Amai me klotenquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe zeggen ze dat in het Vlaams?
@:capuchon_jongen
Dat stelt toch weer gerustquote:
Tegen Tsjechie EK2020 was ook al niet best.quote:
Dat klopt wel, maar ik krijg wel het idee dat de FIFA dit WK en met name het feit dat het in de USA is misbruikt voor extra centjes, maar dat het besef er ook wel is dat ze hier niet mee blijven wegkomen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eens, maar dit soort dingen zijn meestal iets wat er niet meer uitgaat als het er eenmaal is.
Het lijkt erop dat het nu anders is en dat is erg mooi
Ik heb 50% crew korting.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je het al over jouw vergoeding gehad met GGMM?
Wat ordinairquote:
Ik denk dat Oranje met beide van deze landen nog grote moeite zou hebben. We hebben echt zo weinig aanvallend vermogen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:38 schreef Gremen het volgende:
[..]
Tegen Tsjechie EK2020 was ook al niet best.
Twee wedstrijden daarvoor heeft Nederland ook al verloren van ze.
Kan je toch haast niet voorstellen als je ze nu ziet voetballen
Kan daar al geschaatst worden? Ik dacht dat het zo warm was daar?quote:
We wachten de eerste rode kaart geduldig af. Wellicht kan Tsjechië het wel tegen 10 spelers.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit was een prima 04:00 wedstrijd geweest.
Eigenlijk zijn alle wedstrijden vandaag en vannacht 04:00 wedstrijdenquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit was een prima 04:00 wedstrijd geweest.
Dit is een vrouwvriendelijk forum.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zouden ze scheids hebben moeten uitleggen wat buitenspel is?
Stukje ontwikkelingshulp nodig.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zuid-Afrika wil opbouwen zonder voetballers die daadwerkelijk kunnen voetballen, fantastisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |