abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221005856
DE HUIDIGE SITUATIE

Donderdag 05/03/2026 is mijn moeder overleden via euthanasie. Twee keer hard gevallen en dat was teveel voor haar.

Vorig jaar is er ook een vriendin van me overleden
Met andere woorden, een rottig jaar gehad.

Heb op dit moment weer een kleine ruzie met een oude eetstoornis, wat niet vreemd is. Aan de ene kant ben ik het helemaal zat, maar ik durf niet anders. Gelukkig krijg ik er goede hulp bij


Samenvatting van mijn hoofd

Dit topic is geopend in een enorme crisis. Echter ben ik dit topic blijven houden om van me af te schrijven. Ik heb schizofrenie, rapid cycling bipolair, ptss en een eetstoornis die soms te kop opsteekt.

De vriendin uit de oorspronkelijke OP is helaas overleden. Dit ligt heel zwaar op mijn hart

Mijn moeder haar ziekteverloop was grillig en ze is nu overleden


Oude OP in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven.. [/warning]
  Moderator / Redactie FP donderdag 11 juni 2026 @ 07:42:53 #2
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221005864
Sluit ik zomaar het topic ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221005867
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 07:38 schreef ChildoftheStars het volgende: Goedemorgen :W Netjes van twaalf tot zeven geslapen :Y 'k Voel me zo een stuk beter Dadelijk naar de schilderclub. Wel zin in denk ik. Heel onaardig, maar er is één persoon waarvan ik altijd hoop dat diegene er niet is. Altijd zo onaardig tegen mij... Vanmiddag lekker niksen in mijn hobbykamer.
pi_221005872
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 07:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sluit ik zomaar het topic ;(
Prima toch!

En een speciaal nummer, deel 25 alweer :o
  Moderator / Redactie FP donderdag 11 juni 2026 @ 07:44:09 #5
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221005875
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 07:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Prima toch!

En een speciaal nummer, deel 25 alweer :o
Speciaal *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 11 juni 2026 @ 07:46:40 #6
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221005883
Alweer goed geslapen! Wat fijn!

En die persoon moet je maar gewoon negeren. Maar ja, dat is lastig, dat weet ik.
pi_221005893
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 07:46 schreef qltel het volgende:
Alweer goed geslapen! Wat fijn!

En die persoon moet je maar gewoon negeren. Maar ja, dat is lastig, dat weet ik.
Negeren van de vrouw is onmogelijk. Als je haar negeert gaat ze schreeuwen en wordt ze boos...
Gewoon hopen dat ze er niet is :@
  Moderator / Redactie FP donderdag 11 juni 2026 @ 07:50:12 #8
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221005898
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Negeren van de vrouw is onmogelijk. Als je haar negeert gaat ze schreeuwen en wordt ze boos...
Gewoon hopen dat ze er niet is :@
Prop in de mond :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 11 juni 2026 @ 07:54:52 #9
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221005919
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Negeren van de vrouw is onmogelijk. Als je haar negeert gaat ze schreeuwen en wordt ze boos...
Gewoon hopen dat ze er niet is :@
Vervelende mens.. :X

Hopelijk is ze er niet.
pi_221006508
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Negeren van de vrouw is onmogelijk. Als je haar negeert gaat ze schreeuwen en wordt ze boos...
Gewoon hopen dat ze er niet is :@
Maar dan heeft toch iedereen er last van ? Hoeveel mensen zijn er normaliter aanwezig bij de meet van het clubje ?

Ik weet dat het totaal niet bij je karakter past maar misschien helpt het ook om haar gewoon 1 op 1 te vertellen wat het met je doet en welke impact dat heeft. Zolang ze geen tegengas krijgt en iedereen alles maar pikt veranderd haar gedrag denk ik niet.

Fijne dag toegewenst u allen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Iceage op 11-06-2026 09:38:26 ]
  donderdag 11 juni 2026 @ 09:46:53 #11
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221006733
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Negeren van de vrouw is onmogelijk. Als je haar negeert gaat ze schreeuwen en wordt ze boos...
Gewoon hopen dat ze er niet is :@
Geef die kenau een douw! :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221006838
Tegengas is wel meer dan eens gegeven: schelden, boos worden, ellende.
En iedereen is welkom in het buurtcentrum, dus zij ook. Het is een strijd die ik niet durf te strijden. In mijn hoofd verzin ik de beste reacties, alleen het komt er nooit uit. Ze is gewoon niet helemaal normaal...

En balen, ik heb een kwartier staan wachten op de rest en niemand kwam. Ben maar afgedropen. Even een kop thee, de emoties laten zakken en dan boven bezig. Hier baal ik van. Wilde even sociaal zijn, had me helemaal voorbereid. Kan er slecht tegen als dagen anders lopen dan gepland. Zoveel stress nu.

Nu even rustig worden. Ik ben gefrustreerd... en in de stress...
pi_221006844
25e deel, een jubileum, tijd voor taart ;)
pi_221006849
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tegengas is wel meer dan eens gegeven: schelden, boos worden, ellende.
En iedereen is welkom in het buurtcentrum, dus zij ook. Het is een strijd die ik niet durf te strijden. In mijn hoofd verzin ik de beste reacties, alleen het komt er nooit uit. Ze is gewoon niet helemaal normaal...

En balen, ik heb een kwartier staan wachten op de rest en niemand kwam. Ben maar afgedropen. Even een kop thee, de emoties laten zakken en dan boven bezig. Hier baal ik van. Wilde even sociaal zijn, had me helemaal voorbereid. Kan er slecht tegen als dagen anders lopen dan gepland. Zoveel stress nu.

Nu even rustig worden. Ik ben gefrustreerd... en in de stress...
Herkenbaar kan daar ook slecht tegen, hopelijk loopt de rest van de dag beter
pi_221006974
Ulch, rot dag. Typ een heel bericht en dan per ongeluk op reset drukken

Komt erop neer dat ik me weer voel zoals ik me voelde toen ik jong was: gepest en buitengesloten. Ik voel me verdrietig en rot en eenzaam. Dacht goed in de groep te liggen, maar ja... ze mogen me blijkbaar toch niet :N

En ja... zal vast wel weer eens een ongelukje wezen. Alleen dit soort ongelukjes zijn me vaak zat gebeurd. Ik lig nooit goed in groepen. Ik ben te vreemd, te raar, te anders. Ik haat mezelf erom, maar het lukt me ook niet om anders te doen en zijn. Hoe hard ik ook mijn best doe.

En ja, ik heb een G-schema gemaakt en die maakt me enkel verdrietiger. Ja, ik weet wat ik nu denk en voel, maar alsnog... het maakt het nu niet beter.

Een ja, dit is veel geblaat en zelfmedelijden, maar ik moet het even kwijt. Kan er verder nergens over miepen en het zit me heel hoog. Zit enorm te slikken en tranen weg te ademen.

Dit is echt geen leuke dag... Om half elf maar gaan haken... maar bah... wat voel ik me slecht nu
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 juni 2026 @ 13:23:36 #16
22592 crew  Ole
pi_221008233
Ach lieverd toch! Wees niet te hard voor jezelf! Dit ligt echt niet aan jou zo te lezen :*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 11 juni 2026 @ 13:39:07 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221008358
Waarom kwam er dan niemand? Was het afgelast of verzet, hebben ze jou niet op de hoogte gebracht?
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker donderdag 11 juni 2026 @ 13:42:48 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221008379
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 13:23 schreef Ole het volgende:
Ach lieverd toch! Wees niet te hard voor jezelf! Dit ligt echt niet aan jou zo te lezen :*
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 13:39 schreef Lienekien het volgende:
Waarom kwam er dan niemand? Was het afgelast of verzet, hebben ze jou niet op de hoogte gebracht?
pi_221008956
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 13:39 schreef Lienekien het volgende:
Waarom kwam er dan niemand? Was het afgelast of verzet, hebben ze jou niet op de hoogte gebracht?
Het was klaarblijkelijk afgelast en gisteren nog gevraagd waar het was en toen kreeg ik te horen waar.
Daar heb ik een tijd voor de deur gestaan. Was erg vreemd en ik snap ook niet waar en waarom het mis gegaan is :N

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 13:23 schreef Ole het volgende:
Ach lieverd toch! Wees niet te hard voor jezelf! Dit ligt echt niet aan jou zo te lezen :*
O+
  Moderator / Redactie FP donderdag 11 juni 2026 @ 14:52:13 #20
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221008964
*knuffelt CotS*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 11 juni 2026 @ 14:54:42 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221008982
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het was klaarblijkelijk afgelast en gisteren nog gevraagd waar het was en toen kreeg ik te horen waar.
Daar heb ik een tijd voor de deur gestaan. Was erg vreemd en ik snap ook niet waar en waarom het mis gegaan is :N
[..]
O+
Dus of iemand had je toch een verkeerde locatie doorgegeven en/of de afgelasting was niet aan je doorgegeven.

Daar kun je achteraan gaan. Melden dat je voor een dichte deur stond en dat je je afvraagt wat er mis ging.

Niet te snel de conclusie trekken dat ze je er niet bij willen hebben. Wat ik ervan begrijp is het juist een groep waar iedereen welkom is.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221009039
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 14:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dus of iemand had je toch een verkeerde locatie doorgegeven en/of de afgelasting was niet aan je doorgegeven.

Daar kun je achteraan gaan. Melden dat je voor een dichte deur stond en dat je je afvraagt wat er mis ging.

Niet te snel de conclusie trekken dat ze je er niet bij willen hebben. Wat ik ervan begrijp is het juist een groep waar iedereen welkom is.
Ik heb het in de groep gegooid, de vraag, plus de "waar is iedereen"... Dus ze weten er allemaal van.

maar het is wat het is zullen we maar zeggen
  donderdag 11 juni 2026 @ 15:06:17 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221009062
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb het in de groep gegooid, de vraag, plus de "waar is iedereen"... Dus ze weten er allemaal van.

maar het is wat het is zullen we maar zeggen
:{
The love you take is equal to the love you make.
pi_221009081
Het is ook prima als ik me even rot voel. Inmiddels is het klaar, ben ik rustiger.
Kan er gewoon slecht tegen als plannen veranderen. Put mijn eigen hoofd compleet uit (dus even gedut)

En morgen weer een dag ;) :)

Eerst even wat drinken en dan weer wat doen

Sommige dagen zijn je dag gewoon niet en dat heb ik vandaag
pi_221009216
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 07:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Prop in de mond :(
ducttape
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')