First world problemsquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Regendruppels op je dak, wat een drama.
Ja, het is geen porum. Vroeg mee een aantal posts geleden al af, of AM uberhaupt in het bezit is van een zomers sandaaltje. En die rok?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
Am gaat uit eten en heeft haar bikini, klompen en ballonrok aan 🫣
Het was genieten, ik zat eerste rang. Alleen de twee vlechtjes ontbraken bij onze eigen Pipi Langkous. Ze straalde met haar medaille!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:23 schreef Moedervan4kids het volgende:
Zo benieuwd naar de verhalen uit Barneveld.
Nee, maar hij kent haar langer dan vandaag hequote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:40 schreef poohenzo het volgende:
MG … zou hij nu echt vinden dat zijn vrouw zich leuk heeft gekleed voor een gezellig etentje met mooie zonsondergang etc ?
Als ik zo erbij zou lopen voor een avondje uit zet mijn man me terug in de kleedkamer 😅🤣
Die is aan de ouzo!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:48 schreef Lodelie het volgende:
Dat hoeveel tijd die Am steekt in het plaatsen stories terwijl ze met Maarten op vakantie is.
Ik zou echt die telefoon zo de zee inflikkeren. Wat boeit het haar volgers of Jim zn motor is opgehaald. Moet dat perse gedeeld worden terwijl je op vakantie bent? Wat doet Maarten terwijl zij steeds op haar telefoon bezig is?
Ja, want het is een samenwerking.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:48 schreef Lodelie het volgende:
Dat hoeveel tijd die Am steekt in het plaatsen stories terwijl ze met Maarten op vakantie is.
Ik zou echt die telefoon zo de zee inflikkeren. Wat boeit het haar volgers of Jim zn motor is opgehaald. Moet dat perse gedeeld worden terwijl je op vakantie bent? Wat doet Maarten terwijl zij steeds op haar telefoon bezig is?
Ik heb haar nog nooit met sandalen gezien volgens mij. Met die rok doet ze me een beetje aan tante Sidonia denkenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:34 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, het is geen porum. Vroeg mee een aantal posts geleden al af, of AM uberhaupt in het bezit is van een zomers sandaaltje. En die rok?
Mijn god, dit meen je niet? Barneveld heeft in elk geval weer iets om over te praten/lachenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:35 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Het was genieten, ik zat eerste rang. Alleen de twee vlechtjes ontbraken bij onze eigen Pipi Langkous. Ze straalde met haar medaille!
Roy hield zich bezig met de kinderen terwijl madame in de gaten hield of ze wel écht werd gezien. Geloof mij, ze was niet te missen!
We hebben genoten met z’n allen, bedankt Debbie namens heel Barneveld.
Oh echt, en werd ze ook gezien, wat erg zeg als je zo aandachtsgeil bent.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:35 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Het was genieten, ik zat eerste rang. Alleen de twee vlechtjes ontbraken bij onze eigen Pipi Langkous. Ze straalde met haar medaille!
Roy hield zich bezig met de kinderen terwijl madame in de gaten hield of ze wel écht werd gezien. Geloof mij, ze was niet te missen!
Zou ze de bolide uitgeglibbert zijn?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Kijk Debbie stralen in dr rolstoel met medaille. Ze plakt de gezichten van haar kinderen af, maar ik denk dat die minder stralen dan moeders.
Nu kan ze weer lekker een weekeindje op bed gaan liggen, omdat ze zoveel heeft gedaan met haar kinderen.
Ik heb overigens geen medelijden meer met Roy, hij faciliteert dit gedrag maximaal. Je kan bij Debbie niet (meer) zeggen dat dit het gedrag is wat ze enkel online laat zien met dr rolstoel, het uwv, de wmo etc. Dus Roy weet overal van en gaat er net zo hard in mee.
Had ze serieus sproetjes op dr gezicht getekendquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:35 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Ze zal op zijn minst een spoor achtergelaten hebben.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou ze de bolide uitgeglibbert zijn?
Ik denk niet dat het perse sproeten moesten voorstellen, ze had met oranje schmink stippen op dr gezicht gemaakt.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:26 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Had ze serieus sproetjes op dr gezicht getekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |