb er geen woorden voor
pi_221020678
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:20 schreef Zoyla het volgende:
Het blijft een raar stel! Die ritten die ze normaal maken op de manege zijn zo soft.
wat hier gebeurt is gewoon een no go, zo ga je niet met dieren om
pi_221020742
Zou AM eigenlijk in het bezit zijn van een stel zomerse sandalen?
I can't help it, if I'm lucky
pi_221020743
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:19 schreef Cattolica het volgende:
Ik vind het, met alle respect, opvallend dat Merel Nagelkerke na 4 jaar wonen, studeren/sporten en cum laude afstuderen in Amerika, ervoor kiest om bij haar ouders op zolder, van haar moeder te leren hoe de (personeels)administratie te doen van een hoeveelheid winkels. Het lijkt wel wat je ook doet, of niet, dat het familiebedrijf hun lot is en dat pa en ma de enige opleiding is, die relevant is.
Ze heeft 4 jaar geen geld verdiend. Was druk met sport en school. In België is geen plek in huis vandaar dat ze in dat appartement zit. En de administratie leren van dr moeder...Ik denk dat ze beter een administratieve opleiding kan gaan doen als ze echt die kant op wil/ moet.
pi_221020765
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:22 schreef miep123456 het volgende:

[..]
wat hier gebeurt is gewoon een no go, zo ga je niet met dieren om
Als het niet gesponsord word is het antwoord nee
pi_221020767
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:37 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze heeft 4 jaar geen geld verdiend. Was druk met sport en school. In België is geen plek in huis vandaar dat ze in dat appartement zit. En de administratie leren van dr moeder...Ik denk dat ze beter een administratieve opleiding kan gaan doen als ze echt die kant op wil/ moet.
Maar ze kon toch met diploma gaan solliciteren bij grote internationale bedrijven
pi_221020774
AM krijgt ee bordje Grieks eten en meteen herkent ze helemaal niks 'dit lijken wel platgeslagen olijven' 🤣 gewoon worstjes
pi_221020794
Iemand die Ivana Nas volgt? Ik vond het leuk om haar te volgen met haar baby maar nu praat ze alleen maar over geld en hoe ze 1000 euro per dag verdiend. Beetje kijk mij nou gedrag 🙄
pi_221020796
Der klompen en die lange zwarte poefrok heeft ze aan
pi_221020805
Zelfs daar vreet ze salade met feta 😂😂😂
pi_221020811
Hm, ik vind ze geen heel slechte ruiters hoor. En dat ze het spannend vinden om op onbekend terrein op onbekende paarden te stappen begrijp ik wel.
Dat dorpje waar ze heen zijn ziet er leuk uit.
pi_221020824
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 16:18 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Ooit gehoord van sarcasme?
pi_221020845
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 17:05 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Lichaamstaal
Ik denk dat hij zich wel vermaakt. Ik denk dat hij vanbinnen baalt van die camera. Ze kwamen daar voor quality time. Maar hij legt het weer af tegen haar volgers.
pi_221020879
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:50 schreef Moppie1982 het volgende:
Zelfs daar vreet ze salade met feta 😂😂😂
Ja, want dat is veilig. Al zal de feta daar meer smaak hebben dan de witte kaas die ze thuis gebruikt.
pi_221020900
Oranje pippi sproeten..... jongens... ik ben sprakeloos
pi_221020931
Waarom moet Debbie nou weer in die rolstoel mee met de Avondvierdaagse?
Dat is toch gewoon aandachttrekkerij?
pi_221020933
Dubbel
pi_221020954
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 19:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik dacht dat het uitslag was, maar het was schmink 🙈
pi_221021053
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 19:14 schreef lila01 het volgende:
En ze liep wel met de peuters de vierdaagse?
pi_221021068
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:19 schreef Cattolica het volgende:
Jammer dat ze niet meer ambitie lijkt te hebben
pi_221021074
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:37 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze krijgt een spoedcursus swifferen van haar moeder
pi_221021080
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 19:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Infantiel figuur
pi_221021086
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 19:14 schreef lila01 het volgende:
Ze geniet van de aandacht
pi_221021120
Hoe Am beschrijft hoe de lokale bevolking en het personeel hun behandeld en met ze om gaat. Ze voelt zich zo enorm speciaal.

Zij is echt wereldvreemd he...

Ik kom zelf heel graag in Griekenland, zeker om de vriendelijke en gastvrije bevolking, ook om de familiare sfeer. Maar ik weet ook dat ik als toerist hun belangrijkste inkomstenbron ben.
pi_221021204
Ik moet zeggen dat ik het altijd leuk vind om de verhalen over iemands andere vakantie te horen. Maar nu geniet ik dubbel van de hilarische beelden en de opmerkingen hier. Kunnen ze niet nog een week langer daar blijven???
pi_221021295
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 19:36 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze krijgt een spoedcursus swifferen van haar moeder
En hoe moeders maar steeds moet benadrukken dat Merel eerder stopt, of later begint, of ff 1 uurtje komt meedraaien op haar kantoor.
Want het is wel heel veel voor Merel om de moeilijke taken van Sophie ingewerkt te krijgen enzo.

Ze vergeet erbij dat Merel ook in de winkel werkt.
En hoelang wil je erover gaan doen om iemand in te werken? Zij hebben iemand nodig die alles opnieuw gaat inrichten in de gehele administratie, websites, orders etc etc. Daar valt niets aan in te werken.
pi_221021440
Kan niet wachten tot onze Pippi het filmpje plaatst waarin ze vanuit haar praalwagen met ballonnen haar medaille in ontvangst neemt.
Hopelijk geeft Roy haar ook een snoep boeketje.
pi_221021467
De kinderen Nagelkerke krijgen van de ouders veel: auto's, appartementen, inkomen en vermogen. Ze moeten daar wel hard voor werken.

De kinderen worden niet gestimuleerd eerst elders werk-en leerervaringen op te doen. Zij worden wel gestimuleerd ook bij te dragen en mee te doen in hun vlogs en zelf vlog materiaal aan te leveren, daar verdienen ze dan geld mee.
Dat laatste heeft de oudste dochter niet gedaan, dus nu is zij de arme student en mag ze ook eerst in het bedrijf gaan werken.
pi_221021614
Ach, 't meisje heeft weer d'r medaille gekregen...

Voor beste actrice...
pi_221021642
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 20:29 schreef opwegnaar het volgende:
Ach, 't meisje heeft weer d'r medaille gekregen...

Voor beste actrice...
Nee, voor de best versierde praalwagen natuurlijk:
pi_221021772
Manmanman :')
pi_221021776
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 20:09 schreef Moedervan4kids het volgende:
Kan niet wachten tot onze Pippi het filmpje plaatst waarin ze vanuit haar praalwagen met ballonnen haar medaille in ontvangst neemt.
Hopelijk geeft Roy haar ook een snoep boeketje.
😂 ik heb hier beeld bij.

Zou Roy zich niet dood schamen?
pi_221021787
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 20:30 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Nee, voor de best versierde praalwagen natuurlijk:
😂
pi_221021929
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 19:42 schreef Lodelie het volgende:
Hoe Am beschrijft hoe de lokale bevolking en het personeel hun behandeld en met ze om gaat. Ze voelt zich zo enorm speciaal.

Zij is echt wereldvreemd he...

Ik kom zelf heel graag in Griekenland, zeker om de vriendelijke en gastvrije bevolking, ook om de familiare sfeer. Maar ik weet ook dat ik als toerist hun belangrijkste inkomstenbron ben.
Dit. Ze vindt iedereen zo gastvrij omdat ze terug gebracht worden naar het hotel en en men daar vriendelijk vraagt hoe hun dag was.
Zou ze niet beseffen dat ze gewoon betaald heeft voor de transfer en dat je zeker wel wat service mag verwachten als je 400 euro per nacht voor je kamer betaalt?
pi_221021934
Och Joost en Viora. Ga je voor de zoveelste keer gratis op vakantie. Ga je klagen dat je niet lekker sliep want er drupte regen vanuit de boom op het huisje. Ze hoeven niet weg hè, ze konden best thuis blijven. Met een echt dak.

En die selfie in het zwembad van Joost. Je zal daar maar lekker zwemmen en vervolgens voor 60.000 volgers online gegooid worden.
pi_221021952
Echt 🤦‍♂️ geen zin om te lopen maar wel een prijs.... lopen andere dus 4 dagen voor... zou voortaan ook enkel de laatste avond op pad gaan..
Wees er maar trots op hoor meid! Helemaal trots op een prijs voor iets wat je niet gedaan heb 👌👍
pi_221021956
Pfff die Debbie. Dat mensen het aanbieden ok, maar het trots aanpakken en op insta gooien? Why???

Doet me denken aan het feit dat tot een paar jaar terug mensen mij, wanneer ik in m’n rolstoel zat in de stad, een ballon aanboden. Dan schaamde ik me dood(en zei uiteraard dat ik geen ballon hoefde want ben geen kind en niet verstandelijk beperkt) denk dat mevrouw die met trots aan zou nemen.
pi_221021957
Sanneke heeft ook weer een eye-opener voor iedereen. Ze weet niet hoelang het stand houdt als iedereen het straks weet.
Maar bij de Lidl kun je draaien aan een rad voor een gratis product. Als je 2 accounts aanmaakt kun je en 's ochtends en 's avonds draaien, ja ja.
En dan koop je een brood voor 25 cent en win je een product gratis wat veel duurder is.

'Het is echt insane' Nou, dat klopt wel Sanneke.
pi_221021992
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 20:52 schreef Moedervan4kids het volgende:
Och Joost en Viora. Ga je voor de zoveelste keer gratis op vakantie. Ga je klagen dat je niet lekker sliep want er drupte regen vanuit de boom op het huisje. Ze hoeven niet weg hè, ze konden best thuis blijven. Met een echt dak.

En die selfie in het zwembad van Joost. Je zal daar maar lekker zwemmen en vervolgens voor 60.000 volgers online gegooid worden.
Nou inderdaad. Regendruppels op je dak, wat een drama.
pi_221022028
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 20:54 schreef Kaatje35 het volgende:
Sanneke heeft ook weer een eye-opener voor iedereen. Ze weet niet hoelang het stand houdt als iedereen het straks weet.
Maar bij de Lidl kun je draaien aan een rad voor een gratis product. Als je 2 accounts aanmaakt kun je en 's ochtends en 's avonds draaien, ja ja.
En dan koop je een brood voor 25 cent en win je een product gratis wat veel duurder is.

Je zal er maar tijd voor hebben. Dan heb je echt geen leven.
pi_221022039
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 20:54 schreef Spezi het volgende:
Pfff die Debbie. Dat mensen het aanbieden ok, maar het trots aanpakken en op insta gooien? Why???

Doet me denken aan het feit dat tot een paar jaar terug mensen mij, wanneer ik in m’n rolstoel zat in de stad, een ballon aanboden. Dan schaamde ik me dood(en zei uiteraard dat ik geen ballon hoefde want ben geen kind en niet verstandelijk beperkt) denk dat mevrouw die met trots aan zou nemen.
Ik wilde net zeggen. Die mensen doen net alsof ze verstandelijk beperkt is. Maar ach, misschien hebben ze een punt.
pi_221022135
quote:

Doet me denken aan toen mijn moeder nog leefde en een periode in een rolstoel zat.. dat mensen ineens heel hard tegen haar gingen praten 🤷 of haar gingen helpen verplaatsen terwijl ze gewoon stil stond "mevrouw waar zal ik u heen brengen?" ... nou wat dacht je van waar ik stond?
Bloed irritant vond ze dat
pi_221022158
Zou pipi gewoon niet elke dag hebben gelopen en laatste dag in rolstoel zijn gegaan
pi_221022181
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 20:54 schreef Kaatje35 het volgende:

Ik heb vandaag wel mijn gratis broodje (die ik dinsdag bij de week boodschappen had gedraaid) door mijn puber laten ophalen die lunch vergeten was 👍
Moet er toch niet aan denken om iedere dag 2x naar de winkel te gaan voor een broodje of een bosje lenteui....
pi_221022193
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 20:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Je zal er maar tijd voor hebben. Dan heb je echt geen leven.
En wat voor een brood koopt zij voor 25 cent?
Een tijgerbolletje of een koffiebroodje? Ze is zogenaamd zó op de besparingen, maar ze gebruikt die zogenaamde besparingen alleen maar om extra troep te kopen die je beter kunt laten liggen en die mensen met een zeer klein budget al helemaal niet kopen.

Zo dom en maar doen alsof ze de wijsheid in pacht heeft.

Ze zou eens een uitgebreid persoonlijkheidsonderzoek en intelligentieonderzoek moeten laten doen en uitgebreide uitleg krijgen bij de resultaten en wat dat betekent in haar geval.
pi_221022195
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 21:05 schreef Loveischocolala het volgende:
Zou pipi gewoon niet elke dag hebben gelopen en laatste dag in rolstoel zijn gegaan
Ze zei dat roy liep want die vind dat zo leuk...
Ik denk eerder dat het roy zijn medaille is die hij opoffer voor deze uiterst bijzondere prestatie
pi_221022197
quote:

Zou ze die medaille echt 'zomaar' krijgen, of doet ze alsof...
Hier krijg je bij de avondvierdaagse toch echt alleen je medaille als je je vooraf opgeeft voor deelname en ervoor betaald.
pi_221022274
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 21:09 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
En wat voor een brood koopt zij voor 25 cent?
Een tijgerbolletje of een koffiebroodje? Ze is zogenaamd zó op de besparingen, maar ze gebruikt die zogenaamde besparingen alleen maar om extra troep te kopen die je beter kunt laten liggen en die mensen met een zeer klein budget al helemaal niet kopen.

Zo dom en maar doen alsof ze de wijsheid in pacht heeft.

Ze zou eens een uitgebreid persoonlijkheidsonderzoek en intelligentieonderzoek moeten laten doen en uitgebreide uitleg krijgen bij de resultaten en wat dat betekent in haar geval.
Ze doet er niemand kwaad mee
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221022366
Ooooh, thats it. Ik kan die klompen even niet meer aanhoren.
pi_221022399
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 20:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Echt 🤦‍♂️ geen zin om te lopen maar wel een prijs.... lopen andere dus 4 dagen voor... zou voortaan ook enkel de laatste avond op pad gaan..
Wees er maar trots op hoor meid! Helemaal trots op een prijs voor iets wat je niet gedaan heb 👌👍
Dit. Lui mokkel
pi_221022417
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 20:56 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nou inderdaad. Regendruppels op je dak, wat een drama.
First world problems
pi_221022469
Zo benieuwd naar de verhalen uit Barneveld.
pi_221022545
Am gaat uit eten en heeft haar bikini, klompen en ballonrok aan 🫣
pi_221022653
Een volwassen vrouw die blij is met een cadeau gekregen medaille is óf zwakbegaafd óf een kind.
pi_221022682
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 21:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
Am gaat uit eten en heeft haar bikini, klompen en ballonrok aan 🫣
Ja, het is geen porum. Vroeg mee een aantal posts geleden al af, of AM uberhaupt in het bezit is van een zomers sandaaltje. En die rok?
pi_221022690
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 21:23 schreef Moedervan4kids het volgende:
Zo benieuwd naar de verhalen uit Barneveld.
Het was genieten, ik zat eerste rang. Alleen de twee vlechtjes ontbraken bij onze eigen Pipi Langkous. Ze straalde met haar medaille!

Roy hield zich bezig met de kinderen terwijl madame in de gaten hield of ze wel écht werd gezien. Geloof mij, ze was niet te missen!

We hebben genoten met z’n allen, bedankt Debbie namens heel Barneveld.
pi_221022773
MG … zou hij nu echt vinden dat zijn vrouw zich leuk heeft gekleed voor een gezellig etentje met mooie zonsondergang etc ?

Als ik zo erbij zou lopen voor een avondje uit zet mijn man me terug in de kleedkamer 😅🤣
pi_221022873
Het is AM gelukt, hoor. Er is een spondeal geregeld voor het ophalen van de motor van de kamikaze-piloot. Echt, ze gaat zo prat op haar inkomsten als fluflu, maar het is en blijft een grote gier.
pi_221022887
Dat hoeveel tijd die Am steekt in het plaatsen stories terwijl ze met Maarten op vakantie is.

Ik zou echt die telefoon zo de zee inflikkeren. Wat boeit het haar volgers of Jim zn motor is opgehaald. Moet dat perse gedeeld worden terwijl je op vakantie bent? Wat doet Maarten terwijl zij steeds op haar telefoon bezig is?
pi_221022888
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 21:40 schreef poohenzo het volgende:
MG … zou hij nu echt vinden dat zijn vrouw zich leuk heeft gekleed voor een gezellig etentje met mooie zonsondergang etc ?

Als ik zo erbij zou lopen voor een avondje uit zet mijn man me terug in de kleedkamer 😅🤣
Nee, maar hij kent haar langer dan vandaag he
pi_221022892
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 21:48 schreef Lodelie het volgende:
Dat hoeveel tijd die Am steekt in het plaatsen stories terwijl ze met Maarten op vakantie is.

Ik zou echt die telefoon zo de zee inflikkeren. Wat boeit het haar volgers of Jim zn motor is opgehaald. Moet dat perse gedeeld worden terwijl je op vakantie bent? Wat doet Maarten terwijl zij steeds op haar telefoon bezig is?
Die is aan de ouzo!
pi_221023004
Inzamelingsactie van tatiana gaat minder hard. Misschien kan ze het geld doneren aan de slachtoffers van het kamp ongeval. 5 ton gaat toch nooit lukken?
pi_221023083
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 21:48 schreef Lodelie het volgende:

Ja, want het is een samenwerking.

Maar he, er zijn schone handdoeken en opgemaakte bedden.
Nee dat krijg je niet in die primitieve hutten waar ze normaal gesproken verblijft.
Maar allemaal heel standaard in een hotel dus waarom ze het vermeldt?
pi_221023126
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 21:34 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja, het is geen porum. Vroeg mee een aantal posts geleden al af, of AM uberhaupt in het bezit is van een zomers sandaaltje. En die rok?
Ik heb haar nog nooit met sandalen gezien volgens mij. Met die rok doet ze me een beetje aan tante Sidonia denken
pi_221023146
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 21:35 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Het was genieten, ik zat eerste rang. Alleen de twee vlechtjes ontbraken bij onze eigen Pipi Langkous. Ze straalde met haar medaille!

Roy hield zich bezig met de kinderen terwijl madame in de gaten hield of ze wel écht werd gezien. Geloof mij, ze was niet te missen!

Mijn god, dit meen je niet? Barneveld heeft in elk geval weer iets om over te praten/lachen
pi_221023178
Leuk voor Saar en Suus dat ze een meiden uitje met Esmee gedaan hebben! Dat zie je Am dus gewoon nooit doen
pi_221023200
quote:

[..]

Oh echt, en werd ze ook gezien, wat erg zeg als je zo aandachtsgeil bent.
pi_221023268
Kijk Debbie stralen in dr rolstoel met medaille. Ze plakt de gezichten van haar kinderen af, maar ik denk dat die minder stralen dan moeders.
Nu kan ze weer lekker een weekeindje op bed gaan liggen, omdat ze zoveel heeft gedaan met haar kinderen.

Ik heb overigens geen medelijden meer met Roy, hij faciliteert dit gedrag maximaal. Je kan bij Debbie niet (meer) zeggen dat dit het gedrag is wat ze enkel online laat zien met dr rolstoel, het uwv, de wmo etc. Dus Roy weet overal van en gaat er net zo hard in mee.
pi_221023293
Ik ga morgen waarschijnlijk naar Avonturenboerderij Molenwaard. Ik hoop dat ik mijn vrienden Joost en Viora tegenkom, eens kijken of het in het echt ook allemaal rozengeur en maneschijn is.
pi_221023415
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 22:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Kijk Debbie stralen in dr rolstoel met medaille. Ze plakt de gezichten van haar kinderen af, maar ik denk dat die minder stralen dan moeders.
Nu kan ze weer lekker een weekeindje op bed gaan liggen, omdat ze zoveel heeft gedaan met haar kinderen.

Ik heb overigens geen medelijden meer met Roy, hij faciliteert dit gedrag maximaal. Je kan bij Debbie niet (meer) zeggen dat dit het gedrag is wat ze enkel online laat zien met dr rolstoel, het uwv, de wmo etc. Dus Roy weet overal van en gaat er net zo hard in mee.
Zou ze de bolide uitgeglibbert zijn?
pi_221023486
Ik geloof dat ik een aangeschoten AM nog irritanter vind dan normaal. “ We zijn natuurlijk wel Insta gggrammers hihi”

En “huh, een snoepje? Waarom krijg ik nou een snoepje? Ik krijg een snoepje!” Lot is er niets bij vergeleken…
  vrijdag 12 juni 2026 @ 22:26:23 #122
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_221023497
quote:

[..]

Had ze serieus sproetjes op dr gezicht getekend :X
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_221023588
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 22:22 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou ze de bolide uitgeglibbert zijn?
Ze zal op zijn minst een spoor achtergelaten hebben.
Maar we kunnen trots zijn hoor, ze heeft de laatste avond van de vierdaagse in haar electrische rolstoel uitgerold. Chapeau🏅👏👏👏
pi_221023599
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 22:26 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Had ze serieus sproetjes op dr gezicht getekend :X
Ik denk niet dat het perse sproeten moesten voorstellen, ze had met oranje schmink stippen op dr gezicht gemaakt.
Het 'thema' was oranje volgens mij.
pi_221023667
Doucht Am wel eens?? Je gaat toch niet in je bikini uiteten!
pi_221023703
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 22:25 schreef Tahini het volgende:
Ik geloof dat ik een aangeschoten AM nog irritanter vind dan normaal. “ We zijn natuurlijk wel Insta gggrammers hihi”

En “huh, een snoepje? Waarom krijg ik nou een snoepje? Ik krijg een snoepje!” Lot is er niets bij vergeleken…
‘Omdat ik lief ben’

Tuurlijk joh. Zit allemaal bij de prijs in.
En de hottub weer met vers water gevuld? Wat is er mis met tijdens je verblijf hetzelfde water gebruiken? Net als thuis?

Maar ook dit zal ze wel weer zelf verzonnen hebben.
pi_221024020
In het vorige topic voorspeelde ik wat we te zien zouden krijgen van AM..
Sjokken achter MG, MG z’n rug ✅
Screenshots van thuis ✅

Voor je het weet ben je thuis, je besteedt je tijd daar toch niet aan het aan onbekenden vertellen wat je allemaal doet tot in detail en wat je minderjarige kinderen vandaag hebben gedaan? Echt te raar voor woorden!
pi_221024057
Het watertekort op Kos is een groot en structureel probleem, vooral in de zomermaanden wanneer het toerisme piekt. Het eiland kampt in die periode met een vraag naar water die tot wel 30 keer hoger is dan de rest van het jaar, mede door de aanwezigheid van grote waterpretparken.

Oorzaken van het tekortMassatoerisme: De enorme toestroom van vakantiegangers in de zomer legt een zware druk op de watervoorraden.

Beperkte natuurlijke bronnen: Het eiland beschikt zelf niet over voldoende eigen zoetwater om de gigantische zomerpiek op te vangen.

Verouderde infrastructuur: De lokale overheden en leidingnetwerken kampen geregeld met achterstallig onderhoud en capaciteitsproblemen, waardoor distributie niet altijd vlekkeloos verloopt.
pi_221024199
Ergens is het wel ontzettend triest dat Debbie hier allemaal zo van geniet... sprakeloos. :{

Vorig jaar all over again.
pi_221024258
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 22:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze zal op zijn minst een spoor achtergelaten hebben.
Maar we kunnen trots zijn hoor, ze heeft de laatste avond van de vierdaagse in haar electrische rolstoel uitgerold. Chapeau🏅👏👏👏
Zou het Barneveldse suffertje er een artikel aan besteden?
pi_221024354
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 17:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Komt omdat hij zijn angst poepje kwijtbis, dat geeft verlichting
pi_221024365
Angstpoepje, meine gute.
pi_221024391
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik denk dat hij zich wel vermaakt. Ik denk dat hij vanbinnen baalt van die camera. Ze kwamen daar voor quality time. Maar hij legt het weer af tegen haar volgers.
Nou echt hè, vind het wat zielig voor hem zelfs.
Geef elkaar gewoon ff beetje aandacht , 2 dagen toch even heerlijk
pi_221024516
Debbie zou er goed aan doen gewoon weer te verdwijnen, voor haar winterslaap stond ze ook al steeds voor paal, ik had even gedacht dat het was verbeterd, nope, het is nu zelfs zo erg dat ze kinderkleding aantrekt en als pipi door het leven gaat, niet op een wit zwarte schimmel en een aap op haar schouder maar in een oranje versierde rolstoel met Roy in haar kielzog.
pi_221024532
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 23:38 schreef Johanna38 het volgende:
Angstpoepje, meine gute.
Inderdaad, wat een achterlijk woord. Gelukkig is haar adrenalinepijl weer naar beneden. Ze kijkt zelf heel tevreden in de spiegel naar haar combi.
pi_221024542
Willine haar outfit ( trui onder jurk ) geeft mij echt Sisterwives eerste seizoenen vibes. :')
pi_221024566
Annemarie houdt wel van een beetje avontuur. Whahahahaha
Dat is te merken, alles is van minuut tot minuut gepland en zelfs de taxi is door de reismevrouw geregeld
pi_221025230
Er werd zelfs een taxi gereserveerd door de reisconsulent?? Zou ze voor al haar klanten zo ver gaan of alleen voor AM want samenwerking en infantiel? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zij met al haar klanten de godganse vakantie loopt te appen, herinneringen sturen en werkelijk álles plant tot aan taxi's en specifieke tafeltjes in restaurants toe. Dat zal namelijk nogal in de papieren lopen en tet lijkt me ook geen "high class" persoon die uitsluitend dure/sjieke reizen doet.
pi_221025274
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 05:45 schreef Jenn1806 het volgende:
Er werd zelfs een taxi gereserveerd door de reisconsulent?? Zou ze voor al haar klanten zo ver gaan of alleen voor AM want samenwerking en infantiel? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zij met al haar klanten de godganse vakantie loopt te appen, herinneringen sturen en werkelijk álles plant tot aan taxi's en specifieke tafeltjes in restaurants toe. Dat zal namelijk nogal in de papieren lopen en tet lijkt me ook geen "high class" persoon die uitsluitend dure/sjieke reizen doet.
Wanneer je Annemarie Geerts nodig hebt om je toko te sponsoren doe je sws iets niet goed. Ik vrees dat deze "reismevrouw" zo weinig verstand van zaken heeft dat ze denkt dat dit is wat mensen willen.

Dat hele IG gebeuren van de Geertsen is toch één grote klucht!

Ik vind het ongelofelijk dat er echt volgers zijn die dit serieus nemen.

En hoezo heeft AM het over " ver van huis" terwijl ze gewoon in Griekenland zit?
pi_221025276
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 23:44 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Nou echt hè, vind het wat zielig voor hem zelfs.
Geef elkaar gewoon ff beetje aandacht , 2 dagen toch even heerlijk
Dit is zijn normaal vrees ik.
pi_221025332
De jurkjes van MCW worden ook steeds korter, dat jurkje met die print komt net een cm over haar bil. Je ziet haar bil ook in dat filmpje dat Tim haar beetpakt.
pi_221025350
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 07:07 schreef Lostit het volgende:
De jurkjes van MCW worden ook steeds korter, dat jurkje met die print komt net een cm over haar bil. Je ziet haar bil ook in dat filmpje dat Tim haar beetpakt.
Yep, jurkjes zijn model ziepoesnetniet
pi_221025355
Roy had ook een medaille om volgens mij.
Misschien is het daar normaal dat de ouders ook krijgen? (Lijkt me sterk maarja)
pi_221025364
AM benadrukt dat ze zelf heeft betaald.
Dat maakt het des te treuriger dat werkelijk iedere minuut gefilmd wordt.

Grappig, want zij zegt dat er meer bij komt kijken dan je denkt als je op vakantie “ver van huis” gaat. Ik denk dat een restaurant in Kos vinden echt prima zonder hulp kan hoor.
En als je dan van avontuur houdt, zoals ze zelf beweerde, dan zit ze nu echt wel heel verkeerd. Er is nog niets toevallig of spontaan gebeurd, want zelfs terug bij het hotel geeft de reismevrouw nog tips over wat te doen ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_221025369
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 07:33 schreef LeSage het volgende:

Grappig, want zij zegt dat er meer bij komt kijken dan je denkt als je op vakantie “ver van huis” gaat. Ik denk dat een restaurant in Kos vinden echt prima zonder hulp kan hoor.
En als je dan van avontuur houdt, zoals ze zelf beweerde, dan zit ze nu echt wel heel verkeerd. Er is nog niets toevallig of spontaan gebeurd, want zelfs terug bij het hotel geeft de reismevrouw nog tips over wat te doen ;(
Denk dat AM dat dus oprecht fijn vindt. Thuis gebeurd er ook niks toevallig en spontaan. Schoolvakanties zijn volgepland met activiteiten, kinderen mogen zich niet vervelen.
pi_221025374
Ik ben net wakker maar meteen alweer aan het lachen om AM haar wereldreis. AM houdt namelijk van avontuur! Hahaha, ik ga stuk hoor jongens! Ze houdt van avontuur maar vindt het wel heel fijn dat er een extra paar ogen vanuit NL meekijkt en alles regelt van hoelaat ze de wekker moeten zetten en aan welk tafeltje ze zitten in een restaurant aan toe. Want ze zijn zover weg van huis, helemáál in Griekenland zijn ze. Potjandorie, Zuid-Sudan is er niets bij.
Onze avonturiers Marie en Maarten op Kos, kunnen ze niet nog een week blijven dit is toch gewoon cabaret. 😂
pi_221025387
En de reismevrouw moet ook nog even kijken naar de IJsland reis. Voor de eerste en laatste dag dat ze er zijn? Een restaurant en koffietentje reserveren, want wat rondlopen en spontaan ergens heen gaan of Jim iets laten zoeken wat hem aan staat (een restaurant met gefermenteerde haai op het menu ofzo) dat geeft haar enorme vlekken in haar nek en kortsluiting in haar hoofd.
pi_221025410
quote:
En dat is nu het verschil tussen elegant en ordinair.
pi_221025419
Debbie is wel haar zonnebloem keykoord vergeten.....🫣
Wat een walgelijke vertoning in die versierde rolstoel.
Zouden Roy en Debbie ook met hun medaille om hebben geslapen🤭
pi_221025420
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 07:39 schreef Weerikier het volgende:
Ik ben net wakker maar meteen alweer aan het lachen om AM haar wereldreis. AM houdt namelijk van avontuur! Hahaha, ik ga stuk hoor jongens! Ze houdt van avontuur maar vindt het wel heel fijn dat er een extra paar ogen vanuit NL meekijkt en alles regelt van hoelaat ze de wekker moeten zetten en aan welk tafeltje ze zitten in een restaurant aan toe. Want ze zijn zover weg van huis, helemáál in Griekenland zijn ze. Potjandorie, Zuid-Sudan is er niets bij.
Onze avonturiers Marie en Maarten op Kos, kunnen ze niet nog een week blijven dit is toch gewoon cabaret. 😂
Het is zo knettergestoord dat ik me steeds vaker afvraag of het wel serieus is.
pi_221025459
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 22:59 schreef Flipflop12 het volgende:
In het vorige topic voorspeelde ik wat we te zien zouden krijgen van AM..
Sjokken achter MG, MG z’n rug ✅
Screenshots van thuis ✅

Voor je het weet ben je thuis, je besteedt je tijd daar toch niet aan het aan onbekenden vertellen wat je allemaal doet tot in detail en wat je minderjarige kinderen vandaag hebben gedaan? Echt te raar voor woorden!
Ik wil helemaal niet weten wat ze thuis doen als ik op vakantie ben , blij dat ik een weekje kan genieten van de zon zee en rust 😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221025463
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 07:33 schreef LeSage het volgende:

Ver van huis 😂 dan had ze met Maarten naar zuid Amerika moeten gaan bv
pi_221025487
quote:
Niet normaal he. Dit zit erg in mn irritatie. Want het is alles behalve stijlvol. Naar welke chaos zit ik al maanden te kijken. Ik vind het steeds wonderlijker dat MCW nog geen fikse burnout te pakken heeft. En die hakken op dat vliegveld (met scheef gegroeide tenen), voor wie doe je dat 🤷🏼‍♀️
pi_221025493
Am - weer benadrukken dat ze de reis zelf betaald heeft.

Vraag ik mij af, als jij een reis zelf betaald, waarom noem je de naam van de reismevrouw dan 30000 keer, waarom zet je alles wat je doet inclusief screenshots met herinneringen van de reismevrouw op insta. Het is zo overduidelijk gesponsord, half betaald of whatever reclame.

Ik heb overigens 1 x een vakantie gemaakt die voor een deel uitgestippeld was, maar toen was ik 20, en internet nog via een telefoondraadje werkte. Wat was er van tevoren geregeld, de vlucht, autohuur, hotels en een helikoptervlucht. En toen ging ik echt ver van huis.

En omdat zij het allemaal zo regelt met die vakanties, dan vraag je je toch af of M ook zo infantiel is dat hij niet gewoon iets wil doen wat niet gepland is. Hij komt gewoon onnozel over.
pi_221025521
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 08:45 schreef Maretakje het volgende:

Vraag ik mij af, als jij een reis zelf betaald, waarom noem je de naam van de reismevrouw dan 30000 keer, waarom zet je alles wat je doet inclusief screenshots met herinneringen van de reismevrouw op insta. Het is zo overduidelijk gesponsord, half betaald of whatever reclame.

Ik heb overigens 1 x een vakantie gemaakt die voor een deel uitgestippeld was, maar toen was ik 20, en internet nog via een telefoondraadje werkte. Wat was er van tevoren geregeld, de vlucht, autohuur, hotels en een helikoptervlucht. En toen ging ik echt ver van huis.

En omdat zij het allemaal zo regelt met die vakanties, dan vraag je je toch af of M ook zo infantiel is dat hij niet gewoon iets wil doen wat niet gepland is. Hij komt gewoon onnozel over.
Dit idd!!
En MG.. die lijkt al volledig uitgecheckt😅 anders pik je dit toch niet.. dat je samen op vakantie bent en zij elkeminuut deelt met alle volgers?
pi_221025553
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 07:24 schreef Missinglink24 het volgende:
Roy had ook een medaille om volgens mij.
Misschien is het daar normaal dat de ouders ook krijgen? (Lijkt me sterk maarja)
Je krijg een medaille als je je inschrijft en inschrijfgeld betaald. Wie weet heeft Roy 3 dagen ook haar kaart laten stempelen bij de controleposten. Dan lijkt het in theorie bij het ophalen van de meddat je 4 dagen aanwezig bent geweest
pi_221025566
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 09:06 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Je krijg een medaille als je je inschrijft en inschrijfgeld betaald. Wie weet heeft Roy 3 dagen ook haar kaart laten stempelen bij de controleposten. Dan lijkt het in theorie bij het ophalen van de meddat je 4 dagen aanwezig bent geweest
Hier krijg je die medaille ook als je maar 1 dag gelopen hebt, je moet er apart voor betalen 😅
pi_221025590
Waarvoor had AM naast de handbagage een grote koffer mee? Qua kleding hebben ze niet veel mee en schoenen ook niet, want ze sloft ook vandaag weer heerlijk op haar klompen achter M aan.

Tip voor de reismevrouw, zeg tegen je klanten (die alleen maar zelf hun koffer in hoeven te pakken) even wat ze in hun koffer moeten doen en wat ze dan van minuut tot minuut moeten dragen. Dat zou het voor de andere gasten in het hotel een stuk prettiger maken dan de hele tijd dat gestamp van klompen te moeten aanhoren.
pi_221025598
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 06:33 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Wanneer je Annemarie Geerts nodig hebt om je toko te sponsoren doe je sws iets niet goed. Ik vrees dat deze "reismevrouw" zo weinig verstand van zaken heeft dat ze denkt dat dit is wat mensen willen.

Dat hele IG gebeuren van de Geertsen is toch één grote klucht!

Ik vind het ongelofelijk dat er echt volgers zijn die dit serieus nemen.

En hoezo heeft AM het over " ver van huis" terwijl ze gewoon in Griekenland zit?
Ik denk wel dat je het daar mis hebt. Zij heeft wel een enorme groep volgmoekes die alles doen wat zij zeggen. Ik ga ervan uit dat de reismevrouw het hierna weer druk krijgt.
AM zal niet meer zoveel invloed hebben als een aantal jaren geleden. Maar vast nog genoeg.
pi_221025672
Het lijkt me ook wel heerlijk als je vakantie voor je geregeld wordt. De mate waarin bepaal je dan natuurlijk zelf, maar dat het zelfs tot in zulke details kon daar had ik geen idee van.
Ik ben benieuwd wat dat kost.
pi_221025793
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 08:45 schreef Maretakje het volgende:

En als ik 'm dan zelfbetaalde wat echt niet goedkoop is denk ik; no way dat ik hem dan liet verpesten door die kuttelefoon. Mijn partner zou dit ook echt niet cool vinden (nu wil hij sws niet op mn socials)
  zaterdag 13 juni 2026 @ 09:35:25 #162
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221025811
Kos heeft zoveel bezienswaardigheden en die kun je allemaal met een gehuurde fiets bekijken, onderweg spontaan ergens aanlanden om wat te eten en te drinken. HandDoek mee en even zwemmen tussendoor. Eten bij de meest simpele eettentjes waar de Grieken ook zelf eten, daar is het eten vaak het lekkerst. Heerlijk een weekje Kos!
Dit wat AM laat zien....ik sla over.
pi_221025830
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 05:45 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik denk zeker dat dat kan, alles laten regelen. Dat is nu net het werk van de reismevrouw. Of het nodig is voor 2.5 dag Kos is natuurlijk een heel andere vraag ;) AM doet alsof ze in Timboektoe zit _O-
Overigens denk ik dan weer niet dat de reismevrouw al haar klanten ook nog tijdens de reis appt.
pi_221025842
Ik vind MG nog steeds een aap op een rots, een wereldvreemde aap. Heeft hij contact met andere volwassenen, weet hij wat normaal gedrag is of leeft hij zo geïsoleerd in gezin Geerts dat hij er zelf ook in is gaan geloven dat dit een aantrekkelijke situaties die benijdenswaardig voor alle duuzenden volgers?

En ik geloof er geen zak van dat pinokkio dit zelf betaald heeft. AM is niet in haar eerste leugen gestikt.
pi_221026002
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 09:37 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik denk zeker dat dat kan, alles laten regelen. Dat is nu net het werk van de reismevrouw. Of het nodig is voor 2.5 dag Kos is natuurlijk een heel andere vraag ;) AM doet alsof ze in Timboektoe zit _O-
Overigens denk ik dan weer niet dat de reismevrouw al haar klanten ook nog tijdens de reis appt.
Dit vind ik ook zo eng, dat AM de hele tijd met die reismevrouw blijft appen. Ik snap echt wel, als het je ding is (en je dus helemaal niet van avontuur houdt 😉), dat het fijn is dat alles geregeld is vantevoren, geen verassingen, alles ligt vast, geen gedoe. Maar die screenshot die ze plaatst zie je ook dat die begint met: "Maak je niet druk, je hebt vakantie". AM was zich dus alweer ergens druk over aan het maken. Dan zegt die reisvrouw; eet smakelijk oid. Dan gaan ze eten en dan zijn ze klaar en gaat AM weer appen dat het leuk was. Dan appt de reisvrouw wat ze nu kunnen gaan bv wat drinken in het hotel of de hottub.
Dit gaat wel heel ver hoor. Naast dat alles al geregeld is qua restaurants, vervoer en activiteiten, verteld die reisvrouw om 22:00 ook nog persoonlijk dat ze een drankje kunnen doen in het hotel.
Het lijkt echt wel of die reisleidster een stel laag begaafden aan het aansturen is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Weerikier op 13-06-2026 09:54:22 ]
pi_221026083
Er kwam net een post van Tatiana voorbij waarin ze schrijft dat ze hoopt dat schuldeisers akkoord gaan met een x bedrag. Ze weet dus niet eens welke bedragen ze moet bieden voor een akkoord. Die 450K kan ze dus niet onderbouwen. Vanuit 2 jaar WSNP zouden de schuldeisers met veel minder genoegen moeten nemen, ik ben dus benieuwd hoe en en waarom ze op 450K is uitgekomen.
pi_221026088
Ik ben jaren geleden eens naar Kos geweest , was erg leuk maar als de promo van AM het enige is wat ik ervan had gezien zou ik het nooit iemand aanraden om ernaartoe te gaan. Het is een soort rare anti-reclame .

In die enorme reistas zat vast de dildo helm en een berg oplaadkabels .

De reis mevrouw wil vast worden zoals Olivia Ferney , zij boekt de reizen voor de rijken op aarde , met budgetten van 2-3 miljoen voor de meest extravagante dingen .

Zo ver is ze nog lang niet.
pi_221026214
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 09:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Er kwam net een post van Tatiana voorbij waarin ze schrijft dat ze hoopt dat schuldeisers akkoord gaan met een x bedrag. Ze weet dus niet eens welke bedragen ze moet bieden voor een akkoord. Die 450K kan ze dus niet onderbouwen. Vanuit 2 jaar WSNP zouden de schuldeisers met veel minder genoegen moeten nemen, ik ben dus benieuwd hoe en en waarom ze op 450K is uitgekomen.
Sinds die inzameling voor die arme kinderen en hún directeur voorbij is gekomen, denk ik tatiana geef je geld daar aan! En ga het traject in! Die 450k ga je niet halen, en wie zegt dat het daarna niet weer mis gaat? Las ook op fb dat ze een enorme belastingschuld had ivm inkomstenbelasting of dat waar is? Maar dat heeft niet je ex zakenpartner veroorzaakt daarbij teveel vragen en geen antwoorden bij deze dame
pi_221026251
quote:
Ik denk dat we dat nooit gaan horen.
pi_221026270
quote:
Maar wat als ze dat hele bedrag niet krijgt? Stel ze vraag om 100 euro en ze krijgt maar 50, krijgt ze die 50 dan toch of echt pas bij die 100 euro.
pi_221026289
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 00:26 schreef Beertjeteddy het volgende:
Willine haar outfit ( trui onder jurk ) geeft mij echt Sisterwives eerste seizoenen vibes. :')
Ik heb bij Willine altijd het gevoel of ik jaren terug in de tijd ga. Qua kleding en hoe het huis is ingericht.
Alles oogt stoffig, gedateerd, vermoeid. Ze toont elke dag trots haar outfits, maar ik denk niet dat ze veel mensen inspireert. Al zal het onder de refo's misschien vaker zo zijn.
pi_221026293
Ik heb even bij de “reismevrouw” gekeken.

Ze is een franchise dame onder een groter bedrijf dat over verschillende landen verspreid is. Eigenlijk kan elke simpele ziel dit dus gaan doen. Je moet even een paar duizend euro investeren, maar je foto’s hoef je dan niet zelf te maken, en blijkbaar is er een heel administratief team die de boekingen en betalingen regelt.

Met ça 3500 volgers heeft ze niet veel volgmoekes bij AM nog vandaan gehaald.
pi_221026301
quote:
Misschien hoopt ze er een extra bedrag aan over te houden.
pi_221026304
Hahaha mijn god hoe ze die trappen af bonkt

Klos klos klos met je klompen op Kos
pi_221026305
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 07:39 schreef Weerikier het volgende:
Inderdaad, ik vermaak me er kostelijk mee
pi_221026371
En in de ruimbagage zaten natuurlijk ook de 2 grote snorkelmaskers voor het half uur snorkelen.
pi_221026373
quote:
Zoals ik het begrijp is de 450K de totale schuld. Maar met 2 jaar WSNP zouden de schuldeisers dit ook niet krijgen, een veel lager bedrag afhankelijk van hoeveel ze gaat verdienen. En krijgen ze het in delen, elke maand.
Nu hoopt ze met een X bedrag de schuld te kunnen afkopen waardoor ze hun verdere vorderingen op haar laten vervallen. Hoe hoger bod ze kan doen hoe meer kans.

Die 450k krijgt ze nooit bij elkaar gebedeld ik sta er van te kijken dat het al een ton is.
pi_221026396
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 08:12 schreef Bootje68 het volgende:
Debbie is wel haar zonnebloem keykoord vergeten.....🫣
Wat een walgelijke vertoning in die versierde rolstoel.
Zouden Roy en Debbie ook met hun medaille om hebben geslapen🤭
Ze doen elkaar met de medaille.
pi_221026416
De 'beroemde' fitness coach heeft nu ook gereageerd onder de post van DBM, zie ik..
pi_221026419
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
En in de ruimbagage zaten natuurlijk ook de 2 grote snorkelmaskers voor het half uur snorkelen.
Heeft ze dat al gedaan? En of je als je op vakantie gaat en wilt snorkelen die maskers niet kan huren. Zonde om mee te slepen in het vliegtuig.
pi_221026434
quote:
Kan het niet zo zijn dat ze eerst een deel moet terugbetalen voor ze de schuldsanering in kan? Ik heb er geen verstand van, maar als je in de schuldsanering zit dan zien de schuldeisers er natuurlijk helemaal niks van terug.
Lijkt me ook heftig een schuldsanering met 3 jonge kinderen.
pi_221026437
Ik denk dat die reisleidster zich echt aanpast aan haar klanten.

Am blijft haar appen en op de hoogte houden.
pi_221026445
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Kan het niet zo zijn dat ze eerst een deel moet terugbetalen voor ze de schuldsanering in kan? Ik heb er geen verstand van, maar als je in de schuldsanering zit dan zien de schuldeisers er natuurlijk helemaal niks van terug.
Nee zo werkt de WSNP niet
pi_221026455
Ik trek die zelfverheerlijking van MCW niet meer. Man, wat is die
vrouw verliefd op zichzelf. Alleen maar uiterlijk vertoon.
Irritatiefactor 1000%. Ik moet haar denk ik maar blokkeren, want ik
kijk toch weer.
En ze fungeert tegenwoordig toch vooral als sugarmommy voor Timmie?
Inclusief snoepreisje naar Mallorca.
pi_221026490
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 09:35 schreef Rimboequeen het volgende:
Kos heeft zoveel bezienswaardigheden en die kun je allemaal met een gehuurde fiets bekijken, onderweg spontaan ergens aanlanden om wat te eten en te drinken. HandDoek mee en even zwemmen tussendoor. Eten bij de meest simpele eettentjes waar de Grieken ook zelf eten, daar is het eten vaak het lekkerst. Heerlijk een weekje Kos!
Dit wat AM laat zien....ik sla over.
Het gaat mis bij het woord 'spontaan' dat komt in haar woordenboek niet voor.
pi_221026507
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 09:48 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Dit vind ik ook zo eng, dat AM de hele tijd met die reismevrouw blijft appen. Ik snap echt wel, als het je ding is (en je dus helemaal niet van avontuur houdt 😉), dat het fijn is dat alles geregeld is vantevoren, geen verassingen, alles ligt vast, geen gedoe. Maar die screenshot die ze plaatst zie je ook dat die begint met: "Maak je niet druk, je hebt vakantie". AM was zich dus alweer ergens druk over aan het maken. Dan zegt die reisvrouw; eet smakelijk oid. Dan gaan ze eten en dan zijn ze klaar en gaat AM weer appen dat het leuk was. Dan appt de reisvrouw wat ze nu kunnen gaan bv wat drinken in het hotel of de hottub.
Dit gaat wel heel ver hoor. Naast dat alles al geregeld is qua restaurants, vervoer en activiteiten, verteld die reisvrouw om 22:00 ook nog persoonlijk dat ze een drankje kunnen doen in het hotel.
Het lijkt echt wel of die reisleidster een stel laag begaafden aan het aansturen is.
Zelfs bij Down the road geven ze de deelnemers meer zelfstandigheid.
pi_221026534
AM doet zo geen recht aan Kos (en Griekenland) En mooi hoor als die stories met de rug van Maarten.
Mens ga toch leven...
pi_221026541
Bij Michelle weer een jank story als die kinderen naar hun vader gaan. En dan een foto erbij van Timmie die emotioneel afscheid neemt van een van die jongens. Ik vind dat zó overdreven. Die gast komt daar net kijken ( jahaa, we weten dat hij zogenaamd al eeuwen de beste vriend van Mich is, die we wonder boven wonder nog nooit ergens hebben gezien totdat ze begonnen te neuken samen ) en nu staat hij daar dramatisch te knuffelen met die oudste zoon, begeleid door een flut tekst van zn sugar mommy. Ik word er onpasselijk van.
Michelle stond nog geen jaar geleden al jankende afscheid te nemen van de kinderen van Jaq, die ook alles voor haar betekende , niet uit haar buik maar in haar hart of zoiets, 2e moeder, noem maar op.
Ik vind het één neppe overdreven bende.
pi_221026542
Ze was zo blij dat ze minder lang in de wsnp kon
Ik blijf vele vraagtekens houden bij dit hele verhaal.
Net als waar is die 12,5 k gebleven on 2023.
Gofund van toen…natuurlijk was het absoluut een zware tijd, dat zou ik niet ontkennen.

Mensen die Tatiana volgen weten wat voor heftige periode zij achter de rug heeft. Tijdens haar zwangerschap blijkt een van haar drie prachtige meiden, Hope, een hartafwijking te hebben. Een week na haar geboorte wordt ze al met spoed geopereerd. Een aantal maanden daarna krijgt ze een zware hartoperatie met alle risico’s van dien. Acht maanden lang is het onduidelijk of ze het gaat halen. Alle aandacht en energie stopt Tatiana in haar drie meiden.

Als Hope eindelijk mee naar huis mag is de zorg als alleenstaande voor drie baby’s, en eentje die extra zorg nodig heeft, natuurlijk zwaar. Rusten is er niet bij en ook werken buitenshuis en de verantwoordelijkheid dragen voor meerdere zaken wordt lastig. Haar meiden hebben haar nodig. Er ontstaan schulden en Tatiana moet noodgedwongen afstand doen van haar bedrijf Witgebit wat grote negatieve financiële gevolgen voor haar heeft.

Om deze reden willen wij haar graag een steuntje in de rug geven met een financiële bijdrage. Zodat ze er kan zijn voor haar drie meiden en een nieuwe start kan maken met haar nieuwe bedrijf zonder dat daar stress of druk achter zit. Iemand die zo als een leeuwin strijdt voor haar dochters verdient dat. Ieder bedrag, groot of klein, wordt enorm gewaardeerd
pi_221026560
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:00 schreef Weerikier het volgende:
Bij Michelle weer een jank story als die kinderen naar hun vader gaan. En dan een foto erbij van Timmie die emotioneel afscheid neemt van een van die jongens. Ik vind dat zó overdreven. Die gast komt daar net kijken ( jahaa, we weten dat hij zogenaamd al eeuwen de beste vriend van Mich is, die we wonder boven wonder nog nooit ergens hebben gezien totdat ze begonnen te neuken samen ) en nu staat hij daar dramatisch te knuffelen met die oudste zoon, begeleid door een flut tekst van zn sugar mommy. Ik word er onpasselijk van.
Michelle stond nog geen jaar geleden al jankende afscheid te nemen van de kinderen van Jaq, die ook alles voor haar betekende , niet uit haar buik maar in haar hart of zoiets, 2e moeder, noem maar op.
Die vrouw is m.i. psychisch totaal niet in orde. Ik denk dat ze echt niet anders kan.
Het is inderdaad walgelijk.
pi_221026654
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:29 schreef opwegnaar het volgende:
De 'beroemde' fitness coach heeft nu ook gereageerd onder de post van DBM, zie ik..
Ik vroeg me al af wie het was. Maar ik vind het wel hilarisch dat DBM beweert al heel lang uit de slachtofferrol gestapt te zijn 😂😂
pi_221026658
quote:
Als dit echt zo was dan had dat filmpje in het stadion ook niet zo geheimzinnig gehoeven, aangezien ze iedereen (die haar bestie en/of familie is) en zijn moeder op de mond kust
pi_221026674
Kruis foto bij AM voor de mannelijke volgers 😂😂
pi_221026687
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:29 schreef opwegnaar het volgende:
En hij pakt DBM lekker aan! Idd Google dokter
pi_221026697
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:19 schreef Moppie1982 het volgende:
Kruis foto bij AM voor de mannelijke volgers 😂😂
Wordt het zout erbij geleverd?
pi_221026724
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Er is volgens mij al een uitspraak WSNP. En persoonlijk denk ik dat je heel blij mag zijn met 2 jaar WSNP bij een schuld van 450K. Ja, dat is 2 jaar leven van heel weinig geld maar die 450K is natuurlijk niet per ongeluk ontstaan.
pi_221026747
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:20 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
En hij pakt DBM lekker aan! Idd Google dokter
Ze wordt er idd lekker uitgeluld door die coach en nog een andere sportman zag ik. Goed voor d'r.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:38:13 #198
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_221026810
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:26 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Of ze hangen hem bij elkaar om als ze de “finish” hebben bereikt ~O>
W
Z
E
pi_221026819
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:21 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Wordt het zout erbij geleverd?
Hahahaha vast niet zoet denk eerder zuur 😂😂
pi_221026824
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:28 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ze wordt er idd lekker uitgeluld door die coach en nog een andere sportman zag ik. Goed voor d'r.
Ja echt lekker deze, en dan zeggen zullen we discussie stoppen 😂😂 omdat ze niets meer weet
pi_221026828
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:26 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Stop! Ik denk beeldend en wat ik nu voor me zie is heeel uuuhh sick
pi_221026836
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:28 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ik vraag me af of ze zelf beseft dat ze zichzelf vaak wat wijsmaakt? En dat ze die diagnoses voor de schone schijn op insta zet?

Of zou ze echt zelf geloven dat ze een trage schildklier heeft? Rekening houdend met de vele kcal die ze inneemt en het relatief beperkt sporten, lijkt de oorzaak van het moeilijk afvallen niet per se bij een trage schildklier te zoeken. En zoals ze zelf zegt in die comments: als je denkt dat je dat hebt, ga je naar een dokter, en zal die het testen. Heeft ze dat eigenlijk al gedaan? Ik zou denken van wel, aan het tempo dat zij doktersafspraken inplant? Of toch niet? Waarom niet? Omdat er misschien uit de test zou blijken dat haar schildklier helemaal niet traag is?

En zoals de coach in de comments zegt: als je trage schildklier hebt, zijn daar medicijnen voor die ervoor zorgen dat je metabolisme weer op een normaal niveau gaat draaien.

(Ik volg DBM niet van nabij genoeg om te weten of ze nu effectief die diagnose van een dokter heeft, incl. medicatie, maar het klinkt allemaal een beetje zelfverzonnen en zonder medicatie dan. Wat voor uitleg geeft ze daar dan aan? Waarom geen medicatie?)

[ Bericht 35% gewijzigd door MonaB op 13-06-2026 11:49:43 ]
pi_221026852
quote:
Als ik zijn ex was zou ik echt, echt pisnijdig zijn om wat allemaal daar zou zien en aan de andere kant zou ik het heel sneu vinden. Ben ook erg benieuwd naar haar verhaal

Koen en Sjaak lijken erg ontspannen en hebben het volgens mij oprecht leuk samen, zegt heel veel. Komt denk ik ook door het loslaten van het stukje showen naar de buitenwereld loslaten
pi_221026873
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:40 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja echt lekker deze, en dan zeggen zullen we discussie stoppen 😂😂 omdat ze niets meer weet
Waarom gaat ze er uberhaupt tegenin. We zien allemaal aan haar lichaam en instelling ten opzichte van sport dat zij iig geeb studie heeft gemaakt van sport/voeding
pi_221026888
Aanname: ik denk dat MCW niet durft te vertragen of stil te staan, omdat ze bang is te voelen. En spijt te voelen bij wat ze mist en/of mischien wel is kwijtgeraakt. Haar exen zijn uit de ratrace gestapt en lijken echt te leven. Tevreden met elkaar stralen ze een rust uit, waar MCW misschien wel naar verlangt. Ze had het, kon het hebben, maar haar drang naar meer, grootser (ego) en bewonderd worden heeft dit de das om gedaan. En nu kan ze niet meer terug, dus dendert ze met volle kracht vooruit. Zo'n fluflu leven is echt ongezond. Drijfzand.
pi_221026892
quote:
Echt zo belastend voor de kinderen ook als het werkelijk zo gaat.

Ben zelf kind van gescheiden ouders en had er echt niks mee gekund als mijn vader of moeder bij elk wisselmoment was gaan janken.
pi_221026898

[ Bericht 100% gewijzigd door AnnArt op 13-06-2026 11:52:46 (Dubbel hoeft niet) ]
pi_221026903
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:50 schreef AnnArt het volgende:
Aanname: ik denk dat MCW niet durft te vertragen of stil te staan, omdat ze bang is te voelen. En spijt te voelen bij wat ze mist en/of mischien wel is kwijtgeraakt. Haar exen zijn uit de ratrace gestapt en lijken echt te leven. Tevreden met elkaar stralen ze een rust uit, waar MCW misschien wel naar verlangt. Ze had het, kon het hebben, maar haar drang naar meer, grootser (ego) en bewonderd worden heeft dit de das om gedaan. En nu kan ze niet meer stoppen. Zo'n fluflu leven is echt ongezond. Drijfzand.
Dat denk ik ook en als ze dan toch iets voelt dan moet het allemaal maximaal uitgevent worden op insta
pi_221026906
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:47 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Waarom gaat ze er uberhaupt tegenin. We zien allemaal aan haar lichaam en instelling ten opzichte van sport dat zij iig geeb studie heeft gemaakt van sport/voeding
Ja, ze is niet bepaald een lichtend voorbeeld hoe fit te worden
pi_221026920
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:42 schreef MonaB het volgende:

[..]
Ik vraag me af of ze zelf beseft dat ze zichzelf vaak wat wijsmaakt? En dat ze die diagnoses voor de schone schijn op insta zet?

Of zou ze echt zelf geloven dat ze een trage schildklier heeft? Rekening houdend met de vele kcal die ze inneemt en het relatief beperkt sporten, lijkt de oorzaak van het moeilijk afvallen niet per se bij een trage schildklier te zoeken. En zoals ze zelf zegt in die comments: als je denkt dat je dat hebt, ga je naar een dokter, en zal die het testen. Heeft ze dat eigenlijk al gedaan? Ik zou denken van wel, aan het tempo dat zij doktersafspraken inplant? Of toch niet? Waarom niet? Omdat er misschien uit de test zou blijken dat haar schildklier helemaal niet traag is?

En zoals de coach in de comments zegt: als je trage schildklier hebt, zijn daar medicijnen voor die ervoor zorgen dat je metabolisme weer op een normaal niveau gaat draaien.

(Ik volg DBM niet van nabij genoeg om te weten of ze nu effectief die diagnose van een dokter heeft, incl. medicatie, maar het klinkt allemaal een beetje zelfverzonnen en zonder medicatie dan. Wat voor uitleg geeft ze daar dan aan? Waarom geen medicatie?)
Ze heeft het wel eens over de internist gehad, ik geloof best dat ze deze diagnose heeft.
De symptomen die ze beschrijft hoor ik ook terug bij mijn beste vriendin, die na de geboorte van haar jongste een schildklier probleem heeft gekregen.

Ik denk dat de coach bedoeld dat er vaak mensen zijn die denken een trage schildklier te hebben en dus niet af te vallen, maar die daarvoor nooit bij een dokter zijn geweest en dus de diagnose niet hebben, maar 'gewoon' te veel eten.
pi_221026932
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:42 schreef MonaB het volgende:

[..]

Ja net als half NL heeft DBM een schildklierprobleem en wel medicatie hoor. Alsnog kunnen de waardes wat schommelen en moet soms de medicatie aangepast. Dan kan je een tijdje wat klachten hebben.

Maar die kilo's komen toch echt van die 2800 calorieen die ze denkt te moeten eten.
pi_221026962
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik denk dat de coach bedoeld dat er vaak mensen zijn die denken een trage schildklier te hebben en dus niet af te vallen, maar die daarvoor nooit bij een dokter zijn geweest en dus de diagnose niet hebben, maar 'gewoon' te veel eten.
Impliceert hij dan dat zij specifiek het ook verzint? Of was dat een algemeen bericht? Waarschijnlijk iets algemeen dat zij als persoonlijk opvatte?

(En heeft ze dan medicatie, of niet?)
pi_221026981
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Als dit echt zo was dan had dat filmpje in het stadion ook niet zo geheimzinnig gehoeven, aangezien ze iedereen (die haar bestie en/of familie is) en zijn moeder op de mond kust
En dan was hij vast wel op de feestje in de tuin geweest of een keer op Mallorca (want heel veel andere vrienden waren daar ook toch?)
Ze leeft in een nieuwe fantasie. Leeft voor en naar het beeld wat ze creëert. Kickt op de aandacht en kickt op de aanbidding van sloofje Timmie.

Doet alsof ze haar hele leven niets anders dan Jimmy Choo heeft gedragen enz.
pi_221027056
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:55 schreef MonaB het volgende:

[..]
Impliceert hij dan dat zij specifiek het ook verzint? Of was dat een algemeen bericht? Waarschijnlijk iets algemeen dat zij als persoonlijk opvatte?

(En heeft ze dan medicatie, of niet?)
Hij heeft nooit haar specifiek benoemt, het was een algemene opmerking die hij kennelijk vaker ziet in de praktijk (zo vat ik tenminste zijn reactie op, ik volg hem niet).

DBM heeft wel medicatie, maar wat ze er van deelt heb ik het idee dat ze haar moeilijk ingesteld krijgen en schommelen haar waardes nogal
pi_221027064
Die foto van Rosanne van Hemert en Patricia baudewijns, wat zien ze eruit zeg.
pi_221027066
Wie is de coach bij DBM en wat wordt er geschreven? c_/
pi_221027089
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 12:01 schreef Danielle_ het volgende:
Haha, ik ben ook nieuwsgierig. Jammer dat ik geblokt ben, ik zou de discussie graag lezen.
pi_221027098
quote:
Ik ben ook nieuwsgierig, ze heeft mij geblokkeerd dus kan het niet lezen.
pi_221027129
Zou Sanneke de 50 min. van de parkeerplek naar het onderkomen al hebben gelopen? Ik acht de kans groter dat Dion haar heeft afgezet en zelf de auto gaat parkeren en die 50 min. gaat lopen. En morgen hetzelfde om de auto weer op te halen.
pi_221027151
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 12:11 schreef JaNeeDan het volgende:
Zou Sanneke de 50 min. van de parkeerplek naar het onderkomen al hebben gelopen? Ik acht de kans groter dat Dion haar heeft afgezet en zelf de auto gaat parkeren en die 50 min. gaat lopen. En morgen hetzelfde om de auto weer op te halen.
Waarom pakken zij (pakt Dion) geen bus ofzo? Gaat er iets van een OV daar? Ik zou echt geen zin hebben om 50 min te lopen.
pi_221027218
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:50 schreef AnnArt het volgende:
Aanname: ik denk dat MCW niet durft te vertragen of stil te staan, omdat ze bang is te voelen. En spijt te voelen bij wat ze mist en/of mischien wel is kwijtgeraakt. Haar exen zijn uit de ratrace gestapt en lijken echt te leven. Tevreden met elkaar stralen ze een rust uit, waar MCW misschien wel naar verlangt. Ze had het, kon het hebben, maar haar drang naar meer, grootser (ego) en bewonderd worden heeft dit de das om gedaan. En nu kan ze niet meer terug, dus dendert ze met volle kracht vooruit. Zo'n fluflu leven is echt ongezond. Drijfzand.
En ze is natuurlijk als de dood om Timmie te verliezen als ze eenmaal
saai op de boerderie het normale leven gaan leiden. Ze durft hem volgens mij
geen seconde uit het oog te verliezen. Koen en JvP had ze ook helemaal in haar
web gevangen en die komen nu zoveel meer ontspannen over.
pi_221027235
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:47 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Omdat ze DBM is en geniet van ruzies en discussies, ze scheld nog net niet. Maar ooo wee als je iets tegen haar zegt dan is het pesten!
pi_221027249
Sanneke en Dion gaan pas het weekend van vaderdag toch? Of wel dit weekend? Dan zit ze nu vast bij de oriental
pi_221027258
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 12:16 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Waarom pakken zij (pakt Dion) geen bus ofzo? Gaat er iets van een OV daar? Ik zou echt geen zin hebben om 50 min te lopen.
Volgens mij is 50 min. lopen prima te doen, zeker in een ‘nieuwe’ stad. Maar Sanneke zit liever 50 min. te eten in één van de eettentjes die ze getipt heeft gekregen.
pi_221027263
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 12:33 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke en Dion gaan pas het weekend van vaderdag toch? Of wel dit weekend? Dan zit ze nu vast bij de oriental
Volgens mij dit weekend.
pi_221027483
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:52 schreef Snaky het volgende:

[..]
Zelfs bij Down the road geven ze de deelnemers meer zelfstandigheid.
😂😂
pi_221027578
Feitelijk is het voor Tim dus praktisch onhaalbaar om een baan te hebben en het leven van Michelle bij te benen. Al die tripjes naar het buitenland, alles waarbij hij wordt gesleept, dat kan niet als je zelf een baan hebt. Kennelijk is ook de hele omgang met zn kinderen aangepast aan de omgang van Michelle. En zijn sociale leven ook aangepast aan de wensen van haar. Is ze weleens ergens zonder hem?

Zijn kinderen zijn hem dus nooit alleen en haar kinderen, haar ook niet. Echt een ongezonde situatie
pi_221027601
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 12:11 schreef JaNeeDan het volgende:
Misschien was de parkeerplaats op een heuvel en kon ze naar beneden rollen 🙈
pi_221027616
Ik vind het sowieso ongezond als je alles altijd maar samen doet, wie dan ook hoor! Wat voor leven heb je..
Vind ik ook van AM Sanneke en DBM die totaal geen netwerk of bubbel hebben met leuke vrienden..

Waneer heb je een gewoon gesprek? Behalve tegen je camera. Pas als je partner thuis komt? Want ze werken alle 3 niet.

Ik vind sowieso de relaties van Michelle niet gezond met andere, en andere laten zich er veel te veel in meeslepen. Nu is dat Tim maar toen was het JVP die Josje haar eeuwige vriendin zie ik nu pas een aantal maanden, alsof ze niets mogen behalve Mies. Nu heb ik verder niets tegen Michelle ofzo maar ik kan er slecht tegen als mensen gaan claimen..

Maar ik vind het ook ongezond als je echt niemand hebt in je leven!
pi_221027858
Dbm geeft aan elke 6 weken bloed te prikken! Geef mij zo’n arts, ben ook al 12 jaar aan het aanklooien maar no way dat ze me zo vaak laten prikken. Elke 3/4 maanden, is ook te weinig want zo duurt goed instellen forever, maar 6 weken is wel heel vaak. En dan nog niet goed ingesteld zijn, is ook apart. Die 2800(😱) calorieën kan ook niet goed zijn, ben zelf niet zo groot als dbm maar mag rond de 1300 calorieën 🤣 En ik weet zelf héél goed dat er teveel in gaat bij mij om af te vallen. Iets met eigen schuld dikke buik zeg maar 🤷🏼♀ Maar ja je klier de schuld geven is wel de ‘makkelijkste’ weg 🤦🏼♀
pi_221027871
Ah het gebedel voor een gratis e-reader is begonnen bij gierige Gerda AM !

Foei toch .
pi_221027877
Die discussie 🤦‍♂️
Kijk ik geloof echt wel dat ze schildklier drama heeft 👍 maar daar stopt mijn geloof in het verhaal.... ze beweert gezond te eten en 5x in de gewichten te hangen en 3x hard te lopen 😂 per week... en echt iedereen die 1+1=2 uit kan rekenen weet dat dit BS is... daarnaast eet ze bewust in de + (2800 is echt gewoon veel te veel... dat zou iedere coach haar kunnen vertellen) dus dat ze maar 6kg af is gevallen is eigenlijk gewoon meer geluk dan inzet 🤷
Heeft geen ruk met die hele schildklier te maken... als ze gewoon in de - eet en echt zou sporten zouden er wonderen kunnen gebeuren
pi_221027904
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:26 schreef Mallorcameisje het volgende:
Dbm geeft aan elke 6 weken bloed te prikken! Geef mij zo’n arts, ben ook al 12 jaar aan het aanklooien maar no way dat ze me zo vaak laten prikken. Elke 3/4 maanden, is ook te weinig want zo duurt goed instellen forever, maar 6 weken is wel heel vaak. En dan nog niet goed ingesteld zijn, is ook apart. Die 2800(😱) calorieën kan ook niet goed zijn, ben zelf niet zo groot als dbm maar mag rond de 1300 calorieën 🤣 En ik weet zelf héél goed dat er teveel in gaat bij mij om af te vallen. Iets met eigen schuld dikke buik zeg maar 🤷🏼♀ Maar ja je klier de schuld geven is wel de ‘makkelijkste’ weg 🤦🏼♀
Ze meld toch altijd als ze haar pretpark in mag? Ik heb haar niet de afgelopen 6 weken bloed zien prikken. En volgens mij is het wat jij zegt eens per 3 maanden.. lijkt me weer een beetje overdrijven van dbm, daarbij zij meld ons elk achtbaanritje die ze mag maken van de dokter!
pi_221027923
Heeft MCW serieus 3 koffers mee voor 4 dagen Mallorca?? 😳😳😳 Waarom verbaasd het me ook eigenlijk…
pi_221027950
quote:
Even voor mijn beeld....1300 Kcal is ontzettend weinig. Heeft dat dan met je schildklier te maken?
pi_221027959
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:28 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ze meld toch altijd als ze haar pretpark in mag? Ik heb haar niet de afgelopen 6 weken bloed zien prikken. En volgens mij is het wat jij zegt eens per 3 maanden.. lijkt me weer een beetje overdrijven van dbm, daarbij zij meld ons elk achtbaanritje die ze mag maken van de dokter!
daar heb je zeker een punt want elk uitje wordt gemeld! Dus denk dat ze soms vergeet welk leugentje er nog loopt (verkeerde vaccinatie enzo)
pi_221027961
quote:
Die 6 weken is ook niet waar... ze had het even terug er over dat ze om het half jaar moest maar dat ze zich zo slecht voelde dat ze aan de ha had gevraagd om extra te prikken... dus ook weer broodje aap verhaal
pi_221027979
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:30 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Even voor mijn beeld....1300 Kcal is ontzettend weinig. Heeft dat dan met je schildklier te maken?
Lengte/gewicht, helaas! Daarom lukt het me ook heel slecht, en daar ben ik eerlijk in 😉 Al heeft het knopje ‘hongergevoel’ in je hoofd deels wel te maken met je schildklier.. Toevallig afgelopen week nog met mijn arts besproken, omdat ik niet goed ingesteld ben is dat gewoon lastiger. Maar niet onmogelijk want als je echt wilt dan kan je ‘gewoon’ afvallen met een schildklier probleem. Alleen doet dbm alsof zij ook alles probeert, maar met 2800 calorieën zit je echt veel te hoog en zal het je never lukken
pi_221027985
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:30 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Valt volgens mij wel mee.. heeft natuurlijk ook met bouw, gewicht inspanning en doel te maken... ik zit nu op max 1500 om half kilo per week af te vallen

Voor de beeldvorming... ik mag een banaan meer eten 👍
pi_221028022
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 12:32 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Omdat ze DBM is en geniet van ruzies en discussies, ze scheld nog net niet. Maar ooo wee als je iets tegen haar zegt dan is het pesten!
Onder de betreffende reactie van die coach reageert DBM dat ze 5x per week traint in de gym met powerliften + nog 3x per week hardlooptraining doet. In haar dromen misschien....
Maar misschien is die 2800 kcal wel gebaseerd op dat gegeven. En als je dan veel minder sport dan je zegt of denkt dan zul je nooit afvallen bij zo'n grote inname.
Ze beweert ook dat ze zo onbewerkt mogelijk eet.
pi_221028065
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Valt volgens mij wel mee.. heeft natuurlijk ook met bouw, gewicht inspanning en doel te maken... ik zit nu op max 1500 om half kilo per week af te vallen

Voor de beeldvorming... ik mag een banaan meer eten 👍
Ja, dat is als je wil afvallen . Ik las het als : 1300 kcal om gewoon op gewicht te blijven.
pi_221028069
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:29 schreef Mallorcameisje het volgende:
Heeft MCW serieus 3 koffers mee voor 4 dagen Mallorca?? 😳😳😳 Waarom verbaasd het me ook eigenlijk…
Ze zijn daar voor een shoot, dus ik neem aan veel kleren die in de webshop komen waar promobeelden van gemaakt moeten worden? Dan snap ik wel dat je een paar koffers mee hebt?
pi_221028070
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:35 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Lengte/gewicht, helaas! Daarom lukt het me ook heel slecht, en daar ben ik eerlijk in 😉 Al heeft het knopje ‘hongergevoel’ in je hoofd deels wel te maken met je schildklier.. Toevallig afgelopen week nog met mijn arts besproken, omdat ik niet goed ingesteld ben is dat gewoon lastiger. Maar niet onmogelijk want als je echt wilt dan kan je ‘gewoon’ afvallen met een schildklier probleem. Alleen doet dbm alsof zij ook alles probeert, maar met 2800 calorieën zit je echt veel te hoog en zal het je never lukken
Ik was even in de veronderstelling dat je 1300 kcal bedoelde om op gewicht te blijven. Maar het ging over afvallen, dat begreep ik verkeerd.
pi_221028077
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:40 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Onder de betreffende reactie van die coach reageert DBM dat ze 5x per week traint in de gym met powerliften + nog 3x per week hardlooptraining doet. In haar dromen misschien....
Maar misschien is die 2800 kcal wel gebaseerd op dat gegeven. En als je dan veel minder sport dan je zegt of denkt dan zul je nooit afvallen bij zo'n grote inname.
Ze beweert ook dat ze zo onbewerkt mogelijk eet.
Ja maar deze meid is ook binnen 2 weken van hielspoor genezen! Dus ja gewoon een wonderkind
pi_221028086
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 12:33 schreef Moppie1982 het volgende:
Is vaderdag niet dit weekend dan? Hier in België in ieder geval wel.

En waar halen jullie die 50 minuten wandelen? Ik zie haar niets posten over een uitje gisteren of vandaag? Enkel een linkje naar iets van Nijntje gisteren, vandaag niets.
pi_221028099
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:50 schreef MonaB het volgende:

[..]

En waar halen jullie die 50 minuten wandelen? Ik zie haar niets posten over een uitje gisteren of vandaag? Enkel een linkje naar iets van Nijntje gisteren, vandaag niets.
Nee volgend weekend toch? De 21e

DBM heeft weer een mooie complimenten post aan haar zelf, met heel veel scheldwoorden, ziektes die ze heeft, waar ze van genezen is en waar ze zich op laat testen maar hee ze is een F strijder ze doet het mooi!
En niemand die zegt hoe kan je in een paar weken genezen van hielspoor
pi_221028103
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:50 schreef MonaB het volgende:

[..]

Misschien vindt Dion het niks meer, dat filmen?

[ Bericht 0% gewijzigd door brilduiker1973 op 13-06-2026 13:53:59 (Typo) ]
pi_221028116
Volgende week zondag is het vaderdag. Ik dacht ook dat Sanne dit weekend in A.zat
pi_221028122
quote:
jasper.vdhcoaching
Ik ga nu de reacties pas lezen maar zag dat hij vond dat ze de groep niet serieus nam.
Ze had eerst research moeten doen voordat ze wat roeptoetert zegt hij ook nog
pi_221028125
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:53 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Misschien vindr Dion het niks meer, dat filmen?
Opvallend dat sinds het "ik ga de kinderbescherming bellen " bericht en haar haha doe maar... en de volgende dag bijna janken de hele dag is er geen mijan beeld meer geweest volgens mij 🤔 (iig minimaal dat ik het echt gemist heb) wel neusvleugel beeld...

(Het is overigens volgende week vaderdag hier... )
pi_221028126
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:49 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja maar deze meid is ook binnen 2 weken van hielspoor genezen! Dus ja gewoon een wonderkind
Joh die meid ligt sochtends in coma, longontsteking en trillende beentjes en loopt diezelfde dag nog de avondvierdaagse 😅
pi_221028161
Die nieuwe post van DBM.. Wat kotst zij toch een totale onzin uit. Veel scheldwoorden over hoe vreselijk alles is maar hoe fantastisch zij alles toch maar doet. En wederom dat ze het rustiger aan doet ipv door denderen. Nóg rustiger aan? En als ik haar leven zo al een tijdje bekijk dan zie ik daar totaal niets van door denderen in. En ook nog even in hoofdletters gillen dat ze slecht slaapt. En de ziekte die ze heeft is ook fucking dit, fucking dat. Maar over welke ziekte heeft ze het nou weer? Ze heeft er zoveel.
Gelukkig is ze wel wonderbaarljk genezen van de hielspoor en die longontsteking/ dat extreem zware virus dat ze een paar dagen geleden nog had.
pi_221028169
AM betaalt haar reisje dus blijkbaar wel zelf. Zegt ze. Dus GEEN RECLAME. Waarom maak je er dan reclame voor?

Dan is het nog triestiger dat ze alles zo laat plannen en van uur tot uur alles laat vastleggen, en dat ze in zo'n chique hotel zit dat eigenlijk niet bij de rest van haar klompen-bakfiets-levensstijl lijkt te passen.

Als het nu een volledig gratis tripje was, zou ik me ook wel tevreden stellen met evt wat promo maken over een vooraf opgesteld reisplan, maar als ik alles zelf betaal kies ik toch liever zelf wat ik ga doen, wanneer en waar.
pi_221028178
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Opvallend dat sinds het "ik ga de kinderbescherming bellen " bericht en haar haha doe maar... en de volgende dag bijna janken de hele dag is er geen mijan beeld meer geweest volgens mij 🤔 (iig minimaal dat ik het echt gemist heb) wel neusvleugel beeld...

(Het is overigens volgende week vaderdag hier... )
De volgende dag poste ze zo ook iets raars, ik moet mijn partner en kind er niet in betrekken op mijn online gedrag. M en Dion zijn beide niet meer in beeld geweest. Ik vond het zo raar alsof hij haar eindelijk eens de waarheid heeft gezegd.
pi_221028189
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 14:01 schreef Weerikier het volgende:
Die nieuwe post van DBM.. Wat kotst zij toch een totale onzin uit. Veel scheldwoorden over hoe vreselijk alles is maar hoe fantastisch zij alles toch maar doet. En wederom dat ze het rustiger aan doet ipv door denderen. Nóg rustiger aan? En als ik haar leven zo al een tijdje bekijk dan zie ik daar totaal niets van door denderen in. En ook nog even in hoofdletters gillen dat ze slecht slaapt. En de ziekte die ze heeft is ook fucking dit, fucking dat. Maar over welke ziekte heeft ze het nou weer? Ze heeft er zoveel.
Gelukkig is ze wel wonderbaarljk genezen van de hielspoor en die longontsteking/ dat extreem zware virus dat ze een paar dagen geleden nog had.
De blije moeder is een aandachtsgeil meisje, die geen aandacht in reallife krijgt en het daarom online zoekt.. wie haar nog gelooft mag zich na laten kijken! Zoveel onzin en leugens kraamt deze dame uit.. haar “vriendin” zit hier toch? Waarom spreek je je vriendin niet aan op haar verzinsels en zieke gedrag? Maar DBM heeft geen vriendinnen in het echte leven dus ik geloof ook niet dat haar vriendin hier zit!
pi_221028210
Wie luistert de podcast 'Op zoek naar Marlotte?'. Er waren er hier ook een paar die dat volgden denk ik...
Aflevering 8 'het vervolg' al gehoord?

Ik herken in die podcast wel flarden/vormen/verwante zaken/light versies die we ook bij een paar figuren zien die hier besproken worden. Münchhausen by internet, interessante diagnose.

[ Bericht 0% gewijzigd door MonaB op 13-06-2026 14:20:33 ]
pi_221028217
quote:
Bizar he hoe snel zij genezen is van hielspoor, die meid toch, kijk en dat is een zelf verzonnen diagnose net zolas die long ontsteking.
pi_221028222
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:56 schreef Earring het volgende:

[..]
jasper.vdhcoaching
Ik ga nu de reacties pas lezen maar zag dat hij vond dat ze de groep niet serieus nam.
Ze had eerst research moeten doen voordat ze wat roeptoetert zegt hij ook nog
Dat is ook een wel een type hoor. Hij is zelf ook een soort DBM, denkt alle wijsheid in pacht te hebben. Zeikt graag mensen af die te dik zijn, afvalspuitjes gebruiken, die hyrox doen, in zijn ogen helemaal niet gespierd zijn enz. Ontstaan dan regelmatig discussies onder zo’n post, en vervolgens verwijdert hij de hele post.
Maar met wat DBM beweert over zichzelf snap ik dat hij daar tegenin gaat 😂. Jammer hoor dat ik het niet kan lezen.
pi_221028244
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 14:04 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
De volgende dag poste ze zo ook iets raars, ik moet mijn partner en kind er niet in betrekken op mijn online gedrag. M en Dion zijn beide niet meer in beeld geweest. Ik vond het zo raar alsof hij haar eindelijk eens de waarheid heeft gezegd.
Ja dat gevoel kreeg ik dus ook... ook omdat ze echt heel de dag een jank hoofd had...
pi_221028261
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 14:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja dat gevoel kreeg ik dus ook... ook omdat ze echt heel de dag een jank hoofd had...
Ja precies! Dikke ruzie gehad ofzo..
pi_221028266
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 14:09 schreef MonaB het volgende:
Wie luistert de podcast 'Op zoek naar Marlotte?'. Er waren er hier ook een paar die dat volgden denk ik...
Aflevering 8 'het vervolg' al gehoord.

Ik herken in die podcast wel flarden/vormen/verwante zaken/light versies die we ook bij een paar figuren zien die hier besproken worden. Münchhausen by internet, interessante diagnose.
Ik had alleen het eerste deel geluisterd dus nu moet ik de rest luisteren nog.. dus die net uit zijn gekomen! Misschien ga ik dat zo wel ff doen
pi_221028335
M
quote:

[..]
Misschien heeft hij gedreigd de bruiloft af te zeggen als ze zo door gaat op istagram?
pi_221028361
quote:
Zal ze niet slecht slapen omdat ze overdag weinig doet? En dan 2800 calorieën erin stopt? Dat de suikers je ook wakker houden. Dan zijn je organen de hele nacht druk bezig. Kan ook slapeloosheid veroorzaken. (Zoek maar eens op de term orgaanklok)

[ Bericht 1% gewijzigd door Lalaland79 op 13-06-2026 14:34:46 (Toevoeging ) ]
pi_221028383
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 14:10 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Bizar he hoe snel zij genezen is van hielspoor, die meid toch, kijk en dat is een zelf verzonnen diagnose net zolas die long ontsteking.
Ik ga haar denk ik toch maar volgen voor tips, mijn hielspoor wijkt maar niet van mijn zijde (al 1,5jr zijn we onafscheidelijk helaas) en mijn longen zijn helemaal van hun pad, wie weet heeft DBM tips 😜
pi_221028447
quote:

[..]
Volgens mij heeft die dat ook gedaan, ik kan niet precies zeggen, wat hij tegen haar gezegd heeft, maar hij had wel een duidelijke boodschap.
pi_221028463
AM herkent zoveel in het boek Adem dat ze leest: overgang, roem, familieleden, boekenbal.
Roem... die vrouw is echt in haar eigen sprookje gaan geloven 😂😂😂
pi_221028478
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 14:35 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik ga haar denk ik toch maar volgen voor tips, mijn hielspoor wijkt maar niet van mijn zijde (al 1,5jr zijn we onafscheidelijk helaas) en mijn longen zijn helemaal van hun pad, wie weet heeft DBM tips 😜
Ik zou dr naast volgen ook even een DM sturen😚. Vindt ze vast superleuk 🥰
  zaterdag 13 juni 2026 @ 14:43:32 #268
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_221028491
voor iedereen die in de blokkendoos zit :P

DBM
Wat de fuck zie ik net voorbij komen????
Een populaire afval-coach die schildklier patienten uitmaakt voor luilakken die geen dicipline hebben want hormonen zijn geen reden om dik te zijn en je moet maar gewoon minder vreten. Een comment onder die reel: je hebt geen trage schildklier je hebt een snelle kaak. Ik word hier zo verdrietig van! En dat komt van een afvalcoach die niet alleen heel populair is maar die ook nog eens topsporter is. Hoe kan iemand je na zoiets nog serieus nemen?

Ik zeg dit nog één keer voor de mensen achterin. Je schildklier is de motor van je lichaam. Het zorgt niet alleen voor je metabolisme (stofwisseling) het zorgt ook voor:
• Energie huishouding
• Hartslag
• Lichaamstemperatuur
• Hersenen (denk aan concentratie, geheugen, motivatie, stemming)
• Huid, haar en spieren (spierzwakte)
• Andere hormoonhuishoudingen

Dus gaat je schildklier te traag dan gaan al deze processen ook traag. Je verbrand niet alleen minder kcal tijdens je trage schildklier episode. Je bent vermoeid waardoor je veel minder kunt bewegen en waardoor je minder kracht hebt om voor gezond eten te zorgen. Deze 3 dingen zorgen samen voor het overgewicht. Ik heb ooit al eens uitgelegd dat je zo 1 kilo per week kan aankomen als je niet merkt dat je schildklier te traag is. Je eet namelijk vaak meer kcal in die periode en beweegt veel minder, terwijl de behoefte opeens een stuk lager ligt dan normaal.
En daarom kom je aan. Niet omdat je vreet, maar omdat je lijf stuk is. En vaak voel je pas na een aantal weken zelf dat hij traag is. Het sluipt er in!

Betekend dat dat je nooit kan afvallen? Nee tuurlijk niet. Maar het betekent wel dat jij op alle vlakken meer moet doen dan iemand met een gezonde schildklier. In het geval van hashimoto is het zo dat je lichaamscellen je eigen schildklier aanvallen en kapot maken. Waardoor hij niet 1 keer te traag gaat, maar steeds vaker steeds trager gaat. Zo kun je elke keer dezelfde 5 kilo aankomen en afvallen.

Jasper
Je mag me best taggen hoor als je het over me hebt, maar je legt me woorden in de mond die niet waar zijn en die ik nooit heb gezegd.

Ik zeg dat 9/10 roepen dat ze een trage schildklier hebben, zonder onderzoek, zonder kcal te tellen, een aanname omdat het niet lukt. Daarom hebben de meesten een snelle hand, in plaats van een trage schildklier.
Velen roepen dat het de schuld is van hun hormonen of lichaam, terwijl ze niet eerlijk zijn tegen zichzelf en dit concluderen op basis van ‘Google’ zonder onderzoek en bloedtesten/Dutch Test.
Dus nee, deze ‘afvalcoach’ zegt niet dat je schildklier niks te maken heeft met je metabolisme, deze coach zegt dat 9/10 die hij hielp hier nooit voor hadden getest, een bloedtest hebben gedaan om vervolgens te zien dat ze een gezond lichaam en normaal werkende schildklier hadden. En ze daarna met de juiste handvaten wel afvielen.
Dus voordat je een oordeel trekt en er een post over maakt, doe je research. Deze coach heeft toevallig meer en diepere opleiding in schildklier, bijnieren, organen, bloedtesten en Dutch testen gedaan dan de gemiddelde huisarts. Dus ik denk te weten waar ik over praat 😉

DBM
nee dat zei je niet. Nergens heb je gezegd dat mensen zeggen dat ze een trage schildklier hebben terwijl er geen onderzoek is gedaan. Je zegt dat je metabolisme niet traag is, ook niet met een trage schildklier. Staat letterlijk in je caption. En ik vind het bi-zar dat jij als coach die zogenaamd zoveel weet over dit onderwerp mensen zo staat uit te lachen. We kunnen allemaal zien welke reacties je liked, en hoe je mensen te kakken zet. Naar mijn mening zou je mensen (met een schildklier ziekte) juist moeten helpen en laten zien hoe je wél kunt afvallen ipv uitlachen.
oeps te snel geklikt: Mijn punt is dat niemand kan zien dat jij het hebt over gevallen die het faken? Dus hoe bedoel je doe je research? Ik kan niet ruiken wat je bedoeld. En ik heb je met zin niet getagged omdat ik vind dat dat niet netjes is. Dat ik het oneens ben met jou betekend niet dat ik een heksenjacht wil starten. Mensen die erom vragen kregen een linkje, maar openbaar zou ik dat nooit zomaar doen. Mijn post staat openbaar dus er is verder niks verborgen en hier zeg ik niks anders dan in jouw comments.

Robin
@de.blije.mama wat probeer je te bereiken met door te discussiëren? Jasper heeft de situatie aan je uitgelegd.

DBM
@robin_armwrestler jasper zegt van alles wat er niet staat 😊 ik ben niet de enige die discussieert natuurlijk!

Robin
@de.blije.mama we proberen je wat uit te leggen / te leren?

DBM
@robin_armwrestler fijn dat je het uitlegt. Maar je kunt niet ineens dingen erbij halen die niet in de post zelf staan. Zoals dat mensen zelf verzinnen dat hun schildklier te traag gaat???? Daar heb ik overigens nog nooit van gehoord. Als je dat denkt dan ga je naar de huisarts en die doet direct onderzoek😂

Jasper
@de.blije.mama er staat ‘je hebt geen traag metabolisme omdat je te weinig eet, je beweegt minder’. Lezen blijft lastig. Dit is de realiteit voor meesten.
Ja er zijn uitzonderingen, maar die worden 9/10x niet getest en dus geen waarheid.
Ik begeleid meerderen die een trage schildklier hebben, waaronder opgegroeid met een moeder die dit heeft en met mijn hulp 15kilo kwijt is en een gezond vetpercentage heeft en zich ontzettend goed voelt. Dus voordat je conclusies trekt.
Maar blijf vooral: ‘jij dit, jij dat’.
Ik zal er geen verstand van hebben als ik ervoor heb geleerd

Jasper
@robin_armwrestler zolang je niet open staat voor andere inzichten zie je alleen wat je wil zien en geloven

DBM
@jasper.vdhcoaching met alle respect maar dit is gewoon niet wat je in je post zegt. NERGENS maar dan ook echt nergens geef je aan dat mensen het zelf verzinnen. Hoe de f moet ik dat ruiken😂😂 ik twijfel verder aan wat jij geleerd hebt ofzo? Ik reageer op datgene wat er staat. En dat is niet. Mensen verzinnen dat ze een trage schildklier hebben maar dat hebben ze na onderzoek helemaal niet

DBM
@jasper.vdhcoaching en met dat specifieke element missend lijkt het meer alsof je onze groep niet serieus neemt

Jasper
@de.blije.mama ookal heb je een trage schildklier, krijg je daar medicatie voor. Na medicatie ben je net als ieder ander dus heb je geen enkel excuus meer om niet af te vallen

DBM
@jasper.vdhcoaching eens, zoals ik al die tijd ook al zeg he! Maar lieveschat dat is niet wat mijn punt is. Nu heb je het élke keer over dat ik moet lezen maar doe dat zelf eens. Jij hebt in je post gewoon niet staan wat je nu claimt. Namelijk: dat mensen liegen over hun schildklier. Jij spreekt met je post iedereen aan met een schildklier ziekte.

Jasper
@de.blije.mama ik benoem wat de meeste roepen zonder context. Uitzonderingen zijn daar gelaten. Ik reageer op 9/10 antwoorden en excuses die ik dagelijks hoor wat niet gegrond is

DBM
@jasper.vdhcoaching nogmaals. Nergens geef je deze context. Hoe moeten mensen ruiken wat je dan bedoeld. Je zegt het een en bedoeld het ander?

Jasper
@de.blije.mama als jij dat leest en je voelt je aangevallen, is dat helaas niet mijn probleem. Er zijn overal uitzonderingen op, die ga ik niet altijd en allemaal speciaal benoemen. Ik hou het gros een spiegel voor, je weet zelf of je jezelf dat aan moet trekken of niet want wie de schoen past trekt hem aan

DBM
@jasper.vdhcoaching ja óf je roept een hele boel en bedoeld stiekem wat anders. Kan ook nog. Maar laten we deze discussie stoppen. Ik vind want ik vind en jij vind wat jij vind.

Robin
@de.blije.mama extreem veel mensen schuilen achter een ongediagnosticeerde ziektebeeld van hun zelf, mensen zien simpel weg gewoon niet in hoe onzettend makkelijk aankomen is als je er niks van af weet. Ik heb zelf ook heel wat aantal mensen gecoached, en toch merk ik altijd dat het de mensen zijn die altijd achter een excuus schuilen en de waarheid niet willen/kunnen aanzien dat ze teveel eten. Mbt je schildklier maakt het lastiger om af te vallen maar zeker absoluut niet onmogelijk

DBM
@robin_armwrestler ik denk dat je sws gelijk hebt! Maar dat zit ook in de aard van t beestje denk ik. Veel mensen zitten vast in een slachtoffer rol. Als ik naar mijzelf kijk ben ik daar lang geleden al uit gestapt. Ik zei ergens in de comments van de orginele reel ook: ik ben 6 jaar geleden zwanger geraakt van onze jongste en vanaf dat moment is mijn schildklier nog niet 1 keer stabiel geweest. Elke 6 weken prik ik en wordt de medicatie weer aangepast en ik kan je zeggen het sloopt MAAR. toch sta ik 5x pw in de gym te powerliften en doe ik 3x pw een hardlooptraining. Ik eet zo onbewerkt mogelijk maar in het weekend heb ik ook wel eens een etentje of een chipje ofz. Ik ben in die 2 jaar tijd (dat in train) nu 'maar' 6 kg afgevallen maar wel 41 cm kwijt aan lichaams cm. Body recomp dus. Niks is onmogelijk, je moet er alleen kneiter hard voor gaan. En dan heb je mensen nodig die achter je staan en je steunen. Daarom vond ik die reel ook zo pijnlijk. Er stond niet dat het ging over mensen die zeggen dat ze een trage schildklier hebben zonder dat getest te hebben. Anders zou het me niks boeien 😂

Robin
@de.blije.mama respect voor je doorzettingsvermogen. Jij bent dan uiteraard 1 van de gevallen die niet bij die doelgroep hoort waar Jasper het over had.

DBM
@robin_armwrestler ja gelukkig wel! Maar je begrijpt wel dat dat erg verwarrend is als jasper dat er niet bij zet. Hopelijk snap je dan ook mijn weerstand 😂 niet iedereen is een zeikert. Sommige mensen werken kneiter hard!

en dan een hoop reacties van de kontkussers
W
Z
E
pi_221028636
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 14:40 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik zou dr naast volgen ook even een DM sturen😚. Vindt ze vast superleuk 🥰
Ik wilde dat ook vragen hoe ze dat gedaan heeft, zo snel van hielspoor herstellen, omdat dat niet kan namelijk, maar goed niet gedaan.
pi_221028770
Zo wat kan die dbm een onzin uitkramen. Die coach zegt eigenlijk precies wat zij is.

En jongens vertel mij eens hoe je 41 cm omvang kwijt kan raken terwijl je maar 6kg afvalt.

Echt ik was 5kg afgevallen en misschien 2 cm kwijt.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 15:46:34 #271
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221028903
DBM is een patiënt, beter dat ze zich niet meer op de digitale snelweg begeeft. "Vriendin" van DBM, stuur haar naar de psychiater voor ze finaal instort.
pi_221028938
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:47 schreef MonaB het volgende:

[..]
Ze zijn daar voor een shoot, dus ik neem aan veel kleren die in de webshop komen waar promobeelden van gemaakt moeten worden? Dan snap ik wel dat je een paar koffers mee hebt?
Het moet wel zakelijk afgeboekt worden.
pi_221028962
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 15:30 schreef Maretakje het volgende:
Zo wat kan die dbm een onzin uitkramen. Die coach zegt eigenlijk precies wat zij is.

En jongens vertel mij eens hoe je 41 cm omvang kwijt kan raken terwijl je maar 6kg afvalt.

Zij heeft er wel spieren gekregen he.
pi_221029230
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 14:39 schreef AnnArt het volgende:
AM herkent zoveel in het boek Adem dat ze leest: overgang, roem, familieleden, boekenbal.
Roem... die vrouw is echt in haar eigen sprookje gaan geloven 😂😂😂
Nou ik snap AM wel hoor, vrijwel niemand krijgt op Fok zoveel topics volgeluld als zij 😉🙃
pi_221029265
Oh wauw, DBM. ‘Ik ben uit de slachtofferrol gestapt’, alleen daar al gaat heel veel mis 😂 Mevrouw burn-out, AuDHD, zorgmoeder, neurodivergent persoon en mama van niet bewezen neurodivergente kinderen en tig andere aandoeningen waar ze op getest zouden worden maar waarvan het vervolg dan weer nooit komt.
Oh en die 5x per week sporten en 3x per week hardlopen? Wie houdt zij toch zo voor de gek… Hielspoor, rugproblemen, doodmoe, ze gunt zichzelf minstens 8 dagen per week rust nadat ze de eindeloze was gedaan heeft. En nee, die 8 is geen typfout.
pi_221029296
quote:

Die 41 is niet alleen haar taille. Volgens mij telt ze de cm van borst, taille, heup, bil, bovenbeen bij elkaar op.
pi_221029315
Gek he AM dat het waait boven op een kale berg aan zee 🤣🤣

Ga lekker een stadje in en je hebt nergens last van
pi_221029396
quote:

Scheef meten en dan steeds een beetje rechter 👍✌️
pi_221029437
ik twijfel eerlijk gezegd wel aan de trage schildklier van DBM. Ik heb nog niet eerder gezien met een doosje medicatie. Dat lijkt mij namelijk echt iets voor haar omdat daar mee te pronken. Zo liet ze van de week ook de zakjes voor de ontlasting van Flip of Flap of Flip en Flap. Het lijkt mij echt iets voor haar om dit vol in beeld te laten zien omdat dit soort beelden echt bijdragen aan geloofwaardigheid. Nu zeg ik natuurlijk niet dat iedereen alleen maar gelijk met de medicatie moet lopen te zwaaien. Ik bedoel het echt in de context met DBM
pi_221029439
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 16:29 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Die 41 is niet alleen haar taille. Volgens mij telt ze de cm van borst, taille, heup, bil, bovenbeen bij elkaar op.
Klopt... iemand heeft haar schijnbaar wijs gemaakt dat dat de bedoeling is 🤷
pi_221029465
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 16:45 schreef Cato99 het volgende:
ik twijfel eerlijk gezegd wel aan de trage schildklier van DBM. Ik heb nog niet eerder gezien met een doosje medicatie. Dat lijkt mij namelijk echt iets voor haar omdat daar mee te pronken. Zo liet ze van de week ook de zakjes voor de ontlasting van Flip of Flap of Flip en Flap. Het lijkt mij echt iets voor haar om dit vol in beeld te laten zien omdat dit soort beelden echt bijdragen aan geloofwaardigheid. Nu zeg ik natuurlijk niet dat iedereen alleen maar gelijk met de medicatie moet lopen te zwaaien. Ik bedoel het echt in de context met DBM
Kim laat altijd vol trots alles zien en weten over de kinderen... maar over zichzelf is het privé en word ze ook boos als je er iets over vraagt

Ik ben nog steeds benieuwd waarom ze een 2nd opinion wilt zodat ze met de adhd medicatie kan beginnen 🤔🤷 als je het hebt kan je het krijgen toch?
pi_221029474
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 15:56 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Zij heeft er wel spieren gekregen he.
Dan nog, 41cm ?
pi_221029641
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:47 schreef MonaB het volgende:

[..]
Een shoot voor zonnebrillen, toch? Kapten
pi_221029716
AM is zo verguld van haar bikinilijf...en al haar honderdduizend volgers mogen mee bewonderen.
pi_221029734
Ik heb wel dat gedoe met sanneke gemist. Iemand zou veilig thuis bellen omdat ze haar kind gebruikt voor social media? Maar dat doen toch zoveel influencers?
pi_221029736
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 14:09 schreef MonaB het volgende:
Aflevering 8 'het vervolg' al gehoord?

Münchhausen by internet is nu net die vorm van Munchhausen waar mijn minste zorg ligt.
pi_221029765
AM zegt dat ze de reis zelf betaald heeft. Dat kan natuurlijk prima. Maarze is zo overduidelijk aan het werk dat ze vast een factuur opmaakt voor de reisoperator. Gewerkte uren, onkosten etc etc.
pi_221029815
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:25 schreef Latteanais het volgende:
AM zegt dat ze de reis zelf betaald heeft. Dat kan natuurlijk prima. Maarze is zo overduidelijk aan het werk dat ze vast een factuur opmaakt voor de reisoperator. Gewerkte uren, onkosten etc etc.
Na deze vakantie komt er nog wel een betaald partnerschap-post. Denk ik zo. Want zoals iemand anders al terecht opmerkte: niemand gelooft dat ze alles zo benoemen moet als het geen samenwerking is of promotie voor het verblijf. Oh ze zijn zo goed voor haar en Maart, het is allemaal zo bijzonder en ‘de reismevrouw’ (een vreselijk kleinerende benaming die Annemanie regelmatig voor haar gebruikt) is maar druk met alles organiseren, plannen en herinneren. Gek eigenlijk wel, voor iemand die zelf dé allerbeste planner zegt te zijn. Ze heeft alleen de klompen mee zeker, niet haar klompenboekplanner die de bestseller top 60 niet in mocht.
pi_221029823
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:19 schreef AnnArt het volgende:
AM is zo verguld van haar bikinilijf...en al haar honderdduizend volgers mogen mee bewonderen.
Dat mag ze van mij best. Voor een vijftiger met 8 kinderen is dit toch echt wel een goed lijf. Vind ik dan he!

Ze is wel erg verbrand.
pi_221029833
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:25 schreef Latteanais het volgende:
Misschien betaald ze Griekenland wel zelf, maar heb niet het idee dat ze de werkzaamheden van de reisdame ook betaald.
Ik kan me ook niet voorstellen dat die reisdame 24/7 voor al haar klanten klaarstaat, dan hou je geen leven meer over
pi_221029878
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:21 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik heb wel dat gedoe met sanneke gemist. Iemand zou veilig thuis bellen omdat ze haar kind gebruikt voor social media? Maar dat doen toch zoveel influencers?
Nee ging heel ergens anders over volgens mij en iemand reageerde erop met dat ze veilig thuis gingen bellen en haar kinderen weg zou laten halen.. sloeg ook nergens op.. (echt geen idee meer waar het over ging) toen deed ze eerst heel lacherig en Dion belde vanaf zijn werk waar het over ging.. en de volgende dag wat ze helemaal sorry en wil mijn partner en kind beschermen en leek het of ze hele nacht en dag gehuild had
pi_221029911
Ik ga helemaal stuk.
5x pw power liften
3x pw hardlopen
Zo onbewerkt mogelijk eten

Wie gelooft dit sprookje??
Kijk dat dit is wat ze graag wil snap ik, maar ze is net 2 weken bezig om het hardlopen op te pakken en loopt 2x in 30 minuten ..?
Ik loop elke dag 3x in 30 minuten dus ik denk dat ik dan 7 dagen pw hardloop in dit geval 😂
pi_221029920
Waarom die rok AM? Doe gewoon lekker shorts aan ofzo niet zo'n gekke gala rok joh
pi_221029923
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:32 schreef Shuri het volgende:

[..]
Dat mag ze van mij best. Voor een vijftiger met 8 kinderen is dit toch echt wel een goed lijf. Vind ik dan he!

Ze is wel erg verbrand.
Eens.
Dat verbranden vind ik wel heel stom. En ze lijkt er nog trots op te zijn ook.

Maarre, er was toch een transfer naar Kos stad geregeld voor vandaag? En wellness?
En de huurauto, waarvoor hadden ze die nodig?
En de koffer, behalve voor de snorkelmaskers die ze niet gebruikt hebben?
pi_221029928
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:51 schreef Missinglink24 het volgende:
Waarom die rok AM? Doe gewoon lekker shorts aan ofzo niet zo'n gekke gala rok joh
Ik vind de rok best leuk voor een keertje maar dan met een andere top waar je geen biniki onder draagt en een leuke sandaal.
En geen 3 dagen.
pi_221030004
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:09 schreef lila01 het volgende:

[..]
Een shoot voor zonnebrillen, toch? Kapten
Jullie volgen deze influencers werkelijk allemaal zo in detail? Wie heeft hier tijd voor zeg? :s)

(Grapje, ik wist niet dat het voor zonnebrillen was omdat ik maar af en toe eens heel snel door stories swipe naar aanleiding van wat ik hier lees. Aangezien ze in kleding doet, dacht ik dat het promoshoot voor kleding was.)
pi_221030016
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:52 schreef Harper het volgende:

[..]
Eens.
Dat verbranden vind ik wel heel stom. En ze lijkt er nog trots op te zijn ook.

Maarre, er was toch een transfer naar Kos stad geregeld voor vandaag? En wellness?
En de huurauto, waarvoor hadden ze die nodig?
En de koffer, behalve voor de snorkelmaskers die ze niet gebruikt hebben?
Die wellness was de hottub aan hun eigen kamer (ik dacht vooraf al wel dat dat zoiets ging zijn).
Huurauto... als ze er nu nog mee naar dat paardrijden en het etentje gisterenavond zouden gereden zijn, zou je kunnen denken: zes taxiritten kosten misschien meer dan drie dagen een auto huren in laagseizoen? Maar bij dat paardrijden werden ze opgehaald. En om gisteren te gaan eten hebben ze die huurauto ook niet gebruikt. Bijzonder inderdaad.
pi_221030019
AM is wel erg dol op haar lichaam showen ..
  zaterdag 13 juni 2026 @ 18:15:52 #299
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221030034
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:11 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Een plork op leeftijd
pi_221030058
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:11 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Alles voor haar zondag content hè! Betaalde kijkers!

Ze heeft eerlijk is eerlijk een goed figuur voor haar leeftijd en de kids die ze gekregen heeft!

Ze gaat vandaag iets Grieks eten! Vast een feta salade 😂

Uhm ik geloof helemaal niets van DBM! Echt niets, dit is zo een aandachtsgeile orgel die verzint morgen dat haar been geamputeerd is en hij groeit er ‘s avonds wonderbaarlijk weer aan!

Ik denk persoonlijk als Dion haar teruggefloten heeft, dit heel goed is. Denk dat Sanneke vaak niet door heeft wat ze voor onzin post! Zou de man van DBM ook moeten doen.
pi_221030104
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:19 schreef AnnArt het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')