abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221051665
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik moet afleren om al mijn energie in de ochtend eruit te gooien. Ben echt op nu
Was sowieso nog erg moe van zaterdag

Maar goed... zo eerst even een broodje eten en thee drinken.
Rust momentjes zijn ook belangrijk
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221051832
Best wel een lang dutje gedaan en volgens mij is de deken van vermoeidheid van me af. Gisteren en vanochtend was ik echt niet waard, zo weinig energie. Had gewoon slaap nodig.

Werd wakker met in mijn mail een afspraak met de verhuizers. Die komen binnenkort. Dat is wel fijn. Gewoon om de hoe, wat en wanneer te bespreken. ik hoop augustus, dan ben ik begin oktober op zijn laatst weer thuis :Y dan zit ik zonder stress kerstspullen uit te stallen in november

Morgen haakclub en boodschappen bij de Albert Hein.
Over een half uur koken en daarna lekker lezen denk ik. We gaan wel zien. Voordeel van het WK is dat je gemakkelijk kunt kiezen voor achtergrondruis: gewoon het voetballen aan _O-
pi_221058277
Goedemorgen :)

Slecht geslapen vannacht, dadelijk wel een clubje en daarna naar de AH
Nu eerst rustig opstarten :Y (en hele vieze kwark wegwerken).
Goden wat ben ik moe :O
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 16 juni 2026 @ 07:52:26 #79
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221058287
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Werd wakker met in mijn mail een afspraak met de verhuizers. Die komen binnenkort. Dat is wel fijn. Gewoon om de hoe, wat en wanneer te bespreken. ik hoop augustus, dan ben ik begin oktober op zijn laatst weer thuis :Y dan zit ik zonder stress kerstspullen uit te stallen in november
Oh, dat is fijn dat ze even langskomen om te bespreken hoe alles gaat. Dat geeft jou vast en zeker minder stress.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 07:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :)

Slecht geslapen vannacht, dadelijk wel een clubje en daarna naar de AH
Nu eerst rustig opstarten :Y (en hele vieze kwark wegwerken).
Goden wat ben ik moe :O
Wel vervelend dat je slecht geslapen hebt (en nog vervelender is die vieze kwark). Veel succes en plezier bij het clubje!
pi_221060979
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 07:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :)

Slecht geslapen vannacht, dadelijk wel een clubje en daarna naar de AH
Nu eerst rustig opstarten :Y (en hele vieze kwark wegwerken).
Goden wat ben ik moe :O
Je hebt van die smaakjes die je kunt toevoegen
Die ook nog eens goed voor je zijn
Is dat een idee ?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221061150
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:33 schreef greysbones het volgende:

[..]
Je hebt van die smaakjes die je kunt toevoegen
Die ook nog eens goed voor je zijn
Is dat een idee ?
Dank je voor de tip
Ik lust graag kwark, maar niet die van de Lidl. Dat is net klei :N brrr

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 07:52 schreef qltel het volgende:

[..]
Oh, dat is fijn dat ze even langskomen om te bespreken hoe alles gaat. Dat geeft jou vast en zeker minder stress.
[..]
Wel vervelend dat je slecht geslapen hebt (en nog vervelender is die vieze kwark). Veel succes en plezier bij het clubje!
Op dit moment geeft het alleen veel meer stress. Echt verschrikkelijk

Kan er ook helemaal niks mee :N

En tja... even een klein dutje gedaan. Kwark is morgen op en dan heb ik weer lekkere kwark
  dinsdag 16 juni 2026 @ 19:22:39 #82
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221062707
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik lust graag kwark, maar niet die van de Lidl. Dat is net klei :N brrr

Misschien kun je er iets van maken? :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221064699
Ik zie verschrikkelijk tegen morgen op en wil daarom niet gaan slapen
Heb dan een oefening van de psych op de planning staan waar ik geen zin in heb. Begrijp waarom het moet, maar poeh...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan voel ik al minder motivatie. Naja, die is er wel, maar je begrijpt me wel. Alleen er is een vriendin die ervan weet. En die verkondigt zo duidelijk dat ze het een onzinnige oefening vindt. Ze begrijpt het probleem niet. Het is lastig om haar dingen niet te vertellen, omdat ze wil dingen vraagt. Alleen ze schoffelt therapie zo vaak onderuit. En ik weet dat mijn psych gelijk heeft, alleen het is gemakkelijker om met die vriendin mee te gaan in de "het is onzin".
Eigenlijk weet ik niet of ze een leuke kennis is ipv vriendin. Moet zo selectief delen bij haar, en vindt veel dingen op emotioneel vlak onzin bij mij... Het is altijd afwegen wat ik zeg, want anders schoffelt ze het weg.

En een slaappil is ook geen optie, want ik wil mezelf niet verdoven voor de oefening aan... Dus ik hoop dat ik de discipline op kan brengen om straks naar bed te gaan en ik hoop dat ik ondanks de spanning wel kan slapen.

'k Ben een beetje gefrustreerd
pi_221064877
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zie verschrikkelijk tegen morgen op en wil daarom niet gaan slapen
Heb dan een oefening van de psych op de planning staan waar ik geen zin in heb. Begrijp waarom het moet, maar poeh...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan voel ik al minder motivatie. Naja, die is er wel, maar je begrijpt me wel. Alleen er is een vriendin die ervan weet. En die verkondigt zo duidelijk dat ze het een onzinnige oefening vindt. Ze begrijpt het probleem niet. Het is lastig om haar dingen niet te vertellen, omdat ze wil dingen vraagt. Alleen ze schoffelt therapie zo vaak onderuit. En ik weet dat mijn psych gelijk heeft, alleen het is gemakkelijker om met die vriendin mee te gaan in de "het is onzin".
Eigenlijk weet ik niet of ze een leuke kennis is ipv vriendin. Moet zo selectief delen bij haar, en vindt veel dingen op emotioneel vlak onzin bij mij... Het is altijd afwegen wat ik zeg, want anders schoffelt ze het weg.

En een slaappil is ook geen optie, want ik wil mezelf niet verdoven voor de oefening aan... Dus ik hoop dat ik de discipline op kan brengen om straks naar bed te gaan en ik hoop dat ik ondanks de spanning wel kan slapen.

'k Ben een beetje gefrustreerd
1 - praat over je angst met je psych, ze laat je echt niet naar huis gaan als ze denkt dat jij jezelf kwaad wilt doen
2- zet een pot thee
3- kan die 'vriendin' niet even hier op FOK! komen? >:)
Zonder grap, wat zij doet kan echt niet en is verre van OK. Stop met delen met haar, ook al is dat erg moeilijk. Ze maakt je alleen maar onzeker ook al weet je dat ze poep praat.

Is er iets naast slaapmedicatie wat je kan doen om je makkelijker in slaap te laten vallen?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221065103
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:20 schreef greysbones het volgende:

[..]
1 - praat over je angst met je psych, ze laat je echt niet naar huis gaan als ze denkt dat jij jezelf kwaad wilt doen
2- zet een pot thee
3- kan die 'vriendin' niet even hier op FOK! komen? >:)
Zonder grap, wat zij doet kan echt niet en is verre van OK. Stop met delen met haar, ook al is dat erg moeilijk. Ze maakt je alleen maar onzeker ook al weet je dat ze poep praat.

Is er iets naast slaapmedicatie wat je kan doen om je makkelijker in slaap te laten vallen?
:P Ik ga ook getalletjes gebruiken ;)

1.) De psych weet mijn angsten en zorgen. Daarom eerst thuis alleen emoties oproepen, op afgesproken tijd. Een uur later komt zij naar mijn huis toe om me te helpen, te steunen. Het is juist de bedoeling dat ik dit buiten de behandelkamer leer te doen. Ze weet waar ik bang voor ben en daarom zo afgesproken. Voordeel van een factteam: huisbezoek :Y

2.) Jaaa thee lost alles op :) en als dat niet zo is heb je meer thee nodig ;)

3.) Het was ook een vergissing om er wat over te zeggen. Leuke meid, alleen niet iemand die goede adviezen geeft. Het is echt een schat hoor, alleen ze is gewoon (heel hard gezegd) niet empathisch, maar dan ook gewoon echt niet. Kan het niet anders verwoorden. Ze heeft heel veel leuke kanten, alleen op emotioneel vlak tja...

4.) Ik ga sowieso lekker lezen in bed. Meestal slaap ik dan wel anderhalf uur later. En mocht ik echt te onrustig zijn neem ik nog een kop thee. Veel meer niet. Ben gewoon even (terecht) gespannen.
pi_221065139
- laat maar

[ Bericht 98% gewijzigd door Masberum op 17-06-2026 10:52:39 ]
pi_221065426
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:28 schreef Masberum het volgende:

[..]
Of ze heeft gelijk met wat ze zegt, of ze heeft het niet. Jij denkt ondanks dat je weet dat je niet 100% normaal nadenkt om het zo maar te zeggen dat zij geen echte vriendin is. Voor mij klinkt zij als de laatste persoon die in het echte leven nog om je geeft maar dat je het niet eens kan zijn met wat ze zegt. Ik zou haar juist wat meer krediet geven als ze nog steeds aan je zijde is ondanks al je, dingen.
Mijn vriendinnen en ik zijn het zo vaak over dingen oneens. Dat is goed, dat is prima en dat is verrijkend. Alleen dit gaat over therapeutische oefeningen die ik moet doen. En zonder argumenten zorgverlening wegwuiven is gewoon niet oké. Onderbouw je dan op zijn minst en als ik daarom vraag krijg ik enkel een: ik vind dit een rare oefening. En ook met doorvragen komt er niet meer uit.

Daarnaast is er niks mis met mijn denkvermogen. Ik heb emotionele problemen, geen cognitieve.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 16 juni 2026 @ 22:43:39 #88
22592 crew  Ole
pi_221065515
Met jouw denkvermogen is zeker niks mis O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221065540
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:28 schreef Masberum het volgende:

[..]
Of ze heeft gelijk met wat ze zegt, of ze heeft het niet. Jij denkt ondanks dat je weet dat je niet 100% normaal nadenkt om het zo maar te zeggen dat zij geen echte vriendin is. Voor mij klinkt zij als de laatste persoon die in het echte leven nog om je geeft maar dat je het niet eens kan zijn met wat ze zegt. Ik zou haar juist wat meer krediet geven als ze nog steeds aan je zijde is ondanks al je, dingen.
Ligt het aan mij of is dit een heel vreemde post?
pi_221065542
- never mind

[ Bericht 98% gewijzigd door Masberum op 17-06-2026 10:52:22 ]
  Moderator / Miss SHO dinsdag 16 juni 2026 @ 22:45:34 #91
22592 crew  Ole
pi_221065546
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ligt het aan mij of is dit een heel vreemde post?
Nee hoor. Ligt niet aan jou.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221065622
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:45 schreef Ole het volgende:

[..]
Nee hoor. Ligt niet aan jou.
Rare post omdat het niet een standaard reactie is inderdaad. Weer niemand die er inhoudelijk op wil ingaan omdat het gewoon correct is. Bashen is gemakkelijk, iets beargumenteren een stuk moeilijker
  Moderator dinsdag 16 juni 2026 @ 22:51:32 #93
38824 crew  Droopie
pi_221065643
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:49 schreef Masberum het volgende:

[..]
Rare post omdat het niet een standaard reactie is inderdaad. Weer niemand die er inhoudelijk op wil ingaan omdat het gewoon correct is. Bashen is gemakkelijk, iets beargumenteren een stuk moeilijker
Over de rug van CotS babbelen die lekker ligt te lezen of te slapen gaan we niet doen vanavond.

Klachten of discussies in de feedback..

Morgen weer een dag.
Hell To The Liars
pi_221065672
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:51 schreef Droopie het volgende:

[..]
Over de rug van CotS babbelen die lekker ligt te lezen of te slapen gaan we niet doen vanavond.

Nu doe je net alsof ik verkeerd reageerde.
  Moderator dinsdag 16 juni 2026 @ 22:56:04 #95
38824 crew  Droopie
pi_221065722
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:53 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nu doe je net alsof ik verkeerd reageerde.
Die discussie ga ik niet aan, klachten of feedback in de feedback. En ik ga vanavond (denk ik) niet in discussie
Hell To The Liars
pi_221066112
Dit topic is toch echt geopend door @ChildoftheStars dus laten we het niet over onszelf hebben.

Welterusten Child. Ik hoop dat je nog goed kunt slapen. Die "vriendin" klinkt als iemand om niet te veel mee te delen. Vragen beantwoorden mag maar hoeft niet naar haar toe. Dus doe wat goed voelt en ga je een grens over door antwoord te geven dan lekker laten. Je bent niks verschuldigd. Wie vraagt wordt overgeslagen zeiden we vroeger altijd.
  Moderator / Redactie FP woensdag 17 juni 2026 @ 07:02:15 #97
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221066810
Goedemorgen CotS O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221067023
Goedemorgen

Naja het verdedigen van cognitie is geen doen. Ja ik ben universitair geschoold. Ja ik heb een breed spectrum aan interesses. En verder wordt het zo een wellis-nietus-verhaal.
Daarnaast denk ik dat mijn energie niet hoeft te gaan naar iemand die dingen roept omdat hij me niet mag. Niet iedereen hoeft je te mogen. Al zou ik het waarderen dan genegeerd te worden. Zeker in dit topic.

Anyway nu gewoon weer rustig bezig. Prima nacht gehad. Vanmiddag om drie uur pas bezig met die opdracht.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChildoftheStars op 17-06-2026 08:29:40 ]
pi_221067262
Succes vanmiddag met die oefening @Child!
Lijkt me best wel spannend, maar wel mooi dat de psych dan naar jou toe komt om je te helpen! Klinkt wel als een soort gecontroleerde situatie en dat lijkt me nou een mooie tussenstap naar zelf doen tzt.
Ik hoop dat het je wat vertrouwen gaat geven in dat je dit soort dingen (aan)kan!
:* :*
Fake it till you make it...
pi_221067508
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 08:32 schreef Nijna het volgende:
Succes vanmiddag met die oefening @:Child!
Lijkt me best wel spannend, maar wel mooi dat de psych dan naar jou toe komt om je te helpen! Klinkt wel als een soort gecontroleerde situatie en dat lijkt me nou een mooie tussenstap naar zelf doen tzt.
Ik hoop dat het je wat vertrouwen gaat geven in dat je dit soort dingen (aan)kan!
:* :*
Dank je wel!
Dat is precies de bedoeling! We gaan het wel meemaken :) in het ergste geval lukt het niet en dan komt er wel weer een plan. Het probleem is dat de emoties me vaak erg hoog zitten, maar ik ze er niet uit kan laten komen > kost bakken energie

maar goed, dat is pas halverwege de middag. Net ontbijtje op, kop koffie er nu achteraan en om half toen lekker bezig gaan. Het huishouden voor vandaag is ook weer gedaan. Alleen weer wat ontspullen voor de renovatie. Luisterboek aan en gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')