quote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou AM Engelse les van Debbie gehad hebben 🫣
Hahaha hier toevallig een echte ervaren ruiter.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Misschien komt het door mijn totale gebrek aan paardrijdkennis, maar ik vind maarten niet ontspannen op dat paard ogen.
En dan heb je straks gave beelden van die gids en daar zit jij dan op met een dildo op je hoofd 🙈.
Ik zit me trouwens af te vragen of die poepgarantie van die muesli wel zo betrouwbaar is als AM aan angstpoepjes doet. Is zij niet gewoon constant angstig dat ze daarom goed kan poepen? 🤔
De leraar Engels heeft geen Engels gegeven denk ik 😃quote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou AM Engelse les van Debbie gehad hebben 🫣
🤣🤣🤣 HeT iS hAAr NiEt vErTeLd!!!1quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:29 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
De leraar Engels heeft geen Engels gegeven denk ik 😃
Ik vond de gids nu niet bepaald vriendelijk rijden als je kijkt naar hoofd paardquote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:08 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Hahaha hier toevallig een echte ervaren ruiter.
Ze hadden zichzelf nogal overschat, had de gids ook in de gaten.
Zijn heel andere dieren dan de paarden waar zij gewend zijn op de rijden. Ze gingen even flink aan de haal en ze zouden er afgestuiterd zijn als de gids de paarden niet had gestopt 🤣🤣🤣 Geweldig. Ze had met die cameradildo en d'r beugels in het zand moeten happen.
Erg leedvermaak hier 🤭
En allemaal ongezond, ik eet die smeerkaasjes ook light maar ze zijn niet nieuw, en ik zou echt niet een hele pak kunnen eten, na 1 of 2 op een cracker is het zat!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:28 schreef LeSage het volgende:
De budgettips van Sanneke zijn toch totaal niet interessant? Allemaal dingen waarvoor je speciaal naar de supermarkt gaat die je in eerste instantie niet wilde kopen.
Ik weet niet waar je dat op baseert dat hij er niet ontspannen opzat hij rijd galop in de verlichte zitquote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Misschien komt het door mijn totale gebrek aan paardrijdkennis, maar ik vind maarten niet ontspannen op dat paard ogen.
En dan heb je straks gave beelden van die gids en daar zit jij dan op met een dildo op je hoofd 🙈.
Ik zit me trouwens af te vragen of die poepgarantie van die muesli wel zo betrouwbaar is als AM aan angstpoepjes doet. Is zij niet gewoon constant angstig dat ze daarom goed kan poepen? 🤔
En zo lekker vegetarisch ook, die hamburgers.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:33 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
En allemaal ongezond, ik eet die smeerkaasjes ook light maar ze zijn niet nieuw, en ik zou echt niet een hele pak kunnen eten, na 1 of 2 op een cracker is het zat!
Becker hamburgers had ze helemaal gratis, je zou er blij om worden zeg!
Koekjes die met bladerdeeg vond ze niet lekker hoppa weer met 50%, die meid is alleen maar met eten en drinken bezig! En chillen. Oké ik chill nu ook ff maar heb gewerkt en daarna nog me hele huis gedaan nu koffie en bijlezen 😂😂
Ik zie alleen het filmpje waarbij hij in galop rijd , ik weet niet waar jij op baseert dat het paard te klein is.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:21 schreef Overrozen14 het volgende:
Het paard waar Maarten op zit vind ik echt veelste klein voor hem. Vind het echt zielig als ik dat zie. Ben niet echt een paardkenner maar de verhoudingen kloppen voor mijn gevoel niet.
Ja idd, zou ze ook kijken hoeveel calorieën het zijn als ze ze allemaal opvreet 😂😂😂quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En zo lekker vegetarisch ook, die hamburgers.
Knip En Knutsel School Voor Onnozelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:59 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
ik ken wel de kepvo.
wat is dan de keksvo
Maar je begrijpt toch wel dat AM het grootste paard heeft opgeëist? Zij is het opperhoofd.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:21 schreef Overrozen14 het volgende:
Het paard waar Maarten op zit vind ik echt veelste klein voor hem. Vind het echt zielig als ik dat zie. Ben niet echt een paardkenner maar de verhoudingen kloppen voor mijn gevoel niet.
Dat is gewoon een aanname.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Maar je begrijpt toch wel dat AM het grootste paard heeft opgeëist? Zij is het opperhoofd.
ahaaaa, bij ons is het Knippen En Plakken Voor Onozelenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:00 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Knip En Knutsel School Voor Onnozelen.
Naast dat paard oogt hij ook niet ontspannen , volgens mij vermaakt hij zich niet zo als het moet lijkenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
waar zie je dat aan dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:53 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Naast dat paard oogt hij ook niet ontspannen , volgens mij vermaakt hij zich niet zo als het moet lijken
Lieve Miep, ik zie dat aan zijn houding.quote:
volgens mij loopt die niet anders dan als hij thuis is maar goed ik geloof jequote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:05 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Lieve Miep, ik zie dat aan zijn houding.
Hij loopt al 2 dagen ver voor zijn vrouw, antwoord bijna niet als ze wat zegt, handen in de zak, voorover gebogen .
Lichaamstaal
Ik zeg toch ook dat het waarschijnlijk aan mijn totale gebrek aan kennis ligt?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:45 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat op baseert dat hij er niet ontspannen opzat hij rijd galop in de verlichte zit
nee daarom zeg ik maarten zit in de verlichte zit dan zit je zo op je paard.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het waarschijnlijk aan mijn totale gebrek aan kennis ligt?
Maar ik vind het niet ogen alsof hij ontspannen op het paard zit, heel statisch (en dan bedoel ik niet statisch zoals bij dressuur). Maar goed, misschien hoort dat zo daar heb ik geen idee van.
Je zegt ook 'ik weet niet waar je dat op baseert'. Ik baseer het op zijn lichaamshouding. Ik vind zijn bovenlichaam heel gespannen ogen. Maar kennelijk heet dat 'verlichte zit'.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:14 schreef miep123456 het volgende:
[..]
nee daarom zeg ik maarten zit in de verlichte zit dan zit je zo op je paard.
och ja geeft toch scroll lekker doorquote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:20 schreef Die_van_verderop het volgende:
Miep doet haar naam even eer aan vandaag, en ik doe even mee want deze 2 pagina’s zijn op een enkele reactie na niet heel gezellig om te lezen. Zo, ik m’n plasje ook gedaan, next.
Haha heerlijk he?! Wat zullen ze bang zijn geweest onze twee "goede" ruiters. Je hoort AM ook; im oke, im oke! En die echte ervaren ruiter, de gids, ook: really?? Haha!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:08 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Hahaha hier toevallig een echte ervaren ruiter.
Ze hadden zichzelf nogal overschat, had de gids ook in de gaten.
Zijn heel andere dieren dan de paarden waar zij gewend zijn op de rijden. Ze gingen even flink aan de haal en ze zouden er afgestuiterd zijn als de gids de paarden niet had gestopt 🤣🤣🤣 Geweldig. Ze had met die cameradildo en d'r beugels in het zand moeten happen.
Erg leedvermaak hier 🤭
Nou, doe er wat aan! 😁quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:20 schreef Die_van_verderop het volgende:
Miep doet haar naam even eer aan vandaag, en ik doe even mee want deze 2 pagina’s zijn op een enkele reactie na niet heel gezellig om te lezen. Zo, ik m’n plasje ook gedaan, next.
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:32 schreef Cattolica het volgende:
De verlichte zit van Maart lijkt op een angstpoepje.
Verlichte zit?? Dat zie ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:14 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Verlichte zit?? Dat zie ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:14 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Een verlichte zit is echt iets anders dan wat Maarten doet op dat filmpje. Maar inderdaad, misschien is dit voor Maarten een verlichte zit.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Je zegt ook 'ik weet niet waar je dat op baseert'. Ik baseer het op zijn lichaamshouding. Ik vind zijn bovenlichaam heel gespannen ogen. Maar kennelijk heet dat 'verlichte zit'.
kan natuurlijk ook dat hij zijn billen samen knijpt kijk dat wete ik dan ook niet, ik dacht weet ik ook eens wat, slaat het kant nog walquote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:00 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Verlichte zit?? Dat zie ik dan weer niet.
[..]
Een verlichte zit is echt iets anders dan wat Maarten doet op dat filmpje. Maar inderdaad, misschien is dit voor Maarten een verlichte zit.
Dat het geen goede ruiters zijn is natuurlijk al lang bekend.
Die gaat grote verhalen hebben volgende week in de kantine🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:30 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Haha heerlijk he?! Wat zullen ze bang zijn geweest onze twee "goede" ruiters. Je hoort AM ook; im oke, im oke! En die echte ervaren ruiter, de gids, ook: really?? Haha!
Ze kunnen beide voor geen meter rijden maar AM is daarnaast ook nog eens doodsbang. Zoek gewoon een andere hobby vrouw. En dan die stengel op haar hoofd... Hoe triest.
Ben benieuwd hoe de avond verder verloopt. Misschien raken peppie&kokkie vanavond wel in de war als ze merken dat een Espresso Martini met koffie gemaakt wordt. We gaan het meemaken!
de filmpjes zeggen genoeg vooral ook wat de gids doet, hoofd van het paardquote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:07 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Het commentaar van AM op de reacties over dierwelzijn " dit was van begin tot eind goed" vind ik overigens veelzeggend. Wanneer je dit goed vindt heb je echt geen idee waar je mee bezig bent.
Maar goed, dat wisten we al.
Ik vind het echt heftig om te zienquote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:09 schreef miep123456 het volgende:
[..]
de filmpjes zeggen genoeg vooral ook wat de gids doet, hoofd van het paard
Niet alle miepen over 1 kam scheren he ;-)quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:20 schreef Die_van_verderop het volgende:
nee joh tuurlijk doet ze dat niet, ik ben de sjaak oh nee de miepquote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:14 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Niet alle miepen over 1 kam scheren he ;-)
heeft het ook niet, dat ze dit tof vind, ik heb er geen woorden voorquote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:11 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ik vind het echt heftig om te zien
Ben sws geen fan van strandritten in galop en door mul zand met toeristen. Heeft echt niets met dierwelzijn te maken.
wat hier gebeurt is gewoon een no go, zo ga je niet met dieren omquote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:20 schreef Zoyla het volgende:
Het blijft een raar stel! Die ritten die ze normaal maken op de manege zijn zo soft.
Ze heeft 4 jaar geen geld verdiend. Was druk met sport en school. In België is geen plek in huis vandaar dat ze in dat appartement zit. En de administratie leren van dr moeder...Ik denk dat ze beter een administratieve opleiding kan gaan doen als ze echt die kant op wil/ moet.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:19 schreef Cattolica het volgende:
Ik vind het, met alle respect, opvallend dat Merel Nagelkerke na 4 jaar wonen, studeren/sporten en cum laude afstuderen in Amerika, ervoor kiest om bij haar ouders op zolder, van haar moeder te leren hoe de (personeels)administratie te doen van een hoeveelheid winkels. Het lijkt wel wat je ook doet, of niet, dat het familiebedrijf hun lot is en dat pa en ma de enige opleiding is, die relevant is.
Als het niet gesponsord word is het antwoord neequote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:22 schreef miep123456 het volgende:
[..]
wat hier gebeurt is gewoon een no go, zo ga je niet met dieren om
Maar ze kon toch met diploma gaan solliciteren bij grote internationale bedrijvenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:37 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze heeft 4 jaar geen geld verdiend. Was druk met sport en school. In België is geen plek in huis vandaar dat ze in dat appartement zit. En de administratie leren van dr moeder...Ik denk dat ze beter een administratieve opleiding kan gaan doen als ze echt die kant op wil/ moet.
Ik denk dat hij zich wel vermaakt. Ik denk dat hij vanbinnen baalt van die camera. Ze kwamen daar voor quality time. Maar hij legt het weer af tegen haar volgers.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:05 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Lieve Miep, ik zie dat aan zijn houding.
Hij loopt al 2 dagen ver voor zijn vrouw, antwoord bijna niet als ze wat zegt, handen in de zak, voorover gebogen .
Lichaamstaal
Ja, want dat is veilig. Al zal de feta daar meer smaak hebben dan de witte kaas die ze thuis gebruikt.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:50 schreef Moppie1982 het volgende:
Zelfs daar vreet ze salade met feta 😂😂😂
Ik dacht dat het uitslag was, maar het was schmink 🙈quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Oranje pippi sproeten..... jongens... ik ben sprakeloos
En ze liep wel met de peuters de vierdaagse?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:14 schreef lila01 het volgende:
Waarom moet Debbie nou weer in die rolstoel mee met de Avondvierdaagse?
Dat is toch gewoon aandachttrekkerij?
Jammer dat ze niet meer ambitie lijkt te hebbenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:19 schreef Cattolica het volgende:
Ik vind het, met alle respect, opvallend dat Merel Nagelkerke na 4 jaar wonen, studeren/sporten en cum laude afstuderen in Amerika, ervoor kiest om bij haar ouders op zolder, van haar moeder te leren hoe de (personeels)administratie te doen van een hoeveelheid winkels. Het lijkt wel wat je ook doet, of niet, dat het familiebedrijf hun lot is en dat pa en ma de enige opleiding is, die relevant is.
Ze krijgt een spoedcursus swifferen van haar moederquote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:37 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze heeft 4 jaar geen geld verdiend. Was druk met sport en school. In België is geen plek in huis vandaar dat ze in dat appartement zit. En de administratie leren van dr moeder...Ik denk dat ze beter een administratieve opleiding kan gaan doen als ze echt die kant op wil/ moet.
Infantiel figuurquote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Oranje pippi sproeten..... jongens... ik ben sprakeloos
Ze geniet van de aandachtquote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:14 schreef lila01 het volgende:
Waarom moet Debbie nou weer in die rolstoel mee met de Avondvierdaagse?
Dat is toch gewoon aandachttrekkerij?
En hoe moeders maar steeds moet benadrukken dat Merel eerder stopt, of later begint, of ff 1 uurtje komt meedraaien op haar kantoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze krijgt een spoedcursus swifferen van haar moeder
Nee, voor de best versierde praalwagen natuurlijk:quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:29 schreef opwegnaar het volgende:
Ach, 't meisje heeft weer d'r medaille gekregen...
Voor beste actrice...
😂 ik heb hier beeld bij.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:09 schreef Moedervan4kids het volgende:
Kan niet wachten tot onze Pippi het filmpje plaatst waarin ze vanuit haar praalwagen met ballonnen haar medaille in ontvangst neemt.
Hopelijk geeft Roy haar ook een snoep boeketje.
😂quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:30 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Nee, voor de best versierde praalwagen natuurlijk:
Dit. Ze vindt iedereen zo gastvrij omdat ze terug gebracht worden naar het hotel en en men daar vriendelijk vraagt hoe hun dag was.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:42 schreef Lodelie het volgende:
Hoe Am beschrijft hoe de lokale bevolking en het personeel hun behandeld en met ze om gaat. Ze voelt zich zo enorm speciaal.
Zij is echt wereldvreemd he...
Ik kom zelf heel graag in Griekenland, zeker om de vriendelijke en gastvrije bevolking, ook om de familiare sfeer. Maar ik weet ook dat ik als toerist hun belangrijkste inkomstenbron ben.
Nou inderdaad. Regendruppels op je dak, wat een drama.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:52 schreef Moedervan4kids het volgende:
Och Joost en Viora. Ga je voor de zoveelste keer gratis op vakantie. Ga je klagen dat je niet lekker sliep want er drupte regen vanuit de boom op het huisje. Ze hoeven niet weg hè, ze konden best thuis blijven. Met een echt dak.
En die selfie in het zwembad van Joost. Je zal daar maar lekker zwemmen en vervolgens voor 60.000 volgers online gegooid worden.
Je zal er maar tijd voor hebben. Dan heb je echt geen leven.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:54 schreef Kaatje35 het volgende:
Sanneke heeft ook weer een eye-opener voor iedereen. Ze weet niet hoelang het stand houdt als iedereen het straks weet.
Maar bij de Lidl kun je draaien aan een rad voor een gratis product. Als je 2 accounts aanmaakt kun je en 's ochtends en 's avonds draaien, ja ja.
En dan koop je een brood voor 25 cent en win je een product gratis wat veel duurder is.
'Het is echt insane' Nou, dat klopt wel Sanneke.
Ik wilde net zeggen. Die mensen doen net alsof ze verstandelijk beperkt is. Maar ach, misschien hebben ze een punt.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:54 schreef Spezi het volgende:
Pfff die Debbie. Dat mensen het aanbieden ok, maar het trots aanpakken en op insta gooien? Why???
Doet me denken aan het feit dat tot een paar jaar terug mensen mij, wanneer ik in m’n rolstoel zat in de stad, een ballon aanboden. Dan schaamde ik me dood(en zei uiteraard dat ik geen ballon hoefde want ben geen kind en niet verstandelijk beperkt) denk dat mevrouw die met trots aan zou nemen.
Doet me denken aan toen mijn moeder nog leefde en een periode in een rolstoel zat.. dat mensen ineens heel hard tegen haar gingen praten 🤷 of haar gingen helpen verplaatsen terwijl ze gewoon stil stond "mevrouw waar zal ik u heen brengen?" ... nou wat dacht je van waar ik stond?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:54 schreef Spezi het volgende:
Pfff die Debbie. Dat mensen het aanbieden ok, maar het trots aanpakken en op insta gooien? Why???
Doet me denken aan het feit dat tot een paar jaar terug mensen mij, wanneer ik in m’n rolstoel zat in de stad, een ballon aanboden. Dan schaamde ik me dood(en zei uiteraard dat ik geen ballon hoefde want ben geen kind en niet verstandelijk beperkt) denk dat mevrouw die met trots aan zou nemen.
Ik heb vandaag wel mijn gratis broodje (die ik dinsdag bij de week boodschappen had gedraaid) door mijn puber laten ophalen die lunch vergeten was 👍quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:54 schreef Kaatje35 het volgende:
Sanneke heeft ook weer een eye-opener voor iedereen. Ze weet niet hoelang het stand houdt als iedereen het straks weet.
Maar bij de Lidl kun je draaien aan een rad voor een gratis product. Als je 2 accounts aanmaakt kun je en 's ochtends en 's avonds draaien, ja ja.
En dan koop je een brood voor 25 cent en win je een product gratis wat veel duurder is.
'Het is echt insane' Nou, dat klopt wel Sanneke.
En wat voor een brood koopt zij voor 25 cent?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Je zal er maar tijd voor hebben. Dan heb je echt geen leven.
Ze zei dat roy liep want die vind dat zo leuk...quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:05 schreef Loveischocolala het volgende:
Zou pipi gewoon niet elke dag hebben gelopen en laatste dag in rolstoel zijn gegaan
Zou ze die medaille echt 'zomaar' krijgen, of doet ze alsof...quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:54 schreef Spezi het volgende:
Ze doet er niemand kwaad meequote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:09 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
En wat voor een brood koopt zij voor 25 cent?
Een tijgerbolletje of een koffiebroodje? Ze is zogenaamd zó op de besparingen, maar ze gebruikt die zogenaamde besparingen alleen maar om extra troep te kopen die je beter kunt laten liggen en die mensen met een zeer klein budget al helemaal niet kopen.
Zo dom en maar doen alsof ze de wijsheid in pacht heeft.
Ze zou eens een uitgebreid persoonlijkheidsonderzoek en intelligentieonderzoek moeten laten doen en uitgebreide uitleg krijgen bij de resultaten en wat dat betekent in haar geval.
Dit. Lui mokkelquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Echt 🤦♂️ geen zin om te lopen maar wel een prijs.... lopen andere dus 4 dagen voor... zou voortaan ook enkel de laatste avond op pad gaan..
Wees er maar trots op hoor meid! Helemaal trots op een prijs voor iets wat je niet gedaan heb 👌👍
First world problemsquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Regendruppels op je dak, wat een drama.
Ja, het is geen porum. Vroeg mee een aantal posts geleden al af, of AM uberhaupt in het bezit is van een zomers sandaaltje. En die rok?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
Am gaat uit eten en heeft haar bikini, klompen en ballonrok aan 🫣
Het was genieten, ik zat eerste rang. Alleen de twee vlechtjes ontbraken bij onze eigen Pipi Langkous. Ze straalde met haar medaille!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:23 schreef Moedervan4kids het volgende:
Zo benieuwd naar de verhalen uit Barneveld.
Nee, maar hij kent haar langer dan vandaag hequote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:40 schreef poohenzo het volgende:
MG … zou hij nu echt vinden dat zijn vrouw zich leuk heeft gekleed voor een gezellig etentje met mooie zonsondergang etc ?
Als ik zo erbij zou lopen voor een avondje uit zet mijn man me terug in de kleedkamer 😅🤣
Die is aan de ouzo!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:48 schreef Lodelie het volgende:
Dat hoeveel tijd die Am steekt in het plaatsen stories terwijl ze met Maarten op vakantie is.
Ik zou echt die telefoon zo de zee inflikkeren. Wat boeit het haar volgers of Jim zn motor is opgehaald. Moet dat perse gedeeld worden terwijl je op vakantie bent? Wat doet Maarten terwijl zij steeds op haar telefoon bezig is?
Ja, want het is een samenwerking.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:48 schreef Lodelie het volgende:
Dat hoeveel tijd die Am steekt in het plaatsen stories terwijl ze met Maarten op vakantie is.
Ik zou echt die telefoon zo de zee inflikkeren. Wat boeit het haar volgers of Jim zn motor is opgehaald. Moet dat perse gedeeld worden terwijl je op vakantie bent? Wat doet Maarten terwijl zij steeds op haar telefoon bezig is?
Ik heb haar nog nooit met sandalen gezien volgens mij. Met die rok doet ze me een beetje aan tante Sidonia denkenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:34 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, het is geen porum. Vroeg mee een aantal posts geleden al af, of AM uberhaupt in het bezit is van een zomers sandaaltje. En die rok?
Mijn god, dit meen je niet? Barneveld heeft in elk geval weer iets om over te praten/lachenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:35 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Het was genieten, ik zat eerste rang. Alleen de twee vlechtjes ontbraken bij onze eigen Pipi Langkous. Ze straalde met haar medaille!
Roy hield zich bezig met de kinderen terwijl madame in de gaten hield of ze wel écht werd gezien. Geloof mij, ze was niet te missen!
We hebben genoten met z’n allen, bedankt Debbie namens heel Barneveld.
Oh echt, en werd ze ook gezien, wat erg zeg als je zo aandachtsgeil bent.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:35 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Het was genieten, ik zat eerste rang. Alleen de twee vlechtjes ontbraken bij onze eigen Pipi Langkous. Ze straalde met haar medaille!
Roy hield zich bezig met de kinderen terwijl madame in de gaten hield of ze wel écht werd gezien. Geloof mij, ze was niet te missen!
Zou ze de bolide uitgeglibbert zijn?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Kijk Debbie stralen in dr rolstoel met medaille. Ze plakt de gezichten van haar kinderen af, maar ik denk dat die minder stralen dan moeders.
Nu kan ze weer lekker een weekeindje op bed gaan liggen, omdat ze zoveel heeft gedaan met haar kinderen.
Ik heb overigens geen medelijden meer met Roy, hij faciliteert dit gedrag maximaal. Je kan bij Debbie niet (meer) zeggen dat dit het gedrag is wat ze enkel online laat zien met dr rolstoel, het uwv, de wmo etc. Dus Roy weet overal van en gaat er net zo hard in mee.
Had ze serieus sproetjes op dr gezicht getekendquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:35 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Ze zal op zijn minst een spoor achtergelaten hebben.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou ze de bolide uitgeglibbert zijn?
Ik denk niet dat het perse sproeten moesten voorstellen, ze had met oranje schmink stippen op dr gezicht gemaakt.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:26 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Had ze serieus sproetjes op dr gezicht getekend
‘Omdat ik lief ben’quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:25 schreef Tahini het volgende:
Ik geloof dat ik een aangeschoten AM nog irritanter vind dan normaal. “ We zijn natuurlijk wel Insta gggrammers hihi”
En “huh, een snoepje? Waarom krijg ik nou een snoepje? Ik krijg een snoepje!” Lot is er niets bij vergeleken…
Zou het Barneveldse suffertje er een artikel aan besteden?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze zal op zijn minst een spoor achtergelaten hebben.
Maar we kunnen trots zijn hoor, ze heeft de laatste avond van de vierdaagse in haar electrische rolstoel uitgerold. Chapeau🏅👏👏👏
Komt omdat hij zijn angst poepje kwijtbis, dat geeft verlichtingquote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Je zegt ook 'ik weet niet waar je dat op baseert'. Ik baseer het op zijn lichaamshouding. Ik vind zijn bovenlichaam heel gespannen ogen. Maar kennelijk heet dat 'verlichte zit'.
Nou echt hè, vind het wat zielig voor hem zelfs.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich wel vermaakt. Ik denk dat hij vanbinnen baalt van die camera. Ze kwamen daar voor quality time. Maar hij legt het weer af tegen haar volgers.
Inderdaad, wat een achterlijk woord. Gelukkig is haar adrenalinepijl weer naar beneden. Ze kijkt zelf heel tevreden in de spiegel naar haar combi.quote:
Wanneer je Annemarie Geerts nodig hebt om je toko te sponsoren doe je sws iets niet goed. Ik vrees dat deze "reismevrouw" zo weinig verstand van zaken heeft dat ze denkt dat dit is wat mensen willen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 05:45 schreef Jenn1806 het volgende:
Er werd zelfs een taxi gereserveerd door de reisconsulent?? Zou ze voor al haar klanten zo ver gaan of alleen voor AM want samenwerking en infantiel? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zij met al haar klanten de godganse vakantie loopt te appen, herinneringen sturen en werkelijk álles plant tot aan taxi's en specifieke tafeltjes in restaurants toe. Dat zal namelijk nogal in de papieren lopen en tet lijkt me ook geen "high class" persoon die uitsluitend dure/sjieke reizen doet.
Dit is zijn normaal vrees ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:44 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Nou echt hè, vind het wat zielig voor hem zelfs.
Geef elkaar gewoon ff beetje aandacht , 2 dagen toch even heerlijk
Yep, jurkjes zijn model ziepoesnetnietquote:Op zaterdag 13 juni 2026 07:07 schreef Lostit het volgende:
De jurkjes van MCW worden ook steeds korter, dat jurkje met die print komt net een cm over haar bil. Je ziet haar bil ook in dat filmpje dat Tim haar beetpakt.
Denk dat AM dat dus oprecht fijn vindt. Thuis gebeurd er ook niks toevallig en spontaan. Schoolvakanties zijn volgepland met activiteiten, kinderen mogen zich niet vervelen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 07:33 schreef LeSage het volgende:
AM benadrukt dat ze zelf heeft betaald.
Dat maakt het des te treuriger dat werkelijk iedere minuut gefilmd wordt.
Grappig, want zij zegt dat er meer bij komt kijken dan je denkt als je op vakantie “ver van huis” gaat. Ik denk dat een restaurant in Kos vinden echt prima zonder hulp kan hoor.
En als je dan van avontuur houdt, zoals ze zelf beweerde, dan zit ze nu echt wel heel verkeerd. Er is nog niets toevallig of spontaan gebeurd, want zelfs terug bij het hotel geeft de reismevrouw nog tips over wat te doen
En dat is nu het verschil tussen elegant en ordinair.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 07:07 schreef Lostit het volgende:
De jurkjes van MCW worden ook steeds korter, dat jurkje met die print komt net een cm over haar bil. Je ziet haar bil ook in dat filmpje dat Tim haar beetpakt.
Het is zo knettergestoord dat ik me steeds vaker afvraag of het wel serieus is.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 07:39 schreef Weerikier het volgende:
Ik ben net wakker maar meteen alweer aan het lachen om AM haar wereldreis. AM houdt namelijk van avontuur! Hahaha, ik ga stuk hoor jongens! Ze houdt van avontuur maar vindt het wel heel fijn dat er een extra paar ogen vanuit NL meekijkt en alles regelt van hoelaat ze de wekker moeten zetten en aan welk tafeltje ze zitten in een restaurant aan toe. Want ze zijn zover weg van huis, helemáál in Griekenland zijn ze. Potjandorie, Zuid-Sudan is er niets bij.
Onze avonturiers Marie en Maarten op Kos, kunnen ze niet nog een week blijven dit is toch gewoon cabaret. 😂
Ik wil helemaal niet weten wat ze thuis doen als ik op vakantie ben , blij dat ik een weekje kan genieten van de zon zee en rust 😂quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:59 schreef Flipflop12 het volgende:
In het vorige topic voorspeelde ik wat we te zien zouden krijgen van AM..
Sjokken achter MG, MG z’n rug ✅
Screenshots van thuis ✅
Voor je het weet ben je thuis, je besteedt je tijd daar toch niet aan het aan onbekenden vertellen wat je allemaal doet tot in detail en wat je minderjarige kinderen vandaag hebben gedaan? Echt te raar voor woorden!
Ver van huis 😂 dan had ze met Maarten naar zuid Amerika moeten gaan bvquote:Op zaterdag 13 juni 2026 07:33 schreef LeSage het volgende:
AM benadrukt dat ze zelf heeft betaald.
Dat maakt het des te treuriger dat werkelijk iedere minuut gefilmd wordt.
Grappig, want zij zegt dat er meer bij komt kijken dan je denkt als je op vakantie “ver van huis” gaat. Ik denk dat een restaurant in Kos vinden echt prima zonder hulp kan hoor.
En als je dan van avontuur houdt, zoals ze zelf beweerde, dan zit ze nu echt wel heel verkeerd. Er is nog niets toevallig of spontaan gebeurd, want zelfs terug bij het hotel geeft de reismevrouw nog tips over wat te doen
Niet normaal he. Dit zit erg in mn irritatie. Want het is alles behalve stijlvol. Naar welke chaos zit ik al maanden te kijken. Ik vind het steeds wonderlijker dat MCW nog geen fikse burnout te pakken heeft. En die hakken op dat vliegveld (met scheef gegroeide tenen), voor wie doe je dat 🤷🏼♀️quote:Op zaterdag 13 juni 2026 07:07 schreef Lostit het volgende:
Dit idd!!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 08:45 schreef Maretakje het volgende:
Am - weer benadrukken dat ze de reis zelf betaald heeft.
Vraag ik mij af, als jij een reis zelf betaald, waarom noem je de naam van de reismevrouw dan 30000 keer, waarom zet je alles wat je doet inclusief screenshots met herinneringen van de reismevrouw op insta. Het is zo overduidelijk gesponsord, half betaald of whatever reclame.
Ik heb overigens 1 x een vakantie gemaakt die voor een deel uitgestippeld was, maar toen was ik 20, en internet nog via een telefoondraadje werkte. Wat was er van tevoren geregeld, de vlucht, autohuur, hotels en een helikoptervlucht. En toen ging ik echt ver van huis.
En omdat zij het allemaal zo regelt met die vakanties, dan vraag je je toch af of M ook zo infantiel is dat hij niet gewoon iets wil doen wat niet gepland is. Hij komt gewoon onnozel over.
Je krijg een medaille als je je inschrijft en inschrijfgeld betaald. Wie weet heeft Roy 3 dagen ook haar kaart laten stempelen bij de controleposten. Dan lijkt het in theorie bij het ophalen van de meddat je 4 dagen aanwezig bent geweestquote:Op zaterdag 13 juni 2026 07:24 schreef Missinglink24 het volgende:
Roy had ook een medaille om volgens mij.
Misschien is het daar normaal dat de ouders ook krijgen? (Lijkt me sterk maarja)
Hier krijg je die medaille ook als je maar 1 dag gelopen hebt, je moet er apart voor betalen 😅quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:06 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Je krijg een medaille als je je inschrijft en inschrijfgeld betaald. Wie weet heeft Roy 3 dagen ook haar kaart laten stempelen bij de controleposten. Dan lijkt het in theorie bij het ophalen van de meddat je 4 dagen aanwezig bent geweest
Ik denk wel dat je het daar mis hebt. Zij heeft wel een enorme groep volgmoekes die alles doen wat zij zeggen. Ik ga ervan uit dat de reismevrouw het hierna weer druk krijgt.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:33 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Wanneer je Annemarie Geerts nodig hebt om je toko te sponsoren doe je sws iets niet goed. Ik vrees dat deze "reismevrouw" zo weinig verstand van zaken heeft dat ze denkt dat dit is wat mensen willen.
Dat hele IG gebeuren van de Geertsen is toch één grote klucht!
Ik vind het ongelofelijk dat er echt volgers zijn die dit serieus nemen.
En hoezo heeft AM het over " ver van huis" terwijl ze gewoon in Griekenland zit?
En als ik 'm dan zelfbetaalde wat echt niet goedkoop is denk ik; no way dat ik hem dan liet verpesten door die kuttelefoon. Mijn partner zou dit ook echt niet cool vinden (nu wil hij sws niet op mn socials)quote:Op zaterdag 13 juni 2026 08:45 schreef Maretakje het volgende:
Am - weer benadrukken dat ze de reis zelf betaald heeft.
Vraag ik mij af, als jij een reis zelf betaald, waarom noem je de naam van de reismevrouw dan 30000 keer, waarom zet je alles wat je doet inclusief screenshots met herinneringen van de reismevrouw op insta. Het is zo overduidelijk gesponsord, half betaald of whatever reclame.
Ik heb overigens 1 x een vakantie gemaakt die voor een deel uitgestippeld was, maar toen was ik 20, en internet nog via een telefoondraadje werkte. Wat was er van tevoren geregeld, de vlucht, autohuur, hotels en een helikoptervlucht. En toen ging ik echt ver van huis.
En omdat zij het allemaal zo regelt met die vakanties, dan vraag je je toch af of M ook zo infantiel is dat hij niet gewoon iets wil doen wat niet gepland is. Hij komt gewoon onnozel over.
Ik denk zeker dat dat kan, alles laten regelen. Dat is nu net het werk van de reismevrouw. Of het nodig is voor 2.5 dag Kos is natuurlijk een heel andere vraagquote:Op zaterdag 13 juni 2026 05:45 schreef Jenn1806 het volgende:
Er werd zelfs een taxi gereserveerd door de reisconsulent?? Zou ze voor al haar klanten zo ver gaan of alleen voor AM want samenwerking en infantiel? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zij met al haar klanten de godganse vakantie loopt te appen, herinneringen sturen en werkelijk álles plant tot aan taxi's en specifieke tafeltjes in restaurants toe. Dat zal namelijk nogal in de papieren lopen en tet lijkt me ook geen "high class" persoon die uitsluitend dure/sjieke reizen doet.
Dit vind ik ook zo eng, dat AM de hele tijd met die reismevrouw blijft appen. Ik snap echt wel, als het je ding is (en je dus helemaal niet van avontuur houdt 😉), dat het fijn is dat alles geregeld is vantevoren, geen verassingen, alles ligt vast, geen gedoe. Maar die screenshot die ze plaatst zie je ook dat die begint met: "Maak je niet druk, je hebt vakantie". AM was zich dus alweer ergens druk over aan het maken. Dan zegt die reisvrouw; eet smakelijk oid. Dan gaan ze eten en dan zijn ze klaar en gaat AM weer appen dat het leuk was. Dan appt de reisvrouw wat ze nu kunnen gaan bv wat drinken in het hotel of de hottub.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:37 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik denk zeker dat dat kan, alles laten regelen. Dat is nu net het werk van de reismevrouw. Of het nodig is voor 2.5 dag Kos is natuurlijk een heel andere vraagAM doet alsof ze in Timboektoe zit
![]()
Overigens denk ik dan weer niet dat de reismevrouw al haar klanten ook nog tijdens de reis appt.
Sinds die inzameling voor die arme kinderen en hún directeur voorbij is gekomen, denk ik tatiana geef je geld daar aan! En ga het traject in! Die 450k ga je niet halen, en wie zegt dat het daarna niet weer mis gaat? Las ook op fb dat ze een enorme belastingschuld had ivm inkomstenbelasting of dat waar is? Maar dat heeft niet je ex zakenpartner veroorzaakt daarbij teveel vragen en geen antwoorden bij deze damequote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Er kwam net een post van Tatiana voorbij waarin ze schrijft dat ze hoopt dat schuldeisers akkoord gaan met een x bedrag. Ze weet dus niet eens welke bedragen ze moet bieden voor een akkoord. Die 450K kan ze dus niet onderbouwen. Vanuit 2 jaar WSNP zouden de schuldeisers met veel minder genoegen moeten nemen, ik ben dus benieuwd hoe en en waarom ze op 450K is uitgekomen.
Ik denk dat we dat nooit gaan horen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Er kwam net een post van Tatiana voorbij waarin ze schrijft dat ze hoopt dat schuldeisers akkoord gaan met een x bedrag. Ze weet dus niet eens welke bedragen ze moet bieden voor een akkoord. Die 450K kan ze dus niet onderbouwen. Vanuit 2 jaar WSNP zouden de schuldeisers met veel minder genoegen moeten nemen, ik ben dus benieuwd hoe en en waarom ze op 450K is uitgekomen.
Maar wat als ze dat hele bedrag niet krijgt? Stel ze vraag om 100 euro en ze krijgt maar 50, krijgt ze die 50 dan toch of echt pas bij die 100 euro.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik heb bij Willine altijd het gevoel of ik jaren terug in de tijd ga. Qua kleding en hoe het huis is ingericht.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:26 schreef Beertjeteddy het volgende:
Willine haar outfit ( trui onder jurk ) geeft mij echt Sisterwives eerste seizoenen vibes.
Misschien hoopt ze er een extra bedrag aan over te houden.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Inderdaad, ik vermaak me er kostelijk meequote:Op zaterdag 13 juni 2026 07:39 schreef Weerikier het volgende:
Ik ben net wakker maar meteen alweer aan het lachen om AM haar wereldreis. AM houdt namelijk van avontuur! Hahaha, ik ga stuk hoor jongens! Ze houdt van avontuur maar vindt het wel heel fijn dat er een extra paar ogen vanuit NL meekijkt en alles regelt van hoelaat ze de wekker moeten zetten en aan welk tafeltje ze zitten in een restaurant aan toe. Want ze zijn zover weg van huis, helemáál in Griekenland zijn ze. Potjandorie, Zuid-Sudan is er niets bij.
Onze avonturiers Marie en Maarten op Kos, kunnen ze niet nog een week blijven dit is toch gewoon cabaret. 😂
Zoals ik het begrijp is de 450K de totale schuld. Maar met 2 jaar WSNP zouden de schuldeisers dit ook niet krijgen, een veel lager bedrag afhankelijk van hoeveel ze gaat verdienen. En krijgen ze het in delen, elke maand.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Ze doen elkaar met de medaille.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 08:12 schreef Bootje68 het volgende:
Debbie is wel haar zonnebloem keykoord vergeten.....🫣
Wat een walgelijke vertoning in die versierde rolstoel.
Zouden Roy en Debbie ook met hun medaille om hebben geslapen🤭
Heeft ze dat al gedaan? En of je als je op vakantie gaat en wilt snorkelen die maskers niet kan huren. Zonde om mee te slepen in het vliegtuig.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
En in de ruimbagage zaten natuurlijk ook de 2 grote snorkelmaskers voor het half uur snorkelen.
Kan het niet zo zijn dat ze eerst een deel moet terugbetalen voor ze de schuldsanering in kan? Ik heb er geen verstand van, maar als je in de schuldsanering zit dan zien de schuldeisers er natuurlijk helemaal niks van terug.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Nee zo werkt de WSNP nietquote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat ze eerst een deel moet terugbetalen voor ze de schuldsanering in kan? Ik heb er geen verstand van, maar als je in de schuldsanering zit dan zien de schuldeisers er natuurlijk helemaal niks van terug.
Lijkt me ook heftig een schuldsanering met 3 jonge kinderen.
Het gaat mis bij het woord 'spontaan' dat komt in haar woordenboek niet voor.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:35 schreef Rimboequeen het volgende:
Kos heeft zoveel bezienswaardigheden en die kun je allemaal met een gehuurde fiets bekijken, onderweg spontaan ergens aanlanden om wat te eten en te drinken. HandDoek mee en even zwemmen tussendoor. Eten bij de meest simpele eettentjes waar de Grieken ook zelf eten, daar is het eten vaak het lekkerst. Heerlijk een weekje Kos!
Dit wat AM laat zien....ik sla over.
Zelfs bij Down the road geven ze de deelnemers meer zelfstandigheid.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:48 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Dit vind ik ook zo eng, dat AM de hele tijd met die reismevrouw blijft appen. Ik snap echt wel, als het je ding is (en je dus helemaal niet van avontuur houdt 😉), dat het fijn is dat alles geregeld is vantevoren, geen verassingen, alles ligt vast, geen gedoe. Maar die screenshot die ze plaatst zie je ook dat die begint met: "Maak je niet druk, je hebt vakantie". AM was zich dus alweer ergens druk over aan het maken. Dan zegt die reisvrouw; eet smakelijk oid. Dan gaan ze eten en dan zijn ze klaar en gaat AM weer appen dat het leuk was. Dan appt de reisvrouw wat ze nu kunnen gaan bv wat drinken in het hotel of de hottub.
Dit gaat wel heel ver hoor. Naast dat alles al geregeld is qua restaurants, vervoer en activiteiten, verteld die reisvrouw om 22:00 ook nog persoonlijk dat ze een drankje kunnen doen in het hotel.
Het lijkt echt wel of die reisleidster een stel laag begaafden aan het aansturen is.
Die vrouw is m.i. psychisch totaal niet in orde. Ik denk dat ze echt niet anders kan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:00 schreef Weerikier het volgende:
Bij Michelle weer een jank story als die kinderen naar hun vader gaan. En dan een foto erbij van Timmie die emotioneel afscheid neemt van een van die jongens. Ik vind dat zó overdreven. Die gast komt daar net kijken ( jahaa, we weten dat hij zogenaamd al eeuwen de beste vriend van Mich is, die we wonder boven wonder nog nooit ergens hebben gezien totdat ze begonnen te neuken samen ) en nu staat hij daar dramatisch te knuffelen met die oudste zoon, begeleid door een flut tekst van zn sugar mommy. Ik word er onpasselijk van.
Michelle stond nog geen jaar geleden al jankende afscheid te nemen van de kinderen van Jaq, die ook alles voor haar betekende , niet uit haar buik maar in haar hart of zoiets, 2e moeder, noem maar op.
Ik vind het één neppe overdreven bende.
Ik vroeg me al af wie het was. Maar ik vind het wel hilarisch dat DBM beweert al heel lang uit de slachtofferrol gestapt te zijn 😂😂quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:29 schreef opwegnaar het volgende:
De 'beroemde' fitness coach heeft nu ook gereageerd onder de post van DBM, zie ik..
Als dit echt zo was dan had dat filmpje in het stadion ook niet zo geheimzinnig gehoeven, aangezien ze iedereen (die haar bestie en/of familie is) en zijn moeder op de mond kustquote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:00 schreef Weerikier het volgende:
Bij Michelle weer een jank story als die kinderen naar hun vader gaan. En dan een foto erbij van Timmie die emotioneel afscheid neemt van een van die jongens. Ik vind dat zó overdreven. Die gast komt daar net kijken ( jahaa, we weten dat hij zogenaamd al eeuwen de beste vriend van Mich is, die we wonder boven wonder nog nooit ergens hebben gezien totdat ze begonnen te neuken samen ) en nu staat hij daar dramatisch te knuffelen met die oudste zoon, begeleid door een flut tekst van zn sugar mommy. Ik word er onpasselijk van.
Michelle stond nog geen jaar geleden al jankende afscheid te nemen van de kinderen van Jaq, die ook alles voor haar betekende , niet uit haar buik maar in haar hart of zoiets, 2e moeder, noem maar op.
En hij pakt DBM lekker aan! Idd Google dokterquote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:29 schreef opwegnaar het volgende:
De 'beroemde' fitness coach heeft nu ook gereageerd onder de post van DBM, zie ik..
Wordt het zout erbij geleverd?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:19 schreef Moppie1982 het volgende:
Kruis foto bij AM voor de mannelijke volgers 😂😂
Er is volgens mij al een uitspraak WSNP. En persoonlijk denk ik dat je heel blij mag zijn met 2 jaar WSNP bij een schuld van 450K. Ja, dat is 2 jaar leven van heel weinig geld maar die 450K is natuurlijk niet per ongeluk ontstaan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat ze eerst een deel moet terugbetalen voor ze de schuldsanering in kan? Ik heb er geen verstand van, maar als je in de schuldsanering zit dan zien de schuldeisers er natuurlijk helemaal niks van terug.
Lijkt me ook heftig een schuldsanering met 3 jonge kinderen.
Ze wordt er idd lekker uitgeluld door die coach en nog een andere sportman zag ik. Goed voor d'r.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:20 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
En hij pakt DBM lekker aan! Idd Google dokter
Hahahaha vast niet zoet denk eerder zuur 😂😂quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:21 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Wordt het zout erbij geleverd?
Ja echt lekker deze, en dan zeggen zullen we discussie stoppen 😂😂 omdat ze niets meer weetquote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:28 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Ze wordt er idd lekker uitgeluld door die coach en nog een andere sportman zag ik. Goed voor d'r.
Ik vraag me af of ze zelf beseft dat ze zichzelf vaak wat wijsmaakt? En dat ze die diagnoses voor de schone schijn op insta zet?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:28 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Ze wordt er idd lekker uitgeluld door die coach en nog een andere sportman zag ik. Goed voor d'r.
Als ik zijn ex was zou ik echt, echt pisnijdig zijn om wat allemaal daar zou zien en aan de andere kant zou ik het heel sneu vinden. Ben ook erg benieuwd naar haar verhaalquote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:00 schreef Weerikier het volgende:
Waarom gaat ze er uberhaupt tegenin. We zien allemaal aan haar lichaam en instelling ten opzichte van sport dat zij iig geeb studie heeft gemaakt van sport/voedingquote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:40 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja echt lekker deze, en dan zeggen zullen we discussie stoppen 😂😂 omdat ze niets meer weet
Echt zo belastend voor de kinderen ook als het werkelijk zo gaat.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:00 schreef Weerikier het volgende:
Dat denk ik ook en als ze dan toch iets voelt dan moet het allemaal maximaal uitgevent worden op instaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:50 schreef AnnArt het volgende:
Aanname: ik denk dat MCW niet durft te vertragen of stil te staan, omdat ze bang is te voelen. En spijt te voelen bij wat ze mist en/of mischien wel is kwijtgeraakt. Haar exen zijn uit de ratrace gestapt en lijken echt te leven. Tevreden met elkaar stralen ze een rust uit, waar MCW misschien wel naar verlangt. Ze had het, kon het hebben, maar haar drang naar meer, grootser (ego) en bewonderd worden heeft dit de das om gedaan. En nu kan ze niet meer stoppen. Zo'n fluflu leven is echt ongezond. Drijfzand.
Ja, ze is niet bepaald een lichtend voorbeeld hoe fit te wordenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:47 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Waarom gaat ze er uberhaupt tegenin. We zien allemaal aan haar lichaam en instelling ten opzichte van sport dat zij iig geeb studie heeft gemaakt van sport/voeding
Ze heeft het wel eens over de internist gehad, ik geloof best dat ze deze diagnose heeft.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:42 schreef MonaB het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze zelf beseft dat ze zichzelf vaak wat wijsmaakt? En dat ze die diagnoses voor de schone schijn op insta zet?
Of zou ze echt zelf geloven dat ze een trage schildklier heeft? Rekening houdend met de vele kcal die ze inneemt en het relatief beperkt sporten, lijkt de oorzaak van het moeilijk afvallen niet per se bij een trage schildklier te zoeken. En zoals ze zelf zegt in die comments: als je denkt dat je dat hebt, ga je naar een dokter, en zal die het testen. Heeft ze dat eigenlijk al gedaan? Ik zou denken van wel, aan het tempo dat zij doktersafspraken inplant? Of toch niet? Waarom niet? Omdat er misschien uit de test zou blijken dat haar schildklier helemaal niet traag is?
En zoals de coach in de comments zegt: als je trage schildklier hebt, zijn daar medicijnen voor die ervoor zorgen dat je metabolisme weer op een normaal niveau gaat draaien.
(Ik volg DBM niet van nabij genoeg om te weten of ze nu effectief die diagnose van een dokter heeft, incl. medicatie, maar het klinkt allemaal een beetje zelfverzonnen en zonder medicatie dan. Wat voor uitleg geeft ze daar dan aan? Waarom geen medicatie?)
Ja net als half NL heeft DBM een schildklierprobleem en wel medicatie hoor. Alsnog kunnen de waardes wat schommelen en moet soms de medicatie aangepast. Dan kan je een tijdje wat klachten hebben.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:42 schreef MonaB het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze zelf beseft dat ze zichzelf vaak wat wijsmaakt? En dat ze die diagnoses voor de schone schijn op insta zet?
Of zou ze echt zelf geloven dat ze een trage schildklier heeft? Rekening houdend met de vele kcal die ze inneemt en het relatief beperkt sporten, lijkt de oorzaak van het moeilijk afvallen niet per se bij een trage schildklier te zoeken. En zoals ze zelf zegt in die comments: als je denkt dat je dat hebt, ga je naar een dokter, en zal die het testen. Heeft ze dat eigenlijk al gedaan? Ik zou denken van wel, aan het tempo dat zij doktersafspraken inplant? Of toch niet? Waarom niet? Omdat er misschien uit de test zou blijken dat haar schildklier helemaal niet traag is?
En zoals de coach in de comments zegt: als je trage schildklier hebt, zijn daar medicijnen voor die ervoor zorgen dat je metabolisme weer op een normaal niveau gaat draaien.
(Ik volg DBM niet van nabij genoeg om te weten of ze nu effectief die diagnose van een dokter heeft, incl. medicatie, maar het klinkt allemaal een beetje zelfverzonnen en zonder medicatie dan. Wat voor uitleg geeft ze daar dan aan? Waarom geen medicatie?)
Impliceert hij dan dat zij specifiek het ook verzint? Of was dat een algemeen bericht? Waarschijnlijk iets algemeen dat zij als persoonlijk opvatte?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk dat de coach bedoeld dat er vaak mensen zijn die denken een trage schildklier te hebben en dus niet af te vallen, maar die daarvoor nooit bij een dokter zijn geweest en dus de diagnose niet hebben, maar 'gewoon' te veel eten.
En dan was hij vast wel op de feestje in de tuin geweest of een keer op Mallorca (want heel veel andere vrienden waren daar ook toch?)quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als dit echt zo was dan had dat filmpje in het stadion ook niet zo geheimzinnig gehoeven, aangezien ze iedereen (die haar bestie en/of familie is) en zijn moeder op de mond kust
Hij heeft nooit haar specifiek benoemt, het was een algemene opmerking die hij kennelijk vaker ziet in de praktijk (zo vat ik tenminste zijn reactie op, ik volg hem niet).quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:55 schreef MonaB het volgende:
[..]
Impliceert hij dan dat zij specifiek het ook verzint? Of was dat een algemeen bericht? Waarschijnlijk iets algemeen dat zij als persoonlijk opvatte?
(En heeft ze dan medicatie, of niet?)
Haha, ik ben ook nieuwsgierig. Jammer dat ik geblokt ben, ik zou de discussie graag lezen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:01 schreef Danielle_ het volgende:
Wie is de coach bij DBM en wat wordt er geschreven?
Ik ben ook nieuwsgierig, ze heeft mij geblokkeerd dus kan het niet lezen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:01 schreef Danielle_ het volgende:
Waarom pakken zij (pakt Dion) geen bus ofzo? Gaat er iets van een OV daar? Ik zou echt geen zin hebben om 50 min te lopen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:11 schreef JaNeeDan het volgende:
Zou Sanneke de 50 min. van de parkeerplek naar het onderkomen al hebben gelopen? Ik acht de kans groter dat Dion haar heeft afgezet en zelf de auto gaat parkeren en die 50 min. gaat lopen. En morgen hetzelfde om de auto weer op te halen.
En ze is natuurlijk als de dood om Timmie te verliezen als ze eenmaalquote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:50 schreef AnnArt het volgende:
Aanname: ik denk dat MCW niet durft te vertragen of stil te staan, omdat ze bang is te voelen. En spijt te voelen bij wat ze mist en/of mischien wel is kwijtgeraakt. Haar exen zijn uit de ratrace gestapt en lijken echt te leven. Tevreden met elkaar stralen ze een rust uit, waar MCW misschien wel naar verlangt. Ze had het, kon het hebben, maar haar drang naar meer, grootser (ego) en bewonderd worden heeft dit de das om gedaan. En nu kan ze niet meer terug, dus dendert ze met volle kracht vooruit. Zo'n fluflu leven is echt ongezond. Drijfzand.
Omdat ze DBM is en geniet van ruzies en discussies, ze scheld nog net niet. Maar ooo wee als je iets tegen haar zegt dan is het pesten!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:47 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Waarom gaat ze er uberhaupt tegenin. We zien allemaal aan haar lichaam en instelling ten opzichte van sport dat zij iig geeb studie heeft gemaakt van sport/voeding
Volgens mij is 50 min. lopen prima te doen, zeker in een ‘nieuwe’ stad. Maar Sanneke zit liever 50 min. te eten in één van de eettentjes die ze getipt heeft gekregen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:16 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Waarom pakken zij (pakt Dion) geen bus ofzo? Gaat er iets van een OV daar? Ik zou echt geen zin hebben om 50 min te lopen.
Volgens mij dit weekend.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:33 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke en Dion gaan pas het weekend van vaderdag toch? Of wel dit weekend? Dan zit ze nu vast bij de oriental
😂😂quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:52 schreef Snaky het volgende:
[..]
Zelfs bij Down the road geven ze de deelnemers meer zelfstandigheid.
Misschien was de parkeerplaats op een heuvel en kon ze naar beneden rollen 🙈quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:11 schreef JaNeeDan het volgende:
Zou Sanneke de 50 min. van de parkeerplek naar het onderkomen al hebben gelopen? Ik acht de kans groter dat Dion haar heeft afgezet en zelf de auto gaat parkeren en die 50 min. gaat lopen. En morgen hetzelfde om de auto weer op te halen.
Ze meld toch altijd als ze haar pretpark in mag? Ik heb haar niet de afgelopen 6 weken bloed zien prikken. En volgens mij is het wat jij zegt eens per 3 maanden.. lijkt me weer een beetje overdrijven van dbm, daarbij zij meld ons elk achtbaanritje die ze mag maken van de dokter!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:26 schreef Mallorcameisje het volgende:
Dbm geeft aan elke 6 weken bloed te prikken! Geef mij zo’n arts, ben ook al 12 jaar aan het aanklooien maar no way dat ze me zo vaak laten prikken. Elke 3/4 maanden, is ook te weinig want zo duurt goed instellen forever, maar 6 weken is wel heel vaak. En dan nog niet goed ingesteld zijn, is ook apart. Die 2800(😱) calorieën kan ook niet goed zijn, ben zelf niet zo groot als dbm maar mag rond de 1300 calorieën 🤣 En ik weet zelf héél goed dat er teveel in gaat bij mij om af te vallen. Iets met eigen schuld dikke buik zeg maar 🤷🏼♀ Maar ja je klier de schuld geven is wel de ‘makkelijkste’ weg 🤦🏼♀
Even voor mijn beeld....1300 Kcal is ontzettend weinig. Heeft dat dan met je schildklier te maken?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:26 schreef Mallorcameisje het volgende:
Dbm geeft aan elke 6 weken bloed te prikken! Geef mij zo’n arts, ben ook al 12 jaar aan het aanklooien maar no way dat ze me zo vaak laten prikken. Elke 3/4 maanden, is ook te weinig want zo duurt goed instellen forever, maar 6 weken is wel heel vaak. En dan nog niet goed ingesteld zijn, is ook apart. Die 2800(😱) calorieën kan ook niet goed zijn, ben zelf niet zo groot als dbm maar mag rond de 1300 calorieën 🤣 En ik weet zelf héél goed dat er teveel in gaat bij mij om af te vallen. Iets met eigen schuld dikke buik zeg maar 🤷🏼♀ Maar ja je klier de schuld geven is wel de ‘makkelijkste’ weg 🤦🏼♀
daar heb je zeker een punt want elk uitje wordt gemeld! Dus denk dat ze soms vergeet welk leugentje er nog loopt (verkeerde vaccinatie enzo)quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:28 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ze meld toch altijd als ze haar pretpark in mag? Ik heb haar niet de afgelopen 6 weken bloed zien prikken. En volgens mij is het wat jij zegt eens per 3 maanden.. lijkt me weer een beetje overdrijven van dbm, daarbij zij meld ons elk achtbaanritje die ze mag maken van de dokter!
Die 6 weken is ook niet waar... ze had het even terug er over dat ze om het half jaar moest maar dat ze zich zo slecht voelde dat ze aan de ha had gevraagd om extra te prikken... dus ook weer broodje aap verhaalquote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:26 schreef Mallorcameisje het volgende:
Lengte/gewicht, helaas! Daarom lukt het me ook heel slecht, en daar ben ik eerlijk in 😉 Al heeft het knopje ‘hongergevoel’ in je hoofd deels wel te maken met je schildklier.. Toevallig afgelopen week nog met mijn arts besproken, omdat ik niet goed ingesteld ben is dat gewoon lastiger. Maar niet onmogelijk want als je echt wilt dan kan je ‘gewoon’ afvallen met een schildklier probleem. Alleen doet dbm alsof zij ook alles probeert, maar met 2800 calorieën zit je echt veel te hoog en zal het je never lukkenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:30 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Even voor mijn beeld....1300 Kcal is ontzettend weinig. Heeft dat dan met je schildklier te maken?
Valt volgens mij wel mee.. heeft natuurlijk ook met bouw, gewicht inspanning en doel te maken... ik zit nu op max 1500 om half kilo per week af te vallenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:30 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Even voor mijn beeld....1300 Kcal is ontzettend weinig. Heeft dat dan met je schildklier te maken?
Onder de betreffende reactie van die coach reageert DBM dat ze 5x per week traint in de gym met powerliften + nog 3x per week hardlooptraining doet. In haar dromen misschien....quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:32 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Omdat ze DBM is en geniet van ruzies en discussies, ze scheld nog net niet. Maar ooo wee als je iets tegen haar zegt dan is het pesten!
Ja, dat is als je wil afvallen . Ik las het als : 1300 kcal om gewoon op gewicht te blijven.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee.. heeft natuurlijk ook met bouw, gewicht inspanning en doel te maken... ik zit nu op max 1500 om half kilo per week af te vallen
Voor de beeldvorming... ik mag een banaan meer eten 👍
Ze zijn daar voor een shoot, dus ik neem aan veel kleren die in de webshop komen waar promobeelden van gemaakt moeten worden? Dan snap ik wel dat je een paar koffers mee hebt?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:29 schreef Mallorcameisje het volgende:
Heeft MCW serieus 3 koffers mee voor 4 dagen Mallorca?? 😳😳😳 Waarom verbaasd het me ook eigenlijk…
Ik was even in de veronderstelling dat je 1300 kcal bedoelde om op gewicht te blijven. Maar het ging over afvallen, dat begreep ik verkeerd.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:35 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Lengte/gewicht, helaas! Daarom lukt het me ook heel slecht, en daar ben ik eerlijk in 😉 Al heeft het knopje ‘hongergevoel’ in je hoofd deels wel te maken met je schildklier.. Toevallig afgelopen week nog met mijn arts besproken, omdat ik niet goed ingesteld ben is dat gewoon lastiger. Maar niet onmogelijk want als je echt wilt dan kan je ‘gewoon’ afvallen met een schildklier probleem. Alleen doet dbm alsof zij ook alles probeert, maar met 2800 calorieën zit je echt veel te hoog en zal het je never lukken
Ja maar deze meid is ook binnen 2 weken van hielspoor genezen! Dus ja gewoon een wonderkindquote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:40 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Onder de betreffende reactie van die coach reageert DBM dat ze 5x per week traint in de gym met powerliften + nog 3x per week hardlooptraining doet. In haar dromen misschien....
Maar misschien is die 2800 kcal wel gebaseerd op dat gegeven. En als je dan veel minder sport dan je zegt of denkt dan zul je nooit afvallen bij zo'n grote inname.
Ze beweert ook dat ze zo onbewerkt mogelijk eet.
Is vaderdag niet dit weekend dan? Hier in België in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:33 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke en Dion gaan pas het weekend van vaderdag toch? Of wel dit weekend? Dan zit ze nu vast bij de oriental
Nee volgend weekend toch? De 21equote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:50 schreef MonaB het volgende:
[..]
Is vaderdag niet dit weekend dan? Hier in België in ieder geval wel.
En waar halen jullie die 50 minuten wandelen? Ik zie haar niets posten over een uitje gisteren of vandaag? Enkel een linkje naar iets van Nijntje gisteren, vandaag niets.
Misschien vindt Dion het niks meer, dat filmen?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:50 schreef MonaB het volgende:
[..]
Is vaderdag niet dit weekend dan? Hier in België in ieder geval wel.
En waar halen jullie die 50 minuten wandelen? Ik zie haar niets posten over een uitje gisteren of vandaag? Enkel een linkje naar iets van Nijntje gisteren, vandaag niets.
jasper.vdhcoachingquote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:01 schreef Danielle_ het volgende:
Opvallend dat sinds het "ik ga de kinderbescherming bellen " bericht en haar haha doe maar... en de volgende dag bijna janken de hele dag is er geen mijan beeld meer geweest volgens mij 🤔 (iig minimaal dat ik het echt gemist heb) wel neusvleugel beeld...quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:53 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Misschien vindr Dion het niks meer, dat filmen?
Joh die meid ligt sochtends in coma, longontsteking en trillende beentjes en loopt diezelfde dag nog de avondvierdaagse 😅quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:49 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja maar deze meid is ook binnen 2 weken van hielspoor genezen! Dus ja gewoon een wonderkind
De volgende dag poste ze zo ook iets raars, ik moet mijn partner en kind er niet in betrekken op mijn online gedrag. M en Dion zijn beide niet meer in beeld geweest. Ik vond het zo raar alsof hij haar eindelijk eens de waarheid heeft gezegd.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Opvallend dat sinds het "ik ga de kinderbescherming bellen " bericht en haar haha doe maar... en de volgende dag bijna janken de hele dag is er geen mijan beeld meer geweest volgens mij 🤔 (iig minimaal dat ik het echt gemist heb) wel neusvleugel beeld...
(Het is overigens volgende week vaderdag hier... )
De blije moeder is een aandachtsgeil meisje, die geen aandacht in reallife krijgt en het daarom online zoekt.. wie haar nog gelooft mag zich na laten kijken! Zoveel onzin en leugens kraamt deze dame uit.. haar “vriendin” zit hier toch? Waarom spreek je je vriendin niet aan op haar verzinsels en zieke gedrag? Maar DBM heeft geen vriendinnen in het echte leven dus ik geloof ook niet dat haar vriendin hier zit!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:01 schreef Weerikier het volgende:
Die nieuwe post van DBM.. Wat kotst zij toch een totale onzin uit. Veel scheldwoorden over hoe vreselijk alles is maar hoe fantastisch zij alles toch maar doet. En wederom dat ze het rustiger aan doet ipv door denderen. Nóg rustiger aan? En als ik haar leven zo al een tijdje bekijk dan zie ik daar totaal niets van door denderen in. En ook nog even in hoofdletters gillen dat ze slecht slaapt. En de ziekte die ze heeft is ook fucking dit, fucking dat. Maar over welke ziekte heeft ze het nou weer? Ze heeft er zoveel.
Gelukkig is ze wel wonderbaarljk genezen van de hielspoor en die longontsteking/ dat extreem zware virus dat ze een paar dagen geleden nog had.
Bizar he hoe snel zij genezen is van hielspoor, die meid toch, kijk en dat is een zelf verzonnen diagnose net zolas die long ontsteking.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:01 schreef Weerikier het volgende:
Die nieuwe post van DBM.. Wat kotst zij toch een totale onzin uit. Veel scheldwoorden over hoe vreselijk alles is maar hoe fantastisch zij alles toch maar doet. En wederom dat ze het rustiger aan doet ipv door denderen. Nóg rustiger aan? En als ik haar leven zo al een tijdje bekijk dan zie ik daar totaal niets van door denderen in. En ook nog even in hoofdletters gillen dat ze slecht slaapt. En de ziekte die ze heeft is ook fucking dit, fucking dat. Maar over welke ziekte heeft ze het nou weer? Ze heeft er zoveel.
Gelukkig is ze wel wonderbaarljk genezen van de hielspoor en die longontsteking/ dat extreem zware virus dat ze een paar dagen geleden nog had.
Dat is ook een wel een type hoor. Hij is zelf ook een soort DBM, denkt alle wijsheid in pacht te hebben. Zeikt graag mensen af die te dik zijn, afvalspuitjes gebruiken, die hyrox doen, in zijn ogen helemaal niet gespierd zijn enz. Ontstaan dan regelmatig discussies onder zo’n post, en vervolgens verwijdert hij de hele post.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:56 schreef Earring het volgende:
[..]
jasper.vdhcoaching
Ik ga nu de reacties pas lezen maar zag dat hij vond dat ze de groep niet serieus nam.
Ze had eerst research moeten doen voordat ze wat roeptoetert zegt hij ook nog
Ja dat gevoel kreeg ik dus ook... ook omdat ze echt heel de dag een jank hoofd had...quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:04 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
De volgende dag poste ze zo ook iets raars, ik moet mijn partner en kind er niet in betrekken op mijn online gedrag. M en Dion zijn beide niet meer in beeld geweest. Ik vond het zo raar alsof hij haar eindelijk eens de waarheid heeft gezegd.
Ja precies! Dikke ruzie gehad ofzo..quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja dat gevoel kreeg ik dus ook... ook omdat ze echt heel de dag een jank hoofd had...
Ik had alleen het eerste deel geluisterd dus nu moet ik de rest luisteren nog.. dus die net uit zijn gekomen! Misschien ga ik dat zo wel ff doenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:09 schreef MonaB het volgende:
Wie luistert de podcast 'Op zoek naar Marlotte?'. Er waren er hier ook een paar die dat volgden denk ik...
Aflevering 8 'het vervolg' al gehoord.
Ik herken in die podcast wel flarden/vormen/verwante zaken/light versies die we ook bij een paar figuren zien die hier besproken worden. Münchhausen by internet, interessante diagnose.
Misschien heeft hij gedreigd de bruiloft af te zeggen als ze zo door gaat op istagram?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:04 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
De volgende dag poste ze zo ook iets raars, ik moet mijn partner en kind er niet in betrekken op mijn online gedrag. M en Dion zijn beide niet meer in beeld geweest. Ik vond het zo raar alsof hij haar eindelijk eens de waarheid heeft gezegd.
Zal ze niet slecht slapen omdat ze overdag weinig doet? En dan 2800 calorieën erin stopt? Dat de suikers je ook wakker houden. Dan zijn je organen de hele nacht druk bezig. Kan ook slapeloosheid veroorzaken. (Zoek maar eens op de term orgaanklok)quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:01 schreef Weerikier het volgende:
Ik ga haar denk ik toch maar volgen voor tips, mijn hielspoor wijkt maar niet van mijn zijde (al 1,5jr zijn we onafscheidelijk helaas) en mijn longen zijn helemaal van hun pad, wie weet heeft DBM tips 😜quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:10 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Bizar he hoe snel zij genezen is van hielspoor, die meid toch, kijk en dat is een zelf verzonnen diagnose net zolas die long ontsteking.
Volgens mij heeft die dat ook gedaan, ik kan niet precies zeggen, wat hij tegen haar gezegd heeft, maar hij had wel een duidelijke boodschap.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:04 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik zou dr naast volgen ook even een DM sturen😚. Vindt ze vast superleuk 🥰quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:35 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik ga haar denk ik toch maar volgen voor tips, mijn hielspoor wijkt maar niet van mijn zijde (al 1,5jr zijn we onafscheidelijk helaas) en mijn longen zijn helemaal van hun pad, wie weet heeft DBM tips 😜
Ik wilde dat ook vragen hoe ze dat gedaan heeft, zo snel van hielspoor herstellen, omdat dat niet kan namelijk, maar goed niet gedaan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:40 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik zou dr naast volgen ook even een DM sturen😚. Vindt ze vast superleuk 🥰
Het moet wel zakelijk afgeboekt worden.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:47 schreef MonaB het volgende:
[..]
Ze zijn daar voor een shoot, dus ik neem aan veel kleren die in de webshop komen waar promobeelden van gemaakt moeten worden? Dan snap ik wel dat je een paar koffers mee hebt?
Zij heeft er wel spieren gekregen he.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:30 schreef Maretakje het volgende:
Zo wat kan die dbm een onzin uitkramen. Die coach zegt eigenlijk precies wat zij is.
En jongens vertel mij eens hoe je 41 cm omvang kwijt kan raken terwijl je maar 6kg afvalt.
Echt ik was 5kg afgevallen en misschien 2 cm kwijt.
Nou ik snap AM wel hoor, vrijwel niemand krijgt op Fok zoveel topics volgeluld als zij 😉🙃quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:39 schreef AnnArt het volgende:
AM herkent zoveel in het boek Adem dat ze leest: overgang, roem, familieleden, boekenbal.
Roem... die vrouw is echt in haar eigen sprookje gaan geloven 😂😂😂
Die 41 is niet alleen haar taille. Volgens mij telt ze de cm van borst, taille, heup, bil, bovenbeen bij elkaar op.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:30 schreef Maretakje het volgende:
Zo wat kan die dbm een onzin uitkramen. Die coach zegt eigenlijk precies wat zij is.
En jongens vertel mij eens hoe je 41 cm omvang kwijt kan raken terwijl je maar 6kg afvalt.
Scheef meten en dan steeds een beetje rechter 👍✌️quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:30 schreef Maretakje het volgende:
Klopt... iemand heeft haar schijnbaar wijs gemaakt dat dat de bedoeling is 🤷quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:29 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Die 41 is niet alleen haar taille. Volgens mij telt ze de cm van borst, taille, heup, bil, bovenbeen bij elkaar op.
Kim laat altijd vol trots alles zien en weten over de kinderen... maar over zichzelf is het privé en word ze ook boos als je er iets over vraagtquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:45 schreef Cato99 het volgende:
ik twijfel eerlijk gezegd wel aan de trage schildklier van DBM. Ik heb nog niet eerder gezien met een doosje medicatie. Dat lijkt mij namelijk echt iets voor haar omdat daar mee te pronken. Zo liet ze van de week ook de zakjes voor de ontlasting van Flip of Flap of Flip en Flap. Het lijkt mij echt iets voor haar om dit vol in beeld te laten zien omdat dit soort beelden echt bijdragen aan geloofwaardigheid. Nu zeg ik natuurlijk niet dat iedereen alleen maar gelijk met de medicatie moet lopen te zwaaien. Ik bedoel het echt in de context met DBM
Dan nog, 41cm ?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:56 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Zij heeft er wel spieren gekregen he.
Een shoot voor zonnebrillen, toch? Kaptenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:47 schreef MonaB het volgende:
[..]
Ze zijn daar voor een shoot, dus ik neem aan veel kleren die in de webshop komen waar promobeelden van gemaakt moeten worden? Dan snap ik wel dat je een paar koffers mee hebt?
Münchhausen by internet is nu net die vorm van Munchhausen waar mijn minste zorg ligt.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:09 schreef MonaB het volgende:
Wie luistert de podcast 'Op zoek naar Marlotte?'. Er waren er hier ook een paar die dat volgden denk ik...
Aflevering 8 'het vervolg' al gehoord?
Ik herken in die podcast wel flarden/vormen/verwante zaken/light versies die we ook bij een paar figuren zien die hier besproken worden. Münchhausen by internet, interessante diagnose.
Na deze vakantie komt er nog wel een betaald partnerschap-post. Denk ik zo. Want zoals iemand anders al terecht opmerkte: niemand gelooft dat ze alles zo benoemen moet als het geen samenwerking is of promotie voor het verblijf. Oh ze zijn zo goed voor haar en Maart, het is allemaal zo bijzonder en ‘de reismevrouw’ (een vreselijk kleinerende benaming die Annemanie regelmatig voor haar gebruikt) is maar druk met alles organiseren, plannen en herinneren. Gek eigenlijk wel, voor iemand die zelf dé allerbeste planner zegt te zijn. Ze heeft alleen de klompen mee zeker, niet haar klompenboekplanner die de bestseller top 60 niet in mocht.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:25 schreef Latteanais het volgende:
AM zegt dat ze de reis zelf betaald heeft. Dat kan natuurlijk prima. Maarze is zo overduidelijk aan het werk dat ze vast een factuur opmaakt voor de reisoperator. Gewerkte uren, onkosten etc etc.
Dat mag ze van mij best. Voor een vijftiger met 8 kinderen is dit toch echt wel een goed lijf. Vind ik dan he!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:19 schreef AnnArt het volgende:
AM is zo verguld van haar bikinilijf...en al haar honderdduizend volgers mogen mee bewonderen.
Misschien betaald ze Griekenland wel zelf, maar heb niet het idee dat ze de werkzaamheden van de reisdame ook betaald.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:25 schreef Latteanais het volgende:
AM zegt dat ze de reis zelf betaald heeft. Dat kan natuurlijk prima. Maarze is zo overduidelijk aan het werk dat ze vast een factuur opmaakt voor de reisoperator. Gewerkte uren, onkosten etc etc.
Nee ging heel ergens anders over volgens mij en iemand reageerde erop met dat ze veilig thuis gingen bellen en haar kinderen weg zou laten halen.. sloeg ook nergens op.. (echt geen idee meer waar het over ging) toen deed ze eerst heel lacherig en Dion belde vanaf zijn werk waar het over ging.. en de volgende dag wat ze helemaal sorry en wil mijn partner en kind beschermen en leek het of ze hele nacht en dag gehuild hadquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:21 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik heb wel dat gedoe met sanneke gemist. Iemand zou veilig thuis bellen omdat ze haar kind gebruikt voor social media? Maar dat doen toch zoveel influencers?
Eens.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:32 schreef Shuri het volgende:
[..]
Dat mag ze van mij best. Voor een vijftiger met 8 kinderen is dit toch echt wel een goed lijf. Vind ik dan he!
Ze is wel erg verbrand.
Ik vind de rok best leuk voor een keertje maar dan met een andere top waar je geen biniki onder draagt en een leuke sandaal.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:51 schreef Missinglink24 het volgende:
Waarom die rok AM? Doe gewoon lekker shorts aan ofzo niet zo'n gekke gala rok joh
Jullie volgen deze influencers werkelijk allemaal zo in detail? Wie heeft hier tijd voor zeg?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:09 schreef lila01 het volgende:
[..]
Een shoot voor zonnebrillen, toch? Kapten
Die wellness was de hottub aan hun eigen kamer (ik dacht vooraf al wel dat dat zoiets ging zijn).quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:52 schreef Harper het volgende:
[..]
Eens.
Dat verbranden vind ik wel heel stom. En ze lijkt er nog trots op te zijn ook.
Maarre, er was toch een transfer naar Kos stad geregeld voor vandaag? En wellness?
En de huurauto, waarvoor hadden ze die nodig?
En de koffer, behalve voor de snorkelmaskers die ze niet gebruikt hebben?
Een plork op leeftijdquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:11 schreef Blossemtje_twente het volgende:
AM is wel erg dol op haar lichaam showen ..
Alles voor haar zondag content hè! Betaalde kijkers!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:11 schreef Blossemtje_twente het volgende:
AM is wel erg dol op haar lichaam showen ..
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:19 schreef AnnArt het volgende:
AM is zo verguld van haar bikinilijf...en al haar honderdduizend volgers mogen mee bewonderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |