Je doet het goed. Het gaat alleen maar beter worden!quote:Op maandag 22 juni 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja... met andere woorden; ik doe mijn best om structuur te krijgen
Dit klinkt echt heel goed voor iemand die een paar weken terug nog leefde op beetjes yoghurt en crackers! En ja huishouden is stom maar een opgeruimd huis zorgt ook voor een opgeruimd hoofd.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even opscheppen. Eten gaat gewoon goed nu
Kook elke dag, eet drie keer per dag
Aan het einde van de middag wel een beetje foodnoise. Rond een uur of vier denkt mijn lichaam dat het tijd is voor voeding, alleen ik ga altijd om half zes koken. Daarin structuur hebben geeft duidelijkheid. En als ik trek heb rond die tijd pak ik een appeltje
Huishouden gaat ook best wel goed. Bedenk me net dat ik dadelijk nog de maandagtaak moet doenVoor de afwas aan maar doen
Heb wel opgeruimd boven. Alleen het normale rooster even vergeten
Na het eten even lekker gaan haken ook, denk ik. Of lekker lezen. Al ben ik met een leuk project bezig. Even zien na het eten wat ik wil
Naja... met andere woorden; ik doe mijn best om structuur te krijgen
O?quote:Op maandag 22 juni 2026 21:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Snuit, het wordt vrijdag hetzelfde weer in Groningen als hier: 32 graden. Echt geen 37 graden.
Kan wel zo zijn maar dan smelt je nog steeds hoor.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Snuit, het wordt vrijdag hetzelfde weer in Groningen als hier: 32 graden. Echt geen 37 graden.
Ehmm kan de woningbouw deze niet leveren? Die dozen,.. zij willen dat je alles leeg hebtquote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Dank jullie wel voor het meedenken!
Inmiddels heb ik besloten vandaag te gaan en vrijdag. Gewoon op de fiets snel heen en weer. Als ik direct om acht uur ga is het wel te doenen anders heb ik een domme keuze gemaakt
Mocht het niet lukken bestel ik bij Flink even, maar tja... moet goed komen zo
En het ontspullen vind ik juist fijn. Zulke gelegenheden zijn juist super goed even flink op te ruimen ! Alleen zonder dozen nog is het amper te doen. Sowieso doe ik dat wel vaker. Gewoon kritisch kijken.
Sowieso gaan mijn spullen naar een opslag. Alleen wel wat vermaak mee naar de wisselwoning. Hoor tzt wel wat mee moet aan nuttige dingen en wat niet. Allemaal dingen waar ik me dan druk om ga maken
Nachtje slapen heeft me wel rustig gemaakt. Op zulke momenten mis ik mijn moeder wel enorm.
De woningbouw regelt de dozen iddquote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehmm kan de woningbouw deze niet leveren? Die dozen,.. zij willen dat je alles leeg hebt
En verder met je eens
Ontspullen 1 x in de zoveel tijd kan best nuttig zijn
Geeft je na die tijd ook meer ruimte waarschijnlijk ( in je hoofd en woning)![]()
Dat is een vaag verhaal... ze gaan iets met het plafond en dak doen. Plus badkamer natuurlijk. Maandag probeer ik ze te overtuigen dat mijn hobbytafel en bed niet uit elkaar hoeven en anders dat zij dat regelen... Dat is op het moment mijn grootste paniekquote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:59 schreef Lienekien het volgende:
Wat is trouwens de reden dat je bovenverdieping leeg moet. En waarom nu al?
En dubbel glas, toch? Want dat had ik denk ik wel onthouden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is een vaag verhaal... ze gaan iets met het plafond en dak doen. Plus badkamer natuurlijk. Maandag probeer ik ze te overtuigen dat mijn hobbytafel en bed niet uit elkaar hoeven en anders dat zij dat regelen... Dat is op het moment mijn grootste paniek
En nu al is voorbereiden opdat de verhuizers komen en mijn eigen dwangneurose. Vind het gewoon fijn om concreet bezig te kunnen. Alleen ik merk nu dat het nu al bezig gaan weinig zin heeft.
In augustus of september moet ik er uit. Neem aan dat ze op tijd met een datum komen en dat ze op tijd ook dozen leveren. Last minute is niet mijn superpower.
Ze doen alles behalve de keuken (daar ben ik blij mee. Heb een heel fijne keuken). Zelfs het balkon en de brievenbusquote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dubbel glas, toch? Want dat had ik denk ik wel onthouden.
Grote klussen. Wel prettig als je dan tijdelijk ergens anders kunt verblijven, denk ik.
Wel hoop gedoe.
Weet je al waar je gaat verblijven?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze doen alles behalve de keuken (daar ben ik blij mee. Heb een heel fijne keuken). Zelfs het balkon en de brievenbus
Twee maanden mijn huis niet in mogen vind ik wel erg ingrijpend
Ik zie er tegenop. Al zie ik uit naar het resultaat
Er is een straat benoemd, maar onder voorbehoud. Sowieso blijf ik in de wijkquote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Weet je al waar je gaat verblijven?
Fijn dat je in de wijk blijft, is toch vertrouwd. Weet je ook wanneer je te horen krijgt waar je precies gaat verblijven? Dan kun je het al een beetje eigen maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er is een straat benoemd, maar onder voorbehoud. Sowieso blijf ik in de wijkDus mijn normale dingen gaan gewoon normaal blijven
Hopelijk is het buurthuis snel klaar, maar waarschijnlijk pas na de zomer... Daar zijn ze ook aan het verbouwen en de bieb is helemaal weg (er staat geen boek meer in die ruimte). Ik mis het vrijwilligerswerk enorm! Zoveel zin om mensen weer te adviseren over boeken, foto's maken voor de FB-pagina, praatjes maken etc.
En dan ook bijna zomerstop van de clubjes. Dus drie weken lang geen mens zien, behalve hulpverlening. Dat wordt wel even eenzaam... Dus ik ga daar nog een plannetje over makenBen ook niet drie weken fulltime bezig met opruimen en inpakken...
Dat wordt best wel een beetje eenzaam
Ja! En geen flauw idee wanneer ze dingen gaan vertellen. Heb ik al meerdere keren gevraagd... maar dan krijg ik geen concreet antwoordquote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Fijn dat je in de wijk blijft, is toch vertrouwd. Weet je ook wanneer je te horen krijgt waar je precies gaat verblijven? Dan kun je het al een beetje eigen maken.
In ieder geval lijkt het me goed dat je er geregeld over babbelt, misschien is dan de overgang wat makkelijker. Ik snap goed dat je er tegenop ziet. Wie weet, valt het mee!
Ja, dat is fijn dat je in een vertrouwde omgeving blijft.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! En geen flauw idee wanneer ze dingen gaan vertellen. Heb ik al meerdere keren gevraagd... maar dan krijg ik geen concreet antwoord
En ja, in de wijk is ook handig met Fact en alle andere dingen. Ook gewoon fijn dat ik de omgeving tenminste kenDat geeft wel rust. Als het de straat is op voorbehoud is het enige verschil dat ik naar de Jumbo loop ipv de AH
ook prima ja (alleen een kleinere supermarkt)
Ik ga er vanuit dat het moeilijk wordt, dan kan het enkel meevallen.
Zwartdenkers zijn de grootste optimisten![]()
Als ik erin ga met "ach alles komt goed" dan kan het enkel tegenvallen. Sowieso geloof ik er niet in dat dingen random goed komen. Dat is me nog nooit gebeurd bij mij. Ja, dingen komen wel goed, mits je er zelf keihard aan trekt, zelfs dan is een positieve uitkomst geen garantie.
Noem me cynisch, maar het is realistisch in mijn beleving
Om de overgang te vergemakkelijken lijkt het me een goed idee om het er juist vooraf over te hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:21 schreef Lienekien het volgende:
Er komt een moment dat we het er achteraf over gaan hebben, zo van: nou, fijn dat dat achter de rug is en alles weer op zijn plek staat. En dat je komende winter gaat benoemen dat je blij bent met het dubbel glas.
Dat is zeker waar, verheug me op het eindresultaatquote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:21 schreef Lienekien het volgende:
Er komt een moment dat we het er achteraf over gaan hebben, zo van: nou, fijn dat dat achter de rug is en alles weer op zijn plek staat. En dat je komende winter gaat benoemen dat je blij bent met het dubbel glas.
Nou... ik denk het niet en welk pand maakt me ook niet uit. Als het maar in mijn wijk is vind ik alles best. Ze weten van mijn situatie. Als ik maandag geen data heb ga ik weer miepen bij de inloop. Elke woensdagochtend zitten ze in de buurt en kan je binnen lopen voor vragen en zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, dat is fijn dat je in een vertrouwde omgeving blijft.
Kan niet een van je hulpverleners zich sterk maken voor welk pand jij gaat komen. Ik weet niet hoe lang het nog duurt, maar afschepen is niet de bedoeling hier. Je hebt een aparte situatie. Het mag niet zo zijn dat zij alles bepalen onder het motto ‘wees blij dat u nieuwe ramen krijgt’. Wat denk jij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |