abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221029296
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 15:30 schreef Maretakje het volgende:
Zo wat kan die dbm een onzin uitkramen. Die coach zegt eigenlijk precies wat zij is.

En jongens vertel mij eens hoe je 41 cm omvang kwijt kan raken terwijl je maar 6kg afvalt.

Echt ik was 5kg afgevallen en misschien 2 cm kwijt.
Die 41 is niet alleen haar taille. Volgens mij telt ze de cm van borst, taille, heup, bil, bovenbeen bij elkaar op.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221029315
Gek he AM dat het waait boven op een kale berg aan zee 🤣🤣

Ga lekker een stadje in en je hebt nergens last van
pi_221029396
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 15:30 schreef Maretakje het volgende:
Zo wat kan die dbm een onzin uitkramen. Die coach zegt eigenlijk precies wat zij is.

En jongens vertel mij eens hoe je 41 cm omvang kwijt kan raken terwijl je maar 6kg afvalt.

Echt ik was 5kg afgevallen en misschien 2 cm kwijt.
Scheef meten en dan steeds een beetje rechter 👍✌️
pi_221029437
ik twijfel eerlijk gezegd wel aan de trage schildklier van DBM. Ik heb nog niet eerder gezien met een doosje medicatie. Dat lijkt mij namelijk echt iets voor haar omdat daar mee te pronken. Zo liet ze van de week ook de zakjes voor de ontlasting van Flip of Flap of Flip en Flap. Het lijkt mij echt iets voor haar om dit vol in beeld te laten zien omdat dit soort beelden echt bijdragen aan geloofwaardigheid. Nu zeg ik natuurlijk niet dat iedereen alleen maar gelijk met de medicatie moet lopen te zwaaien. Ik bedoel het echt in de context met DBM
pi_221029439
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 16:29 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Die 41 is niet alleen haar taille. Volgens mij telt ze de cm van borst, taille, heup, bil, bovenbeen bij elkaar op.
Klopt... iemand heeft haar schijnbaar wijs gemaakt dat dat de bedoeling is 🤷
pi_221029465
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 16:45 schreef Cato99 het volgende:
ik twijfel eerlijk gezegd wel aan de trage schildklier van DBM. Ik heb nog niet eerder gezien met een doosje medicatie. Dat lijkt mij namelijk echt iets voor haar omdat daar mee te pronken. Zo liet ze van de week ook de zakjes voor de ontlasting van Flip of Flap of Flip en Flap. Het lijkt mij echt iets voor haar om dit vol in beeld te laten zien omdat dit soort beelden echt bijdragen aan geloofwaardigheid. Nu zeg ik natuurlijk niet dat iedereen alleen maar gelijk met de medicatie moet lopen te zwaaien. Ik bedoel het echt in de context met DBM
Kim laat altijd vol trots alles zien en weten over de kinderen... maar over zichzelf is het privé en word ze ook boos als je er iets over vraagt

Ik ben nog steeds benieuwd waarom ze een 2nd opinion wilt zodat ze met de adhd medicatie kan beginnen 🤔🤷 als je het hebt kan je het krijgen toch?
pi_221029474
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 15:56 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Zij heeft er wel spieren gekregen he.
Dan nog, 41cm ?
pi_221029641
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:47 schreef MonaB het volgende:

[..]
Ze zijn daar voor een shoot, dus ik neem aan veel kleren die in de webshop komen waar promobeelden van gemaakt moeten worden? Dan snap ik wel dat je een paar koffers mee hebt?
Een shoot voor zonnebrillen, toch? Kapten
pi_221029716
AM is zo verguld van haar bikinilijf...en al haar honderdduizend volgers mogen mee bewonderen.
pi_221029734
Ik heb wel dat gedoe met sanneke gemist. Iemand zou veilig thuis bellen omdat ze haar kind gebruikt voor social media? Maar dat doen toch zoveel influencers?
pi_221029736
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 14:09 schreef MonaB het volgende:
Wie luistert de podcast 'Op zoek naar Marlotte?'. Er waren er hier ook een paar die dat volgden denk ik...
Aflevering 8 'het vervolg' al gehoord?

Ik herken in die podcast wel flarden/vormen/verwante zaken/light versies die we ook bij een paar figuren zien die hier besproken worden. Münchhausen by internet, interessante diagnose.
Münchhausen by internet is nu net die vorm van Munchhausen waar mijn minste zorg ligt.
pi_221029765
AM zegt dat ze de reis zelf betaald heeft. Dat kan natuurlijk prima. Maarze is zo overduidelijk aan het werk dat ze vast een factuur opmaakt voor de reisoperator. Gewerkte uren, onkosten etc etc.
pi_221029815
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:25 schreef Latteanais het volgende:
AM zegt dat ze de reis zelf betaald heeft. Dat kan natuurlijk prima. Maarze is zo overduidelijk aan het werk dat ze vast een factuur opmaakt voor de reisoperator. Gewerkte uren, onkosten etc etc.
Na deze vakantie komt er nog wel een betaald partnerschap-post. Denk ik zo. Want zoals iemand anders al terecht opmerkte: niemand gelooft dat ze alles zo benoemen moet als het geen samenwerking is of promotie voor het verblijf. Oh ze zijn zo goed voor haar en Maart, het is allemaal zo bijzonder en ‘de reismevrouw’ (een vreselijk kleinerende benaming die Annemanie regelmatig voor haar gebruikt) is maar druk met alles organiseren, plannen en herinneren. Gek eigenlijk wel, voor iemand die zelf dé allerbeste planner zegt te zijn. Ze heeft alleen de klompen mee zeker, niet haar klompenboekplanner die de bestseller top 60 niet in mocht.
pi_221029823
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:19 schreef AnnArt het volgende:
AM is zo verguld van haar bikinilijf...en al haar honderdduizend volgers mogen mee bewonderen.
Dat mag ze van mij best. Voor een vijftiger met 8 kinderen is dit toch echt wel een goed lijf. Vind ik dan he!

Ze is wel erg verbrand.
pi_221029833
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:25 schreef Latteanais het volgende:
Misschien betaald ze Griekenland wel zelf, maar heb niet het idee dat ze de werkzaamheden van de reisdame ook betaald.
Ik kan me ook niet voorstellen dat die reisdame 24/7 voor al haar klanten klaarstaat, dan hou je geen leven meer over
pi_221029878
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:21 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik heb wel dat gedoe met sanneke gemist. Iemand zou veilig thuis bellen omdat ze haar kind gebruikt voor social media? Maar dat doen toch zoveel influencers?
Nee ging heel ergens anders over volgens mij en iemand reageerde erop met dat ze veilig thuis gingen bellen en haar kinderen weg zou laten halen.. sloeg ook nergens op.. (echt geen idee meer waar het over ging) toen deed ze eerst heel lacherig en Dion belde vanaf zijn werk waar het over ging.. en de volgende dag wat ze helemaal sorry en wil mijn partner en kind beschermen en leek het of ze hele nacht en dag gehuild had
pi_221029911
Ik ga helemaal stuk.
5x pw power liften
3x pw hardlopen
Zo onbewerkt mogelijk eten

Wie gelooft dit sprookje??
Kijk dat dit is wat ze graag wil snap ik, maar ze is net 2 weken bezig om het hardlopen op te pakken en loopt 2x in 30 minuten ..?
Ik loop elke dag 3x in 30 minuten dus ik denk dat ik dan 7 dagen pw hardloop in dit geval 😂
pi_221029920
Waarom die rok AM? Doe gewoon lekker shorts aan ofzo niet zo'n gekke gala rok joh
pi_221029923
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:32 schreef Shuri het volgende:

[..]
Dat mag ze van mij best. Voor een vijftiger met 8 kinderen is dit toch echt wel een goed lijf. Vind ik dan he!

Ze is wel erg verbrand.
Eens.
Dat verbranden vind ik wel heel stom. En ze lijkt er nog trots op te zijn ook.

Maarre, er was toch een transfer naar Kos stad geregeld voor vandaag? En wellness?
En de huurauto, waarvoor hadden ze die nodig?
En de koffer, behalve voor de snorkelmaskers die ze niet gebruikt hebben?
pi_221029928
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:51 schreef Missinglink24 het volgende:
Waarom die rok AM? Doe gewoon lekker shorts aan ofzo niet zo'n gekke gala rok joh
Ik vind de rok best leuk voor een keertje maar dan met een andere top waar je geen biniki onder draagt en een leuke sandaal.
En geen 3 dagen.
pi_221030004
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:09 schreef lila01 het volgende:

[..]
Een shoot voor zonnebrillen, toch? Kapten
Jullie volgen deze influencers werkelijk allemaal zo in detail? Wie heeft hier tijd voor zeg? :s)

(Grapje, ik wist niet dat het voor zonnebrillen was omdat ik maar af en toe eens heel snel door stories swipe naar aanleiding van wat ik hier lees. Aangezien ze in kleding doet, dacht ik dat het promoshoot voor kleding was.)
pi_221030016
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:52 schreef Harper het volgende:

[..]
Eens.
Dat verbranden vind ik wel heel stom. En ze lijkt er nog trots op te zijn ook.

Maarre, er was toch een transfer naar Kos stad geregeld voor vandaag? En wellness?
En de huurauto, waarvoor hadden ze die nodig?
En de koffer, behalve voor de snorkelmaskers die ze niet gebruikt hebben?
Die wellness was de hottub aan hun eigen kamer (ik dacht vooraf al wel dat dat zoiets ging zijn).
Huurauto... als ze er nu nog mee naar dat paardrijden en het etentje gisterenavond zouden gereden zijn, zou je kunnen denken: zes taxiritten kosten misschien meer dan drie dagen een auto huren in laagseizoen? Maar bij dat paardrijden werden ze opgehaald. En om gisteren te gaan eten hebben ze die huurauto ook niet gebruikt. Bijzonder inderdaad.
pi_221030019
AM is wel erg dol op haar lichaam showen ..
  zaterdag 13 juni 2026 @ 18:15:52 #299
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221030034
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:11 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Een plork op leeftijd
pi_221030058
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:11 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Alles voor haar zondag content hè! Betaalde kijkers!

Ze heeft eerlijk is eerlijk een goed figuur voor haar leeftijd en de kids die ze gekregen heeft!

Ze gaat vandaag iets Grieks eten! Vast een feta salade 😂

Uhm ik geloof helemaal niets van DBM! Echt niets, dit is zo een aandachtsgeile orgel die verzint morgen dat haar been geamputeerd is en hij groeit er ‘s avonds wonderbaarlijk weer aan!

Ik denk persoonlijk als Dion haar teruggefloten heeft, dit heel goed is. Denk dat Sanneke vaak niet door heeft wat ze voor onzin post! Zou de man van DBM ook moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')