Hier idem. Opgegroeid met Nedved, Baros en Koller.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen ik een klein ventje was was Tsjechië de grote aartsrivaal.
Kan iemand uitleggen wat jouw functie is op je werk?quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen wat de functie van die tweede VAR-assistent is.
Bij Ueda spatte het spits zijn er wel vanaf in het eerste seizoen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ueda ging na drie seizoenen scoren.
Wellicht was Lingr dit seizoen ook de revelatie geweest.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Staat Jan koller niet in de basis en en waar is petr čech?
Zelfde functie als een co-piloot in het vliegtuig.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kort samengevat: de tweede VAR-assistent zit er puur om te zorgen dat beslissingen rondom buitenspel sneller en nauwkeuriger worden genomen, zodat de hoofd-VAR zijn handen vrij heeft voor het fysieke spelquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Koffie, broodjes, frisdrank, airco regelen, volume knopjes regelenquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb hier een verbindende functie.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan iemand uitleggen wat jouw functie is op je werk?
Ik krijg hier een heel ander beeld bij, maar oke.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Kort samengevat: de tweede VAR-assistent zit er puur om te zorgen dat beslissingen rondom buitenspel sneller en nauwkeuriger worden genomen, zodat de hoofd-VAR zijn handen vrij heeft voor het fysieke spel
Keept een uitstekend WK.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:59 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat vind ik maar een matige keeper
Wat ordinair.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik krijg hier een heel ander beeld bij, maar oke.
Bedankt voor de uitleg.
Dat was niet mijn vraag.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb hier een verbindende functie.
Oh, dan is het antwoord op jouw vraag als volgt:quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was niet mijn vraag.
Tenzij FOK! je werk is, maar dan heb ik een hoop andere vragen.
Ik moet helaas ook toegeven dat ik gezwicht ben voor de Belg.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:02 schreef Coco het volgende:
Ik kijk overigens uiteraard weer bij de Belg.
Dan heb ik geen verdere vragen en kunnen we dit gesprek afsluiten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, dan is het antwoord op jouw vraag als volgt:
Ja.
Ik zeg je wel erbij dat hij de 3e beste commentator is.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:02 schreef Coco het volgende:
Ik kijk overigens uiteraard weer bij de Belg.
Dat zegt heel veel over de NOS.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet helaas ook toegeven dat ik gezwicht ben voor de Belg.
Gelukkig.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heb ik geen verdere vragen en kunnen we dit gesprek afsluiten.
NOS heeft niet eens drie besten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zeg je wel erbij dat hij de 3e beste commentator is.
Doen de commentatoren ook gewoon verslag in België?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zeg je wel erbij dat hij de 3e beste commentator is.
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed dat de NPO hier de rechten van heeft ingekocht.quote:
Waar is de appelmoes?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Present met bord op schoot
[ afbeelding ]
Booth wordt gemist.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:07 schreef Zorro het volgende:
De verdediging van Zuid Afrika oogt wederom erg Broos
like gegeven.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:07 schreef Zorro het volgende:
De verdediging van Zuid Afrika oogt wederom erg Broos
En mensen hier maar trots doen met een like van IkGeefEnkelLikesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |