First world problemsquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Regendruppels op je dak, wat een drama.
Ja, het is geen porum. Vroeg mee een aantal posts geleden al af, of AM uberhaupt in het bezit is van een zomers sandaaltje. En die rok?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
Am gaat uit eten en heeft haar bikini, klompen en ballonrok aan 🫣
Het was genieten, ik zat eerste rang. Alleen de twee vlechtjes ontbraken bij onze eigen Pipi Langkous. Ze straalde met haar medaille!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:23 schreef Moedervan4kids het volgende:
Zo benieuwd naar de verhalen uit Barneveld.
Nee, maar hij kent haar langer dan vandaag hequote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:40 schreef poohenzo het volgende:
MG … zou hij nu echt vinden dat zijn vrouw zich leuk heeft gekleed voor een gezellig etentje met mooie zonsondergang etc ?
Als ik zo erbij zou lopen voor een avondje uit zet mijn man me terug in de kleedkamer 😅🤣
Die is aan de ouzo!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:48 schreef Lodelie het volgende:
Dat hoeveel tijd die Am steekt in het plaatsen stories terwijl ze met Maarten op vakantie is.
Ik zou echt die telefoon zo de zee inflikkeren. Wat boeit het haar volgers of Jim zn motor is opgehaald. Moet dat perse gedeeld worden terwijl je op vakantie bent? Wat doet Maarten terwijl zij steeds op haar telefoon bezig is?
Ja, want het is een samenwerking.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:48 schreef Lodelie het volgende:
Dat hoeveel tijd die Am steekt in het plaatsen stories terwijl ze met Maarten op vakantie is.
Ik zou echt die telefoon zo de zee inflikkeren. Wat boeit het haar volgers of Jim zn motor is opgehaald. Moet dat perse gedeeld worden terwijl je op vakantie bent? Wat doet Maarten terwijl zij steeds op haar telefoon bezig is?
Ik heb haar nog nooit met sandalen gezien volgens mij. Met die rok doet ze me een beetje aan tante Sidonia denkenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:34 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, het is geen porum. Vroeg mee een aantal posts geleden al af, of AM uberhaupt in het bezit is van een zomers sandaaltje. En die rok?
Mijn god, dit meen je niet? Barneveld heeft in elk geval weer iets om over te praten/lachenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:35 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Het was genieten, ik zat eerste rang. Alleen de twee vlechtjes ontbraken bij onze eigen Pipi Langkous. Ze straalde met haar medaille!
Roy hield zich bezig met de kinderen terwijl madame in de gaten hield of ze wel écht werd gezien. Geloof mij, ze was niet te missen!
We hebben genoten met z’n allen, bedankt Debbie namens heel Barneveld.
Oh echt, en werd ze ook gezien, wat erg zeg als je zo aandachtsgeil bent.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:35 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Het was genieten, ik zat eerste rang. Alleen de twee vlechtjes ontbraken bij onze eigen Pipi Langkous. Ze straalde met haar medaille!
Roy hield zich bezig met de kinderen terwijl madame in de gaten hield of ze wel écht werd gezien. Geloof mij, ze was niet te missen!
Zou ze de bolide uitgeglibbert zijn?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Kijk Debbie stralen in dr rolstoel met medaille. Ze plakt de gezichten van haar kinderen af, maar ik denk dat die minder stralen dan moeders.
Nu kan ze weer lekker een weekeindje op bed gaan liggen, omdat ze zoveel heeft gedaan met haar kinderen.
Ik heb overigens geen medelijden meer met Roy, hij faciliteert dit gedrag maximaal. Je kan bij Debbie niet (meer) zeggen dat dit het gedrag is wat ze enkel online laat zien met dr rolstoel, het uwv, de wmo etc. Dus Roy weet overal van en gaat er net zo hard in mee.
Had ze serieus sproetjes op dr gezicht getekendquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:35 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Ze zal op zijn minst een spoor achtergelaten hebben.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou ze de bolide uitgeglibbert zijn?
Ik denk niet dat het perse sproeten moesten voorstellen, ze had met oranje schmink stippen op dr gezicht gemaakt.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:26 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Had ze serieus sproetjes op dr gezicht getekend
‘Omdat ik lief ben’quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:25 schreef Tahini het volgende:
Ik geloof dat ik een aangeschoten AM nog irritanter vind dan normaal. “ We zijn natuurlijk wel Insta gggrammers hihi”
En “huh, een snoepje? Waarom krijg ik nou een snoepje? Ik krijg een snoepje!” Lot is er niets bij vergeleken…
Zou het Barneveldse suffertje er een artikel aan besteden?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze zal op zijn minst een spoor achtergelaten hebben.
Maar we kunnen trots zijn hoor, ze heeft de laatste avond van de vierdaagse in haar electrische rolstoel uitgerold. Chapeau🏅👏👏👏
Komt omdat hij zijn angst poepje kwijtbis, dat geeft verlichtingquote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Je zegt ook 'ik weet niet waar je dat op baseert'. Ik baseer het op zijn lichaamshouding. Ik vind zijn bovenlichaam heel gespannen ogen. Maar kennelijk heet dat 'verlichte zit'.
Nou echt hè, vind het wat zielig voor hem zelfs.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich wel vermaakt. Ik denk dat hij vanbinnen baalt van die camera. Ze kwamen daar voor quality time. Maar hij legt het weer af tegen haar volgers.
Inderdaad, wat een achterlijk woord. Gelukkig is haar adrenalinepijl weer naar beneden. Ze kijkt zelf heel tevreden in de spiegel naar haar combi.quote:
Wanneer je Annemarie Geerts nodig hebt om je toko te sponsoren doe je sws iets niet goed. Ik vrees dat deze "reismevrouw" zo weinig verstand van zaken heeft dat ze denkt dat dit is wat mensen willen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 05:45 schreef Jenn1806 het volgende:
Er werd zelfs een taxi gereserveerd door de reisconsulent?? Zou ze voor al haar klanten zo ver gaan of alleen voor AM want samenwerking en infantiel? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zij met al haar klanten de godganse vakantie loopt te appen, herinneringen sturen en werkelijk álles plant tot aan taxi's en specifieke tafeltjes in restaurants toe. Dat zal namelijk nogal in de papieren lopen en tet lijkt me ook geen "high class" persoon die uitsluitend dure/sjieke reizen doet.
Dit is zijn normaal vrees ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:44 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Nou echt hè, vind het wat zielig voor hem zelfs.
Geef elkaar gewoon ff beetje aandacht , 2 dagen toch even heerlijk
Yep, jurkjes zijn model ziepoesnetnietquote:Op zaterdag 13 juni 2026 07:07 schreef Lostit het volgende:
De jurkjes van MCW worden ook steeds korter, dat jurkje met die print komt net een cm over haar bil. Je ziet haar bil ook in dat filmpje dat Tim haar beetpakt.
Denk dat AM dat dus oprecht fijn vindt. Thuis gebeurd er ook niks toevallig en spontaan. Schoolvakanties zijn volgepland met activiteiten, kinderen mogen zich niet vervelen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 07:33 schreef LeSage het volgende:
AM benadrukt dat ze zelf heeft betaald.
Dat maakt het des te treuriger dat werkelijk iedere minuut gefilmd wordt.
Grappig, want zij zegt dat er meer bij komt kijken dan je denkt als je op vakantie “ver van huis” gaat. Ik denk dat een restaurant in Kos vinden echt prima zonder hulp kan hoor.
En als je dan van avontuur houdt, zoals ze zelf beweerde, dan zit ze nu echt wel heel verkeerd. Er is nog niets toevallig of spontaan gebeurd, want zelfs terug bij het hotel geeft de reismevrouw nog tips over wat te doen
En dat is nu het verschil tussen elegant en ordinair.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 07:07 schreef Lostit het volgende:
De jurkjes van MCW worden ook steeds korter, dat jurkje met die print komt net een cm over haar bil. Je ziet haar bil ook in dat filmpje dat Tim haar beetpakt.
Het is zo knettergestoord dat ik me steeds vaker afvraag of het wel serieus is.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 07:39 schreef Weerikier het volgende:
Ik ben net wakker maar meteen alweer aan het lachen om AM haar wereldreis. AM houdt namelijk van avontuur! Hahaha, ik ga stuk hoor jongens! Ze houdt van avontuur maar vindt het wel heel fijn dat er een extra paar ogen vanuit NL meekijkt en alles regelt van hoelaat ze de wekker moeten zetten en aan welk tafeltje ze zitten in een restaurant aan toe. Want ze zijn zover weg van huis, helemáál in Griekenland zijn ze. Potjandorie, Zuid-Sudan is er niets bij.
Onze avonturiers Marie en Maarten op Kos, kunnen ze niet nog een week blijven dit is toch gewoon cabaret. 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |