Dat is helemaal niet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Om de overgang te vergemakkelijken lijkt het me een goed idee om het er juist vooraf over te hebben.
Oh, wat bedoel je dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet wat ik bedoel.
Klinkt goed! Groot gelijk!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou... ik denk het niet en welk pand maakt me ook niet uit. Als het maar in mijn wijk is vind ik alles best. Ze weten van mijn situatie. Als ik maandag geen data heb ga ik weer miepen bij de inloop. Elke woensdagochtend zitten ze in de buurt en kan je binnen lopen voor vragen en zo.
En zij bepalen wel alles, het is kastje-muur-situatie. Eerst maandag afwachten en anders loop ik gewoon weer langs. Ze zullen me wel irritant vinden inmiddelsben al eerder langsgelopen... maar goed... wil wel gewoon weten waar aan toe te zijn
Precies, dit was heerlijk bij verhuizing!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De woningbouw regelt de dozen idd
Alleen ik moet eerst maandag met het verhuisbedrijf spreken en dan hoor ik ook wanneer de dozen komen!
En idd...ontspullen is lekker om te doen en dit is het perfecte excuus
Helemaal niet irritant maar volkomen logisch dat je wil weten hoe en wat.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou... ik denk het niet en welk pand maakt me ook niet uit. Als het maar in mijn wijk is vind ik alles best. Ze weten van mijn situatie. Als ik maandag geen data heb ga ik weer miepen bij de inloop. Elke woensdagochtend zitten ze in de buurt en kan je binnen lopen voor vragen en zo.
En zij bepalen wel alles, het is kastje-muur-situatie. Eerst maandag afwachten en anders loop ik gewoon weer langs. Ze zullen me wel irritant vinden inmiddelsben al eerder langsgelopen... maar goed... wil wel gewoon weten waar aan toe te zijn
Die laatste vraag staat op mijn lijstje van maandag idd, had ik ook al over zitten piekerenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:44 schreef Iceage het volgende:
[..]
Helemaal niet irritant maar volkomen logisch dat je wil weten hoe en wat.
Bed en tafel zijn ook boven gekomen dus kunnen die ook weer naar beneden.
Ps Ik neem aan dat de post ook geregeld wordt ?
Valt tegen hoor. Een stuk of vijf a tien per blok in de straat. In drie blokken pakken ze het aan. Ik zit in blok twee. Vooral ook balen voor de koophuizen die er tussendoor zittenquote:Vraagje weet je ook hoeveel woningen er tijdens dat project gedaan gaan worden?
Het lijkt me een vrij groot project waar ze vast al wel eerder ervaring mee hebben .Edit ik googelde even op renovatie (naam jouw wijk) en zie al renovatie projecten vanaf 2001 ook filmpjes.
Yes had ik ook al opgeschreven!quote:Fijne dag verder.
Ps2 Vraag ook gelijk of ze een grote rol van dat bubbeltjes plastic mee leveren bij de dozen en tape ivm breekbare spullen.(Maak daar ook fotoos van)
quote:Het is volkomen normaal dat je er stress van hebt en er over piekert. Dat zou vrijwel iedereen hebben en doen denk ik.
Een van mijn zusjes ging vroeger keer verhuizen en ik zou helpen. Kom ik daar had ze al haar boeken (Veel) in een grote dubbeldeurs koelkast doos gezet. Die kreeg je met een heftruck nog amper omhoog getild![]()
Die spullen zet ik in de keuken apart, of in de schuur. Wat knutselspullen wil ik ook mee en zo. En ik weet niet wat daar is en wat je zelf moet meenemen.quote:Nog een tip maar dat had je zelf ook vast wel bedacht. Pak de spullen die je nodig hebt en in je wisselwoning wil hebben apart in en zet dat ook apart met evt stickers op de dozen zodat je niet later alsnog spullen uit de opslag moet gaan halen (ook risico dat je er later dan niet meer bij kunt)
Bel alsjeblieft iemand!!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net een zwaar gesprek gehad. Voel me helemaal rot... maar ja, soms moet dat
Ik voel me echt niet goed
Op dit moment ben ik knetter suïcidaal en kan geen kant op met mezelf
Ben echt even van de kaart
Alles overspoelt me
Heb als een kleuter zitten janken omdat ik mijn moeder wil bellen
Kan hier niet mee dealen
Wat ontzettend rot dat je je nu zo voeltquote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga geen rare dingen doen
Voel me enkel heel erg rot
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga geen rare dingen doen
Voel me enkel heel erg rot
*knuffel geeft*quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga geen rare dingen doen
Voel me enkel heel erg rot
Balen dat je je zo rot voelt. Hopelijk gaat het snel beter!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga geen rare dingen doen
Voel me enkel heel erg rot
Hé Cotsquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net met een vriendin gebeld. Had toch al een afspraak met haar. Helaas wel een beetje de kraspanda uitgehangen. Ben nu wel helemaal rustig en slaperig. Al ben ik nog steeds een beetje meh, maar niet super slecht
Psych heeft een appje, ging gewoon niet.
Ben nu toch blij dat ik een week aan eten in huis heb
Vrijdag niet de deur uit
Alleen morgen nog dat geplande huilmoment en daarna komt de psych. Zie er een beetje tegenop. Als het morgen weer zolang doorwerkt moeten we wat anders verzinnen. Na die keer van vorige week ben ik nog steeds niet geland
maar goed... hopelijk morgen in de ochtend ontspannen bezig in mijn hobbykamer. Anders wordt het wel een lange dag.
Nu eerst even luieren en dan lekker naar bed
Hopelijk blijf je niet (al te lang) hangen in de negatieve vibes en moods.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net met een vriendin gebeld. Had toch al een afspraak met haar. Helaas wel een beetje de kraspanda uitgehangen. Ben nu wel helemaal rustig en slaperig. Al ben ik nog steeds een beetje meh, maar niet super slecht
Psych heeft een appje, ging gewoon niet.
Ben nu toch blij dat ik een week aan eten in huis heb
Vrijdag niet de deur uit
Alleen morgen nog dat geplande huilmoment en daarna komt de psych. Zie er een beetje tegenop. Als het morgen weer zolang doorwerkt moeten we wat anders verzinnen. Na die keer van vorige week ben ik nog steeds niet geland
maar goed... hopelijk morgen in de ochtend ontspannen bezig in mijn hobbykamer. Anders wordt het wel een lange dag.
Nu eerst even luieren en dan lekker naar bed
Goedemorgenquote:Op woensdag 24 juni 2026 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Op zich vallen de slechte moods mee. Alleen af en toe een heftig golfje. Eigenlijk moet ik dan niet op Fok posten even
Nu zit ik heerlijk op het balkon
Beetje lezen, beetje youtube. Nu staat de zon er nog niet op, dus prima te doen
Na de renovatie wel een nieuwe tafel nodig daar, hij volstaat nog even. Alleen hij is echt op
Maak je niet druk, veel te heet voor.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Op zich vallen de slechte moods mee. Alleen af en toe een heftig golfje. Eigenlijk moet ik dan niet op Fok posten even
Nu zit ik heerlijk op het balkon
Beetje lezen, beetje youtube. Nu staat de zon er nog niet op, dus prima te doen
Na de renovatie wel een nieuwe tafel nodig daar, hij volstaat nog even. Alleen hij is echt op
Geniet van het mooie weer en verbrand niet!quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Op zich vallen de slechte moods mee. Alleen af en toe een heftig golfje. Eigenlijk moet ik dan niet op Fok posten even
Nu zit ik heerlijk op het balkon
Beetje lezen, beetje youtube. Nu staat de zon er nog niet op, dus prima te doen
Na de renovatie wel een nieuwe tafel nodig daar, hij volstaat nog even. Alleen hij is echt op
Ja was even fijn, wel warm, maar schaduwquote:Op woensdag 24 juni 2026 09:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Goedemorgen
Lekker hoor, chillen op het balkon
Oh, ben helemaal zen hoorquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:27 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Maak je niet druk, veel te heet voor.
Ik verbrand altijd super snel, en daar houd ik niet van, dus ik blijf uit de zonquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:37 schreef qltel het volgende:
[..]
Geniet van het mooie weer en verbrand niet!
Wij, vampiers!quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik verbrand altijd super snel, en daar houd ik niet van, dus ik blijf uit de zon
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |