abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221009244
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is ook prima als ik me even rot voel. Inmiddels is het klaar, ben ik rustiger.
Kan er gewoon slecht tegen als plannen veranderen. Put mijn eigen hoofd compleet uit (dus even gedut)

En morgen weer een dag ;) :)

Eerst even wat drinken en dan weer wat doen

Sommige dagen zijn je dag gewoon niet en dat heb ik vandaag
die dagen zijn er ook gewoon inderdaad.
Ben de hele dag al aan het leren, totaal mijn ding niet meer en ben er nu dan ook helemaal klaar mee
maar even een chinees kippensoepje maken zo
:Y)
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 11 juni 2026 @ 16:02:16 #27
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221009404
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tegengas is wel meer dan eens gegeven: schelden, boos worden, ellende.
En iedereen is welkom in het buurtcentrum, dus zij ook. Het is een strijd die ik niet durf te strijden. In mijn hoofd verzin ik de beste reacties, alleen het komt er nooit uit. Ze is gewoon niet helemaal normaal...

En balen, ik heb een kwartier staan wachten op de rest en niemand kwam. Ben maar afgedropen. Even een kop thee, de emoties laten zakken en dan boven bezig. Hier baal ik van. Wilde even sociaal zijn, had me helemaal voorbereid. Kan er slecht tegen als dagen anders lopen dan gepland. Zoveel stress nu.

Nu even rustig worden. Ik ben gefrustreerd... en in de stress...
:{ :*
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221009799
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juni 2026 15:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
die dagen zijn er ook gewoon inderdaad.
Ben de hele dag al aan het leren, totaal mijn ding niet meer en ben er nu dan ook helemaal klaar mee
maar even een chinees kippensoepje maken zo
:Y)
Succes en sterkte en eetsmakelijk :*

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 16:02 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
:{ :*
O+

-------------

Vandaag wel lekker zitten haken, nu even pauze. Half zes koken en dan zien of ik wil haken of hangen. Denk het laatste.
Morgen lekker een vrije dag *O* en dan een druk weekend, wel leuk.

Onderdeel van een project. Dit zijn nummer zeven en acht. Nummer negen zit op de naald
  donderdag 11 juni 2026 @ 17:11:04 #29
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221009821
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Succes en sterkte en eetsmakelijk :*
[..]
O+

-------------

Vandaag wel lekker zitten haken, nu even pauze. Half zes koken en dan zien of ik wil haken of hangen. Denk het laatste.
Morgen lekker een vrije dag *O* en dan een druk weekend, wel leuk.

Onderdeel van een project. Dit zijn nummer zeven en acht. Nummer negen zit op de naald
[ afbeelding ]
Dit is toch geweldig!!!
  donderdag 11 juni 2026 @ 18:41:33 #30
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221010381
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Succes en sterkte en eetsmakelijk :*
[..]
O+

-------------

Vandaag wel lekker zitten haken, nu even pauze. Half zes koken en dan zien of ik wil haken of hangen. Denk het laatste.
Morgen lekker een vrije dag *O* en dan een druk weekend, wel leuk.

Onderdeel van een project. Dit zijn nummer zeven en acht. Nummer negen zit op de naald
[ afbeelding ]
Awwww.... wat een lieve popjes. O+ O+
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221012030
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ulch, rot dag. Typ een heel bericht en dan per ongeluk op reset drukken

Komt erop neer dat ik me weer voel zoals ik me voelde toen ik jong was: gepest en buitengesloten. Ik voel me verdrietig en rot en eenzaam. Dacht goed in de groep te liggen, maar ja... ze mogen me blijkbaar toch niet :N

En ja... zal vast wel weer eens een ongelukje wezen. Alleen dit soort ongelukjes zijn me vaak zat gebeurd. Ik lig nooit goed in groepen. Ik ben te vreemd, te raar, te anders. Ik haat mezelf erom, maar het lukt me ook niet om anders te doen en zijn. Hoe hard ik ook mijn best doe.

En ja, ik heb een G-schema gemaakt en die maakt me enkel verdrietiger. Ja, ik weet wat ik nu denk en voel, maar alsnog... het maakt het nu niet beter.

Een ja, dit is veel geblaat en zelfmedelijden, maar ik moet het even kwijt. Kan er verder nergens over miepen en het zit me heel hoog. Zit enorm te slikken en tranen weg te ademen.

Dit is echt geen leuke dag... Om half elf maar gaan haken... maar bah... wat voel ik me slecht nu
Echt ik kan me dat niet voorstellen dat het aan jou ligt
Sterkte!,
pi_221012049
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Succes en sterkte en eetsmakelijk :*
[..]
O+

O

-------------

Vandaag wel lekker zitten haken, nu even pauze. Half zes koken en dan zien of ik wil haken of hangen. Denk het laatste.
Morgen lekker een vrije dag *O* en dan een druk weekend, wel leuk.

Onderdeel van een project. Dit zijn nummer zeven en acht. Nummer negen zit op de naald
[ afbeelding ]
Oh wat schattig die popjes
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 11 juni 2026 @ 21:28:58 #33
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221013093
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Succes en sterkte en eetsmakelijk :*
[..]
O+

-------------

Vandaag wel lekker zitten haken, nu even pauze. Half zes koken en dan zien of ik wil haken of hangen. Denk het laatste.
Morgen lekker een vrije dag *O* en dan een druk weekend, wel leuk.

Onderdeel van een project. Dit zijn nummer zeven en acht. Nummer negen zit op de naald
[ afbeelding ]
Wat een geweldig leuke poppetjes! Zeker die met die appel aan zijn hoed.
pi_221016495
Goedemorgen

Dank jullie wel voor de complimenten O+ *O*
Na de renovatie zet ik ze in toerbeurten neer ;) Vier keer per jaar even wisselen, want het begint een beetje veel te worden _O- en ik kan wegdoen nog niet over mijn hart verkrijgen :@

Hier prima geslapen. Lager al vroeg in, maar wel uitgerust wakker.
Kop koffie en ontbijt erin. Dus zo maar beginnen aan de dag :)
pi_221016532
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Dank jullie wel voor de complimenten O+ *O*
Na de renovatie zet ik ze in toerbeurten neer ;) Vier keer per jaar even wisselen, want het begint een beetje veel te worden _O- en ik kan wegdoen nog niet over mijn hart verkrijgen :@

Hier prima geslapen. Lager al vroeg in, maar wel uitgerust wakker.
Kop koffie en ontbijt erin. Dus zo maar beginnen aan de dag :)
Fijn dat je goed geslapen hebt
Fijne dag Cots
pi_221016552
Goedemorgen Child c_/

Vraagje, Nu je weer beter slaapt en ook goed eet (Hoop ik) Kan je nu ook al merken dat je meer energie hebt en je je ook lichamelijk beter voelt dan eerder ?

Hou dit vast ! :Y

Edit ook ik vind je gehaakte poppetjes erg goed gelukt en leuk :s)
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 12 juni 2026 @ 09:03:50 #37
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221016673
Goedemorgen CotS.

Fijn dat je goed geslapen hebt. Maak er een mooie dag van.
pi_221018388
Dank jullie O+ hier een prima dag :Y

@Iceage ja dat maakt wel verschil. Geen hoofdpijn meer en wat meer motivatie om dingen te doen, mits ik niet te druk ben met emoties op afstand houden ;)

Nu even lunchpauze en dan weer bezig.

Eten is gewoon normaal nu:
O. kwark met fruit
L. twee boterhammen met hartig beleg
D. gewoon een berg groente, eiwitten en koolhydraten (met hoeveelheden van een diëtist me ooit gegeven heeft, wel wat meer groentes trouwens, ben een soort menselijk konijn)
En als ik trek krijg op de dag eet ik een appel (of ander soort fruit wat ik in huis heb, nu toevallig appelen)
  vrijdag 12 juni 2026 @ 13:49:09 #39
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221018695
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 12:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie O+ hier een prima dag :Y

@:Iceage ja dat maakt wel verschil. Geen hoofdpijn meer en wat meer motivatie om dingen te doen, mits ik niet te druk ben met emoties op afstand houden ;)

Nu even lunchpauze en dan weer bezig.

Eten is gewoon normaal nu:
O. kwark met fruit
L. twee boterhammen met hartig beleg
D. gewoon een berg groente, eiwitten en koolhydraten (met hoeveelheden van een diëtist me ooit gegeven heeft, wel wat meer groentes trouwens, ben een soort menselijk konijn)
En als ik trek krijg op de dag eet ik een appel (of ander soort fruit wat ik in huis heb, nu toevallig appelen)
Appelen nog wel. :P

Mooi woord. :Y
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 juni 2026 @ 15:24:27 #40
22592 crew  Ole
pi_221019335
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221020182
_O- oh... had geen problemen verwacht rondom het woord appelen _O- alleen het zijn toch ook aardappelen, sinaasappelen en dus ook gewone appelen?
'k Heb het ook opgezocht en ik mag het lekker gebruiken :6 ;)

Hebben jullie ook zo'n irritante foodnoice? Het is soms zo irritant. Ik heb wel wat trucjes, en het hoort bij eetstoornissen en zo, maar echt...
Wat mij helpt is vaste tijden eten, genoeg eten... natuurlijk gewoon bezig gaan met dingen en een weekmenu, zodat ik weet wat ik wanneer eet. Alleen soms leidt het me toch af. Soms dagen geen last en soms heel veel en vandaag een beetje veel.
Ach om half zes ga ik koken en daarna is het eten voor deze dag voorbij ;)
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 juni 2026 @ 17:19:55 #42
22592 crew  Ole
pi_221020243
Ik heb soort van 'omgekeerd ' eetprobleem. Is voor mij ook beter om op tijd te eten en zo.

En joh! Vind het gewoon interessant dingen met taal!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Redactie FP vrijdag 12 juni 2026 @ 17:35:48 #43
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221020372
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 17:19 schreef Ole het volgende:
Ik heb soort van 'omgekeerd ' eetprobleem. Is voor mij ook beter om op tijd te eten en zo.

En joh! Vind het gewoon interessant dingen met taal!
Spelen met taal!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 12 juni 2026 @ 19:02:22 #44
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221020866
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 17:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
_O- oh... had geen problemen verwacht rondom het woord appelen _O- alleen het zijn toch ook aardappelen, sinaasappelen en dus ook gewone appelen?
'k Heb het ook opgezocht en ik mag het lekker gebruiken :6 ;)

Zo is dat. Wie appelen vaart, die appelen eet. :P :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221025266
Goedemorgen :O

Vroeg, maar moet om vijf voor half negen naar de bus. Afgesproken om even thee te drinken bij vrienden in Apeldoorn. En ik kan niet tegen snel opstaan.
Wel erg veel zin in :Y
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 13 juni 2026 @ 06:29:50 #46
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221025270
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 06:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :O

Vroeg, maar moet om vijf voor half negen naar de bus. Afgesproken om even thee te drinken bij vrienden in Apeldoorn. En ik kan niet tegen snel opstaan.
Wel erg veel zin in :Y
Goedemorgen! Klinkt als een heel eind reizen voor je, maar als het leuk is dan heb je groot gelijk dat je dat ervoor over hebt. Fijne dag en een goede reis!

(Ik ga vandaag appelbomen uitdelen aan mensen die graag een boom willen voor https://mehrbaeume.jetzt/ / https://meerbomen.nu/ )
pi_221025284
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 06:29 schreef qltel het volgende:

[..]
Goedemorgen! Klinkt als een heel eind reizen voor je, maar als het leuk is dan heb je groot gelijk dat je dat ervoor over hebt. Fijne dag en een goede reis!

(Ik ga vandaag appelbomen uitdelen aan mensen die graag een boom willen voor https://mehrbaeume.jetzt/ / https://meerbomen.nu/ )
Half negen de deur uit en twaalf uur bij hen de deur in ;) dus ja, dat is wel even een eindje

Ooooh dat is een goede zaak :Y Veel succes vandaag en ik hoop op goed weer voor je *O* O+
  zaterdag 13 juni 2026 @ 09:33:52 #48
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221025807
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 06:29 schreef qltel het volgende:

[..]

(Ik ga vandaag appelbomen uitdelen aan mensen die graag een boom willen voor https://mehrbaeume.jetzt/ / https://meerbomen.nu/ )
Goeie zaak. Succes! :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP zaterdag 13 juni 2026 @ 09:52:05 #49
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221026057
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 06:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :O

Vroeg, maar moet om vijf voor half negen naar de bus. Afgesproken om even thee te drinken bij vrienden in Apeldoorn. En ik kan niet tegen snel opstaan.
Wel erg veel zin in :Y
Goedemorgen CotS O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 13 juni 2026 @ 10:07:50 #50
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221026274
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 06:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :O

Vroeg, maar moet om vijf voor half negen naar de bus. Afgesproken om even thee te drinken bij vrienden in Apeldoorn. En ik kan niet tegen snel opstaan.
Wel erg veel zin in :Y
Goedemorgen en goede reis! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')