abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221026828
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:26 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ze doen elkaar met de medaille.
Stop! Ik denk beeldend en wat ik nu voor me zie is heeel uuuhh sick
pi_221026836
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:28 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ze wordt er idd lekker uitgeluld door die coach en nog een andere sportman zag ik. Goed voor d'r.
Ik vraag me af of ze zelf beseft dat ze zichzelf vaak wat wijsmaakt? En dat ze die diagnoses voor de schone schijn op insta zet?

Of zou ze echt zelf geloven dat ze een trage schildklier heeft? Rekening houdend met de vele kcal die ze inneemt en het relatief beperkt sporten, lijkt de oorzaak van het moeilijk afvallen niet per se bij een trage schildklier te zoeken. En zoals ze zelf zegt in die comments: als je denkt dat je dat hebt, ga je naar een dokter, en zal die het testen. Heeft ze dat eigenlijk al gedaan? Ik zou denken van wel, aan het tempo dat zij doktersafspraken inplant? Of toch niet? Waarom niet? Omdat er misschien uit de test zou blijken dat haar schildklier helemaal niet traag is?

En zoals de coach in de comments zegt: als je trage schildklier hebt, zijn daar medicijnen voor die ervoor zorgen dat je metabolisme weer op een normaal niveau gaat draaien.

(Ik volg DBM niet van nabij genoeg om te weten of ze nu effectief die diagnose van een dokter heeft, incl. medicatie, maar het klinkt allemaal een beetje zelfverzonnen en zonder medicatie dan. Wat voor uitleg geeft ze daar dan aan? Waarom geen medicatie?)

[ Bericht 35% gewijzigd door MonaB op 13-06-2026 11:49:43 ]
pi_221026852
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:00 schreef Weerikier het volgende:
Bij Michelle weer een jank story als die kinderen naar hun vader gaan. En dan een foto erbij van Timmie die emotioneel afscheid neemt van een van die jongens. Ik vind dat zó overdreven. Die gast komt daar net kijken ( jahaa, we weten dat hij zogenaamd al eeuwen de beste vriend van Mich is, die we wonder boven wonder nog nooit ergens hebben gezien totdat ze begonnen te neuken samen ) en nu staat hij daar dramatisch te knuffelen met die oudste zoon, begeleid door een flut tekst van zn sugar mommy. Ik word er onpasselijk van.
Michelle stond nog geen jaar geleden al jankende afscheid te nemen van de kinderen van Jaq, die ook alles voor haar betekende , niet uit haar buik maar in haar hart of zoiets, 2e moeder, noem maar op.
Ik vind het één neppe overdreven bende.
Als ik zijn ex was zou ik echt, echt pisnijdig zijn om wat allemaal daar zou zien en aan de andere kant zou ik het heel sneu vinden. Ben ook erg benieuwd naar haar verhaal

Koen en Sjaak lijken erg ontspannen en hebben het volgens mij oprecht leuk samen, zegt heel veel. Komt denk ik ook door het loslaten van het stukje showen naar de buitenwereld loslaten
pi_221026873
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:40 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja echt lekker deze, en dan zeggen zullen we discussie stoppen 😂😂 omdat ze niets meer weet
Waarom gaat ze er uberhaupt tegenin. We zien allemaal aan haar lichaam en instelling ten opzichte van sport dat zij iig geeb studie heeft gemaakt van sport/voeding
pi_221026888
Aanname: ik denk dat MCW niet durft te vertragen of stil te staan, omdat ze bang is te voelen. En spijt te voelen bij wat ze mist en/of mischien wel is kwijtgeraakt. Haar exen zijn uit de ratrace gestapt en lijken echt te leven. Tevreden met elkaar stralen ze een rust uit, waar MCW misschien wel naar verlangt. Ze had het, kon het hebben, maar haar drang naar meer, grootser (ego) en bewonderd worden heeft dit de das om gedaan. En nu kan ze niet meer terug, dus dendert ze met volle kracht vooruit. Zo'n fluflu leven is echt ongezond. Drijfzand.
pi_221026892
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:00 schreef Weerikier het volgende:
Bij Michelle weer een jank story als die kinderen naar hun vader gaan. En dan een foto erbij van Timmie die emotioneel afscheid neemt van een van die jongens. Ik vind dat zó overdreven. Die gast komt daar net kijken ( jahaa, we weten dat hij zogenaamd al eeuwen de beste vriend van Mich is, die we wonder boven wonder nog nooit ergens hebben gezien totdat ze begonnen te neuken samen ) en nu staat hij daar dramatisch te knuffelen met die oudste zoon, begeleid door een flut tekst van zn sugar mommy. Ik word er onpasselijk van.
Michelle stond nog geen jaar geleden al jankende afscheid te nemen van de kinderen van Jaq, die ook alles voor haar betekende , niet uit haar buik maar in haar hart of zoiets, 2e moeder, noem maar op.
Ik vind het één neppe overdreven bende.
Echt zo belastend voor de kinderen ook als het werkelijk zo gaat.

Ben zelf kind van gescheiden ouders en had er echt niks mee gekund als mijn vader of moeder bij elk wisselmoment was gaan janken.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221026898

[ Bericht 100% gewijzigd door AnnArt op 13-06-2026 11:52:46 (Dubbel hoeft niet) ]
pi_221026903
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:50 schreef AnnArt het volgende:
Aanname: ik denk dat MCW niet durft te vertragen of stil te staan, omdat ze bang is te voelen. En spijt te voelen bij wat ze mist en/of mischien wel is kwijtgeraakt. Haar exen zijn uit de ratrace gestapt en lijken echt te leven. Tevreden met elkaar stralen ze een rust uit, waar MCW misschien wel naar verlangt. Ze had het, kon het hebben, maar haar drang naar meer, grootser (ego) en bewonderd worden heeft dit de das om gedaan. En nu kan ze niet meer stoppen. Zo'n fluflu leven is echt ongezond. Drijfzand.
Dat denk ik ook en als ze dan toch iets voelt dan moet het allemaal maximaal uitgevent worden op insta
pi_221026906
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:47 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Waarom gaat ze er uberhaupt tegenin. We zien allemaal aan haar lichaam en instelling ten opzichte van sport dat zij iig geeb studie heeft gemaakt van sport/voeding
Ja, ze is niet bepaald een lichtend voorbeeld hoe fit te worden
pi_221026920
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:42 schreef MonaB het volgende:

[..]
Ik vraag me af of ze zelf beseft dat ze zichzelf vaak wat wijsmaakt? En dat ze die diagnoses voor de schone schijn op insta zet?

Of zou ze echt zelf geloven dat ze een trage schildklier heeft? Rekening houdend met de vele kcal die ze inneemt en het relatief beperkt sporten, lijkt de oorzaak van het moeilijk afvallen niet per se bij een trage schildklier te zoeken. En zoals ze zelf zegt in die comments: als je denkt dat je dat hebt, ga je naar een dokter, en zal die het testen. Heeft ze dat eigenlijk al gedaan? Ik zou denken van wel, aan het tempo dat zij doktersafspraken inplant? Of toch niet? Waarom niet? Omdat er misschien uit de test zou blijken dat haar schildklier helemaal niet traag is?

En zoals de coach in de comments zegt: als je trage schildklier hebt, zijn daar medicijnen voor die ervoor zorgen dat je metabolisme weer op een normaal niveau gaat draaien.

(Ik volg DBM niet van nabij genoeg om te weten of ze nu effectief die diagnose van een dokter heeft, incl. medicatie, maar het klinkt allemaal een beetje zelfverzonnen en zonder medicatie dan. Wat voor uitleg geeft ze daar dan aan? Waarom geen medicatie?)
Ze heeft het wel eens over de internist gehad, ik geloof best dat ze deze diagnose heeft.
De symptomen die ze beschrijft hoor ik ook terug bij mijn beste vriendin, die na de geboorte van haar jongste een schildklier probleem heeft gekregen.

Ik denk dat de coach bedoeld dat er vaak mensen zijn die denken een trage schildklier te hebben en dus niet af te vallen, maar die daarvoor nooit bij een dokter zijn geweest en dus de diagnose niet hebben, maar 'gewoon' te veel eten.
pi_221026932
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:42 schreef MonaB het volgende:

[..]

Ja net als half NL heeft DBM een schildklierprobleem en wel medicatie hoor. Alsnog kunnen de waardes wat schommelen en moet soms de medicatie aangepast. Dan kan je een tijdje wat klachten hebben.

Maar die kilo's komen toch echt van die 2800 calorieen die ze denkt te moeten eten.
pi_221026962
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik denk dat de coach bedoeld dat er vaak mensen zijn die denken een trage schildklier te hebben en dus niet af te vallen, maar die daarvoor nooit bij een dokter zijn geweest en dus de diagnose niet hebben, maar 'gewoon' te veel eten.
Impliceert hij dan dat zij specifiek het ook verzint? Of was dat een algemeen bericht? Waarschijnlijk iets algemeen dat zij als persoonlijk opvatte?

(En heeft ze dan medicatie, of niet?)
pi_221026981
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Als dit echt zo was dan had dat filmpje in het stadion ook niet zo geheimzinnig gehoeven, aangezien ze iedereen (die haar bestie en/of familie is) en zijn moeder op de mond kust
En dan was hij vast wel op de feestje in de tuin geweest of een keer op Mallorca (want heel veel andere vrienden waren daar ook toch?)
Ze leeft in een nieuwe fantasie. Leeft voor en naar het beeld wat ze creëert. Kickt op de aandacht en kickt op de aanbidding van sloofje Timmie.

Doet alsof ze haar hele leven niets anders dan Jimmy Choo heeft gedragen enz.
pi_221027056
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:55 schreef MonaB het volgende:

[..]
Impliceert hij dan dat zij specifiek het ook verzint? Of was dat een algemeen bericht? Waarschijnlijk iets algemeen dat zij als persoonlijk opvatte?

(En heeft ze dan medicatie, of niet?)
Hij heeft nooit haar specifiek benoemt, het was een algemene opmerking die hij kennelijk vaker ziet in de praktijk (zo vat ik tenminste zijn reactie op, ik volg hem niet).

DBM heeft wel medicatie, maar wat ze er van deelt heb ik het idee dat ze haar moeilijk ingesteld krijgen en schommelen haar waardes nogal
pi_221027064
Die foto van Rosanne van Hemert en Patricia baudewijns, wat zien ze eruit zeg.
pi_221027066
Wie is de coach bij DBM en wat wordt er geschreven? c_/
pi_221027089
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 12:01 schreef Danielle_ het volgende:
Haha, ik ben ook nieuwsgierig. Jammer dat ik geblokt ben, ik zou de discussie graag lezen.
pi_221027098
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 12:01 schreef Danielle_ het volgende:
Ik ben ook nieuwsgierig, ze heeft mij geblokkeerd dus kan het niet lezen.
pi_221027129
Zou Sanneke de 50 min. van de parkeerplek naar het onderkomen al hebben gelopen? Ik acht de kans groter dat Dion haar heeft afgezet en zelf de auto gaat parkeren en die 50 min. gaat lopen. En morgen hetzelfde om de auto weer op te halen.
pi_221027151
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 12:11 schreef JaNeeDan het volgende:
Zou Sanneke de 50 min. van de parkeerplek naar het onderkomen al hebben gelopen? Ik acht de kans groter dat Dion haar heeft afgezet en zelf de auto gaat parkeren en die 50 min. gaat lopen. En morgen hetzelfde om de auto weer op te halen.
Waarom pakken zij (pakt Dion) geen bus ofzo? Gaat er iets van een OV daar? Ik zou echt geen zin hebben om 50 min te lopen.
pi_221027218
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:50 schreef AnnArt het volgende:
Aanname: ik denk dat MCW niet durft te vertragen of stil te staan, omdat ze bang is te voelen. En spijt te voelen bij wat ze mist en/of mischien wel is kwijtgeraakt. Haar exen zijn uit de ratrace gestapt en lijken echt te leven. Tevreden met elkaar stralen ze een rust uit, waar MCW misschien wel naar verlangt. Ze had het, kon het hebben, maar haar drang naar meer, grootser (ego) en bewonderd worden heeft dit de das om gedaan. En nu kan ze niet meer terug, dus dendert ze met volle kracht vooruit. Zo'n fluflu leven is echt ongezond. Drijfzand.
En ze is natuurlijk als de dood om Timmie te verliezen als ze eenmaal
saai op de boerderie het normale leven gaan leiden. Ze durft hem volgens mij
geen seconde uit het oog te verliezen. Koen en JvP had ze ook helemaal in haar
web gevangen en die komen nu zoveel meer ontspannen over.
pi_221027235
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:47 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Omdat ze DBM is en geniet van ruzies en discussies, ze scheld nog net niet. Maar ooo wee als je iets tegen haar zegt dan is het pesten!
pi_221027249
Sanneke en Dion gaan pas het weekend van vaderdag toch? Of wel dit weekend? Dan zit ze nu vast bij de oriental
pi_221027258
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 12:16 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Waarom pakken zij (pakt Dion) geen bus ofzo? Gaat er iets van een OV daar? Ik zou echt geen zin hebben om 50 min te lopen.
Volgens mij is 50 min. lopen prima te doen, zeker in een ‘nieuwe’ stad. Maar Sanneke zit liever 50 min. te eten in één van de eettentjes die ze getipt heeft gekregen.
pi_221027263
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 12:33 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke en Dion gaan pas het weekend van vaderdag toch? Of wel dit weekend? Dan zit ze nu vast bij de oriental
Volgens mij dit weekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')