Die heb ik gemist.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is dat ik Ghana v Panama deels heb gezien, anders had ik dit tot de droevigste wedstrijd van het WK gebombardeerd.
Nog 2000 kcal te verbranden voor vandaag?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk vanavond nog even hardlopen.
Voor, na of tijdens de onweersbuien?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk vanavond nog even hardlopen.
Helaas werken de oude tactieken van weleer tegenwoordig helemaal niet meer goedquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was een uitstekende tactiek op OSM.
Jaquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor, na of tijdens de onweersbuien?
Zoveel heb ik nog niet op vandaag.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nog 2000 kcal te verbranden voor vandaag?
Geen die eet jijquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zoveel heb ik nog niet op vandaag.
Panama was zelfs beter las ik?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is dat ik Ghana v Panama deels heb gezien, anders had ik dit tot de droevigste wedstrijd van het WK gebombardeerd.
Ik dacht de chemtrails al gezien te hebben vandaag.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor, na of tijdens de onweersbuien?
quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nog 2000 kcal te verbranden voor vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |