Dan heb ik geen verdere vragen en kunnen we dit gesprek afsluiten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, dan is het antwoord op jouw vraag als volgt:
Ja.
Ik zeg je wel erbij dat hij de 3e beste commentator is.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:02 schreef Coco het volgende:
Ik kijk overigens uiteraard weer bij de Belg.
Dat zegt heel veel over de NOS.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet helaas ook toegeven dat ik gezwicht ben voor de Belg.
Gelukkig.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heb ik geen verdere vragen en kunnen we dit gesprek afsluiten.
NOS heeft niet eens drie besten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zeg je wel erbij dat hij de 3e beste commentator is.
Doen de commentatoren ook gewoon verslag in België?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zeg je wel erbij dat hij de 3e beste commentator is.
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed dat de NPO hier de rechten van heeft ingekocht.quote:
Waar is de appelmoes?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Present met bord op schoot
[ afbeelding ]
Booth wordt gemist.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:07 schreef Zorro het volgende:
De verdediging van Zuid Afrika oogt wederom erg Broos
like gegeven.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:07 schreef Zorro het volgende:
De verdediging van Zuid Afrika oogt wederom erg Broos
En mensen hier maar trots doen met een like van IkGeefEnkelLikesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |