abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221027483
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:52 schreef Snaky het volgende:

[..]
Zelfs bij Down the road geven ze de deelnemers meer zelfstandigheid.
😂😂
pi_221027578
Feitelijk is het voor Tim dus praktisch onhaalbaar om een baan te hebben en het leven van Michelle bij te benen. Al die tripjes naar het buitenland, alles waarbij hij wordt gesleept, dat kan niet als je zelf een baan hebt. Kennelijk is ook de hele omgang met zn kinderen aangepast aan de omgang van Michelle. En zijn sociale leven ook aangepast aan de wensen van haar. Is ze weleens ergens zonder hem?

Zijn kinderen zijn hem dus nooit alleen en haar kinderen, haar ook niet. Echt een ongezonde situatie
pi_221027601
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 12:11 schreef JaNeeDan het volgende:
Zou Sanneke de 50 min. van de parkeerplek naar het onderkomen al hebben gelopen? Ik acht de kans groter dat Dion haar heeft afgezet en zelf de auto gaat parkeren en die 50 min. gaat lopen. En morgen hetzelfde om de auto weer op te halen.
Misschien was de parkeerplaats op een heuvel en kon ze naar beneden rollen 🙈
pi_221027616
Ik vind het sowieso ongezond als je alles altijd maar samen doet, wie dan ook hoor! Wat voor leven heb je..
Vind ik ook van AM Sanneke en DBM die totaal geen netwerk of bubbel hebben met leuke vrienden..

Waneer heb je een gewoon gesprek? Behalve tegen je camera. Pas als je partner thuis komt? Want ze werken alle 3 niet.

Ik vind sowieso de relaties van Michelle niet gezond met andere, en andere laten zich er veel te veel in meeslepen. Nu is dat Tim maar toen was het JVP die Josje haar eeuwige vriendin zie ik nu pas een aantal maanden, alsof ze niets mogen behalve Mies. Nu heb ik verder niets tegen Michelle ofzo maar ik kan er slecht tegen als mensen gaan claimen..

Maar ik vind het ook ongezond als je echt niemand hebt in je leven!
pi_221027858
Dbm geeft aan elke 6 weken bloed te prikken! Geef mij zo’n arts, ben ook al 12 jaar aan het aanklooien maar no way dat ze me zo vaak laten prikken. Elke 3/4 maanden, is ook te weinig want zo duurt goed instellen forever, maar 6 weken is wel heel vaak. En dan nog niet goed ingesteld zijn, is ook apart. Die 2800(😱) calorieën kan ook niet goed zijn, ben zelf niet zo groot als dbm maar mag rond de 1300 calorieën 🤣 En ik weet zelf héél goed dat er teveel in gaat bij mij om af te vallen. Iets met eigen schuld dikke buik zeg maar 🤷🏼♀ Maar ja je klier de schuld geven is wel de ‘makkelijkste’ weg 🤦🏼♀
pi_221027871
Ah het gebedel voor een gratis e-reader is begonnen bij gierige Gerda AM !

Foei toch .
pi_221027877
Die discussie 🤦‍♂️
Kijk ik geloof echt wel dat ze schildklier drama heeft 👍 maar daar stopt mijn geloof in het verhaal.... ze beweert gezond te eten en 5x in de gewichten te hangen en 3x hard te lopen 😂 per week... en echt iedereen die 1+1=2 uit kan rekenen weet dat dit BS is... daarnaast eet ze bewust in de + (2800 is echt gewoon veel te veel... dat zou iedere coach haar kunnen vertellen) dus dat ze maar 6kg af is gevallen is eigenlijk gewoon meer geluk dan inzet 🤷
Heeft geen ruk met die hele schildklier te maken... als ze gewoon in de - eet en echt zou sporten zouden er wonderen kunnen gebeuren
pi_221027904
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:26 schreef Mallorcameisje het volgende:
Dbm geeft aan elke 6 weken bloed te prikken! Geef mij zo’n arts, ben ook al 12 jaar aan het aanklooien maar no way dat ze me zo vaak laten prikken. Elke 3/4 maanden, is ook te weinig want zo duurt goed instellen forever, maar 6 weken is wel heel vaak. En dan nog niet goed ingesteld zijn, is ook apart. Die 2800(😱) calorieën kan ook niet goed zijn, ben zelf niet zo groot als dbm maar mag rond de 1300 calorieën 🤣 En ik weet zelf héél goed dat er teveel in gaat bij mij om af te vallen. Iets met eigen schuld dikke buik zeg maar 🤷🏼♀ Maar ja je klier de schuld geven is wel de ‘makkelijkste’ weg 🤦🏼♀
Ze meld toch altijd als ze haar pretpark in mag? Ik heb haar niet de afgelopen 6 weken bloed zien prikken. En volgens mij is het wat jij zegt eens per 3 maanden.. lijkt me weer een beetje overdrijven van dbm, daarbij zij meld ons elk achtbaanritje die ze mag maken van de dokter!
pi_221027923
Heeft MCW serieus 3 koffers mee voor 4 dagen Mallorca?? 😳😳😳 Waarom verbaasd het me ook eigenlijk…
pi_221027950
quote:
Even voor mijn beeld....1300 Kcal is ontzettend weinig. Heeft dat dan met je schildklier te maken?
pi_221027959
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:28 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ze meld toch altijd als ze haar pretpark in mag? Ik heb haar niet de afgelopen 6 weken bloed zien prikken. En volgens mij is het wat jij zegt eens per 3 maanden.. lijkt me weer een beetje overdrijven van dbm, daarbij zij meld ons elk achtbaanritje die ze mag maken van de dokter!
daar heb je zeker een punt want elk uitje wordt gemeld! Dus denk dat ze soms vergeet welk leugentje er nog loopt (verkeerde vaccinatie enzo)
pi_221027961
quote:
Die 6 weken is ook niet waar... ze had het even terug er over dat ze om het half jaar moest maar dat ze zich zo slecht voelde dat ze aan de ha had gevraagd om extra te prikken... dus ook weer broodje aap verhaal
pi_221027979
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:30 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Even voor mijn beeld....1300 Kcal is ontzettend weinig. Heeft dat dan met je schildklier te maken?
Lengte/gewicht, helaas! Daarom lukt het me ook heel slecht, en daar ben ik eerlijk in 😉 Al heeft het knopje ‘hongergevoel’ in je hoofd deels wel te maken met je schildklier.. Toevallig afgelopen week nog met mijn arts besproken, omdat ik niet goed ingesteld ben is dat gewoon lastiger. Maar niet onmogelijk want als je echt wilt dan kan je ‘gewoon’ afvallen met een schildklier probleem. Alleen doet dbm alsof zij ook alles probeert, maar met 2800 calorieën zit je echt veel te hoog en zal het je never lukken
pi_221027985
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:30 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Valt volgens mij wel mee.. heeft natuurlijk ook met bouw, gewicht inspanning en doel te maken... ik zit nu op max 1500 om half kilo per week af te vallen

Voor de beeldvorming... ik mag een banaan meer eten 👍
pi_221028022
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 12:32 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Omdat ze DBM is en geniet van ruzies en discussies, ze scheld nog net niet. Maar ooo wee als je iets tegen haar zegt dan is het pesten!
Onder de betreffende reactie van die coach reageert DBM dat ze 5x per week traint in de gym met powerliften + nog 3x per week hardlooptraining doet. In haar dromen misschien....
Maar misschien is die 2800 kcal wel gebaseerd op dat gegeven. En als je dan veel minder sport dan je zegt of denkt dan zul je nooit afvallen bij zo'n grote inname.
Ze beweert ook dat ze zo onbewerkt mogelijk eet.
pi_221028065
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Valt volgens mij wel mee.. heeft natuurlijk ook met bouw, gewicht inspanning en doel te maken... ik zit nu op max 1500 om half kilo per week af te vallen

Voor de beeldvorming... ik mag een banaan meer eten 👍
Ja, dat is als je wil afvallen . Ik las het als : 1300 kcal om gewoon op gewicht te blijven.
pi_221028069
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:29 schreef Mallorcameisje het volgende:
Heeft MCW serieus 3 koffers mee voor 4 dagen Mallorca?? 😳😳😳 Waarom verbaasd het me ook eigenlijk…
Ze zijn daar voor een shoot, dus ik neem aan veel kleren die in de webshop komen waar promobeelden van gemaakt moeten worden? Dan snap ik wel dat je een paar koffers mee hebt?
pi_221028070
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:35 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Lengte/gewicht, helaas! Daarom lukt het me ook heel slecht, en daar ben ik eerlijk in 😉 Al heeft het knopje ‘hongergevoel’ in je hoofd deels wel te maken met je schildklier.. Toevallig afgelopen week nog met mijn arts besproken, omdat ik niet goed ingesteld ben is dat gewoon lastiger. Maar niet onmogelijk want als je echt wilt dan kan je ‘gewoon’ afvallen met een schildklier probleem. Alleen doet dbm alsof zij ook alles probeert, maar met 2800 calorieën zit je echt veel te hoog en zal het je never lukken
Ik was even in de veronderstelling dat je 1300 kcal bedoelde om op gewicht te blijven. Maar het ging over afvallen, dat begreep ik verkeerd.
pi_221028077
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:40 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Onder de betreffende reactie van die coach reageert DBM dat ze 5x per week traint in de gym met powerliften + nog 3x per week hardlooptraining doet. In haar dromen misschien....
Maar misschien is die 2800 kcal wel gebaseerd op dat gegeven. En als je dan veel minder sport dan je zegt of denkt dan zul je nooit afvallen bij zo'n grote inname.
Ze beweert ook dat ze zo onbewerkt mogelijk eet.
Ja maar deze meid is ook binnen 2 weken van hielspoor genezen! Dus ja gewoon een wonderkind
pi_221028086
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 12:33 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke en Dion gaan pas het weekend van vaderdag toch? Of wel dit weekend? Dan zit ze nu vast bij de oriental
Is vaderdag niet dit weekend dan? Hier in België in ieder geval wel.

En waar halen jullie die 50 minuten wandelen? Ik zie haar niets posten over een uitje gisteren of vandaag? Enkel een linkje naar iets van Nijntje gisteren, vandaag niets.
pi_221028099
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:50 schreef MonaB het volgende:

[..]

En waar halen jullie die 50 minuten wandelen? Ik zie haar niets posten over een uitje gisteren of vandaag? Enkel een linkje naar iets van Nijntje gisteren, vandaag niets.
Nee volgend weekend toch? De 21e

DBM heeft weer een mooie complimenten post aan haar zelf, met heel veel scheldwoorden, ziektes die ze heeft, waar ze van genezen is en waar ze zich op laat testen maar hee ze is een F strijder ze doet het mooi!
En niemand die zegt hoe kan je in een paar weken genezen van hielspoor
pi_221028103
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:50 schreef MonaB het volgende:

[..]

Misschien vindt Dion het niks meer, dat filmen?

[ Bericht 0% gewijzigd door brilduiker1973 op 13-06-2026 13:53:59 (Typo) ]
pi_221028116
Volgende week zondag is het vaderdag. Ik dacht ook dat Sanne dit weekend in A.zat
pi_221028122
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 12:01 schreef Danielle_ het volgende:
Wie is de coach bij DBM en wat wordt er geschreven? c_/
jasper.vdhcoaching
Ik ga nu de reacties pas lezen maar zag dat hij vond dat ze de groep niet serieus nam.
Ze had eerst research moeten doen voordat ze wat roeptoetert zegt hij ook nog
pi_221028125
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:53 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Misschien vindr Dion het niks meer, dat filmen?
Opvallend dat sinds het "ik ga de kinderbescherming bellen " bericht en haar haha doe maar... en de volgende dag bijna janken de hele dag is er geen mijan beeld meer geweest volgens mij 🤔 (iig minimaal dat ik het echt gemist heb) wel neusvleugel beeld...

(Het is overigens volgende week vaderdag hier... )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')