Heb je vakans?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wil wat meer mijn modfuncties gaan gebruiken.
Ik voorzie dit volgend jaar ook in de CLquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat ze degene die verantwoordelijk is voor de hydration breaks live gaan executeren tijdens het WK in Saudi Arabië
Geen gym vandaag?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die hydrateerde wat vrouwen zonder toestemming
Ah weekendquote:
ik verschiet mij een ongeluk/dood. Laat mijn grondige onderzoek zien.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe zeggen ze dat in het Vlaams?
@:capuchon_jongen
nou nou nouquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat ze degene die verantwoordelijk is voor de hydration breaks live gaan executeren tijdens het WK in Saudi Arabië
Oke.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uefa heeft al gezegd niet mee te zullen doen aan deze ongeinquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik voorzie dit volgend jaar ook in de CL
Oh ben je er zo eenquote:
Dus nou moet ik ineens juichen voor de UEFA?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Uefa heeft al gezegd niet mee te zullen doen aan deze ongein
Dit lijkt mij geen blijvertje, aangezien een groot deel van de CL-wedstrijden tijdens 0 tot 5 graden gespeeld gaan worden en het publiek veel minder Amerikaans is.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik voorzie dit volgend jaar ook in de CL
Dat ik alles goed in kaart hebquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Handen opwarmen breakquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit lijkt mij geen blijvertje, aangezien een groot deel van de CL-wedstrijden tijdens 0 tot 5 graden gespeeld gaan worden en het publiek veel minder Amerikaans is.
Eens, maar dit soort dingen zijn meestal iets wat er niet meer uitgaat als het er eenmaal is.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit lijkt mij geen blijvertje, aangezien een groot deel van de CL-wedstrijden tijdens 0 tot 5 graden gespeeld gaan worden en het publiek veel minder Amerikaans is.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Uefa heeft al gezegd niet mee te zullen doen aan deze ongein
Ik heb geen idee waar ze het over heeft.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |