abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juni 2026 @ 18:37:43 #201
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221081321
Het lijkt bij Z.Afrika soms net of niemand de bal daar wil hebben :D
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 18:37:52 #202
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221081324
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:25 schreef Coco het volgende:

[..]
Hoe zeggen ze dat in het Vlaams?

@:capuchon_jongen
Amai me kloten
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  FOK!Fotograaf donderdag 18 juni 2026 @ 18:38:09 #203
842 Zorro
Z
pi_221081326
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:37 schreef Coco het volgende:

[..]
Gelukkig is er een mod aanwezig.
Dat stelt toch weer gerust :)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221081327
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:54 schreef DobbyDobby het volgende:
Never forget Tsjechie EK 2004 _O_ _O_
Tegen Tsjechie EK2020 was ook al niet best.
Twee wedstrijden daarvoor heeft Nederland ook al verloren van ze.

Kan je toch haast niet voorstellen als je ze nu ziet voetballen
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  donderdag 18 juni 2026 @ 18:38:34 #205
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221081329
quote:
6s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:30 schreef Zorro het volgende:

[..]
Eens, maar dit soort dingen zijn meestal iets wat er niet meer uitgaat als het er eenmaal is.

Het lijkt erop dat het nu anders is en dat is erg mooi :)
Dat klopt wel, maar ik krijg wel het idee dat de FIFA dit WK en met name het feit dat het in de USA is misbruikt voor extra centjes, maar dat het besef er ook wel is dat ze hier niet mee blijven wegkomen.

De UEFA heeft per definitie minder een machtspositie dan de FIFA door die Super League, dus die zullen sowieso wel wegblijven van dit soort onzin.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221081330
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:37 schreef Coco het volgende:

[..]
Gelukkig is er een mod aanwezig.
Heb je het al over jouw vergoeding gehad met GGMM?
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 18:39:09 #207
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221081335
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Heb je het al over jouw vergoeding gehad met GGMM?
Ik heb 50% crew korting.
What can change the nature of a man?
pi_221081337
Weah heya
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221081338
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:39 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik heb 50% crew korting.
Verwen jezelf maar goed!
pi_221081340
Zuid-Afrika wil opbouwen zonder voetballers die daadwerkelijk kunnen voetballen, fantastisch.
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 18:40:13 #211
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221081341
:G tabata
What can change the nature of a man?
pi_221081342
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:39 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Verwen jezelf maar goed!
Wat ordinair
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221081346
:G
  donderdag 18 juni 2026 @ 18:40:52 #214
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221081348
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:38 schreef Gremen het volgende:

[..]
Tegen Tsjechie EK2020 was ook al niet best.
Twee wedstrijden daarvoor heeft Nederland ook al verloren van ze.

Kan je toch haast niet voorstellen als je ze nu ziet voetballen
Ik denk dat Oranje met beide van deze landen nog grote moeite zou hebben. We hebben echt zo weinig aanvallend vermogen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  FOK!Fotograaf donderdag 18 juni 2026 @ 18:41:23 #215
842 Zorro
Z
pi_221081350
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:40 schreef Coco het volgende:
:G tabata
Kan daar al geschaatst worden? Ik dacht dat het zo warm was daar?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221081351
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wat ordinair
Jouw geest. Al gun ik @Coco dat verwennen op elk mogelijke manier
pi_221081353
Dit was een prima 04:00 wedstrijd geweest.
pi_221081354
Die Mbatha is een Thalente
  donderdag 18 juni 2026 @ 18:41:55 #219
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221081356
Nekvet.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221081357
Tetten. @Halcon
pi_221081358
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit was een prima 04:00 wedstrijd geweest.
We wachten de eerste rode kaart geduldig af. Wellicht kan Tsjechië het wel tegen 10 spelers.
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 18:42:36 #222
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221081361
Zouden ze scheids hebben moeten uitleggen wat buitenspel is?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  donderdag 18 juni 2026 @ 18:42:48 #223
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221081362
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit was een prima 04:00 wedstrijd geweest.
Eigenlijk zijn alle wedstrijden vandaag en vannacht 04:00 wedstrijden
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221081363
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zouden ze scheids hebben moeten uitleggen wat buitenspel is?
Dit is een vrouwvriendelijk forum.

Met dit soort reacties kan je die FA-ambities wel in de ijskast zetten.
  donderdag 18 juni 2026 @ 18:43:10 #225
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221081364
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zuid-Afrika wil opbouwen zonder voetballers die daadwerkelijk kunnen voetballen, fantastisch.
Stukje ontwikkelingshulp nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')