abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:48:58 #226
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221126035
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Om de overgang te vergemakkelijken lijkt het me een goed idee om het er juist vooraf over te hebben.
Dat is helemaal niet wat ik bedoel. :|W
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 12:18:59 #227
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221126247
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat is helemaal niet wat ik bedoel. :|W
Oh, wat bedoel je dan?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 12:20:28 #228
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221126252
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nou... ik denk het niet en welk pand maakt me ook niet uit. Als het maar in mijn wijk is vind ik alles best. Ze weten van mijn situatie. Als ik maandag geen data heb ga ik weer miepen bij de inloop. Elke woensdagochtend zitten ze in de buurt en kan je binnen lopen voor vragen en zo.

En zij bepalen wel alles, het is kastje-muur-situatie. Eerst maandag afwachten en anders loop ik gewoon weer langs. Ze zullen me wel irritant vinden inmiddels _O- ben al eerder langsgelopen... maar goed... wil wel gewoon weten waar aan toe te zijn
Klinkt goed! Groot gelijk!
pi_221126322
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
De woningbouw regelt de dozen idd :Y
Alleen ik moet eerst maandag met het verhuisbedrijf spreken en dan hoor ik ook wanneer de dozen komen!

En idd...ontspullen is lekker om te doen en dit is het perfecte excuus
Precies, dit was heerlijk bij verhuizing!
pi_221126817
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nou... ik denk het niet en welk pand maakt me ook niet uit. Als het maar in mijn wijk is vind ik alles best. Ze weten van mijn situatie. Als ik maandag geen data heb ga ik weer miepen bij de inloop. Elke woensdagochtend zitten ze in de buurt en kan je binnen lopen voor vragen en zo.

En zij bepalen wel alles, het is kastje-muur-situatie. Eerst maandag afwachten en anders loop ik gewoon weer langs. Ze zullen me wel irritant vinden inmiddels _O- ben al eerder langsgelopen... maar goed... wil wel gewoon weten waar aan toe te zijn
Helemaal niet irritant maar volkomen logisch dat je wil weten hoe en wat.
Bed en tafel zijn ook boven gekomen dus kunnen die ook weer naar beneden.

Ps Ik neem aan dat de post ook geregeld wordt ?

Vraagje weet je ook hoeveel woningen er tijdens dat project gedaan gaan worden?
Het lijkt me een vrij groot project waar ze vast al wel eerder ervaring mee hebben .Edit ik googelde even op renovatie (naam jouw wijk) en zie al renovatie projecten vanaf 2001 ook filmpjes.

Fijne dag verder.

Ps2 Vraag ook gelijk of ze een grote rol van dat bubbeltjes plastic mee leveren bij de dozen en tape ivm breekbare spullen.(Maak daar ook fotoos van)

Het is volkomen normaal dat je er stress van hebt en er over piekert. Dat zou vrijwel iedereen hebben en doen denk ik.

Een van mijn zusjes ging vroeger keer verhuizen en ik zou helpen. Kom ik daar had ze al haar boeken (Veel) in een grote dubbeldeurs koelkast doos gezet. Die kreeg je met een heftruck nog amper omhoog getild _O-

Nog een tip maar dat had je zelf ook vast wel bedacht. Pak de spullen die je nodig hebt en in je wisselwoning wil hebben apart in en zet dat ook apart met evt stickers op de dozen zodat je niet later alsnog spullen uit de opslag moet gaan halen (ook risico dat je er later dan niet meer bij kunt)

[ Bericht 2% gewijzigd door Iceage op 23-06-2026 14:57:16 ]
pi_221128212
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:44 schreef Iceage het volgende:

[..]
Helemaal niet irritant maar volkomen logisch dat je wil weten hoe en wat.
Bed en tafel zijn ook boven gekomen dus kunnen die ook weer naar beneden.

Ps Ik neem aan dat de post ook geregeld wordt ?
Die laatste vraag staat op mijn lijstje van maandag idd, had ik ook al over zitten piekeren :Y

quote:
Vraagje weet je ook hoeveel woningen er tijdens dat project gedaan gaan worden?
Het lijkt me een vrij groot project waar ze vast al wel eerder ervaring mee hebben .Edit ik googelde even op renovatie (naam jouw wijk) en zie al renovatie projecten vanaf 2001 ook filmpjes.
Valt tegen hoor. Een stuk of vijf a tien per blok in de straat. In drie blokken pakken ze het aan. Ik zit in blok twee. Vooral ook balen voor de koophuizen die er tussendoor zitten :o
quote:
Fijne dag verder.

Ps2 Vraag ook gelijk of ze een grote rol van dat bubbeltjes plastic mee leveren bij de dozen en tape ivm breekbare spullen.(Maak daar ook fotoos van)
Yes had ik ook al opgeschreven!
quote:
Het is volkomen normaal dat je er stress van hebt en er over piekert. Dat zou vrijwel iedereen hebben en doen denk ik.

Een van mijn zusjes ging vroeger keer verhuizen en ik zou helpen. Kom ik daar had ze al haar boeken (Veel) in een grote dubbeldeurs koelkast doos gezet. Die kreeg je met een heftruck nog amper omhoog getild _O-
_O-
quote:
Nog een tip maar dat had je zelf ook vast wel bedacht. Pak de spullen die je nodig hebt en in je wisselwoning wil hebben apart in en zet dat ook apart met evt stickers op de dozen zodat je niet later alsnog spullen uit de opslag moet gaan halen (ook risico dat je er later dan niet meer bij kunt)
Die spullen zet ik in de keuken apart, of in de schuur. Wat knutselspullen wil ik ook mee en zo. En ik weet niet wat daar is en wat je zelf moet meenemen.
pi_221128225
Net een zwaar gesprek gehad. Voel me helemaal rot... maar ja, soms moet dat
Ik voel me echt niet goed
Op dit moment ben ik knetter suïcidaal en kan geen kant op met mezelf
Ben echt even van de kaart
Alles overspoelt me
Heb als een kleuter zitten janken omdat ik mijn moeder wil bellen
Kan hier niet mee dealen
  Spellchecker dinsdag 23 juni 2026 @ 17:02:35 #233
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221128232
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net een zwaar gesprek gehad. Voel me helemaal rot... maar ja, soms moet dat
Ik voel me echt niet goed
Op dit moment ben ik knetter suïcidaal en kan geen kant op met mezelf
Ben echt even van de kaart
Alles overspoelt me
Heb als een kleuter zitten janken omdat ik mijn moeder wil bellen
Kan hier niet mee dealen
Bel alsjeblieft iemand!!
pi_221128289
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:02 schreef maily het volgende:

[..]
Bel alsjeblieft iemand!!
Ik ga geen rare dingen doen
Voel me enkel heel erg rot
pi_221128865
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ga geen rare dingen doen
Voel me enkel heel erg rot
Wat ontzettend rot dat je je nu zo voelt *;

Wat kun je nu doen om dit gevoel wat omlaag te krijgen? (behalve het hier benoemen :* ).
Smile, it's free therapy.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:49:15 #236
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221128869
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ga geen rare dingen doen
Voel me enkel heel erg rot
:* :*

Hang in there, Child! :Y
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 18:59:27 #237
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221128973
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ga geen rare dingen doen
Voel me enkel heel erg rot
*knuffel geeft*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 18:59:48 #238
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221128979
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ga geen rare dingen doen
Voel me enkel heel erg rot
Balen dat je je zo rot voelt. Hopelijk gaat het snel beter!

*;
pi_221130729
Net met een vriendin gebeld. Had toch al een afspraak met haar. Helaas wel een beetje de kraspanda uitgehangen. Ben nu wel helemaal rustig en slaperig. Al ben ik nog steeds een beetje meh, maar niet super slecht
Psych heeft een appje, ging gewoon niet.

Ben nu toch blij dat ik een week aan eten in huis heb :)
Vrijdag niet de deur uit

Alleen morgen nog dat geplande huilmoment en daarna komt de psych. Zie er een beetje tegenop. Als het morgen weer zolang doorwerkt moeten we wat anders verzinnen. Na die keer van vorige week ben ik nog steeds niet geland

maar goed... hopelijk morgen in de ochtend ontspannen bezig in mijn hobbykamer. Anders wordt het wel een lange dag.
Nu eerst even luieren en dan lekker naar bed :)
pi_221132673
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net met een vriendin gebeld. Had toch al een afspraak met haar. Helaas wel een beetje de kraspanda uitgehangen. Ben nu wel helemaal rustig en slaperig. Al ben ik nog steeds een beetje meh, maar niet super slecht
Psych heeft een appje, ging gewoon niet.

Ben nu toch blij dat ik een week aan eten in huis heb :)
Vrijdag niet de deur uit

Alleen morgen nog dat geplande huilmoment en daarna komt de psych. Zie er een beetje tegenop. Als het morgen weer zolang doorwerkt moeten we wat anders verzinnen. Na die keer van vorige week ben ik nog steeds niet geland

maar goed... hopelijk morgen in de ochtend ontspannen bezig in mijn hobbykamer. Anders wordt het wel een lange dag.
Nu eerst even luieren en dan lekker naar bed :)
Hé Cots
Hopelijk slaap je
Vervelend dat je het panda-en niet genoeg kon onderdrukken of een betere copping kon vinden
Goed doorspreken met de psych waar je deze week tegen aan bent gelopen :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  woensdag 24 juni 2026 @ 09:30:12 #242
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221134222
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net met een vriendin gebeld. Had toch al een afspraak met haar. Helaas wel een beetje de kraspanda uitgehangen. Ben nu wel helemaal rustig en slaperig. Al ben ik nog steeds een beetje meh, maar niet super slecht
Psych heeft een appje, ging gewoon niet.

Ben nu toch blij dat ik een week aan eten in huis heb :)
Vrijdag niet de deur uit

Alleen morgen nog dat geplande huilmoment en daarna komt de psych. Zie er een beetje tegenop. Als het morgen weer zolang doorwerkt moeten we wat anders verzinnen. Na die keer van vorige week ben ik nog steeds niet geland

maar goed... hopelijk morgen in de ochtend ontspannen bezig in mijn hobbykamer. Anders wordt het wel een lange dag.
Nu eerst even luieren en dan lekker naar bed :)
Hopelijk blijf je niet (al te lang) hangen in de negatieve vibes en moods. :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221134256
Goedemorgen

Op zich vallen de slechte moods mee. Alleen af en toe een heftig golfje. Eigenlijk moet ik dan niet op Fok posten even

Nu zit ik heerlijk op het balkon
Beetje lezen, beetje youtube. Nu staat de zon er nog niet op, dus prima te doen
Na de renovatie wel een nieuwe tafel nodig daar, hij volstaat nog even. Alleen hij is echt op
pi_221134261
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Op zich vallen de slechte moods mee. Alleen af en toe een heftig golfje. Eigenlijk moet ik dan niet op Fok posten even

Nu zit ik heerlijk op het balkon
Beetje lezen, beetje youtube. Nu staat de zon er nog niet op, dus prima te doen
Na de renovatie wel een nieuwe tafel nodig daar, hij volstaat nog even. Alleen hij is echt op
Goedemorgen
Lekker hoor, chillen op het balkon
pi_221135407
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Op zich vallen de slechte moods mee. Alleen af en toe een heftig golfje. Eigenlijk moet ik dan niet op Fok posten even

Nu zit ik heerlijk op het balkon
Beetje lezen, beetje youtube. Nu staat de zon er nog niet op, dus prima te doen
Na de renovatie wel een nieuwe tafel nodig daar, hij volstaat nog even. Alleen hij is echt op
Maak je niet druk, veel te heet voor.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 24 juni 2026 @ 12:37:31 #246
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221135494
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Op zich vallen de slechte moods mee. Alleen af en toe een heftig golfje. Eigenlijk moet ik dan niet op Fok posten even

Nu zit ik heerlijk op het balkon
Beetje lezen, beetje youtube. Nu staat de zon er nog niet op, dus prima te doen
Na de renovatie wel een nieuwe tafel nodig daar, hij volstaat nog even. Alleen hij is echt op
Geniet van het mooie weer en verbrand niet!
pi_221135519
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:39 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Goedemorgen
Lekker hoor, chillen op het balkon
Ja was even fijn, wel warm, maar schaduw

quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:27 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Maak je niet druk, veel te heet voor.
Oh, ben helemaal zen hoor :) Net zelfs even een uurtje gelegen, was warm en slaperig :)

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:37 schreef qltel het volgende:

[..]
Geniet van het mooie weer en verbrand niet!
Ik verbrand altijd super snel, en daar houd ik niet van, dus ik blijf uit de zon :Y
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:31:02 #248
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221135851
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

Ik verbrand altijd super snel, en daar houd ik niet van, dus ik blijf uit de zon :Y
Wij, vampiers! ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221135863
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:31 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Wij, vampiers! ;)
Bijtgrage typjes zijn we ;)
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:33:50 #250
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221135867
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Bijtgrage typjes zijn we ;)
:@ :@

(Wij mogen dat!)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')