quote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou AM Engelse les van Debbie gehad hebben 🫣
Hahaha hier toevallig een echte ervaren ruiter.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Misschien komt het door mijn totale gebrek aan paardrijdkennis, maar ik vind maarten niet ontspannen op dat paard ogen.
En dan heb je straks gave beelden van die gids en daar zit jij dan op met een dildo op je hoofd 🙈.
Ik zit me trouwens af te vragen of die poepgarantie van die muesli wel zo betrouwbaar is als AM aan angstpoepjes doet. Is zij niet gewoon constant angstig dat ze daarom goed kan poepen? 🤔
De leraar Engels heeft geen Engels gegeven denk ik 😃quote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou AM Engelse les van Debbie gehad hebben 🫣
🤣🤣🤣 HeT iS hAAr NiEt vErTeLd!!!1quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:29 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
De leraar Engels heeft geen Engels gegeven denk ik 😃
Ik vond de gids nu niet bepaald vriendelijk rijden als je kijkt naar hoofd paardquote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:08 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Hahaha hier toevallig een echte ervaren ruiter.
Ze hadden zichzelf nogal overschat, had de gids ook in de gaten.
Zijn heel andere dieren dan de paarden waar zij gewend zijn op de rijden. Ze gingen even flink aan de haal en ze zouden er afgestuiterd zijn als de gids de paarden niet had gestopt 🤣🤣🤣 Geweldig. Ze had met die cameradildo en d'r beugels in het zand moeten happen.
Erg leedvermaak hier 🤭
En allemaal ongezond, ik eet die smeerkaasjes ook light maar ze zijn niet nieuw, en ik zou echt niet een hele pak kunnen eten, na 1 of 2 op een cracker is het zat!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:28 schreef LeSage het volgende:
De budgettips van Sanneke zijn toch totaal niet interessant? Allemaal dingen waarvoor je speciaal naar de supermarkt gaat die je in eerste instantie niet wilde kopen.
Ik weet niet waar je dat op baseert dat hij er niet ontspannen opzat hij rijd galop in de verlichte zitquote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Misschien komt het door mijn totale gebrek aan paardrijdkennis, maar ik vind maarten niet ontspannen op dat paard ogen.
En dan heb je straks gave beelden van die gids en daar zit jij dan op met een dildo op je hoofd 🙈.
Ik zit me trouwens af te vragen of die poepgarantie van die muesli wel zo betrouwbaar is als AM aan angstpoepjes doet. Is zij niet gewoon constant angstig dat ze daarom goed kan poepen? 🤔
En zo lekker vegetarisch ook, die hamburgers.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:33 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
En allemaal ongezond, ik eet die smeerkaasjes ook light maar ze zijn niet nieuw, en ik zou echt niet een hele pak kunnen eten, na 1 of 2 op een cracker is het zat!
Becker hamburgers had ze helemaal gratis, je zou er blij om worden zeg!
Koekjes die met bladerdeeg vond ze niet lekker hoppa weer met 50%, die meid is alleen maar met eten en drinken bezig! En chillen. Oké ik chill nu ook ff maar heb gewerkt en daarna nog me hele huis gedaan nu koffie en bijlezen 😂😂
Ik zie alleen het filmpje waarbij hij in galop rijd , ik weet niet waar jij op baseert dat het paard te klein is.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:21 schreef Overrozen14 het volgende:
Het paard waar Maarten op zit vind ik echt veelste klein voor hem. Vind het echt zielig als ik dat zie. Ben niet echt een paardkenner maar de verhoudingen kloppen voor mijn gevoel niet.
Ja idd, zou ze ook kijken hoeveel calorieën het zijn als ze ze allemaal opvreet 😂😂😂quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En zo lekker vegetarisch ook, die hamburgers.
Knip En Knutsel School Voor Onnozelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:59 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
ik ken wel de kepvo.
wat is dan de keksvo
Maar je begrijpt toch wel dat AM het grootste paard heeft opgeëist? Zij is het opperhoofd.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:21 schreef Overrozen14 het volgende:
Het paard waar Maarten op zit vind ik echt veelste klein voor hem. Vind het echt zielig als ik dat zie. Ben niet echt een paardkenner maar de verhoudingen kloppen voor mijn gevoel niet.
Dat is gewoon een aanname.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Maar je begrijpt toch wel dat AM het grootste paard heeft opgeëist? Zij is het opperhoofd.
ahaaaa, bij ons is het Knippen En Plakken Voor Onozelenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:00 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Knip En Knutsel School Voor Onnozelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |