Heb je vakans?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wil wat meer mijn modfuncties gaan gebruiken.
Ik voorzie dit volgend jaar ook in de CLquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat ze degene die verantwoordelijk is voor de hydration breaks live gaan executeren tijdens het WK in Saudi Arabië
Geen gym vandaag?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die hydrateerde wat vrouwen zonder toestemming
Ah weekendquote:
ik verschiet mij een ongeluk/dood. Laat mijn grondige onderzoek zien.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe zeggen ze dat in het Vlaams?
@:capuchon_jongen
nou nou nouquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat ze degene die verantwoordelijk is voor de hydration breaks live gaan executeren tijdens het WK in Saudi Arabië
Oke.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat ze degene die verantwoordelijk is voor de hydration breaks live gaan executeren tijdens het WK in Saudi Arabië
Uefa heeft al gezegd niet mee te zullen doen aan deze ongeinquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik voorzie dit volgend jaar ook in de CL
Oh ben je er zo eenquote:
Dus nou moet ik ineens juichen voor de UEFA?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Uefa heeft al gezegd niet mee te zullen doen aan deze ongein
Dit lijkt mij geen blijvertje, aangezien een groot deel van de CL-wedstrijden tijdens 0 tot 5 graden gespeeld gaan worden en het publiek veel minder Amerikaans is.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik voorzie dit volgend jaar ook in de CL
Dat ik alles goed in kaart hebquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Handen opwarmen breakquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit lijkt mij geen blijvertje, aangezien een groot deel van de CL-wedstrijden tijdens 0 tot 5 graden gespeeld gaan worden en het publiek veel minder Amerikaans is.
Eens, maar dit soort dingen zijn meestal iets wat er niet meer uitgaat als het er eenmaal is.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit lijkt mij geen blijvertje, aangezien een groot deel van de CL-wedstrijden tijdens 0 tot 5 graden gespeeld gaan worden en het publiek veel minder Amerikaans is.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Uefa heeft al gezegd niet mee te zullen doen aan deze ongein
Ik heb geen idee waar ze het over heeft.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |