Ik vrees dat dit de opmaat is naar wedstrijden met vier helften.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat ze degene die verantwoordelijk is voor de hydration breaks live gaan executeren tijdens het WK in Saudi Arabië
Dat is onmogelijkquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit de opmaat is naar wedstrijden met vier helften.
Eensquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:32 schreef Slobeend het volgende:
Best wel schandalig dat Nigeria achter dit Z-A in de kwalificatie is geëindigd.
Niet als het aan Infantiel ligt.quote:
Nee denk hooguit een WK dingetje.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit de opmaat is naar wedstrijden met vier helften.
Dit komt in SA gewoon weer terug ja.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:33 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee denk hooguit een WK dingetje.
Derde helft.quote:
Zelfs die krijgt de wiskundige regels niet verbogen.quote:
Om daarna in je kuit te bijten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je wat brokjes neerlegt laat hij je winnen
Jammer voor jou maar een helft hoeft niet per definitie het halve deel van iets te zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zelfs die krijgt de wiskundige regels niet verbogen.
Stukje vooruitgang.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:34 schreef Momo het volgende:
In Saudi Arabië zullen ze straks wel geen vrouwelijke scheids hebben.
Publiek gaat daar de hele wedstrijd springen als iemand aan het begin roept 'en wie niet springt die is homofiel'quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:34 schreef Momo het volgende:
In Saudi Arabië zullen ze straks wel geen vrouwelijke scheids hebben.
Oei, ik voel een 2x de helft discussie aankomenquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Jammer voor jou maar een helft hoeft niet per definitie het halve deel van iets te zijn.
Gelukkig is er een mod aanwezig.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oei, ik voel een 2x de helft discussie aankomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |