abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221109979
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,

Vannacht lekker geslapen. De slechte nacht ervoor zorgde ervoor dat ik al om elf uur de ogen sloot en dat ik pas om kwart voor acht wakker werd :o (was wel fijn)

Net zitten tekenen en was wegwerken, nu ben ik eigenlijk te warm om wat uit te spoken.

Sowieso even een stappenplan maken over hoe ik me voorbereid op de komst van de verhuizers maandag over een week. Vast beginnen met ontspullen. Alleen de hele bovenverdieping is zoveel dat ik gewoon de draad kwijt raak en het niet overzie.

Nu eerst even pauze, dan de was ophangen en de volgende draaien. Daarna een stappenplan maken, met elke dag een paar taken.
'k Heb voor alles lijstjes, behalve voor maandag de 29ste.

Edit: de 29ste is een oriënterend gesprek waar we kijken wat ik moet doen. Het is nog niet de datum waarop die lui alles weghalen
Hé cots
Het is bij jullie van vrijdag op zaterdag ook wel bar en boos geweest
Vooral richting Veendam

Is er iemand die je eventueel kan helpen met opruimen en inpakken?
Als het zoveel is , misschien handig?

:*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221110005
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel O+

Uiteindelijk toch maar in mijn hobbykamer beland waar ik werkte aan iets met heel veel tellen. Muziek aan en verder niks. Even helemaal in een soort zenmodus

Voel me nog niet fijn, maar heb mezelf wel beter in de hand

Ook even met mijn bestie geappt. Dat is altijd fijn O+
Even gepraat over stress en zorgen en kerstmis

Nu naar beneden, de hobbykamer is echt te warm nu. Zon staat er vol op (op het dak en op de ramen). Dus tijd voor thee en afleiding.

Ben vandaag iig een beetje bezig geweest :Y
Tweede was is ook bijna klaar :) dan is het tijd voor een appeltje en een serie

Beetje een heftige en zware dag vandaag...
Wat goed dat je
1 het hebt aangegeven bij de crisisdienst
2 zij je helaas niet hebben geholpen
3 jij zelf een ander plan hebt gemaakt !!!
4 je bestie hebt geappt
Etc
Erg goed aangepakt cots :* O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221110045
Edit: Hopelijk alles meegenomen in de superquote! Excuses als ik wat vergeten ben

quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:06 schreef maily het volgende:

[..]
Goed gedaan!!! ^O^
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Trots op jou O+
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:26 schreef Ole het volgende:
Supertrots!
quote:
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:23 schreef Lienekien het volgende:
^O^
Dank jullie wel O+
Doe mijn best maar...

quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:37 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wat goed dat je
1 het hebt aangegeven bij de crisisdienst
2 zij je helaas niet hebben geholpen
3 jij zelf een ander plan hebt gemaakt !!!
4 je bestie hebt geappt
Etc
Erg goed aangepakt cots :* O+
Naja... alles volgens de afspraken gedaan.
Ben wel blij dat het niet geëscaleerd is

quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:33 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hé cots
Het is bij jullie van vrijdag op zaterdag ook wel bar en boos geweest
Vooral richting Veendam

Is er iemand die je eventueel kan helpen met opruimen en inpakken?
Als het zoveel is , misschien handig?

:*
Ja het was extreem idd :Y

En ja, met mijn bestie al lijsten gemaakt. Het inpakken wil ik alleen rustig doen :) Gewoon dat ik weet waar alles is etc. En maar met het verhuisbedrijf overleggen

Er zijn lijstjes en vragen die ik allemaal over een week kan stellen
Heb sowieso een to-do voor de komende week. En ik kan wel dingen wegdoen, alleen nog niet inpakken. Heb daar eerst een datum en dozen voor nodig :) En dan gewoon hard aan de slag
  zondag 21 juni 2026 @ 18:52:02 #179
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221110846
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

Zit er een persoon aan de andere kant van de telefoon "maar je moet gewoon genieten van het lekkere weer".

.
Dit kan niet echt zijn. Serieus? Vreemde mensen werken daar.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP zondag 21 juni 2026 @ 18:53:18 #180
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221110850
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dit kan niet echt zijn. Serieus? Vreemde mensen werken daar.
Zullen wij er eens langsgaan :(

Met zijn lekkere weer :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 21 juni 2026 @ 18:55:16 #181
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221110858
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zullen wij er eens langsgaan :(

Met zijn lekkere weer :(
Die medewerker had ergens wel gelijk. Vanochtend was het hier prima wandelweer. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221111392
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dit kan niet echt zijn. Serieus? Vreemde mensen werken daar.
Waarschijnlijk communiceer ik gewoon niet duidelijk genoeg. Ik heb moeite met de urgentie te laten blijken. Voor hen is het de zoveelste beller, terwijl het voor mij een megastap is.

De keren dat ze me wel serieus namen was het op momenten dat ik ook echt boos kon doen. Dat ik bewijze van spreken met de vuist op tafel sla of een vriendin laat bellen. Alleen ik ben te gebrand om beleefd en vriendelijk te zijn, omdat ze immers ook hun werk doen. Alleen die houding werkt me soms tegen

Dus ik begrijp het wel, alleen de frustratie en noodzaak uiten lukt me gewoon niet goed genoeg... en dan trek ik me terug in mijn schulp en durf niet weer te bellen (voorlopig)
  Moderator / Redactie FP zondag 21 juni 2026 @ 20:19:29 #183
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221111470
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Waarschijnlijk communiceer ik gewoon niet duidelijk genoeg. Ik heb moeite met de urgentie te laten blijken. Voor hen is het de zoveelste beller, terwijl het voor mij een megastap is.

De keren dat ze me wel serieus namen was het op momenten dat ik ook echt boos kon doen. Dat ik bewijze van spreken met de vuist op tafel sla of een vriendin laat bellen. Alleen ik ben te gebrand om beleefd en vriendelijk te zijn, omdat ze immers ook hun werk doen. Alleen die houding werkt me soms tegen

Dus ik begrijp het wel, alleen de frustratie en noodzaak uiten lukt me gewoon niet goed genoeg... en dan trek ik me terug in mijn schulp en durf niet weer te bellen (voorlopig)
Het is niet erg om boos te worden CotS :*

Ik weet dat het misschien makkelijk praten is voor een buitenstaander. Ik heb er ook last van. Ik ben ook te lief soms. En dan krijg ik ook niet alles gedaan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 21 juni 2026 @ 20:19:43 #184
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221111471
Misschien is het protocol ook wel om je toch zachtjes ‘af te wimpelen’ zodra ze zien/weten dat je morgen contact hebt met je eigen hulpverlening.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Redactie FP zondag 21 juni 2026 @ 20:21:14 #185
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221111480
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:19 schreef Lienekien het volgende:
Misschien is het protocol ook wel om je toch zachtjes ‘af te wimpelen’ zodra ze zien/weten dat je morgen contact hebt met je eigen hulpverlening.
Best bizar als het nu erg mis kon gaan. Ja, kon en het gebeurde niet, maar wat als dit wel het geval was geweest?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 21 juni 2026 @ 20:23:03 #186
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221111506
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Best bizar als het nu erg mis kon gaan. Ja, kon en het gebeurde niet, maar wat als dit wel het geval was geweest?
Child zegt zelf ook al dat ze niet met de spreekwoordelijke vuist op tafel heeft geslagen, wat ze soms ook wél doet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221111576
Als ik tot de vuist op tafel kom, dan is het ook zo heftig dat ik direct naar de gesloten ging. Dan was ik gewoon onhandelbaar.

En het hangt er af van wie je te spreken krijgt. Er zijn daar ook een paar echt goede hulpverleners die je bij de hand nemen en je steunen.
In mijn dossier staat ook dat ik veel bagatelliseer. Dus tja... Dit was gewoon pech en mocht ik bewijze van spreken bij een volgende shift gebeld hebben dat ik dan wel serieus genomen werd.

Afwimpelen want je de volgende dag een gesprek met een hulpverlener heb is niet zo. Dat heb ik wel eens gevraagd.
Naja... ik stuur straks, ben nu rustiger, een appje naar het fact. Waarin ik vertel wat er gebeurd is.

Voelde me ook wel afgewimpeld omdat ik niet een trigger wist te benoemen. Het overviel me random ineens. Gewoon wat stress of zo? Alleen geen specifieke gebeurtenis (behalve de inhoud van mijn hoofd dan).

Naja... het moet ook maar net "klikken" en dit klikte niet
  Moderator / Redactie FP zondag 21 juni 2026 @ 20:47:57 #188
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221111718
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Child zegt zelf ook al dat ze niet met de spreekwoordelijke vuist op tafel heeft geslagen, wat ze soms ook wél doet.
Ik bedoelde het ook niet slecht :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 21 juni 2026 @ 21:22:31 #189
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221112188
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik bedoelde het ook niet slecht :@
We bedoelen het allemaal goed, volgens mij.

@ChildoftheStars Je kwam er vanmiddag ook zelf weer doorheen, hè. Ik weet niet hoe ellendig je je dan voelt, maar ik snap wel dat je dan even geen uitweg ziet. En toch lukte het je om eruit te komen.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:36:27 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221112497
Ik houd mijn mond al.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221112513
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:36 schreef Lienekien het volgende:
Ik houd mijn mond al.
Sorry dat kwam er volgens mij pittiger uit dan bedoelt...
  zondag 21 juni 2026 @ 21:52:02 #193
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221112739
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Sorry dat kwam er volgens mij pittiger uit dan bedoelt...
Nee, het is prima. Echt.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 22 juni 2026 @ 09:31:27 #194
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221115440
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Waarschijnlijk communiceer ik gewoon niet duidelijk genoeg. Ik heb moeite met de urgentie te laten blijken. Voor hen is het de zoveelste beller, terwijl het voor mij een megastap is.

De keren dat ze me wel serieus namen was het op momenten dat ik ook echt boos kon doen. Dat ik bewijze van spreken met de vuist op tafel sla of een vriendin laat bellen. Alleen ik ben te gebrand om beleefd en vriendelijk te zijn, omdat ze immers ook hun werk doen. Alleen die houding werkt me soms tegen

Dus ik begrijp het wel, alleen de frustratie en noodzaak uiten lukt me gewoon niet goed genoeg... en dan trek ik me terug in mijn schulp en durf niet weer te bellen (voorlopig)
Nou, ik vind het goed en dapper van je dat je durft te bellen. En ze moeten je heus wel serieus nemen hoor. Ik zou zulke mensen niet aan het werk willen hebben.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221116748
Hoihoi

Beetje een slechte nacht gehad, maar met dit weer kom ik wel weer tot dingen.
Bezig geweest met opruimen en haken

Begeleider heeft me gebeld. Dat was wel fijn :Y

Dus ik heb wel vertrouwen in vandaag :) morgen een ZAG, dat vind ik altijd wel spannend

quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Nou, ik vind het goed en dapper van je dat je durft te bellen. En ze moeten je heus wel serieus nemen hoor. Ik zou zulke mensen niet aan het werk willen hebben.
Dank je wel...
Begeleider was ook niet helemaal enthousiast erover.

Maar ja...
pi_221118720
O
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi

Beetje een slechte nacht gehad, maar met dit weer kom ik wel weer tot dingen.
Bezig geweest met opruimen en haken

Begeleider heeft me gebeld. Dat was wel fijn :Y

Dus ik heb wel vertrouwen in vandaag :) morgen een ZAG, dat vind ik altijd wel spannend
[..]
Dank je wel...
Begeleider was ook niet helemaal enthousiast erover.

Maar ja...
over hoe het gesprek is gelopen?
Hoe de crisisdienst reageerde ?
Ik vind er ook wat van maar als we hier allemaal over de crisisdienst gaan vallen heb je op zo’n moment denk ik ook niet veel aan
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221118755
Vandaag is een stuk betere dag :) Lekker gewandeld en gehaakt. Kon de stressfactoren redelijk goed loslaten :)
Een stappenplan werkt ook. Al zei de begeleidster ook dat ik niet alles perfect hoef te hebben. De mensen die komen snappen dat ik leef. Dus ik probeer de planning te volgen, maar probeer ook genadig te zijn als het niet helemaal lukt met dit weer.

Renovatiegemiep
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

quote:
99s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:44 schreef greysbones het volgende:
O
[..]
over hoe het gesprek is gelopen?
Hoe de crisisdienst reageerde ?
Ik vind er ook wat van maar als we hier allemaal over de crisisdienst gaan vallen heb je op zo’n moment denk ik ook niet veel aan
Over hoe de crisisdienst ermee omging. Al hadden ze in het dossier wel een aantekening te maken dat ik in crisis was? Snap er niks van, hoeft ook niet gelukkig ;)
pi_221118771
Even opscheppen. Eten gaat gewoon goed nu
Kook elke dag, eet drie keer per dag
Aan het einde van de middag wel een beetje foodnoise. Rond een uur of vier denkt mijn lichaam dat het tijd is voor voeding, alleen ik ga altijd om half zes koken. Daarin structuur hebben geeft duidelijkheid. En als ik trek heb rond die tijd pak ik een appeltje

Huishouden gaat ook best wel goed. Bedenk me net dat ik dadelijk nog de maandagtaak moet doen _O- Voor de afwas aan maar doen :Y Heb wel opgeruimd boven. Alleen het normale rooster even vergeten :o

Na het eten even lekker gaan haken ook, denk ik. Of lekker lezen. Al ben ik met een leuk project bezig. Even zien na het eten wat ik wil

Naja... met andere woorden; ik doe mijn best om structuur te krijgen
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 17:54:09 #199
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221119430
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even opscheppen. Eten gaat gewoon goed nu
Kook elke dag, eet drie keer per dag
Aan het einde van de middag wel een beetje foodnoise. Rond een uur of vier denkt mijn lichaam dat het tijd is voor voeding, alleen ik ga altijd om half zes koken. Daarin structuur hebben geeft duidelijkheid. En als ik trek heb rond die tijd pak ik een appeltje

Huishouden gaat ook best wel goed. Bedenk me net dat ik dadelijk nog de maandagtaak moet doen _O- Voor de afwas aan maar doen :Y Heb wel opgeruimd boven. Alleen het normale rooster even vergeten :o

Na het eten even lekker gaan haken ook, denk ik. Of lekker lezen. Al ben ik met een leuk project bezig. Even zien na het eten wat ik wil

Naja... met andere woorden; ik doe mijn best om structuur te krijgen
Wat mooi dat dat zo goed gaat. Het was nog niet zo lang geleden dat het juist best slecht ging met eten enzo. En dat je aan het eind van de middag trek krijgt is niet zo gek, dat hebben veel mensen. Een appeltje of zoiets is dan een hele goede keuze!

Je bent goed bezig!
pi_221119756
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag is een stuk betere dag :) Lekker gewandeld en gehaakt. Kon de stressfactoren redelijk goed loslaten :)
Een stappenplan werkt ook. Al zei de begeleidster ook dat ik niet alles perfect hoef te hebben. De mensen die komen snappen dat ik leef. Dus ik probeer de planning te volgen, maar probeer ook genadig te zijn als het niet helemaal lukt met dit weer.

Renovatiegemiep
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
[..]
Over hoe de crisisdienst ermee omging. Al hadden ze in het dossier wel een aantekening te maken dat ik in crisis was? Snap er niks van, hoeft ook niet gelukkig ;)
Soms zitten er nu eenmaal verkeerde poppetjes op de verkeerde plek
En ik denk dat je gisteren die pech had
Gelukkig is het wel goed gekomen O+
En ja daar mag best wat mee gedaan worden vanuit het Fact :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')