🤣🤣 Zou ze enige notie hebben van de geschiedenis van Griekenlandquote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:56 schreef MonaB het volgende:
AM krijgt uitleg van de chauffeur in de auto. 'Nu weten we ook waarom er overal stenen liggen en waarom mensen die bezoeken.'
Ik dacht: hu? Een of ander lokaal gebruik van stenen op elkaar stapelen voor iets spiritueels ofzo? Nee, het gaat gewoon over historische sites met overblijfselen van oude nederzettingen ofzo?
Waarom er 'overal stenen liggen'. Vreemd mens.
Nee , joh tuurlijk niet, boeit haar ook niet, ze doet nu alsof ze interesse toontquote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:09 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
🤣🤣 Zou ze enige notie hebben van de geschiedenis van Griekenland
doe je nog even een verslag uitbrengen danquote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:22 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik heb zo’n zin in de avondvierdaagse vanavond bij ons in Barneveld 🧡
kan ik me voorstellen, straks vliegt ze met rolstoel door de lucht, met haar 30 ballonnen, dit is ene grapje. Alhoewel het is Debbie hequote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:22 schreef Kaatjepuk het volgende:
Wij ook!!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:22 schreef Kaatjepuk het volgende:
Zou ze weten dat Mexico bij het continent Amerika hoortquote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:56 schreef MonaB het volgende:
AM krijgt uitleg van de chauffeur in de auto. 'Nu weten we ook waarom er overal stenen liggen en waarom mensen die bezoeken.'
Ik dacht: hu? Een of ander lokaal gebruik van stenen op elkaar stapelen voor iets spiritueels ofzo? Nee, het gaat gewoon over historische sites met overblijfselen van oude nederzettingen/ruïnes uit de oudheid ofzo?
Waarom er 'overal stenen liggen'. Vreemd mens.
We verwachten een verslag 🫣quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:22 schreef Kaatjepuk het volgende:
Jaaaa @SterreKaatje Debbie nog gespot in dr ‘aandachtsambulance’?quote:
Sanneke is wel top voor mijn dieet 👍 ik word steeds beetje misselijk hoe ze bezig is over eten 🤣quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:46 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke haar obsessie voor eten neemt steeds meer toe. Is het echt nodig om alles te proberen wat nieuw is?
Ik heb zin in het verslag 🤣😂 hoe ze weer zit te zwaaien naar haar publiek... en huilen bij de finish want zij heeft pas echt gepresteerdquote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:22 schreef Kaatjepuk het volgende:
Het is echt obsessief.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Sanneke is wel top voor mijn dieet 👍 ik word steeds beetje misselijk hoe ze bezig is over eten 🤣
ik ken wel de kepvo.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:35 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik denk dat Sanneke de Keksvo heeft gedaan.
Denk je dat ze gaan zeggen, oh de paarden gebruiken we alleen maar voor inkomsten, en wij vinden dat we ze goed verzorgen. Ja dat kan iedereen zeggen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:32 schreef poohenzo het volgende:
ik heb de indruk dat de grieken wel aardiger reageren op MG dan op op AM, die mensen zullen het ook wel raar vinden , zo'n vrouw die de hele vakantie via haar schermpje half meemaakt.
Prima dat ze vraagt om paarden die goed verzorgd worden maar naar mijn eigen bescheiden mening gaat het op de knolhobbelstal waar ze normaal komen ook niet echt perse om het welzijn van de dieren. Die beestjes zijn allemaal afgestompte versies en er lijkt weinig verrijking voor de dieren aanwezig te zijn.
En verder : met de kilos vlees die er in huize AM door heen gaan is de hele discussie over dierenwelzijn al een hele aparte...
Vast iets met augurk voor onze Zure augurken Queen!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:59 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
ik ken wel de kepvo.
wat is dan de keksvo
😂😂😂 haar hersens zijn overduidelijk verweekt na 7 zwangerschappen....quote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:30 schreef poohenzo het volgende:
nieuw op het lijstje: AM praat Engels " I poet my fone out" . Hardop lachen toch wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |