abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 juni 2026 @ 13:37:21 #251
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221135886
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Bijtgrage typjes zijn we ;)
:o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:07:19 #252
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221136154
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:o
Jij niet?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221138457
Het huiluurtje was wel vermoeiend, doch fijn. Ben nu wel rustiger. Was een goed gesprek

Voortaan moet ik het secretariaat bellen als ik hoog zit (over automutilatie en schadelijk gedrag gaat dit) en dat zij dan zorgen dat ik zo snel mogelijk iemand spreek. Dat ik dan niet lastig ben. En in de avond/weekend de crisisdienst.

Stapje terug en nu weer vooruit zoals de psych zei

Nu lekker chillen. De woonkamer is de koudste ruimte en is nu 28 graden. Proberen genoeg te drinken. Verder weinig klagen. Ben echt even stil in mijn hoofd

Zie een beetje op om straks boven te moeten gaan liggen... Naja... heel Europa slaapt nu slecht van de warmte ;) dus ik doe gezellig mee

Als de zon zonder gaat citronella kaars aan, keukenlamp aan en met een boek op het balkon gaan zitten lezen en afkoelen (hoop ik). Al verwacht ik een slechte nacht, maar soit

Net zoals hobbykamer... ook geen doen nu. Ook geen zin om zo plakkerig te klooien. Een goed excuus om lekker veel te lezen :) Te gamen :) Series te kijken etc. Zoals ik tegen mijn bestie zei: ik doe gewoon alsof ik op vakantie ben. Lekker uitrusten van alles. Volgens mij werd het zondag wel weer actiever weertje
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 24 juni 2026 @ 19:04:56 #254
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221138497
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voortaan moet ik het secretariaat bellen als ik hoog zit (over automutilatie en schadelijk gedrag gaat dit) en dat zij dan zorgen dat ik zo snel mogelijk iemand spreek. Dat ik dan niet lastig ben. En in de avond/weekend de crisisdienst.
Dan hoop ik wel dat er bij de crisisdienst iemand zit die het serieuzer neemt dan die persoon afgelopen weekend.

quote:
Zie een beetje op om straks boven te moeten gaan liggen... Naja... heel Europa slaapt nu slecht van de warmte ;) dus ik doe gezellig mee

Snap ik. Onze slaapkamer valt nog mee in vergelijking met de rest van het huis. Maar het zal er ook wel warm zijn.. Fijne avond!
pi_221139338
Fijn gesprek, maar ik hoop dat ze je wel serieus nemen als je dan belt.
pi_221142572
Goedemorgen!

Op zich prima geslapen, vandaag weer een warme dag. Je wordt dan zo duf wakker :o

Straks schilderclub. Lange broek, want ik wil mijn benen niet showen in het openbaar. Lange mouw, want mijn arm. Zweet me nu al een ongeluk _O- alleen ik wil niet de wijk-freak zijn

Nu eerst rustig wakker worden met een bakje koffie en een bakje kwark

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:04 schreef qltel het volgende:

[..]
Dan hoop ik wel dat er bij de crisisdienst iemand zit die het serieuzer neemt dan die persoon afgelopen weekend.
[..]
Snap ik. Onze slaapkamer valt nog mee in vergelijking met de rest van het huis. Maar het zal er ook wel warm zijn.. Fijne avond!
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:45 schreef DoubleDip het volgende:
Fijn gesprek, maar ik hoop dat ze je wel serieus nemen als je dan belt.
Bij de crisisdienst heb je "you win or you lose", soms tref je een fijn persoon en soms niet. Is echt 50/50. Als ik overdag naar het fact bel krijg ik wel een goede. Die kennen mijn dossier ook beter
pi_221142641
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!

Op zich prima geslapen, vandaag weer een warme dag. Je wordt dan zo duf wakker :o

Straks schilderclub. Lange broek, want ik wil mijn benen niet showen in het openbaar. Lange mouw, want mijn arm. Zweet me nu al een ongeluk _O- alleen ik wil niet de wijk-freak zijn

Nu eerst rustig wakker worden met een bakje koffie en een bakje kwark
[..]
[..]
Bij de crisisdienst heb je "you win or you lose", soms tref je een fijn persoon en soms niet. Is echt 50/50. Als ik overdag naar het fact bel krijg ik wel een goede. Die kennen mijn dossier ook beter
Gaan ze ook nog iets als een luchtbehandelings systeem aanleggen tijdens de verbouwing ?
Vinden woningbouwverenigingen heel hip tegenwoordig
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221142693
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:00 schreef greysbones het volgende:

[..]
Gaan ze ook nog iets als een luchtbehandelings systeem aanleggen tijdens de verbouwing ?
Vinden woningbouwverenigingen heel hip tegenwoordig
Je bedoelt de afzuiging die er komt in de wc of badkamer? Dan ja, verder niks met lucht
pi_221142768
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je bedoelt de afzuiging die er komt in de wc of badkamer? Dan ja, verder niks met lucht
Nee de verwarming in je woning
Helaas dan
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:37:01 #260
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221143227
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
Nee de verwarming in je woning
Helaas dan
Zullen ze vast wel doen.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221143341
Hoi,
Ik verwacht eigenlijk ook wel omdat de woningen tijdelijk leeg staan dat ze het in EEN renovatie goed aanpakken.

Halfbakken werk waarbij ze later weer van alles moeten aanpakken en klachten zijn ze ook niet bij gebaat.

Fijne dag U allen.
pi_221144088
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Zullen ze vast wel doen.
Nee heb gekeken in het boekje. Doen ze niet
pi_221144099
Zo terug van schilderen

Ben compleet oververhit nu. Lange trui aan en zo. Nu thuis en koel gekleed. Nu al 28 graden in de koelste ruimte.

Was wel goed dat ik gegaan ben. Vriendin had me overgehaald.

Ben ongesteld :(
Buikpijn, chagrijnig, hoofdpijn en labiel
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 juni 2026 @ 11:21:49 #264
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221144102
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo terug van schilderen

Ben compleet oververhit nu. Lange trui aan en zo. Nu thuis en koel gekleed. Nu al 28 graden in de koelste ruimte.

Was wel goed dat ik gegaan ben. Vriendin had me overgehaald.

Ben ongesteld :(
Buikpijn, chagrijnig, hoofdpijn en labiel
:*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221144111
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo terug van schilderen

Ben compleet oververhit nu. Lange trui aan en zo. Nu thuis en koel gekleed. Nu al 28 graden in de koelste ruimte.

Was wel goed dat ik gegaan ben. Vriendin had me overgehaald.

Ben ongesteld :(
Buikpijn, chagrijnig, hoofdpijn en labiel
Heb je wel een goede ventilator of andere verkoeling klaarstaan? Niet smelten hoor!
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:29:20 #266
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221144133
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo terug van schilderen

Ben compleet oververhit nu. Lange trui aan en zo. Nu thuis en koel gekleed. Nu al 28 graden in de koelste ruimte.

Was wel goed dat ik gegaan ben. Vriendin had me overgehaald.

Ben ongesteld :(
Buikpijn, chagrijnig, hoofdpijn en labiel
Je kan op zich de boel nog even tegen elkaar openzetten. Het waait een beetje en het is buiten nog niet zo warm.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221144148
quote:
*;

quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:24 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Heb je wel een goede ventilator of andere verkoeling klaarstaan? Niet smelten hoor!
Nee, maar dat geeft niet, want zoals @Lienekien zegt: alles staat open, dus wel een briesje er doorheen. Morgen wordt even pittig, maar komt goed.
Koel kleden, voetenbadjes, natte handdoeken in de nek asl het teveel wordt et cetera
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:27:37 #268
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221144475
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
*;
[..]
Nee, maar dat geeft niet, want zoals @:Lienekien zegt: alles staat open, dus wel een briesje er doorheen. Morgen wordt even pittig, maar komt goed.
Koel kleden, voetenbadjes, natte handdoeken in de nek asl het teveel wordt et cetera
Ik zag een tip om natte washandjes in een ziplock in de vriezer te doen. Dat ga ik ook eens proberen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221144600
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo terug van schilderen

Ben compleet oververhit nu. Lange trui aan en zo. Nu thuis en koel gekleed. Nu al 28 graden in de koelste ruimte.

Was wel goed dat ik gegaan ben. Vriendin had me overgehaald.

Ben ongesteld :(
Buikpijn, chagrijnig, hoofdpijn en labiel

*boks*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 juni 2026 @ 12:45:25 #270
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221144651
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
*boks*
Is het arme meiske oververhit, ga jij nog boksen ook!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221144656
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Is het arme meiske oververhit, ga jij nog boksen ook!
zal eens met jou boksen >:)
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 juni 2026 @ 12:54:23 #272
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221144717
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:46 schreef greysbones het volgende:

[..]
zal eens met jou boksen >:)
Kom dan :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221144731
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Kom dan :9
eerst die helm maar eens af doen }:|
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 juni 2026 @ 13:03:37 #274
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221144780
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
eerst die helm maar eens af doen }:|
Veiligheid voor alles :{w
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:13:38 #275
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221144846
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:46 schreef greysbones het volgende:

[..]
zal eens met jou boksen >:)
Win je met gemak. :Y
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')