heeft het ook niet, dat ze dit tof vind, ik heb er geen woorden voorquote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:11 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ik vind het echt heftig om te zien
Ben sws geen fan van strandritten in galop en door mul zand met toeristen. Heeft echt niets met dierwelzijn te maken.
wat hier gebeurt is gewoon een no go, zo ga je niet met dieren omquote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:20 schreef Zoyla het volgende:
Het blijft een raar stel! Die ritten die ze normaal maken op de manege zijn zo soft.
Ze heeft 4 jaar geen geld verdiend. Was druk met sport en school. In België is geen plek in huis vandaar dat ze in dat appartement zit. En de administratie leren van dr moeder...Ik denk dat ze beter een administratieve opleiding kan gaan doen als ze echt die kant op wil/ moet.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:19 schreef Cattolica het volgende:
Ik vind het, met alle respect, opvallend dat Merel Nagelkerke na 4 jaar wonen, studeren/sporten en cum laude afstuderen in Amerika, ervoor kiest om bij haar ouders op zolder, van haar moeder te leren hoe de (personeels)administratie te doen van een hoeveelheid winkels. Het lijkt wel wat je ook doet, of niet, dat het familiebedrijf hun lot is en dat pa en ma de enige opleiding is, die relevant is.
Als het niet gesponsord word is het antwoord neequote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:22 schreef miep123456 het volgende:
[..]
wat hier gebeurt is gewoon een no go, zo ga je niet met dieren om
Maar ze kon toch met diploma gaan solliciteren bij grote internationale bedrijvenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:37 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze heeft 4 jaar geen geld verdiend. Was druk met sport en school. In België is geen plek in huis vandaar dat ze in dat appartement zit. En de administratie leren van dr moeder...Ik denk dat ze beter een administratieve opleiding kan gaan doen als ze echt die kant op wil/ moet.
Ik denk dat hij zich wel vermaakt. Ik denk dat hij vanbinnen baalt van die camera. Ze kwamen daar voor quality time. Maar hij legt het weer af tegen haar volgers.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:05 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Lieve Miep, ik zie dat aan zijn houding.
Hij loopt al 2 dagen ver voor zijn vrouw, antwoord bijna niet als ze wat zegt, handen in de zak, voorover gebogen .
Lichaamstaal
Ja, want dat is veilig. Al zal de feta daar meer smaak hebben dan de witte kaas die ze thuis gebruikt.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:50 schreef Moppie1982 het volgende:
Zelfs daar vreet ze salade met feta 😂😂😂
Ik dacht dat het uitslag was, maar het was schmink 🙈quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Oranje pippi sproeten..... jongens... ik ben sprakeloos
En ze liep wel met de peuters de vierdaagse?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:14 schreef lila01 het volgende:
Waarom moet Debbie nou weer in die rolstoel mee met de Avondvierdaagse?
Dat is toch gewoon aandachttrekkerij?
Jammer dat ze niet meer ambitie lijkt te hebbenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:19 schreef Cattolica het volgende:
Ik vind het, met alle respect, opvallend dat Merel Nagelkerke na 4 jaar wonen, studeren/sporten en cum laude afstuderen in Amerika, ervoor kiest om bij haar ouders op zolder, van haar moeder te leren hoe de (personeels)administratie te doen van een hoeveelheid winkels. Het lijkt wel wat je ook doet, of niet, dat het familiebedrijf hun lot is en dat pa en ma de enige opleiding is, die relevant is.
Ze krijgt een spoedcursus swifferen van haar moederquote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:37 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze heeft 4 jaar geen geld verdiend. Was druk met sport en school. In België is geen plek in huis vandaar dat ze in dat appartement zit. En de administratie leren van dr moeder...Ik denk dat ze beter een administratieve opleiding kan gaan doen als ze echt die kant op wil/ moet.
Infantiel figuurquote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Oranje pippi sproeten..... jongens... ik ben sprakeloos
Ze geniet van de aandachtquote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:14 schreef lila01 het volgende:
Waarom moet Debbie nou weer in die rolstoel mee met de Avondvierdaagse?
Dat is toch gewoon aandachttrekkerij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |