quote:
Dan hoop ik wel dat er bij de crisisdienst iemand zit die het serieuzer neemt dan die persoon afgelopen weekend.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voortaan moet ik het secretariaat bellen als ik hoog zit (over automutilatie en schadelijk gedrag gaat dit) en dat zij dan zorgen dat ik zo snel mogelijk iemand spreek. Dat ik dan niet lastig ben. En in de avond/weekend de crisisdienst.
Snap ik. Onze slaapkamer valt nog mee in vergelijking met de rest van het huis. Maar het zal er ook wel warm zijn.. Fijne avond!quote:Zie een beetje op om straks boven te moeten gaan liggen... Naja... heel Europa slaapt nu slecht van de warmtedus ik doe gezellig mee
quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:04 schreef qltel het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat er bij de crisisdienst iemand zit die het serieuzer neemt dan die persoon afgelopen weekend.
[..]
Snap ik. Onze slaapkamer valt nog mee in vergelijking met de rest van het huis. Maar het zal er ook wel warm zijn.. Fijne avond!
Bij de crisisdienst heb je "you win or you lose", soms tref je een fijn persoon en soms niet. Is echt 50/50. Als ik overdag naar het fact bel krijg ik wel een goede. Die kennen mijn dossier ook beterquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:45 schreef DoubleDip het volgende:
Fijn gesprek, maar ik hoop dat ze je wel serieus nemen als je dan belt.
Gaan ze ook nog iets als een luchtbehandelings systeem aanleggen tijdens de verbouwing ?quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Op zich prima geslapen, vandaag weer een warme dag. Je wordt dan zo duf wakker
Straks schilderclub. Lange broek, want ik wil mijn benen niet showen in het openbaar. Lange mouw, want mijn arm. Zweet me nu al een ongelukalleen ik wil niet de wijk-freak zijn
Nu eerst rustig wakker worden met een bakje koffie en een bakje kwark
[..]
[..]
Bij de crisisdienst heb je "you win or you lose", soms tref je een fijn persoon en soms niet. Is echt 50/50. Als ik overdag naar het fact bel krijg ik wel een goede. Die kennen mijn dossier ook beter
Je bedoelt de afzuiging die er komt in de wc of badkamer? Dan ja, verder niks met luchtquote:Op donderdag 25 juni 2026 08:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaan ze ook nog iets als een luchtbehandelings systeem aanleggen tijdens de verbouwing ?
Vinden woningbouwverenigingen heel hip tegenwoordig
Nee de verwarming in je woningquote:Op donderdag 25 juni 2026 08:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bedoelt de afzuiging die er komt in de wc of badkamer? Dan ja, verder niks met lucht
Zullen ze vast wel doen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee de verwarming in je woning
Helaas dan
quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo terug van schilderen
Ben compleet oververhit nu. Lange trui aan en zo. Nu thuis en koel gekleed. Nu al 28 graden in de koelste ruimte.
Was wel goed dat ik gegaan ben. Vriendin had me overgehaald.
Ben ongesteld
Buikpijn, chagrijnig, hoofdpijn en labiel
Heb je wel een goede ventilator of andere verkoeling klaarstaan? Niet smelten hoor!quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo terug van schilderen
Ben compleet oververhit nu. Lange trui aan en zo. Nu thuis en koel gekleed. Nu al 28 graden in de koelste ruimte.
Ben ongesteld
Je kan op zich de boel nog even tegen elkaar openzetten. Het waait een beetje en het is buiten nog niet zo warm.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo terug van schilderen
Ben ongesteld
quote:
Nee, maar dat geeft niet, want zoals @Lienekien zegt: alles staat open, dus wel een briesje er doorheen. Morgen wordt even pittig, maar komt goed.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:24 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Heb je wel een goede ventilator of andere verkoeling klaarstaan? Niet smelten hoor!
Ik zag een tip om natte washandjes in een ziplock in de vriezer te doen. Dat ga ik ook eens proberen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar dat geeft niet, want zoals @:Lienekien zegt: alles staat open, dus wel een briesje er doorheen. Morgen wordt even pittig, maar komt goed.
Koel kleden, voetenbadjes, natte handdoeken in de nek asl het teveel wordt et cetera
*boks*quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo terug van schilderen
Ben ongesteld
Is het arme meiske oververhit, ga jij nog boksen ook!quote:
zal eens met jou boksenquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is het arme meiske oververhit, ga jij nog boksen ook!
Kom danquote:
eerst die helm maar eens af doenquote:
Veiligheid voor allesquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerst die helm maar eens af doen
Win je met gemak.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |