Hé cotsquote:Op zondag 21 juni 2026 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Vannacht lekker geslapen. De slechte nacht ervoor zorgde ervoor dat ik al om elf uur de ogen sloot en dat ik pas om kwart voor acht wakker werd(was wel fijn)
Net zitten tekenen en was wegwerken, nu ben ik eigenlijk te warm om wat uit te spoken.
Sowieso even een stappenplan maken over hoe ik me voorbereid op de komst van de verhuizers maandag over een week. Vast beginnen met ontspullen. Alleen de hele bovenverdieping is zoveel dat ik gewoon de draad kwijt raak en het niet overzie.
Nu eerst even pauze, dan de was ophangen en de volgende draaien. Daarna een stappenplan maken, met elke dag een paar taken.
'k Heb voor alles lijstjes, behalve voor maandag de 29ste.
Edit: de 29ste is een oriënterend gesprek waar we kijken wat ik moet doen. Het is nog niet de datum waarop die lui alles weghalen
Wat goed dat jequote:Op zondag 21 juni 2026 15:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Uiteindelijk toch maar in mijn hobbykamer beland waar ik werkte aan iets met heel veel tellen. Muziek aan en verder niks. Even helemaal in een soort zenmodus
Voel me nog niet fijn, maar heb mezelf wel beter in de hand
Ook even met mijn bestie geappt. Dat is altijd fijn
Even gepraat over stress en zorgen en kerstmis
Nu naar beneden, de hobbykamer is echt te warm nu. Zon staat er vol op (op het dak en op de ramen). Dus tijd voor thee en afleiding.
Ben vandaag iig een beetje bezig geweest
Tweede was is ook bijna klaardan is het tijd voor een appeltje en een serie
Beetje een heftige en zware dag vandaag...
quote:
quote:
quote:
quote:
Dank jullie welquote:
Naja... alles volgens de afspraken gedaan.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat goed dat je
1 het hebt aangegeven bij de crisisdienst
2 zij je helaas niet hebben geholpen
3 jij zelf een ander plan hebt gemaakt !!!
4 je bestie hebt geappt
Etc
Erg goed aangepakt cots![]()
Ja het was extreem iddquote:Op zondag 21 juni 2026 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hé cots
Het is bij jullie van vrijdag op zaterdag ook wel bar en boos geweest
Vooral richting Veendam
Is er iemand die je eventueel kan helpen met opruimen en inpakken?
Als het zoveel is , misschien handig?
Dit kan niet echt zijn. Serieus? Vreemde mensen werken daar.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zit er een persoon aan de andere kant van de telefoon "maar je moet gewoon genieten van het lekkere weer".
.
Zullen wij er eens langsgaanquote:Op zondag 21 juni 2026 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dit kan niet echt zijn. Serieus? Vreemde mensen werken daar.
Die medewerker had ergens wel gelijk. Vanochtend was het hier prima wandelweer.quote:Op zondag 21 juni 2026 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zullen wij er eens langsgaan
Met zijn lekkere weer
Waarschijnlijk communiceer ik gewoon niet duidelijk genoeg. Ik heb moeite met de urgentie te laten blijken. Voor hen is het de zoveelste beller, terwijl het voor mij een megastap is.quote:Op zondag 21 juni 2026 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dit kan niet echt zijn. Serieus? Vreemde mensen werken daar.
Het is niet erg om boos te worden CotSquote:Op zondag 21 juni 2026 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk communiceer ik gewoon niet duidelijk genoeg. Ik heb moeite met de urgentie te laten blijken. Voor hen is het de zoveelste beller, terwijl het voor mij een megastap is.
De keren dat ze me wel serieus namen was het op momenten dat ik ook echt boos kon doen. Dat ik bewijze van spreken met de vuist op tafel sla of een vriendin laat bellen. Alleen ik ben te gebrand om beleefd en vriendelijk te zijn, omdat ze immers ook hun werk doen. Alleen die houding werkt me soms tegen
Dus ik begrijp het wel, alleen de frustratie en noodzaak uiten lukt me gewoon niet goed genoeg... en dan trek ik me terug in mijn schulp en durf niet weer te bellen (voorlopig)
Best bizar als het nu erg mis kon gaan. Ja, kon en het gebeurde niet, maar wat als dit wel het geval was geweest?quote:Op zondag 21 juni 2026 20:19 schreef Lienekien het volgende:
Misschien is het protocol ook wel om je toch zachtjes ‘af te wimpelen’ zodra ze zien/weten dat je morgen contact hebt met je eigen hulpverlening.
Child zegt zelf ook al dat ze niet met de spreekwoordelijke vuist op tafel heeft geslagen, wat ze soms ook wél doet.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Best bizar als het nu erg mis kon gaan. Ja, kon en het gebeurde niet, maar wat als dit wel het geval was geweest?
Ik bedoelde het ook niet slechtquote:Op zondag 21 juni 2026 20:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Child zegt zelf ook al dat ze niet met de spreekwoordelijke vuist op tafel heeft geslagen, wat ze soms ook wél doet.
We bedoelen het allemaal goed, volgens mij.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet slecht
Nee, het is prima. Echt.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry dat kwam er volgens mij pittiger uit dan bedoelt...
Nou, ik vind het goed en dapper van je dat je durft te bellen. En ze moeten je heus wel serieus nemen hoor. Ik zou zulke mensen niet aan het werk willen hebben.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk communiceer ik gewoon niet duidelijk genoeg. Ik heb moeite met de urgentie te laten blijken. Voor hen is het de zoveelste beller, terwijl het voor mij een megastap is.
De keren dat ze me wel serieus namen was het op momenten dat ik ook echt boos kon doen. Dat ik bewijze van spreken met de vuist op tafel sla of een vriendin laat bellen. Alleen ik ben te gebrand om beleefd en vriendelijk te zijn, omdat ze immers ook hun werk doen. Alleen die houding werkt me soms tegen
Dus ik begrijp het wel, alleen de frustratie en noodzaak uiten lukt me gewoon niet goed genoeg... en dan trek ik me terug in mijn schulp en durf niet weer te bellen (voorlopig)
Dank je wel...quote:Op maandag 22 juni 2026 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, ik vind het goed en dapper van je dat je durft te bellen. En ze moeten je heus wel serieus nemen hoor. Ik zou zulke mensen niet aan het werk willen hebben.
over hoe het gesprek is gelopen?quote:Op maandag 22 juni 2026 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi
Beetje een slechte nacht gehad, maar met dit weer kom ik wel weer tot dingen.
Bezig geweest met opruimen en haken
Begeleider heeft me gebeld. Dat was wel fijn
Dus ik heb wel vertrouwen in vandaagmorgen een ZAG, dat vind ik altijd wel spannend
[..]
Dank je wel...
Begeleider was ook niet helemaal enthousiast erover.
Maar ja...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Over hoe de crisisdienst ermee omging. Al hadden ze in het dossier wel een aantekening te maken dat ik in crisis was? Snap er niks van, hoeft ook niet gelukkigquote:Op maandag 22 juni 2026 16:44 schreef greysbones het volgende:
O
[..]
over hoe het gesprek is gelopen?
Hoe de crisisdienst reageerde ?
Ik vind er ook wat van maar als we hier allemaal over de crisisdienst gaan vallen heb je op zo’n moment denk ik ook niet veel aan![]()
Wat mooi dat dat zo goed gaat. Het was nog niet zo lang geleden dat het juist best slecht ging met eten enzo. En dat je aan het eind van de middag trek krijgt is niet zo gek, dat hebben veel mensen. Een appeltje of zoiets is dan een hele goede keuze!quote:Op maandag 22 juni 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even opscheppen. Eten gaat gewoon goed nu
Kook elke dag, eet drie keer per dag
Aan het einde van de middag wel een beetje foodnoise. Rond een uur of vier denkt mijn lichaam dat het tijd is voor voeding, alleen ik ga altijd om half zes koken. Daarin structuur hebben geeft duidelijkheid. En als ik trek heb rond die tijd pak ik een appeltje
Huishouden gaat ook best wel goed. Bedenk me net dat ik dadelijk nog de maandagtaak moet doenVoor de afwas aan maar doen
Heb wel opgeruimd boven. Alleen het normale rooster even vergeten
Na het eten even lekker gaan haken ook, denk ik. Of lekker lezen. Al ben ik met een leuk project bezig. Even zien na het eten wat ik wil
Naja... met andere woorden; ik doe mijn best om structuur te krijgen
quote:Op maandag 22 juni 2026 16:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag is een stuk betere dagLekker gewandeld en gehaakt. Kon de stressfactoren redelijk goed loslaten
![]()
Een stappenplan werkt ook. Al zei de begeleidster ook dat ik niet alles perfect hoef te hebben. De mensen die komen snappen dat ik leef. Dus ik probeer de planning te volgen, maar probeer ook genadig te zijn als het niet helemaal lukt met dit weer.
RenovatiegemiepSoms zitten er nu eenmaal verkeerde poppetjes op de verkeerde plekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
Over hoe de crisisdienst ermee omging. Al hadden ze in het dossier wel een aantekening te maken dat ik in crisis was? Snap er niks van, hoeft ook niet gelukkig
En ik denk dat je gisteren die pech had
Gelukkig is het wel goed gekomen![]()
En ja daar mag best wat mee gedaan worden vanuit het Fact
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |