Dus zo maken ze houtskool.quote:
Voorlopig heb ik Conference League vibes bij de meeste wedstrijden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:43 schreef PzKpfw het volgende:
Op welk niveau schatten jullie de gemiddelde WK-wedstrijd? KKD?
Shit heb ik het weer verpest.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is een vrouwvriendelijk forum.
Met dit soort reacties kan je die FA-ambities wel in de ijskast zetten.
Die won Feyenoord bijna.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik Conference League vibes bij de meeste wedstrijden.
Daarom scoren veel Feyenoordersquote:
OSMquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was een uitstekende tactiek op OSM.
Voetballend hebben ze eigenlijk wel meer laten zien in de eerste helft.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Sporza kent geen genade voor Zuid-Afrika.
6-3-1 loer op de counter speelde ik altijd met volle verdediging. Zo heb ik ooit met FC DENDER ooit landskampioen geworden en menig topploegen punten afgesnoeptquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was een uitstekende tactiek op OSM.
Dan wat of wie. Het plaatselijke badminton team?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Voetballend hebben ze eigenlijk wel meer laten zien in de eerste helft.
Ik wist niet dat die zich hadden geplaatst voor het WK Voetbal.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan wat of wie. Het plaatselijke badminton team?
Hij houdt z'n lach steeds inquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:57 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat Kieft met deze sukkels aan tafel moet zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |