abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221022417
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 20:56 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nou inderdaad. Regendruppels op je dak, wat een drama.
First world problems
pi_221022469
Zo benieuwd naar de verhalen uit Barneveld.
pi_221022545
Am gaat uit eten en heeft haar bikini, klompen en ballonrok aan 🫣
pi_221022653
Een volwassen vrouw die blij is met een cadeau gekregen medaille is óf zwakbegaafd óf een kind.
pi_221022682
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 21:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
Am gaat uit eten en heeft haar bikini, klompen en ballonrok aan 🫣
Ja, het is geen porum. Vroeg mee een aantal posts geleden al af, of AM uberhaupt in het bezit is van een zomers sandaaltje. En die rok?
I can't help it, if I'm lucky
pi_221022690
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 21:23 schreef Moedervan4kids het volgende:
Zo benieuwd naar de verhalen uit Barneveld.
Het was genieten, ik zat eerste rang. Alleen de twee vlechtjes ontbraken bij onze eigen Pipi Langkous. Ze straalde met haar medaille!

Roy hield zich bezig met de kinderen terwijl madame in de gaten hield of ze wel écht werd gezien. Geloof mij, ze was niet te missen!

We hebben genoten met z’n allen, bedankt Debbie namens heel Barneveld.
pi_221022773
MG … zou hij nu echt vinden dat zijn vrouw zich leuk heeft gekleed voor een gezellig etentje met mooie zonsondergang etc ?

Als ik zo erbij zou lopen voor een avondje uit zet mijn man me terug in de kleedkamer 😅🤣
pi_221022873
Het is AM gelukt, hoor. Er is een spondeal geregeld voor het ophalen van de motor van de kamikaze-piloot. Echt, ze gaat zo prat op haar inkomsten als fluflu, maar het is en blijft een grote gier.
pi_221022887
Dat hoeveel tijd die Am steekt in het plaatsen stories terwijl ze met Maarten op vakantie is.

Ik zou echt die telefoon zo de zee inflikkeren. Wat boeit het haar volgers of Jim zn motor is opgehaald. Moet dat perse gedeeld worden terwijl je op vakantie bent? Wat doet Maarten terwijl zij steeds op haar telefoon bezig is?
pi_221022888
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 21:40 schreef poohenzo het volgende:
MG … zou hij nu echt vinden dat zijn vrouw zich leuk heeft gekleed voor een gezellig etentje met mooie zonsondergang etc ?

Als ik zo erbij zou lopen voor een avondje uit zet mijn man me terug in de kleedkamer 😅🤣
Nee, maar hij kent haar langer dan vandaag he
pi_221022892
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 21:48 schreef Lodelie het volgende:
Dat hoeveel tijd die Am steekt in het plaatsen stories terwijl ze met Maarten op vakantie is.

Ik zou echt die telefoon zo de zee inflikkeren. Wat boeit het haar volgers of Jim zn motor is opgehaald. Moet dat perse gedeeld worden terwijl je op vakantie bent? Wat doet Maarten terwijl zij steeds op haar telefoon bezig is?
Die is aan de ouzo!
pi_221023004
Inzamelingsactie van tatiana gaat minder hard. Misschien kan ze het geld doneren aan de slachtoffers van het kamp ongeval. 5 ton gaat toch nooit lukken?
pi_221023083
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 21:48 schreef Lodelie het volgende:

Ja, want het is een samenwerking.

Maar he, er zijn schone handdoeken en opgemaakte bedden.
Nee dat krijg je niet in die primitieve hutten waar ze normaal gesproken verblijft.
Maar allemaal heel standaard in een hotel dus waarom ze het vermeldt?
pi_221023126
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 21:34 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja, het is geen porum. Vroeg mee een aantal posts geleden al af, of AM uberhaupt in het bezit is van een zomers sandaaltje. En die rok?
Ik heb haar nog nooit met sandalen gezien volgens mij. Met die rok doet ze me een beetje aan tante Sidonia denken
pi_221023146
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 21:35 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Het was genieten, ik zat eerste rang. Alleen de twee vlechtjes ontbraken bij onze eigen Pipi Langkous. Ze straalde met haar medaille!

Roy hield zich bezig met de kinderen terwijl madame in de gaten hield of ze wel écht werd gezien. Geloof mij, ze was niet te missen!

Mijn god, dit meen je niet? Barneveld heeft in elk geval weer iets om over te praten/lachen
pi_221023178
Leuk voor Saar en Suus dat ze een meiden uitje met Esmee gedaan hebben! Dat zie je Am dus gewoon nooit doen
pi_221023200
quote:

[..]

Oh echt, en werd ze ook gezien, wat erg zeg als je zo aandachtsgeil bent.
pi_221023268
Kijk Debbie stralen in dr rolstoel met medaille. Ze plakt de gezichten van haar kinderen af, maar ik denk dat die minder stralen dan moeders.
Nu kan ze weer lekker een weekeindje op bed gaan liggen, omdat ze zoveel heeft gedaan met haar kinderen.

Ik heb overigens geen medelijden meer met Roy, hij faciliteert dit gedrag maximaal. Je kan bij Debbie niet (meer) zeggen dat dit het gedrag is wat ze enkel online laat zien met dr rolstoel, het uwv, de wmo etc. Dus Roy weet overal van en gaat er net zo hard in mee.
pi_221023293
Ik ga morgen waarschijnlijk naar Avonturenboerderij Molenwaard. Ik hoop dat ik mijn vrienden Joost en Viora tegenkom, eens kijken of het in het echt ook allemaal rozengeur en maneschijn is.
pi_221023415
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 22:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Kijk Debbie stralen in dr rolstoel met medaille. Ze plakt de gezichten van haar kinderen af, maar ik denk dat die minder stralen dan moeders.
Nu kan ze weer lekker een weekeindje op bed gaan liggen, omdat ze zoveel heeft gedaan met haar kinderen.

Ik heb overigens geen medelijden meer met Roy, hij faciliteert dit gedrag maximaal. Je kan bij Debbie niet (meer) zeggen dat dit het gedrag is wat ze enkel online laat zien met dr rolstoel, het uwv, de wmo etc. Dus Roy weet overal van en gaat er net zo hard in mee.
Zou ze de bolide uitgeglibbert zijn?
pi_221023486
Ik geloof dat ik een aangeschoten AM nog irritanter vind dan normaal. “ We zijn natuurlijk wel Insta gggrammers hihi”

En “huh, een snoepje? Waarom krijg ik nou een snoepje? Ik krijg een snoepje!” Lot is er niets bij vergeleken…
  vrijdag 12 juni 2026 @ 22:26:23 #122
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_221023497
quote:

[..]

Had ze serieus sproetjes op dr gezicht getekend :X
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_221023588
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 22:22 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou ze de bolide uitgeglibbert zijn?
Ze zal op zijn minst een spoor achtergelaten hebben.
Maar we kunnen trots zijn hoor, ze heeft de laatste avond van de vierdaagse in haar electrische rolstoel uitgerold. Chapeau🏅👏👏👏
pi_221023599
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 22:26 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Had ze serieus sproetjes op dr gezicht getekend :X
Ik denk niet dat het perse sproeten moesten voorstellen, ze had met oranje schmink stippen op dr gezicht gemaakt.
Het 'thema' was oranje volgens mij.
pi_221023667
Doucht Am wel eens?? Je gaat toch niet in je bikini uiteten!
pi_221023703
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 22:25 schreef Tahini het volgende:
Ik geloof dat ik een aangeschoten AM nog irritanter vind dan normaal. “ We zijn natuurlijk wel Insta gggrammers hihi”

En “huh, een snoepje? Waarom krijg ik nou een snoepje? Ik krijg een snoepje!” Lot is er niets bij vergeleken…
‘Omdat ik lief ben’

Tuurlijk joh. Zit allemaal bij de prijs in.
En de hottub weer met vers water gevuld? Wat is er mis met tijdens je verblijf hetzelfde water gebruiken? Net als thuis?

Maar ook dit zal ze wel weer zelf verzonnen hebben.
pi_221024020
In het vorige topic voorspeelde ik wat we te zien zouden krijgen van AM..
Sjokken achter MG, MG z’n rug ✅
Screenshots van thuis ✅

Voor je het weet ben je thuis, je besteedt je tijd daar toch niet aan het aan onbekenden vertellen wat je allemaal doet tot in detail en wat je minderjarige kinderen vandaag hebben gedaan? Echt te raar voor woorden!
pi_221024057
Het watertekort op Kos is een groot en structureel probleem, vooral in de zomermaanden wanneer het toerisme piekt. Het eiland kampt in die periode met een vraag naar water die tot wel 30 keer hoger is dan de rest van het jaar, mede door de aanwezigheid van grote waterpretparken.

Oorzaken van het tekortMassatoerisme: De enorme toestroom van vakantiegangers in de zomer legt een zware druk op de watervoorraden.

Beperkte natuurlijke bronnen: Het eiland beschikt zelf niet over voldoende eigen zoetwater om de gigantische zomerpiek op te vangen.

Verouderde infrastructuur: De lokale overheden en leidingnetwerken kampen geregeld met achterstallig onderhoud en capaciteitsproblemen, waardoor distributie niet altijd vlekkeloos verloopt.
pi_221024199
Ergens is het wel ontzettend triest dat Debbie hier allemaal zo van geniet... sprakeloos. :{

Vorig jaar all over again.
pi_221024258
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 22:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze zal op zijn minst een spoor achtergelaten hebben.
Maar we kunnen trots zijn hoor, ze heeft de laatste avond van de vierdaagse in haar electrische rolstoel uitgerold. Chapeau🏅👏👏👏
Zou het Barneveldse suffertje er een artikel aan besteden?
pi_221024354
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 17:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Je zegt ook 'ik weet niet waar je dat op baseert'. Ik baseer het op zijn lichaamshouding. Ik vind zijn bovenlichaam heel gespannen ogen. Maar kennelijk heet dat 'verlichte zit'.
Komt omdat hij zijn angst poepje kwijtbis, dat geeft verlichting
pi_221024365
Angstpoepje, meine gute.
pi_221024391
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik denk dat hij zich wel vermaakt. Ik denk dat hij vanbinnen baalt van die camera. Ze kwamen daar voor quality time. Maar hij legt het weer af tegen haar volgers.
Nou echt hè, vind het wat zielig voor hem zelfs.
Geef elkaar gewoon ff beetje aandacht , 2 dagen toch even heerlijk
pi_221024516
Debbie zou er goed aan doen gewoon weer te verdwijnen, voor haar winterslaap stond ze ook al steeds voor paal, ik had even gedacht dat het was verbeterd, nope, het is nu zelfs zo erg dat ze kinderkleding aantrekt en als pipi door het leven gaat, niet op een wit zwarte schimmel en een aap op haar schouder maar in een oranje versierde rolstoel met Roy in haar kielzog.
pi_221024532
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 23:38 schreef Johanna38 het volgende:
Angstpoepje, meine gute.
Inderdaad, wat een achterlijk woord. Gelukkig is haar adrenalinepijl weer naar beneden. Ze kijkt zelf heel tevreden in de spiegel naar haar combi.
pi_221024542
Willine haar outfit ( trui onder jurk ) geeft mij echt Sisterwives eerste seizoenen vibes. :')
pi_221024566
Annemarie houdt wel van een beetje avontuur. Whahahahaha
Dat is te merken, alles is van minuut tot minuut gepland en zelfs de taxi is door de reismevrouw geregeld
pi_221025230
Er werd zelfs een taxi gereserveerd door de reisconsulent?? Zou ze voor al haar klanten zo ver gaan of alleen voor AM want samenwerking en infantiel? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zij met al haar klanten de godganse vakantie loopt te appen, herinneringen sturen en werkelijk álles plant tot aan taxi's en specifieke tafeltjes in restaurants toe. Dat zal namelijk nogal in de papieren lopen en tet lijkt me ook geen "high class" persoon die uitsluitend dure/sjieke reizen doet.
pi_221025274
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 05:45 schreef Jenn1806 het volgende:
Er werd zelfs een taxi gereserveerd door de reisconsulent?? Zou ze voor al haar klanten zo ver gaan of alleen voor AM want samenwerking en infantiel? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zij met al haar klanten de godganse vakantie loopt te appen, herinneringen sturen en werkelijk álles plant tot aan taxi's en specifieke tafeltjes in restaurants toe. Dat zal namelijk nogal in de papieren lopen en tet lijkt me ook geen "high class" persoon die uitsluitend dure/sjieke reizen doet.
Wanneer je Annemarie Geerts nodig hebt om je toko te sponsoren doe je sws iets niet goed. Ik vrees dat deze "reismevrouw" zo weinig verstand van zaken heeft dat ze denkt dat dit is wat mensen willen.

Dat hele IG gebeuren van de Geertsen is toch één grote klucht!

Ik vind het ongelofelijk dat er echt volgers zijn die dit serieus nemen.

En hoezo heeft AM het over " ver van huis" terwijl ze gewoon in Griekenland zit?
pi_221025276
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 23:44 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Nou echt hè, vind het wat zielig voor hem zelfs.
Geef elkaar gewoon ff beetje aandacht , 2 dagen toch even heerlijk
Dit is zijn normaal vrees ik.
pi_221025332
De jurkjes van MCW worden ook steeds korter, dat jurkje met die print komt net een cm over haar bil. Je ziet haar bil ook in dat filmpje dat Tim haar beetpakt.
pi_221025350
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 07:07 schreef Lostit het volgende:
De jurkjes van MCW worden ook steeds korter, dat jurkje met die print komt net een cm over haar bil. Je ziet haar bil ook in dat filmpje dat Tim haar beetpakt.
Yep, jurkjes zijn model ziepoesnetniet
pi_221025355
Roy had ook een medaille om volgens mij.
Misschien is het daar normaal dat de ouders ook krijgen? (Lijkt me sterk maarja)
pi_221025364
AM benadrukt dat ze zelf heeft betaald.
Dat maakt het des te treuriger dat werkelijk iedere minuut gefilmd wordt.

Grappig, want zij zegt dat er meer bij komt kijken dan je denkt als je op vakantie “ver van huis” gaat. Ik denk dat een restaurant in Kos vinden echt prima zonder hulp kan hoor.
En als je dan van avontuur houdt, zoals ze zelf beweerde, dan zit ze nu echt wel heel verkeerd. Er is nog niets toevallig of spontaan gebeurd, want zelfs terug bij het hotel geeft de reismevrouw nog tips over wat te doen ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_221025369
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 07:33 schreef LeSage het volgende:
AM benadrukt dat ze zelf heeft betaald.
Dat maakt het des te treuriger dat werkelijk iedere minuut gefilmd wordt.

Grappig, want zij zegt dat er meer bij komt kijken dan je denkt als je op vakantie “ver van huis” gaat. Ik denk dat een restaurant in Kos vinden echt prima zonder hulp kan hoor.
En als je dan van avontuur houdt, zoals ze zelf beweerde, dan zit ze nu echt wel heel verkeerd. Er is nog niets toevallig of spontaan gebeurd, want zelfs terug bij het hotel geeft de reismevrouw nog tips over wat te doen ;(
Denk dat AM dat dus oprecht fijn vindt. Thuis gebeurd er ook niks toevallig en spontaan. Schoolvakanties zijn volgepland met activiteiten, kinderen mogen zich niet vervelen.
pi_221025374
Ik ben net wakker maar meteen alweer aan het lachen om AM haar wereldreis. AM houdt namelijk van avontuur! Hahaha, ik ga stuk hoor jongens! Ze houdt van avontuur maar vindt het wel heel fijn dat er een extra paar ogen vanuit NL meekijkt en alles regelt van hoelaat ze de wekker moeten zetten en aan welk tafeltje ze zitten in een restaurant aan toe. Want ze zijn zover weg van huis, helemáál in Griekenland zijn ze. Potjandorie, Zuid-Sudan is er niets bij.
Onze avonturiers Marie en Maarten op Kos, kunnen ze niet nog een week blijven dit is toch gewoon cabaret. 😂
pi_221025387
En de reismevrouw moet ook nog even kijken naar de IJsland reis. Voor de eerste en laatste dag dat ze er zijn? Een restaurant en koffietentje reserveren, want wat rondlopen en spontaan ergens heen gaan of Jim iets laten zoeken wat hem aan staat (een restaurant met gefermenteerde haai op het menu ofzo) dat geeft haar enorme vlekken in haar nek en kortsluiting in haar hoofd.
pi_221025410
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 07:07 schreef Lostit het volgende:
En dat is nu het verschil tussen elegant en ordinair.
pi_221025419
Debbie is wel haar zonnebloem keykoord vergeten.....🫣
Wat een walgelijke vertoning in die versierde rolstoel.
Zouden Roy en Debbie ook met hun medaille om hebben geslapen🤭
pi_221025420
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 07:39 schreef Weerikier het volgende:
Ik ben net wakker maar meteen alweer aan het lachen om AM haar wereldreis. AM houdt namelijk van avontuur! Hahaha, ik ga stuk hoor jongens! Ze houdt van avontuur maar vindt het wel heel fijn dat er een extra paar ogen vanuit NL meekijkt en alles regelt van hoelaat ze de wekker moeten zetten en aan welk tafeltje ze zitten in een restaurant aan toe. Want ze zijn zover weg van huis, helemáál in Griekenland zijn ze. Potjandorie, Zuid-Sudan is er niets bij.
Onze avonturiers Marie en Maarten op Kos, kunnen ze niet nog een week blijven dit is toch gewoon cabaret. 😂
Het is zo knettergestoord dat ik me steeds vaker afvraag of het wel serieus is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')