SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven.. [/warning]
quote:Op donderdag 11 juni 2026 07:38 schreef ChildoftheStars het volgende: Goedemorgen
Netjes van twaalf tot zeven geslapen
'k Voel me zo een stuk beter Dadelijk naar de schilderclub. Wel zin in denk ik. Heel onaardig, maar er is één persoon waarvan ik altijd hoop dat diegene er niet is. Altijd zo onaardig tegen mij... Vanmiddag lekker niksen in mijn hobbykamer.
Speciaalquote:Op donderdag 11 juni 2026 07:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Prima toch!
En een speciaal nummer, deel 25 alweer
Negeren van de vrouw is onmogelijk. Als je haar negeert gaat ze schreeuwen en wordt ze boos...quote:Op donderdag 11 juni 2026 07:46 schreef qltel het volgende:
Alweer goed geslapen! Wat fijn!
En die persoon moet je maar gewoon negeren. Maar ja, dat is lastig, dat weet ik.
Prop in de mondquote:Op donderdag 11 juni 2026 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Negeren van de vrouw is onmogelijk. Als je haar negeert gaat ze schreeuwen en wordt ze boos...
Gewoon hopen dat ze er niet is
Vervelende mens..quote:Op donderdag 11 juni 2026 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Negeren van de vrouw is onmogelijk. Als je haar negeert gaat ze schreeuwen en wordt ze boos...
Maar dan heeft toch iedereen er last van ? Hoeveel mensen zijn er normaliter aanwezig bij de meet van het clubje ?quote:Op donderdag 11 juni 2026 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geef die kenau een douw!quote:Op donderdag 11 juni 2026 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Herkenbaar kan daar ook slecht tegen, hopelijk loopt de rest van de dag beterquote:Op donderdag 11 juni 2026 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tegengas is wel meer dan eens gegeven: schelden, boos worden, ellende.
En iedereen is welkom in het buurtcentrum, dus zij ook. Het is een strijd die ik niet durf te strijden. In mijn hoofd verzin ik de beste reacties, alleen het komt er nooit uit. Ze is gewoon niet helemaal normaal...
En balen, ik heb een kwartier staan wachten op de rest en niemand kwam. Ben maar afgedropen. Even een kop thee, de emoties laten zakken en dan boven bezig. Hier baal ik van. Wilde even sociaal zijn, had me helemaal voorbereid. Kan er slecht tegen als dagen anders lopen dan gepland. Zoveel stress nu.
Nu even rustig worden. Ik ben gefrustreerd... en in de stress...
quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:23 schreef Ole het volgende:
Ach lieverd toch! Wees niet te hard voor jezelf! Dit ligt echt niet aan jou zo te lezen
quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:39 schreef Lienekien het volgende:
Waarom kwam er dan niemand? Was het afgelast of verzet, hebben ze jou niet op de hoogte gebracht?
Het was klaarblijkelijk afgelast en gisteren nog gevraagd waar het was en toen kreeg ik te horen waar.quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:39 schreef Lienekien het volgende:
Waarom kwam er dan niemand? Was het afgelast of verzet, hebben ze jou niet op de hoogte gebracht?
quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:23 schreef Ole het volgende:
Ach lieverd toch! Wees niet te hard voor jezelf! Dit ligt echt niet aan jou zo te lezen
Dus of iemand had je toch een verkeerde locatie doorgegeven en/of de afgelasting was niet aan je doorgegeven.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was klaarblijkelijk afgelast en gisteren nog gevraagd waar het was en toen kreeg ik te horen waar.
Daar heb ik een tijd voor de deur gestaan. Was erg vreemd en ik snap ook niet waar en waarom het mis gegaan is
[..]
Ik heb het in de groep gegooid, de vraag, plus de "waar is iedereen"... Dus ze weten er allemaal van.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus of iemand had je toch een verkeerde locatie doorgegeven en/of de afgelasting was niet aan je doorgegeven.
Daar kun je achteraan gaan. Melden dat je voor een dichte deur stond en dat je je afvraagt wat er mis ging.
Niet te snel de conclusie trekken dat ze je er niet bij willen hebben. Wat ik ervan begrijp is het juist een groep waar iedereen welkom is.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb het in de groep gegooid, de vraag, plus de "waar is iedereen"... Dus ze weten er allemaal van.
maar het is wat het is zullen we maar zeggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |