Naast dat paard oogt hij ook niet ontspannen , volgens mij vermaakt hij zich niet zo als het moet lijkenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Misschien komt het door mijn totale gebrek aan paardrijdkennis, maar ik vind maarten niet ontspannen op dat paard ogen.
En dan heb je straks gave beelden van die gids en daar zit jij dan op met een dildo op je hoofd 🙈.
Ik zit me trouwens af te vragen of die poepgarantie van die muesli wel zo betrouwbaar is als AM aan angstpoepjes doet. Is zij niet gewoon constant angstig dat ze daarom goed kan poepen? 🤔
waar zie je dat aan dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:53 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Naast dat paard oogt hij ook niet ontspannen , volgens mij vermaakt hij zich niet zo als het moet lijken
Lieve Miep, ik zie dat aan zijn houding.quote:
volgens mij loopt die niet anders dan als hij thuis is maar goed ik geloof jequote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:05 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Lieve Miep, ik zie dat aan zijn houding.
Hij loopt al 2 dagen ver voor zijn vrouw, antwoord bijna niet als ze wat zegt, handen in de zak, voorover gebogen .
Lichaamstaal
Ik zeg toch ook dat het waarschijnlijk aan mijn totale gebrek aan kennis ligt?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:45 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat op baseert dat hij er niet ontspannen opzat hij rijd galop in de verlichte zit
nee daarom zeg ik maarten zit in de verlichte zit dan zit je zo op je paard.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het waarschijnlijk aan mijn totale gebrek aan kennis ligt?
Maar ik vind het niet ogen alsof hij ontspannen op het paard zit, heel statisch (en dan bedoel ik niet statisch zoals bij dressuur). Maar goed, misschien hoort dat zo daar heb ik geen idee van.
Je zegt ook 'ik weet niet waar je dat op baseert'. Ik baseer het op zijn lichaamshouding. Ik vind zijn bovenlichaam heel gespannen ogen. Maar kennelijk heet dat 'verlichte zit'.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:14 schreef miep123456 het volgende:
[..]
nee daarom zeg ik maarten zit in de verlichte zit dan zit je zo op je paard.
och ja geeft toch scroll lekker doorquote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:20 schreef Die_van_verderop het volgende:
Miep doet haar naam even eer aan vandaag, en ik doe even mee want deze 2 pagina’s zijn op een enkele reactie na niet heel gezellig om te lezen. Zo, ik m’n plasje ook gedaan, next.
Haha heerlijk he?! Wat zullen ze bang zijn geweest onze twee "goede" ruiters. Je hoort AM ook; im oke, im oke! En die echte ervaren ruiter, de gids, ook: really?? Haha!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:08 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Hahaha hier toevallig een echte ervaren ruiter.
Ze hadden zichzelf nogal overschat, had de gids ook in de gaten.
Zijn heel andere dieren dan de paarden waar zij gewend zijn op de rijden. Ze gingen even flink aan de haal en ze zouden er afgestuiterd zijn als de gids de paarden niet had gestopt 🤣🤣🤣 Geweldig. Ze had met die cameradildo en d'r beugels in het zand moeten happen.
Erg leedvermaak hier 🤭
Nou, doe er wat aan! 😁quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:20 schreef Die_van_verderop het volgende:
Miep doet haar naam even eer aan vandaag, en ik doe even mee want deze 2 pagina’s zijn op een enkele reactie na niet heel gezellig om te lezen. Zo, ik m’n plasje ook gedaan, next.
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:32 schreef Cattolica het volgende:
De verlichte zit van Maart lijkt op een angstpoepje.
Verlichte zit?? Dat zie ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:14 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Verlichte zit?? Dat zie ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:14 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Een verlichte zit is echt iets anders dan wat Maarten doet op dat filmpje. Maar inderdaad, misschien is dit voor Maarten een verlichte zit.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Je zegt ook 'ik weet niet waar je dat op baseert'. Ik baseer het op zijn lichaamshouding. Ik vind zijn bovenlichaam heel gespannen ogen. Maar kennelijk heet dat 'verlichte zit'.
kan natuurlijk ook dat hij zijn billen samen knijpt kijk dat wete ik dan ook niet, ik dacht weet ik ook eens wat, slaat het kant nog walquote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:00 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Verlichte zit?? Dat zie ik dan weer niet.
[..]
Een verlichte zit is echt iets anders dan wat Maarten doet op dat filmpje. Maar inderdaad, misschien is dit voor Maarten een verlichte zit.
Dat het geen goede ruiters zijn is natuurlijk al lang bekend.
Die gaat grote verhalen hebben volgende week in de kantine🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:30 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Haha heerlijk he?! Wat zullen ze bang zijn geweest onze twee "goede" ruiters. Je hoort AM ook; im oke, im oke! En die echte ervaren ruiter, de gids, ook: really?? Haha!
Ze kunnen beide voor geen meter rijden maar AM is daarnaast ook nog eens doodsbang. Zoek gewoon een andere hobby vrouw. En dan die stengel op haar hoofd... Hoe triest.
Ben benieuwd hoe de avond verder verloopt. Misschien raken peppie&kokkie vanavond wel in de war als ze merken dat een Espresso Martini met koffie gemaakt wordt. We gaan het meemaken!
de filmpjes zeggen genoeg vooral ook wat de gids doet, hoofd van het paardquote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:07 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Het commentaar van AM op de reacties over dierwelzijn " dit was van begin tot eind goed" vind ik overigens veelzeggend. Wanneer je dit goed vindt heb je echt geen idee waar je mee bezig bent.
Maar goed, dat wisten we al.
Ik vind het echt heftig om te zienquote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:09 schreef miep123456 het volgende:
[..]
de filmpjes zeggen genoeg vooral ook wat de gids doet, hoofd van het paard
Niet alle miepen over 1 kam scheren he ;-)quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:20 schreef Die_van_verderop het volgende:
nee joh tuurlijk doet ze dat niet, ik ben de sjaak oh nee de miepquote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:14 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Niet alle miepen over 1 kam scheren he ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |