Die persoon is wel heel erg incompetent.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pffft... op het moment kan ik wel vloeken en schelden
Enorme aandrang tot automutilatie, kan het bijna niet tegengaan, dus ik bel (hoe moeilijk ook) de crisisdienst (en dat doe ik niet snel)...
Zit er een persoon aan de andere kant van de telefoon "maar je moet gewoon genieten van het lekkere weer". Ja... ik bel voor het weerbericht
Dus ik geef aan dat ik dat doe, maar mentaal vastloop... tja... geen echte reactie op, behalve "dan moet je even afleiding zoeken". Dus ik benoem wat ik gedaan heb... Krijg ik te horen dat ik me wel red tot morgen het fact.
Ik zat al hoog in de aandrang, maar deze frustratie erbij helpt niet
Ik zit te vechten tegen paniek en boosheid en... waarom neemt dat mens me niet gewoon serieus. En als ze het te druk heeft of geen zin heeft, prima; zeg dat gewoon
Ik ben echt even pissig en voel me alleen staan...
Echt... dit soort dingen maakt dat ik praktisch nooit de crisisdienst bel... Soms heb je een goede, soms (zoals nu) heb je iemand die je nog slechter laat voelen.
Bah! Ik baal hier zo van en ik weet niet meer wat ik kan doen...
Kan ook zijn dat ik niet duidelijk communiceerquote:Op zondag 21 juni 2026 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die persoon is wel heel erg incompetent.
Je hebt toch zo’n plan? Staan daar nog opties op? Een bestie bellen?quote:Op zondag 21 juni 2026 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ik niet duidelijk communiceer
Alleen ik ben zo gefrustreerd, ik weet niet hoe ik duidelijker kan zijn
Moet echt mezelf zien te redden... geen flauw idee hoe...
Ik bel alleen als het plan niet afdoende werkt. Zoals nu... Op den duur zit je bij de stap dat je hulpverleners moet bellen om samen te kijken naar verdere opties.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt toch zo’n plan? Staan daar nog opties op? Een bestie bellen?
Naja... de kans op een zondagmiddag is erg groot dat ik dezelfde persoon weer te pakken krijg en daar heb ik even geen behoefte aanquote:Op zondag 21 juni 2026 13:04 schreef qltel het volgende:
Balen zeg, dat die persoon je niet serieus neemt. Ik weet verder ook niet wat je moet/kunt doen.. Is nog een keer bellen een optie?
Heb je ook aangegeven dat je de drang voelt tot automutilatie? Want in dar geval zouden de alarmbellen af moeten gaan.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ik niet duidelijk communiceer
Alleen ik ben zo gefrustreerd, ik weet niet hoe ik duidelijker kan zijn
Moet echt mezelf zien te redden... geen flauw idee hoe...
quote:Op zondag 21 juni 2026 13:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt toch zo’n plan? Staan daar nog opties op? Een bestie bellen?
En dit ja!quote:Op zondag 21 juni 2026 13:07 schreef maily het volgende:
Bel je bestie!!!
En sterkte.
Wat een waardeloze medewerker had je aan de lijn
Het feit dat je belt zou al reden moeten zijn voor de persoon aan de andere kant van de lijn om goed door te vragen. Dit ligt echt niet aan jou hoor!quote:Op zondag 21 juni 2026 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ik niet duidelijk communiceer
Alleen ik ben zo gefrustreerd, ik weet niet hoe ik duidelijker kan zijn
Moet echt mezelf zien te redden... geen flauw idee hoe...
quote:Op zondag 21 juni 2026 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... naja... ik ga even op bed liggen... kijken of dutten lukt en anders even lezen of iig veilig zijn...Dus ben even offline,sorry, maar denk zeg het even... Oh wat voel ik me ellendig
Hou vol, lieve Child. Het wordt wel beter.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... naja... ik ga even op bed liggen... kijken of dutten lukt en anders even lezen of iig veilig zijn...Dus ben even offline,sorry, maar denk zeg het even... Oh wat voel ik me ellendig
Goed gedaan!!!quote:Op zondag 21 juni 2026 15:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Uiteindelijk toch maar in mijn hobbykamer beland waar ik werkte aan iets met heel veel tellen. Muziek aan en verder niks. Even helemaal in een soort zenmodus
Voel me nog niet fijn, maar heb mezelf wel beter in de hand
Ook even met mijn bestie geappt. Dat is altijd fijn
Even gepraat over stress en zorgen en kerstmis
Nu naar beneden, de hobbykamer is echt te warm nu. Zon staat er vol op (op het dak en op de ramen). Dus tijd voor thee en afleiding.
Ben vandaag iig een beetje bezig geweest
Tweede was is ook bijna klaardan is het tijd voor een appeltje en een serie
Beetje een heftige en zware dag vandaag...
Trots op jouquote:Op zondag 21 juni 2026 15:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Uiteindelijk toch maar in mijn hobbykamer beland waar ik werkte aan iets met heel veel tellen. Muziek aan en verder niks. Even helemaal in een soort zenmodus
Voel me nog niet fijn, maar heb mezelf wel beter in de hand
Ook even met mijn bestie geappt. Dat is altijd fijn
Even gepraat over stress en zorgen en kerstmis
Nu naar beneden, de hobbykamer is echt te warm nu. Zon staat er vol op (op het dak en op de ramen). Dus tijd voor thee en afleiding.
Ben vandaag iig een beetje bezig geweest
Tweede was is ook bijna klaardan is het tijd voor een appeltje en een serie
Beetje een heftige en zware dag vandaag...
Zeker een heftige en zware dag, maar je hebt het fantastisch opgelost! Wees trots op jezelf! (Ik ben het in elk geval)quote:Op zondag 21 juni 2026 15:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Beetje een heftige en zware dag vandaag...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |