Tsjechie is ook wel beroerd hoor. Zal mij ook niks verbazen als dit een gelijkspel wordt en beiden eruit gaan.quote:Op zondag 14 juni 2026 02:13 schreef Halcon het volgende:
Dit zal Tsjechië wel winnen, want Zuid-Afrika kan er echt helemaal niks van. 2-0.
Succes met sporten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:23 schreef GGMM het volgende:
Slecht nieuws jongens ik moet deze missen
Hier is wel het plaatje @:pisces29 @:yvonne
[ afbeelding ]
Hoeraaaaaaaaaaaaaaa, het plaatje.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ga zo door met deze plaatjes amigoquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Erg jammer. Ik en @Coco gaan dit in goede banen leiden. en @R-woud93 ook natuurlijkquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@DombohetOlifantje1 is onze liaison voor de users.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Erg jammer. Ik en @:coco gaan dit in goede banen leiden. en @:R-woud93 ook natuurlijk
Zuid-Afrikaquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
De Kabel?quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:46 schreef Coco het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 is onze liaison voor de users.
Ik wacht op de hydration breakquote:
Welke?quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ijsjes gekocht
altijd beter dan die overgewaardeerde perenijsjesquote:
Dan adviseer ik jou om heel goed op te letten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:52 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik ken er niet een van Zuid-Afrika. Bijzonder dat Nigeria daarvan verloor.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
altijd beter dan die overgewaardeerde perenijsjes
Toen ik een klein ventje was was Tsjechië de grote aartsrivaal.quote:
Hoe spreek je Lingr uit?quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer dat Lingr er niet bij zit.
Daar zat ik er dus even helemaal naast met mijn fanboyschap.
Ueda ging na drie seizoenen scoren.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer dat Lingr er niet bij zit.
Daar zat ik er dus even helemaal naast met mijn fanboyschap.
Bedankt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit accepteren wij gewoon.
Hier idem. Opgegroeid met Nedved, Baros en Koller.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen ik een klein ventje was was Tsjechië de grote aartsrivaal.
Kan iemand uitleggen wat jouw functie is op je werk?quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen wat de functie van die tweede VAR-assistent is.
Bij Ueda spatte het spits zijn er wel vanaf in het eerste seizoen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ueda ging na drie seizoenen scoren.
Wellicht was Lingr dit seizoen ook de revelatie geweest.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Staat Jan koller niet in de basis en en waar is petr čech?
Zelfde functie als een co-piloot in het vliegtuig.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kort samengevat: de tweede VAR-assistent zit er puur om te zorgen dat beslissingen rondom buitenspel sneller en nauwkeuriger worden genomen, zodat de hoofd-VAR zijn handen vrij heeft voor het fysieke spelquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Koffie, broodjes, frisdrank, airco regelen, volume knopjes regelenquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb hier een verbindende functie.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan iemand uitleggen wat jouw functie is op je werk?
Ik krijg hier een heel ander beeld bij, maar oke.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Kort samengevat: de tweede VAR-assistent zit er puur om te zorgen dat beslissingen rondom buitenspel sneller en nauwkeuriger worden genomen, zodat de hoofd-VAR zijn handen vrij heeft voor het fysieke spel
Keept een uitstekend WK.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:59 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat vind ik maar een matige keeper
Wat ordinair.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik krijg hier een heel ander beeld bij, maar oke.
Bedankt voor de uitleg.
Dat was niet mijn vraag.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb hier een verbindende functie.
Oh, dan is het antwoord op jouw vraag als volgt:quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was niet mijn vraag.
Tenzij FOK! je werk is, maar dan heb ik een hoop andere vragen.
Ik moet helaas ook toegeven dat ik gezwicht ben voor de Belg.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:02 schreef Coco het volgende:
Ik kijk overigens uiteraard weer bij de Belg.
Dan heb ik geen verdere vragen en kunnen we dit gesprek afsluiten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, dan is het antwoord op jouw vraag als volgt:
Ja.
Ik zeg je wel erbij dat hij de 3e beste commentator is.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:02 schreef Coco het volgende:
Ik kijk overigens uiteraard weer bij de Belg.
Dat zegt heel veel over de NOS.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet helaas ook toegeven dat ik gezwicht ben voor de Belg.
Gelukkig.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heb ik geen verdere vragen en kunnen we dit gesprek afsluiten.
NOS heeft niet eens drie besten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zeg je wel erbij dat hij de 3e beste commentator is.
Doen de commentatoren ook gewoon verslag in België?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zeg je wel erbij dat hij de 3e beste commentator is.
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed dat de NPO hier de rechten van heeft ingekocht.quote:
Waar is de appelmoes?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Present met bord op schoot
[ afbeelding ]
Booth wordt gemist.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:07 schreef Zorro het volgende:
De verdediging van Zuid Afrika oogt wederom erg Broos
like gegeven.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:07 schreef Zorro het volgende:
De verdediging van Zuid Afrika oogt wederom erg Broos
En mensen hier maar trots doen met een like van IkGeefEnkelLikesquote:
Kweet niet Zuid Amerika is best groot met landen zoals Brazilië en Argentiniëquote:
Ik begrijp wel waarom @IkGeefEnkelLikes jou geen likes geeft.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kweet niet Zuid Amerika is best groot met landen zoals Brazilië en Argentinië
Naja er is minder reclame in de rust.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed dat de NPO hier de rechten van heeft ingekocht.
Voor mij is het heel positief want ik heb wel NPO Plus en geen TV-verbinding. Maar voor de meeste mensen vervalt de waarde wel van dat de publieke omroep dit uitzendt als ze reclames tijdens de waterpauzes uitzenden.
kon het maar proberenquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik begrijp wel waarom @:IkGeefEnkelLikes jou geen likes geeft.
Sowquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik begrijp wel waarom @:IkGeefEnkelLikes jou geen likes geeft.
Eigenlijk zou je een WK moeten hebben met 47 speelronden. en een heel groot klassement.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:11 schreef Makamba_ het volgende:
Ik denk dat Curaçao daadwerkelijk een stuk beter is dan Zuid-Afrika.
Geef ze geen ideeenquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je een WK moeten hebben met 47 speelronden. en een heel groot klassement.
Maar helaas tijdsgebrek
Alles op alles zetten.quote:
En in de tweede speelrondequote:
Hier nog eenquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet helaas ook toegeven dat ik gezwicht ben voor de Belg.
Ze hebben NIgeria onder zich gehouden, HOE KAN DATquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:11 schreef Makamba_ het volgende:
Ik denk dat Curaçao daadwerkelijk een stuk beter is dan Zuid-Afrika.
Curaçao ligt in centraal Amerika....quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:16 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ze hebben NIgeria onder zich gehouden, HOE KAN DAT
?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Curaçao ligt in centraal Amerika....
Hij probeert een grapje om een like te ontfutselen van @IkGeefEnkelLikesquote:
@IkGeefEnkelLikes beloont geen poseurs.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij probeert een grapje om een like te ontfutselen van @:ikgeefenkellikes
Zo is het.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:Ikgeefenkellikes beloont geen poseurs.
Nigeria kan er ook geen reet van.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:16 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ze hebben NIgeria onder zich gehouden, HOE KAN DAT
Ik heb het algoritme om likes van @IkGeefEnkelLikes te vergaren inmiddels ontrafeld.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:Ikgeefenkellikes beloont geen poseurs.
Zoals van de cranberriesquote:
Ik moet eerst wennen aan de vrouwelijke scheidsrechter. Waar is mijn geliefde conservatieve fifa gebleven?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je een WK moeten hebben met 47 speelronden. en een heel groot klassement.
Maar helaas tijdsgebrek
Ik weet wie het isquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb het algoritme om likes van @:ikgeefenkellikes te vergaren inmiddels ontrafeld.
Maar dat ga ik aan niemand verraden.
Maar ze hebben wel mooi gedekoloniseerd voetbalquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nigeria kan er ook geen reet van.
Op zich wel goede spelers, maar sommige Afrikaanse landen begrijpen niet dat je ook iets als ‘tactiek’ nodig hebt.
Dieptepunt is Kameroen
Dit is een inclusief WK, net als dit forum.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik moet eerst wennen aan de vrouwelijke scheidsrechter. Waar is mijn geliefde conservatieve fifa gebleven?
Marokko in Qatar.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:23 schreef PzKpfw het volgende:
Wat is eigenlijk het verste dat een land uit Afrika ooit is gekomen op een WK Voetbal?
Zonder te zoeken gok ik op de kwartfinale van Ghanaquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:23 schreef PzKpfw het volgende:
Wat is eigenlijk het verste dat een land uit Afrika ooit is gekomen op een WK Voetbal?
Ik wist niet dat je Zombie zo schreefquote:
Keeper Suarez.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zonder te zoeken gok ik op de kwartfinale van Ghana
Schrik me een hoedquote:
Stukje Hannibalquote:
Een sombrero? Of een cowboyhoed?quote:
Schrik me m’n poepskequote:Op donderdag 18 juni 2026 18:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe zeggen ze dat in het Vlaams?
@:capuchon_jongen
Jaquote:
Heb je vakans?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wil wat meer mijn modfuncties gaan gebruiken.
Ik voorzie dit volgend jaar ook in de CLquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat ze degene die verantwoordelijk is voor de hydration breaks live gaan executeren tijdens het WK in Saudi Arabië
Geen gym vandaag?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die hydrateerde wat vrouwen zonder toestemming
Ah weekendquote:
ik verschiet mij een ongeluk/dood. Laat mijn grondige onderzoek zien.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:25 schreef Coco het volgende:
[..]
nou nou nouquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat ze degene die verantwoordelijk is voor de hydration breaks live gaan executeren tijdens het WK in Saudi Arabië
Oke.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uefa heeft al gezegd niet mee te zullen doen aan deze ongeinquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik voorzie dit volgend jaar ook in de CL
Oh ben je er zo eenquote:
Dus nou moet ik ineens juichen voor de UEFA?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Uefa heeft al gezegd niet mee te zullen doen aan deze ongein
Dit lijkt mij geen blijvertje, aangezien een groot deel van de CL-wedstrijden tijdens 0 tot 5 graden gespeeld gaan worden en het publiek veel minder Amerikaans is.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik voorzie dit volgend jaar ook in de CL
Dat ik alles goed in kaart hebquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Handen opwarmen breakquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit lijkt mij geen blijvertje, aangezien een groot deel van de CL-wedstrijden tijdens 0 tot 5 graden gespeeld gaan worden en het publiek veel minder Amerikaans is.
Eens, maar dit soort dingen zijn meestal iets wat er niet meer uitgaat als het er eenmaal is.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit lijkt mij geen blijvertje, aangezien een groot deel van de CL-wedstrijden tijdens 0 tot 5 graden gespeeld gaan worden en het publiek veel minder Amerikaans is.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Uefa heeft al gezegd niet mee te zullen doen aan deze ongein
Ik heb geen idee waar ze het over heeft.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Ik vrees dat dit de opmaat is naar wedstrijden met vier helften.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat is onmogelijkquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit de opmaat is naar wedstrijden met vier helften.
Eensquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:32 schreef Slobeend het volgende:
Best wel schandalig dat Nigeria achter dit Z-A in de kwalificatie is geëindigd.
Niet als het aan Infantiel ligt.quote:
Nee denk hooguit een WK dingetje.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit de opmaat is naar wedstrijden met vier helften.
Dit komt in SA gewoon weer terug ja.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:33 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee denk hooguit een WK dingetje.
Derde helft.quote:
Zelfs die krijgt de wiskundige regels niet verbogen.quote:
Om daarna in je kuit te bijten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je wat brokjes neerlegt laat hij je winnen
Jammer voor jou maar een helft hoeft niet per definitie het halve deel van iets te zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zelfs die krijgt de wiskundige regels niet verbogen.
Stukje vooruitgang.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:34 schreef Momo het volgende:
In Saudi Arabië zullen ze straks wel geen vrouwelijke scheids hebben.
Publiek gaat daar de hele wedstrijd springen als iemand aan het begin roept 'en wie niet springt die is homofiel'quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:34 schreef Momo het volgende:
In Saudi Arabië zullen ze straks wel geen vrouwelijke scheids hebben.
Oei, ik voel een 2x de helft discussie aankomenquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Jammer voor jou maar een helft hoeft niet per definitie het halve deel van iets te zijn.
Gelukkig is er een mod aanwezig.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oei, ik voel een 2x de helft discussie aankomen
Amai me klotenquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat stelt toch weer gerustquote:
Tegen Tsjechie EK2020 was ook al niet best.quote:
Dat klopt wel, maar ik krijg wel het idee dat de FIFA dit WK en met name het feit dat het in de USA is misbruikt voor extra centjes, maar dat het besef er ook wel is dat ze hier niet mee blijven wegkomen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eens, maar dit soort dingen zijn meestal iets wat er niet meer uitgaat als het er eenmaal is.
Het lijkt erop dat het nu anders is en dat is erg mooi
Ik heb 50% crew korting.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je het al over jouw vergoeding gehad met GGMM?
Wat ordinairquote:
Ik denk dat Oranje met beide van deze landen nog grote moeite zou hebben. We hebben echt zo weinig aanvallend vermogen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:38 schreef Gremen het volgende:
[..]
Tegen Tsjechie EK2020 was ook al niet best.
Twee wedstrijden daarvoor heeft Nederland ook al verloren van ze.
Kan je toch haast niet voorstellen als je ze nu ziet voetballen
Kan daar al geschaatst worden? Ik dacht dat het zo warm was daar?quote:
We wachten de eerste rode kaart geduldig af. Wellicht kan Tsjechië het wel tegen 10 spelers.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit was een prima 04:00 wedstrijd geweest.
Eigenlijk zijn alle wedstrijden vandaag en vannacht 04:00 wedstrijdenquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit was een prima 04:00 wedstrijd geweest.
Dit is een vrouwvriendelijk forum.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zouden ze scheids hebben moeten uitleggen wat buitenspel is?
Stukje ontwikkelingshulp nodig.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zuid-Afrika wil opbouwen zonder voetballers die daadwerkelijk kunnen voetballen, fantastisch.
Amstel reclame vibes.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand fluistert gewoon continu in haar oor wat ze moet doen. Die heeft verder echt geen ideequote:Op donderdag 18 juni 2026 18:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja, maar dat was waarschijnlijk 30 jaar geledenquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mexico Zuid-Korea wordt wel leuk denk ikquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alle wedstrijden vandaag en vannacht 04:00 wedstrijden
Ik heb anders goede hoop op Mexico - Zuid-Korea.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alle wedstrijden vandaag en vannacht 04:00 wedstrijden
Al besprokenquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb anders goede hoop op Mexico - Zuid-Korea.
Maarja.
TR gezet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Idd beetje zelfde uitslag als ENG-KROquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mexico Zuid-Korea wordt wel leuk denk ik
Zet je de wekker ervoor?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb anders goede hoop op Mexico - Zuid-Korea.
Maarja.
Croky Cupquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:43 schreef PzKpfw het volgende:
Op welk niveau schatten jullie de gemiddelde WK-wedstrijd? KKD?
Waarschijnlijk allang een drugsdealplek gewordenquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:44 schreef Coco het volgende:
Leuk feitje:
In 2004 opende Johan Cruijff persoonlijk de allereerste internationale Cruyff Court in de township Elandsdoorn.
We zien daar mooi de resultaten van
Ik heb niet de indruk dat Heracles Heracles hier hoge ogen zou gooien.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:43 schreef PzKpfw het volgende:
Dat zie ik Zuid-Korea wel winnen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mexico Zuid-Korea wordt wel leuk denk ik
Hoeveel % pressie?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was een uitstekende tactiek op OSM.
Heb je iets anders te doen dan?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die pot van 21 uur kun je ook wel overslaan denk ik.
Jij durft!quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik denk niet dat één van deze twee ploegen wereldkampioen gaat worden.
Die heb ik gemist.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is dat ik Ghana v Panama deels heb gezien, anders had ik dit tot de droevigste wedstrijd van het WK gebombardeerd.
Nog 2000 kcal te verbranden voor vandaag?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk vanavond nog even hardlopen.
Voor, na of tijdens de onweersbuien?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk vanavond nog even hardlopen.
Helaas werken de oude tactieken van weleer tegenwoordig helemaal niet meer goedquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor, na of tijdens de onweersbuien?
Zoveel heb ik nog niet op vandaag.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nog 2000 kcal te verbranden voor vandaag?
Geen die eet jijquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zoveel heb ik nog niet op vandaag.
Panama was zelfs beter las ik?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is dat ik Ghana v Panama deels heb gezien, anders had ik dit tot de droevigste wedstrijd van het WK gebombardeerd.
Ik dacht de chemtrails al gezien te hebben vandaag.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor, na of tijdens de onweersbuien?
quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nog 2000 kcal te verbranden voor vandaag?
Dus zo maken ze houtskool.quote:
Voorlopig heb ik Conference League vibes bij de meeste wedstrijden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:43 schreef PzKpfw het volgende:
Shit heb ik het weer verpest.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is een vrouwvriendelijk forum.
Met dit soort reacties kan je die FA-ambities wel in de ijskast zetten.
Die won Feyenoord bijna.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik Conference League vibes bij de meeste wedstrijden.
Daarom scoren veel Feyenoordersquote:
OSMquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voetballend hebben ze eigenlijk wel meer laten zien in de eerste helft.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Sporza kent geen genade voor Zuid-Afrika.
6-3-1 loer op de counter speelde ik altijd met volle verdediging. Zo heb ik ooit met FC DENDER ooit landskampioen geworden en menig topploegen punten afgesnoeptquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan wat of wie. Het plaatselijke badminton team?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Voetballend hebben ze eigenlijk wel meer laten zien in de eerste helft.
Ik wist niet dat die zich hadden geplaatst voor het WK Voetbal.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan wat of wie. Het plaatselijke badminton team?
Hij houdt z'n lach steeds inquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:57 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat Kieft met deze sukkels aan tafel moet zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |