abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221018700
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_221018702
Misschien komt het door mijn totale gebrek aan paardrijdkennis, maar ik vind maarten niet ontspannen op dat paard ogen.
En dan heb je straks gave beelden van die gids en daar zit jij dan op met een dildo op je hoofd 🙈.

Ik zit me trouwens af te vragen of die poepgarantie van die muesli wel zo betrouwbaar is als AM aan angstpoepjes doet. Is zij niet gewoon constant angstig dat ze daarom goed kan poepen? 🤔
pi_221018734
Zou AM Engelse les van Debbie gehad hebben 🫣
pi_221018777
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 13:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
_O- _O- _O-
pi_221018779
Ik snap dat paarden content niet, met haar Teletubbie dildo op haar hoofd!
pi_221018803
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 13:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Misschien komt het door mijn totale gebrek aan paardrijdkennis, maar ik vind maarten niet ontspannen op dat paard ogen.
En dan heb je straks gave beelden van die gids en daar zit jij dan op met een dildo op je hoofd 🙈.

Ik zit me trouwens af te vragen of die poepgarantie van die muesli wel zo betrouwbaar is als AM aan angstpoepjes doet. Is zij niet gewoon constant angstig dat ze daarom goed kan poepen? 🤔
Hahaha hier toevallig een echte ervaren ruiter.
Ze hadden zichzelf nogal overschat, had de gids ook in de gaten.
Zijn heel andere dieren dan de paarden waar zij gewend zijn op de rijden. Ze gingen even flink aan de haal en ze zouden er afgestuiterd zijn als de gids de paarden niet had gestopt 🤣🤣🤣 Geweldig. Ze had met die cameradildo en d'r beugels in het zand moeten happen.
Erg leedvermaak hier 🤭
pi_221018847
Joost en Viora posten ook niet dat hun dochter beter is, dus ze zullen haar wel mee slepen met koorts. Ben benieuwd naar de stories. Arme kinderen, trieste ouders.
pi_221018881
Ik ben voornamelijk benieuwd waar Sanne dan dacht dat Mexico lag.
Ze noemt enkel "amerika". Niet noord of zuid.

Soms moet je gewoon je mond houden, denk ik dan. 😂 Vind dit echt niet vergelijkbaar met "horeca". Dat is voor de meeste gewoon een "oja".
pi_221018900
De budgettips van Sanneke zijn toch totaal niet interessant? Allemaal dingen waarvoor je speciaal naar de supermarkt gaat die je in eerste instantie niet wilde kopen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_221018906
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 13:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
De leraar Engels heeft geen Engels gegeven denk ik 😃
pi_221018935
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 14:29 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
De leraar Engels heeft geen Engels gegeven denk ik 😃
🤣🤣🤣 HeT iS hAAr NiEt vErTeLd!!!1
pi_221019045
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 14:08 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Hahaha hier toevallig een echte ervaren ruiter.
Ze hadden zichzelf nogal overschat, had de gids ook in de gaten.
Zijn heel andere dieren dan de paarden waar zij gewend zijn op de rijden. Ze gingen even flink aan de haal en ze zouden er afgestuiterd zijn als de gids de paarden niet had gestopt 🤣🤣🤣 Geweldig. Ze had met die cameradildo en d'r beugels in het zand moeten happen.
Erg leedvermaak hier 🤭
Ik vond de gids nu niet bepaald vriendelijk rijden als je kijkt naar hoofd paard
pi_221019295
Het paard waar Maarten op zit vind ik echt veelste klein voor hem. Vind het echt zielig als ik dat zie. Ben niet echt een paardkenner maar de verhoudingen kloppen voor mijn gevoel niet.
pi_221019430
ik zou niet prettig vinden om kleding van daar aan te trekken, vind mijn eigen kleding prettiger
pi_221019450
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 14:28 schreef LeSage het volgende:
De budgettips van Sanneke zijn toch totaal niet interessant? Allemaal dingen waarvoor je speciaal naar de supermarkt gaat die je in eerste instantie niet wilde kopen.
En allemaal ongezond, ik eet die smeerkaasjes ook light maar ze zijn niet nieuw, en ik zou echt niet een hele pak kunnen eten, na 1 of 2 op een cracker is het zat!

Becker hamburgers had ze helemaal gratis, je zou er blij om worden zeg!

Koekjes die met bladerdeeg vond ze niet lekker hoppa weer met 50%, die meid is alleen maar met eten en drinken bezig! En chillen. Oké ik chill nu ook ff maar heb gewerkt en daarna nog me hele huis gedaan nu koffie en bijlezen 😂😂
pi_221019512
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 13:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Ik weet niet waar je dat op baseert dat hij er niet ontspannen opzat hij rijd galop in de verlichte zit
pi_221019534
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 15:33 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
En allemaal ongezond, ik eet die smeerkaasjes ook light maar ze zijn niet nieuw, en ik zou echt niet een hele pak kunnen eten, na 1 of 2 op een cracker is het zat!

Becker hamburgers had ze helemaal gratis, je zou er blij om worden zeg!

Koekjes die met bladerdeeg vond ze niet lekker hoppa weer met 50%, die meid is alleen maar met eten en drinken bezig! En chillen. Oké ik chill nu ook ff maar heb gewerkt en daarna nog me hele huis gedaan nu koffie en bijlezen 😂😂
En zo lekker vegetarisch ook, die hamburgers.
pi_221019596
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 15:21 schreef Overrozen14 het volgende:
Het paard waar Maarten op zit vind ik echt veelste klein voor hem. Vind het echt zielig als ik dat zie. Ben niet echt een paardkenner maar de verhoudingen kloppen voor mijn gevoel niet.
Ik zie alleen het filmpje waarbij hij in galop rijd , ik weet niet waar jij op baseert dat het paard te klein is.
pi_221019601
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 15:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En zo lekker vegetarisch ook, die hamburgers.
Ja idd, zou ze ook kijken hoeveel calorieën het zijn als ze ze allemaal opvreet 😂😂😂
  vrijdag 12 juni 2026 @ 16:00:24 #20
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221019691
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 12:59 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
ik ken wel de kepvo.
wat is dan de keksvo
Knip En Knutsel School Voor Onnozelen.
pi_221019780
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 15:21 schreef Overrozen14 het volgende:
Maar je begrijpt toch wel dat AM het grootste paard heeft opgeëist? Zij is het opperhoofd.
pi_221019786
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 16:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Maar je begrijpt toch wel dat AM het grootste paard heeft opgeëist? Zij is het opperhoofd.
Dat is gewoon een aanname.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 16:20:52 #23
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_221019797
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 16:00 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Knip En Knutsel School Voor Onnozelen.
ahaaaa, bij ons is het Knippen En Plakken Voor Onozelen :D
W
Z
E
pi_221019831
Nou nou wat heeft Milou het weer druk vandaag!
pi_221019977
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 16:18 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Dat is gewoon een aanname.
Daar staat het hier bol van.
Snedige humor ook... en ik hou ervan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')