Kweet niet Zuid Amerika is best groot met landen zoals Brazilië en Argentiniëquote:
Ik begrijp wel waarom @IkGeefEnkelLikes jou geen likes geeft.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kweet niet Zuid Amerika is best groot met landen zoals Brazilië en Argentinië
Naja er is minder reclame in de rust.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed dat de NPO hier de rechten van heeft ingekocht.
Voor mij is het heel positief want ik heb wel NPO Plus en geen TV-verbinding. Maar voor de meeste mensen vervalt de waarde wel van dat de publieke omroep dit uitzendt als ze reclames tijdens de waterpauzes uitzenden.
kon het maar proberenquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik begrijp wel waarom @:IkGeefEnkelLikes jou geen likes geeft.
Sowquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik begrijp wel waarom @:IkGeefEnkelLikes jou geen likes geeft.
Eigenlijk zou je een WK moeten hebben met 47 speelronden. en een heel groot klassement.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:11 schreef Makamba_ het volgende:
Ik denk dat Curaçao daadwerkelijk een stuk beter is dan Zuid-Afrika.
Geef ze geen ideeenquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je een WK moeten hebben met 47 speelronden. en een heel groot klassement.
Maar helaas tijdsgebrek
Alles op alles zetten.quote:
En in de tweede speelrondequote:
Hier nog eenquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet helaas ook toegeven dat ik gezwicht ben voor de Belg.
Ze hebben NIgeria onder zich gehouden, HOE KAN DATquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:11 schreef Makamba_ het volgende:
Ik denk dat Curaçao daadwerkelijk een stuk beter is dan Zuid-Afrika.
Curaçao ligt in centraal Amerika....quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:16 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ze hebben NIgeria onder zich gehouden, HOE KAN DAT
?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Curaçao ligt in centraal Amerika....
Hij probeert een grapje om een like te ontfutselen van @IkGeefEnkelLikesquote:
@IkGeefEnkelLikes beloont geen poseurs.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij probeert een grapje om een like te ontfutselen van @:ikgeefenkellikes
Zo is het.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:Ikgeefenkellikes beloont geen poseurs.
Nigeria kan er ook geen reet van.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:16 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ze hebben NIgeria onder zich gehouden, HOE KAN DAT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |