abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221005856
DE HUIDIGE SITUATIE

Donderdag 05/03/2026 is mijn moeder overleden via euthanasie. Twee keer hard gevallen en dat was teveel voor haar.

Vorig jaar is er ook een vriendin van me overleden
Met andere woorden, een rottig jaar gehad.

Heb op dit moment weer een kleine ruzie met een oude eetstoornis, wat niet vreemd is. Aan de ene kant ben ik het helemaal zat, maar ik durf niet anders. Gelukkig krijg ik er goede hulp bij


Samenvatting van mijn hoofd

Dit topic is geopend in een enorme crisis. Echter ben ik dit topic blijven houden om van me af te schrijven. Ik heb schizofrenie, rapid cycling bipolair, ptss en een eetstoornis die soms te kop opsteekt.

De vriendin uit de oorspronkelijke OP is helaas overleden. Dit ligt heel zwaar op mijn hart

Mijn moeder haar ziekteverloop was grillig en ze is nu overleden


Oude OP in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven.. [/warning]
  Moderator / Redactie FP donderdag 11 juni 2026 @ 07:42:53 #2
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221005864
Sluit ik zomaar het topic ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221005867
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 07:38 schreef ChildoftheStars het volgende: Goedemorgen :W Netjes van twaalf tot zeven geslapen :Y 'k Voel me zo een stuk beter Dadelijk naar de schilderclub. Wel zin in denk ik. Heel onaardig, maar er is één persoon waarvan ik altijd hoop dat diegene er niet is. Altijd zo onaardig tegen mij... Vanmiddag lekker niksen in mijn hobbykamer.
pi_221005872
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 07:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sluit ik zomaar het topic ;(
Prima toch!

En een speciaal nummer, deel 25 alweer :o
  Moderator / Redactie FP donderdag 11 juni 2026 @ 07:44:09 #5
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221005875
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 07:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Prima toch!

En een speciaal nummer, deel 25 alweer :o
Speciaal *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 11 juni 2026 @ 07:46:40 #6
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221005883
Alweer goed geslapen! Wat fijn!

En die persoon moet je maar gewoon negeren. Maar ja, dat is lastig, dat weet ik.
pi_221005893
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 07:46 schreef qltel het volgende:
Alweer goed geslapen! Wat fijn!

En die persoon moet je maar gewoon negeren. Maar ja, dat is lastig, dat weet ik.
Negeren van de vrouw is onmogelijk. Als je haar negeert gaat ze schreeuwen en wordt ze boos...
Gewoon hopen dat ze er niet is :@
  Moderator / Redactie FP donderdag 11 juni 2026 @ 07:50:12 #8
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221005898
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Negeren van de vrouw is onmogelijk. Als je haar negeert gaat ze schreeuwen en wordt ze boos...
Gewoon hopen dat ze er niet is :@
Prop in de mond :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 11 juni 2026 @ 07:54:52 #9
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221005919
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Negeren van de vrouw is onmogelijk. Als je haar negeert gaat ze schreeuwen en wordt ze boos...
Gewoon hopen dat ze er niet is :@
Vervelende mens.. :X

Hopelijk is ze er niet.
pi_221006508
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Negeren van de vrouw is onmogelijk. Als je haar negeert gaat ze schreeuwen en wordt ze boos...
Gewoon hopen dat ze er niet is :@
Maar dan heeft toch iedereen er last van ? Hoeveel mensen zijn er normaliter aanwezig bij de meet van het clubje ?

Ik weet dat het totaal niet bij je karakter past maar misschien helpt het ook om haar gewoon 1 op 1 te vertellen wat het met je doet en welke impact dat heeft. Zolang ze geen tegengas krijgt en iedereen alles maar pikt veranderd haar gedrag denk ik niet.

Fijne dag toegewenst u allen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Iceage op 11-06-2026 09:38:26 ]
  donderdag 11 juni 2026 @ 09:46:53 #11
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221006733
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Negeren van de vrouw is onmogelijk. Als je haar negeert gaat ze schreeuwen en wordt ze boos...
Gewoon hopen dat ze er niet is :@
Geef die kenau een douw! :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221006838
Tegengas is wel meer dan eens gegeven: schelden, boos worden, ellende.
En iedereen is welkom in het buurtcentrum, dus zij ook. Het is een strijd die ik niet durf te strijden. In mijn hoofd verzin ik de beste reacties, alleen het komt er nooit uit. Ze is gewoon niet helemaal normaal...

En balen, ik heb een kwartier staan wachten op de rest en niemand kwam. Ben maar afgedropen. Even een kop thee, de emoties laten zakken en dan boven bezig. Hier baal ik van. Wilde even sociaal zijn, had me helemaal voorbereid. Kan er slecht tegen als dagen anders lopen dan gepland. Zoveel stress nu.

Nu even rustig worden. Ik ben gefrustreerd... en in de stress...
pi_221006844
25e deel, een jubileum, tijd voor taart ;)
pi_221006849
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tegengas is wel meer dan eens gegeven: schelden, boos worden, ellende.
En iedereen is welkom in het buurtcentrum, dus zij ook. Het is een strijd die ik niet durf te strijden. In mijn hoofd verzin ik de beste reacties, alleen het komt er nooit uit. Ze is gewoon niet helemaal normaal...

En balen, ik heb een kwartier staan wachten op de rest en niemand kwam. Ben maar afgedropen. Even een kop thee, de emoties laten zakken en dan boven bezig. Hier baal ik van. Wilde even sociaal zijn, had me helemaal voorbereid. Kan er slecht tegen als dagen anders lopen dan gepland. Zoveel stress nu.

Nu even rustig worden. Ik ben gefrustreerd... en in de stress...
Herkenbaar kan daar ook slecht tegen, hopelijk loopt de rest van de dag beter
pi_221006974
Ulch, rot dag. Typ een heel bericht en dan per ongeluk op reset drukken

Komt erop neer dat ik me weer voel zoals ik me voelde toen ik jong was: gepest en buitengesloten. Ik voel me verdrietig en rot en eenzaam. Dacht goed in de groep te liggen, maar ja... ze mogen me blijkbaar toch niet :N

En ja... zal vast wel weer eens een ongelukje wezen. Alleen dit soort ongelukjes zijn me vaak zat gebeurd. Ik lig nooit goed in groepen. Ik ben te vreemd, te raar, te anders. Ik haat mezelf erom, maar het lukt me ook niet om anders te doen en zijn. Hoe hard ik ook mijn best doe.

En ja, ik heb een G-schema gemaakt en die maakt me enkel verdrietiger. Ja, ik weet wat ik nu denk en voel, maar alsnog... het maakt het nu niet beter.

Een ja, dit is veel geblaat en zelfmedelijden, maar ik moet het even kwijt. Kan er verder nergens over miepen en het zit me heel hoog. Zit enorm te slikken en tranen weg te ademen.

Dit is echt geen leuke dag... Om half elf maar gaan haken... maar bah... wat voel ik me slecht nu
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 juni 2026 @ 13:23:36 #16
22592 crew  Ole
pi_221008233
Ach lieverd toch! Wees niet te hard voor jezelf! Dit ligt echt niet aan jou zo te lezen :*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 11 juni 2026 @ 13:39:07 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221008358
Waarom kwam er dan niemand? Was het afgelast of verzet, hebben ze jou niet op de hoogte gebracht?
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker donderdag 11 juni 2026 @ 13:42:48 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221008379
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 13:23 schreef Ole het volgende:
Ach lieverd toch! Wees niet te hard voor jezelf! Dit ligt echt niet aan jou zo te lezen :*
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 13:39 schreef Lienekien het volgende:
Waarom kwam er dan niemand? Was het afgelast of verzet, hebben ze jou niet op de hoogte gebracht?
pi_221008956
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 13:39 schreef Lienekien het volgende:
Waarom kwam er dan niemand? Was het afgelast of verzet, hebben ze jou niet op de hoogte gebracht?
Het was klaarblijkelijk afgelast en gisteren nog gevraagd waar het was en toen kreeg ik te horen waar.
Daar heb ik een tijd voor de deur gestaan. Was erg vreemd en ik snap ook niet waar en waarom het mis gegaan is :N

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 13:23 schreef Ole het volgende:
Ach lieverd toch! Wees niet te hard voor jezelf! Dit ligt echt niet aan jou zo te lezen :*
O+
  Moderator / Redactie FP donderdag 11 juni 2026 @ 14:52:13 #20
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221008964
*knuffelt CotS*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 11 juni 2026 @ 14:54:42 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221008982
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het was klaarblijkelijk afgelast en gisteren nog gevraagd waar het was en toen kreeg ik te horen waar.
Daar heb ik een tijd voor de deur gestaan. Was erg vreemd en ik snap ook niet waar en waarom het mis gegaan is :N
[..]
O+
Dus of iemand had je toch een verkeerde locatie doorgegeven en/of de afgelasting was niet aan je doorgegeven.

Daar kun je achteraan gaan. Melden dat je voor een dichte deur stond en dat je je afvraagt wat er mis ging.

Niet te snel de conclusie trekken dat ze je er niet bij willen hebben. Wat ik ervan begrijp is het juist een groep waar iedereen welkom is.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221009039
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 14:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dus of iemand had je toch een verkeerde locatie doorgegeven en/of de afgelasting was niet aan je doorgegeven.

Daar kun je achteraan gaan. Melden dat je voor een dichte deur stond en dat je je afvraagt wat er mis ging.

Niet te snel de conclusie trekken dat ze je er niet bij willen hebben. Wat ik ervan begrijp is het juist een groep waar iedereen welkom is.
Ik heb het in de groep gegooid, de vraag, plus de "waar is iedereen"... Dus ze weten er allemaal van.

maar het is wat het is zullen we maar zeggen
  donderdag 11 juni 2026 @ 15:06:17 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221009062
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb het in de groep gegooid, de vraag, plus de "waar is iedereen"... Dus ze weten er allemaal van.

maar het is wat het is zullen we maar zeggen
:{
The love you take is equal to the love you make.
pi_221009081
Het is ook prima als ik me even rot voel. Inmiddels is het klaar, ben ik rustiger.
Kan er gewoon slecht tegen als plannen veranderen. Put mijn eigen hoofd compleet uit (dus even gedut)

En morgen weer een dag ;) :)

Eerst even wat drinken en dan weer wat doen

Sommige dagen zijn je dag gewoon niet en dat heb ik vandaag
pi_221009216
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 07:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Prop in de mond :(
ducttape
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221009244
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is ook prima als ik me even rot voel. Inmiddels is het klaar, ben ik rustiger.
Kan er gewoon slecht tegen als plannen veranderen. Put mijn eigen hoofd compleet uit (dus even gedut)

En morgen weer een dag ;) :)

Eerst even wat drinken en dan weer wat doen

Sommige dagen zijn je dag gewoon niet en dat heb ik vandaag
die dagen zijn er ook gewoon inderdaad.
Ben de hele dag al aan het leren, totaal mijn ding niet meer en ben er nu dan ook helemaal klaar mee
maar even een chinees kippensoepje maken zo
:Y)
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 11 juni 2026 @ 16:02:16 #27
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221009404
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tegengas is wel meer dan eens gegeven: schelden, boos worden, ellende.
En iedereen is welkom in het buurtcentrum, dus zij ook. Het is een strijd die ik niet durf te strijden. In mijn hoofd verzin ik de beste reacties, alleen het komt er nooit uit. Ze is gewoon niet helemaal normaal...

En balen, ik heb een kwartier staan wachten op de rest en niemand kwam. Ben maar afgedropen. Even een kop thee, de emoties laten zakken en dan boven bezig. Hier baal ik van. Wilde even sociaal zijn, had me helemaal voorbereid. Kan er slecht tegen als dagen anders lopen dan gepland. Zoveel stress nu.

Nu even rustig worden. Ik ben gefrustreerd... en in de stress...
:{ :*
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221009799
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juni 2026 15:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
die dagen zijn er ook gewoon inderdaad.
Ben de hele dag al aan het leren, totaal mijn ding niet meer en ben er nu dan ook helemaal klaar mee
maar even een chinees kippensoepje maken zo
:Y)
Succes en sterkte en eetsmakelijk :*

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 16:02 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
:{ :*
O+

-------------

Vandaag wel lekker zitten haken, nu even pauze. Half zes koken en dan zien of ik wil haken of hangen. Denk het laatste.
Morgen lekker een vrije dag *O* en dan een druk weekend, wel leuk.

Onderdeel van een project. Dit zijn nummer zeven en acht. Nummer negen zit op de naald
  donderdag 11 juni 2026 @ 17:11:04 #29
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221009821
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Succes en sterkte en eetsmakelijk :*
[..]
O+

-------------

Vandaag wel lekker zitten haken, nu even pauze. Half zes koken en dan zien of ik wil haken of hangen. Denk het laatste.
Morgen lekker een vrije dag *O* en dan een druk weekend, wel leuk.

Onderdeel van een project. Dit zijn nummer zeven en acht. Nummer negen zit op de naald
[ afbeelding ]
Dit is toch geweldig!!!
  donderdag 11 juni 2026 @ 18:41:33 #30
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221010381
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Succes en sterkte en eetsmakelijk :*
[..]
O+

-------------

Vandaag wel lekker zitten haken, nu even pauze. Half zes koken en dan zien of ik wil haken of hangen. Denk het laatste.
Morgen lekker een vrije dag *O* en dan een druk weekend, wel leuk.

Onderdeel van een project. Dit zijn nummer zeven en acht. Nummer negen zit op de naald
[ afbeelding ]
Awwww.... wat een lieve popjes. O+ O+
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221012030
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ulch, rot dag. Typ een heel bericht en dan per ongeluk op reset drukken

Komt erop neer dat ik me weer voel zoals ik me voelde toen ik jong was: gepest en buitengesloten. Ik voel me verdrietig en rot en eenzaam. Dacht goed in de groep te liggen, maar ja... ze mogen me blijkbaar toch niet :N

En ja... zal vast wel weer eens een ongelukje wezen. Alleen dit soort ongelukjes zijn me vaak zat gebeurd. Ik lig nooit goed in groepen. Ik ben te vreemd, te raar, te anders. Ik haat mezelf erom, maar het lukt me ook niet om anders te doen en zijn. Hoe hard ik ook mijn best doe.

En ja, ik heb een G-schema gemaakt en die maakt me enkel verdrietiger. Ja, ik weet wat ik nu denk en voel, maar alsnog... het maakt het nu niet beter.

Een ja, dit is veel geblaat en zelfmedelijden, maar ik moet het even kwijt. Kan er verder nergens over miepen en het zit me heel hoog. Zit enorm te slikken en tranen weg te ademen.

Dit is echt geen leuke dag... Om half elf maar gaan haken... maar bah... wat voel ik me slecht nu
Echt ik kan me dat niet voorstellen dat het aan jou ligt
Sterkte!,
pi_221012049
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Succes en sterkte en eetsmakelijk :*
[..]
O+

O

-------------

Vandaag wel lekker zitten haken, nu even pauze. Half zes koken en dan zien of ik wil haken of hangen. Denk het laatste.
Morgen lekker een vrije dag *O* en dan een druk weekend, wel leuk.

Onderdeel van een project. Dit zijn nummer zeven en acht. Nummer negen zit op de naald
[ afbeelding ]
Oh wat schattig die popjes
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 11 juni 2026 @ 21:28:58 #33
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221013093
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Succes en sterkte en eetsmakelijk :*
[..]
O+

-------------

Vandaag wel lekker zitten haken, nu even pauze. Half zes koken en dan zien of ik wil haken of hangen. Denk het laatste.
Morgen lekker een vrije dag *O* en dan een druk weekend, wel leuk.

Onderdeel van een project. Dit zijn nummer zeven en acht. Nummer negen zit op de naald
[ afbeelding ]
Wat een geweldig leuke poppetjes! Zeker die met die appel aan zijn hoed.
pi_221016495
Goedemorgen

Dank jullie wel voor de complimenten O+ *O*
Na de renovatie zet ik ze in toerbeurten neer ;) Vier keer per jaar even wisselen, want het begint een beetje veel te worden _O- en ik kan wegdoen nog niet over mijn hart verkrijgen :@

Hier prima geslapen. Lager al vroeg in, maar wel uitgerust wakker.
Kop koffie en ontbijt erin. Dus zo maar beginnen aan de dag :)
pi_221016532
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Dank jullie wel voor de complimenten O+ *O*
Na de renovatie zet ik ze in toerbeurten neer ;) Vier keer per jaar even wisselen, want het begint een beetje veel te worden _O- en ik kan wegdoen nog niet over mijn hart verkrijgen :@

Hier prima geslapen. Lager al vroeg in, maar wel uitgerust wakker.
Kop koffie en ontbijt erin. Dus zo maar beginnen aan de dag :)
Fijn dat je goed geslapen hebt
Fijne dag Cots
pi_221016552
Goedemorgen Child c_/

Vraagje, Nu je weer beter slaapt en ook goed eet (Hoop ik) Kan je nu ook al merken dat je meer energie hebt en je je ook lichamelijk beter voelt dan eerder ?

Hou dit vast ! :Y

Edit ook ik vind je gehaakte poppetjes erg goed gelukt en leuk :s)
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 12 juni 2026 @ 09:03:50 #37
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221016673
Goedemorgen CotS.

Fijn dat je goed geslapen hebt. Maak er een mooie dag van.
pi_221018388
Dank jullie O+ hier een prima dag :Y

@Iceage ja dat maakt wel verschil. Geen hoofdpijn meer en wat meer motivatie om dingen te doen, mits ik niet te druk ben met emoties op afstand houden ;)

Nu even lunchpauze en dan weer bezig.

Eten is gewoon normaal nu:
O. kwark met fruit
L. twee boterhammen met hartig beleg
D. gewoon een berg groente, eiwitten en koolhydraten (met hoeveelheden van een diëtist me ooit gegeven heeft, wel wat meer groentes trouwens, ben een soort menselijk konijn)
En als ik trek krijg op de dag eet ik een appel (of ander soort fruit wat ik in huis heb, nu toevallig appelen)
  vrijdag 12 juni 2026 @ 13:49:09 #39
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221018695
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 12:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie O+ hier een prima dag :Y

@:Iceage ja dat maakt wel verschil. Geen hoofdpijn meer en wat meer motivatie om dingen te doen, mits ik niet te druk ben met emoties op afstand houden ;)

Nu even lunchpauze en dan weer bezig.

Eten is gewoon normaal nu:
O. kwark met fruit
L. twee boterhammen met hartig beleg
D. gewoon een berg groente, eiwitten en koolhydraten (met hoeveelheden van een diëtist me ooit gegeven heeft, wel wat meer groentes trouwens, ben een soort menselijk konijn)
En als ik trek krijg op de dag eet ik een appel (of ander soort fruit wat ik in huis heb, nu toevallig appelen)
Appelen nog wel. :P

Mooi woord. :Y
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 juni 2026 @ 15:24:27 #40
22592 crew  Ole
pi_221019335
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221020182
_O- oh... had geen problemen verwacht rondom het woord appelen _O- alleen het zijn toch ook aardappelen, sinaasappelen en dus ook gewone appelen?
'k Heb het ook opgezocht en ik mag het lekker gebruiken :6 ;)

Hebben jullie ook zo'n irritante foodnoice? Het is soms zo irritant. Ik heb wel wat trucjes, en het hoort bij eetstoornissen en zo, maar echt...
Wat mij helpt is vaste tijden eten, genoeg eten... natuurlijk gewoon bezig gaan met dingen en een weekmenu, zodat ik weet wat ik wanneer eet. Alleen soms leidt het me toch af. Soms dagen geen last en soms heel veel en vandaag een beetje veel.
Ach om half zes ga ik koken en daarna is het eten voor deze dag voorbij ;)
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 juni 2026 @ 17:19:55 #42
22592 crew  Ole
pi_221020243
Ik heb soort van 'omgekeerd ' eetprobleem. Is voor mij ook beter om op tijd te eten en zo.

En joh! Vind het gewoon interessant dingen met taal!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Redactie FP vrijdag 12 juni 2026 @ 17:35:48 #43
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221020372
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 17:19 schreef Ole het volgende:
Ik heb soort van 'omgekeerd ' eetprobleem. Is voor mij ook beter om op tijd te eten en zo.

En joh! Vind het gewoon interessant dingen met taal!
Spelen met taal!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 12 juni 2026 @ 19:02:22 #44
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221020866
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 17:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
_O- oh... had geen problemen verwacht rondom het woord appelen _O- alleen het zijn toch ook aardappelen, sinaasappelen en dus ook gewone appelen?
'k Heb het ook opgezocht en ik mag het lekker gebruiken :6 ;)

Zo is dat. Wie appelen vaart, die appelen eet. :P :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221025266
Goedemorgen :O

Vroeg, maar moet om vijf voor half negen naar de bus. Afgesproken om even thee te drinken bij vrienden in Apeldoorn. En ik kan niet tegen snel opstaan.
Wel erg veel zin in :Y
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 13 juni 2026 @ 06:29:50 #46
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221025270
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 06:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :O

Vroeg, maar moet om vijf voor half negen naar de bus. Afgesproken om even thee te drinken bij vrienden in Apeldoorn. En ik kan niet tegen snel opstaan.
Wel erg veel zin in :Y
Goedemorgen! Klinkt als een heel eind reizen voor je, maar als het leuk is dan heb je groot gelijk dat je dat ervoor over hebt. Fijne dag en een goede reis!

(Ik ga vandaag appelbomen uitdelen aan mensen die graag een boom willen voor https://mehrbaeume.jetzt/ / https://meerbomen.nu/ )
pi_221025284
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 06:29 schreef qltel het volgende:

[..]
Goedemorgen! Klinkt als een heel eind reizen voor je, maar als het leuk is dan heb je groot gelijk dat je dat ervoor over hebt. Fijne dag en een goede reis!

(Ik ga vandaag appelbomen uitdelen aan mensen die graag een boom willen voor https://mehrbaeume.jetzt/ / https://meerbomen.nu/ )
Half negen de deur uit en twaalf uur bij hen de deur in ;) dus ja, dat is wel even een eindje

Ooooh dat is een goede zaak :Y Veel succes vandaag en ik hoop op goed weer voor je *O* O+
  zaterdag 13 juni 2026 @ 09:33:52 #48
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221025807
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 06:29 schreef qltel het volgende:

[..]

(Ik ga vandaag appelbomen uitdelen aan mensen die graag een boom willen voor https://mehrbaeume.jetzt/ / https://meerbomen.nu/ )
Goeie zaak. Succes! :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP zaterdag 13 juni 2026 @ 09:52:05 #49
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221026057
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 06:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :O

Vroeg, maar moet om vijf voor half negen naar de bus. Afgesproken om even thee te drinken bij vrienden in Apeldoorn. En ik kan niet tegen snel opstaan.
Wel erg veel zin in :Y
Goedemorgen CotS O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 13 juni 2026 @ 10:07:50 #50
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221026274
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 06:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :O

Vroeg, maar moet om vijf voor half negen naar de bus. Afgesproken om even thee te drinken bij vrienden in Apeldoorn. En ik kan niet tegen snel opstaan.
Wel erg veel zin in :Y
Goedemorgen en goede reis! O+
pi_221030188
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 06:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :O

Vroeg, maar moet om vijf voor half negen naar de bus. Afgesproken om even thee te drinken bij vrienden in Apeldoorn. En ik kan niet tegen snel opstaan.
Wel erg veel zin in :Y
:o
Dan ben je gewoon in de buurt :P
Hopelijk een leuke dag :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221030263
:O :W
Thuis
Zo wat eten en koffie
Ben kapot nu joh

Was wel een super leuke dag :Y
Kan me gezinsleven altijd zo slecht voorstellen en voelt altijd een beetje raar, doch gezellig aan.

Wel veel prikkels
  Moderator / Miss SHO zaterdag 13 juni 2026 @ 18:59:32 #53
22592 crew  Ole
pi_221030271
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
:O :W
Thuis
Zo wat eten en koffie
Ben kapot nu joh

Was wel een super leuke dag :Y
Kan me gezinsleven altijd zo slecht voorstellen en voelt altijd een beetje raar, doch gezellig aan.

Wel veel prikkels
Dan heb je nu verdiend toch!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221030287
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
:O :W
Thuis
Zo wat eten en koffie
Ben kapot nu joh

Was wel een super leuke dag :Y
Kan me gezinsleven altijd zo slecht voorstellen en voelt altijd een beetje raar, doch gezellig aan.

Wel veel prikkels
Hoe lang ben je onderweg ?
Alleen dat al lijkt me enorm vermoeiend !
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221030308
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:59 schreef Ole het volgende:

[..]
Dan heb je nu verdiend toch!
Ja, de mentale beentjes in de lucht iig

quote:
99s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:02 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hoe lang ben je onderweg ?
Alleen dat al lijkt me enorm vermoeiend !
Van deur tot deur, incl overstaptijden, zeg zo'n zeven uur wat ik snel berekend heb

Edit: moest op Amersfoort lang wachten, twee keer een half uur, zodoende
En ik moet van mijn huis op het station komen en vanaf het station ook weer naar huis en zo
pi_221030397
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, de mentale beentjes in de lucht iig
[..]
Van deur tot deur, incl overstaptijden, zeg zo'n zeven uur wat ik snel berekend heb

Edit: moest op Amersfoort lang wachten, twee keer een half uur, zodoende
En ik moet van mijn huis op het station komen en vanaf het station ook weer naar huis en zo
Amersfoort :o
Om in Apeldoorn te komen. :o
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221030411
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
Amersfoort :o
Om in Apeldoorn te komen. :o
Je kan ook met veel overstappen een route nemen, maar dat scheelt amper wat en geeft me wel veel stress. Liever één overstap en langer bezig dan twee of drie overstappen en nadenken en panikeren. Dit soort dingen geven bij buiten proportioneel veel stress
  Moderator / Miss SHO zaterdag 13 juni 2026 @ 19:28:40 #58
22592 crew  Ole
pi_221030420
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je kan ook met veel overstappen een route nemen, maar dat scheelt amper wat en geeft me wel veel stress. Liever één overstap en langer bezig dan twee of drie overstappen en nadenken en panikeren. Dit soort dingen geven bij buiten proportioneel veel stress
Oh zo herkenbaar! Doe ik ook hoor

[ Bericht 0% gewijzigd door Ole op 13-06-2026 19:42:58 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221030435
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je kan ook met veel overstappen een route nemen, maar dat scheelt amper wat en geeft me wel veel stress. Liever één overstap en langer bezig dan twee of drie overstappen en nadenken en panikeren. Dit soort dingen geven bij buiten proportioneel veel stress
Snap ik
Wist niet dat het zo slecht geregeld was
Qua openbaar vervoer :@
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221030741
Groningen - Apeldoorn is een eind ja, maar fijn dat je het leuk hebt gehad
pi_221035835
Fijne zondag allemaal. Ik ga een flinke boswandelng maken zo. :Y
pi_221035849
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:31 schreef greysbones het volgende:

[..]
Snap ik
Wist niet dat het zo slecht geregeld was
Qua openbaar vervoer :@
Trein naar Apeldoorn of naar Zwolle en dan de bus is volgens mij redelijk goed te doen.
Ik kom vrijwel om de 2 weken in Zwolle (Gelukkig met de auto) ben daar geboren en opgegroeid tot mn 17e Dik uur buiten de spits.

[ Bericht 1% gewijzigd door Iceage op 14-06-2026 08:18:54 ]
  zondag 14 juni 2026 @ 09:23:54 #63
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221036173
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
:O :W
Thuis
Zo wat eten en koffie
Ben kapot nu joh

Was wel een super leuke dag :Y
Kan me gezinsleven altijd zo slecht voorstellen en voelt altijd een beetje raar, doch gezellig aan.

Wel veel prikkels
Hopelijk vandaag een dag van ontspanning en ontlading. :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zondag 14 juni 2026 @ 15:18:21 #64
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221038655
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:31 schreef greysbones het volgende:

[..]
Snap ik
Wist niet dat het zo slecht geregeld was
Qua openbaar vervoer :@
Hoezo "zo slecht"?
Prima verbinding hoor ^O^
Colleziono francobolli di bambini
pi_221038844
Sorry beetje moe vandaag, daarom nog niks gezegd

De reis is op zich prima te doen, maar het kost me gewoon extreem veel energie en stress. Ligt geheel aan mij, alleen het is voor mij echt een groot ding. Doe het met liefde voor hen, de mensen waarvan ik het meest houd, alleen ik ben de rest van deze week weinig waard meer

Net even geprobeerd te haken, ging met frisse tegenzin. Het is zondag na een heftige dag (niet alleen de reis, alleen ineens in een huishouden van twee kleine kinderen en besties is gewoon heel erg veel prikkels incl de reis). Dus ik zit nu lekker achter mijn laptop. Dan maar niet nuttig, het lukt me echt niet.

Het enige dat echt moet is om half zes koken, afwassen, keuken net maken. Morgen nog een bijkomdagje. Dinsdag clubje en boodschappen.

Over boodschappen gesproken. Altijd eens per week, maar ik merk dat het moeilijk is met overzicht houden. Dus ik ga nu twee keer per week. Disndag na clubje en vrijdag. Dinsdag Albert Hein, vrijdag Lidl. Even zien hoe dat bevalt :Y
Als er maar een systeem in zit

Vanavond lekker voetbal kijken. Boeit me amper wat, gewoon achtergrondgeluid tijdens het lezen :) Boekje en tijdschriften (Historia, Quest en zo. Ben met de meeste dingen zuinig, maar hier heb ik bewust een budget voor. De één rookt, de ander heeft een huisdier en ik koop eens per maand twee blaadjes).

Zo... weer een onsamenhangend verhaal. Excuses, hoofd zit er vol en is er moe en is erg chaotisch
pi_221039036
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry beetje moe vandaag, daarom nog niks gezegd

De reis is op zich prima te doen, maar het kost me gewoon extreem veel energie en stress. Ligt geheel aan mij, alleen het is voor mij echt een groot ding. Doe het met liefde voor hen, de mensen waarvan ik het meest houd, alleen ik ben de rest van deze week weinig waard meer

Net even geprobeerd te haken, ging met frisse tegenzin. Het is zondag na een heftige dag (niet alleen de reis, alleen ineens in een huishouden van twee kleine kinderen en besties is gewoon heel erg veel prikkels incl de reis). Dus ik zit nu lekker achter mijn laptop. Dan maar niet nuttig, het lukt me echt niet.

Het enige dat echt moet is om half zes koken, afwassen, keuken net maken. Morgen nog een bijkomdagje. Dinsdag clubje en boodschappen.

Over boodschappen gesproken. Altijd eens per week, maar ik merk dat het moeilijk is met overzicht houden. Dus ik ga nu twee keer per week. Disndag na clubje en vrijdag. Dinsdag Albert Hein, vrijdag Lidl. Even zien hoe dat bevalt :Y
Als er maar een systeem in zit

Vanavond lekker voetbal kijken. Boeit me amper wat, gewoon achtergrondgeluid tijdens het lezen :) Boekje en tijdschriften (Historia, Quest en zo. Ben met de meeste dingen zuinig, maar hier heb ik bewust een budget voor. De één rookt, de ander heeft een huisdier en ik koop eens per maand twee blaadjes).

Zo... weer een onsamenhangend verhaal. Excuses, hoofd zit er vol en is er moe en is erg chaotisch
Je beschrijft alles prima
Ik vind het niet onsamenhangend hoor
:*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221039073
quote:
99s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:54 schreef greysbones het volgende:

[..]
Je beschrijft alles prima
Ik vind het niet onsamenhangend hoor
:*
Eens. Ook ik kon het prima volgen en begrijpen.
pi_221048699
Goeeeeeedemorgen Cots en vrienden O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 10:43:21 #69
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221048739
Goedemorgen allemaal en CotS in het bijzonder! Maak er een mooie dag van.
pi_221049448
:W Hallo!

Fok deed vanochtend moeilijk, dus even wachten tot dat voorbij was :)

Ben wel super productief geweest. Gehaakt en twee schilderdingen. Over dat laatste ben ik absoluut niet tevreden, maar dat was experimenteren met nieuwe dingen. Je kan niet altijd zes gooien :Y

Nu best moe, dus even pauze houden. Kan niet wachten tot het na het eten is en ik op de bank kan ploffen en uren lezen. Heb twee zulke goede boeken op het moment. Alleen lezen is voor de avond en niet voor de middag

Nu eerst even koffie en thee en rust. Na de lunch wel weer bezig gaan in mijn hobbykamer. Denk ik... ben zo productief geweest dat ik nu wat gedemotiveerd ben verder te gaan.
  Moderator maandag 15 juni 2026 @ 12:04:36 #71
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221049500
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
:W Hallo!

Fok deed vanochtend moeilijk, dus even wachten tot dat voorbij was :)

Ben wel super productief geweest. Gehaakt en twee schilderdingen. Over dat laatste ben ik absoluut niet tevreden, maar dat was experimenteren met nieuwe dingen. Je kan niet altijd zes gooien :Y

Nu best moe, dus even pauze houden. Kan niet wachten tot het na het eten is en ik op de bank kan ploffen en uren lezen. Heb twee zulke goede boeken op het moment. Alleen lezen is voor de avond en niet voor de middag

Nu eerst even koffie en thee en rust. Na de lunch wel weer bezig gaan in mijn hobbykamer. Denk ik... ben zo productief geweest dat ik nu wat gedemotiveerd ben verder te gaan.
Welke boeken ben je aan het lezen?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221049549
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:04 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Welke boeken ben je aan het lezen?
In bed:
• Rollende Prenten - Terry Pratchett

Op de bank:
• Echo - Thomas Olde Huevelt
• Het Kuuroord - Ruth Kelly

Tijdschriftren
• Quest
• Historia

Twijfel of ik er nog een informatief boek erbij pak. Gewoon voor mijn brein. Anderzijds zijn die blaadjes die ik lees ook leerzaam... Denk dat ik het even hierbij houd :@
  Moderator / Redactie FP maandag 15 juni 2026 @ 12:19:04 #73
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221049590
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
:W Hallo!

Fok deed vanochtend moeilijk, dus even wachten tot dat voorbij was :)

Ben wel super productief geweest. Gehaakt en twee schilderdingen. Over dat laatste ben ik absoluut niet tevreden, maar dat was experimenteren met nieuwe dingen. Je kan niet altijd zes gooien :Y

Nu best moe, dus even pauze houden. Kan niet wachten tot het na het eten is en ik op de bank kan ploffen en uren lezen. Heb twee zulke goede boeken op het moment. Alleen lezen is voor de avond en niet voor de middag

Nu eerst even koffie en thee en rust. Na de lunch wel weer bezig gaan in mijn hobbykamer. Denk ik... ben zo productief geweest dat ik nu wat gedemotiveerd ben verder te gaan.
Goed bezig jij *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221049599
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Goed bezig jij *O*
Ik moet afleren om al mijn energie in de ochtend eruit te gooien. Ben echt op nu
Was sowieso nog erg moe van zaterdag

Maar goed... zo eerst even een broodje eten en thee drinken.
  maandag 15 juni 2026 @ 13:17:10 #75
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221050442
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik moet afleren om al mijn energie in de ochtend eruit te gooien. Ben echt op nu
Was sowieso nog erg moe van zaterdag

Maar goed... zo eerst even een broodje eten en thee drinken.
Je komt er wel. :Y
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221051665
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik moet afleren om al mijn energie in de ochtend eruit te gooien. Ben echt op nu
Was sowieso nog erg moe van zaterdag

Maar goed... zo eerst even een broodje eten en thee drinken.
Rust momentjes zijn ook belangrijk
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221051832
Best wel een lang dutje gedaan en volgens mij is de deken van vermoeidheid van me af. Gisteren en vanochtend was ik echt niet waard, zo weinig energie. Had gewoon slaap nodig.

Werd wakker met in mijn mail een afspraak met de verhuizers. Die komen binnenkort. Dat is wel fijn. Gewoon om de hoe, wat en wanneer te bespreken. ik hoop augustus, dan ben ik begin oktober op zijn laatst weer thuis :Y dan zit ik zonder stress kerstspullen uit te stallen in november

Morgen haakclub en boodschappen bij de Albert Hein.
Over een half uur koken en daarna lekker lezen denk ik. We gaan wel zien. Voordeel van het WK is dat je gemakkelijk kunt kiezen voor achtergrondruis: gewoon het voetballen aan _O-
pi_221058277
Goedemorgen :)

Slecht geslapen vannacht, dadelijk wel een clubje en daarna naar de AH
Nu eerst rustig opstarten :Y (en hele vieze kwark wegwerken).
Goden wat ben ik moe :O
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 16 juni 2026 @ 07:52:26 #79
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221058287
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Werd wakker met in mijn mail een afspraak met de verhuizers. Die komen binnenkort. Dat is wel fijn. Gewoon om de hoe, wat en wanneer te bespreken. ik hoop augustus, dan ben ik begin oktober op zijn laatst weer thuis :Y dan zit ik zonder stress kerstspullen uit te stallen in november
Oh, dat is fijn dat ze even langskomen om te bespreken hoe alles gaat. Dat geeft jou vast en zeker minder stress.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 07:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :)

Slecht geslapen vannacht, dadelijk wel een clubje en daarna naar de AH
Nu eerst rustig opstarten :Y (en hele vieze kwark wegwerken).
Goden wat ben ik moe :O
Wel vervelend dat je slecht geslapen hebt (en nog vervelender is die vieze kwark). Veel succes en plezier bij het clubje!
pi_221060979
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 07:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :)

Slecht geslapen vannacht, dadelijk wel een clubje en daarna naar de AH
Nu eerst rustig opstarten :Y (en hele vieze kwark wegwerken).
Goden wat ben ik moe :O
Je hebt van die smaakjes die je kunt toevoegen
Die ook nog eens goed voor je zijn
Is dat een idee ?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221061150
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:33 schreef greysbones het volgende:

[..]
Je hebt van die smaakjes die je kunt toevoegen
Die ook nog eens goed voor je zijn
Is dat een idee ?
Dank je voor de tip
Ik lust graag kwark, maar niet die van de Lidl. Dat is net klei :N brrr

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 07:52 schreef qltel het volgende:

[..]
Oh, dat is fijn dat ze even langskomen om te bespreken hoe alles gaat. Dat geeft jou vast en zeker minder stress.
[..]
Wel vervelend dat je slecht geslapen hebt (en nog vervelender is die vieze kwark). Veel succes en plezier bij het clubje!
Op dit moment geeft het alleen veel meer stress. Echt verschrikkelijk

Kan er ook helemaal niks mee :N

En tja... even een klein dutje gedaan. Kwark is morgen op en dan heb ik weer lekkere kwark
  dinsdag 16 juni 2026 @ 19:22:39 #82
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221062707
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik lust graag kwark, maar niet die van de Lidl. Dat is net klei :N brrr

Misschien kun je er iets van maken? :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221064699
Ik zie verschrikkelijk tegen morgen op en wil daarom niet gaan slapen
Heb dan een oefening van de psych op de planning staan waar ik geen zin in heb. Begrijp waarom het moet, maar poeh...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan voel ik al minder motivatie. Naja, die is er wel, maar je begrijpt me wel. Alleen er is een vriendin die ervan weet. En die verkondigt zo duidelijk dat ze het een onzinnige oefening vindt. Ze begrijpt het probleem niet. Het is lastig om haar dingen niet te vertellen, omdat ze wil dingen vraagt. Alleen ze schoffelt therapie zo vaak onderuit. En ik weet dat mijn psych gelijk heeft, alleen het is gemakkelijker om met die vriendin mee te gaan in de "het is onzin".
Eigenlijk weet ik niet of ze een leuke kennis is ipv vriendin. Moet zo selectief delen bij haar, en vindt veel dingen op emotioneel vlak onzin bij mij... Het is altijd afwegen wat ik zeg, want anders schoffelt ze het weg.

En een slaappil is ook geen optie, want ik wil mezelf niet verdoven voor de oefening aan... Dus ik hoop dat ik de discipline op kan brengen om straks naar bed te gaan en ik hoop dat ik ondanks de spanning wel kan slapen.

'k Ben een beetje gefrustreerd
pi_221064877
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zie verschrikkelijk tegen morgen op en wil daarom niet gaan slapen
Heb dan een oefening van de psych op de planning staan waar ik geen zin in heb. Begrijp waarom het moet, maar poeh...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan voel ik al minder motivatie. Naja, die is er wel, maar je begrijpt me wel. Alleen er is een vriendin die ervan weet. En die verkondigt zo duidelijk dat ze het een onzinnige oefening vindt. Ze begrijpt het probleem niet. Het is lastig om haar dingen niet te vertellen, omdat ze wil dingen vraagt. Alleen ze schoffelt therapie zo vaak onderuit. En ik weet dat mijn psych gelijk heeft, alleen het is gemakkelijker om met die vriendin mee te gaan in de "het is onzin".
Eigenlijk weet ik niet of ze een leuke kennis is ipv vriendin. Moet zo selectief delen bij haar, en vindt veel dingen op emotioneel vlak onzin bij mij... Het is altijd afwegen wat ik zeg, want anders schoffelt ze het weg.

En een slaappil is ook geen optie, want ik wil mezelf niet verdoven voor de oefening aan... Dus ik hoop dat ik de discipline op kan brengen om straks naar bed te gaan en ik hoop dat ik ondanks de spanning wel kan slapen.

'k Ben een beetje gefrustreerd
1 - praat over je angst met je psych, ze laat je echt niet naar huis gaan als ze denkt dat jij jezelf kwaad wilt doen
2- zet een pot thee
3- kan die 'vriendin' niet even hier op FOK! komen? >:)
Zonder grap, wat zij doet kan echt niet en is verre van OK. Stop met delen met haar, ook al is dat erg moeilijk. Ze maakt je alleen maar onzeker ook al weet je dat ze poep praat.

Is er iets naast slaapmedicatie wat je kan doen om je makkelijker in slaap te laten vallen?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221065103
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:20 schreef greysbones het volgende:

[..]
1 - praat over je angst met je psych, ze laat je echt niet naar huis gaan als ze denkt dat jij jezelf kwaad wilt doen
2- zet een pot thee
3- kan die 'vriendin' niet even hier op FOK! komen? >:)
Zonder grap, wat zij doet kan echt niet en is verre van OK. Stop met delen met haar, ook al is dat erg moeilijk. Ze maakt je alleen maar onzeker ook al weet je dat ze poep praat.

Is er iets naast slaapmedicatie wat je kan doen om je makkelijker in slaap te laten vallen?
:P Ik ga ook getalletjes gebruiken ;)

1.) De psych weet mijn angsten en zorgen. Daarom eerst thuis alleen emoties oproepen, op afgesproken tijd. Een uur later komt zij naar mijn huis toe om me te helpen, te steunen. Het is juist de bedoeling dat ik dit buiten de behandelkamer leer te doen. Ze weet waar ik bang voor ben en daarom zo afgesproken. Voordeel van een factteam: huisbezoek :Y

2.) Jaaa thee lost alles op :) en als dat niet zo is heb je meer thee nodig ;)

3.) Het was ook een vergissing om er wat over te zeggen. Leuke meid, alleen niet iemand die goede adviezen geeft. Het is echt een schat hoor, alleen ze is gewoon (heel hard gezegd) niet empathisch, maar dan ook gewoon echt niet. Kan het niet anders verwoorden. Ze heeft heel veel leuke kanten, alleen op emotioneel vlak tja...

4.) Ik ga sowieso lekker lezen in bed. Meestal slaap ik dan wel anderhalf uur later. En mocht ik echt te onrustig zijn neem ik nog een kop thee. Veel meer niet. Ben gewoon even (terecht) gespannen.
pi_221065139
- laat maar

[ Bericht 98% gewijzigd door Masberum op 17-06-2026 10:52:39 ]
pi_221065426
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:28 schreef Masberum het volgende:

[..]
Of ze heeft gelijk met wat ze zegt, of ze heeft het niet. Jij denkt ondanks dat je weet dat je niet 100% normaal nadenkt om het zo maar te zeggen dat zij geen echte vriendin is. Voor mij klinkt zij als de laatste persoon die in het echte leven nog om je geeft maar dat je het niet eens kan zijn met wat ze zegt. Ik zou haar juist wat meer krediet geven als ze nog steeds aan je zijde is ondanks al je, dingen.
Mijn vriendinnen en ik zijn het zo vaak over dingen oneens. Dat is goed, dat is prima en dat is verrijkend. Alleen dit gaat over therapeutische oefeningen die ik moet doen. En zonder argumenten zorgverlening wegwuiven is gewoon niet oké. Onderbouw je dan op zijn minst en als ik daarom vraag krijg ik enkel een: ik vind dit een rare oefening. En ook met doorvragen komt er niet meer uit.

Daarnaast is er niks mis met mijn denkvermogen. Ik heb emotionele problemen, geen cognitieve.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 16 juni 2026 @ 22:43:39 #88
22592 crew  Ole
pi_221065515
Met jouw denkvermogen is zeker niks mis O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221065540
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:28 schreef Masberum het volgende:

[..]
Of ze heeft gelijk met wat ze zegt, of ze heeft het niet. Jij denkt ondanks dat je weet dat je niet 100% normaal nadenkt om het zo maar te zeggen dat zij geen echte vriendin is. Voor mij klinkt zij als de laatste persoon die in het echte leven nog om je geeft maar dat je het niet eens kan zijn met wat ze zegt. Ik zou haar juist wat meer krediet geven als ze nog steeds aan je zijde is ondanks al je, dingen.
Ligt het aan mij of is dit een heel vreemde post?
pi_221065542
- never mind

[ Bericht 98% gewijzigd door Masberum op 17-06-2026 10:52:22 ]
  Moderator / Miss SHO dinsdag 16 juni 2026 @ 22:45:34 #91
22592 crew  Ole
pi_221065546
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ligt het aan mij of is dit een heel vreemde post?
Nee hoor. Ligt niet aan jou.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221065622
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:45 schreef Ole het volgende:

[..]
Nee hoor. Ligt niet aan jou.
Rare post omdat het niet een standaard reactie is inderdaad. Weer niemand die er inhoudelijk op wil ingaan omdat het gewoon correct is. Bashen is gemakkelijk, iets beargumenteren een stuk moeilijker
  Moderator dinsdag 16 juni 2026 @ 22:51:32 #93
38824 crew  Droopie
pi_221065643
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:49 schreef Masberum het volgende:

[..]
Rare post omdat het niet een standaard reactie is inderdaad. Weer niemand die er inhoudelijk op wil ingaan omdat het gewoon correct is. Bashen is gemakkelijk, iets beargumenteren een stuk moeilijker
Over de rug van CotS babbelen die lekker ligt te lezen of te slapen gaan we niet doen vanavond.

Klachten of discussies in de feedback..

Morgen weer een dag.
Hell To The Liars
pi_221065672
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:51 schreef Droopie het volgende:

[..]
Over de rug van CotS babbelen die lekker ligt te lezen of te slapen gaan we niet doen vanavond.

Nu doe je net alsof ik verkeerd reageerde.
  Moderator dinsdag 16 juni 2026 @ 22:56:04 #95
38824 crew  Droopie
pi_221065722
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:53 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nu doe je net alsof ik verkeerd reageerde.
Die discussie ga ik niet aan, klachten of feedback in de feedback. En ik ga vanavond (denk ik) niet in discussie
Hell To The Liars
pi_221066112
Dit topic is toch echt geopend door @ChildoftheStars dus laten we het niet over onszelf hebben.

Welterusten Child. Ik hoop dat je nog goed kunt slapen. Die "vriendin" klinkt als iemand om niet te veel mee te delen. Vragen beantwoorden mag maar hoeft niet naar haar toe. Dus doe wat goed voelt en ga je een grens over door antwoord te geven dan lekker laten. Je bent niks verschuldigd. Wie vraagt wordt overgeslagen zeiden we vroeger altijd.
  Moderator / Redactie FP woensdag 17 juni 2026 @ 07:02:15 #97
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221066810
Goedemorgen CotS O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221067023
Goedemorgen

Naja het verdedigen van cognitie is geen doen. Ja ik ben universitair geschoold. Ja ik heb een breed spectrum aan interesses. En verder wordt het zo een wellis-nietus-verhaal.
Daarnaast denk ik dat mijn energie niet hoeft te gaan naar iemand die dingen roept omdat hij me niet mag. Niet iedereen hoeft je te mogen. Al zou ik het waarderen dan genegeerd te worden. Zeker in dit topic.

Anyway nu gewoon weer rustig bezig. Prima nacht gehad. Vanmiddag om drie uur pas bezig met die opdracht.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChildoftheStars op 17-06-2026 08:29:40 ]
pi_221067262
Succes vanmiddag met die oefening @Child!
Lijkt me best wel spannend, maar wel mooi dat de psych dan naar jou toe komt om je te helpen! Klinkt wel als een soort gecontroleerde situatie en dat lijkt me nou een mooie tussenstap naar zelf doen tzt.
Ik hoop dat het je wat vertrouwen gaat geven in dat je dit soort dingen (aan)kan!
:* :*
Fake it till you make it...
pi_221067508
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 08:32 schreef Nijna het volgende:
Succes vanmiddag met die oefening @:Child!
Lijkt me best wel spannend, maar wel mooi dat de psych dan naar jou toe komt om je te helpen! Klinkt wel als een soort gecontroleerde situatie en dat lijkt me nou een mooie tussenstap naar zelf doen tzt.
Ik hoop dat het je wat vertrouwen gaat geven in dat je dit soort dingen (aan)kan!
:* :*
Dank je wel!
Dat is precies de bedoeling! We gaan het wel meemaken :) in het ergste geval lukt het niet en dan komt er wel weer een plan. Het probleem is dat de emoties me vaak erg hoog zitten, maar ik ze er niet uit kan laten komen > kost bakken energie

maar goed, dat is pas halverwege de middag. Net ontbijtje op, kop koffie er nu achteraan en om half toen lekker bezig gaan. Het huishouden voor vandaag is ook weer gedaan. Alleen weer wat ontspullen voor de renovatie. Luisterboek aan en gaan
pi_221067532
Goedemorgen Child,
Fijne dag.

Ik beantwoord je dms later (lukt nu niet omdat ik nu weg moet) Bedankt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Iceage op 17-06-2026 09:20:27 ]
pi_221067581
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 07:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Naja het verdedigen van cognitie is geen doen. Ja ik ben universitair geschoold. Ja ik heb een breed spectrum aan interesses. En verder wordt het zo een wellis-nietus-verhaal.
Daarnaast denk ik dat mijn energie niet hoeft te gaan naar iemand die dingen roept omdat hij me niet mag. Niet iedereen hoeft je te mogen. Al zou ik het waarderen dan genegeerd te worden. Zeker in dit topic.

Anyway nu gewoon weer rustig bezig. Prima nacht gehad. Vanmiddag om drie uur pas bezig met die opdracht.
Kijk deze dame eens verstandig zijn _O_

Succes vandaag O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221067587
Succes vandaag Cots
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 17 juni 2026 @ 09:56:14 #104
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221067830
Goedemorgen CotS en meelezers. Maak er een goede dag van, ook al is dat misschien lastig.
pi_221070951
Poeh... het zelfstandig huilen is gelukt. Heb twee uur zitten huilen. Één uur alleen. Daarna kwam de psych hier en toen heeft zij er een uur en vijftien minuten erover gedaan om mij er weer uit te krijgen

Ben zo moe nu
En hoofdpijn

Thee drinken nu, afleiding zoeken en bijkomen
Na het eten lekker haken denk ik :Y maar eerst even thee drinken en paracetamol slikken

Zit helemaal te trillen/rillen van alle emoties. Alleen het is ergens ook wel een opluchting
  woensdag 17 juni 2026 @ 16:55:09 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221070988
Opluchting is goed.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 17 juni 2026 @ 17:14:50 #107
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221071094
Het klinkt heftig, CotS, maar klinkt ook wel alsof je er iets aan hebt gehad...
  woensdag 17 juni 2026 @ 18:51:41 #108
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221071647
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 16:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh... het zelfstandig huilen is gelukt. Heb twee uur zitten huilen. Één uur alleen. Daarna kwam de psych hier en toen heeft zij er een uur en vijftien minuten erover gedaan om mij er weer uit te krijgen

Ben zo moe nu
En hoofdpijn

Thee drinken nu, afleiding zoeken en bijkomen
Na het eten lekker haken denk ik :Y maar eerst even thee drinken en paracetamol slikken

Zit helemaal te trillen/rillen van alle emoties. Alleen het is ergens ook wel een opluchting
Trots op jou! :) :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP woensdag 17 juni 2026 @ 18:52:47 #109
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221071654
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 16:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh... het zelfstandig huilen is gelukt. Heb twee uur zitten huilen. Één uur alleen. Daarna kwam de psych hier en toen heeft zij er een uur en vijftien minuten erover gedaan om mij er weer uit te krijgen

Ben zo moe nu
En hoofdpijn

Thee drinken nu, afleiding zoeken en bijkomen
Na het eten lekker haken denk ik :Y maar eerst even thee drinken en paracetamol slikken

Zit helemaal te trillen/rillen van alle emoties. Alleen het is ergens ook wel een opluchting
Ik vind dat je het goed gedaan hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221071726
Dank jullie

Best heftige middag en nu avond idd. Het valt me enorm mee dat ik mezelf geen pijn heb gedaan. Ze kwam op het goede moment

Op dit moment echt helemaal af en nog steeds emotioneel. Al zoek ik het nu niet op. Hoeft ook niet

Morgen belt ze om te checken hoe de avond (deze avond dus) gegaan is.

Nu in mijn luie stoel, laptop op schoot. Boekjes straks erbij
Echt even proberen rustig te worden

Ben hier zo slecht in...
Moet ook meer delen over herinneringen. Ook als het me laat huilen of juist daarom

Maar goed... nu chillen :O
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 17 juni 2026 @ 19:34:32 #111
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221072131
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie

Best heftige middag en nu avond idd. Het valt me enorm mee dat ik mezelf geen pijn heb gedaan. Ze kwam op het goede moment

Op dit moment echt helemaal af en nog steeds emotioneel. Al zoek ik het nu niet op. Hoeft ook niet

Morgen belt ze om te checken hoe de avond (deze avond dus) gegaan is.

Nu in mijn luie stoel, laptop op schoot. Boekjes straks erbij
Echt even proberen rustig te worden

Ben hier zo slecht in...
Moet ook meer delen over herinneringen. Ook als het me laat huilen of juist daarom

Maar goed... nu chillen :O
Veel succes met chillen. Dat gaat je lukken!
pi_221072284
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie

Best heftige middag en nu avond idd. Het valt me enorm mee dat ik mezelf geen pijn heb gedaan. Ze kwam op het goede moment

Op dit moment echt helemaal af en nog steeds emotioneel. Al zoek ik het nu niet op. Hoeft ook niet

Morgen belt ze om te checken hoe de avond (deze avond dus) gegaan is.

Nu in mijn luie stoel, laptop op schoot. Boekjes straks erbij
Echt even proberen rustig te worden

Ben hier zo slecht in...
Moet ook meer delen over herinneringen. Ook als het me laat huilen of juist daarom

Maar goed... nu chillen :O
Alles op zijn tijd
nu even bijkomen O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221074626
Geen verrassing; maar ik heb best moeite met landen.
Lezen lukt niet en concentreren op filmpjes ook niet

Gewoon even overspoeld door de middag. Ik had niet verwacht dat er zoveel verdriet zat en ik merk nogsteeds zit

Het is niet zo gemakkelijk uit te schakelen wanneer het los is gemaakt. Gezond en zo, maar kost ook bakken energie

Gelukkig hoef ik morgen pas om half elf de deur uit. Dus ik kan een beetje uitslapen en rustig opstarten morgen.
Slaap kan twee kanten op > of ik slaap als een blok uit oververmoeidheid of ik slaap niet door emoties.
En die emoties moeten niet direct weggedrukt worden met pammetjes

Op zijn laatst om elf uur naar boven en het maar proberen :Y
  Moderator / Miss SHO woensdag 17 juni 2026 @ 22:23:54 #114
22592 crew  Ole
pi_221074704
Het is een heftige dag geweest. Hoop dat je wat rust en slaap krijgt. Slaap doet een mens goed O+
En anders proberen toch te ontspannen. Is makkelijk gezegd weet ik hoor!
:*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221076955
Goedemorgen :O

Slapen viel me mee. Alleen ben nog wel steeds moe. Gisteren heeft toch wel erin gehakt. Ik was ook zo overstuur
En nog steeds is het niet helemaal klaar. Niet gek, maar wel stom. Ik word nog gebeld door de psych, dat vind ik wel fijn

Nu eerst rustig opstarten. Als mijn koffie op is ga ik even haken nog denk ik. Geen zin om tot half elf achter de laptop te zitten. Of misschien wel, eens zien

Ben wel blij dat het weer mooi weer is en even blijft. Doet mij goed en hopelijk trekt het ook mijn stemming met de temperatuur omhoog
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 juni 2026 @ 08:47:02 #116
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221077082
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 08:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :O

Slapen viel me mee. Alleen ben nog wel steeds moe. Gisteren heeft toch wel erin gehakt. Ik was ook zo overstuur
En nog steeds is het niet helemaal klaar. Niet gek, maar wel stom. Ik word nog gebeld door de psych, dat vind ik wel fijn

Nu eerst rustig opstarten. Als mijn koffie op is ga ik even haken nog denk ik. Geen zin om tot half elf achter de laptop te zitten. Of misschien wel, eens zien

Ben wel blij dat het weer mooi weer is en even blijft. Doet mij goed en hopelijk trekt het ook mijn stemming met de temperatuur omhoog
Je doet het prima CotS, geniet van je dag :*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221077099
Niet gek dat je nog zo moe bent, klinkt als een heel intensieve dag gisteren!
Rustig aan maar vandaag :*
Fake it till you make it...
pi_221077143
Goedemorgen Cots O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221077332
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:23 schreef Ole het volgende:
Het is een heftige dag geweest. Hoop dat je wat rust en slaap krijgt. Slaap doet een mens goed O+
En anders proberen toch te ontspannen. Is makkelijk gezegd weet ik hoor!
:*
Ja... klopt... gewone tijd maar in bed gaan liggen en vrij lang wakker geweest, maar uiteindelijk wel geslapen :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Je doet het prima CotS, geniet van je dag :*
Dank je wel :@ 'k Doe maar wat hoor

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 08:50 schreef Nijna het volgende:
Niet gek dat je nog zo moe bent, klinkt als een heel intensieve dag gisteren!
Rustig aan maar vandaag :*
Komt goed! Alleen even vergaderen en bellen met de psych. Verder gewoon lekker aan de hobbel en hobby

quote:
99s.gif Op donderdag 18 juni 2026 09:00 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgen Cots O+
Goedemorgen O+
pi_221085096
Goedemorgennnnn *O* O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 19 juni 2026 @ 07:32:55 #121
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221085171
Goedemorgen CotS, alles gisteren naar wens gegaan?
pi_221085172
Goedemorgen lieve iedereen :W

Wauw zonder moeite wakker geworden. Nu eerst koffie drinken en dan direct om acht uur boodschappen doen. Dan hobby, waarna begeleider komt. En daarna jurk aan gelukkig
Mijn benen voelen nu al warm aan _O-

Volgende week behandelplanbespreking en dat vind ik altijd zo spannend. Dus daar gaan we mij op voorbereiden.
Eigenlijk wil ik die begeleider de feedback geven straks dat hij me overschat vaak
Dat vind ik best wel eng. Zij mogen mij feedback geven, dus ik vind dat ik ook wel iets mag benoemen, toch? EN dit is niet echt een belediging denk ik

Verder vandaag lekker rustig aan.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 19 juni 2026 @ 08:10:54 #123
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221085291
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 07:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen lieve iedereen :W

Wauw zonder moeite wakker geworden. Nu eerst koffie drinken en dan direct om acht uur boodschappen doen. Dan hobby, waarna begeleider komt. En daarna jurk aan gelukkig
Mijn benen voelen nu al warm aan _O-

Volgende week behandelplanbespreking en dat vind ik altijd zo spannend. Dus daar gaan we mij op voorbereiden.
Eigenlijk wil ik die begeleider de feedback geven straks dat hij me overschat vaak
Dat vind ik best wel eng. Zij mogen mij feedback geven, dus ik vind dat ik ook wel iets mag benoemen, toch? EN dit is niet echt een belediging denk ik

Verder vandaag lekker rustig aan.
Mooi, je komt al lekker in je slaapritme. Volhouden zo! En verstandig om om 8 uur boodschappen te gaan doen. Het wordt heet vandaag. Bij jou in het noorden misschien minder heet dan hier, maar toch.

En wat mij betreft mag je feedback geven, hoor. En ik denk dat de begeleider dat ook prima vind, dan kan ze daarmee rekening houden. Ik zou het dus doen. Als je ergens mee zit, uit het..

Veel succes vandaag!
pi_221085447
Hoi, Fijne dag Child en u allen.

Uiteraard mag je feedback geven, Ik denk dat dat juist gewaardeerd wordt. :Y

@qltel Ik ben ook tegen 8 u bij de Aldi, Jumbo en als 1e bij de combi in Bunde (Dtslnd) geweest.(Nog lekker heel rustig) Het is hier in het noorden ook al goed warm hoor :Y
Al helemaal in de auto.

[ Bericht 7% gewijzigd door Iceage op 19-06-2026 09:10:07 ]
pi_221086242
Wauw... normaal kan ik altijd wel knutselen, maar ik kan me er niet toe zetten vandaag. Het wil gewoon niet :o
Dus lekker filmpjes kijken, muziek luisteren, puzzelen en lezen.
Kijk nog even of ik vanmiddag wil gaan wandelen :)

Wel raar dat ik er vandaag minder goed tegen kan en tot niks kom, ken ik niet van mezelf. Ach... Echo van Thomas Olde Heuvelt lezen en iets op de ereader. Blaadje :) Vermaak me wel

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:10 schreef qltel het volgende:

[..]
Mooi, je komt al lekker in je slaapritme. Volhouden zo! En verstandig om om 8 uur boodschappen te gaan doen. Het wordt heet vandaag. Bij jou in het noorden misschien minder heet dan hier, maar toch.
Het is hier nu zevenentwintig graden en wordt nog warmer, dus ook erg warm hier
Heb wel even bij de Etos een petje gekocht. Even mijn gezicht en hoofd beschermen tegen de zon. Krijg anders zo'n hoofdpijn.

En slapen, ik hoop dat het bij deze temperaturen blijft lukken.
Anders is het even weer discipline hebben wanneer het weer koeler is.
Het is zo warm boven
quote:
En wat mij betreft mag je feedback geven, hoor. En ik denk dat de begeleider dat ook prima vind, dan kan ze daarmee rekening houden. Ik zou het dus doen. Als je ergens mee zit, uit het..

Veel succes vandaag!
Ja... het is gewoon een lastige. Ik uit me niet snel, alleen het is irritant wanneer iemand je constant verkeerd inschat. Dus ik ga het straks proberen

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:45 schreef Iceage het volgende:
Hoi, Fijne dag Child en u allen.

Uiteraard mag je feedback geven, Ik denk dat dat juist gewaardeerd wordt. :Y

@:qltel Ik ben ook tegen 8 u bij de Aldi, Jumbo en als 1e bij de combi in Bunde (Dtslnd) geweest.(Nog lekker heel rustig) Het is hier in het noorden ook al goed warm hoor :Y
Al helemaal in de auto.
Naja... het is iig een goede oefening ;)

Jij ook slim met winkelen dus :Y en idd, Grunn doet ook aan warmte. Ook op de fiets of met de benenwagen
pi_221090966
Hoe is het gegaan met aangeven bij de begeleider?
Hier ook warm, bah.
Fake it till you make it...
  Moderator / Redactie FP vrijdag 19 juni 2026 @ 20:28:57 #127
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221091133
Hitte ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Spellchecker vrijdag 19 juni 2026 @ 20:30:14 #128
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221091300
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:08 schreef Nijna het volgende:
Hoe is het gegaan met aangeven bij de begeleider?
Hier ook warm, bah.
Ik durfde het niet aan te geven :@
Net zoals ik niks durf te zeggen over het feit dat hij nog nooit op tijd is geweest...
Hopelijk dinsdag wel bij het bespreken van het behandelplan

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hitte ;(
quote:
Jaaaaa *O*
Wel even gehaakt nog, en gegamed *O* Mijn "koele" woonkamer is 27 graden nu _O- slaapkamer en hobbykamer is nu echt een klap in het gezicht... Slapen gaat wel even duren vrees ik
  Moderator / Redactie FP vrijdag 19 juni 2026 @ 20:50:02 #130
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221091303
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik durfde het niet aan te geven :@
Net zoals ik niks durf te zeggen over het feit dat hij nog nooit op tijd is geweest...
Hopelijk dinsdag wel bij het bespreken van het behandelplan
[..]
[..]
Jaaaaa *O*
Wel even gehaakt nog, en gegamed *O* Mijn "koele" woonkamer is 27 graden nu _O- slaapkamer en hobbykamer is nu echt een klap in het gezicht... Slapen gaat wel even duren vrees ik
Hier komt een flinke bui aan :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221091308
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hier komt een flinke bui aan :o
Ooooh gezellig. Hier geen wolkje aan de lucht
pi_221091312
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik durfde het niet aan te geven :@
Net zoals ik niks durf te zeggen over het feit dat hij nog nooit op tijd is geweest...
Hopelijk dinsdag wel bij het bespreken van het behandelplan
[..]
[..]
Jaaaaa *O*
Wel even gehaakt nog, en gegamed *O* Mijn "koele" woonkamer is 27 graden nu _O- slaapkamer en hobbykamer is nu echt een klap in het gezicht... Slapen gaat wel even duren vrees ik
Slapen met dit weer is niet ideaal inderdaad
  Moderator / Redactie FP vrijdag 19 juni 2026 @ 20:51:18 #133
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221091314
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ooooh gezellig. Hier geen wolkje aan de lucht
We zien het aankomen :D

Zitten in Zeeland :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221091498
Ik ga denk ik voor een tropenrooster. Twaalf uur naar bed en acht uur eruit +/-
Een doorluchten en afkoelen hoop ik. Kijk even kijken hoe ik me om half elf voel :)

Mijn favoriete haakclubje dat eens per maand was, is gestopt. Te weinig animo. Daar ben ik wel verdrietig over. Het enige voordeel is dat ik dit weekend niks hoef en me een beetje kan schikken aan de temperatuur :)
We gaan het zien straks

En buh, morgen allerlei huishoudelijke taken als bed verschonen (wil je wel met dit weer) en wasjes draaien. Weer wat meer ontspullen voor de renovatie aan. Alles wat ik niet gebruik gaat gewoon weg. Of in de weggeefkast of naar vrienden :)
Al weet ik nog niet of dit hoogmoed is voor de val en dat ik enkel bed + was doe. Of dat het me daadwerkelijk lukt.
pi_221091720
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik durfde het niet aan te geven :@
Net zoals ik niks durf te zeggen over het feit dat hij nog nooit op tijd is geweest...
Hopelijk dinsdag wel bij het bespreken van het behandelplan
Zo herkenbaar...
Dinsdag nieuwe ronde, nieuwe kansen :*
Fake it till you make it...
pi_221091858
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:17 schreef Nijna het volgende:

[..]
Zo herkenbaar...
Dinsdag nieuwe ronde, nieuwe kansen :*
Misschien lukt het dan wel, maar ik hik hier al zolang tegen aan :@

En als het dinsdag niet lukt app ik het hem. Dat is gemakkelijker :Y maar niet netjes, doen we niet
Of ik bespreek met de psych hoe ik dit moet aanpakken... dat ik dit eng en lastig vind

Alleen wil er wel wat mee doen
  Moderator / Miss SHO vrijdag 19 juni 2026 @ 21:54:21 #137
22592 crew  Ole
pi_221092374
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Misschien lukt het dan wel, maar ik hik hier al zolang tegen aan :@

En als het dinsdag niet lukt app ik het hem. Dat is gemakkelijker :Y maar niet netjes, doen we niet
Of ik bespreek met de psych hoe ik dit moet aanpakken... dat ik dit eng en lastig vind

Alleen wil er wel wat mee doen
Echt lastig feedback geven! Maar wellicht kun je het ook zien als een oefening of zo. Achteraf ben je waarschijnlijk blij. Wat kan je gebeuren?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221095889
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Misschien lukt het dan wel, maar ik hik hier al zolang tegen aan :@

En als het dinsdag niet lukt app ik het hem. Dat is gemakkelijker :Y maar niet netjes, doen we niet
Of ik bespreek met de psych hoe ik dit moet aanpakken... dat ik dit eng en lastig vind

Alleen wil er wel wat mee doen
Wat is netjes... consequent te laat komen is ook niet netjes...
Als appen een kleinere stap is, dan denk ik dat je minder streng voor jezelf zou mogen zijn.
Maar bespreek maar met de psych. Goed dat je voor jezelf wilt opkomen.
Fake it till you make it...
pi_221098954
Afgelopen nacht was ik zo angstig van het weer, heb er slecht van geslapen
Plus vandaag amper wat uitgevoerd: Beetje gehaakt, gegamed en gepuzzeld. Verder genikst
Hopelijk vannacht beter slapen :Y en morgen weer gewoon actief bezig :Y Het wordt ook minder warm, dus dat moet wel lukken denk ik

Dutje lukte niet vanmiddag, slaapkamer was zo warm :o

Vanavond bij het voetballen lekker lezen en chillen iig *O* en we zien wel wanneer ik moe wordt

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:54 schreef Ole het volgende:

[..]
Echt lastig feedback geven! Maar wellicht kun je het ook zien als een oefening of zo. Achteraf ben je waarschijnlijk blij. Wat kan je gebeuren?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja...maar... ik weet niet... Ben bang dat hij me voor het blok gaat zetten en zijn gelijk gaat doordouwen

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 10:12 schreef Nijna het volgende:

[..]
Wat is netjes... consequent te laat komen is ook niet netjes...
Als appen een kleinere stap is, dan denk ik dat je minder streng voor jezelf zou mogen zijn.
Maar bespreek maar met de psych. Goed dat je voor jezelf wilt opkomen.
Als een ander niet netjes is betekent dat niet dat ik ook niet-netjes wil zijn ;)

Ik bespreek het sowieso met de psych !
pi_221098975
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

Als een ander niet netjes is betekent dat niet dat ik ook niet-netjes wil zijn ;)

Ik bespreek het sowieso met de psych !
Daar heb je gelijk in, maar ik denk dat je de lat wel hoog legt voor jezelf.
Oh en het is zo "makkelijk" om dit dan tegen jou te zeggen, ik zou zelf in jouw situatie denk ik hetzelfde zitten... dus een knuffel voor jou! Het is gewoon lastig om zoiets aan te geven :*
Fake it till you make it...
pi_221098998
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:08 schreef Nijna het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik denk dat je de lat wel hoog legt voor jezelf.
Oh en het is zo "makkelijk" om dit dan tegen jou te zeggen, ik zou zelf in jouw situatie denk ik hetzelfde zitten... dus een knuffel voor jou! Het is gewoon lastig om zoiets aan te geven :*
Dank je wel en een knuffel terug

Ik loop hier al zeker een jaar mee :@ Als het mij dinsdag niet lukt app ik de psych erover.

En ik heb de tekst in de woonkamer hangen met: Ik reik naar de sterren en vergeet dat ik op aarde ben

Ik ga het eerst met de psych bespreken, desnoods een keer met z'n drieën bespreken of met haar een plan maken.

Sowieso woensdag weer de "jank-eofening". Om drie uur verdriet opzoeken en dan komt zij me weer helpen. En van haar "mag" ik daar geen schuldgevoelens bij hebben, omdat ze zowel als psycholoog als als mens me wil helpen.
Het is zo lastig, schuldgevoel is haast een basisgevoel van mij ;)
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:02:34 #142
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_221101176
Vaak gaan we automatisch uit van een negatieve reactie op feedback. Dat blijkt uiteindelijk voor een groot deel echt enorm mee te vallen.

Ik snap je struggle, bovenstaande is rationeel heel makkelijk adviseren, gevoelsmatig is er vaak een drempel. Maar ik hoop dat je ratio het wat dat betreft even overneemt, want iets als structureel te laat komen mag je heus aangeven. Vooral als je dat, zoals ik jou 'ken', vanuit de ik-vorm doet :*
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_221102147
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vaak gaan we automatisch uit van een negatieve reactie op feedback. Dat blijkt uiteindelijk voor een groot deel echt enorm mee te vallen.

Ik snap je struggle, bovenstaande is rationeel heel makkelijk adviseren, gevoelsmatig is er vaak een drempel. Maar ik hoop dat je ratio het wat dat betreft even overneemt, want iets als structureel te laat komen mag je heus aangeven. Vooral als je dat, zoals ik jou 'ken', vanuit de ik-vorm doet :*
Dank je

Het is niet het te laat komen, dat is gewoon irritant
Alleen hij overschat me en daar zit ik mee. Daardoor voel ik me soms niet gezien en daar wil ik hem op aanspreken. En dat vind ik erg lastig

Feedback geef ik idd vanuit mijzelf en hij hoeft er ook niks mee... alleen tja... hopelijk dinsdag en anders de psych appen en samen met haar bespreken
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:40:51 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221102228
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je

Het is niet het te laat komen, dat is gewoon irritant
Alleen hij overschat me en daar zit ik mee. Daardoor voel ik me soms niet gezien en daar wil ik hem op aanspreken. En dat vind ik erg lastig

Feedback geef ik idd vanuit mijzelf en hij hoeft er ook niks mee... alleen tja... hopelijk dinsdag en anders de psych appen en samen met haar bespreken
Als je het niet aankaart, kan er geen gesprek over ontstaan. Wie weet kan hij uitleggen waarom e.e.a. met net wat meer uitdaging voor je wordt geformuleerd. Dan kun jij vervolgens aangeven of je je daar wel of niet goed bij voelt.

Zonder dat jij het aansnijdt, kan er op dat punt moeilijk een uitkomst komen die meer rekening met jou houdt.
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker zaterdag 20 juni 2026 @ 20:41:30 #145
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221102238
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je

Het is niet het te laat komen, dat is gewoon irritant
Alleen hij overschat me en daar zit ik mee. Daardoor voel ik me soms niet gezien en daar wil ik hem op aanspreken. En dat vind ik erg lastig

Feedback geef ik idd vanuit mijzelf en hij hoeft er ook niks mee... alleen tja... hopelijk dinsdag en anders de psych appen en samen met haar bespreken
Heel goed dat je dit wil doen en erover nadenkt hoe de boodschap het beste te brengen.
^O^
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:44:54 #146
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_221102314
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je

Het is niet het te laat komen, dat is gewoon irritant
Alleen hij overschat me en daar zit ik mee. Daardoor voel ik me soms niet gezien en daar wil ik hem op aanspreken. En dat vind ik erg lastig

Feedback geef ik idd vanuit mijzelf en hij hoeft er ook niks mee... alleen tja... hopelijk dinsdag en anders de psych appen en samen met haar bespreken
Heel goed dat je dat wil aangeven, echt :*
Verder wat anderen zeggen; als je niets aangeeft verandert er niets.
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_221102559
Jullie hebben gelijk, dat weet ik wel :Y Alleen dat maakt het niet gemakkelijker :@

Daarom heb ik het zo gepland. Ik zie er zo extreem tegenop...
Anderzijds erger ik me nu gewoon aan hem. Dat hij een man is helpt absoluut niet mee (sorry heren, niks persoonlijks). Ik voel me gewoon niet volledig veilig bij hem

maar goed... dat is pas dinsdag een probleem. Zit me nu alweer helemaal op te winden over iets waar ik nu niks mee kan...
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:35:08 #148
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221103946
Reserveer het anders even voor bijv. morgenmiddag. Misschien dan even sparren over hoe je het zou kunnen aankaarten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221106414
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:35 schreef Lienekien het volgende:
Reserveer het anders even voor bijv. morgenmiddag. Misschien dan even sparren over hoe je het zou kunnen aankaarten.
Ik heb al in mijn hoofd een stappenplan. Nu moet ik het gewoon loslaten tot dinsdag.
pi_221106443
Goedemorgen,

Vannacht lekker geslapen. De slechte nacht ervoor zorgde ervoor dat ik al om elf uur de ogen sloot en dat ik pas om kwart voor acht wakker werd :o (was wel fijn)

Net zitten tekenen en was wegwerken, nu ben ik eigenlijk te warm om wat uit te spoken.

Sowieso even een stappenplan maken over hoe ik me voorbereid op de komst van de verhuizers maandag over een week. Vast beginnen met ontspullen. Alleen de hele bovenverdieping is zoveel dat ik gewoon de draad kwijt raak en het niet overzie.

Nu eerst even pauze, dan de was ophangen en de volgende draaien. Daarna een stappenplan maken, met elke dag een paar taken.
'k Heb voor alles lijstjes, behalve voor maandag de 29ste.

Edit: de 29ste is een oriënterend gesprek waar we kijken wat ik moet doen. Het is nog niet de datum waarop die lui alles weghalen
pi_221106444
Child en u allen een fijne zondag toegewenst.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 11:06:41 #152
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221106453
Kom net terug van een wandeling. Waaaaarm!

Fijne dag CotS en meelezers/schrijvers.
pi_221108198
Pffft... op het moment kan ik wel vloeken en schelden

Enorme aandrang tot automutilatie, kan het bijna niet tegengaan, dus ik bel (hoe moeilijk ook) de crisisdienst (en dat doe ik niet snel)...
Zit er een persoon aan de andere kant van de telefoon "maar je moet gewoon genieten van het lekkere weer". Ja... ik bel voor het weerbericht :|W

Dus ik geef aan dat ik dat doe, maar mentaal vastloop... tja... geen echte reactie op, behalve "dan moet je even afleiding zoeken". Dus ik benoem wat ik gedaan heb... Krijg ik te horen dat ik me wel red tot morgen het fact.

Ik zat al hoog in de aandrang, maar deze frustratie erbij helpt niet
Ik zit te vechten tegen paniek en boosheid en... waarom neemt dat mens me niet gewoon serieus. En als ze het te druk heeft of geen zin heeft, prima; zeg dat gewoon

Ik ben echt even pissig en voel me alleen staan...

Echt... dit soort dingen maakt dat ik praktisch nooit de crisisdienst bel... Soms heb je een goede, soms (zoals nu) heb je iemand die je nog slechter laat voelen.

Bah! Ik baal hier zo van en ik weet niet meer wat ik kan doen...
  Moderator / Redactie FP zondag 21 juni 2026 @ 13:00:17 #154
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221108228
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pffft... op het moment kan ik wel vloeken en schelden

Enorme aandrang tot automutilatie, kan het bijna niet tegengaan, dus ik bel (hoe moeilijk ook) de crisisdienst (en dat doe ik niet snel)...
Zit er een persoon aan de andere kant van de telefoon "maar je moet gewoon genieten van het lekkere weer". Ja... ik bel voor het weerbericht :|W

Dus ik geef aan dat ik dat doe, maar mentaal vastloop... tja... geen echte reactie op, behalve "dan moet je even afleiding zoeken". Dus ik benoem wat ik gedaan heb... Krijg ik te horen dat ik me wel red tot morgen het fact.

Ik zat al hoog in de aandrang, maar deze frustratie erbij helpt niet
Ik zit te vechten tegen paniek en boosheid en... waarom neemt dat mens me niet gewoon serieus. En als ze het te druk heeft of geen zin heeft, prima; zeg dat gewoon

Ik ben echt even pissig en voel me alleen staan...

Echt... dit soort dingen maakt dat ik praktisch nooit de crisisdienst bel... Soms heb je een goede, soms (zoals nu) heb je iemand die je nog slechter laat voelen.

Bah! Ik baal hier zo van en ik weet niet meer wat ik kan doen...
Die persoon is wel heel erg incompetent.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221108323
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Die persoon is wel heel erg incompetent.
Kan ook zijn dat ik niet duidelijk communiceer
Alleen ik ben zo gefrustreerd, ik weet niet hoe ik duidelijker kan zijn :N

Moet echt mezelf zien te redden... geen flauw idee hoe...
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 13:04:09 #156
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221108325
Balen zeg, dat die persoon je niet serieus neemt. Ik weet verder ook niet wat je moet/kunt doen.. Is nog een keer bellen een optie?
  zondag 21 juni 2026 @ 13:05:23 #157
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221108334
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Kan ook zijn dat ik niet duidelijk communiceer
Alleen ik ben zo gefrustreerd, ik weet niet hoe ik duidelijker kan zijn :N

Moet echt mezelf zien te redden... geen flauw idee hoe...
Je hebt toch zo’n plan? Staan daar nog opties op? Een bestie bellen?
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker zondag 21 juni 2026 @ 13:07:39 #158
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221108345
Bel je bestie!!!


En sterkte.
Wat een waardeloze medewerker had je aan de lijn :r
pi_221108356
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je hebt toch zo’n plan? Staan daar nog opties op? Een bestie bellen?
Ik bel alleen als het plan niet afdoende werkt. Zoals nu... Op den duur zit je bij de stap dat je hulpverleners moet bellen om samen te kijken naar verdere opties.

Bellen doe ik echt heel zelden en alleen als ik er echt niet uitkom...

quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:04 schreef qltel het volgende:
Balen zeg, dat die persoon je niet serieus neemt. Ik weet verder ook niet wat je moet/kunt doen.. Is nog een keer bellen een optie?
Naja... de kans op een zondagmiddag is erg groot dat ik dezelfde persoon weer te pakken krijg en daar heb ik even geen behoefte aan
pi_221108363
App je psych en het fact. Denk je dat ze dat buiten werktijden ook lezen ?
Bel nog een keer en als je dezelfde persoon aan de lijn krijgt vraag of er iemand anders aanwezig is.

Sterkte!
  Moderator / Redactie FP zondag 21 juni 2026 @ 13:13:22 #161
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221108374
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Kan ook zijn dat ik niet duidelijk communiceer
Alleen ik ben zo gefrustreerd, ik weet niet hoe ik duidelijker kan zijn :N

Moet echt mezelf zien te redden... geen flauw idee hoe...
Heb je ook aangegeven dat je de drang voelt tot automutilatie? Want in dar geval zouden de alarmbellen af moeten gaan.
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je hebt toch zo’n plan? Staan daar nog opties op? Een bestie bellen?
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:07 schreef maily het volgende:
Bel je bestie!!!


En sterkte.
Wat een waardeloze medewerker had je aan de lijn :r
En dit ja!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 21 juni 2026 @ 13:22:49 #162
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221108418
Kunnen wij iets voor je doen, Child? Je ergens mee afleiden? Ergens over praten?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Miss SHO zondag 21 juni 2026 @ 13:23:11 #163
22592 crew  Ole
pi_221108421
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Kan ook zijn dat ik niet duidelijk communiceer
Alleen ik ben zo gefrustreerd, ik weet niet hoe ik duidelijker kan zijn :N

Moet echt mezelf zien te redden... geen flauw idee hoe...
Het feit dat je belt zou al reden moeten zijn voor de persoon aan de andere kant van de lijn om goed door te vragen. Dit ligt echt niet aan jou hoor!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221108423
Ja... naja... ik ga even op bed liggen... kijken of dutten lukt en anders even lezen of iig veilig zijn...Dus ben even offline,sorry, maar denk zeg het even... Oh wat voel ik me ellendig
  Spellchecker zondag 21 juni 2026 @ 13:24:55 #165
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221108428
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... naja... ik ga even op bed liggen... kijken of dutten lukt en anders even lezen of iig veilig zijn...Dus ben even offline,sorry, maar denk zeg het even... Oh wat voel ik me ellendig
:*
  zondag 21 juni 2026 @ 13:25:23 #166
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221108431
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... naja... ik ga even op bed liggen... kijken of dutten lukt en anders even lezen of iig veilig zijn...Dus ben even offline,sorry, maar denk zeg het even... Oh wat voel ik me ellendig
Hou vol, lieve Child. Het wordt wel beter. :*
The love you take is equal to the love you make.
pi_221108471
Is dit misschien een optie ?
Mogelijk tref je daar een goede met kennis van zaken

https://www.deluisterlijn.nl/

https://www.zelfbeschadiging.nl/
pi_221108665
Child: Ik denk dat wij allemaal je wel willen helpen. Uiteraard kan ik alleen voor mezelf spreken maar deze materie ligt ver buiten mijn kennis, daarom pas ik ook op met hier een (goed bedoeld) advies geven.

Nogmaals Sterkte!

[ Bericht 1% gewijzigd door Iceage op 21-06-2026 14:12:26 ]
pi_221109160
Dank jullie wel O+

Uiteindelijk toch maar in mijn hobbykamer beland waar ik werkte aan iets met heel veel tellen. Muziek aan en verder niks. Even helemaal in een soort zenmodus

Voel me nog niet fijn, maar heb mezelf wel beter in de hand

Ook even met mijn bestie geappt. Dat is altijd fijn O+
Even gepraat over stress en zorgen en kerstmis

Nu naar beneden, de hobbykamer is echt te warm nu. Zon staat er vol op (op het dak en op de ramen). Dus tijd voor thee en afleiding.

Ben vandaag iig een beetje bezig geweest :Y
Tweede was is ook bijna klaar :) dan is het tijd voor een appeltje en een serie

Beetje een heftige en zware dag vandaag...
  Spellchecker zondag 21 juni 2026 @ 15:06:42 #170
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221109228
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel O+

Uiteindelijk toch maar in mijn hobbykamer beland waar ik werkte aan iets met heel veel tellen. Muziek aan en verder niks. Even helemaal in een soort zenmodus

Voel me nog niet fijn, maar heb mezelf wel beter in de hand

Ook even met mijn bestie geappt. Dat is altijd fijn O+
Even gepraat over stress en zorgen en kerstmis

Nu naar beneden, de hobbykamer is echt te warm nu. Zon staat er vol op (op het dak en op de ramen). Dus tijd voor thee en afleiding.

Ben vandaag iig een beetje bezig geweest :Y
Tweede was is ook bijna klaar :) dan is het tijd voor een appeltje en een serie

Beetje een heftige en zware dag vandaag...
Goed gedaan!!! ^O^
  Moderator / Redactie FP zondag 21 juni 2026 @ 15:10:59 #171
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221109308
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel O+

Uiteindelijk toch maar in mijn hobbykamer beland waar ik werkte aan iets met heel veel tellen. Muziek aan en verder niks. Even helemaal in een soort zenmodus

Voel me nog niet fijn, maar heb mezelf wel beter in de hand

Ook even met mijn bestie geappt. Dat is altijd fijn O+
Even gepraat over stress en zorgen en kerstmis

Nu naar beneden, de hobbykamer is echt te warm nu. Zon staat er vol op (op het dak en op de ramen). Dus tijd voor thee en afleiding.

Ben vandaag iig een beetje bezig geweest :Y
Tweede was is ook bijna klaar :) dan is het tijd voor een appeltje en een serie

Beetje een heftige en zware dag vandaag...
Trots op jou O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 15:18:34 #172
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221109425
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Beetje een heftige en zware dag vandaag...
Zeker een heftige en zware dag, maar je hebt het fantastisch opgelost! Wees trots op jezelf! (Ik ben het in elk geval)
  Moderator / Miss SHO zondag 21 juni 2026 @ 15:26:11 #173
22592 crew  Ole
pi_221109457
Supertrots!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Redactie FP zondag 21 juni 2026 @ 15:36:49 #174
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221109523
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 21 juni 2026 @ 16:23:18 #175
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221109824
^O^
The love you take is equal to the love you make.
pi_221109979
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,

Vannacht lekker geslapen. De slechte nacht ervoor zorgde ervoor dat ik al om elf uur de ogen sloot en dat ik pas om kwart voor acht wakker werd :o (was wel fijn)

Net zitten tekenen en was wegwerken, nu ben ik eigenlijk te warm om wat uit te spoken.

Sowieso even een stappenplan maken over hoe ik me voorbereid op de komst van de verhuizers maandag over een week. Vast beginnen met ontspullen. Alleen de hele bovenverdieping is zoveel dat ik gewoon de draad kwijt raak en het niet overzie.

Nu eerst even pauze, dan de was ophangen en de volgende draaien. Daarna een stappenplan maken, met elke dag een paar taken.
'k Heb voor alles lijstjes, behalve voor maandag de 29ste.

Edit: de 29ste is een oriënterend gesprek waar we kijken wat ik moet doen. Het is nog niet de datum waarop die lui alles weghalen
Hé cots
Het is bij jullie van vrijdag op zaterdag ook wel bar en boos geweest
Vooral richting Veendam

Is er iemand die je eventueel kan helpen met opruimen en inpakken?
Als het zoveel is , misschien handig?

:*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221110005
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel O+

Uiteindelijk toch maar in mijn hobbykamer beland waar ik werkte aan iets met heel veel tellen. Muziek aan en verder niks. Even helemaal in een soort zenmodus

Voel me nog niet fijn, maar heb mezelf wel beter in de hand

Ook even met mijn bestie geappt. Dat is altijd fijn O+
Even gepraat over stress en zorgen en kerstmis

Nu naar beneden, de hobbykamer is echt te warm nu. Zon staat er vol op (op het dak en op de ramen). Dus tijd voor thee en afleiding.

Ben vandaag iig een beetje bezig geweest :Y
Tweede was is ook bijna klaar :) dan is het tijd voor een appeltje en een serie

Beetje een heftige en zware dag vandaag...
Wat goed dat je
1 het hebt aangegeven bij de crisisdienst
2 zij je helaas niet hebben geholpen
3 jij zelf een ander plan hebt gemaakt !!!
4 je bestie hebt geappt
Etc
Erg goed aangepakt cots :* O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221110045
Edit: Hopelijk alles meegenomen in de superquote! Excuses als ik wat vergeten ben

quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:06 schreef maily het volgende:

[..]
Goed gedaan!!! ^O^
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Trots op jou O+
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:26 schreef Ole het volgende:
Supertrots!
quote:
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:23 schreef Lienekien het volgende:
^O^
Dank jullie wel O+
Doe mijn best maar...

quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:37 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wat goed dat je
1 het hebt aangegeven bij de crisisdienst
2 zij je helaas niet hebben geholpen
3 jij zelf een ander plan hebt gemaakt !!!
4 je bestie hebt geappt
Etc
Erg goed aangepakt cots :* O+
Naja... alles volgens de afspraken gedaan.
Ben wel blij dat het niet geëscaleerd is

quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:33 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hé cots
Het is bij jullie van vrijdag op zaterdag ook wel bar en boos geweest
Vooral richting Veendam

Is er iemand die je eventueel kan helpen met opruimen en inpakken?
Als het zoveel is , misschien handig?

:*
Ja het was extreem idd :Y

En ja, met mijn bestie al lijsten gemaakt. Het inpakken wil ik alleen rustig doen :) Gewoon dat ik weet waar alles is etc. En maar met het verhuisbedrijf overleggen

Er zijn lijstjes en vragen die ik allemaal over een week kan stellen
Heb sowieso een to-do voor de komende week. En ik kan wel dingen wegdoen, alleen nog niet inpakken. Heb daar eerst een datum en dozen voor nodig :) En dan gewoon hard aan de slag
  zondag 21 juni 2026 @ 18:52:02 #179
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221110846
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

Zit er een persoon aan de andere kant van de telefoon "maar je moet gewoon genieten van het lekkere weer".

.
Dit kan niet echt zijn. Serieus? Vreemde mensen werken daar.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP zondag 21 juni 2026 @ 18:53:18 #180
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221110850
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dit kan niet echt zijn. Serieus? Vreemde mensen werken daar.
Zullen wij er eens langsgaan :(

Met zijn lekkere weer :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 21 juni 2026 @ 18:55:16 #181
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221110858
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zullen wij er eens langsgaan :(

Met zijn lekkere weer :(
Die medewerker had ergens wel gelijk. Vanochtend was het hier prima wandelweer. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221111392
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dit kan niet echt zijn. Serieus? Vreemde mensen werken daar.
Waarschijnlijk communiceer ik gewoon niet duidelijk genoeg. Ik heb moeite met de urgentie te laten blijken. Voor hen is het de zoveelste beller, terwijl het voor mij een megastap is.

De keren dat ze me wel serieus namen was het op momenten dat ik ook echt boos kon doen. Dat ik bewijze van spreken met de vuist op tafel sla of een vriendin laat bellen. Alleen ik ben te gebrand om beleefd en vriendelijk te zijn, omdat ze immers ook hun werk doen. Alleen die houding werkt me soms tegen

Dus ik begrijp het wel, alleen de frustratie en noodzaak uiten lukt me gewoon niet goed genoeg... en dan trek ik me terug in mijn schulp en durf niet weer te bellen (voorlopig)
  Moderator / Redactie FP zondag 21 juni 2026 @ 20:19:29 #183
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221111470
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Waarschijnlijk communiceer ik gewoon niet duidelijk genoeg. Ik heb moeite met de urgentie te laten blijken. Voor hen is het de zoveelste beller, terwijl het voor mij een megastap is.

De keren dat ze me wel serieus namen was het op momenten dat ik ook echt boos kon doen. Dat ik bewijze van spreken met de vuist op tafel sla of een vriendin laat bellen. Alleen ik ben te gebrand om beleefd en vriendelijk te zijn, omdat ze immers ook hun werk doen. Alleen die houding werkt me soms tegen

Dus ik begrijp het wel, alleen de frustratie en noodzaak uiten lukt me gewoon niet goed genoeg... en dan trek ik me terug in mijn schulp en durf niet weer te bellen (voorlopig)
Het is niet erg om boos te worden CotS :*

Ik weet dat het misschien makkelijk praten is voor een buitenstaander. Ik heb er ook last van. Ik ben ook te lief soms. En dan krijg ik ook niet alles gedaan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 21 juni 2026 @ 20:19:43 #184
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221111471
Misschien is het protocol ook wel om je toch zachtjes ‘af te wimpelen’ zodra ze zien/weten dat je morgen contact hebt met je eigen hulpverlening.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Redactie FP zondag 21 juni 2026 @ 20:21:14 #185
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221111480
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:19 schreef Lienekien het volgende:
Misschien is het protocol ook wel om je toch zachtjes ‘af te wimpelen’ zodra ze zien/weten dat je morgen contact hebt met je eigen hulpverlening.
Best bizar als het nu erg mis kon gaan. Ja, kon en het gebeurde niet, maar wat als dit wel het geval was geweest?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 21 juni 2026 @ 20:23:03 #186
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221111506
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Best bizar als het nu erg mis kon gaan. Ja, kon en het gebeurde niet, maar wat als dit wel het geval was geweest?
Child zegt zelf ook al dat ze niet met de spreekwoordelijke vuist op tafel heeft geslagen, wat ze soms ook wél doet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221111576
Als ik tot de vuist op tafel kom, dan is het ook zo heftig dat ik direct naar de gesloten ging. Dan was ik gewoon onhandelbaar.

En het hangt er af van wie je te spreken krijgt. Er zijn daar ook een paar echt goede hulpverleners die je bij de hand nemen en je steunen.
In mijn dossier staat ook dat ik veel bagatelliseer. Dus tja... Dit was gewoon pech en mocht ik bewijze van spreken bij een volgende shift gebeld hebben dat ik dan wel serieus genomen werd.

Afwimpelen want je de volgende dag een gesprek met een hulpverlener heb is niet zo. Dat heb ik wel eens gevraagd.
Naja... ik stuur straks, ben nu rustiger, een appje naar het fact. Waarin ik vertel wat er gebeurd is.

Voelde me ook wel afgewimpeld omdat ik niet een trigger wist te benoemen. Het overviel me random ineens. Gewoon wat stress of zo? Alleen geen specifieke gebeurtenis (behalve de inhoud van mijn hoofd dan).

Naja... het moet ook maar net "klikken" en dit klikte niet
  Moderator / Redactie FP zondag 21 juni 2026 @ 20:47:57 #188
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221111718
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Child zegt zelf ook al dat ze niet met de spreekwoordelijke vuist op tafel heeft geslagen, wat ze soms ook wél doet.
Ik bedoelde het ook niet slecht :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 21 juni 2026 @ 21:22:31 #189
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221112188
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik bedoelde het ook niet slecht :@
We bedoelen het allemaal goed, volgens mij.

@ChildoftheStars Je kwam er vanmiddag ook zelf weer doorheen, hè. Ik weet niet hoe ellendig je je dan voelt, maar ik snap wel dat je dan even geen uitweg ziet. En toch lukte het je om eruit te komen.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:36:27 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221112497
Ik houd mijn mond al.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221112513
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:36 schreef Lienekien het volgende:
Ik houd mijn mond al.
Sorry dat kwam er volgens mij pittiger uit dan bedoelt...
  zondag 21 juni 2026 @ 21:52:02 #193
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221112739
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Sorry dat kwam er volgens mij pittiger uit dan bedoelt...
Nee, het is prima. Echt.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 22 juni 2026 @ 09:31:27 #194
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221115440
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Waarschijnlijk communiceer ik gewoon niet duidelijk genoeg. Ik heb moeite met de urgentie te laten blijken. Voor hen is het de zoveelste beller, terwijl het voor mij een megastap is.

De keren dat ze me wel serieus namen was het op momenten dat ik ook echt boos kon doen. Dat ik bewijze van spreken met de vuist op tafel sla of een vriendin laat bellen. Alleen ik ben te gebrand om beleefd en vriendelijk te zijn, omdat ze immers ook hun werk doen. Alleen die houding werkt me soms tegen

Dus ik begrijp het wel, alleen de frustratie en noodzaak uiten lukt me gewoon niet goed genoeg... en dan trek ik me terug in mijn schulp en durf niet weer te bellen (voorlopig)
Nou, ik vind het goed en dapper van je dat je durft te bellen. En ze moeten je heus wel serieus nemen hoor. Ik zou zulke mensen niet aan het werk willen hebben.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221116748
Hoihoi

Beetje een slechte nacht gehad, maar met dit weer kom ik wel weer tot dingen.
Bezig geweest met opruimen en haken

Begeleider heeft me gebeld. Dat was wel fijn :Y

Dus ik heb wel vertrouwen in vandaag :) morgen een ZAG, dat vind ik altijd wel spannend

quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Nou, ik vind het goed en dapper van je dat je durft te bellen. En ze moeten je heus wel serieus nemen hoor. Ik zou zulke mensen niet aan het werk willen hebben.
Dank je wel...
Begeleider was ook niet helemaal enthousiast erover.

Maar ja...
pi_221118720
O
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi

Beetje een slechte nacht gehad, maar met dit weer kom ik wel weer tot dingen.
Bezig geweest met opruimen en haken

Begeleider heeft me gebeld. Dat was wel fijn :Y

Dus ik heb wel vertrouwen in vandaag :) morgen een ZAG, dat vind ik altijd wel spannend
[..]
Dank je wel...
Begeleider was ook niet helemaal enthousiast erover.

Maar ja...
over hoe het gesprek is gelopen?
Hoe de crisisdienst reageerde ?
Ik vind er ook wat van maar als we hier allemaal over de crisisdienst gaan vallen heb je op zo’n moment denk ik ook niet veel aan
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221118755
Vandaag is een stuk betere dag :) Lekker gewandeld en gehaakt. Kon de stressfactoren redelijk goed loslaten :)
Een stappenplan werkt ook. Al zei de begeleidster ook dat ik niet alles perfect hoef te hebben. De mensen die komen snappen dat ik leef. Dus ik probeer de planning te volgen, maar probeer ook genadig te zijn als het niet helemaal lukt met dit weer.

Renovatiegemiep
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

quote:
99s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:44 schreef greysbones het volgende:
O
[..]
over hoe het gesprek is gelopen?
Hoe de crisisdienst reageerde ?
Ik vind er ook wat van maar als we hier allemaal over de crisisdienst gaan vallen heb je op zo’n moment denk ik ook niet veel aan
Over hoe de crisisdienst ermee omging. Al hadden ze in het dossier wel een aantekening te maken dat ik in crisis was? Snap er niks van, hoeft ook niet gelukkig ;)
pi_221118771
Even opscheppen. Eten gaat gewoon goed nu
Kook elke dag, eet drie keer per dag
Aan het einde van de middag wel een beetje foodnoise. Rond een uur of vier denkt mijn lichaam dat het tijd is voor voeding, alleen ik ga altijd om half zes koken. Daarin structuur hebben geeft duidelijkheid. En als ik trek heb rond die tijd pak ik een appeltje

Huishouden gaat ook best wel goed. Bedenk me net dat ik dadelijk nog de maandagtaak moet doen _O- Voor de afwas aan maar doen :Y Heb wel opgeruimd boven. Alleen het normale rooster even vergeten :o

Na het eten even lekker gaan haken ook, denk ik. Of lekker lezen. Al ben ik met een leuk project bezig. Even zien na het eten wat ik wil

Naja... met andere woorden; ik doe mijn best om structuur te krijgen
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 17:54:09 #199
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221119430
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even opscheppen. Eten gaat gewoon goed nu
Kook elke dag, eet drie keer per dag
Aan het einde van de middag wel een beetje foodnoise. Rond een uur of vier denkt mijn lichaam dat het tijd is voor voeding, alleen ik ga altijd om half zes koken. Daarin structuur hebben geeft duidelijkheid. En als ik trek heb rond die tijd pak ik een appeltje

Huishouden gaat ook best wel goed. Bedenk me net dat ik dadelijk nog de maandagtaak moet doen _O- Voor de afwas aan maar doen :Y Heb wel opgeruimd boven. Alleen het normale rooster even vergeten :o

Na het eten even lekker gaan haken ook, denk ik. Of lekker lezen. Al ben ik met een leuk project bezig. Even zien na het eten wat ik wil

Naja... met andere woorden; ik doe mijn best om structuur te krijgen
Wat mooi dat dat zo goed gaat. Het was nog niet zo lang geleden dat het juist best slecht ging met eten enzo. En dat je aan het eind van de middag trek krijgt is niet zo gek, dat hebben veel mensen. Een appeltje of zoiets is dan een hele goede keuze!

Je bent goed bezig!
pi_221119756
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag is een stuk betere dag :) Lekker gewandeld en gehaakt. Kon de stressfactoren redelijk goed loslaten :)
Een stappenplan werkt ook. Al zei de begeleidster ook dat ik niet alles perfect hoef te hebben. De mensen die komen snappen dat ik leef. Dus ik probeer de planning te volgen, maar probeer ook genadig te zijn als het niet helemaal lukt met dit weer.

Renovatiegemiep
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
[..]
Over hoe de crisisdienst ermee omging. Al hadden ze in het dossier wel een aantekening te maken dat ik in crisis was? Snap er niks van, hoeft ook niet gelukkig ;)
Soms zitten er nu eenmaal verkeerde poppetjes op de verkeerde plek
En ik denk dat je gisteren die pech had
Gelukkig is het wel goed gekomen O+
En ja daar mag best wat mee gedaan worden vanuit het Fact :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  maandag 22 juni 2026 @ 18:56:37 #201
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221119843
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

Naja... met andere woorden; ik doe mijn best om structuur te krijgen
Je doet het goed. Het gaat alleen maar beter worden! :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221121132
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even opscheppen. Eten gaat gewoon goed nu
Kook elke dag, eet drie keer per dag
Aan het einde van de middag wel een beetje foodnoise. Rond een uur of vier denkt mijn lichaam dat het tijd is voor voeding, alleen ik ga altijd om half zes koken. Daarin structuur hebben geeft duidelijkheid. En als ik trek heb rond die tijd pak ik een appeltje

Huishouden gaat ook best wel goed. Bedenk me net dat ik dadelijk nog de maandagtaak moet doen _O- Voor de afwas aan maar doen :Y Heb wel opgeruimd boven. Alleen het normale rooster even vergeten :o

Na het eten even lekker gaan haken ook, denk ik. Of lekker lezen. Al ben ik met een leuk project bezig. Even zien na het eten wat ik wil

Naja... met andere woorden; ik doe mijn best om structuur te krijgen
Dit klinkt echt heel goed voor iemand die een paar weken terug nog leefde op beetjes yoghurt en crackers! En ja huishouden is stom maar een opgeruimd huis zorgt ook voor een opgeruimd hoofd.
pi_221121926
Dank jullie wel. Doe mijn best
Heb al doelen voor het komende jaar die ik morgen kan bespreken. Denk dat die voornamelijk zullen draaien om hoe voor mezelf te zorgen. Daar ben ik echt niet goed in

En dat schoonmaken is prima om te doen. Alleen opruimen moet even wachten tot ik ook dozen heb om spullen in te doen die ik wel wil houden. Het is nu gewoon een te groot geheel. Het is gewoon een hele grote klus en ik hoop maandag ook een echte datum te krijgen :Y Zal wel niet, maar soit, zien we dan wel weer. Ze hebben toegezegd dat ik in de wijk blijf, dat geeft wel rust

Ik loop een beetje vast in mijn hoofd. Normaal doe ik op dinsdag en vrijdag boodschappen. Echt wordt het vrijdag zevenendertig graden in Groningen. Nu zit ik er mee hoe ik dat moet aanpakken. Of ik haal morgenvroeg voor een week of ik ga vrijdag vroeg naar de winkel. Wat is wijsheid. Als ik vrijdag ga heb ik een beter overzicht over wanneer wat te eten. Als ik morgen ga hoef ik vrijdag niet. Alleen hoe doe ik dat denk met voldoende kwark in huis... Het lukt me niet om hier uit te komen. Ik raak hiervan van slag en van streek en in paniek. Dingen dreigen anders te gaan dan gepland.
Ga ik morgen na het gesprek stoppen bij de Lidl voor drie dagen eten. Of ga ik morgenvroeg naar de AH voor zeven dagen eten. En is het goed om vrijdag vroeg toch even naar buiten te gaan of niet. Wat als de winkel op andere tijden open is of misschien zelfs dicht ivm hitte. Ik raak hier echt van in de war... En ja, ik weet het, ik ben rigide.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:19:07 #204
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221122037
Snuit, het wordt vrijdag hetzelfde weer in Groningen als hier: 32 graden. Echt geen 37 graden.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 22:01:22 #205
38824 crew  Droopie
pi_221122461
Vraag, heb je geen Flink bezorgsupermarkt in de buurt.

Onder het motto, als het echt niet te doen is deze week, hebben we altijd nog plan B dat de boodschappen bezorgd worden.

Bij Plan G mag er dan pas paniek zijn, want plan F is dat Fokkers perenijsjes en kwark komen brengen.
Hell To The Liars
  maandag 22 juni 2026 @ 22:04:55 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221122492
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Snuit, het wordt vrijdag hetzelfde weer in Groningen als hier: 32 graden. Echt geen 37 graden.
O?
The love you take is equal to the love you make.
pi_221122742
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Snuit, het wordt vrijdag hetzelfde weer in Groningen als hier: 32 graden. Echt geen 37 graden.
Kan wel zo zijn maar dan smelt je nog steeds hoor.

Child als het echt niet lukt kunnen buren dan iets voor je meenemen? Vroeg gaan deed ik in coronatijd, voor een week halen werkte prima.
  Spellchecker maandag 22 juni 2026 @ 22:48:55 #208
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221122762
Picnic een optie?
pi_221122915
Child,
Je hoeft toch niks weg te doen? De woningbouw heeft verhuizers ingeschakeld, stel dat je tijdelijke andere woning kleiner is hebben zij maar te zorgen voor veilige opslag mogelijkheid.

Wat betreft de boodschappen maak je geen zorgen de winkels hebben vrijwel allemaal airco//klimaat controle en gaan echt niet dicht vanwege warm weer dus hou je gewoon aan je ritme en plan van boodschappen gaan doen. (als je het kan ga dan vroeg dan is het echt nog niet zo warm) ook bv morgen veel alvast halen zodat je vrijdag maar paar dingen hoeft te halen.

Misschien zie je soms wel iets teveel beren op de weg die er dus in werkelijkheid niet zijn.

Kwark is vrij lang houdbaar let dus bij kopen dat je het achteraan pakt en kijk naar de datum. Je kunt kwark ook invriezen (niet aanbevolen) maar kan wel dan verliest het wel iets van de smaak en aroma. Ik doe het wel eens soms.en voeg dan bv aardbeien of perzik (al dan niet vers of uit blik weer toe.)

Slaap lekker .

[ Bericht 8% gewijzigd door Iceage op 23-06-2026 08:02:54 ]
pi_221124000
Goedemorgen,

Dank jullie wel voor het meedenken!
Inmiddels heb ik besloten vandaag te gaan en vrijdag. Gewoon op de fiets snel heen en weer. Als ik direct om acht uur ga is het wel te doen :Y en anders heb ik een domme keuze gemaakt ;) Mocht het niet lukken bestel ik bij Flink even, maar tja... moet goed komen zo

En het ontspullen vind ik juist fijn. Zulke gelegenheden zijn juist super goed even flink op te ruimen ! Alleen zonder dozen nog is het amper te doen. Sowieso doe ik dat wel vaker. Gewoon kritisch kijken.

Sowieso gaan mijn spullen naar een opslag. Alleen wel wat vermaak mee naar de wisselwoning. Hoor tzt wel wat mee moet aan nuttige dingen en wat niet. Allemaal dingen waar ik me dan druk om ga maken ;)

Nachtje slapen heeft me wel rustig gemaakt. Op zulke momenten mis ik mijn moeder wel enorm.
pi_221124187
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 08:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,

Dank jullie wel voor het meedenken!
Inmiddels heb ik besloten vandaag te gaan en vrijdag. Gewoon op de fiets snel heen en weer. Als ik direct om acht uur ga is het wel te doen :Y en anders heb ik een domme keuze gemaakt ;) Mocht het niet lukken bestel ik bij Flink even, maar tja... moet goed komen zo

En het ontspullen vind ik juist fijn. Zulke gelegenheden zijn juist super goed even flink op te ruimen ! Alleen zonder dozen nog is het amper te doen. Sowieso doe ik dat wel vaker. Gewoon kritisch kijken.

Sowieso gaan mijn spullen naar een opslag. Alleen wel wat vermaak mee naar de wisselwoning. Hoor tzt wel wat mee moet aan nuttige dingen en wat niet. Allemaal dingen waar ik me dan druk om ga maken ;)

Nachtje slapen heeft me wel rustig gemaakt. Op zulke momenten mis ik mijn moeder wel enorm.
Ehmm kan de woningbouw deze niet leveren? Die dozen,.. zij willen dat je alles leeg hebt
En verder met je eens
Ontspullen 1 x in de zoveel tijd kan best nuttig zijn
Geeft je na die tijd ook meer ruimte waarschijnlijk ( in je hoofd en woning) O+ :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221124209
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 08:54 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ehmm kan de woningbouw deze niet leveren? Die dozen,.. zij willen dat je alles leeg hebt
En verder met je eens
Ontspullen 1 x in de zoveel tijd kan best nuttig zijn
Geeft je na die tijd ook meer ruimte waarschijnlijk ( in je hoofd en woning) O+ :*
De woningbouw regelt de dozen idd :Y
Alleen ik moet eerst maandag met het verhuisbedrijf spreken en dan hoor ik ook wanneer de dozen komen!

En idd...ontspullen is lekker om te doen en dit is het perfecte excuus
  dinsdag 23 juni 2026 @ 08:59:47 #213
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221124210
Wat is trouwens de reden dat je bovenverdieping leeg moet. En waarom nu al?
The love you take is equal to the love you make.
pi_221124240
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 08:59 schreef Lienekien het volgende:
Wat is trouwens de reden dat je bovenverdieping leeg moet. En waarom nu al?
Dat is een vaag verhaal... ze gaan iets met het plafond en dak doen. Plus badkamer natuurlijk. Maandag probeer ik ze te overtuigen dat mijn hobbytafel en bed niet uit elkaar hoeven en anders dat zij dat regelen... Dat is op het moment mijn grootste paniek

En nu al is voorbereiden opdat de verhuizers komen en mijn eigen dwangneurose. Vind het gewoon fijn om concreet bezig te kunnen. Alleen ik merk nu dat het nu al bezig gaan weinig zin heeft.

In augustus of september moet ik er uit. Neem aan dat ze op tijd met een datum komen en dat ze op tijd ook dozen leveren. Last minute is niet mijn superpower.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:32:36 #215
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221125009
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat is een vaag verhaal... ze gaan iets met het plafond en dak doen. Plus badkamer natuurlijk. Maandag probeer ik ze te overtuigen dat mijn hobbytafel en bed niet uit elkaar hoeven en anders dat zij dat regelen... Dat is op het moment mijn grootste paniek

En nu al is voorbereiden opdat de verhuizers komen en mijn eigen dwangneurose. Vind het gewoon fijn om concreet bezig te kunnen. Alleen ik merk nu dat het nu al bezig gaan weinig zin heeft.

In augustus of september moet ik er uit. Neem aan dat ze op tijd met een datum komen en dat ze op tijd ook dozen leveren. Last minute is niet mijn superpower.
En dubbel glas, toch? Want dat had ik denk ik wel onthouden.

Grote klussen. Wel prettig als je dan tijdelijk ergens anders kunt verblijven, denk ik.

Wel hoop gedoe.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221125042
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En dubbel glas, toch? Want dat had ik denk ik wel onthouden.

Grote klussen. Wel prettig als je dan tijdelijk ergens anders kunt verblijven, denk ik.

Wel hoop gedoe.
Ze doen alles behalve de keuken (daar ben ik blij mee. Heb een heel fijne keuken). Zelfs het balkon en de brievenbus

Twee maanden mijn huis niet in mogen vind ik wel erg ingrijpend

Ik zie er tegenop. Al zie ik uit naar het resultaat
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:51:58 #217
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221125154
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ze doen alles behalve de keuken (daar ben ik blij mee. Heb een heel fijne keuken). Zelfs het balkon en de brievenbus

Twee maanden mijn huis niet in mogen vind ik wel erg ingrijpend

Ik zie er tegenop. Al zie ik uit naar het resultaat
Weet je al waar je gaat verblijven?
pi_221125236
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Weet je al waar je gaat verblijven?
Er is een straat benoemd, maar onder voorbehoud. Sowieso blijf ik in de wijk :Y Dus mijn normale dingen gaan gewoon normaal blijven

Hopelijk is het buurthuis snel klaar, maar waarschijnlijk pas na de zomer... Daar zijn ze ook aan het verbouwen en de bieb is helemaal weg (er staat geen boek meer in die ruimte). Ik mis het vrijwilligerswerk enorm! Zoveel zin om mensen weer te adviseren over boeken, foto's maken voor de FB-pagina, praatjes maken etc.
En dan ook bijna zomerstop van de clubjes. Dus drie weken lang geen mens zien, behalve hulpverlening. Dat wordt wel even eenzaam... Dus ik ga daar nog een plannetje over maken :) Ben ook niet drie weken fulltime bezig met opruimen en inpakken...
Dat wordt best wel een beetje eenzaam :N
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:06:48 #219
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221125285
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Er is een straat benoemd, maar onder voorbehoud. Sowieso blijf ik in de wijk :Y Dus mijn normale dingen gaan gewoon normaal blijven

Hopelijk is het buurthuis snel klaar, maar waarschijnlijk pas na de zomer... Daar zijn ze ook aan het verbouwen en de bieb is helemaal weg (er staat geen boek meer in die ruimte). Ik mis het vrijwilligerswerk enorm! Zoveel zin om mensen weer te adviseren over boeken, foto's maken voor de FB-pagina, praatjes maken etc.
En dan ook bijna zomerstop van de clubjes. Dus drie weken lang geen mens zien, behalve hulpverlening. Dat wordt wel even eenzaam... Dus ik ga daar nog een plannetje over maken :) Ben ook niet drie weken fulltime bezig met opruimen en inpakken...
Dat wordt best wel een beetje eenzaam :N
Fijn dat je in de wijk blijft, is toch vertrouwd. Weet je ook wanneer je te horen krijgt waar je precies gaat verblijven? Dan kun je het al een beetje eigen maken.
In ieder geval lijkt het me goed dat je er geregeld over babbelt, misschien is dan de overgang wat makkelijker. Ik snap goed dat je er tegenop ziet. Wie weet, valt het mee!
pi_221125352
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:06 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Fijn dat je in de wijk blijft, is toch vertrouwd. Weet je ook wanneer je te horen krijgt waar je precies gaat verblijven? Dan kun je het al een beetje eigen maken.
In ieder geval lijkt het me goed dat je er geregeld over babbelt, misschien is dan de overgang wat makkelijker. Ik snap goed dat je er tegenop ziet. Wie weet, valt het mee!
Ja! En geen flauw idee wanneer ze dingen gaan vertellen. Heb ik al meerdere keren gevraagd... maar dan krijg ik geen concreet antwoord

En ja, in de wijk is ook handig met Fact en alle andere dingen. Ook gewoon fijn dat ik de omgeving tenminste ken :Y Dat geeft wel rust. Als het de straat is op voorbehoud is het enige verschil dat ik naar de Jumbo loop ipv de AH :) ook prima ja (alleen een kleinere supermarkt)

Ik ga er vanuit dat het moeilijk wordt, dan kan het enkel meevallen.
Zwartdenkers zijn de grootste optimisten ;)
Als ik erin ga met "ach alles komt goed" dan kan het enkel tegenvallen. Sowieso geloof ik er niet in dat dingen random goed komen. Dat is me nog nooit gebeurd bij mij. Ja, dingen komen wel goed, mits je er zelf keihard aan trekt, zelfs dan is een positieve uitkomst geen garantie.
Noem me cynisch, maar het is realistisch in mijn beleving
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:21:00 #221
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221125402
Er komt een moment dat we het er achteraf over gaan hebben, zo van: nou, fijn dat dat achter de rug is en alles weer op zijn plek staat. En dat je komende winter gaat benoemen dat je blij bent met het dubbel glas.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:23:24 #222
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221125427
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja! En geen flauw idee wanneer ze dingen gaan vertellen. Heb ik al meerdere keren gevraagd... maar dan krijg ik geen concreet antwoord

En ja, in de wijk is ook handig met Fact en alle andere dingen. Ook gewoon fijn dat ik de omgeving tenminste ken :Y Dat geeft wel rust. Als het de straat is op voorbehoud is het enige verschil dat ik naar de Jumbo loop ipv de AH :) ook prima ja (alleen een kleinere supermarkt)

Ik ga er vanuit dat het moeilijk wordt, dan kan het enkel meevallen.
Zwartdenkers zijn de grootste optimisten ;)
Als ik erin ga met "ach alles komt goed" dan kan het enkel tegenvallen. Sowieso geloof ik er niet in dat dingen random goed komen. Dat is me nog nooit gebeurd bij mij. Ja, dingen komen wel goed, mits je er zelf keihard aan trekt, zelfs dan is een positieve uitkomst geen garantie.
Noem me cynisch, maar het is realistisch in mijn beleving
Ja, dat is fijn dat je in een vertrouwde omgeving blijft.
Kan niet een van je hulpverleners zich sterk maken voor welk pand jij gaat komen. Ik weet niet hoe lang het nog duurt, maar afschepen is niet de bedoeling hier. Je hebt een aparte situatie. Het mag niet zo zijn dat zij alles bepalen onder het motto ‘wees blij dat u nieuwe ramen krijgt’. Wat denk jij?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:25:44 #223
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221125443
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:21 schreef Lienekien het volgende:
Er komt een moment dat we het er achteraf over gaan hebben, zo van: nou, fijn dat dat achter de rug is en alles weer op zijn plek staat. En dat je komende winter gaat benoemen dat je blij bent met het dubbel glas.
Om de overgang te vergemakkelijken lijkt het me een goed idee om het er juist vooraf over te hebben.
pi_221125459
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:21 schreef Lienekien het volgende:
Er komt een moment dat we het er achteraf over gaan hebben, zo van: nou, fijn dat dat achter de rug is en alles weer op zijn plek staat. En dat je komende winter gaat benoemen dat je blij bent met het dubbel glas.
Dat is zeker waar, verheug me op het eindresultaat
Het is nu dat als je bij het dichte raam zit, en de wind staat erop, dat je hem in je nek voelt (zonder overdrijven)
En een nieuwe stoppenkast is ook geen overbodige luxe (nog porseleinen stoppen). En dat ipv van vier sleutels eentje is ook fijn. En isolatie in de muren en op het dak. Nieuwe badkamer, niet nodig, doch fijn. Nieuw toilet, zelfde verhaal. Ennn afzuiging in de badkamer en het toilet, kan ook geen kwaad. Balkon opknappen, niet nodig, maar ach. Hetzelfde geldt voor de schuur en brievenbus... Nieuwe voordeur. En ik vergeet vast nog wel wat dingen
pi_221125688
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:23 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ja, dat is fijn dat je in een vertrouwde omgeving blijft.
Kan niet een van je hulpverleners zich sterk maken voor welk pand jij gaat komen. Ik weet niet hoe lang het nog duurt, maar afschepen is niet de bedoeling hier. Je hebt een aparte situatie. Het mag niet zo zijn dat zij alles bepalen onder het motto ‘wees blij dat u nieuwe ramen krijgt’. Wat denk jij?
Nou... ik denk het niet en welk pand maakt me ook niet uit. Als het maar in mijn wijk is vind ik alles best. Ze weten van mijn situatie. Als ik maandag geen data heb ga ik weer miepen bij de inloop. Elke woensdagochtend zitten ze in de buurt en kan je binnen lopen voor vragen en zo.

En zij bepalen wel alles, het is kastje-muur-situatie. Eerst maandag afwachten en anders loop ik gewoon weer langs. Ze zullen me wel irritant vinden inmiddels _O- ben al eerder langsgelopen... maar goed... wil wel gewoon weten waar aan toe te zijn
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:48:58 #226
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221126035
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Om de overgang te vergemakkelijken lijkt het me een goed idee om het er juist vooraf over te hebben.
Dat is helemaal niet wat ik bedoel. :|W
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 12:18:59 #227
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221126247
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat is helemaal niet wat ik bedoel. :|W
Oh, wat bedoel je dan?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 12:20:28 #228
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221126252
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nou... ik denk het niet en welk pand maakt me ook niet uit. Als het maar in mijn wijk is vind ik alles best. Ze weten van mijn situatie. Als ik maandag geen data heb ga ik weer miepen bij de inloop. Elke woensdagochtend zitten ze in de buurt en kan je binnen lopen voor vragen en zo.

En zij bepalen wel alles, het is kastje-muur-situatie. Eerst maandag afwachten en anders loop ik gewoon weer langs. Ze zullen me wel irritant vinden inmiddels _O- ben al eerder langsgelopen... maar goed... wil wel gewoon weten waar aan toe te zijn
Klinkt goed! Groot gelijk!
pi_221126322
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
De woningbouw regelt de dozen idd :Y
Alleen ik moet eerst maandag met het verhuisbedrijf spreken en dan hoor ik ook wanneer de dozen komen!

En idd...ontspullen is lekker om te doen en dit is het perfecte excuus
Precies, dit was heerlijk bij verhuizing!
pi_221126817
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nou... ik denk het niet en welk pand maakt me ook niet uit. Als het maar in mijn wijk is vind ik alles best. Ze weten van mijn situatie. Als ik maandag geen data heb ga ik weer miepen bij de inloop. Elke woensdagochtend zitten ze in de buurt en kan je binnen lopen voor vragen en zo.

En zij bepalen wel alles, het is kastje-muur-situatie. Eerst maandag afwachten en anders loop ik gewoon weer langs. Ze zullen me wel irritant vinden inmiddels _O- ben al eerder langsgelopen... maar goed... wil wel gewoon weten waar aan toe te zijn
Helemaal niet irritant maar volkomen logisch dat je wil weten hoe en wat.
Bed en tafel zijn ook boven gekomen dus kunnen die ook weer naar beneden.

Ps Ik neem aan dat de post ook geregeld wordt ?

Vraagje weet je ook hoeveel woningen er tijdens dat project gedaan gaan worden?
Het lijkt me een vrij groot project waar ze vast al wel eerder ervaring mee hebben .Edit ik googelde even op renovatie (naam jouw wijk) en zie al renovatie projecten vanaf 2001 ook filmpjes.

Fijne dag verder.

Ps2 Vraag ook gelijk of ze een grote rol van dat bubbeltjes plastic mee leveren bij de dozen en tape ivm breekbare spullen.(Maak daar ook fotoos van)

Het is volkomen normaal dat je er stress van hebt en er over piekert. Dat zou vrijwel iedereen hebben en doen denk ik.

Een van mijn zusjes ging vroeger keer verhuizen en ik zou helpen. Kom ik daar had ze al haar boeken (Veel) in een grote dubbeldeurs koelkast doos gezet. Die kreeg je met een heftruck nog amper omhoog getild _O-

Nog een tip maar dat had je zelf ook vast wel bedacht. Pak de spullen die je nodig hebt en in je wisselwoning wil hebben apart in en zet dat ook apart met evt stickers op de dozen zodat je niet later alsnog spullen uit de opslag moet gaan halen (ook risico dat je er later dan niet meer bij kunt)

[ Bericht 2% gewijzigd door Iceage op 23-06-2026 14:57:16 ]
pi_221128212
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:44 schreef Iceage het volgende:

[..]
Helemaal niet irritant maar volkomen logisch dat je wil weten hoe en wat.
Bed en tafel zijn ook boven gekomen dus kunnen die ook weer naar beneden.

Ps Ik neem aan dat de post ook geregeld wordt ?
Die laatste vraag staat op mijn lijstje van maandag idd, had ik ook al over zitten piekeren :Y

quote:
Vraagje weet je ook hoeveel woningen er tijdens dat project gedaan gaan worden?
Het lijkt me een vrij groot project waar ze vast al wel eerder ervaring mee hebben .Edit ik googelde even op renovatie (naam jouw wijk) en zie al renovatie projecten vanaf 2001 ook filmpjes.
Valt tegen hoor. Een stuk of vijf a tien per blok in de straat. In drie blokken pakken ze het aan. Ik zit in blok twee. Vooral ook balen voor de koophuizen die er tussendoor zitten :o
quote:
Fijne dag verder.

Ps2 Vraag ook gelijk of ze een grote rol van dat bubbeltjes plastic mee leveren bij de dozen en tape ivm breekbare spullen.(Maak daar ook fotoos van)
Yes had ik ook al opgeschreven!
quote:
Het is volkomen normaal dat je er stress van hebt en er over piekert. Dat zou vrijwel iedereen hebben en doen denk ik.

Een van mijn zusjes ging vroeger keer verhuizen en ik zou helpen. Kom ik daar had ze al haar boeken (Veel) in een grote dubbeldeurs koelkast doos gezet. Die kreeg je met een heftruck nog amper omhoog getild _O-
_O-
quote:
Nog een tip maar dat had je zelf ook vast wel bedacht. Pak de spullen die je nodig hebt en in je wisselwoning wil hebben apart in en zet dat ook apart met evt stickers op de dozen zodat je niet later alsnog spullen uit de opslag moet gaan halen (ook risico dat je er later dan niet meer bij kunt)
Die spullen zet ik in de keuken apart, of in de schuur. Wat knutselspullen wil ik ook mee en zo. En ik weet niet wat daar is en wat je zelf moet meenemen.
pi_221128225
Net een zwaar gesprek gehad. Voel me helemaal rot... maar ja, soms moet dat
Ik voel me echt niet goed
Op dit moment ben ik knetter suïcidaal en kan geen kant op met mezelf
Ben echt even van de kaart
Alles overspoelt me
Heb als een kleuter zitten janken omdat ik mijn moeder wil bellen
Kan hier niet mee dealen
  Spellchecker dinsdag 23 juni 2026 @ 17:02:35 #233
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221128232
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net een zwaar gesprek gehad. Voel me helemaal rot... maar ja, soms moet dat
Ik voel me echt niet goed
Op dit moment ben ik knetter suïcidaal en kan geen kant op met mezelf
Ben echt even van de kaart
Alles overspoelt me
Heb als een kleuter zitten janken omdat ik mijn moeder wil bellen
Kan hier niet mee dealen
Bel alsjeblieft iemand!!
pi_221128289
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:02 schreef maily het volgende:

[..]
Bel alsjeblieft iemand!!
Ik ga geen rare dingen doen
Voel me enkel heel erg rot
pi_221128865
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ga geen rare dingen doen
Voel me enkel heel erg rot
Wat ontzettend rot dat je je nu zo voelt *;

Wat kun je nu doen om dit gevoel wat omlaag te krijgen? (behalve het hier benoemen :* ).
Smile, it's free therapy.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:49:15 #236
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221128869
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ga geen rare dingen doen
Voel me enkel heel erg rot
:* :*

Hang in there, Child! :Y
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 18:59:27 #237
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221128973
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ga geen rare dingen doen
Voel me enkel heel erg rot
*knuffel geeft*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 18:59:48 #238
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221128979
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ga geen rare dingen doen
Voel me enkel heel erg rot
Balen dat je je zo rot voelt. Hopelijk gaat het snel beter!

*;
pi_221130729
Net met een vriendin gebeld. Had toch al een afspraak met haar. Helaas wel een beetje de kraspanda uitgehangen. Ben nu wel helemaal rustig en slaperig. Al ben ik nog steeds een beetje meh, maar niet super slecht
Psych heeft een appje, ging gewoon niet.

Ben nu toch blij dat ik een week aan eten in huis heb :)
Vrijdag niet de deur uit

Alleen morgen nog dat geplande huilmoment en daarna komt de psych. Zie er een beetje tegenop. Als het morgen weer zolang doorwerkt moeten we wat anders verzinnen. Na die keer van vorige week ben ik nog steeds niet geland

maar goed... hopelijk morgen in de ochtend ontspannen bezig in mijn hobbykamer. Anders wordt het wel een lange dag.
Nu eerst even luieren en dan lekker naar bed :)
pi_221132673
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net met een vriendin gebeld. Had toch al een afspraak met haar. Helaas wel een beetje de kraspanda uitgehangen. Ben nu wel helemaal rustig en slaperig. Al ben ik nog steeds een beetje meh, maar niet super slecht
Psych heeft een appje, ging gewoon niet.

Ben nu toch blij dat ik een week aan eten in huis heb :)
Vrijdag niet de deur uit

Alleen morgen nog dat geplande huilmoment en daarna komt de psych. Zie er een beetje tegenop. Als het morgen weer zolang doorwerkt moeten we wat anders verzinnen. Na die keer van vorige week ben ik nog steeds niet geland

maar goed... hopelijk morgen in de ochtend ontspannen bezig in mijn hobbykamer. Anders wordt het wel een lange dag.
Nu eerst even luieren en dan lekker naar bed :)
Hé Cots
Hopelijk slaap je
Vervelend dat je het panda-en niet genoeg kon onderdrukken of een betere copping kon vinden
Goed doorspreken met de psych waar je deze week tegen aan bent gelopen :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  woensdag 24 juni 2026 @ 09:30:12 #242
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221134222
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net met een vriendin gebeld. Had toch al een afspraak met haar. Helaas wel een beetje de kraspanda uitgehangen. Ben nu wel helemaal rustig en slaperig. Al ben ik nog steeds een beetje meh, maar niet super slecht
Psych heeft een appje, ging gewoon niet.

Ben nu toch blij dat ik een week aan eten in huis heb :)
Vrijdag niet de deur uit

Alleen morgen nog dat geplande huilmoment en daarna komt de psych. Zie er een beetje tegenop. Als het morgen weer zolang doorwerkt moeten we wat anders verzinnen. Na die keer van vorige week ben ik nog steeds niet geland

maar goed... hopelijk morgen in de ochtend ontspannen bezig in mijn hobbykamer. Anders wordt het wel een lange dag.
Nu eerst even luieren en dan lekker naar bed :)
Hopelijk blijf je niet (al te lang) hangen in de negatieve vibes en moods. :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221134256
Goedemorgen

Op zich vallen de slechte moods mee. Alleen af en toe een heftig golfje. Eigenlijk moet ik dan niet op Fok posten even

Nu zit ik heerlijk op het balkon
Beetje lezen, beetje youtube. Nu staat de zon er nog niet op, dus prima te doen
Na de renovatie wel een nieuwe tafel nodig daar, hij volstaat nog even. Alleen hij is echt op
pi_221134261
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Op zich vallen de slechte moods mee. Alleen af en toe een heftig golfje. Eigenlijk moet ik dan niet op Fok posten even

Nu zit ik heerlijk op het balkon
Beetje lezen, beetje youtube. Nu staat de zon er nog niet op, dus prima te doen
Na de renovatie wel een nieuwe tafel nodig daar, hij volstaat nog even. Alleen hij is echt op
Goedemorgen
Lekker hoor, chillen op het balkon
pi_221135407
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Op zich vallen de slechte moods mee. Alleen af en toe een heftig golfje. Eigenlijk moet ik dan niet op Fok posten even

Nu zit ik heerlijk op het balkon
Beetje lezen, beetje youtube. Nu staat de zon er nog niet op, dus prima te doen
Na de renovatie wel een nieuwe tafel nodig daar, hij volstaat nog even. Alleen hij is echt op
Maak je niet druk, veel te heet voor.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 24 juni 2026 @ 12:37:31 #246
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221135494
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Op zich vallen de slechte moods mee. Alleen af en toe een heftig golfje. Eigenlijk moet ik dan niet op Fok posten even

Nu zit ik heerlijk op het balkon
Beetje lezen, beetje youtube. Nu staat de zon er nog niet op, dus prima te doen
Na de renovatie wel een nieuwe tafel nodig daar, hij volstaat nog even. Alleen hij is echt op
Geniet van het mooie weer en verbrand niet!
pi_221135519
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:39 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Goedemorgen
Lekker hoor, chillen op het balkon
Ja was even fijn, wel warm, maar schaduw

quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:27 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Maak je niet druk, veel te heet voor.
Oh, ben helemaal zen hoor :) Net zelfs even een uurtje gelegen, was warm en slaperig :)

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:37 schreef qltel het volgende:

[..]
Geniet van het mooie weer en verbrand niet!
Ik verbrand altijd super snel, en daar houd ik niet van, dus ik blijf uit de zon :Y
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:31:02 #248
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221135851
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

Ik verbrand altijd super snel, en daar houd ik niet van, dus ik blijf uit de zon :Y
Wij, vampiers! ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221135863
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:31 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Wij, vampiers! ;)
Bijtgrage typjes zijn we ;)
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:33:50 #250
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221135867
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Bijtgrage typjes zijn we ;)
:@ :@

(Wij mogen dat!)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 juni 2026 @ 13:37:21 #251
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221135886
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Bijtgrage typjes zijn we ;)
:o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:07:19 #252
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221136154
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:o
Jij niet?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221138457
Het huiluurtje was wel vermoeiend, doch fijn. Ben nu wel rustiger. Was een goed gesprek

Voortaan moet ik het secretariaat bellen als ik hoog zit (over automutilatie en schadelijk gedrag gaat dit) en dat zij dan zorgen dat ik zo snel mogelijk iemand spreek. Dat ik dan niet lastig ben. En in de avond/weekend de crisisdienst.

Stapje terug en nu weer vooruit zoals de psych zei

Nu lekker chillen. De woonkamer is de koudste ruimte en is nu 28 graden. Proberen genoeg te drinken. Verder weinig klagen. Ben echt even stil in mijn hoofd

Zie een beetje op om straks boven te moeten gaan liggen... Naja... heel Europa slaapt nu slecht van de warmte ;) dus ik doe gezellig mee

Als de zon zonder gaat citronella kaars aan, keukenlamp aan en met een boek op het balkon gaan zitten lezen en afkoelen (hoop ik). Al verwacht ik een slechte nacht, maar soit

Net zoals hobbykamer... ook geen doen nu. Ook geen zin om zo plakkerig te klooien. Een goed excuus om lekker veel te lezen :) Te gamen :) Series te kijken etc. Zoals ik tegen mijn bestie zei: ik doe gewoon alsof ik op vakantie ben. Lekker uitrusten van alles. Volgens mij werd het zondag wel weer actiever weertje
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 24 juni 2026 @ 19:04:56 #254
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221138497
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voortaan moet ik het secretariaat bellen als ik hoog zit (over automutilatie en schadelijk gedrag gaat dit) en dat zij dan zorgen dat ik zo snel mogelijk iemand spreek. Dat ik dan niet lastig ben. En in de avond/weekend de crisisdienst.
Dan hoop ik wel dat er bij de crisisdienst iemand zit die het serieuzer neemt dan die persoon afgelopen weekend.

quote:
Zie een beetje op om straks boven te moeten gaan liggen... Naja... heel Europa slaapt nu slecht van de warmte ;) dus ik doe gezellig mee

Snap ik. Onze slaapkamer valt nog mee in vergelijking met de rest van het huis. Maar het zal er ook wel warm zijn.. Fijne avond!
pi_221139338
Fijn gesprek, maar ik hoop dat ze je wel serieus nemen als je dan belt.
pi_221142572
Goedemorgen!

Op zich prima geslapen, vandaag weer een warme dag. Je wordt dan zo duf wakker :o

Straks schilderclub. Lange broek, want ik wil mijn benen niet showen in het openbaar. Lange mouw, want mijn arm. Zweet me nu al een ongeluk _O- alleen ik wil niet de wijk-freak zijn

Nu eerst rustig wakker worden met een bakje koffie en een bakje kwark

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:04 schreef qltel het volgende:

[..]
Dan hoop ik wel dat er bij de crisisdienst iemand zit die het serieuzer neemt dan die persoon afgelopen weekend.
[..]
Snap ik. Onze slaapkamer valt nog mee in vergelijking met de rest van het huis. Maar het zal er ook wel warm zijn.. Fijne avond!
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:45 schreef DoubleDip het volgende:
Fijn gesprek, maar ik hoop dat ze je wel serieus nemen als je dan belt.
Bij de crisisdienst heb je "you win or you lose", soms tref je een fijn persoon en soms niet. Is echt 50/50. Als ik overdag naar het fact bel krijg ik wel een goede. Die kennen mijn dossier ook beter
pi_221142641
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!

Op zich prima geslapen, vandaag weer een warme dag. Je wordt dan zo duf wakker :o

Straks schilderclub. Lange broek, want ik wil mijn benen niet showen in het openbaar. Lange mouw, want mijn arm. Zweet me nu al een ongeluk _O- alleen ik wil niet de wijk-freak zijn

Nu eerst rustig wakker worden met een bakje koffie en een bakje kwark
[..]
[..]
Bij de crisisdienst heb je "you win or you lose", soms tref je een fijn persoon en soms niet. Is echt 50/50. Als ik overdag naar het fact bel krijg ik wel een goede. Die kennen mijn dossier ook beter
Gaan ze ook nog iets als een luchtbehandelings systeem aanleggen tijdens de verbouwing ?
Vinden woningbouwverenigingen heel hip tegenwoordig
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221142693
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:00 schreef greysbones het volgende:

[..]
Gaan ze ook nog iets als een luchtbehandelings systeem aanleggen tijdens de verbouwing ?
Vinden woningbouwverenigingen heel hip tegenwoordig
Je bedoelt de afzuiging die er komt in de wc of badkamer? Dan ja, verder niks met lucht
pi_221142768
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je bedoelt de afzuiging die er komt in de wc of badkamer? Dan ja, verder niks met lucht
Nee de verwarming in je woning
Helaas dan
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:37:01 #260
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221143227
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
Nee de verwarming in je woning
Helaas dan
Zullen ze vast wel doen.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221143341
Hoi,
Ik verwacht eigenlijk ook wel omdat de woningen tijdelijk leeg staan dat ze het in EEN renovatie goed aanpakken.

Halfbakken werk waarbij ze later weer van alles moeten aanpakken en klachten zijn ze ook niet bij gebaat.

Fijne dag U allen.
pi_221144088
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Zullen ze vast wel doen.
Nee heb gekeken in het boekje. Doen ze niet
pi_221144099
Zo terug van schilderen

Ben compleet oververhit nu. Lange trui aan en zo. Nu thuis en koel gekleed. Nu al 28 graden in de koelste ruimte.

Was wel goed dat ik gegaan ben. Vriendin had me overgehaald.

Ben ongesteld :(
Buikpijn, chagrijnig, hoofdpijn en labiel
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 juni 2026 @ 11:21:49 #264
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221144102
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo terug van schilderen

Ben compleet oververhit nu. Lange trui aan en zo. Nu thuis en koel gekleed. Nu al 28 graden in de koelste ruimte.

Was wel goed dat ik gegaan ben. Vriendin had me overgehaald.

Ben ongesteld :(
Buikpijn, chagrijnig, hoofdpijn en labiel
:*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221144111
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo terug van schilderen

Ben compleet oververhit nu. Lange trui aan en zo. Nu thuis en koel gekleed. Nu al 28 graden in de koelste ruimte.

Was wel goed dat ik gegaan ben. Vriendin had me overgehaald.

Ben ongesteld :(
Buikpijn, chagrijnig, hoofdpijn en labiel
Heb je wel een goede ventilator of andere verkoeling klaarstaan? Niet smelten hoor!
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:29:20 #266
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221144133
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo terug van schilderen

Ben compleet oververhit nu. Lange trui aan en zo. Nu thuis en koel gekleed. Nu al 28 graden in de koelste ruimte.

Was wel goed dat ik gegaan ben. Vriendin had me overgehaald.

Ben ongesteld :(
Buikpijn, chagrijnig, hoofdpijn en labiel
Je kan op zich de boel nog even tegen elkaar openzetten. Het waait een beetje en het is buiten nog niet zo warm.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221144148
quote:
*;

quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:24 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Heb je wel een goede ventilator of andere verkoeling klaarstaan? Niet smelten hoor!
Nee, maar dat geeft niet, want zoals @Lienekien zegt: alles staat open, dus wel een briesje er doorheen. Morgen wordt even pittig, maar komt goed.
Koel kleden, voetenbadjes, natte handdoeken in de nek asl het teveel wordt et cetera
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:27:37 #268
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221144475
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
*;
[..]
Nee, maar dat geeft niet, want zoals @:Lienekien zegt: alles staat open, dus wel een briesje er doorheen. Morgen wordt even pittig, maar komt goed.
Koel kleden, voetenbadjes, natte handdoeken in de nek asl het teveel wordt et cetera
Ik zag een tip om natte washandjes in een ziplock in de vriezer te doen. Dat ga ik ook eens proberen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221144600
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo terug van schilderen

Ben compleet oververhit nu. Lange trui aan en zo. Nu thuis en koel gekleed. Nu al 28 graden in de koelste ruimte.

Was wel goed dat ik gegaan ben. Vriendin had me overgehaald.

Ben ongesteld :(
Buikpijn, chagrijnig, hoofdpijn en labiel

*boks*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 juni 2026 @ 12:45:25 #270
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221144651
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
*boks*
Is het arme meiske oververhit, ga jij nog boksen ook!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221144656
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Is het arme meiske oververhit, ga jij nog boksen ook!
zal eens met jou boksen >:)
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 juni 2026 @ 12:54:23 #272
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221144717
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:46 schreef greysbones het volgende:

[..]
zal eens met jou boksen >:)
Kom dan :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221144731
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Kom dan :9
eerst die helm maar eens af doen }:|
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 juni 2026 @ 13:03:37 #274
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221144780
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
eerst die helm maar eens af doen }:|
Veiligheid voor alles :{w
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:13:38 #275
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221144846
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:46 schreef greysbones het volgende:

[..]
zal eens met jou boksen >:)
Win je met gemak. :Y
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221144852
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:13 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Win je met gemak. :Y
:Y :Y :Y
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:17:52 #277
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221144874
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:14 schreef greysbones het volgende:

[..]
:Y :Y :Y
Gewoon die helm omdraaien en hoeken. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 juni 2026 @ 13:32:50 #278
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221144965
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:13 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Win je met gemak. :Y
Kan jullie allebei tegelijk aan :{w

Maar we kapen het topic weer :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:39:55 #279
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221145002
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Kan jullie allebei tegelijk aan :{w

:D _O- :W
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 juni 2026 @ 13:40:22 #280
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221145005
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:39 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

:(
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Kan jullie allebei tegelijk aan :{w

Maar we kapen het topic weer :@

"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')