En hoe moeders maar steeds moet benadrukken dat Merel eerder stopt, of later begint, of ff 1 uurtje komt meedraaien op haar kantoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze krijgt een spoedcursus swifferen van haar moeder
Nee, voor de best versierde praalwagen natuurlijk:quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:29 schreef opwegnaar het volgende:
Ach, 't meisje heeft weer d'r medaille gekregen...
Voor beste actrice...
😂 ik heb hier beeld bij.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:09 schreef Moedervan4kids het volgende:
Kan niet wachten tot onze Pippi het filmpje plaatst waarin ze vanuit haar praalwagen met ballonnen haar medaille in ontvangst neemt.
Hopelijk geeft Roy haar ook een snoep boeketje.
😂quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:30 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Nee, voor de best versierde praalwagen natuurlijk:
Dit. Ze vindt iedereen zo gastvrij omdat ze terug gebracht worden naar het hotel en en men daar vriendelijk vraagt hoe hun dag was.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:42 schreef Lodelie het volgende:
Hoe Am beschrijft hoe de lokale bevolking en het personeel hun behandeld en met ze om gaat. Ze voelt zich zo enorm speciaal.
Zij is echt wereldvreemd he...
Ik kom zelf heel graag in Griekenland, zeker om de vriendelijke en gastvrije bevolking, ook om de familiare sfeer. Maar ik weet ook dat ik als toerist hun belangrijkste inkomstenbron ben.
Nou inderdaad. Regendruppels op je dak, wat een drama.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:52 schreef Moedervan4kids het volgende:
Och Joost en Viora. Ga je voor de zoveelste keer gratis op vakantie. Ga je klagen dat je niet lekker sliep want er drupte regen vanuit de boom op het huisje. Ze hoeven niet weg hè, ze konden best thuis blijven. Met een echt dak.
En die selfie in het zwembad van Joost. Je zal daar maar lekker zwemmen en vervolgens voor 60.000 volgers online gegooid worden.
Je zal er maar tijd voor hebben. Dan heb je echt geen leven.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:54 schreef Kaatje35 het volgende:
Sanneke heeft ook weer een eye-opener voor iedereen. Ze weet niet hoelang het stand houdt als iedereen het straks weet.
Maar bij de Lidl kun je draaien aan een rad voor een gratis product. Als je 2 accounts aanmaakt kun je en 's ochtends en 's avonds draaien, ja ja.
En dan koop je een brood voor 25 cent en win je een product gratis wat veel duurder is.
'Het is echt insane' Nou, dat klopt wel Sanneke.
Ik wilde net zeggen. Die mensen doen net alsof ze verstandelijk beperkt is. Maar ach, misschien hebben ze een punt.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:54 schreef Spezi het volgende:
Pfff die Debbie. Dat mensen het aanbieden ok, maar het trots aanpakken en op insta gooien? Why???
Doet me denken aan het feit dat tot een paar jaar terug mensen mij, wanneer ik in m’n rolstoel zat in de stad, een ballon aanboden. Dan schaamde ik me dood(en zei uiteraard dat ik geen ballon hoefde want ben geen kind en niet verstandelijk beperkt) denk dat mevrouw die met trots aan zou nemen.
Doet me denken aan toen mijn moeder nog leefde en een periode in een rolstoel zat.. dat mensen ineens heel hard tegen haar gingen praten 🤷 of haar gingen helpen verplaatsen terwijl ze gewoon stil stond "mevrouw waar zal ik u heen brengen?" ... nou wat dacht je van waar ik stond?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:54 schreef Spezi het volgende:
Pfff die Debbie. Dat mensen het aanbieden ok, maar het trots aanpakken en op insta gooien? Why???
Doet me denken aan het feit dat tot een paar jaar terug mensen mij, wanneer ik in m’n rolstoel zat in de stad, een ballon aanboden. Dan schaamde ik me dood(en zei uiteraard dat ik geen ballon hoefde want ben geen kind en niet verstandelijk beperkt) denk dat mevrouw die met trots aan zou nemen.
Ik heb vandaag wel mijn gratis broodje (die ik dinsdag bij de week boodschappen had gedraaid) door mijn puber laten ophalen die lunch vergeten was 👍quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:54 schreef Kaatje35 het volgende:
Sanneke heeft ook weer een eye-opener voor iedereen. Ze weet niet hoelang het stand houdt als iedereen het straks weet.
Maar bij de Lidl kun je draaien aan een rad voor een gratis product. Als je 2 accounts aanmaakt kun je en 's ochtends en 's avonds draaien, ja ja.
En dan koop je een brood voor 25 cent en win je een product gratis wat veel duurder is.
'Het is echt insane' Nou, dat klopt wel Sanneke.
En wat voor een brood koopt zij voor 25 cent?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Je zal er maar tijd voor hebben. Dan heb je echt geen leven.
Ze zei dat roy liep want die vind dat zo leuk...quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:05 schreef Loveischocolala het volgende:
Zou pipi gewoon niet elke dag hebben gelopen en laatste dag in rolstoel zijn gegaan
Zou ze die medaille echt 'zomaar' krijgen, of doet ze alsof...quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:54 schreef Spezi het volgende:
Ze doet er niemand kwaad meequote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:09 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
En wat voor een brood koopt zij voor 25 cent?
Een tijgerbolletje of een koffiebroodje? Ze is zogenaamd zó op de besparingen, maar ze gebruikt die zogenaamde besparingen alleen maar om extra troep te kopen die je beter kunt laten liggen en die mensen met een zeer klein budget al helemaal niet kopen.
Zo dom en maar doen alsof ze de wijsheid in pacht heeft.
Ze zou eens een uitgebreid persoonlijkheidsonderzoek en intelligentieonderzoek moeten laten doen en uitgebreide uitleg krijgen bij de resultaten en wat dat betekent in haar geval.
Dit. Lui mokkelquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Echt 🤦♂️ geen zin om te lopen maar wel een prijs.... lopen andere dus 4 dagen voor... zou voortaan ook enkel de laatste avond op pad gaan..
Wees er maar trots op hoor meid! Helemaal trots op een prijs voor iets wat je niet gedaan heb 👌👍
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |