die dagen zijn er ook gewoon inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is ook prima als ik me even rot voel. Inmiddels is het klaar, ben ik rustiger.
Kan er gewoon slecht tegen als plannen veranderen. Put mijn eigen hoofd compleet uit (dus even gedut)
En morgen weer een dag![]()
Eerst even wat drinken en dan weer wat doen
Sommige dagen zijn je dag gewoon niet en dat heb ik vandaag
quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tegengas is wel meer dan eens gegeven: schelden, boos worden, ellende.
En iedereen is welkom in het buurtcentrum, dus zij ook. Het is een strijd die ik niet durf te strijden. In mijn hoofd verzin ik de beste reacties, alleen het komt er nooit uit. Ze is gewoon niet helemaal normaal...
En balen, ik heb een kwartier staan wachten op de rest en niemand kwam. Ben maar afgedropen. Even een kop thee, de emoties laten zakken en dan boven bezig. Hier baal ik van. Wilde even sociaal zijn, had me helemaal voorbereid. Kan er slecht tegen als dagen anders lopen dan gepland. Zoveel stress nu.
Nu even rustig worden. Ik ben gefrustreerd... en in de stress...
Succes en sterkte en eetsmakelijkquote:Op donderdag 11 juni 2026 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
die dagen zijn er ook gewoon inderdaad.
Ben de hele dag al aan het leren, totaal mijn ding niet meer en ben er nu dan ook helemaal klaar mee
maar even een chinees kippensoepje maken zo
quote:
Dit is toch geweldig!!!quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Succes en sterkte en eetsmakelijk
[..]
-------------
Vandaag wel lekker zitten haken, nu even pauze. Half zes koken en dan zien of ik wil haken of hangen. Denk het laatste.
Morgen lekker een vrije dagen dan een druk weekend, wel leuk.
Onderdeel van een project. Dit zijn nummer zeven en acht. Nummer negen zit op de naald
[ afbeelding ]
Awwww.... wat een lieve popjes.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Succes en sterkte en eetsmakelijk
[..]
-------------
Vandaag wel lekker zitten haken, nu even pauze. Half zes koken en dan zien of ik wil haken of hangen. Denk het laatste.
Morgen lekker een vrije dagen dan een druk weekend, wel leuk.
Onderdeel van een project. Dit zijn nummer zeven en acht. Nummer negen zit op de naald
[ afbeelding ]
Echt ik kan me dat niet voorstellen dat het aan jou ligtquote:Op donderdag 11 juni 2026 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ulch, rot dag. Typ een heel bericht en dan per ongeluk op reset drukken
Komt erop neer dat ik me weer voel zoals ik me voelde toen ik jong was: gepest en buitengesloten. Ik voel me verdrietig en rot en eenzaam. Dacht goed in de groep te liggen, maar ja... ze mogen me blijkbaar toch niet
En ja... zal vast wel weer eens een ongelukje wezen. Alleen dit soort ongelukjes zijn me vaak zat gebeurd. Ik lig nooit goed in groepen. Ik ben te vreemd, te raar, te anders. Ik haat mezelf erom, maar het lukt me ook niet om anders te doen en zijn. Hoe hard ik ook mijn best doe.
En ja, ik heb een G-schema gemaakt en die maakt me enkel verdrietiger. Ja, ik weet wat ik nu denk en voel, maar alsnog... het maakt het nu niet beter.
Een ja, dit is veel geblaat en zelfmedelijden, maar ik moet het even kwijt. Kan er verder nergens over miepen en het zit me heel hoog. Zit enorm te slikken en tranen weg te ademen.
Dit is echt geen leuke dag... Om half elf maar gaan haken... maar bah... wat voel ik me slecht nu
Oh wat schattig die popjesquote:Op donderdag 11 juni 2026 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Succes en sterkte en eetsmakelijk
[..]
O
-------------
Vandaag wel lekker zitten haken, nu even pauze. Half zes koken en dan zien of ik wil haken of hangen. Denk het laatste.
Morgen lekker een vrije dagen dan een druk weekend, wel leuk.
Onderdeel van een project. Dit zijn nummer zeven en acht. Nummer negen zit op de naald
[ afbeelding ]
Wat een geweldig leuke poppetjes! Zeker die met die appel aan zijn hoed.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Succes en sterkte en eetsmakelijk
[..]
-------------
Vandaag wel lekker zitten haken, nu even pauze. Half zes koken en dan zien of ik wil haken of hangen. Denk het laatste.
Morgen lekker een vrije dagen dan een druk weekend, wel leuk.
Onderdeel van een project. Dit zijn nummer zeven en acht. Nummer negen zit op de naald
[ afbeelding ]
Fijn dat je goed geslapen hebtquote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Dank jullie wel voor de complimenten![]()
Na de renovatie zet ik ze in toerbeurten neerVier keer per jaar even wisselen, want het begint een beetje veel te worden
en ik kan wegdoen nog niet over mijn hart verkrijgen
Hier prima geslapen. Lager al vroeg in, maar wel uitgerust wakker.
Kop koffie en ontbijt erin. Dus zo maar beginnen aan de dag
Appelen nog wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank julliehier een prima dag
@:Iceage ja dat maakt wel verschil. Geen hoofdpijn meer en wat meer motivatie om dingen te doen, mits ik niet te druk ben met emoties op afstand houden
Nu even lunchpauze en dan weer bezig.
Eten is gewoon normaal nu:
O. kwark met fruit
L. twee boterhammen met hartig beleg
D. gewoon een berg groente, eiwitten en koolhydraten (met hoeveelheden van een diëtist me ooit gegeven heeft, wel wat meer groentes trouwens, ben een soort menselijk konijn)
En als ik trek krijg op de dag eet ik een appel (of ander soort fruit wat ik in huis heb, nu toevallig appelen)
Spelen met taal!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:19 schreef Ole het volgende:
Ik heb soort van 'omgekeerd ' eetprobleem. Is voor mij ook beter om op tijd te eten en zo.
En joh! Vind het gewoon interessant dingen met taal!
Zo is dat. Wie appelen vaart, die appelen eet.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
oh... had geen problemen verwacht rondom het woord appelen
alleen het zijn toch ook aardappelen, sinaasappelen en dus ook gewone appelen?
'k Heb het ook opgezocht en ik mag het lekker gebruiken![]()
Goedemorgen! Klinkt als een heel eind reizen voor je, maar als het leuk is dan heb je groot gelijk dat je dat ervoor over hebt. Fijne dag en een goede reis!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vroeg, maar moet om vijf voor half negen naar de bus. Afgesproken om even thee te drinken bij vrienden in Apeldoorn. En ik kan niet tegen snel opstaan.
Wel erg veel zin in
Half negen de deur uit en twaalf uur bij hen de deur inquote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:29 schreef qltel het volgende:
[..]
Goedemorgen! Klinkt als een heel eind reizen voor je, maar als het leuk is dan heb je groot gelijk dat je dat ervoor over hebt. Fijne dag en een goede reis!
(Ik ga vandaag appelbomen uitdelen aan mensen die graag een boom willen voor https://mehrbaeume.jetzt/ / https://meerbomen.nu/ )
Goeie zaak. Succes!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:29 schreef qltel het volgende:
[..]
(Ik ga vandaag appelbomen uitdelen aan mensen die graag een boom willen voor https://mehrbaeume.jetzt/ / https://meerbomen.nu/ )
Goedemorgen CotSquote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vroeg, maar moet om vijf voor half negen naar de bus. Afgesproken om even thee te drinken bij vrienden in Apeldoorn. En ik kan niet tegen snel opstaan.
Wel erg veel zin in
Goedemorgen en goede reis!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vroeg, maar moet om vijf voor half negen naar de bus. Afgesproken om even thee te drinken bij vrienden in Apeldoorn. En ik kan niet tegen snel opstaan.
Wel erg veel zin in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |