abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221106444
Child en u allen een fijne zondag toegewenst.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 11:06:41 #152
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221106453
Kom net terug van een wandeling. Waaaaarm!

Fijne dag CotS en meelezers/schrijvers.
pi_221108198
Pffft... op het moment kan ik wel vloeken en schelden

Enorme aandrang tot automutilatie, kan het bijna niet tegengaan, dus ik bel (hoe moeilijk ook) de crisisdienst (en dat doe ik niet snel)...
Zit er een persoon aan de andere kant van de telefoon "maar je moet gewoon genieten van het lekkere weer". Ja... ik bel voor het weerbericht :|W

Dus ik geef aan dat ik dat doe, maar mentaal vastloop... tja... geen echte reactie op, behalve "dan moet je even afleiding zoeken". Dus ik benoem wat ik gedaan heb... Krijg ik te horen dat ik me wel red tot morgen het fact.

Ik zat al hoog in de aandrang, maar deze frustratie erbij helpt niet
Ik zit te vechten tegen paniek en boosheid en... waarom neemt dat mens me niet gewoon serieus. En als ze het te druk heeft of geen zin heeft, prima; zeg dat gewoon

Ik ben echt even pissig en voel me alleen staan...

Echt... dit soort dingen maakt dat ik praktisch nooit de crisisdienst bel... Soms heb je een goede, soms (zoals nu) heb je iemand die je nog slechter laat voelen.

Bah! Ik baal hier zo van en ik weet niet meer wat ik kan doen...
  Moderator / Redactie FP zondag 21 juni 2026 @ 13:00:17 #154
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221108228
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pffft... op het moment kan ik wel vloeken en schelden

Enorme aandrang tot automutilatie, kan het bijna niet tegengaan, dus ik bel (hoe moeilijk ook) de crisisdienst (en dat doe ik niet snel)...
Zit er een persoon aan de andere kant van de telefoon "maar je moet gewoon genieten van het lekkere weer". Ja... ik bel voor het weerbericht :|W

Dus ik geef aan dat ik dat doe, maar mentaal vastloop... tja... geen echte reactie op, behalve "dan moet je even afleiding zoeken". Dus ik benoem wat ik gedaan heb... Krijg ik te horen dat ik me wel red tot morgen het fact.

Ik zat al hoog in de aandrang, maar deze frustratie erbij helpt niet
Ik zit te vechten tegen paniek en boosheid en... waarom neemt dat mens me niet gewoon serieus. En als ze het te druk heeft of geen zin heeft, prima; zeg dat gewoon

Ik ben echt even pissig en voel me alleen staan...

Echt... dit soort dingen maakt dat ik praktisch nooit de crisisdienst bel... Soms heb je een goede, soms (zoals nu) heb je iemand die je nog slechter laat voelen.

Bah! Ik baal hier zo van en ik weet niet meer wat ik kan doen...
Die persoon is wel heel erg incompetent.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221108323
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Die persoon is wel heel erg incompetent.
Kan ook zijn dat ik niet duidelijk communiceer
Alleen ik ben zo gefrustreerd, ik weet niet hoe ik duidelijker kan zijn :N

Moet echt mezelf zien te redden... geen flauw idee hoe...
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 13:04:09 #156
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221108325
Balen zeg, dat die persoon je niet serieus neemt. Ik weet verder ook niet wat je moet/kunt doen.. Is nog een keer bellen een optie?
  zondag 21 juni 2026 @ 13:05:23 #157
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221108334
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Kan ook zijn dat ik niet duidelijk communiceer
Alleen ik ben zo gefrustreerd, ik weet niet hoe ik duidelijker kan zijn :N

Moet echt mezelf zien te redden... geen flauw idee hoe...
Je hebt toch zo’n plan? Staan daar nog opties op? Een bestie bellen?
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker zondag 21 juni 2026 @ 13:07:39 #158
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221108345
Bel je bestie!!!


En sterkte.
Wat een waardeloze medewerker had je aan de lijn :r
pi_221108356
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je hebt toch zo’n plan? Staan daar nog opties op? Een bestie bellen?
Ik bel alleen als het plan niet afdoende werkt. Zoals nu... Op den duur zit je bij de stap dat je hulpverleners moet bellen om samen te kijken naar verdere opties.

Bellen doe ik echt heel zelden en alleen als ik er echt niet uitkom...

quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:04 schreef qltel het volgende:
Balen zeg, dat die persoon je niet serieus neemt. Ik weet verder ook niet wat je moet/kunt doen.. Is nog een keer bellen een optie?
Naja... de kans op een zondagmiddag is erg groot dat ik dezelfde persoon weer te pakken krijg en daar heb ik even geen behoefte aan
pi_221108363
App je psych en het fact. Denk je dat ze dat buiten werktijden ook lezen ?
Bel nog een keer en als je dezelfde persoon aan de lijn krijgt vraag of er iemand anders aanwezig is.

Sterkte!
  Moderator / Redactie FP zondag 21 juni 2026 @ 13:13:22 #161
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221108374
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Kan ook zijn dat ik niet duidelijk communiceer
Alleen ik ben zo gefrustreerd, ik weet niet hoe ik duidelijker kan zijn :N

Moet echt mezelf zien te redden... geen flauw idee hoe...
Heb je ook aangegeven dat je de drang voelt tot automutilatie? Want in dar geval zouden de alarmbellen af moeten gaan.
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je hebt toch zo’n plan? Staan daar nog opties op? Een bestie bellen?
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:07 schreef maily het volgende:
Bel je bestie!!!


En sterkte.
Wat een waardeloze medewerker had je aan de lijn :r
En dit ja!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 21 juni 2026 @ 13:22:49 #162
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221108418
Kunnen wij iets voor je doen, Child? Je ergens mee afleiden? Ergens over praten?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Miss SHO zondag 21 juni 2026 @ 13:23:11 #163
22592 crew  Ole
pi_221108421
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Kan ook zijn dat ik niet duidelijk communiceer
Alleen ik ben zo gefrustreerd, ik weet niet hoe ik duidelijker kan zijn :N

Moet echt mezelf zien te redden... geen flauw idee hoe...
Het feit dat je belt zou al reden moeten zijn voor de persoon aan de andere kant van de lijn om goed door te vragen. Dit ligt echt niet aan jou hoor!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221108423
Ja... naja... ik ga even op bed liggen... kijken of dutten lukt en anders even lezen of iig veilig zijn...Dus ben even offline,sorry, maar denk zeg het even... Oh wat voel ik me ellendig
  Spellchecker zondag 21 juni 2026 @ 13:24:55 #165
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221108428
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... naja... ik ga even op bed liggen... kijken of dutten lukt en anders even lezen of iig veilig zijn...Dus ben even offline,sorry, maar denk zeg het even... Oh wat voel ik me ellendig
:*
  zondag 21 juni 2026 @ 13:25:23 #166
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221108431
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... naja... ik ga even op bed liggen... kijken of dutten lukt en anders even lezen of iig veilig zijn...Dus ben even offline,sorry, maar denk zeg het even... Oh wat voel ik me ellendig
Hou vol, lieve Child. Het wordt wel beter. :*
The love you take is equal to the love you make.
pi_221108471
Is dit misschien een optie ?
Mogelijk tref je daar een goede met kennis van zaken

https://www.deluisterlijn.nl/

https://www.zelfbeschadiging.nl/
pi_221108665
Child: Ik denk dat wij allemaal je wel willen helpen. Uiteraard kan ik alleen voor mezelf spreken maar deze materie ligt ver buiten mijn kennis, daarom pas ik ook op met hier een (goed bedoeld) advies geven.

Nogmaals Sterkte!

[ Bericht 1% gewijzigd door Iceage op 21-06-2026 14:12:26 ]
pi_221109160
Dank jullie wel O+

Uiteindelijk toch maar in mijn hobbykamer beland waar ik werkte aan iets met heel veel tellen. Muziek aan en verder niks. Even helemaal in een soort zenmodus

Voel me nog niet fijn, maar heb mezelf wel beter in de hand

Ook even met mijn bestie geappt. Dat is altijd fijn O+
Even gepraat over stress en zorgen en kerstmis

Nu naar beneden, de hobbykamer is echt te warm nu. Zon staat er vol op (op het dak en op de ramen). Dus tijd voor thee en afleiding.

Ben vandaag iig een beetje bezig geweest :Y
Tweede was is ook bijna klaar :) dan is het tijd voor een appeltje en een serie

Beetje een heftige en zware dag vandaag...
  Spellchecker zondag 21 juni 2026 @ 15:06:42 #170
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221109228
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel O+

Uiteindelijk toch maar in mijn hobbykamer beland waar ik werkte aan iets met heel veel tellen. Muziek aan en verder niks. Even helemaal in een soort zenmodus

Voel me nog niet fijn, maar heb mezelf wel beter in de hand

Ook even met mijn bestie geappt. Dat is altijd fijn O+
Even gepraat over stress en zorgen en kerstmis

Nu naar beneden, de hobbykamer is echt te warm nu. Zon staat er vol op (op het dak en op de ramen). Dus tijd voor thee en afleiding.

Ben vandaag iig een beetje bezig geweest :Y
Tweede was is ook bijna klaar :) dan is het tijd voor een appeltje en een serie

Beetje een heftige en zware dag vandaag...
Goed gedaan!!! ^O^
  Moderator / Redactie FP zondag 21 juni 2026 @ 15:10:59 #171
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221109308
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel O+

Uiteindelijk toch maar in mijn hobbykamer beland waar ik werkte aan iets met heel veel tellen. Muziek aan en verder niks. Even helemaal in een soort zenmodus

Voel me nog niet fijn, maar heb mezelf wel beter in de hand

Ook even met mijn bestie geappt. Dat is altijd fijn O+
Even gepraat over stress en zorgen en kerstmis

Nu naar beneden, de hobbykamer is echt te warm nu. Zon staat er vol op (op het dak en op de ramen). Dus tijd voor thee en afleiding.

Ben vandaag iig een beetje bezig geweest :Y
Tweede was is ook bijna klaar :) dan is het tijd voor een appeltje en een serie

Beetje een heftige en zware dag vandaag...
Trots op jou O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 15:18:34 #172
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221109425
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Beetje een heftige en zware dag vandaag...
Zeker een heftige en zware dag, maar je hebt het fantastisch opgelost! Wees trots op jezelf! (Ik ben het in elk geval)
  Moderator / Miss SHO zondag 21 juni 2026 @ 15:26:11 #173
22592 crew  Ole
pi_221109457
Supertrots!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Redactie FP zondag 21 juni 2026 @ 15:36:49 #174
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221109523
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 21 juni 2026 @ 16:23:18 #175
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221109824
^O^
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')