Ik wil helemaal niet weten wat ze thuis doen als ik op vakantie ben , blij dat ik een weekje kan genieten van de zon zee en rust 😂quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:59 schreef Flipflop12 het volgende:
In het vorige topic voorspeelde ik wat we te zien zouden krijgen van AM..
Sjokken achter MG, MG z’n rug ✅
Screenshots van thuis ✅
Voor je het weet ben je thuis, je besteedt je tijd daar toch niet aan het aan onbekenden vertellen wat je allemaal doet tot in detail en wat je minderjarige kinderen vandaag hebben gedaan? Echt te raar voor woorden!
Ver van huis 😂 dan had ze met Maarten naar zuid Amerika moeten gaan bvquote:Op zaterdag 13 juni 2026 07:33 schreef LeSage het volgende:
AM benadrukt dat ze zelf heeft betaald.
Dat maakt het des te treuriger dat werkelijk iedere minuut gefilmd wordt.
Grappig, want zij zegt dat er meer bij komt kijken dan je denkt als je op vakantie “ver van huis” gaat. Ik denk dat een restaurant in Kos vinden echt prima zonder hulp kan hoor.
En als je dan van avontuur houdt, zoals ze zelf beweerde, dan zit ze nu echt wel heel verkeerd. Er is nog niets toevallig of spontaan gebeurd, want zelfs terug bij het hotel geeft de reismevrouw nog tips over wat te doen
Niet normaal he. Dit zit erg in mn irritatie. Want het is alles behalve stijlvol. Naar welke chaos zit ik al maanden te kijken. Ik vind het steeds wonderlijker dat MCW nog geen fikse burnout te pakken heeft. En die hakken op dat vliegveld (met scheef gegroeide tenen), voor wie doe je dat 🤷🏼♀️quote:Op zaterdag 13 juni 2026 07:07 schreef Lostit het volgende:
De jurkjes van MCW worden ook steeds korter, dat jurkje met die print komt net een cm over haar bil. Je ziet haar bil ook in dat filmpje dat Tim haar beetpakt.
Dit idd!!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 08:45 schreef Maretakje het volgende:
Am - weer benadrukken dat ze de reis zelf betaald heeft.
Vraag ik mij af, als jij een reis zelf betaald, waarom noem je de naam van de reismevrouw dan 30000 keer, waarom zet je alles wat je doet inclusief screenshots met herinneringen van de reismevrouw op insta. Het is zo overduidelijk gesponsord, half betaald of whatever reclame.
Ik heb overigens 1 x een vakantie gemaakt die voor een deel uitgestippeld was, maar toen was ik 20, en internet nog via een telefoondraadje werkte. Wat was er van tevoren geregeld, de vlucht, autohuur, hotels en een helikoptervlucht. En toen ging ik echt ver van huis.
En omdat zij het allemaal zo regelt met die vakanties, dan vraag je je toch af of M ook zo infantiel is dat hij niet gewoon iets wil doen wat niet gepland is. Hij komt gewoon onnozel over.
Je krijg een medaille als je je inschrijft en inschrijfgeld betaald. Wie weet heeft Roy 3 dagen ook haar kaart laten stempelen bij de controleposten. Dan lijkt het in theorie bij het ophalen van de meddat je 4 dagen aanwezig bent geweestquote:Op zaterdag 13 juni 2026 07:24 schreef Missinglink24 het volgende:
Roy had ook een medaille om volgens mij.
Misschien is het daar normaal dat de ouders ook krijgen? (Lijkt me sterk maarja)
Hier krijg je die medaille ook als je maar 1 dag gelopen hebt, je moet er apart voor betalen 😅quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:06 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Je krijg een medaille als je je inschrijft en inschrijfgeld betaald. Wie weet heeft Roy 3 dagen ook haar kaart laten stempelen bij de controleposten. Dan lijkt het in theorie bij het ophalen van de meddat je 4 dagen aanwezig bent geweest
Ik denk wel dat je het daar mis hebt. Zij heeft wel een enorme groep volgmoekes die alles doen wat zij zeggen. Ik ga ervan uit dat de reismevrouw het hierna weer druk krijgt.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:33 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Wanneer je Annemarie Geerts nodig hebt om je toko te sponsoren doe je sws iets niet goed. Ik vrees dat deze "reismevrouw" zo weinig verstand van zaken heeft dat ze denkt dat dit is wat mensen willen.
Dat hele IG gebeuren van de Geertsen is toch één grote klucht!
Ik vind het ongelofelijk dat er echt volgers zijn die dit serieus nemen.
En hoezo heeft AM het over " ver van huis" terwijl ze gewoon in Griekenland zit?
En als ik 'm dan zelfbetaalde wat echt niet goedkoop is denk ik; no way dat ik hem dan liet verpesten door die kuttelefoon. Mijn partner zou dit ook echt niet cool vinden (nu wil hij sws niet op mn socials)quote:Op zaterdag 13 juni 2026 08:45 schreef Maretakje het volgende:
Am - weer benadrukken dat ze de reis zelf betaald heeft.
Vraag ik mij af, als jij een reis zelf betaald, waarom noem je de naam van de reismevrouw dan 30000 keer, waarom zet je alles wat je doet inclusief screenshots met herinneringen van de reismevrouw op insta. Het is zo overduidelijk gesponsord, half betaald of whatever reclame.
Ik heb overigens 1 x een vakantie gemaakt die voor een deel uitgestippeld was, maar toen was ik 20, en internet nog via een telefoondraadje werkte. Wat was er van tevoren geregeld, de vlucht, autohuur, hotels en een helikoptervlucht. En toen ging ik echt ver van huis.
En omdat zij het allemaal zo regelt met die vakanties, dan vraag je je toch af of M ook zo infantiel is dat hij niet gewoon iets wil doen wat niet gepland is. Hij komt gewoon onnozel over.
Ik denk zeker dat dat kan, alles laten regelen. Dat is nu net het werk van de reismevrouw. Of het nodig is voor 2.5 dag Kos is natuurlijk een heel andere vraagquote:Op zaterdag 13 juni 2026 05:45 schreef Jenn1806 het volgende:
Er werd zelfs een taxi gereserveerd door de reisconsulent?? Zou ze voor al haar klanten zo ver gaan of alleen voor AM want samenwerking en infantiel? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zij met al haar klanten de godganse vakantie loopt te appen, herinneringen sturen en werkelijk álles plant tot aan taxi's en specifieke tafeltjes in restaurants toe. Dat zal namelijk nogal in de papieren lopen en tet lijkt me ook geen "high class" persoon die uitsluitend dure/sjieke reizen doet.
Dit vind ik ook zo eng, dat AM de hele tijd met die reismevrouw blijft appen. Ik snap echt wel, als het je ding is (en je dus helemaal niet van avontuur houdt 😉), dat het fijn is dat alles geregeld is vantevoren, geen verassingen, alles ligt vast, geen gedoe. Maar die screenshot die ze plaatst zie je ook dat die begint met: "Maak je niet druk, je hebt vakantie". AM was zich dus alweer ergens druk over aan het maken. Dan zegt die reisvrouw; eet smakelijk oid. Dan gaan ze eten en dan zijn ze klaar en gaat AM weer appen dat het leuk was. Dan appt de reisvrouw wat ze nu kunnen gaan bv wat drinken in het hotel of de hottub.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:37 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik denk zeker dat dat kan, alles laten regelen. Dat is nu net het werk van de reismevrouw. Of het nodig is voor 2.5 dag Kos is natuurlijk een heel andere vraagAM doet alsof ze in Timboektoe zit
![]()
Overigens denk ik dan weer niet dat de reismevrouw al haar klanten ook nog tijdens de reis appt.
Sinds die inzameling voor die arme kinderen en hún directeur voorbij is gekomen, denk ik tatiana geef je geld daar aan! En ga het traject in! Die 450k ga je niet halen, en wie zegt dat het daarna niet weer mis gaat? Las ook op fb dat ze een enorme belastingschuld had ivm inkomstenbelasting of dat waar is? Maar dat heeft niet je ex zakenpartner veroorzaakt daarbij teveel vragen en geen antwoorden bij deze damequote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Er kwam net een post van Tatiana voorbij waarin ze schrijft dat ze hoopt dat schuldeisers akkoord gaan met een x bedrag. Ze weet dus niet eens welke bedragen ze moet bieden voor een akkoord. Die 450K kan ze dus niet onderbouwen. Vanuit 2 jaar WSNP zouden de schuldeisers met veel minder genoegen moeten nemen, ik ben dus benieuwd hoe en en waarom ze op 450K is uitgekomen.
Ik denk dat we dat nooit gaan horen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Er kwam net een post van Tatiana voorbij waarin ze schrijft dat ze hoopt dat schuldeisers akkoord gaan met een x bedrag. Ze weet dus niet eens welke bedragen ze moet bieden voor een akkoord. Die 450K kan ze dus niet onderbouwen. Vanuit 2 jaar WSNP zouden de schuldeisers met veel minder genoegen moeten nemen, ik ben dus benieuwd hoe en en waarom ze op 450K is uitgekomen.
Maar wat als ze dat hele bedrag niet krijgt? Stel ze vraag om 100 euro en ze krijgt maar 50, krijgt ze die 50 dan toch of echt pas bij die 100 euro.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik heb bij Willine altijd het gevoel of ik jaren terug in de tijd ga. Qua kleding en hoe het huis is ingericht.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:26 schreef Beertjeteddy het volgende:
Willine haar outfit ( trui onder jurk ) geeft mij echt Sisterwives eerste seizoenen vibes.
Misschien hoopt ze er een extra bedrag aan over te houden.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Inderdaad, ik vermaak me er kostelijk meequote:Op zaterdag 13 juni 2026 07:39 schreef Weerikier het volgende:
Ik ben net wakker maar meteen alweer aan het lachen om AM haar wereldreis. AM houdt namelijk van avontuur! Hahaha, ik ga stuk hoor jongens! Ze houdt van avontuur maar vindt het wel heel fijn dat er een extra paar ogen vanuit NL meekijkt en alles regelt van hoelaat ze de wekker moeten zetten en aan welk tafeltje ze zitten in een restaurant aan toe. Want ze zijn zover weg van huis, helemáál in Griekenland zijn ze. Potjandorie, Zuid-Sudan is er niets bij.
Onze avonturiers Marie en Maarten op Kos, kunnen ze niet nog een week blijven dit is toch gewoon cabaret. 😂
Zoals ik het begrijp is de 450K de totale schuld. Maar met 2 jaar WSNP zouden de schuldeisers dit ook niet krijgen, een veel lager bedrag afhankelijk van hoeveel ze gaat verdienen. En krijgen ze het in delen, elke maand.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Ze doen elkaar met de medaille.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 08:12 schreef Bootje68 het volgende:
Debbie is wel haar zonnebloem keykoord vergeten.....🫣
Wat een walgelijke vertoning in die versierde rolstoel.
Zouden Roy en Debbie ook met hun medaille om hebben geslapen🤭
Heeft ze dat al gedaan? En of je als je op vakantie gaat en wilt snorkelen die maskers niet kan huren. Zonde om mee te slepen in het vliegtuig.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
En in de ruimbagage zaten natuurlijk ook de 2 grote snorkelmaskers voor het half uur snorkelen.
Kan het niet zo zijn dat ze eerst een deel moet terugbetalen voor ze de schuldsanering in kan? Ik heb er geen verstand van, maar als je in de schuldsanering zit dan zien de schuldeisers er natuurlijk helemaal niks van terug.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Nee zo werkt de WSNP nietquote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat ze eerst een deel moet terugbetalen voor ze de schuldsanering in kan? Ik heb er geen verstand van, maar als je in de schuldsanering zit dan zien de schuldeisers er natuurlijk helemaal niks van terug.
Lijkt me ook heftig een schuldsanering met 3 jonge kinderen.
Het gaat mis bij het woord 'spontaan' dat komt in haar woordenboek niet voor.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:35 schreef Rimboequeen het volgende:
Kos heeft zoveel bezienswaardigheden en die kun je allemaal met een gehuurde fiets bekijken, onderweg spontaan ergens aanlanden om wat te eten en te drinken. HandDoek mee en even zwemmen tussendoor. Eten bij de meest simpele eettentjes waar de Grieken ook zelf eten, daar is het eten vaak het lekkerst. Heerlijk een weekje Kos!
Dit wat AM laat zien....ik sla over.
Zelfs bij Down the road geven ze de deelnemers meer zelfstandigheid.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:48 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Dit vind ik ook zo eng, dat AM de hele tijd met die reismevrouw blijft appen. Ik snap echt wel, als het je ding is (en je dus helemaal niet van avontuur houdt 😉), dat het fijn is dat alles geregeld is vantevoren, geen verassingen, alles ligt vast, geen gedoe. Maar die screenshot die ze plaatst zie je ook dat die begint met: "Maak je niet druk, je hebt vakantie". AM was zich dus alweer ergens druk over aan het maken. Dan zegt die reisvrouw; eet smakelijk oid. Dan gaan ze eten en dan zijn ze klaar en gaat AM weer appen dat het leuk was. Dan appt de reisvrouw wat ze nu kunnen gaan bv wat drinken in het hotel of de hottub.
Dit gaat wel heel ver hoor. Naast dat alles al geregeld is qua restaurants, vervoer en activiteiten, verteld die reisvrouw om 22:00 ook nog persoonlijk dat ze een drankje kunnen doen in het hotel.
Het lijkt echt wel of die reisleidster een stel laag begaafden aan het aansturen is.
Die vrouw is m.i. psychisch totaal niet in orde. Ik denk dat ze echt niet anders kan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:00 schreef Weerikier het volgende:
Bij Michelle weer een jank story als die kinderen naar hun vader gaan. En dan een foto erbij van Timmie die emotioneel afscheid neemt van een van die jongens. Ik vind dat zó overdreven. Die gast komt daar net kijken ( jahaa, we weten dat hij zogenaamd al eeuwen de beste vriend van Mich is, die we wonder boven wonder nog nooit ergens hebben gezien totdat ze begonnen te neuken samen ) en nu staat hij daar dramatisch te knuffelen met die oudste zoon, begeleid door een flut tekst van zn sugar mommy. Ik word er onpasselijk van.
Michelle stond nog geen jaar geleden al jankende afscheid te nemen van de kinderen van Jaq, die ook alles voor haar betekende , niet uit haar buik maar in haar hart of zoiets, 2e moeder, noem maar op.
Ik vind het één neppe overdreven bende.
Ik vroeg me al af wie het was. Maar ik vind het wel hilarisch dat DBM beweert al heel lang uit de slachtofferrol gestapt te zijn 😂😂quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:29 schreef opwegnaar het volgende:
De 'beroemde' fitness coach heeft nu ook gereageerd onder de post van DBM, zie ik..
Als dit echt zo was dan had dat filmpje in het stadion ook niet zo geheimzinnig gehoeven, aangezien ze iedereen (die haar bestie en/of familie is) en zijn moeder op de mond kustquote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:00 schreef Weerikier het volgende:
Bij Michelle weer een jank story als die kinderen naar hun vader gaan. En dan een foto erbij van Timmie die emotioneel afscheid neemt van een van die jongens. Ik vind dat zó overdreven. Die gast komt daar net kijken ( jahaa, we weten dat hij zogenaamd al eeuwen de beste vriend van Mich is, die we wonder boven wonder nog nooit ergens hebben gezien totdat ze begonnen te neuken samen ) en nu staat hij daar dramatisch te knuffelen met die oudste zoon, begeleid door een flut tekst van zn sugar mommy. Ik word er onpasselijk van.
Michelle stond nog geen jaar geleden al jankende afscheid te nemen van de kinderen van Jaq, die ook alles voor haar betekende , niet uit haar buik maar in haar hart of zoiets, 2e moeder, noem maar op.
Ik vind het één neppe overdreven bende.
En hij pakt DBM lekker aan! Idd Google dokterquote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:29 schreef opwegnaar het volgende:
De 'beroemde' fitness coach heeft nu ook gereageerd onder de post van DBM, zie ik..
Wordt het zout erbij geleverd?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:19 schreef Moppie1982 het volgende:
Kruis foto bij AM voor de mannelijke volgers 😂😂
Er is volgens mij al een uitspraak WSNP. En persoonlijk denk ik dat je heel blij mag zijn met 2 jaar WSNP bij een schuld van 450K. Ja, dat is 2 jaar leven van heel weinig geld maar die 450K is natuurlijk niet per ongeluk ontstaan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat ze eerst een deel moet terugbetalen voor ze de schuldsanering in kan? Ik heb er geen verstand van, maar als je in de schuldsanering zit dan zien de schuldeisers er natuurlijk helemaal niks van terug.
Lijkt me ook heftig een schuldsanering met 3 jonge kinderen.
Ze wordt er idd lekker uitgeluld door die coach en nog een andere sportman zag ik. Goed voor d'r.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:20 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
En hij pakt DBM lekker aan! Idd Google dokter
Hahahaha vast niet zoet denk eerder zuur 😂😂quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:21 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Wordt het zout erbij geleverd?
Ja echt lekker deze, en dan zeggen zullen we discussie stoppen 😂😂 omdat ze niets meer weetquote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:28 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Ze wordt er idd lekker uitgeluld door die coach en nog een andere sportman zag ik. Goed voor d'r.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |