Ik heb het algoritme om likes van @IkGeefEnkelLikes te vergaren inmiddels ontrafeld.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:Ikgeefenkellikes beloont geen poseurs.
Zoals van de cranberriesquote:
Ik moet eerst wennen aan de vrouwelijke scheidsrechter. Waar is mijn geliefde conservatieve fifa gebleven?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je een WK moeten hebben met 47 speelronden. en een heel groot klassement.
Maar helaas tijdsgebrek
Ik weet wie het isquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb het algoritme om likes van @:ikgeefenkellikes te vergaren inmiddels ontrafeld.
Maar dat ga ik aan niemand verraden.
Maar ze hebben wel mooi gedekoloniseerd voetbalquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nigeria kan er ook geen reet van.
Op zich wel goede spelers, maar sommige Afrikaanse landen begrijpen niet dat je ook iets als ‘tactiek’ nodig hebt.
Dieptepunt is Kameroen
Dit is een inclusief WK, net als dit forum.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik moet eerst wennen aan de vrouwelijke scheidsrechter. Waar is mijn geliefde conservatieve fifa gebleven?
Marokko in Qatar.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:23 schreef PzKpfw het volgende:
Wat is eigenlijk het verste dat een land uit Afrika ooit is gekomen op een WK Voetbal?
Zonder te zoeken gok ik op de kwartfinale van Ghanaquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:23 schreef PzKpfw het volgende:
Wat is eigenlijk het verste dat een land uit Afrika ooit is gekomen op een WK Voetbal?
Ik wist niet dat je Zombie zo schreefquote:
Keeper Suarez.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zonder te zoeken gok ik op de kwartfinale van Ghana
Schrik me een hoedquote:
Stukje Hannibalquote:
Een sombrero? Of een cowboyhoed?quote:
Schrik me m’n poepskequote:Op donderdag 18 juni 2026 18:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe zeggen ze dat in het Vlaams?
@:capuchon_jongen
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |