SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven.. [/warning]
quote:Op donderdag 11 juni 2026 07:38 schreef ChildoftheStars het volgende: Goedemorgen
Netjes van twaalf tot zeven geslapen
'k Voel me zo een stuk beter Dadelijk naar de schilderclub. Wel zin in denk ik. Heel onaardig, maar er is één persoon waarvan ik altijd hoop dat diegene er niet is. Altijd zo onaardig tegen mij... Vanmiddag lekker niksen in mijn hobbykamer.
Speciaalquote:Op donderdag 11 juni 2026 07:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Prima toch!
En een speciaal nummer, deel 25 alweer
Negeren van de vrouw is onmogelijk. Als je haar negeert gaat ze schreeuwen en wordt ze boos...quote:Op donderdag 11 juni 2026 07:46 schreef qltel het volgende:
Alweer goed geslapen! Wat fijn!
En die persoon moet je maar gewoon negeren. Maar ja, dat is lastig, dat weet ik.
Prop in de mondquote:Op donderdag 11 juni 2026 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Negeren van de vrouw is onmogelijk. Als je haar negeert gaat ze schreeuwen en wordt ze boos...
Gewoon hopen dat ze er niet is
Vervelende mens..quote:Op donderdag 11 juni 2026 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Negeren van de vrouw is onmogelijk. Als je haar negeert gaat ze schreeuwen en wordt ze boos...
Gewoon hopen dat ze er niet is
Maar dan heeft toch iedereen er last van ? Hoeveel mensen zijn er normaliter aanwezig bij de meet van het clubje ?quote:Op donderdag 11 juni 2026 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Negeren van de vrouw is onmogelijk. Als je haar negeert gaat ze schreeuwen en wordt ze boos...
Gewoon hopen dat ze er niet is
Geef die kenau een douw!quote:Op donderdag 11 juni 2026 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Negeren van de vrouw is onmogelijk. Als je haar negeert gaat ze schreeuwen en wordt ze boos...
Gewoon hopen dat ze er niet is
Herkenbaar kan daar ook slecht tegen, hopelijk loopt de rest van de dag beterquote:Op donderdag 11 juni 2026 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tegengas is wel meer dan eens gegeven: schelden, boos worden, ellende.
En iedereen is welkom in het buurtcentrum, dus zij ook. Het is een strijd die ik niet durf te strijden. In mijn hoofd verzin ik de beste reacties, alleen het komt er nooit uit. Ze is gewoon niet helemaal normaal...
En balen, ik heb een kwartier staan wachten op de rest en niemand kwam. Ben maar afgedropen. Even een kop thee, de emoties laten zakken en dan boven bezig. Hier baal ik van. Wilde even sociaal zijn, had me helemaal voorbereid. Kan er slecht tegen als dagen anders lopen dan gepland. Zoveel stress nu.
Nu even rustig worden. Ik ben gefrustreerd... en in de stress...
quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:23 schreef Ole het volgende:
Ach lieverd toch! Wees niet te hard voor jezelf! Dit ligt echt niet aan jou zo te lezen
quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:39 schreef Lienekien het volgende:
Waarom kwam er dan niemand? Was het afgelast of verzet, hebben ze jou niet op de hoogte gebracht?
Het was klaarblijkelijk afgelast en gisteren nog gevraagd waar het was en toen kreeg ik te horen waar.quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:39 schreef Lienekien het volgende:
Waarom kwam er dan niemand? Was het afgelast of verzet, hebben ze jou niet op de hoogte gebracht?
quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:23 schreef Ole het volgende:
Ach lieverd toch! Wees niet te hard voor jezelf! Dit ligt echt niet aan jou zo te lezen
Dus of iemand had je toch een verkeerde locatie doorgegeven en/of de afgelasting was niet aan je doorgegeven.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was klaarblijkelijk afgelast en gisteren nog gevraagd waar het was en toen kreeg ik te horen waar.
Daar heb ik een tijd voor de deur gestaan. Was erg vreemd en ik snap ook niet waar en waarom het mis gegaan is
[..]
Ik heb het in de groep gegooid, de vraag, plus de "waar is iedereen"... Dus ze weten er allemaal van.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus of iemand had je toch een verkeerde locatie doorgegeven en/of de afgelasting was niet aan je doorgegeven.
Daar kun je achteraan gaan. Melden dat je voor een dichte deur stond en dat je je afvraagt wat er mis ging.
Niet te snel de conclusie trekken dat ze je er niet bij willen hebben. Wat ik ervan begrijp is het juist een groep waar iedereen welkom is.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb het in de groep gegooid, de vraag, plus de "waar is iedereen"... Dus ze weten er allemaal van.
maar het is wat het is zullen we maar zeggen
die dagen zijn er ook gewoon inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is ook prima als ik me even rot voel. Inmiddels is het klaar, ben ik rustiger.
Kan er gewoon slecht tegen als plannen veranderen. Put mijn eigen hoofd compleet uit (dus even gedut)
En morgen weer een dag![]()
Eerst even wat drinken en dan weer wat doen
Sommige dagen zijn je dag gewoon niet en dat heb ik vandaag
quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tegengas is wel meer dan eens gegeven: schelden, boos worden, ellende.
En iedereen is welkom in het buurtcentrum, dus zij ook. Het is een strijd die ik niet durf te strijden. In mijn hoofd verzin ik de beste reacties, alleen het komt er nooit uit. Ze is gewoon niet helemaal normaal...
En balen, ik heb een kwartier staan wachten op de rest en niemand kwam. Ben maar afgedropen. Even een kop thee, de emoties laten zakken en dan boven bezig. Hier baal ik van. Wilde even sociaal zijn, had me helemaal voorbereid. Kan er slecht tegen als dagen anders lopen dan gepland. Zoveel stress nu.
Nu even rustig worden. Ik ben gefrustreerd... en in de stress...
Succes en sterkte en eetsmakelijkquote:Op donderdag 11 juni 2026 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
die dagen zijn er ook gewoon inderdaad.
Ben de hele dag al aan het leren, totaal mijn ding niet meer en ben er nu dan ook helemaal klaar mee
maar even een chinees kippensoepje maken zo
quote:
Dit is toch geweldig!!!quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Succes en sterkte en eetsmakelijk
[..]
-------------
Vandaag wel lekker zitten haken, nu even pauze. Half zes koken en dan zien of ik wil haken of hangen. Denk het laatste.
Morgen lekker een vrije dagen dan een druk weekend, wel leuk.
Onderdeel van een project. Dit zijn nummer zeven en acht. Nummer negen zit op de naald
[ afbeelding ]
Awwww.... wat een lieve popjes.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Succes en sterkte en eetsmakelijk
[..]
-------------
Vandaag wel lekker zitten haken, nu even pauze. Half zes koken en dan zien of ik wil haken of hangen. Denk het laatste.
Morgen lekker een vrije dagen dan een druk weekend, wel leuk.
Onderdeel van een project. Dit zijn nummer zeven en acht. Nummer negen zit op de naald
[ afbeelding ]
Echt ik kan me dat niet voorstellen dat het aan jou ligtquote:Op donderdag 11 juni 2026 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ulch, rot dag. Typ een heel bericht en dan per ongeluk op reset drukken
Komt erop neer dat ik me weer voel zoals ik me voelde toen ik jong was: gepest en buitengesloten. Ik voel me verdrietig en rot en eenzaam. Dacht goed in de groep te liggen, maar ja... ze mogen me blijkbaar toch niet
En ja... zal vast wel weer eens een ongelukje wezen. Alleen dit soort ongelukjes zijn me vaak zat gebeurd. Ik lig nooit goed in groepen. Ik ben te vreemd, te raar, te anders. Ik haat mezelf erom, maar het lukt me ook niet om anders te doen en zijn. Hoe hard ik ook mijn best doe.
En ja, ik heb een G-schema gemaakt en die maakt me enkel verdrietiger. Ja, ik weet wat ik nu denk en voel, maar alsnog... het maakt het nu niet beter.
Een ja, dit is veel geblaat en zelfmedelijden, maar ik moet het even kwijt. Kan er verder nergens over miepen en het zit me heel hoog. Zit enorm te slikken en tranen weg te ademen.
Dit is echt geen leuke dag... Om half elf maar gaan haken... maar bah... wat voel ik me slecht nu
Oh wat schattig die popjesquote:Op donderdag 11 juni 2026 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Succes en sterkte en eetsmakelijk
[..]
O
-------------
Vandaag wel lekker zitten haken, nu even pauze. Half zes koken en dan zien of ik wil haken of hangen. Denk het laatste.
Morgen lekker een vrije dagen dan een druk weekend, wel leuk.
Onderdeel van een project. Dit zijn nummer zeven en acht. Nummer negen zit op de naald
[ afbeelding ]
Wat een geweldig leuke poppetjes! Zeker die met die appel aan zijn hoed.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Succes en sterkte en eetsmakelijk
[..]
-------------
Vandaag wel lekker zitten haken, nu even pauze. Half zes koken en dan zien of ik wil haken of hangen. Denk het laatste.
Morgen lekker een vrije dagen dan een druk weekend, wel leuk.
Onderdeel van een project. Dit zijn nummer zeven en acht. Nummer negen zit op de naald
[ afbeelding ]
Fijn dat je goed geslapen hebtquote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Dank jullie wel voor de complimenten![]()
Na de renovatie zet ik ze in toerbeurten neerVier keer per jaar even wisselen, want het begint een beetje veel te worden
en ik kan wegdoen nog niet over mijn hart verkrijgen
Hier prima geslapen. Lager al vroeg in, maar wel uitgerust wakker.
Kop koffie en ontbijt erin. Dus zo maar beginnen aan de dag
Appelen nog wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank julliehier een prima dag
@:Iceage ja dat maakt wel verschil. Geen hoofdpijn meer en wat meer motivatie om dingen te doen, mits ik niet te druk ben met emoties op afstand houden
Nu even lunchpauze en dan weer bezig.
Eten is gewoon normaal nu:
O. kwark met fruit
L. twee boterhammen met hartig beleg
D. gewoon een berg groente, eiwitten en koolhydraten (met hoeveelheden van een diëtist me ooit gegeven heeft, wel wat meer groentes trouwens, ben een soort menselijk konijn)
En als ik trek krijg op de dag eet ik een appel (of ander soort fruit wat ik in huis heb, nu toevallig appelen)
Spelen met taal!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:19 schreef Ole het volgende:
Ik heb soort van 'omgekeerd ' eetprobleem. Is voor mij ook beter om op tijd te eten en zo.
En joh! Vind het gewoon interessant dingen met taal!
Zo is dat. Wie appelen vaart, die appelen eet.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
oh... had geen problemen verwacht rondom het woord appelen
alleen het zijn toch ook aardappelen, sinaasappelen en dus ook gewone appelen?
'k Heb het ook opgezocht en ik mag het lekker gebruiken![]()
Goedemorgen! Klinkt als een heel eind reizen voor je, maar als het leuk is dan heb je groot gelijk dat je dat ervoor over hebt. Fijne dag en een goede reis!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vroeg, maar moet om vijf voor half negen naar de bus. Afgesproken om even thee te drinken bij vrienden in Apeldoorn. En ik kan niet tegen snel opstaan.
Wel erg veel zin in
Half negen de deur uit en twaalf uur bij hen de deur inquote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:29 schreef qltel het volgende:
[..]
Goedemorgen! Klinkt als een heel eind reizen voor je, maar als het leuk is dan heb je groot gelijk dat je dat ervoor over hebt. Fijne dag en een goede reis!
(Ik ga vandaag appelbomen uitdelen aan mensen die graag een boom willen voor https://mehrbaeume.jetzt/ / https://meerbomen.nu/ )
Goeie zaak. Succes!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:29 schreef qltel het volgende:
[..]
(Ik ga vandaag appelbomen uitdelen aan mensen die graag een boom willen voor https://mehrbaeume.jetzt/ / https://meerbomen.nu/ )
Goedemorgen CotSquote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vroeg, maar moet om vijf voor half negen naar de bus. Afgesproken om even thee te drinken bij vrienden in Apeldoorn. En ik kan niet tegen snel opstaan.
Wel erg veel zin in
Goedemorgen en goede reis!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vroeg, maar moet om vijf voor half negen naar de bus. Afgesproken om even thee te drinken bij vrienden in Apeldoorn. En ik kan niet tegen snel opstaan.
Wel erg veel zin in
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vroeg, maar moet om vijf voor half negen naar de bus. Afgesproken om even thee te drinken bij vrienden in Apeldoorn. En ik kan niet tegen snel opstaan.
Wel erg veel zin in
Dan heb je nu verdiend toch!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
Thuis
Zo wat eten en koffie
Ben kapot nu joh
Was wel een super leuke dag
Kan me gezinsleven altijd zo slecht voorstellen en voelt altijd een beetje raar, doch gezellig aan.
Wel veel prikkels
Hoe lang ben je onderweg ?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
Thuis
Zo wat eten en koffie
Ben kapot nu joh
Was wel een super leuke dag
Kan me gezinsleven altijd zo slecht voorstellen en voelt altijd een beetje raar, doch gezellig aan.
Wel veel prikkels
Ja, de mentale beentjes in de lucht iigquote:
Van deur tot deur, incl overstaptijden, zeg zo'n zeven uur wat ik snel berekend hebquote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe lang ben je onderweg ?
Alleen dat al lijkt me enorm vermoeiend !
Amersfoortquote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, de mentale beentjes in de lucht iig
[..]
Van deur tot deur, incl overstaptijden, zeg zo'n zeven uur wat ik snel berekend heb
Edit: moest op Amersfoort lang wachten, twee keer een half uur, zodoende
En ik moet van mijn huis op het station komen en vanaf het station ook weer naar huis en zo
Je kan ook met veel overstappen een route nemen, maar dat scheelt amper wat en geeft me wel veel stress. Liever één overstap en langer bezig dan twee of drie overstappen en nadenken en panikeren. Dit soort dingen geven bij buiten proportioneel veel stressquote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Amersfoort![]()
Om in Apeldoorn te komen.
Oh zo herkenbaar! Doe ik ook hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je kan ook met veel overstappen een route nemen, maar dat scheelt amper wat en geeft me wel veel stress. Liever één overstap en langer bezig dan twee of drie overstappen en nadenken en panikeren. Dit soort dingen geven bij buiten proportioneel veel stress
Snap ikquote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je kan ook met veel overstappen een route nemen, maar dat scheelt amper wat en geeft me wel veel stress. Liever één overstap en langer bezig dan twee of drie overstappen en nadenken en panikeren. Dit soort dingen geven bij buiten proportioneel veel stress
Trein naar Apeldoorn of naar Zwolle en dan de bus is volgens mij redelijk goed te doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Snap ik
Wist niet dat het zo slecht geregeld was
Qua openbaar vervoer
Hopelijk vandaag een dag van ontspanning en ontlading.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
Thuis
Zo wat eten en koffie
Ben kapot nu joh
Was wel een super leuke dag
Kan me gezinsleven altijd zo slecht voorstellen en voelt altijd een beetje raar, doch gezellig aan.
Wel veel prikkels
Hoezo "zo slecht"?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Snap ik
Wist niet dat het zo slecht geregeld was
Qua openbaar vervoer
Je beschrijft alles primaquote:Op zondag 14 juni 2026 15:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry beetje moe vandaag, daarom nog niks gezegd
De reis is op zich prima te doen, maar het kost me gewoon extreem veel energie en stress. Ligt geheel aan mij, alleen het is voor mij echt een groot ding. Doe het met liefde voor hen, de mensen waarvan ik het meest houd, alleen ik ben de rest van deze week weinig waard meer
Net even geprobeerd te haken, ging met frisse tegenzin. Het is zondag na een heftige dag (niet alleen de reis, alleen ineens in een huishouden van twee kleine kinderen en besties is gewoon heel erg veel prikkels incl de reis). Dus ik zit nu lekker achter mijn laptop. Dan maar niet nuttig, het lukt me echt niet.
Het enige dat echt moet is om half zes koken, afwassen, keuken net maken. Morgen nog een bijkomdagje. Dinsdag clubje en boodschappen.
Over boodschappen gesproken. Altijd eens per week, maar ik merk dat het moeilijk is met overzicht houden. Dus ik ga nu twee keer per week. Disndag na clubje en vrijdag. Dinsdag Albert Hein, vrijdag Lidl. Even zien hoe dat bevalt![]()
Als er maar een systeem in zit
Vanavond lekker voetbal kijken. Boeit me amper wat, gewoon achtergrondgeluid tijdens het lezenBoekje en tijdschriften (Historia, Quest en zo. Ben met de meeste dingen zuinig, maar hier heb ik bewust een budget voor. De één rookt, de ander heeft een huisdier en ik koop eens per maand twee blaadjes).
Zo... weer een onsamenhangend verhaal. Excuses, hoofd zit er vol en is er moe en is erg chaotisch
Eens. Ook ik kon het prima volgen en begrijpen.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je beschrijft alles prima
Ik vind het niet onsamenhangend hoor
Welke boeken ben je aan het lezen?quote:Op maandag 15 juni 2026 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo!
Fok deed vanochtend moeilijk, dus even wachten tot dat voorbij was
Ben wel super productief geweest. Gehaakt en twee schilderdingen. Over dat laatste ben ik absoluut niet tevreden, maar dat was experimenteren met nieuwe dingen. Je kan niet altijd zes gooien
Nu best moe, dus even pauze houden. Kan niet wachten tot het na het eten is en ik op de bank kan ploffen en uren lezen. Heb twee zulke goede boeken op het moment. Alleen lezen is voor de avond en niet voor de middag
Nu eerst even koffie en thee en rust. Na de lunch wel weer bezig gaan in mijn hobbykamer. Denk ik... ben zo productief geweest dat ik nu wat gedemotiveerd ben verder te gaan.
In bed:quote:
Goed bezig jijquote:Op maandag 15 juni 2026 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo!
Fok deed vanochtend moeilijk, dus even wachten tot dat voorbij was
Ben wel super productief geweest. Gehaakt en twee schilderdingen. Over dat laatste ben ik absoluut niet tevreden, maar dat was experimenteren met nieuwe dingen. Je kan niet altijd zes gooien
Nu best moe, dus even pauze houden. Kan niet wachten tot het na het eten is en ik op de bank kan ploffen en uren lezen. Heb twee zulke goede boeken op het moment. Alleen lezen is voor de avond en niet voor de middag
Nu eerst even koffie en thee en rust. Na de lunch wel weer bezig gaan in mijn hobbykamer. Denk ik... ben zo productief geweest dat ik nu wat gedemotiveerd ben verder te gaan.
Ik moet afleren om al mijn energie in de ochtend eruit te gooien. Ben echt op nuquote:
Je komt er wel.quote:Op maandag 15 juni 2026 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet afleren om al mijn energie in de ochtend eruit te gooien. Ben echt op nu
Was sowieso nog erg moe van zaterdag
Maar goed... zo eerst even een broodje eten en thee drinken.
Rust momentjes zijn ook belangrijkquote:Op maandag 15 juni 2026 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet afleren om al mijn energie in de ochtend eruit te gooien. Ben echt op nu
Was sowieso nog erg moe van zaterdag
Maar goed... zo eerst even een broodje eten en thee drinken.
Oh, dat is fijn dat ze even langskomen om te bespreken hoe alles gaat. Dat geeft jou vast en zeker minder stress.quote:Op maandag 15 juni 2026 16:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Werd wakker met in mijn mail een afspraak met de verhuizers. Die komen binnenkort. Dat is wel fijn. Gewoon om de hoe, wat en wanneer te bespreken. ik hoop augustus, dan ben ik begin oktober op zijn laatst weer thuisdan zit ik zonder stress kerstspullen uit te stallen in november
Wel vervelend dat je slecht geslapen hebt (en nog vervelender is die vieze kwark). Veel succes en plezier bij het clubje!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 07:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Slecht geslapen vannacht, dadelijk wel een clubje en daarna naar de AH
Nu eerst rustig opstarten(en hele vieze kwark wegwerken).
Goden wat ben ik moe
Je hebt van die smaakjes die je kunt toevoegenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 07:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Slecht geslapen vannacht, dadelijk wel een clubje en daarna naar de AH
Nu eerst rustig opstarten(en hele vieze kwark wegwerken).
Goden wat ben ik moe
Dank je voor de tipquote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt van die smaakjes die je kunt toevoegen
Die ook nog eens goed voor je zijn
Is dat een idee ?
Op dit moment geeft het alleen veel meer stress. Echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2026 07:52 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, dat is fijn dat ze even langskomen om te bespreken hoe alles gaat. Dat geeft jou vast en zeker minder stress.
[..]
Wel vervelend dat je slecht geslapen hebt (en nog vervelender is die vieze kwark). Veel succes en plezier bij het clubje!
Misschien kun je er iets van maken?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik lust graag kwark, maar niet die van de Lidl. Dat is net kleibrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan voel ik al minder motivatie. Naja, die is er wel, maar je begrijpt me wel. Alleen er is een vriendin die ervan weet. En die verkondigt zo duidelijk dat ze het een onzinnige oefening vindt. Ze begrijpt het probleem niet. Het is lastig om haar dingen niet te vertellen, omdat ze wil dingen vraagt. Alleen ze schoffelt therapie zo vaak onderuit. En ik weet dat mijn psych gelijk heeft, alleen het is gemakkelijker om met die vriendin mee te gaan in de "het is onzin".
Eigenlijk weet ik niet of ze een leuke kennis is ipv vriendin. Moet zo selectief delen bij haar, en vindt veel dingen op emotioneel vlak onzin bij mij... Het is altijd afwegen wat ik zeg, want anders schoffelt ze het weg.
En een slaappil is ook geen optie, want ik wil mezelf niet verdoven voor de oefening aan... Dus ik hoop dat ik de discipline op kan brengen om straks naar bed te gaan en ik hoop dat ik ondanks de spanning wel kan slapen.
'k Ben een beetje gefrustreerd
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zie verschrikkelijk tegen morgen op en wil daarom niet gaan slapen
Heb dan een oefening van de psych op de planning staan waar ik geen zin in heb. Begrijp waarom het moet, maar poeh...1 - praat over je angst met je psych, ze laat je echt niet naar huis gaan als ze denkt dat jij jezelf kwaad wilt doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan voel ik al minder motivatie. Naja, die is er wel, maar je begrijpt me wel. Alleen er is een vriendin die ervan weet. En die verkondigt zo duidelijk dat ze het een onzinnige oefening vindt. Ze begrijpt het probleem niet. Het is lastig om haar dingen niet te vertellen, omdat ze wil dingen vraagt. Alleen ze schoffelt therapie zo vaak onderuit. En ik weet dat mijn psych gelijk heeft, alleen het is gemakkelijker om met die vriendin mee te gaan in de "het is onzin".
Eigenlijk weet ik niet of ze een leuke kennis is ipv vriendin. Moet zo selectief delen bij haar, en vindt veel dingen op emotioneel vlak onzin bij mij... Het is altijd afwegen wat ik zeg, want anders schoffelt ze het weg.
En een slaappil is ook geen optie, want ik wil mezelf niet verdoven voor de oefening aan... Dus ik hoop dat ik de discipline op kan brengen om straks naar bed te gaan en ik hoop dat ik ondanks de spanning wel kan slapen.
'k Ben een beetje gefrustreerd
2- zet een pot thee
3- kan die 'vriendin' niet even hier op FOK! komen?![]()
Zonder grap, wat zij doet kan echt niet en is verre van OK. Stop met delen met haar, ook al is dat erg moeilijk. Ze maakt je alleen maar onzeker ook al weet je dat ze poep praat.
Is er iets naast slaapmedicatie wat je kan doen om je makkelijker in slaap te laten vallen?Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 - praat over je angst met je psych, ze laat je echt niet naar huis gaan als ze denkt dat jij jezelf kwaad wilt doen
2- zet een pot thee
3- kan die 'vriendin' niet even hier op FOK! komen?![]()
Zonder grap, wat zij doet kan echt niet en is verre van OK. Stop met delen met haar, ook al is dat erg moeilijk. Ze maakt je alleen maar onzeker ook al weet je dat ze poep praat.
Is er iets naast slaapmedicatie wat je kan doen om je makkelijker in slaap te laten vallen?
Mijn vriendinnen en ik zijn het zo vaak over dingen oneens. Dat is goed, dat is prima en dat is verrijkend. Alleen dit gaat over therapeutische oefeningen die ik moet doen. En zonder argumenten zorgverlening wegwuiven is gewoon niet oké. Onderbouw je dan op zijn minst en als ik daarom vraag krijg ik enkel een: ik vind dit een rare oefening. En ook met doorvragen komt er niet meer uit.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Of ze heeft gelijk met wat ze zegt, of ze heeft het niet. Jij denkt ondanks dat je weet dat je niet 100% normaal nadenkt om het zo maar te zeggen dat zij geen echte vriendin is. Voor mij klinkt zij als de laatste persoon die in het echte leven nog om je geeft maar dat je het niet eens kan zijn met wat ze zegt. Ik zou haar juist wat meer krediet geven als ze nog steeds aan je zijde is ondanks al je, dingen.
Ligt het aan mij of is dit een heel vreemde post?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Of ze heeft gelijk met wat ze zegt, of ze heeft het niet. Jij denkt ondanks dat je weet dat je niet 100% normaal nadenkt om het zo maar te zeggen dat zij geen echte vriendin is. Voor mij klinkt zij als de laatste persoon die in het echte leven nog om je geeft maar dat je het niet eens kan zijn met wat ze zegt. Ik zou haar juist wat meer krediet geven als ze nog steeds aan je zijde is ondanks al je, dingen.
Nee hoor. Ligt niet aan jou.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dit een heel vreemde post?
Rare post omdat het niet een standaard reactie is inderdaad. Weer niemand die er inhoudelijk op wil ingaan omdat het gewoon correct is. Bashen is gemakkelijk, iets beargumenteren een stuk moeilijkerquote:
Over de rug van CotS babbelen die lekker ligt te lezen of te slapen gaan we niet doen vanavond.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Rare post omdat het niet een standaard reactie is inderdaad. Weer niemand die er inhoudelijk op wil ingaan omdat het gewoon correct is. Bashen is gemakkelijk, iets beargumenteren een stuk moeilijker
Nu doe je net alsof ik verkeerd reageerde.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Over de rug van CotS babbelen die lekker ligt te lezen of te slapen gaan we niet doen vanavond.
Die discussie ga ik niet aan, klachten of feedback in de feedback. En ik ga vanavond (denk ik) niet in discussiequote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:53 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof ik verkeerd reageerde.
Dank je wel!quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:32 schreef Nijna het volgende:
Succes vanmiddag met die oefening @:Child!
Lijkt me best wel spannend, maar wel mooi dat de psych dan naar jou toe komt om je te helpen! Klinkt wel als een soort gecontroleerde situatie en dat lijkt me nou een mooie tussenstap naar zelf doen tzt.
Ik hoop dat het je wat vertrouwen gaat geven in dat je dit soort dingen (aan)kan!
![]()
Kijk deze dame eens verstandig zijnquote:Op woensdag 17 juni 2026 07:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Naja het verdedigen van cognitie is geen doen. Ja ik ben universitair geschoold. Ja ik heb een breed spectrum aan interesses. En verder wordt het zo een wellis-nietus-verhaal.
Daarnaast denk ik dat mijn energie niet hoeft te gaan naar iemand die dingen roept omdat hij me niet mag. Niet iedereen hoeft je te mogen. Al zou ik het waarderen dan genegeerd te worden. Zeker in dit topic.
Anyway nu gewoon weer rustig bezig. Prima nacht gehad. Vanmiddag om drie uur pas bezig met die opdracht.
Trots op jou!quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh... het zelfstandig huilen is gelukt. Heb twee uur zitten huilen. Één uur alleen. Daarna kwam de psych hier en toen heeft zij er een uur en vijftien minuten erover gedaan om mij er weer uit te krijgen
Ben zo moe nu
En hoofdpijn
Thee drinken nu, afleiding zoeken en bijkomen
Na het eten lekker haken denk ikmaar eerst even thee drinken en paracetamol slikken
Zit helemaal te trillen/rillen van alle emoties. Alleen het is ergens ook wel een opluchting
Ik vind dat je het goed gedaan hebt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh... het zelfstandig huilen is gelukt. Heb twee uur zitten huilen. Één uur alleen. Daarna kwam de psych hier en toen heeft zij er een uur en vijftien minuten erover gedaan om mij er weer uit te krijgen
Ben zo moe nu
En hoofdpijn
Thee drinken nu, afleiding zoeken en bijkomen
Na het eten lekker haken denk ikmaar eerst even thee drinken en paracetamol slikken
Zit helemaal te trillen/rillen van alle emoties. Alleen het is ergens ook wel een opluchting
Veel succes met chillen. Dat gaat je lukken!quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Best heftige middag en nu avond idd. Het valt me enorm mee dat ik mezelf geen pijn heb gedaan. Ze kwam op het goede moment
Op dit moment echt helemaal af en nog steeds emotioneel. Al zoek ik het nu niet op. Hoeft ook niet
Morgen belt ze om te checken hoe de avond (deze avond dus) gegaan is.
Nu in mijn luie stoel, laptop op schoot. Boekjes straks erbij
Echt even proberen rustig te worden
Ben hier zo slecht in...
Moet ook meer delen over herinneringen. Ook als het me laat huilen of juist daarom
Maar goed... nu chillen
Alles op zijn tijdquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Best heftige middag en nu avond idd. Het valt me enorm mee dat ik mezelf geen pijn heb gedaan. Ze kwam op het goede moment
Op dit moment echt helemaal af en nog steeds emotioneel. Al zoek ik het nu niet op. Hoeft ook niet
Morgen belt ze om te checken hoe de avond (deze avond dus) gegaan is.
Nu in mijn luie stoel, laptop op schoot. Boekjes straks erbij
Echt even proberen rustig te worden
Ben hier zo slecht in...
Moet ook meer delen over herinneringen. Ook als het me laat huilen of juist daarom
Maar goed... nu chillen
Je doet het prima CotS, geniet van je dagquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Slapen viel me mee. Alleen ben nog wel steeds moe. Gisteren heeft toch wel erin gehakt. Ik was ook zo overstuur
En nog steeds is het niet helemaal klaar. Niet gek, maar wel stom. Ik word nog gebeld door de psych, dat vind ik wel fijn
Nu eerst rustig opstarten. Als mijn koffie op is ga ik even haken nog denk ik. Geen zin om tot half elf achter de laptop te zitten. Of misschien wel, eens zien
Ben wel blij dat het weer mooi weer is en even blijft. Doet mij goed en hopelijk trekt het ook mijn stemming met de temperatuur omhoog
Ja... klopt... gewone tijd maar in bed gaan liggen en vrij lang wakker geweest, maar uiteindelijk wel geslapenquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:23 schreef Ole het volgende:
Het is een heftige dag geweest. Hoop dat je wat rust en slaap krijgt. Slaap doet een mens goed![]()
En anders proberen toch te ontspannen. Is makkelijk gezegd weet ik hoor!
Dank je welquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je doet het prima CotS, geniet van je dag
Komt goed! Alleen even vergaderen en bellen met de psych. Verder gewoon lekker aan de hobbel en hobbyquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:50 schreef Nijna het volgende:
Niet gek dat je nog zo moe bent, klinkt als een heel intensieve dag gisteren!
Rustig aan maar vandaag
Goedemorgenquote:
Mooi, je komt al lekker in je slaapritme. Volhouden zo! En verstandig om om 8 uur boodschappen te gaan doen. Het wordt heet vandaag. Bij jou in het noorden misschien minder heet dan hier, maar toch.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen lieve iedereen
Wauw zonder moeite wakker geworden. Nu eerst koffie drinken en dan direct om acht uur boodschappen doen. Dan hobby, waarna begeleider komt. En daarna jurk aan gelukkig
Mijn benen voelen nu al warm aan
Volgende week behandelplanbespreking en dat vind ik altijd zo spannend. Dus daar gaan we mij op voorbereiden.
Eigenlijk wil ik die begeleider de feedback geven straks dat hij me overschat vaak
Dat vind ik best wel eng. Zij mogen mij feedback geven, dus ik vind dat ik ook wel iets mag benoemen, toch? EN dit is niet echt een belediging denk ik
Verder vandaag lekker rustig aan.
Het is hier nu zevenentwintig graden en wordt nog warmer, dus ook erg warm hierquote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:10 schreef qltel het volgende:
[..]
Mooi, je komt al lekker in je slaapritme. Volhouden zo! En verstandig om om 8 uur boodschappen te gaan doen. Het wordt heet vandaag. Bij jou in het noorden misschien minder heet dan hier, maar toch.
Ja... het is gewoon een lastige. Ik uit me niet snel, alleen het is irritant wanneer iemand je constant verkeerd inschat. Dus ik ga het straks proberenquote:En wat mij betreft mag je feedback geven, hoor. En ik denk dat de begeleider dat ook prima vind, dan kan ze daarmee rekening houden. Ik zou het dus doen. Als je ergens mee zit, uit het..
Veel succes vandaag!
Naja... het is iig een goede oefeningquote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:45 schreef Iceage het volgende:
Hoi, Fijne dag Child en u allen.
Uiteraard mag je feedback geven, Ik denk dat dat juist gewaardeerd wordt.![]()
@:qltel Ik ben ook tegen 8 u bij de Aldi, Jumbo en als 1e bij de combi in Bunde (Dtslnd) geweest.(Nog lekker heel rustig) Het is hier in het noorden ook al goed warm hoor
Al helemaal in de auto.
Ik durfde het niet aan te gevenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:08 schreef Nijna het volgende:
Hoe is het gegaan met aangeven bij de begeleider?
Hier ook warm, bah.
quote:
Jaaaaaquote:
Hier komt een flinke bui aanquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik durfde het niet aan te geven
Net zoals ik niks durf te zeggen over het feit dat hij nog nooit op tijd is geweest...
Hopelijk dinsdag wel bij het bespreken van het behandelplan
[..]
[..]
Jaaaaa
Wel even gehaakt nog, en gegamedMijn "koele" woonkamer is 27 graden nu
slaapkamer en hobbykamer is nu echt een klap in het gezicht... Slapen gaat wel even duren vrees ik
Ooooh gezellig. Hier geen wolkje aan de luchtquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier komt een flinke bui aan
Slapen met dit weer is niet ideaal inderdaadquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik durfde het niet aan te geven
Net zoals ik niks durf te zeggen over het feit dat hij nog nooit op tijd is geweest...
Hopelijk dinsdag wel bij het bespreken van het behandelplan
[..]
[..]
Jaaaaa
Wel even gehaakt nog, en gegamedMijn "koele" woonkamer is 27 graden nu
slaapkamer en hobbykamer is nu echt een klap in het gezicht... Slapen gaat wel even duren vrees ik
We zien het aankomenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh gezellig. Hier geen wolkje aan de lucht
Zo herkenbaar...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik durfde het niet aan te geven
Net zoals ik niks durf te zeggen over het feit dat hij nog nooit op tijd is geweest...
Hopelijk dinsdag wel bij het bespreken van het behandelplan
Misschien lukt het dan wel, maar ik hik hier al zolang tegen aanquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:17 schreef Nijna het volgende:
[..]
Zo herkenbaar...
Dinsdag nieuwe ronde, nieuwe kansen
Echt lastig feedback geven! Maar wellicht kun je het ook zien als een oefening of zo. Achteraf ben je waarschijnlijk blij. Wat kan je gebeuren?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien lukt het dan wel, maar ik hik hier al zolang tegen aan
En als het dinsdag niet lukt app ik het hem. Dat is gemakkelijkermaar niet netjes, doen we niet
Of ik bespreek met de psych hoe ik dit moet aanpakken... dat ik dit eng en lastig vind
Alleen wil er wel wat mee doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Wat is netjes... consequent te laat komen is ook niet netjes...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien lukt het dan wel, maar ik hik hier al zolang tegen aan
En als het dinsdag niet lukt app ik het hem. Dat is gemakkelijkermaar niet netjes, doen we niet
Of ik bespreek met de psych hoe ik dit moet aanpakken... dat ik dit eng en lastig vind
Alleen wil er wel wat mee doen
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Echt lastig feedback geven! Maar wellicht kun je het ook zien als een oefening of zo. Achteraf ben je waarschijnlijk blij. Wat kan je gebeuren?Ja...maar... ik weet niet... Ben bang dat hij me voor het blok gaat zetten en zijn gelijk gaat doordouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als een ander niet netjes is betekent dat niet dat ik ook niet-netjes wil zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:12 schreef Nijna het volgende:
[..]
Wat is netjes... consequent te laat komen is ook niet netjes...
Als appen een kleinere stap is, dan denk ik dat je minder streng voor jezelf zou mogen zijn.
Maar bespreek maar met de psych. Goed dat je voor jezelf wilt opkomen.
Ik bespreek het sowieso met de psych !
Daar heb je gelijk in, maar ik denk dat je de lat wel hoog legt voor jezelf.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als een ander niet netjes is betekent dat niet dat ik ook niet-netjes wil zijn
Ik bespreek het sowieso met de psych !
Dank je wel en een knuffel terugquote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:08 schreef Nijna het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik denk dat je de lat wel hoog legt voor jezelf.
Oh en het is zo "makkelijk" om dit dan tegen jou te zeggen, ik zou zelf in jouw situatie denk ik hetzelfde zitten... dus een knuffel voor jou! Het is gewoon lastig om zoiets aan te geven
Dank jequote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vaak gaan we automatisch uit van een negatieve reactie op feedback. Dat blijkt uiteindelijk voor een groot deel echt enorm mee te vallen.
Ik snap je struggle, bovenstaande is rationeel heel makkelijk adviseren, gevoelsmatig is er vaak een drempel. Maar ik hoop dat je ratio het wat dat betreft even overneemt, want iets als structureel te laat komen mag je heus aangeven. Vooral als je dat, zoals ik jou 'ken', vanuit de ik-vorm doet
Als je het niet aankaart, kan er geen gesprek over ontstaan. Wie weet kan hij uitleggen waarom e.e.a. met net wat meer uitdaging voor je wordt geformuleerd. Dan kun jij vervolgens aangeven of je je daar wel of niet goed bij voelt.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Het is niet het te laat komen, dat is gewoon irritant
Alleen hij overschat me en daar zit ik mee. Daardoor voel ik me soms niet gezien en daar wil ik hem op aanspreken. En dat vind ik erg lastig
Feedback geef ik idd vanuit mijzelf en hij hoeft er ook niks mee... alleen tja... hopelijk dinsdag en anders de psych appen en samen met haar bespreken
Heel goed dat je dit wil doen en erover nadenkt hoe de boodschap het beste te brengen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Het is niet het te laat komen, dat is gewoon irritant
Alleen hij overschat me en daar zit ik mee. Daardoor voel ik me soms niet gezien en daar wil ik hem op aanspreken. En dat vind ik erg lastig
Feedback geef ik idd vanuit mijzelf en hij hoeft er ook niks mee... alleen tja... hopelijk dinsdag en anders de psych appen en samen met haar bespreken
Heel goed dat je dat wil aangeven, echtquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Het is niet het te laat komen, dat is gewoon irritant
Alleen hij overschat me en daar zit ik mee. Daardoor voel ik me soms niet gezien en daar wil ik hem op aanspreken. En dat vind ik erg lastig
Feedback geef ik idd vanuit mijzelf en hij hoeft er ook niks mee... alleen tja... hopelijk dinsdag en anders de psych appen en samen met haar bespreken
Ik heb al in mijn hoofd een stappenplan. Nu moet ik het gewoon loslaten tot dinsdag.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:35 schreef Lienekien het volgende:
Reserveer het anders even voor bijv. morgenmiddag. Misschien dan even sparren over hoe je het zou kunnen aankaarten.
Die persoon is wel heel erg incompetent.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pffft... op het moment kan ik wel vloeken en schelden
Enorme aandrang tot automutilatie, kan het bijna niet tegengaan, dus ik bel (hoe moeilijk ook) de crisisdienst (en dat doe ik niet snel)...
Zit er een persoon aan de andere kant van de telefoon "maar je moet gewoon genieten van het lekkere weer". Ja... ik bel voor het weerbericht
Dus ik geef aan dat ik dat doe, maar mentaal vastloop... tja... geen echte reactie op, behalve "dan moet je even afleiding zoeken". Dus ik benoem wat ik gedaan heb... Krijg ik te horen dat ik me wel red tot morgen het fact.
Ik zat al hoog in de aandrang, maar deze frustratie erbij helpt niet
Ik zit te vechten tegen paniek en boosheid en... waarom neemt dat mens me niet gewoon serieus. En als ze het te druk heeft of geen zin heeft, prima; zeg dat gewoon
Ik ben echt even pissig en voel me alleen staan...
Echt... dit soort dingen maakt dat ik praktisch nooit de crisisdienst bel... Soms heb je een goede, soms (zoals nu) heb je iemand die je nog slechter laat voelen.
Bah! Ik baal hier zo van en ik weet niet meer wat ik kan doen...
Kan ook zijn dat ik niet duidelijk communiceerquote:Op zondag 21 juni 2026 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die persoon is wel heel erg incompetent.
Je hebt toch zo’n plan? Staan daar nog opties op? Een bestie bellen?quote:Op zondag 21 juni 2026 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ik niet duidelijk communiceer
Alleen ik ben zo gefrustreerd, ik weet niet hoe ik duidelijker kan zijn
Moet echt mezelf zien te redden... geen flauw idee hoe...
Ik bel alleen als het plan niet afdoende werkt. Zoals nu... Op den duur zit je bij de stap dat je hulpverleners moet bellen om samen te kijken naar verdere opties.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt toch zo’n plan? Staan daar nog opties op? Een bestie bellen?
Naja... de kans op een zondagmiddag is erg groot dat ik dezelfde persoon weer te pakken krijg en daar heb ik even geen behoefte aanquote:Op zondag 21 juni 2026 13:04 schreef qltel het volgende:
Balen zeg, dat die persoon je niet serieus neemt. Ik weet verder ook niet wat je moet/kunt doen.. Is nog een keer bellen een optie?
Heb je ook aangegeven dat je de drang voelt tot automutilatie? Want in dar geval zouden de alarmbellen af moeten gaan.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ik niet duidelijk communiceer
Alleen ik ben zo gefrustreerd, ik weet niet hoe ik duidelijker kan zijn
Moet echt mezelf zien te redden... geen flauw idee hoe...
quote:Op zondag 21 juni 2026 13:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt toch zo’n plan? Staan daar nog opties op? Een bestie bellen?
En dit ja!quote:Op zondag 21 juni 2026 13:07 schreef maily het volgende:
Bel je bestie!!!
En sterkte.
Wat een waardeloze medewerker had je aan de lijn
Het feit dat je belt zou al reden moeten zijn voor de persoon aan de andere kant van de lijn om goed door te vragen. Dit ligt echt niet aan jou hoor!quote:Op zondag 21 juni 2026 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ik niet duidelijk communiceer
Alleen ik ben zo gefrustreerd, ik weet niet hoe ik duidelijker kan zijn
Moet echt mezelf zien te redden... geen flauw idee hoe...
quote:Op zondag 21 juni 2026 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... naja... ik ga even op bed liggen... kijken of dutten lukt en anders even lezen of iig veilig zijn...Dus ben even offline,sorry, maar denk zeg het even... Oh wat voel ik me ellendig
Hou vol, lieve Child. Het wordt wel beter.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... naja... ik ga even op bed liggen... kijken of dutten lukt en anders even lezen of iig veilig zijn...Dus ben even offline,sorry, maar denk zeg het even... Oh wat voel ik me ellendig
Goed gedaan!!!quote:Op zondag 21 juni 2026 15:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Uiteindelijk toch maar in mijn hobbykamer beland waar ik werkte aan iets met heel veel tellen. Muziek aan en verder niks. Even helemaal in een soort zenmodus
Voel me nog niet fijn, maar heb mezelf wel beter in de hand
Ook even met mijn bestie geappt. Dat is altijd fijn
Even gepraat over stress en zorgen en kerstmis
Nu naar beneden, de hobbykamer is echt te warm nu. Zon staat er vol op (op het dak en op de ramen). Dus tijd voor thee en afleiding.
Ben vandaag iig een beetje bezig geweest
Tweede was is ook bijna klaardan is het tijd voor een appeltje en een serie
Beetje een heftige en zware dag vandaag...
Trots op jouquote:Op zondag 21 juni 2026 15:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Uiteindelijk toch maar in mijn hobbykamer beland waar ik werkte aan iets met heel veel tellen. Muziek aan en verder niks. Even helemaal in een soort zenmodus
Voel me nog niet fijn, maar heb mezelf wel beter in de hand
Ook even met mijn bestie geappt. Dat is altijd fijn
Even gepraat over stress en zorgen en kerstmis
Nu naar beneden, de hobbykamer is echt te warm nu. Zon staat er vol op (op het dak en op de ramen). Dus tijd voor thee en afleiding.
Ben vandaag iig een beetje bezig geweest
Tweede was is ook bijna klaardan is het tijd voor een appeltje en een serie
Beetje een heftige en zware dag vandaag...
Zeker een heftige en zware dag, maar je hebt het fantastisch opgelost! Wees trots op jezelf! (Ik ben het in elk geval)quote:Op zondag 21 juni 2026 15:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Beetje een heftige en zware dag vandaag...
Hé cotsquote:Op zondag 21 juni 2026 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Vannacht lekker geslapen. De slechte nacht ervoor zorgde ervoor dat ik al om elf uur de ogen sloot en dat ik pas om kwart voor acht wakker werd(was wel fijn)
Net zitten tekenen en was wegwerken, nu ben ik eigenlijk te warm om wat uit te spoken.
Sowieso even een stappenplan maken over hoe ik me voorbereid op de komst van de verhuizers maandag over een week. Vast beginnen met ontspullen. Alleen de hele bovenverdieping is zoveel dat ik gewoon de draad kwijt raak en het niet overzie.
Nu eerst even pauze, dan de was ophangen en de volgende draaien. Daarna een stappenplan maken, met elke dag een paar taken.
'k Heb voor alles lijstjes, behalve voor maandag de 29ste.
Edit: de 29ste is een oriënterend gesprek waar we kijken wat ik moet doen. Het is nog niet de datum waarop die lui alles weghalen
Wat goed dat jequote:Op zondag 21 juni 2026 15:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Uiteindelijk toch maar in mijn hobbykamer beland waar ik werkte aan iets met heel veel tellen. Muziek aan en verder niks. Even helemaal in een soort zenmodus
Voel me nog niet fijn, maar heb mezelf wel beter in de hand
Ook even met mijn bestie geappt. Dat is altijd fijn
Even gepraat over stress en zorgen en kerstmis
Nu naar beneden, de hobbykamer is echt te warm nu. Zon staat er vol op (op het dak en op de ramen). Dus tijd voor thee en afleiding.
Ben vandaag iig een beetje bezig geweest
Tweede was is ook bijna klaardan is het tijd voor een appeltje en een serie
Beetje een heftige en zware dag vandaag...
quote:
quote:
quote:
quote:
Dank jullie welquote:
Naja... alles volgens de afspraken gedaan.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat goed dat je
1 het hebt aangegeven bij de crisisdienst
2 zij je helaas niet hebben geholpen
3 jij zelf een ander plan hebt gemaakt !!!
4 je bestie hebt geappt
Etc
Erg goed aangepakt cots![]()
Ja het was extreem iddquote:Op zondag 21 juni 2026 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hé cots
Het is bij jullie van vrijdag op zaterdag ook wel bar en boos geweest
Vooral richting Veendam
Is er iemand die je eventueel kan helpen met opruimen en inpakken?
Als het zoveel is , misschien handig?
Dit kan niet echt zijn. Serieus? Vreemde mensen werken daar.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zit er een persoon aan de andere kant van de telefoon "maar je moet gewoon genieten van het lekkere weer".
.
Zullen wij er eens langsgaanquote:Op zondag 21 juni 2026 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dit kan niet echt zijn. Serieus? Vreemde mensen werken daar.
Die medewerker had ergens wel gelijk. Vanochtend was het hier prima wandelweer.quote:Op zondag 21 juni 2026 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zullen wij er eens langsgaan
Met zijn lekkere weer
Waarschijnlijk communiceer ik gewoon niet duidelijk genoeg. Ik heb moeite met de urgentie te laten blijken. Voor hen is het de zoveelste beller, terwijl het voor mij een megastap is.quote:Op zondag 21 juni 2026 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dit kan niet echt zijn. Serieus? Vreemde mensen werken daar.
Het is niet erg om boos te worden CotSquote:Op zondag 21 juni 2026 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk communiceer ik gewoon niet duidelijk genoeg. Ik heb moeite met de urgentie te laten blijken. Voor hen is het de zoveelste beller, terwijl het voor mij een megastap is.
De keren dat ze me wel serieus namen was het op momenten dat ik ook echt boos kon doen. Dat ik bewijze van spreken met de vuist op tafel sla of een vriendin laat bellen. Alleen ik ben te gebrand om beleefd en vriendelijk te zijn, omdat ze immers ook hun werk doen. Alleen die houding werkt me soms tegen
Dus ik begrijp het wel, alleen de frustratie en noodzaak uiten lukt me gewoon niet goed genoeg... en dan trek ik me terug in mijn schulp en durf niet weer te bellen (voorlopig)
Best bizar als het nu erg mis kon gaan. Ja, kon en het gebeurde niet, maar wat als dit wel het geval was geweest?quote:Op zondag 21 juni 2026 20:19 schreef Lienekien het volgende:
Misschien is het protocol ook wel om je toch zachtjes ‘af te wimpelen’ zodra ze zien/weten dat je morgen contact hebt met je eigen hulpverlening.
Child zegt zelf ook al dat ze niet met de spreekwoordelijke vuist op tafel heeft geslagen, wat ze soms ook wél doet.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Best bizar als het nu erg mis kon gaan. Ja, kon en het gebeurde niet, maar wat als dit wel het geval was geweest?
Ik bedoelde het ook niet slechtquote:Op zondag 21 juni 2026 20:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Child zegt zelf ook al dat ze niet met de spreekwoordelijke vuist op tafel heeft geslagen, wat ze soms ook wél doet.
We bedoelen het allemaal goed, volgens mij.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet slecht
Nee, het is prima. Echt.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry dat kwam er volgens mij pittiger uit dan bedoelt...
Nou, ik vind het goed en dapper van je dat je durft te bellen. En ze moeten je heus wel serieus nemen hoor. Ik zou zulke mensen niet aan het werk willen hebben.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk communiceer ik gewoon niet duidelijk genoeg. Ik heb moeite met de urgentie te laten blijken. Voor hen is het de zoveelste beller, terwijl het voor mij een megastap is.
De keren dat ze me wel serieus namen was het op momenten dat ik ook echt boos kon doen. Dat ik bewijze van spreken met de vuist op tafel sla of een vriendin laat bellen. Alleen ik ben te gebrand om beleefd en vriendelijk te zijn, omdat ze immers ook hun werk doen. Alleen die houding werkt me soms tegen
Dus ik begrijp het wel, alleen de frustratie en noodzaak uiten lukt me gewoon niet goed genoeg... en dan trek ik me terug in mijn schulp en durf niet weer te bellen (voorlopig)
Dank je wel...quote:Op maandag 22 juni 2026 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, ik vind het goed en dapper van je dat je durft te bellen. En ze moeten je heus wel serieus nemen hoor. Ik zou zulke mensen niet aan het werk willen hebben.
over hoe het gesprek is gelopen?quote:Op maandag 22 juni 2026 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi
Beetje een slechte nacht gehad, maar met dit weer kom ik wel weer tot dingen.
Bezig geweest met opruimen en haken
Begeleider heeft me gebeld. Dat was wel fijn
Dus ik heb wel vertrouwen in vandaagmorgen een ZAG, dat vind ik altijd wel spannend
[..]
Dank je wel...
Begeleider was ook niet helemaal enthousiast erover.
Maar ja...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Over hoe de crisisdienst ermee omging. Al hadden ze in het dossier wel een aantekening te maken dat ik in crisis was? Snap er niks van, hoeft ook niet gelukkigquote:Op maandag 22 juni 2026 16:44 schreef greysbones het volgende:
O
[..]
over hoe het gesprek is gelopen?
Hoe de crisisdienst reageerde ?
Ik vind er ook wat van maar als we hier allemaal over de crisisdienst gaan vallen heb je op zo’n moment denk ik ook niet veel aan![]()
Wat mooi dat dat zo goed gaat. Het was nog niet zo lang geleden dat het juist best slecht ging met eten enzo. En dat je aan het eind van de middag trek krijgt is niet zo gek, dat hebben veel mensen. Een appeltje of zoiets is dan een hele goede keuze!quote:Op maandag 22 juni 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even opscheppen. Eten gaat gewoon goed nu
Kook elke dag, eet drie keer per dag
Aan het einde van de middag wel een beetje foodnoise. Rond een uur of vier denkt mijn lichaam dat het tijd is voor voeding, alleen ik ga altijd om half zes koken. Daarin structuur hebben geeft duidelijkheid. En als ik trek heb rond die tijd pak ik een appeltje
Huishouden gaat ook best wel goed. Bedenk me net dat ik dadelijk nog de maandagtaak moet doenVoor de afwas aan maar doen
Heb wel opgeruimd boven. Alleen het normale rooster even vergeten
Na het eten even lekker gaan haken ook, denk ik. Of lekker lezen. Al ben ik met een leuk project bezig. Even zien na het eten wat ik wil
Naja... met andere woorden; ik doe mijn best om structuur te krijgen
quote:Op maandag 22 juni 2026 16:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag is een stuk betere dagLekker gewandeld en gehaakt. Kon de stressfactoren redelijk goed loslaten
![]()
Een stappenplan werkt ook. Al zei de begeleidster ook dat ik niet alles perfect hoef te hebben. De mensen die komen snappen dat ik leef. Dus ik probeer de planning te volgen, maar probeer ook genadig te zijn als het niet helemaal lukt met dit weer.
RenovatiegemiepSoms zitten er nu eenmaal verkeerde poppetjes op de verkeerde plekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
Over hoe de crisisdienst ermee omging. Al hadden ze in het dossier wel een aantekening te maken dat ik in crisis was? Snap er niks van, hoeft ook niet gelukkig
En ik denk dat je gisteren die pech had
Gelukkig is het wel goed gekomen![]()
En ja daar mag best wat mee gedaan worden vanuit het Fact
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Je doet het goed. Het gaat alleen maar beter worden!quote:Op maandag 22 juni 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja... met andere woorden; ik doe mijn best om structuur te krijgen
Dit klinkt echt heel goed voor iemand die een paar weken terug nog leefde op beetjes yoghurt en crackers! En ja huishouden is stom maar een opgeruimd huis zorgt ook voor een opgeruimd hoofd.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even opscheppen. Eten gaat gewoon goed nu
Kook elke dag, eet drie keer per dag
Aan het einde van de middag wel een beetje foodnoise. Rond een uur of vier denkt mijn lichaam dat het tijd is voor voeding, alleen ik ga altijd om half zes koken. Daarin structuur hebben geeft duidelijkheid. En als ik trek heb rond die tijd pak ik een appeltje
Huishouden gaat ook best wel goed. Bedenk me net dat ik dadelijk nog de maandagtaak moet doenVoor de afwas aan maar doen
Heb wel opgeruimd boven. Alleen het normale rooster even vergeten
Na het eten even lekker gaan haken ook, denk ik. Of lekker lezen. Al ben ik met een leuk project bezig. Even zien na het eten wat ik wil
Naja... met andere woorden; ik doe mijn best om structuur te krijgen
O?quote:Op maandag 22 juni 2026 21:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Snuit, het wordt vrijdag hetzelfde weer in Groningen als hier: 32 graden. Echt geen 37 graden.
Kan wel zo zijn maar dan smelt je nog steeds hoor.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Snuit, het wordt vrijdag hetzelfde weer in Groningen als hier: 32 graden. Echt geen 37 graden.
Ehmm kan de woningbouw deze niet leveren? Die dozen,.. zij willen dat je alles leeg hebtquote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Dank jullie wel voor het meedenken!
Inmiddels heb ik besloten vandaag te gaan en vrijdag. Gewoon op de fiets snel heen en weer. Als ik direct om acht uur ga is het wel te doenen anders heb ik een domme keuze gemaakt
Mocht het niet lukken bestel ik bij Flink even, maar tja... moet goed komen zo
En het ontspullen vind ik juist fijn. Zulke gelegenheden zijn juist super goed even flink op te ruimen ! Alleen zonder dozen nog is het amper te doen. Sowieso doe ik dat wel vaker. Gewoon kritisch kijken.
Sowieso gaan mijn spullen naar een opslag. Alleen wel wat vermaak mee naar de wisselwoning. Hoor tzt wel wat mee moet aan nuttige dingen en wat niet. Allemaal dingen waar ik me dan druk om ga maken
Nachtje slapen heeft me wel rustig gemaakt. Op zulke momenten mis ik mijn moeder wel enorm.
De woningbouw regelt de dozen iddquote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehmm kan de woningbouw deze niet leveren? Die dozen,.. zij willen dat je alles leeg hebt
En verder met je eens
Ontspullen 1 x in de zoveel tijd kan best nuttig zijn
Geeft je na die tijd ook meer ruimte waarschijnlijk ( in je hoofd en woning)![]()
Dat is een vaag verhaal... ze gaan iets met het plafond en dak doen. Plus badkamer natuurlijk. Maandag probeer ik ze te overtuigen dat mijn hobbytafel en bed niet uit elkaar hoeven en anders dat zij dat regelen... Dat is op het moment mijn grootste paniekquote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:59 schreef Lienekien het volgende:
Wat is trouwens de reden dat je bovenverdieping leeg moet. En waarom nu al?
En dubbel glas, toch? Want dat had ik denk ik wel onthouden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is een vaag verhaal... ze gaan iets met het plafond en dak doen. Plus badkamer natuurlijk. Maandag probeer ik ze te overtuigen dat mijn hobbytafel en bed niet uit elkaar hoeven en anders dat zij dat regelen... Dat is op het moment mijn grootste paniek
En nu al is voorbereiden opdat de verhuizers komen en mijn eigen dwangneurose. Vind het gewoon fijn om concreet bezig te kunnen. Alleen ik merk nu dat het nu al bezig gaan weinig zin heeft.
In augustus of september moet ik er uit. Neem aan dat ze op tijd met een datum komen en dat ze op tijd ook dozen leveren. Last minute is niet mijn superpower.
Ze doen alles behalve de keuken (daar ben ik blij mee. Heb een heel fijne keuken). Zelfs het balkon en de brievenbusquote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dubbel glas, toch? Want dat had ik denk ik wel onthouden.
Grote klussen. Wel prettig als je dan tijdelijk ergens anders kunt verblijven, denk ik.
Wel hoop gedoe.
Weet je al waar je gaat verblijven?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze doen alles behalve de keuken (daar ben ik blij mee. Heb een heel fijne keuken). Zelfs het balkon en de brievenbus
Twee maanden mijn huis niet in mogen vind ik wel erg ingrijpend
Ik zie er tegenop. Al zie ik uit naar het resultaat
Er is een straat benoemd, maar onder voorbehoud. Sowieso blijf ik in de wijkquote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Weet je al waar je gaat verblijven?
Fijn dat je in de wijk blijft, is toch vertrouwd. Weet je ook wanneer je te horen krijgt waar je precies gaat verblijven? Dan kun je het al een beetje eigen maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er is een straat benoemd, maar onder voorbehoud. Sowieso blijf ik in de wijkDus mijn normale dingen gaan gewoon normaal blijven
Hopelijk is het buurthuis snel klaar, maar waarschijnlijk pas na de zomer... Daar zijn ze ook aan het verbouwen en de bieb is helemaal weg (er staat geen boek meer in die ruimte). Ik mis het vrijwilligerswerk enorm! Zoveel zin om mensen weer te adviseren over boeken, foto's maken voor de FB-pagina, praatjes maken etc.
En dan ook bijna zomerstop van de clubjes. Dus drie weken lang geen mens zien, behalve hulpverlening. Dat wordt wel even eenzaam... Dus ik ga daar nog een plannetje over makenBen ook niet drie weken fulltime bezig met opruimen en inpakken...
Dat wordt best wel een beetje eenzaam
Ja! En geen flauw idee wanneer ze dingen gaan vertellen. Heb ik al meerdere keren gevraagd... maar dan krijg ik geen concreet antwoordquote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Fijn dat je in de wijk blijft, is toch vertrouwd. Weet je ook wanneer je te horen krijgt waar je precies gaat verblijven? Dan kun je het al een beetje eigen maken.
In ieder geval lijkt het me goed dat je er geregeld over babbelt, misschien is dan de overgang wat makkelijker. Ik snap goed dat je er tegenop ziet. Wie weet, valt het mee!
Ja, dat is fijn dat je in een vertrouwde omgeving blijft.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! En geen flauw idee wanneer ze dingen gaan vertellen. Heb ik al meerdere keren gevraagd... maar dan krijg ik geen concreet antwoord
En ja, in de wijk is ook handig met Fact en alle andere dingen. Ook gewoon fijn dat ik de omgeving tenminste kenDat geeft wel rust. Als het de straat is op voorbehoud is het enige verschil dat ik naar de Jumbo loop ipv de AH
ook prima ja (alleen een kleinere supermarkt)
Ik ga er vanuit dat het moeilijk wordt, dan kan het enkel meevallen.
Zwartdenkers zijn de grootste optimisten![]()
Als ik erin ga met "ach alles komt goed" dan kan het enkel tegenvallen. Sowieso geloof ik er niet in dat dingen random goed komen. Dat is me nog nooit gebeurd bij mij. Ja, dingen komen wel goed, mits je er zelf keihard aan trekt, zelfs dan is een positieve uitkomst geen garantie.
Noem me cynisch, maar het is realistisch in mijn beleving
Om de overgang te vergemakkelijken lijkt het me een goed idee om het er juist vooraf over te hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:21 schreef Lienekien het volgende:
Er komt een moment dat we het er achteraf over gaan hebben, zo van: nou, fijn dat dat achter de rug is en alles weer op zijn plek staat. En dat je komende winter gaat benoemen dat je blij bent met het dubbel glas.
Dat is zeker waar, verheug me op het eindresultaatquote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:21 schreef Lienekien het volgende:
Er komt een moment dat we het er achteraf over gaan hebben, zo van: nou, fijn dat dat achter de rug is en alles weer op zijn plek staat. En dat je komende winter gaat benoemen dat je blij bent met het dubbel glas.
Nou... ik denk het niet en welk pand maakt me ook niet uit. Als het maar in mijn wijk is vind ik alles best. Ze weten van mijn situatie. Als ik maandag geen data heb ga ik weer miepen bij de inloop. Elke woensdagochtend zitten ze in de buurt en kan je binnen lopen voor vragen en zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, dat is fijn dat je in een vertrouwde omgeving blijft.
Kan niet een van je hulpverleners zich sterk maken voor welk pand jij gaat komen. Ik weet niet hoe lang het nog duurt, maar afschepen is niet de bedoeling hier. Je hebt een aparte situatie. Het mag niet zo zijn dat zij alles bepalen onder het motto ‘wees blij dat u nieuwe ramen krijgt’. Wat denk jij?
Dat is helemaal niet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Om de overgang te vergemakkelijken lijkt het me een goed idee om het er juist vooraf over te hebben.
Oh, wat bedoel je dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet wat ik bedoel.
Klinkt goed! Groot gelijk!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou... ik denk het niet en welk pand maakt me ook niet uit. Als het maar in mijn wijk is vind ik alles best. Ze weten van mijn situatie. Als ik maandag geen data heb ga ik weer miepen bij de inloop. Elke woensdagochtend zitten ze in de buurt en kan je binnen lopen voor vragen en zo.
En zij bepalen wel alles, het is kastje-muur-situatie. Eerst maandag afwachten en anders loop ik gewoon weer langs. Ze zullen me wel irritant vinden inmiddelsben al eerder langsgelopen... maar goed... wil wel gewoon weten waar aan toe te zijn
Precies, dit was heerlijk bij verhuizing!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De woningbouw regelt de dozen idd
Alleen ik moet eerst maandag met het verhuisbedrijf spreken en dan hoor ik ook wanneer de dozen komen!
En idd...ontspullen is lekker om te doen en dit is het perfecte excuus
Helemaal niet irritant maar volkomen logisch dat je wil weten hoe en wat.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou... ik denk het niet en welk pand maakt me ook niet uit. Als het maar in mijn wijk is vind ik alles best. Ze weten van mijn situatie. Als ik maandag geen data heb ga ik weer miepen bij de inloop. Elke woensdagochtend zitten ze in de buurt en kan je binnen lopen voor vragen en zo.
En zij bepalen wel alles, het is kastje-muur-situatie. Eerst maandag afwachten en anders loop ik gewoon weer langs. Ze zullen me wel irritant vinden inmiddelsben al eerder langsgelopen... maar goed... wil wel gewoon weten waar aan toe te zijn
Die laatste vraag staat op mijn lijstje van maandag idd, had ik ook al over zitten piekerenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:44 schreef Iceage het volgende:
[..]
Helemaal niet irritant maar volkomen logisch dat je wil weten hoe en wat.
Bed en tafel zijn ook boven gekomen dus kunnen die ook weer naar beneden.
Ps Ik neem aan dat de post ook geregeld wordt ?
Valt tegen hoor. Een stuk of vijf a tien per blok in de straat. In drie blokken pakken ze het aan. Ik zit in blok twee. Vooral ook balen voor de koophuizen die er tussendoor zittenquote:Vraagje weet je ook hoeveel woningen er tijdens dat project gedaan gaan worden?
Het lijkt me een vrij groot project waar ze vast al wel eerder ervaring mee hebben .Edit ik googelde even op renovatie (naam jouw wijk) en zie al renovatie projecten vanaf 2001 ook filmpjes.
Yes had ik ook al opgeschreven!quote:Fijne dag verder.
Ps2 Vraag ook gelijk of ze een grote rol van dat bubbeltjes plastic mee leveren bij de dozen en tape ivm breekbare spullen.(Maak daar ook fotoos van)
quote:Het is volkomen normaal dat je er stress van hebt en er over piekert. Dat zou vrijwel iedereen hebben en doen denk ik.
Een van mijn zusjes ging vroeger keer verhuizen en ik zou helpen. Kom ik daar had ze al haar boeken (Veel) in een grote dubbeldeurs koelkast doos gezet. Die kreeg je met een heftruck nog amper omhoog getild![]()
Die spullen zet ik in de keuken apart, of in de schuur. Wat knutselspullen wil ik ook mee en zo. En ik weet niet wat daar is en wat je zelf moet meenemen.quote:Nog een tip maar dat had je zelf ook vast wel bedacht. Pak de spullen die je nodig hebt en in je wisselwoning wil hebben apart in en zet dat ook apart met evt stickers op de dozen zodat je niet later alsnog spullen uit de opslag moet gaan halen (ook risico dat je er later dan niet meer bij kunt)
Bel alsjeblieft iemand!!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net een zwaar gesprek gehad. Voel me helemaal rot... maar ja, soms moet dat
Ik voel me echt niet goed
Op dit moment ben ik knetter suïcidaal en kan geen kant op met mezelf
Ben echt even van de kaart
Alles overspoelt me
Heb als een kleuter zitten janken omdat ik mijn moeder wil bellen
Kan hier niet mee dealen
Wat ontzettend rot dat je je nu zo voeltquote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga geen rare dingen doen
Voel me enkel heel erg rot
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga geen rare dingen doen
Voel me enkel heel erg rot
*knuffel geeft*quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga geen rare dingen doen
Voel me enkel heel erg rot
Balen dat je je zo rot voelt. Hopelijk gaat het snel beter!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga geen rare dingen doen
Voel me enkel heel erg rot
Hé Cotsquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net met een vriendin gebeld. Had toch al een afspraak met haar. Helaas wel een beetje de kraspanda uitgehangen. Ben nu wel helemaal rustig en slaperig. Al ben ik nog steeds een beetje meh, maar niet super slecht
Psych heeft een appje, ging gewoon niet.
Ben nu toch blij dat ik een week aan eten in huis heb
Vrijdag niet de deur uit
Alleen morgen nog dat geplande huilmoment en daarna komt de psych. Zie er een beetje tegenop. Als het morgen weer zolang doorwerkt moeten we wat anders verzinnen. Na die keer van vorige week ben ik nog steeds niet geland
maar goed... hopelijk morgen in de ochtend ontspannen bezig in mijn hobbykamer. Anders wordt het wel een lange dag.
Nu eerst even luieren en dan lekker naar bed
Hopelijk blijf je niet (al te lang) hangen in de negatieve vibes en moods.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net met een vriendin gebeld. Had toch al een afspraak met haar. Helaas wel een beetje de kraspanda uitgehangen. Ben nu wel helemaal rustig en slaperig. Al ben ik nog steeds een beetje meh, maar niet super slecht
Psych heeft een appje, ging gewoon niet.
Ben nu toch blij dat ik een week aan eten in huis heb
Vrijdag niet de deur uit
Alleen morgen nog dat geplande huilmoment en daarna komt de psych. Zie er een beetje tegenop. Als het morgen weer zolang doorwerkt moeten we wat anders verzinnen. Na die keer van vorige week ben ik nog steeds niet geland
maar goed... hopelijk morgen in de ochtend ontspannen bezig in mijn hobbykamer. Anders wordt het wel een lange dag.
Nu eerst even luieren en dan lekker naar bed
Goedemorgenquote:Op woensdag 24 juni 2026 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Op zich vallen de slechte moods mee. Alleen af en toe een heftig golfje. Eigenlijk moet ik dan niet op Fok posten even
Nu zit ik heerlijk op het balkon
Beetje lezen, beetje youtube. Nu staat de zon er nog niet op, dus prima te doen
Na de renovatie wel een nieuwe tafel nodig daar, hij volstaat nog even. Alleen hij is echt op
Maak je niet druk, veel te heet voor.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Op zich vallen de slechte moods mee. Alleen af en toe een heftig golfje. Eigenlijk moet ik dan niet op Fok posten even
Nu zit ik heerlijk op het balkon
Beetje lezen, beetje youtube. Nu staat de zon er nog niet op, dus prima te doen
Na de renovatie wel een nieuwe tafel nodig daar, hij volstaat nog even. Alleen hij is echt op
Geniet van het mooie weer en verbrand niet!quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Op zich vallen de slechte moods mee. Alleen af en toe een heftig golfje. Eigenlijk moet ik dan niet op Fok posten even
Nu zit ik heerlijk op het balkon
Beetje lezen, beetje youtube. Nu staat de zon er nog niet op, dus prima te doen
Na de renovatie wel een nieuwe tafel nodig daar, hij volstaat nog even. Alleen hij is echt op
Ja was even fijn, wel warm, maar schaduwquote:Op woensdag 24 juni 2026 09:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Goedemorgen
Lekker hoor, chillen op het balkon
Oh, ben helemaal zen hoorquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:27 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Maak je niet druk, veel te heet voor.
Ik verbrand altijd super snel, en daar houd ik niet van, dus ik blijf uit de zonquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:37 schreef qltel het volgende:
[..]
Geniet van het mooie weer en verbrand niet!
Wij, vampiers!quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik verbrand altijd super snel, en daar houd ik niet van, dus ik blijf uit de zon
quote:
quote:
Dan hoop ik wel dat er bij de crisisdienst iemand zit die het serieuzer neemt dan die persoon afgelopen weekend.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voortaan moet ik het secretariaat bellen als ik hoog zit (over automutilatie en schadelijk gedrag gaat dit) en dat zij dan zorgen dat ik zo snel mogelijk iemand spreek. Dat ik dan niet lastig ben. En in de avond/weekend de crisisdienst.
Snap ik. Onze slaapkamer valt nog mee in vergelijking met de rest van het huis. Maar het zal er ook wel warm zijn.. Fijne avond!quote:Zie een beetje op om straks boven te moeten gaan liggen... Naja... heel Europa slaapt nu slecht van de warmtedus ik doe gezellig mee
quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:04 schreef qltel het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat er bij de crisisdienst iemand zit die het serieuzer neemt dan die persoon afgelopen weekend.
[..]
Snap ik. Onze slaapkamer valt nog mee in vergelijking met de rest van het huis. Maar het zal er ook wel warm zijn.. Fijne avond!
Bij de crisisdienst heb je "you win or you lose", soms tref je een fijn persoon en soms niet. Is echt 50/50. Als ik overdag naar het fact bel krijg ik wel een goede. Die kennen mijn dossier ook beterquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:45 schreef DoubleDip het volgende:
Fijn gesprek, maar ik hoop dat ze je wel serieus nemen als je dan belt.
Gaan ze ook nog iets als een luchtbehandelings systeem aanleggen tijdens de verbouwing ?quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Op zich prima geslapen, vandaag weer een warme dag. Je wordt dan zo duf wakker
Straks schilderclub. Lange broek, want ik wil mijn benen niet showen in het openbaar. Lange mouw, want mijn arm. Zweet me nu al een ongelukalleen ik wil niet de wijk-freak zijn
Nu eerst rustig wakker worden met een bakje koffie en een bakje kwark
[..]
[..]
Bij de crisisdienst heb je "you win or you lose", soms tref je een fijn persoon en soms niet. Is echt 50/50. Als ik overdag naar het fact bel krijg ik wel een goede. Die kennen mijn dossier ook beter
Je bedoelt de afzuiging die er komt in de wc of badkamer? Dan ja, verder niks met luchtquote:Op donderdag 25 juni 2026 08:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaan ze ook nog iets als een luchtbehandelings systeem aanleggen tijdens de verbouwing ?
Vinden woningbouwverenigingen heel hip tegenwoordig
Nee de verwarming in je woningquote:Op donderdag 25 juni 2026 08:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bedoelt de afzuiging die er komt in de wc of badkamer? Dan ja, verder niks met lucht
Zullen ze vast wel doen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee de verwarming in je woning
Helaas dan
quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo terug van schilderen
Ben compleet oververhit nu. Lange trui aan en zo. Nu thuis en koel gekleed. Nu al 28 graden in de koelste ruimte.
Was wel goed dat ik gegaan ben. Vriendin had me overgehaald.
Ben ongesteld
Buikpijn, chagrijnig, hoofdpijn en labiel
Heb je wel een goede ventilator of andere verkoeling klaarstaan? Niet smelten hoor!quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo terug van schilderen
Ben compleet oververhit nu. Lange trui aan en zo. Nu thuis en koel gekleed. Nu al 28 graden in de koelste ruimte.
Was wel goed dat ik gegaan ben. Vriendin had me overgehaald.
Ben ongesteld
Buikpijn, chagrijnig, hoofdpijn en labiel
Je kan op zich de boel nog even tegen elkaar openzetten. Het waait een beetje en het is buiten nog niet zo warm.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo terug van schilderen
Ben compleet oververhit nu. Lange trui aan en zo. Nu thuis en koel gekleed. Nu al 28 graden in de koelste ruimte.
Was wel goed dat ik gegaan ben. Vriendin had me overgehaald.
Ben ongesteld
Buikpijn, chagrijnig, hoofdpijn en labiel
quote:
Nee, maar dat geeft niet, want zoals @Lienekien zegt: alles staat open, dus wel een briesje er doorheen. Morgen wordt even pittig, maar komt goed.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:24 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Heb je wel een goede ventilator of andere verkoeling klaarstaan? Niet smelten hoor!
Ik zag een tip om natte washandjes in een ziplock in de vriezer te doen. Dat ga ik ook eens proberen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar dat geeft niet, want zoals @:Lienekien zegt: alles staat open, dus wel een briesje er doorheen. Morgen wordt even pittig, maar komt goed.
Koel kleden, voetenbadjes, natte handdoeken in de nek asl het teveel wordt et cetera
*boks*quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo terug van schilderen
Ben compleet oververhit nu. Lange trui aan en zo. Nu thuis en koel gekleed. Nu al 28 graden in de koelste ruimte.
Was wel goed dat ik gegaan ben. Vriendin had me overgehaald.
Ben ongesteld
Buikpijn, chagrijnig, hoofdpijn en labiel
Is het arme meiske oververhit, ga jij nog boksen ook!quote:
zal eens met jou boksenquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is het arme meiske oververhit, ga jij nog boksen ook!
Kom danquote:
eerst die helm maar eens af doenquote:
Veiligheid voor allesquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerst die helm maar eens af doen
Win je met gemak.quote:
Gewoon die helm omdraaien en hoeken.quote:
Kan jullie allebei tegelijk aanquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan jullie allebei tegelijk aan
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan jullie allebei tegelijk aan
Maar we kapen het topic weer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |