Rust momentjes zijn ook belangrijkquote:Op maandag 15 juni 2026 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet afleren om al mijn energie in de ochtend eruit te gooien. Ben echt op nu
Was sowieso nog erg moe van zaterdag
Maar goed... zo eerst even een broodje eten en thee drinken.
Oh, dat is fijn dat ze even langskomen om te bespreken hoe alles gaat. Dat geeft jou vast en zeker minder stress.quote:Op maandag 15 juni 2026 16:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Werd wakker met in mijn mail een afspraak met de verhuizers. Die komen binnenkort. Dat is wel fijn. Gewoon om de hoe, wat en wanneer te bespreken. ik hoop augustus, dan ben ik begin oktober op zijn laatst weer thuisdan zit ik zonder stress kerstspullen uit te stallen in november
Wel vervelend dat je slecht geslapen hebt (en nog vervelender is die vieze kwark). Veel succes en plezier bij het clubje!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 07:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Slecht geslapen vannacht, dadelijk wel een clubje en daarna naar de AH
Nu eerst rustig opstarten(en hele vieze kwark wegwerken).
Goden wat ben ik moe
Je hebt van die smaakjes die je kunt toevoegenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 07:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Slecht geslapen vannacht, dadelijk wel een clubje en daarna naar de AH
Nu eerst rustig opstarten(en hele vieze kwark wegwerken).
Goden wat ben ik moe
Dank je voor de tipquote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt van die smaakjes die je kunt toevoegen
Die ook nog eens goed voor je zijn
Is dat een idee ?
Op dit moment geeft het alleen veel meer stress. Echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2026 07:52 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, dat is fijn dat ze even langskomen om te bespreken hoe alles gaat. Dat geeft jou vast en zeker minder stress.
[..]
Wel vervelend dat je slecht geslapen hebt (en nog vervelender is die vieze kwark). Veel succes en plezier bij het clubje!
Misschien kun je er iets van maken?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik lust graag kwark, maar niet die van de Lidl. Dat is net kleibrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan voel ik al minder motivatie. Naja, die is er wel, maar je begrijpt me wel. Alleen er is een vriendin die ervan weet. En die verkondigt zo duidelijk dat ze het een onzinnige oefening vindt. Ze begrijpt het probleem niet. Het is lastig om haar dingen niet te vertellen, omdat ze wil dingen vraagt. Alleen ze schoffelt therapie zo vaak onderuit. En ik weet dat mijn psych gelijk heeft, alleen het is gemakkelijker om met die vriendin mee te gaan in de "het is onzin".
Eigenlijk weet ik niet of ze een leuke kennis is ipv vriendin. Moet zo selectief delen bij haar, en vindt veel dingen op emotioneel vlak onzin bij mij... Het is altijd afwegen wat ik zeg, want anders schoffelt ze het weg.
En een slaappil is ook geen optie, want ik wil mezelf niet verdoven voor de oefening aan... Dus ik hoop dat ik de discipline op kan brengen om straks naar bed te gaan en ik hoop dat ik ondanks de spanning wel kan slapen.
'k Ben een beetje gefrustreerd
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zie verschrikkelijk tegen morgen op en wil daarom niet gaan slapen
Heb dan een oefening van de psych op de planning staan waar ik geen zin in heb. Begrijp waarom het moet, maar poeh...1 - praat over je angst met je psych, ze laat je echt niet naar huis gaan als ze denkt dat jij jezelf kwaad wilt doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan voel ik al minder motivatie. Naja, die is er wel, maar je begrijpt me wel. Alleen er is een vriendin die ervan weet. En die verkondigt zo duidelijk dat ze het een onzinnige oefening vindt. Ze begrijpt het probleem niet. Het is lastig om haar dingen niet te vertellen, omdat ze wil dingen vraagt. Alleen ze schoffelt therapie zo vaak onderuit. En ik weet dat mijn psych gelijk heeft, alleen het is gemakkelijker om met die vriendin mee te gaan in de "het is onzin".
Eigenlijk weet ik niet of ze een leuke kennis is ipv vriendin. Moet zo selectief delen bij haar, en vindt veel dingen op emotioneel vlak onzin bij mij... Het is altijd afwegen wat ik zeg, want anders schoffelt ze het weg.
En een slaappil is ook geen optie, want ik wil mezelf niet verdoven voor de oefening aan... Dus ik hoop dat ik de discipline op kan brengen om straks naar bed te gaan en ik hoop dat ik ondanks de spanning wel kan slapen.
'k Ben een beetje gefrustreerd
2- zet een pot thee
3- kan die 'vriendin' niet even hier op FOK! komen?![]()
Zonder grap, wat zij doet kan echt niet en is verre van OK. Stop met delen met haar, ook al is dat erg moeilijk. Ze maakt je alleen maar onzeker ook al weet je dat ze poep praat.
Is er iets naast slaapmedicatie wat je kan doen om je makkelijker in slaap te laten vallen?Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 - praat over je angst met je psych, ze laat je echt niet naar huis gaan als ze denkt dat jij jezelf kwaad wilt doen
2- zet een pot thee
3- kan die 'vriendin' niet even hier op FOK! komen?![]()
Zonder grap, wat zij doet kan echt niet en is verre van OK. Stop met delen met haar, ook al is dat erg moeilijk. Ze maakt je alleen maar onzeker ook al weet je dat ze poep praat.
Is er iets naast slaapmedicatie wat je kan doen om je makkelijker in slaap te laten vallen?
Mijn vriendinnen en ik zijn het zo vaak over dingen oneens. Dat is goed, dat is prima en dat is verrijkend. Alleen dit gaat over therapeutische oefeningen die ik moet doen. En zonder argumenten zorgverlening wegwuiven is gewoon niet oké. Onderbouw je dan op zijn minst en als ik daarom vraag krijg ik enkel een: ik vind dit een rare oefening. En ook met doorvragen komt er niet meer uit.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Of ze heeft gelijk met wat ze zegt, of ze heeft het niet. Jij denkt ondanks dat je weet dat je niet 100% normaal nadenkt om het zo maar te zeggen dat zij geen echte vriendin is. Voor mij klinkt zij als de laatste persoon die in het echte leven nog om je geeft maar dat je het niet eens kan zijn met wat ze zegt. Ik zou haar juist wat meer krediet geven als ze nog steeds aan je zijde is ondanks al je, dingen.
Ligt het aan mij of is dit een heel vreemde post?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Of ze heeft gelijk met wat ze zegt, of ze heeft het niet. Jij denkt ondanks dat je weet dat je niet 100% normaal nadenkt om het zo maar te zeggen dat zij geen echte vriendin is. Voor mij klinkt zij als de laatste persoon die in het echte leven nog om je geeft maar dat je het niet eens kan zijn met wat ze zegt. Ik zou haar juist wat meer krediet geven als ze nog steeds aan je zijde is ondanks al je, dingen.
Nee hoor. Ligt niet aan jou.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dit een heel vreemde post?
Rare post omdat het niet een standaard reactie is inderdaad. Weer niemand die er inhoudelijk op wil ingaan omdat het gewoon correct is. Bashen is gemakkelijk, iets beargumenteren een stuk moeilijkerquote:
Over de rug van CotS babbelen die lekker ligt te lezen of te slapen gaan we niet doen vanavond.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Rare post omdat het niet een standaard reactie is inderdaad. Weer niemand die er inhoudelijk op wil ingaan omdat het gewoon correct is. Bashen is gemakkelijk, iets beargumenteren een stuk moeilijker
Nu doe je net alsof ik verkeerd reageerde.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Over de rug van CotS babbelen die lekker ligt te lezen of te slapen gaan we niet doen vanavond.
Die discussie ga ik niet aan, klachten of feedback in de feedback. En ik ga vanavond (denk ik) niet in discussiequote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:53 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof ik verkeerd reageerde.
Dank je wel!quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:32 schreef Nijna het volgende:
Succes vanmiddag met die oefening @:Child!
Lijkt me best wel spannend, maar wel mooi dat de psych dan naar jou toe komt om je te helpen! Klinkt wel als een soort gecontroleerde situatie en dat lijkt me nou een mooie tussenstap naar zelf doen tzt.
Ik hoop dat het je wat vertrouwen gaat geven in dat je dit soort dingen (aan)kan!
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |