SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven..
[ Bericht 0% gewijzigd door Armani XL op 25-05-2026 11:02:29 ]
*knuffel geeft*quote:Op maandag 25 mei 2026 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Was een bericht uit een heel oud topic geliked (echt een ruime tien jaar terug denk ik). Toen ik nog dacht kans te maken in de maatschappij. Toen ik een laatste stuiptrekking in het studeren had
Dat was confronterend
Het maakt me verdrietig
'k Ben tevreden met mijn huidige leven
Alleen teruglezen hoe ik toen leefde: partner, stage, studie...
Het maakt me verdrietig. Er is niks van over
Ik weet hoe dat voelt.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Was een bericht uit een heel oud topic geliked (echt een ruime tien jaar terug denk ik). Toen ik nog dacht kans te maken in de maatschappij. Toen ik een laatste stuiptrekking in het studeren had
Dat was confronterend
Het maakt me verdrietig
quote:
Stomme gevoelensquote:
Die is schattigquote:Op maandag 25 mei 2026 18:57 schreef Managarm het volgende:
Knuffel, en nu we het over knuffels hebben, deze vandaag gekocht om de Labrador opvang in Portugal te steunen.
[ afbeelding ]
Ach, die moeten er ook zijn.quote:
Maakt ons mens.quote:
1quote:Op maandag 25 mei 2026 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat was confronterend
Het maakt me verdrietig
Dank je welquote:Op maandag 25 mei 2026 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
1
Wel raar dat iemand een topic van 10 jaar geleden heeft opgezocht
En vergeet niet dat ondanks dat je voor jezelf misschien een ander leven had gehoopt
Je het wel voor elkaar hebt
En elke dag door strijdt.
Dikke knuffel
Ik vraag me af, hoe kan je sociale contacten opbouwen, vooropleidingen die leiden tot iets, een relatie met iemand.. en vervolgens is van dat alles niks meer over en geen hoop op een betere toekomst? Bedoel eerder lukte het toch? Wat is er veranderd?quote:Op maandag 25 mei 2026 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Het pijnlijke aan dat topic is dat het het moment was dat het tot langzaam tot me doordrong dat het hem niet ging worden, maar iedereen er nog wel in geloofde en mij niet hoorde/zag. Mijn studie liep stuk, mijn relatie liep stuk, groot deel van mijn sociaal liep stuk. In die fase zag ik alles onder mijn voeten wegzakken, maar niemand zag me nog vallen. Ik was toen zo eenzaam, bang en voelde me niet gezien of gehoord
En mijn leven is prima. Dat ik zelfstandig kan wonen is een wonder en daar ben ik trots op. Pittig is het wel. Als mijn toekomst was gelopen zoals ik hoopte was ik nu neurolinguïst in een revalidatiecentrum, maar goed. Ik heb een wajong en heb heel andere dromen en wensen
Je kan niet altijd zes gooien in het leven
Mijn leven leek succesvol op papier, maar was dat nietquote:Op maandag 25 mei 2026 20:29 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik vraag me af, hoe kan je sociale contacten opbouwen, vooropleidingen die leiden tot iets, een relatie met iemand.. en vervolgens is van dat alles niks meer over en geen hoop op een betere toekomst? Bedoel eerder lukte het toch? Wat is er veranderd?
Nou ja zelf vind ik het fijn om te lezen dat wat ik jaren geleden ook al typte naar mijn idee nog steeds geldt. Je bent intelligent en weet te verwoorden wat je denkt en voelt.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn leven leek succesvol op papier, maar was dat niet
Ik hing aan elkaar van depressies en manieën en eetstoornissen en psychotische klachten en destructief gedrag. Ik had heel veel psychotische klachten. Alleen keer op keer op keer ging ik op mijn bek. Ja, ik kan gemakkelijk leren, maar de praktijk redde ik nooit. Alle theorie met hoge cijfers en geen succes op stages. Die liepen helemaal in de soep
En sociaal: voor 90% lag ik uit de groep (bij studies en studentenverenigng en zangkoor was ik de rare vogel die mensen terecht echt niet leuk vonden), maar kenden gelukkig wel mensen vanuit de weirdo-kringen. Dat ging mis toen ik mijn eerste opname kreeg; want eng (en geheel terecht)
Mijn ex heb ik leren kennen in de kliniek. Hij had een alcoholontrekkingsdelier en ik had een psychose/depressie-rommeltje. Die opname heeft heel lang geduurd (inclusief lange periode van seperatie).
De relatie daarvoor was eigenlijk geen relatie. Dat was een kwestie van psychische mishandeling en seksueel geweld en toen is mijn pabo-opleiding geklapt
Toen ik naar Psytrec gestuurd werd voor traumabehandeling ben ik echt geknakt en dat is niet goed gekomen.
Ik denk dat ik het letterlijk niet overleefd zou hebben als ik toen niet gestopt ben. Studeren was echt geen succes. Ja college's volgen vond ik leuk, tentamens maken hoefde ik niks voor te doen. Alleen zodra er druk op mij kwam en komt; dat gaat mis. Dan schiet ik door in psychoses en suïcidaliteit. Zelfs interne stages trok ik niet. Toen werd er al tegen mij gezegd dat ik moest stoppen, alleen de opleiding kon het niet hard maken door mijn cijfers.
Dus ja, het leren ging goed. Alleen de rest absoluut niet
En ik heb nog steeds een best goed sociaal netwerk voor iemand met schizofrenie, rapid cycling bipolaire stoornis, eetstoornis en PTSS. Alleen het is beperkter. Logisch. Alleen sociale vaardigheden zijn blijkbaar goed genoeg.
Hier wil ik nog wel even extra op reageren. Dat gedeelte over 'terecht' is naar mijn idee correct. Je kan anders zijn dan anderen en je gedrag kan soms bijvoorbeeld wenkbrauwen laten fronsen misschien, maar dat je stelling dat ze je 'terecht' niet leuk vonden gaat naar mijn idee te ver.quote:was ik de rare vogel die mensen terecht echt niet leuk vonden), maar kenden gelukkig wel mensen vanuit de weirdo-kringen
Haha, ik vind een korte broek tot de knie en een T-shirt voor mijn doen scheers gekleedquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:20 schreef Nijna het volgende:
Hopelijk is dat woningbouwmannetje een beetje vlot vandaag, anders zit je ook maar zo in de wachtstand...
Korte broek lekker aanhouden, je bent in je eigen huis hoor.
Zolang je niet in je blote kont loopt of zeer schaars gekleed, kan het prima.
Dank je wel!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 06:56 schreef qltel het volgende:
Hopelijk schiet het mannetje op! En die man zal denk ik wel meer mensen zien vandaag die kort gekleed zijn en dat zal echt geen probleem zijn voor hem.
Veel succes vandaag en veel plezier met knutselen alvast!
Korte broek tot de knie met T-shirt is niet schaars hoor!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toen ik dit bericht aan het typen was belde het mannetje aan. Heel mijn huis extreem opgeruimd en schoongemaakt... meet hij enkel de voordeur op. Deed hij wel lang over, maar het is sneller dan gedacht. Even mijn koffie drinken en dan wat doen
[..]
Haha, ik vind een korte broek tot de knie en een T-shirt voor mijn doen scheers gekleedben nogal tuttig, alleen echt geen zin in een jeans met dertig graden
[..]
Dank je wel!
Wat doe je voor werk? Ik ben al 25 jaar deur-meet-manquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:41 schreef Nijna het volgende:
[..]
Korte broek tot de knie met T-shirt is niet schaars hoor!.
Fijn dat de deur-meet-man geweest is, kan je nu weer lekker je eigen ding doen.
Nou...quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:41 schreef Nijna het volgende:
[..]
Korte broek tot de knie met T-shirt is niet schaars hoor!.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eten gaat volgens plan vandaagniet blij mee wel blij mee
Vanavond gewoon lekker blijven haken
Tssss...quote:
Toch naar de woonkamer gegaan. Boven werd ik duf van de warmte. Dus lekker bij het open raam achter mijn laptopje zittenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:48 schreef Nijna het volgende:
[..]
Tssss...
Haak ze vanavond @:ChildoftheStars!
Ik kijk wel uit naar koeler weer morgen, ik kan hier niet zo goed tegen.
Gelijk heb je, zo af en toe moet je je aanpassen aan het weer.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toch naar de woonkamer gegaan. Boven werd ik duf van de warmte. Dus lekker bij het open raam achter mijn laptopje zitten
25.5 graden voelde in het begin koud aan in verhouding met boven
Sowieso hebben ze liever bij het fact dat ik in de avond beter niks doe (ja lezen, serietje kijken, puzzelen) en niet knutselen. Dus eigenlijk ben ik braaf zoquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:01 schreef qltel het volgende:
[..]
Gelijk heb je, zo af en toe moet je je aanpassen aan het weer.
En dat hadden wij dus ook, het koelde gisteravond wat af, was het 22 of 23 graden en we hadden het koud..
En misschien hebben ze wel gelijk ook..quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sowieso hebben ze liever bij het fact dat ik in de avond beter niks doe (ja lezen, serietje kijken, puzzelen) en niet knutselen. Dus eigenlijk ben ik braaf zo
Nee hoor. Vest aangedaan (rits open) en sokken..quote:Oh ja, dat snap ik wel! Dekentje gepakt?
Jawel, ze hebben op dit gebied soms gelijk. Af en toe een periode dat ik liever even haak of knutsel en veel vaker een periode dat ik "uit" ga. Met dit weer ga ik liever uitquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:10 schreef qltel het volgende:
[..]
En misschien hebben ze wel gelijk ook..
[..]
Nee hoor. Vest aangedaan (rits open) en sokken..
Ik ben nu "schaars" gekleed" (quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik ben meer een dekentje mens. Liever een dekentje dan meer kledingmaar beide is nu niet nodig gelukkig
Het worden wel intieme gesprekken, beiden schaars gekleed en dat zo maar uiten in het openbaar... Ik heb zelfs blote voetenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:20 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik ben nu "schaars" gekleed" () in shirt en korte broek. En gisteren liep ik op sloffen. Dus ja, vest met de rits open over dat shirt en ik had ineens lange mouwen..
We mogen wel oppassen dat onze gesprekken niet te intiem worden voor FOK!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het worden wel intieme gesprekken, beiden schaars gekleed en dat zo maar uiten in het openbaar... Ik heb zelfs blote voeten![]()
![]()
(grapje)
De komende 2 dagen wordt het hier volgens de verwachting 25. Maar goed, het is nu 31, dus dan is 6 graden koeler best fijn. Misschien wel aardig weer voor een wandeling. Mijn echte wandeling is alweer een week geleden. Tijd vliegt. Maar ja, toen was ik wel in een erg mooie omgeving. De omgeving hier is eigenlijk maar saai..quote:Mijn telefoon zegt morgen zeventien graden ineensdus dan wel weer meer gekleed (en even een lange wandeling maken. Even naar de Action, mijn maatbeker is gesneuveld en een nieuwe wc-bortsel. Dat is wel lekker met koeler weer
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het worden wel intieme gesprekken, beiden schaars gekleed en dat zo maar uiten in het openbaar... Ik heb zelfs blote voeten![]()
![]()
(grapje)
Ieder zo zijn voorkeurenhangt ook een beetje af van hoe koud en wat je doet en hoe cozy je je wilt voelen... Een tijd terug van een zekere fokster een elektrische plaid voor op de bank gekregen. Als je je cozy wil voelen en gebakken: heerlijk ding, perfect
Mijn telefoon zegt morgen zeventien graden ineensdus dan wel weer meer gekleed (en even een lange wandeling maken. Even naar de Action, mijn maatbeker is gesneuveld en een nieuwe wc-bortsel. Dat is wel lekker met koeler weer
U2, get a room spoilerquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:38 schreef qltel het volgende:
[..]
We mogen wel oppassen dat onze gesprekken niet te intiem worden voor FOK!
[..]
De komende 2 dagen wordt het hier volgens de verwachting 25. Maar goed, het is nu 31, dus dan is 6 graden koeler best fijn. Misschien wel aardig weer voor een wandeling. Mijn echte wandeling is alweer een week geleden. Tijd vliegt. Maar ja, toen was ik wel in een erg mooie omgeving. De omgeving hier is eigenlijk maar saai..(Nee hoor, anders maar niet saai)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wordt jij met de tijd steeds een stukje korter, want je steeds een stukje wegslijt met je gewandelquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:38 schreef qltel het volgende:
[..]
We mogen wel oppassen dat onze gesprekken niet te intiem worden voor FOK!
[..]
De komende 2 dagen wordt het hier volgens de verwachting 25. Maar goed, het is nu 31, dus dan is 6 graden koeler best fijn. Misschien wel aardig weer voor een wandeling. Mijn echte wandeling is alweer een week geleden. Tijd vliegt. Maar ja, toen was ik wel in een erg mooie omgeving. De omgeving hier is eigenlijk maar saai..(Nee hoor, anders maar niet saai)
Wandelen is ook gewoon heel erg leuk om te doen (vind ik). En zeker in een bergachtige omgeving met heel veel bos, riviertjes enzovoort.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij wordt jij met de tijd steeds een stukje korter, want je steeds een stukje wegslijt met je gewandel(goed bezig hoor
)
Dat weet ik toch! En niemand die dat ziet hier.quote:En ik zal niet doorvertellen dat je zomers gekleed gaat hoor! Je geheim is veilig bij mij
(sorry voor laat, was even afgeleid)quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:06 schreef qltel het volgende:
[..]
Wandelen is ook gewoon heel erg leuk om te doen (vind ik). En zeker in een bergachtige omgeving met heel veel bos, riviertjes enzovoort.
Begrijp je wel ja! Je bent ook van de ;lange afstanden en zoquote:En Nederland is zeker heel mooi. En aangezien ik in een landbouwomgeving woon, vind ik het soms best leuk om door een stad te lopen, want ik kom eigenlijk nooit in grote steden. Het schiet alleen niet op. En waar ik woon is het ook mooi wandelen. Het enige is, ik doe het al zoveel en ben overal al zo vaak geweest. Ik kan er nog steeds van genieten maar waar ik ook wandel hier in de omgeving, ik ken het al. En met echt lange wandelingen zoals ik soms maak kun je niet erg ver gaan reizen, want het wandelen zelf duurt al de hele dag.
O ja, dat is waar ook! Ik hoop dat je dit jaar mooi weer hebt tijdens de Vierdaagsequote:(edit: en ik moet die wandelingen wel maken, want ik loop elk jaar de 4daagse van Nijmegen dus ik moet trainen)
[..]
Dat weet ik toch! En niemand die dat ziet hier.
Grapje toch.quote:
Oelala!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
![]()
(grapje)
Oh ja, zeker.. Ik kan er ook van genieten. Zelfs op plekken waar ik al heel vaak ben geweest of saaie wegen ofzo.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Al vind ik de wijk prima. Muziekje op en gaan. Als het regent de regen horen tikken op de capuchon, heerliik
Die vakantie was echt fantastisch! Elke seconde was op en top genieten.. Het is daar ook zo mooi.. Zo mooi dat het vaak niet eens in foto's te vangen is. En het smaakt naar meer.quote:[..]
Al maakt dat eentoninge wel dat een wandelvakantie extra genieten is toch
Het is ook geen wedstrijd. Ik ben eraan gewend en 5 km wandelen is voor mij echt een ommetje en voor andere mensen is dat een giga-afstand. En zo zijn er ook mensen die het nog veel moeitelozer kunnen dan ik. Maar goed, zoals ik al zei, het is geen wedstrijd. Het is belangrijk dat je er plezier aan beleeft, en de rest is bijzaak.En dat mooie weer hoop ik ook. En ik heb ook al regendagen gehad tijdens de 4daagse en ook dat geeft mooie herinneringen..quote:Je bent wel een baas boven baas hierinAls ik een uurtje gelopen hebt voel ik me al succesvol
(wat ook helemaal prima is)
Ik vind het wel echt knap van je, ook al is het je hobby, je doet het wel
[..]
O ja, dat is waar ook! Ik hoop dat je dit jaar mooi weer hebt tijdens de Vierdaagse
Hopelijk lig je lekker te slapenquote:Op woensdag 27 mei 2026 00:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dadelijk een berichtje richting het fact
Slapen zit er alweer niet inik word gewoon niet duf, krijg mezelf niet gemotiveerd om te gaan liggen of om een pammetje te nemen
Ik vind het uit mezelf een pammetje nemen heel spannend. Het is een beslissing die ik niet zelf durf te nemen
Kan niet goed uitleggen waarom het moeilijk is. Ben gewoon te bang om verslaafd te raken eraan. Verslavingen komen veel voor in de familie, ik heb mijn genen tegen. Dus ik wil dat ze weten hoe vaak ik ze slik en me geruststellen
Morgen de laatste dag met een dutje en dan weer doorbikkelen en niet meer slapen overdag. Omdat ik in de avond weg ben en dan wil ik fut hebbenDonderdag heb ik geen verplichtingen. Dus dan kan ik wel moe zijn
Ik word gillend gek van mezelf op het moment
Geen flauw idee waardoor dit komt, waarom ik geen slaap heb in de avond en waarom ik uitstel. Heb gewoon moeite met het hele begrip slaap. Ook al merk ik dat de psychotische klachten en stemmingsproblemen heftiger worden hierdoor... Het is ingewikkeld, want de stemmen willen niet dat ik slaap.
Naja... gedoetje dus
Ik ga maar een berichtje naar de psych typen
Edit: Bijna half twee. Berichtje is de deur uit en ik zit maar filmpjes te kijken op YouTube (van Kara and Nate)
Alles behalve moe op het moment
Als ik over een uur nog wakker ben eet ik wat en probeer dan te slapen. Een trucje dat meestal wel werkt...
Die kende ik eigenlijk helemaal niet, maar zag een tijdje geleden een filmpje dat ze de 4daagse van Nijmegen liepen. Best herkenbaar..quote:Op woensdag 27 mei 2026 00:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
...ik zit maar filmpjes te kijken op YouTube (van Kara and Nate)
Hopelijk gaat het vanavond goed komen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is allemaal even ingewikkeld in mijn hoofd iig
Morgen hopelijk rond een uurtje of acht op en vanavond rond een uurtje of half elf naar boven, lezen in bed en tukken
quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit was gevalletje ritme omdraaien. Werd om acht over twaalf wakker
Psych belt me vanmiddag eventjes hierover. Dat is wel fijn, zelf zet ik namelijk weer eens een compleet berenbos op de weg
Morgen hopelijk rond een uurtje of acht op en vanavond rond een uurtje of half elf naar boven, lezen in bed en tukken
Vast welquote:Op woensdag 27 mei 2026 13:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het vanavond goed komen.
Dat berenbos is erg irritant als het in de weg staatquote:Op woensdag 27 mei 2026 13:05 schreef qltel het volgende:
[..]
Een berenbos klinkt erg gezellig en leuk!
Maar vervelend dat je ritme zo naar de maan is. Hopelijk kun je het snel weer goed krijgen.
Maar zij is er toch voor jou? Dat is tenslotte haar werk!quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vast wel
Ik voel me alleen ontzettend schuldig dat ik haar extra werk bezorgIk bedoel kon ook wachten tot de afspraak van vrijdag ja
Zo is dat!quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maar zij is er toch voor jou? Dat is tenslotte haar werk!
Gewoon bellen. Als ze het niks vind, dan had ze maar koekenbakker moeten worden.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze verdient niet alleen haar boterham aan mij, maar ook dik beleg
Voel me zo bezwaard als ze "moet" bellen of bezoeken buiten de reguliere afspraken om... alleen na een week slecht slapen en onrust moet het misschien wel... Had erbij moeten zetten dat ze er niks mee moet, dat het enkel hartluchten was. Dat doe ik wel vaker nml
Zin in een koekje nu.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gewoon bellen. Als ze het niks vind, dan had ze maar koekenbakker moeten worden.
Had vanmiddag al een melk Liga.quote:
Klinkt als een goed planquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit was gevalletje ritme omdraaien. Werd om acht over twaalf wakker
Psych belt me vanmiddag eventjes hierover. Dat is wel fijn, zelf zet ik namelijk weer eens een compleet berenbos op de weg
Lieve Cotsquote:Op woensdag 27 mei 2026 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voel me zo bezwaard als ze "moet" bellen of bezoeken buiten de reguliere afspraken om... alleen na een week slecht slapen en onrust moet het misschien wel... Had erbij moeten zetten dat ze er niks mee moet, dat het enkel hartluchten was. Dat doe ik wel vaker nml
Heb je het wel eens gevraagd aan haar, het is heel herkenbaar hoor voor mij van vroeger..quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel goed zulke bestiesquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Belletje gedaan, ze was blij dat ik even geappt had
Uit de workshop vanavond neem ik direct een slaappil in
Als ik om 22.00 nog niet mijn beste geappt heb dat ik hem ingenomen heb stuurt zij mij even een reminder.
Morgen gewone tijd eruit en dan wandelen naar de winkel
Donderdag neem ik een kleine slaappil in en vanavond een grote. Even mezelf weer in ritme dwingen. Mocht het slapen vannacht weer slecht gaan dan moet ik ook appen.
Vrijdag bespreken we sowieso hoe het gaat en hoe dat aangepakt moet worden
Ja... alleen ik heb momenteel gewoon veel hulp nodigquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lieve Cots
Niet bezwaard voelen
Je trekt op tijd aan de bel
Dat is zo waardevol
Maakt hun werk juist makkelijker
Wacht je te lang hebben ze meer ‘werk’ aan je
Dit zeggen zij ook tegen mij iddquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gevraagd aan haar, het is heel herkenbaar hoor voor mij van vroeger..
Ook met vrienden of familie.
Toen zei mn psych, pas als andere mensen aangeven dat het teveel is, dan mocht ik dat denken.
En misschien als je juist gaat bellen op andere momenten, zal ze gaan denken: geen zorgen om CotS die belt sowieso wel als er wat is.
Zeker weten!quote:
Goedemorgen,quote:Op donderdag 28 mei 2026 06:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Uiteindelijk sliep ik rond een uurtje of één
De wekker stond helaas nog op zes uur ipv zevendus dat was een kort nachtje. Wekker nu verplaatst
Gisteren echt genoten van de workshop. Het was gezellig en fijn
Kreeg van iemand het compliment dat ik als een angstig en verlegen muisje het buurtcentrum in kwam de eerste tijd en dan ik nu laat zien dat ik een gezellige en grappige vrouw ben
Sowieso heb ik gisteren heel erg veel complimenten gekregen. Ben er een beetje verbaasd over
Boodschappen verplaats ik even naar morgen. Voel de naweeën van de slaappillen nogal en vanuit het fact fiets ik toch langs een Lidl.
Toen ik sliep was het idd goed, alleen ben zo duf nu. Was echt een te korte nacht en geen dutjes zijn toegestaanquote:Op donderdag 28 mei 2026 07:35 schreef qltel het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Wat fijn dat je goed geslapen hebt.
En je ziet wel, misschien twijfel je er wel eens over maar je bent een gezellige en grappige vrouw! Fijn dat je zoveel complimenten kreeg. Ze waarderen je daar!
IK wens je een fijne dag vandaag.
Dutjes zijn naar mijn mening (en van een deskundige op dat gebied waarvan ik onlangs een boek heb gelezen) een heel slecht idee en een manier om je ritme te killenquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toen ik sliep was het idd goed, alleen ben zo duf nu. Was echt een te korte nacht en geen dutjes zijn toegestaan
Leuk toch. Je past binnen de groep!quote:En jaik werd er super verlegen van, maar nu kan ik daar mezelf zijn. En het is leuk om te horen dat mensen dan prima vinden
![]()
Gelijk heb je. Je bent bezig om je ritme om te gooien en dat kost energie. Dus doe rustig aan.quote:Boodschappen verplaats ik naar morgen vanuit het fact. Gewoon te moe om veilig in het verkeer te zijn (de nodige pammen gehad).
Straks even verder oefenen met het handletteren. Was een oude hobby van me, maar door de workshop afgestoft en weer helemaal enthousiast erover![]()
Mijn accu is zo ontzettend leeg, nu al
In algemeenheid mee eens. Echter moet het soms wel, want de meds me doodmoe maken waardoor ik zonder niet functioneer. Het komt regelmatig voor dat ik gewoon in mijn stoel in slaap val en niet wakker kan worden, dan is een gecontroleerd dutje beter. Even kort liggen, dan kan ik er weer tegenaan.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:58 schreef qltel het volgende:
[..]
Dutjes zijn naar mijn mening (en van een deskundige op dat gebied waarvan ik onlangs een boek heb gelezen) een heel slecht idee en een manier om je ritme te killen
Blijkbaar... hoop dat ze dat achter mijn rug om ook vinden ja!quote:[..]
Leuk toch. Je past binnen de groep!
Jaquote:[..]
Gelijk heb je. Je bent bezig om je ritme om te gooien en dat kost energie. Dus doe rustig aan.
Ja is goed! Die van gisteravond is echt heel lelijk geworden. 'k Had het drukker met sociaal zijn dan met iets prachtigs makenquote:Ik moest even googlen op handletteren, maar dat is wel leuk om te doen lijkt me. Kun je een keer een zelfgemaakt voorbeeld hier plaatsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee, in de lengte ongeveer 38, maar omdat ik brede voeten heb is het meestal 39/40 dat ik moet kopen, want anders past het nietquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die voeten in die aardbeiensokken.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh nee, in de lengte ongeveer 38, maar omdat ik brede voeten heb is het meestal 39/40 dat ik moet kopen, want anders past het niet
Dank je wel!quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]![]()
Leuke lettering, trouwens! (Zeg je dat zo?)
Jij en geen talent?!quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Plus dat ik niet gezegend ben met talent, maar wel met plezier
Eens.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij en geen talent?!![]()
Dat heb je dus wel eh! En veul ook!
quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij en geen talent?!![]()
Dat heb je dus wel eh! En veul ook!
Jullie zijn liefquote:
Ja! Kom er eigenlijk puur voor de gezelligheid. Over een maand naar de volgendequote:Op donderdag 28 mei 2026 09:40 schreef Nijna het volgende:
Goed om te lezen dat je workshop leuk was!
Ik houd wel van de kleuren die je hebt gekozen, leuk dat er dan een oude interesse weer aangewakkerd wordt!
Ja rustig zeker, maar een powernapje weet ik nog niet.quote:Vandaag maar een beetje rustig aan doen na zo'n kort nachtje.en anders misschien een kort powernapje doen...
En je doet het goed.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn liefDoe maar wat hoor
en vind dat toevallig leuk om te doen
Je eraan overgeven mag ook he CotSquote:Op donderdag 28 mei 2026 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Doodmoe...
maar wel boodschappen gedaan en gebeld met de psych en psychiater.
Mijn lijf schreeuwt om slaap
Wil eigenlijk bezig met het handletteren, maar ik kan gewoon niet, zo uitgeput en zo op...
Rustig aan dan, meer dan genoeg gedaan weer lijkt mequote:Op donderdag 28 mei 2026 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Doodmoe...
Wil eigenlijk bezig met het handletteren, maar ik kan gewoon niet, zo uitgeput en zo op...
Jahahaa, het is dutjestijd voor onze sterrenmeid!quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Doodmoe...
Je bent een lieverdquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:13 schreef Nijna het volgende:
Kan je paracetamol nemen tegen de hoofdpijn?
Als je zeker weet dat je een dutje kort kan houden (20-30 minuten) dan zou ik een kort dutje doen.
Maar als je eigenlijk al weet dat je niet of amper wakker kan worden dan is dat misschien niet zo handig.
Rondje wandelen een optie? Iets naar de glasbak brengen, podcast luisteren, gewoon zonder doel wandelen...
Of iets anders wat je kan doen zonder persé met je volle aandacht erbij te hoeven zijn...
Puzzel maken?
Pas goed op jezelf, het is dat ik iets te ver weg woon om even langs de fietsen, anders kwam ik je de middag door trekken
* Nijna duikt nog even achter de computer. Volgende week sleutel van mn nieuwe stekkie en heel veel te doen, nu nog even op zoek naar hard nodige ontspanning...
Heb je het gered zonder dutje ?quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent een lieverd
Gefeliciteerd mey je stekkie en veel succes en sterkte met het verhuizen
En idd ontspannen is super belangrijkpas op jezelf
Nee ben in slaap gevallen in de stoel. Dus een heel stijve nek nuquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je het gered zonder dutje ?
Snap dat het soms enorm schipperen is voor je
Geen schande Cotsquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee ben in slaap gevallen in de stoel. Dus een heel stijve nek nu
Het lukte me niet![]()
Ja het is een enorme psychose triggerquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen schande Cots
Je weet
Soms is het wat het is
En ergens vaag meen ik me te herinneren dat een psychose ook getriggerd kan worden door slaap te kort
Dus dat je aan je moeheid toegeeft lijkt mij ook logisch
Zolang je maar probeert een gezond schema weer op te bouwen
Goedemorgen Cotsquote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn bedtijden zijn die altijd een discussie... @:Iceage
Als ik slaap tot acht of negen uur zijn er mensen oneens over. Als ik tussen zes en zeven opsta is het ook niet goed. In de psychiatrie willen ze mensen zo lang mogelijk in slaap hebben, wel zo gemakkelijk voor hen en daar doe ik niet aan mee
Tussen zeven en acht is voor mij realistisch en dan heb je nog wat aan je dag. Vaak zat lukt het niet, maar ik ga er wel voor. Als ik moeilijk wakker wordt dan ben ik alsnog voor half negen in leven. Baal dan wel, maar beter dan eind van de ochtend
Sowieso ga ik mijn wekker verplaatsen, zodat ik er wel uit moet om hem uit te zetten
Ik zit hierin even een spagaat en begrijp de "vroege" mensen hun argumenten meer en passen beter bij me dan bij de "late" mensen
Bedoel je met 'mensen' je omgeving/hulpverleners of stemmen in je hoofd?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn bedtijden zijn die altijd een discussie... @:Iceage
Als ik slaap tot acht of negen uur zijn er mensen oneens over. Als ik tussen zes en zeven opsta is het ook niet goed. In de psychiatrie willen ze mensen zo lang mogelijk in slaap hebben, wel zo gemakkelijk voor hen en daar doe ik niet aan mee
Tussen zeven en acht is voor mij realistisch en dan heb je nog wat aan je dag. Vaak zat lukt het niet, maar ik ga er wel voor. Als ik moeilijk wakker wordt dan ben ik alsnog voor half negen in leven. Baal dan wel, maar beter dan eind van de ochtend
Sowieso ga ik mijn wekker verplaatsen, zodat ik er wel uit moet om hem uit te zetten
Ik zit hierin even een spagaat en begrijp de "vroege" mensen hun argumenten meer en passen beter bij me dan bij de "late" mensen
Vervelend dat je niet goed geslapwen hebtquote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Cots![]()
Hoe was je nacht? Hier een kort nachtje.
Hoop dat jij beter geslapen hebt en hiero ook wakker door meerdere alarmpjes al kan ik daar ook een tijd doorheen slapen![]()
Doen waar jij je het beste bij voelt
Mijn vrienden hebben zoiets van half acht is toch een prima tijdquote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bedoel je met 'mensen' je omgeving/hulpverleners of stemmen in je hoofd?
Hoe dan ook, lastig hoor als je verschillende meningen/adviezen krijgt. Hopelijk blijft het je lukken hierin de keuzes te maken die voor jou het beste zijn.
Ja, maar ik heb gelezen en gehoord dat een vaste structuur (elke dag even laat naar als uit bed) beter is voor de slaapkwaliteit en ik ben een probleemslaper... dus daarom wil ik daar streng in zijn (ook al vind ik het elke avond half elf vervelend om plat te moeten gaan)quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou de wekker voor de ochtend laten afhangen van wanneer je kunt slapen. Als je een slechte nacht hebt, dan ‘s ochtends de wekker wat later.
Daar ben ik heel erg slecht inquote:
Ja, maar. Als jij pas heel laat slaapt en je wekker gaat alweer om 7 uur, dan ben je overdag dus te moe om dingen te doen en ga je dutjes doen. Wat weer niet bevorderlijk is voor de nacht erop.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb gelezen en gehoord dat een vaste structuur (elke dag even laat naar als uit bed) beter is voor de slaapkwaliteit en ik ben een probleemslaper... dus daarom wil ik daar streng in zijn (ook al vind ik het elke avond half elf vervelend om plat te moeten gaan)
Al zegt de psych ook: meer uitslapen en dutjes doen. Mijn hoofd binnen de lijntjes laten kleuren is een soort van topsport (even overdrijven natuurlijk)
[..]
Klopt. Daar heb ik nu een wekker staan op half elf in de avond. Dan slaap ik rond een uutje of elf/half twaalf en trek ik de dag prima door zonder dutjes (tenzij er iets is)quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, maar. Als jij pas heel laat slaapt en je wekker gaat alweer om 7 uur, dan ben je overdag dus te moe om dingen te doen en ga je dutjes doen. Wat weer niet bevorderlijk is voor de nacht erop.
Zet je wekker zeg 2 uur later, wees actief overdag en de kans op een normale nacht is groter, imo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na het eten ga ik trouwens denk ik even handletterenGenoeg leuke ideeën. Dat zien we straks wel
kijken of het in mijn huiswerk pas
Sorry voor het lange verhaalDe chaos in mijn hoofd maakt alles even belangrijk om te benoemen
![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt. Daar heb ik nu een wekker staan op half elf in de avond. Dan slaap ik rond een uutje of elf/half twaalf en trek ik de dag prima door zonder dutjes (tenzij er iets is)
Moet even een omgedraaid ritme doorbreken.
Dat houdt in: drie nachten slaapmedicatie en dan weet mijn lijf weer wat de bedoeling is.
Dan ben ik weer energie en heb weer zin in dingenDat handletteren klinkt positief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na het eten ga ik trouwens denk ik even handletterenGenoeg leuke ideeën. Dat zien we straks wel
kijken of het in mijn huiswerk pas
Sorry voor het lange verhaalDe chaos in mijn hoofd maakt alles even belangrijk om te benoemen
Bekijk gewoon per uur/dagdeel waar je aan toe bent ....
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Netjes rond een uur of half twaalf gaan slapen. Wekker ging om zeven uur, kwart over acht eruit. Zonder slaapmiddelen, dus helemaal netjes
Gisteren nog even gehandletters en verder gewerkt aan mijn konijn
En omdat ik dit weekend "lui" moet zijn, dus ik ga eerst even koffie drinken en dan eens besluiten welke hobby mijn aandacht krijgt
Maar nu even heel rustig opstartenNijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Toen ik er gisteren mee bezig was moest ik aan je denkenquote:
Ahw, Stignijnquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toen ik er gisteren mee bezig was moest ik aan je denken![]()
Eens zien wat ik hierna ga maken. Denk een kleiner projecttwee grote projecten achter elkaar is niet leuk
Hoop dat ik straks zin krijg
Of in een andere hobby (en anders zoals de psych zei: dan dit weekend eventjes niet)
Goedemorgen
Netjes rond een uur of half twaalf gaan slapen. Wekker ging om zeven uur, kwart over acht eruit. Zonder slaapmiddelen, dus helemaal netjes
En omdat ik dit weekend "lui" moet zijn, dus ik ga eerst even koffie drinken en dan eens besluiten welke hobby mijn aandacht krijgt
Maar nu even heel rustig opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel fijn om te lezen dat je een goede nacht had
Heb je dat konijn getekend?Smile, it's free therapy.
Zegquote:
Jaquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Heel fijn om te lezen dat je een goede nacht had
Heb je dat konijn getekend?
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ken jij de mosselman![]()
![]()
Sorry Cots voor de topic vervuiling
Ja maar nijn...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
JaGewoon op een grijs papiertje een schets gemaakt en dan inkleuren
[..]![]()
edit: ik leuter toch ook offtopic met mijn k'nijn
Goedemorgen
Maar nu even heel rustig opstartenHeb zo'n knien gehad in het wit/grijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
JaGewoon op een grijs papiertje een schets gemaakt en dan inkleuren
[..]![]()
edit: ik leuter toch ook offtopic met mijn k'nijn
Ja maar het is jouw topic dan mag dat sowiesoquote:edit: ik leuter toch ook offtopic met mijn k'nijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benieuwd hoe lui je dit weekend gaat zijn Cots het mag gewoon![]()
Las dat je 'alleen' nog op de badkamer 'moet' poetsen.Smile, it's free therapy.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]wow dat heb je echt mooi gemaakt
![]()
Net wakker en nog geen dagelijks koffie infuus gehad maar dacht dus dat je het uitgeknipt had![]()
![]()
Gekke sprong in m'n hersenen maakte van handlettering --> bulletjournaling --> plaatjes heel mooi uitknippen.
Dacht toch maar eens checken of het klopt wat ik denk te zien.
[..]
Ja maar het is jouw topic dan mag dat sowieso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benieuwd hoe lui je dit weekend gaat zijn Cots het mag gewoon![]()
Las dat je 'alleen' nog op de badkamer 'moet' poetsen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Goedemorgen
Maar nu even heel rustig opstartenMooi dat je zo goed geslapen hebt! Goede tijden ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat konijn!Prachtig!
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]wow dat heb je echt mooi gemaakt
![]()
Net wakker en nog geen dagelijks koffie infuus gehad maar dacht dus dat je het uitgeknipt had![]()
![]()
Gekke sprong in m'n hersenen maakte van handlettering --> bulletjournaling --> plaatjes heel mooi uitknippen.
Dacht toch maar eens checken of het klopt wat ik denk te zien.
[..]
Ja maar het is jouw topic dan mag dat sowieso
Knippen en plakken is ook leuk en doe ik af en toe ook. Alleen dit is gewoon een tekeningetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benieuwd hoe lui je dit weekend gaat zijn Cots het mag gewoon![]()
Las dat je 'alleen' nog op de badkamer 'moet' poetsen.
Lui ging wel goed. Heb heel kort geknutseld, maar toen dacht ik "ik knutsel omdat ik slaperig en moe ben, dat moet dit weekend juist niet. Dus toen ben ik eerst driekwartier gaan suffen op de bank, toen even chatten met een vriendin. Daarna weer lekker achter de laptop
En badkamer moet omdat er een mannetje komt. Er is iets stuk en dat wordt maandag gerepareerd. Maandagochtend boodschappen doen en in de middag wachten op het mannetje (m/v)Dank je welquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:00 schreef qltel het volgende:
[..]
Mooi dat je zo goed geslapen hebt! Goede tijden ook.
En dat konijn!Prachtig!
![]()
Vond het al goed uitgeknipt vanmorgen met mijn ochtend brain fogquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knippen en plakken is ook leuk en doe ik af en toe ook. Alleen dit is gewoon een tekeningetje.
Lui ging wel goed. Heb heel kort geknutseld, maar toen dacht ik "ik knutsel omdat ik slaperig en moe ben, dat moet dit weekend juist niet. Dus toen ben ik eerst driekwartier gaan suffen op de bank, toen even chatten met een vriendin. Daarna weer lekker achter de laptop
En badkamer moet omdat er een mannetje komt. Er is iets stuk en dat wordt maandag gerepareerd. Maandagochtend boodschappen doen en in de middag wachten op het mannetje (m/v)
[..]
Dank je wel
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat weekend luieren vind ik heel ingewikkeldmorgen weer normaal doen
![]()
Dan begin ik gewoon in de hobbykamer de dag en zie wel hoelang het fijn voelt. Van dit geniks, ja heerlijk voor een dagje, maar voel me ook schuldig
Net zoals nu weekend, in het weekend mag ik een pyjamabroek aan. Dat voelt toch een beetje fout en lui. Alleen "hallo CotS, mag, afspraak met jezelf"
maar goed, vanavond even een stukje haken aan de reuze mandala denk ik![]()
Dadelijk nog maar wat delen van het patroon uitprinten
Een heel weekend rusten is maar een ingewikkeld iets
Geen korte broek meer?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net zoals nu weekend, in het weekend mag ik een pyjamabroek aan.
Oeh, scherp!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:43 schreef maily het volgende:
[..]
Er bestaan ook zomer pyjama's met korte broeken
Klopt! Ik heb er nu eentje aanquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:43 schreef maily het volgende:
[..]
Er bestaan ook zomer pyjama's met korte broeken
Nou... het is niet dat ik niks moet doen... het is dat ik moet luisteren naar mijn lijf (moet dus chillen) en mezelf niet zoals gewoonlijk forceren tot dingen. Dus "gewoon" uitrustenquote:Op zondag 31 mei 2026 00:02 schreef greysbones het volgende:
Wauw
Wat een prachtige Nijn![]()
![]()
En ja snap dat niks doen al snel gaat vervelen
Jij ookquote:Op zondag 31 mei 2026 05:10 schreef Iceage het volgende:
Goedemoooorgen child![]()
Fijne zondag toegewenst aan u allen hier
Goedemorgen Kapitein Haak!quote:Op zondag 31 mei 2026 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu heel veel zin in haken. Dus ik haak. Geen zin meer, ook prima
Planmatig hoeft het vandaag niet ?quote:Op zondag 31 mei 2026 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou... het is niet dat ik niks moet doen... het is dat ik moet luisteren naar mijn lijf (moet dus chillen) en mezelf niet zoals gewoonlijk forceren tot dingen. Dus "gewoon" uitrusten
Nu heel veel zin in haken. Dus ik haak. Geen zin meer, ook prima
Twijfel alleen enorm of ik zoals gepland morgen boodschappen doe of vandaag... alleen geen zin en hoeft planmatig niet
[..]
Jij ook
Ja, even gegaan. Zesentwintig graden zegt mijn telefoonquote:Op zondag 31 mei 2026 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Planmatig hoeft het vandaag niet ?
Maar morgen wel?
Vandaag is het nog droog( hier tenminste wel)
Dus lekkere wandeling
Rokjesdag!quote:Op maandag 1 juni 2026 08:40 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgen Cots
Hier toch nog mooi weer vandaag
Voor mij al een paar dagen..quote:Op maandag 1 juni 2026 11:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wanneer is het eigenlijk kortebroekjesdag?
Vervelend Cotsquote:Op maandag 1 juni 2026 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Met migraine naar bed gegaan en mee opgestaan
Nu is het wel oke
TMI:
Ben benieuwd of het random is of PMS
Heb een app geïnstalleerd die voorspelt wanneer je ongesteld moet worden, want nu is het elke maand een verrassing
Ja... wil gewoon weten wanneer ik het kan verwachten. Ik heb het gevoel dat het altijd eind/begin van de maand is, maar weet het niet zekerquote:Op maandag 1 juni 2026 13:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vervelend Cots![]()
Zou goed kunnen dat het samenhangt met je hormonen. Benieuwd wat er uitkomt nu je het gaat bijhouden in een app.
Hier iedere maand rond dezelfde tijd 'feest'.
Al weken!quote:Op maandag 1 juni 2026 11:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wanneer is het eigenlijk kortebroekjesdag?
Hey ik ook! Bij mij is het de combi druk wisselingen weer en hooikoorts, bij jou ook?quote:Op maandag 1 juni 2026 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Met migraine naar bed gegaan en mee opgestaan
Nu is het wel oke
TMI:
Ben benieuwd of het random is of PMS
Heb een app geïnstalleerd die voorspelt wanneer je ongesteld moet worden, want nu is het elke maand een verrassing
Hey het is zeker okey om niet te reageren op mensen. Vroeger hadden we ook allemaal een vaste landlijn en niet meer, en nog daarvoor kon je maanden niks van iemand horen omdat het alleen met de post ging.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me zo slecht... eigenlijk wil ik mijn telefoon en andere schermen uit doen en lekker in mijn eigen wereldje
Alleen wat mensen willen appen met me, niks ernstigs of zo hoor, alleen ik voel me super bezwaard... houd er niet van als mensen op me wachten...
Heb even geen zin in gezellig of sociaal te zijn. Zonder diepgaande redenen hoor. Gewoon even in mijn eigen wereldje zitten
Je kunt "ik ben er even niet" in je status zetten. Of "ik reageer vanavond".quote:Op maandag 1 juni 2026 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me zo slecht... eigenlijk wil ik mijn telefoon en andere schermen uit doen en lekker in mijn eigen wereldje
Alleen wat mensen willen appen met me, niks ernstigs of zo hoor, alleen ik voel me super bezwaard... houd er niet van als mensen op me wachten...
Heb even geen zin in gezellig of sociaal te zijn. Zonder diepgaande redenen hoor. Gewoon even in mijn eigen wereldje zitten
Vandaag is dat in ieder geval allemaal gelukt!quote:Op maandag 1 juni 2026 17:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel, heb even tegen mensen gezegd dat ik na het eten weer online kom en dat vinden ze prima. Prakje net op en weer sociale energie
Ik weet niet hoelang ik super slecht voor mezelf gezorgd heb (kan me niet herinneren hoelang). Geen moeite nemen om te koken, groente en fruit teveel moeite vinden. Alleen ben vandaag weer begonnen me koken en drie maaltijden per dag en één keer fruit. Oh ja... dat was leuk... Oh ja... dat is veel lekkerder... Oh ja, ik heb geen honger de halve dag... Oh ja, geen food noise...oh ja... het is emotioneel ook beter om aandacht aan jezelf te besteden
En zo kunnen er nog heel veel meer "oh ja's" komen
Was iig lekker en gezond
quote:Op maandag 1 juni 2026 17:57 schreef maily het volgende:
[..]
Vandaag is dat in ieder geval allemaal gelukt!
Twee knikkers van mij
Geniet van je wereldje! Hopelijk is het daar erg fijn.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Natuurlijk is dat prima. Als het kaarsje ver uit is, ben je gewoon niet online. Daar hebben ze maar mee om te kunnen gaan.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel, heb even tegen mensen gezegd dat ik na het eten weer online kom en dat vinden ze prima. Prakje net op en weer sociale energie
Zo te lezen zorg je nu weer goed voor jezelf. Lekker bezig hoor.quote:Ik weet niet hoelang ik super slecht voor mezelf gezorgd heb (kan me niet herinneren hoelang).
Dat is mijn wereldje vandaag zekerquote:Op maandag 1 juni 2026 18:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geniet van je wereldje! Hopelijk is het daar erg fijn.
Dank je welquote:Op maandag 1 juni 2026 18:59 schreef qltel het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat prima. Als het kaarsje ver uit is, ben je gewoon niet online. Daar hebben ze maar mee om te kunnen gaan.
[..]
Zo te lezen zorg je nu weer goed voor jezelf. Lekker bezig hoor.
Ja... vind dat een lastigequote:Op maandag 1 juni 2026 23:17 schreef DoubleDip het volgende:
Je bent lekker bezig @:ChildoftheStars, gun jezelf even een offline momentje als dat beter voelt.
Vervelend dat je daar weer aan terug moet denken nu.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is mijn wereldje vandaag zeker
[..]
Dank je wel
[..]
Ja... vind dat een lastige
------------
En we hebben weer eens een dramanacht. Soms heb ik van die fases. Hoofd zit zo vol. Dan slaap ik bijna en dan springt mijn hoofd ineens terug naar het einde van mijn moeder. Heb het al vaak verteld: wakker gebeld worden door de IC. Het coma. Het niet herstellen. Hoe ze leed. Kan het niet van me af zetten
Nu maar even thee gezet en daarna weer proberen...
Verder niet gefrustreerd en moe hoor...![]()
Thee is opquote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vervelend dat je daar weer aan terug moet denken nu.![]()
Hoop dat je na het drinken van de thee en/ of wat afleiding zoeken je snel in slaap kunt vallen Cots.
Lezen of iets luisteren (luisterboek, podcast).quote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Thee is op
maar weer gaan lezen in bed totdat ik bijna in slaap val (trucje werkt meestal wel). 't Gaat doe dan ook weer eens een kort nachtje worden...
Mijn hoofd maakt het mij zo moeilijk
Klopt helemaal wat je schrijftquote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lezen of iets luisteren (luisterboek, podcast).
Minder afleiding in de avond/ nacht dan ploppen die gedachtes eerder omhoog denk ik.
Hoop dat het je snel gaat lukken om je hoofd wat stiller te krijgen en in slaap te vallen.
Dat hoop ik ook voor jouquote:Op dinsdag 2 juni 2026 06:18 schreef DoubleDip het volgende:
Wat vervelend Child. Helaas ook wel herkenbaar. Hoop dat je desondanks nog wat hebt kunnen slapen
Hm, dat is wel kort. Hopelijk slaap je dan komende nacht beter..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 06:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt helemaal wat je schrijft
Uiteindelijk rond drie uur in slaap gevallen en rond half zes klaar wakker...
Mooi, zet het buiten (of hoe dat ook werkt daar..quote:Naja... één voordeel, me niet verslapen voor Oud Papier. Heb een paar maanden gemist, dus het was echt heel erg veel![]()
[..]
Dat wordt vanavond een slaappil moeten nemen van het fact. En dan morgen heel brak zijn op mijn vrije dag. Dit is zo frustrerend. Ga netjes om half elf liggen lezen, op zijn laatst om twaalf uur de lamp uit en mijn lijf weigert gewoon dienstquote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:26 schreef qltel het volgende:
[..]
Hm, dat is wel kort. Hopelijk slaap je dan komende nacht beter..
[..]
Mooi, zet het buiten (of hoe dat ook werkt daar..)
Oef dit was een hele korte nacht voor je maar idd wel een voordeel dat het oud papier naar buiten kan.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 06:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt helemaal wat je schrijft
Uiteindelijk rond drie uur in slaap gevallen en rond half zes klaar wakker...
Naja... één voordeel, me niet verslapen voor Oud Papier. Heb een paar maanden gemist, dus het was echt heel erg veel![]()
[..]
Dat hoop ik ook voor jou
Ah klus geklaardquote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat wordt vanavond een slaappil moeten nemen van het fact. En dan morgen heel brak zijn op mijn vrije dag. Dit is zo frustrerend. Ga netjes om half elf liggen lezen, op zijn laatst om twaalf uur de lamp uit en mijn lijf weigert gewoon dienst
'k Weet niet hoe ik vandaag door kan komen. Het gaat een lange worden...
Oud papier staat buiten. Zou heel graag zo'n container zien hier, maar soit. Dit kan ook en het geeft wel voldoening als een compleet bos aan papier naar buiten gaat
Elke maand stress over, zes keer checken of het echt die dag is etc. Alleen nu beginnen buren het ook buiten te zetten, dus het zal wel kloppen
Dank je welquote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oef dit was een hele korte nacht voor je maar idd wel een voordeel dat het oud papier naar buiten kan.
[..]
Ah klus geklaard![]()
Hier wordt het gelukkig de avond van te voren al door veel mensen buiten gelegd daardoor vergeet ik het dan niet.
Sterkte vandaag cots
Hier is de container weggehaald, omdat die vaak in brand werd gestoken. Daarna kwam er eentje waarvan de opbrengst bedoeld was voor een uitje van het lokale bejaardentehuis. Die ging dicht nadat ze erachter kwamen dat de beheerder van de container het geld in eigen zak stak.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oud papier staat buiten. Zou heel graag zo'n container zien hier, maar soit. Dit kan ook en het geeft wel voldoening als een compleet bos aan papier naar buiten gaat
Elke maand stress over, zes keer checken of het echt die dag is etc. Alleen nu beginnen buren het ook buiten te zetten, dus het zal wel kloppen
Wij hebben er een container voor. En er is ook een app waarin we kunnen zien wanneer wat opgehaald wordt. Die geeft zelfs een dag van tevoren een seintje, dat is dus best goed geregeld hier.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lets party!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Feest
Deze begeleider een tijd niet gezien en zij zei dat ik "veel" afgevallen ben
En dat maakt me buitengewoon blij. Heb ineens een ton positieve energie
Even thee drinken en dan haken
Ik ben zo ontzettend blij... dacht dat het compleet onzichtbaar was en dat ik alles voor niks doe.
Dat bedoel ik niet. Blijf sowieso koken.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:16 schreef Lienekien het volgende:
Dus nu gaan al je goede eetvoornemens weer het raam uit?
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Feest
Deze begeleider een tijd niet gezien en zij zei dat ik "veel" afgevallen ben
En dat maakt me buitengewoon blij. Heb ineens een ton positieve energie
Even thee drinken en dan haken
Ik ben zo ontzettend blij... dacht dat het compleet onzichtbaar was en dat ik alles voor niks doe.
Nu een plannetje maken
En nu chillen, want ik merk dat de nacht kort was
Ik hoop dat je al lekker in bed ligt en zo niet denk ik dat het een goed idee is om de crisis ff te bellen. De hele nacht wakker blijven word je niet beter van. Als je een nacht weer goed slaapt voel je je al een stuk rustiger, geloof mijquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach het is maar één dag die ik moet onthouden: eerste dinsdag van de maand. Verder wordt er niks gehaald.
Alleen in maar mijn moeder, april respijt, mei vijf mei... dus tja...
En nu zo maar een slaappil nemen met frisse tegenzin. Heb echt geen zin in bed. Alleen heb maar tweeënhalf uur geslapen afgelopen nacht en dat is niet oke. Al voel ik me hyper en druk.
Ergens heb ik zoiets van ze kunnen me allemaal wat. Leven is toch een groot rommeltje en boeien... geen zin in piekeren en liggen in het donker etc.
Misschien bel ik zelfs dadelijk de crisisdienst
Verstandig jaquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach het is maar één dag die ik moet onthouden: eerste dinsdag van de maand. Verder wordt er niks gehaald.
Alleen in maar mijn moeder, april respijt, mei vijf mei... dus tja...
En nu zo maar een slaappil nemen met frisse tegenzin. Heb echt geen zin in bed. Alleen heb maar tweeënhalf uur geslapen afgelopen nacht en dat is niet oke. Al voel ik me hyper en druk.
Ergens heb ik zoiets van ze kunnen me allemaal wat. Leven is toch een groot rommeltje en boeien... geen zin in piekeren en liggen in het donker etc.
Misschien bel ik zelfs dadelijk de crisisdienst
Goed bezigquote:Op woensdag 3 juni 2026 07:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Geslapen en voel me een stuk beter ja
Slaappil was toch wel een goed idee
Om negen uur naar de inloop over de verbouwing
En om drie uur tandarts
Verder lekker aanklooien met garens en haaknaalden
Het wordt denk ik wel een prima dagje
Ik ben blij dat je goed geslapen hebt!quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
En om drie uur tandarts
Het is i.i.g. goed begonnen!quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
En om drie uur tandarts
Fijn om te lezen dat je een betere nacht had nu en je je een stuk beter voeltquote:Op woensdag 3 juni 2026 07:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
En om drie uur tandarts
Vol gas erop!quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
En om drie uur tandarts
verbouwingen door woningbouwen zijn altijd gedoequote:Op woensdag 3 juni 2026 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Ulch... renovatie![]()
Wel weer wat antwoorden verder
Alleen wel gedoe hoor
Nu even rustig worden met een kop koffie en dan maar even bezig gaan
Straks naar de tandarts om "een vulling bij te werken". Ga wel even duidelijk vragen hoe en wat, want ik heb nergens last van? Laat niet wroeten in mijn mond zonder dat ik begrijp hoe, wat en waarom
Nou, hup CotS, sla die koffie achterover en pak een haaknaald vast of een potlood
quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Ulch... renovatie![]()
Alleen wel gedoe hoor
Straks naar de tandarts om "een vulling bij te werken". Ga wel even duidelijk vragen hoe en wat, want ik heb nergens last van? Laat niet wroeten in mijn mond zonder dat ik begrijp hoe, wat en waarom
Nou, hup CotS, sla die koffie achterover en pak een haaknaald vast of een potlood
quote:
Het is gewoon super stom ... maar goed ... pas na de bouwvakquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
verbouwingen door woningbouwen zijn altijd gedoe![]()
omdat ze het liefst iedereen eruit zouden willen tijdens het werk of zouden willen doen of je er niet woont
want ja verbouwen en rekening houden met bewoners is best moeilijk
Jajaquote:
Goedemorgen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren al vroeg naar bed gegaan. Was ineens uitgeput.
Nog steeds een beetje moe.
Straks naar de psychiater en dan heb ik weekend
Zin om uitgebreid te gaan knutselenEen zooitje van mijn hobbykamer maken
(en ook weer op te ruimen hoor)
Even thee maken en wakker worden
Jawel. Alleen geen zin in de psychiater, echter is dat voor het goede doelquote:Op donderdag 4 juni 2026 07:46 schreef qltel het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dit wordt vast weer een goede dag! Maak gerust weer een zootje van die hobbykamer.. Als je er maar plezier in hebt.
Geniet van je thee!
Rommel makenquote:Op donderdag 4 juni 2026 07:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren al vroeg naar bed gegaan. Was ineens uitgeput.
Nog steeds een beetje moe.
Straks naar de psychiater en dan heb ik weekend
Zin om uitgebreid te gaan knutselenEen zooitje van mijn hobbykamer maken
(en ook weer op te ruimen hoor)
Even thee maken en wakker worden
Hier kijkt dochter af en toe ASSquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jawel. Alleen geen zin in de psychiater, echter is dat voor het goede doel
En ja! Als het daar een zooitje wordt betekent het dat dat ik lekker bezig benRuim het einde van de dag weer op
Hopelijk lukt het me vanavond om op de bank te hangen. Anti Survival Show aan (moet nog veel zien) en ondertussen een goed boek lezen. Slaap ik toch het beste op
Hopelijk jij en de rest ook een fijne dag
Fijne dag, Child! Hopelijk word het weer een creatieve dag.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En ja! Als het daar een zooitje wordt betekent het dat dat ik lekker bezig benRuim het einde van de dag weer op
Hopelijk lukt het me vanavond om op de bank te hangen. Anti Survival Show aan (moet nog veel zien) en ondertussen een goed boek lezen. Slaap ik toch het beste op
Hopelijk jij en de rest ook een fijne dag
Je komt daar ook wel doorheen. Voordat je het weet ben je er weer weg.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uiteraard. Het mag geen rommeltje blijven. Maar lekker bezig zijn is heerlijk.quote:En ja! Als het daar een zooitje wordt betekent het dat dat ik lekker bezig benRuim het einde van de dag weer op
Ik ga waarschijnlijk weer platen sorteren (ik heb er veel en ze staan nu allemaal in Discogs, nu komen ze allemaal op alfabet in het rek)quote:Hopelijk jij en de rest ook een fijne dag
Wat gaan ze allemaal renoveren Child?quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Ulch... renovatie![]()
Alleen wel gedoe hoor
Potloden, haaknaalden, pennen, stiften, wol, haaknaalden, stopnaalden, steekmarkeerders, scharen ... ga ik straks allemaal gebruikenquote:
Gewoon als achtergrond geluid. Kan het niet aan als ik geconcentreerd meekijkquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier kijkt dochter af en toe ASS
Ik vind het een hoop geschreeuw
Maar kan inderdaad lekker wegkijken zijn
Knutsel ze Cots
Komt goedquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Fijne dag, Child! Hopelijk word het weer een creatieve dag.![]()
Het ging goed. Fijn mens, doelloos gesprekquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:38 schreef qltel het volgende:
[..]
Je komt daar ook wel doorheen. Voordat je het weet ben je er weer weg.
[..]
Uiteraard. Het mag geen rommeltje blijven. Maar lekker bezig zijn is heerlijk.
[..]
Ik ga waarschijnlijk weer platen sorteren (ik heb er veel en ze staan nu allemaal in Discogs, nu komen ze allemaal op alfabet in het rek)
Alles behalve de keukenquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat gaan ze allemaal renoveren Child?
Mogguhquote:
Ach jeetje. Het verdriet mag er zijn hoorquote:Op donderdag 4 juni 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op vijf maart is mijn moeder overleden.
Drie maanden al
Klapt er even in als een bus
Moet er telkens aan denken. Vooral aan het laatste half jaar van haar leven
En bijna een jaar geleden dat die vriendin overleed.
Geeft allemaal even een error in mijn hoofd
Ja het is veel allemaal. Maar dit zal vaker terugkomen helaas. De tijd gaat vind ik best snel. Gek om dan te bedenken wat er eigenlijk allemaal gebeurd is. Sterkte.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Drie maanden al
quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Drie maanden al
Ik voel me leeg en stom en een ijskonijn... gewoon een... jemig...quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Ach jeetje. Het verdriet mag er zijn hoor
Ja... het is ook gewoon teveelquote:Op donderdag 4 juni 2026 17:53 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja het is veel allemaal. Maar dit zal vaker terugkomen helaas. De tijd gaat vind ik best snel. Gek om dan te bedenken wat er eigenlijk allemaal gebeurd is. Sterkte.
quote:
Ook dit gaat weer voorbij lieverd…quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik voel me leeg en stom en een ijskonijn... gewoon een... jemig...
[..]
Ja... het is ook gewoon teveel
Tijd gaat soms traag, soms snel... 'k vind het maar lastig allemaal
[..]
*warme knuffel geeft*quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mopquote:Op donderdag 4 juni 2026 18:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen lief ijskonijn..quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen lieve mensen,
Gelukkig goed geslapen hier. Klein wonder
Wel met moeite naar bed gegaan... maar om elf uur had ik echt zoiets van "als ik nu niet ga, heb ik niks aan mijn vrije dag", en toen mezelf naar bed gesleept en werd wel goed wakker. Acht uur eruit is netjes zat
Dank jequote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:13 schreef qltel het volgende:
[..]
Goedemorgen lief ijskonijn..
Mooi dat je zo goed geslapen hebt. Hou die tijden vooral vol, klinkt als gezonde uren om in rust te gaan. Goede slaap is belangrijk voor een rustige en goede dag.
Geniet van deze dag. Veel plezier met knutselen!
Heb je wel eens zo'n fidget geprobeert voor automutilatie?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel met moeite naar bed gegaan... maar om elf uur had ik echt zoiets van "als ik nu niet ga, heb ik niks aan mijn vrije dag", en toen mezelf naar bed gesleept en werd wel goed wakker. Acht uur eruit is netjes zat
Nu even koffie en Het Blok vooruit kijken en daarna lekker boven bezig. Denk in eerste instantie haken en dan wat tekenen en doen
De aandrang tot automutilatie is wel sky high en ik zie binnenkort iemands kinderen, dus dat kan niet, dus ik houd me dat maar voor ogen. En jep, begeleiders weten het.
@:greysbones ik voel me een ijskonijn omdat het niet lukt om me toe te geven aan mijn emoties. Heb ook de vraag van iemand gekregen hoe ik in hemelsnaam zo snel weer knutsel en zo. Dat vraag ik ook mezelf af soms.
Ik heb wel fidgettoys. Die doen geen pijn, want: het maakt niet uit of het gezien wordt of niet: het is automutilatie en dat gedrag moet eruit. Geen oordeel voor en over anderen trouwens. Het voelt voor mij gewoon niet goedquote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb je wel eens zo'n fidget geprobeert voor automutilatie?
https://www.bol.com/nl/nl(...)c33iGHkaAt_EEALw_wcB
Deze kan je dan heel hard in knijpen en doet toch pijn maar laat geen schade achter. Veel mensen gebruiken het ipv automutilatie.
Je kan ook een platte kam proberen en dan hard in de hard tanden van de kam knijpen.
Of lijm uitspreiden over je arm, en dat eraf pulken.
Ik las heel snel fitboysquote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb wel fidgettoys. Die doen geen pijn, want: het maakt niet uit of het gezien wordt of niet: het is automutilatie en dat gedrag moet eruit. Geen oordeel voor en over anderen trouwens. Het voelt voor mij gewoon niet goed
Dus tanden op elkaar en blijven uitstellen. Nu mag het de veertiende. En dan heb ik tzt weer een andere motivatie
Ik waardeer je tip trouwens enorm hoor! Alleen het past niet bij mij. Sorry
Gelukkig besef je het al zelf dat het niet goed is. Hou vol! Fijn dat je begeleiders op de hoogte zijn. Hopelijk zijn ze een goede steun voor je.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
De aandrang tot automutilatie is wel sky high en ik zie binnenkort iemands kinderen, dus dat kan niet, dus ik houd me dat maar voor ogen. En jep, begeleiders weten het.
Dat je een rem op je emoties hebt maakt je geen ijskonijn, degene die jou vroeg hoe je zo snel weer kon knutselen is degene met een gebrekquote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu even koffie en Het Blok vooruit kijken en daarna lekker boven bezig. Denk in eerste instantie haken en dan wat tekenen en doen
@:greysbones ik voel me een ijskonijn omdat het niet lukt om me toe te geven aan mijn emoties. Heb ook de vraag van iemand gekregen hoe ik in hemelsnaam zo snel weer knutsel en zo. Dat vraag ik ook mezelf af soms.
Naja... de dag na het overlijden zat ik al te haken, want ik werd gek van mijn eigen hoofdquote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat je een rem op je emoties hebt maakt je geen ijskonijn, degene die jou vroeg hoe je zo snel weer kon knutselen is degene met een gebrek
En dan ben ik nog mild
Oh nee, geeft helemaal niks hoor, ieder mens is anders en voor ieder mens helpt het een wel en het andere niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb wel fidgettoys. Die doen geen pijn, want: het maakt niet uit of het gezien wordt of niet: het is automutilatie en dat gedrag moet eruit. Geen oordeel voor en over anderen trouwens. Het voelt voor mij gewoon niet goed
Dus tanden op elkaar en blijven uitstellen. Nu mag het de veertiende. En dan heb ik tzt weer een andere motivatie
Ik waardeer je tip trouwens enorm hoor! Alleen het past niet bij mij. Sorry
De PMS is inmiddels voorbijquote:
Klopt... ik kan er gelukkig open over zijn. Misschien raar, maar ik schaam me er niet voor?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh nee, geeft helemaal niks hoor, ieder mens is anders en voor ieder mens helpt het een wel en het andere niet.
Goed dat je er over praat, heel veel mensen kunnen dat niet eens en dan word het nog veel moeilijker
Pms is zwaar zat al zonder alles. Wees lief voor jezelf, je verdiend hetquote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kreeg in de loop van de dag steeds meer buikpijn, jullie raden het al: maandelijkse ellende. Besloten dat ik niks meer doe vandaag; behalve thee drinken, series kijk en lezen. Voelde me de laatste dagen al niet fijn, PMS blijkt nu, maar nu ben ik echt gewoon beroerd. Lang leven zelfmedelijden dus
[..]
Naja... de dag na het overlijden zat ik al te haken, want ik werd gek van mijn eigen hoofdAlleen zo werkt mijn brein eenmaal. Die handen bezig maakt me rustig
Denk ook dat mijn moeder het verschrikkelijk zou vinden als ik niet bezig zou zijn. Alleen tja... dat valt onder NIVEA en ik kan het niet checken bij haar. Het maakt me gewoon onzeker...
Al wil het vandaag niet lukken... Tekenen ging mis. En haken ben ik na zes uur een beetje zat vandaag.
Is niet gek, ervoor schamen is een aangeleerd iets. Iemand die ziek is of een been breekt hoeft zich ook niet te schamen, dus waarom hiervoor wel?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt... ik kan er gelukkig open over zijn. Misschien raar, maar ik schaam me er niet voor?
Wie heeft het recht te oordelen op hoe een ander een verlies verwerktquote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kreeg in de loop van de dag steeds meer buikpijn, jullie raden het al: maandelijkse ellende. Besloten dat ik niks meer doe vandaag; behalve thee drinken, series kijk en lezen. Voelde me de laatste dagen al niet fijn, PMS blijkt nu, maar nu ben ik echt gewoon beroerd. Lang leven zelfmedelijden dus
[..]
Naja... de dag na het overlijden zat ik al te haken, want ik werd gek van mijn eigen hoofdAlleen zo werkt mijn brein eenmaal. Die handen bezig maakt me rustig
Denk ook dat mijn moeder het verschrikkelijk zou vinden als ik niet bezig zou zijn. Alleen tja... dat valt onder NIVEA en ik kan het niet checken bij haar. Het maakt me gewoon onzeker...
Al wil het vandaag niet lukken... Tekenen ging mis. En haken ben ik na zes uur een beetje zat vandaag.
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt... ik kan er gelukkig open over zijn. Misschien raar, maar ik schaam me er niet voor?
Voor automutilatie of tegen automutilatie?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:23 schreef summer2bird het volgende:
Heb je wel eens zo'n fidget geprobeert voor automutilatie?
https://www.bol.com/nl/nl(...)c33iGHkaAt_EEALw_wcB
Ja... het is gewoon stomquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Pms is zwaar zat al zonder alles. Wees lief voor jezelf, je verdiend het
Bekijk deze YouTube-video
Nou precies dat dus! Ik houd er wel rekening mee dat als er kinderen in mijn buurt komen, absoluut niet. Nooit en never.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Is niet gek, ervoor schamen is een aangeleerd iets. Iemand die ziek is of een been breekt hoeft zich ook niet te schamen, dus waarom hiervoor wel?
Dat klopt ook welquote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:41 schreef DoubleDip het volgende:
Een rustig dagje is toch niks mis mee, helemaal niet als je niet fit bent.
En nee je hoeft niet altijd te doen wat je moeder zou willen of had gewild. Jij hebt ook een eigen mening en leven, met eigen keuzes. Dat is gewoon prima zo.
Naja... ik begrijp het wel en mag ook. Zolang ik het me maar niet aantrekquote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie heeft het recht te oordelen op hoe een ander een verlies verwerkt
Oppakt
Wat dan ook
Al zou je van ellende een hele avond gaan dansen
Als dat jou helpt te dealen met het overlijden van je moeder
Dan is dat helemaal goed
Andere hebben niet zomaar het recht zo over je te oordelen Cots
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:08 schreef DoubleDip het volgende:
Leuke dingen doen is ook een manier van verwerken.Even hard gezegd; je moet eenmaal door... dat hoeft niet direct, maar soms is leuke dingen doen super verstandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soort eindeloze beerput somsquote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Je hebt al genoeg aan je hoofdschaam me al voor genoeg
dit kan er niet bij
![]()
Jaquote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:30 schreef qltel het volgende:
Goedemorgen Child! Je had een goede nacht en dat is mooi. Maak er ook een mooie dag van!
Kuitkramp! Vervelend lijkt me dat.. Heen en weer lopen is dan inderdaad een goed idee.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jawas wel even een uurtje wakker. Kreeg kuitkramp en moest daar echt even mee heen en weer lopen. Nu spierpijn in die kuit
een reden van uitslapen
Reden... zeg maar smoesje
Hier hetzelfde scenario vannacht! I feel you! Wat een ellende is dat zeg! Hopelijk is de spierpijn al wat weggetrokken!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jawas wel even een uurtje wakker. Kreeg kuitkramp en moest daar echt even mee heen en weer lopen. Nu spierpijn in die kuit
een reden van uitslapen
Ja... echt irritant. En dan duurt het gewoon even tot je weer weg bentquote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:47 schreef qltel het volgende:
[..]
Kuitkramp! Vervelend lijkt me dat.. Heen en weer lopen is dan inderdaad een goed idee.
Kuitkrampbox! De echte stoere mensen doen aan kramp, hurrrrrquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:07 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Hier hetzelfde scenario vannacht! I feel you! Wat een ellende is dat zeg! Hopelijk is de spierpijn al wat weggetrokken!
Zal wel weer de enige zijn die kutkramp las.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
een reden van uitslapen
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zal wel weer de enige zijn die kutkramp las.
Kon zijn toch?quote:
Jaquote:
Helpt ditquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie maken me erg ongemakkelijk
Sorry
Klacht:
Ik krijg mezelf niet slaperig , had geen dutje moeten doen. En dat dutje was ook nog eentje vol nachtmerries (middagmerries)
Einde klacht
Hahaha nee ik voel geen gaapquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helpt dit
![]()
![]()
![]()
Of kijken naar gapende mensen?![]()
Net klaar met werken hier
Ik sta zooooo aan![]()
Goed dat je je meds in neemt, ik hoop dat je lekker kan slapen zoquote:Op zondag 7 juni 2026 01:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgende nacht hopelijk beter en anders maar weer de hulptroepen een berichtje sturen
Ulch...had niet moeten uitslapen en geen dutje doen. Gewoon wakker moeten blijven na de kramp...
Soms heb ik van die fases waarin ik super slecht slaap... Zonder dat ik kan verzinnen waarom het zo'n probleem is
In elk geval ga ik nu mijn meds innemen, dat vergeet ik wel eens zulke nachten en dan is de prijs helemaal hoog. Dus ik typ dit berichtje af en doe dat dan direct
Naja, normaal neem ik alles voor het slapen gaan. Om de spiegel goed te houden moet ik wel gewoon alles nemen. Ook al slaap ik nietquote:Op zondag 7 juni 2026 01:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Goed dat je je meds in neemt, ik hoop dat je lekker kan slapen zo
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie maken me erg ongemakkelijk
Sorry
Je stelt je echt niet aan hoor! Nu een dag later ben ik van ellende een eind gaan wandelen in de hoop dat ik het eruit zou lopen. Die “bal” die je ook de hele tijd in je kuit voelt; ergerlijk!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... echt irritant. En dan duurt het gewoon even tot je weer weg bent
[..]
Kuitkrampbox! De echte stoere mensen doen aan kramp, hurrrrr
Sorry
Doet nog steeds pijn bij strekken. Echt... die spier stelt zich aan en ik ook
Ja... inmiddels wel weg hoor. Alleen het was gisteren idd irritantquote:Op zondag 7 juni 2026 14:26 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Je stelt je echt niet aan hoor! Nu een dag later ben ik van ellende een eind gaan wandelen in de hoop dat ik het eruit zou lopen. Die “bal” die je ook de hele tijd in je kuit voelt; ergerlijk!
quote:Op zondag 7 juni 2026 15:09 schreef DoubleDip het volgende:
Kuitkramp is ook gewoon kut hoor! Kan het zijn dat je wat weinig had gedronken? Kan soms ook een aanleiding zijn.
Rustig dagje vandaag dan maar, mooie dag daarvoor zondag.Het eerlijke antwoord gaat gezeik opleveren vrees ik; denk dat ik teveel lax had genomen. Die is nu op en koop ik niet weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond dwing ik mezelf op tijd naar bed en morgen op tijd uit bed. Direct boodschappen doen, zodat ik wakker wordt van de frisse buitenlucht
Weekmenu is klaar, dus dat is wel fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed dat je zo je boodschappen doet. Maar een eetstoornis is geen keuze. Ik heb geen ervaring, maar er zitten hier echt wel anderen die dat kunnen bevestigen.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, discipline. Vanavond om 21.00 een slaappil, die werkt dan tegen 22.00.
Dus lekker lezen in bed en vroeg slapen
Morgen gewoon rond een uurtje of zeven/acht eruit. Dan naar de Lidl fietsen.
Daarna lekker creatief bezig
Wil perse zelf naar de winkel. Weer een weekmenu om me aan te houdenPlus een eetlijst. Het kost me wel moeite, maar ja... merk wel dat ik geen foodnoise heb nu. Dat ik geen hoofdpijn heb en zo. En ik zal vast nog een paar keer op mijn giecheltje gaan. Als ik maar overeind krabbel erna
Het krijgen van een eetstoornis is mijn domste keuze/fout ooit
Alleen kan me er wel boos om maken... alleen ik was ook maar een tiener
Goed plan. Op tijd naar bed en goed slapen en morgen weer op tijd op en lekker aan de slag. Fijn dat je al een weekmenu hebt, dat geeft je houvast!quote:Op zondag 7 juni 2026 19:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, discipline. Vanavond om 21.00 een slaappil, die werkt dan tegen 22.00.
Dus lekker lezen in bed en vroeg slapen
Morgen gewoon rond een uurtje of zeven/acht eruit. Dan naar de Lidl fietsen.
Daarna lekker creatief bezig
Wil perse zelf naar de winkel. Weer een weekmenu om me aan te houdenPlus een eetlijst. Het kost me wel moeite, maar ja... merk wel dat ik geen foodnoise heb nu. Dat ik geen hoofdpijn heb en zo. En ik zal vast nog een paar keer op mijn giecheltje gaan. Als ik maar overeind krabbel erna
Het krijgen van een eetstoornis is mijn domste keuze/fout ooit
Alleen kan me er wel boos om maken... alleen ik was ook maar een tiener
quote:Op zondag 7 juni 2026 20:57 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Goed dat je zo je boodschappen doet. Maar een eetstoornis is geen keuze. Ik heb geen ervaring, maar er zitten hier echt wel anderen die dat kunnen bevestigen.Naja... dat snap ik wel, maar voelt anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar je hebt wel gelijk
[spoiler]2016 was het naarste jaar van mijn leven. Dus nu valt het nog wel mee. [/qpoiler]Ongeveer tien uur lang geslapen. Was echt wel nodigquote:Op zondag 7 juni 2026 21:48 schreef qltel het volgende:
[..]
Goed plan. Op tijd naar bed en goed slapen en morgen weer op tijd op en lekker aan de slag. Fijn dat je al een weekmenu hebt, dat geeft je houvast!
Welterusten alvast en maak je geen zorgen over fouten uit het verleden. Daar kun je nu toch niets meer aan doen. En ik denk dat die eetstoornis geen keuze was, maar net zoiets als mijn hoogtevrees.nu weer fit
Klopt ook wel. Het zijn geen zorgen, gedane zaken nemen geen keer. Allee ik kan me nog wel dom vinden in die tijd.Jammer dat je nog zo weinig op Fok bent, maar waardeer je zeker hierquote:Op maandag 8 juni 2026 01:32 schreef Iceage het volgende:
Hoi Child,
Ik post amper nog wat omdat ik een beetje klaar ben met FOK! Als ik post is het hier in jouw dagboek en soms in dat van @:Cupfighter en indien ik me geroepen voel in feedback.
Voor de rest van Fok! vinnik het wel best verder en heb geen zin meer om al die drek te lezen wat er vaak gepost wordt in andere subopics. (ik doel niet op R&P)
Slaap lekker hoop ik!
Er zijn idd wel wat minder fijne topics is, of reacties op...
Dank je wel voor je reacties hierHahaha inmiddels wel wakker hoorquote:Op maandag 8 juni 2026 04:51 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgennnn Cots
Hopelijk slaap je nog
En heb je lekker een paar x 4 uur geslapen![]()
maar genoeg geslapen
Mogguhquote:
ik ben zo slecht in bedenken wat we nu weer gaan etenquote:Op maandag 8 juni 2026 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... de boodschappen zijn weer gelukt
Het is altijd zo'n gedoe. Merk dat het wel gemakkelijker wordt om te doen. In de zin van het wordt een gewoonte. Kost bakken met energie nog steeds en daarna kan ik niet meer zoveel, maar soit.
Moet bekennen dat een weekmenu maken en daarvoor boodschappen gemakkelijker is dan random groentes in huis halen en dan een menu maken
Ach ben er nu klaar mee tot volgende week maandag
Nu eerst een kop thee, dat heb ik wel verdiend. Daarna haken en wasjes draaien, denk ik
Morgen weer naar een haakclub. Dat is lang geleden door allerlei omstandigheden. We zitten alleen door een verbouwing in een andere ruimte en dat geeft veel stress. Het is anders dan anders en dat vind ik moeilijk. Dus ik kom vijf minuten later en zie ze dan zitten
Donderdag ook weer naar de schilderclubEven weer mijn sociale leven opbouwen. Door fact, klusmannetjes en dergelijke telkens gemist
maar goed, deze week weer
Edit: met verbouwing bedoel ik in dit geval het buurtcentrum en niet mijn huis
Het geeft mij juist rust. Weet waar ik aan toe ben. Geen voedselverspilling. Geen meuk eten. Eens per week maar naar de winkel is voldoende dan, etc.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben zo slecht in bedenken wat we nu weer gaan eten
dat ik elke dag naar de supermarkt ga![]()
![]()
Fijn dat jij je clubjes weer kunt bijwonen
Geen voedselverspilling is zeer goed! Dus doe het vooral zoals het voor jou werkt!quote:Op maandag 8 juni 2026 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het geeft mij juist rust. Weet waar ik aan toe ben. Geen voedselverspilling. Geen meuk eten. Eens per week maar naar de winkel is voldoende dan, etc.
Gelijk heb je. Jij bepaalt wat voorgaat voor je, niet zij. Dus ga gerust op je strepen staan..quote:De vorige keer dat ik oververmoeid op moest komen dagen en vervolgens tegen mij gezegd werd dat bij een volgende klus zij voorgaan op de clubjes... dat irriteerde mij. Clubjes zijn net zo belangrijk en een vaste afspraak. Wil best wat korter heen, maar ik wil het niet volledig skippen. Het is belangrijk voor mij
En zo is het maar netquote:Op maandag 8 juni 2026 20:25 schreef qltel het volgende:
[..]
Geen voedselverspilling is zeer goed! Dus doe het vooral zoals het voor jou werkt!
[..]
Gelijk heb je. Jij bepaalt wat voorgaat voor je, niet zij. Dus ga gerust op je strepen staan..
Naja, bijna geen...quote:Op maandag 8 juni 2026 20:25 schreef qltel het volgende:
[..]
Geen voedselverspilling is zeer goed! Dus doe het vooral zoals het voor jou werkt!
[..]
Gelijk heb je. Jij bepaalt wat voorgaat voor je, niet zij. Dus ga gerust op je strepen staan..
Ik heb voor elke dag een lijst waar ik me aan (probeer) te houdenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:55 schreef Iceage het volgende:
Goedemorgen Child,![]()
Goede plannen en voornemens heb je gemaakt (Lijstje van gemaakt?)![]()
Ik wens jou en iedereen hier een fijne dag toe.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 08:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb voor elke dag een lijst waar ik me aan (probeer) te houden
maar niet specifiek een lijstje met voornemens. Moet ik misschien eens maken
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik schrijf gewoon op wat ik welke dag eet, precies alls wat erin moet en najadeze gek weer blij
Het is praktisch. Anders vergeet ik ingrediënten en die blijven dan liggen, waarna ik ze a een tijdje kan weggooien. Het is gewoon efficiënt. Ben gewoon niet zo slimquote:
Het ging mij niet om je voedingsschema. Vond dat laatste stukje erg geestig; " is de gek ook weer blij.'quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is praktisch. Anders vergeet ik ingrediënten en die blijven dan liggen, waarna ik ze a een tijdje kan weggooien. Het is gewoon efficiënt. Ben gewoon niet zo slim![]()
(het is niet uit eetstoornis, het is gewoon omdat ik anders chaos heb)
Aaaaaah! Vond het al vaag dat dat grappig wasquote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het ging mij niet om je voedingsschema. Vond dat laatste stukje erg geestig; " is de gek ook weer blij.'
Whehe, deze gek ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aaaaaah! Vond het al vaag dat dat grappig was
Tja... je kent me: deze gek wordt blij van lijstjes
En deze gek ookquote:
Daarom neem ik vrijwel nooit de telefoon op. Ik voel je frustraties.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Clubje was leuk
De psych had me geappt of ze vandaag mocht bellen, zonder te benoemen waarom. Daar kan ik echt heel slecht tegen...mensen die vragen me te mogen spreken zonder te zeggen waarover. Was helemaal bang het verbruid te hebben bij het fact, geen flauw idee hoe, en hoe het op te kunnen lossen. Echt ik kan hier zo hard niet tegen
Na het telefoontje (verzetten van een afspraak en slaap checken) heb ik nog even een paar uur gehaakt. Alleen heel erg moe nu. Drukke ochtend met veel prikkels, stress om een telefoontje... Uitgeput.
Maar goed over een uurtje is het weer tijd om te koken, avond, chillen, serie kijken en lezen. Hopelijk vannacht wat meer slapen
Het opnemen van een telefoon is niet het probleem an sich (doe dat ook niet graag sinds het belletje dat mijn moeder in coma lag)quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daarom neem ik vrijwel nooit de telefoon op. Ik voel je frustraties.
Kan ze je niet appen/smsén van tevoren dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het opnemen van een telefoon is niet het probleem an sich (doe dat ook niet graag sinds het belletje dat mijn moeder in coma lag)
Alleen het aankondigen dat je me moet spreken zonder verdere informatie. Dan neemt mijn hoofd alle mogelijk rampscenario's aan en is het dramatique
Ik kreeg een appje met: Ik moet je even spreken, kan ik je vandaag bellenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kan ze je niet appen/smsén van tevoren dan?
Raar van haar. Weet ze ook dat zoiets jou weer nerveus maakt?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kreeg een appje met: Ik moet je even spreken, kan ik je vandaag bellen
Daarna appte ik: Ja dat kan, waarvoor wil je mijn spreken, dit maakt me nerveus
En toen een halve dag radiostilte
Ze heeft uitgelegd hoe en wat en excuses.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Raar van haar. Weet ze ook dat zoiets jou weer nerveus maakt?
Was je daarmee tevreden?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze heeft uitgelegd hoe en wat en excuses.
Erg onattent dat het zo lang duurde.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja tuurlijkquote:
Ik reageerde een half uur later op haar, normaal reageer ik direct, maar ik was even weg. Liep even raar. Ze had geen tijd meer om te appen en was even vergeten dat ik het hier slecht op doe. Het was gewoon even onhandig gelopen en niet onattent van haarquote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Erg onattent dat het zo lang duurde.
Dan is het goed.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan is het goed.Blijf grenzen aangeven eh. Maakt niet uit tegen wie.
mwahhhhquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Dit zijn toch geen grenzen? Het is gewoon even een onhandige samenloop van omstandigheden
Niet oké. Helemaal niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je jou een beetje kent weet ze dat jij zo reageert.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja... ik moet niet zo neurotisch en onzeker zijn. Mag wel een beetje vertrouwen in haar hebben ja
Voordeel, heb heeft me behoed voor een dutje, dus ik zit nu al moe te zijn. Misschien slaap ik eens lang genoeg. Moet morgen vroeg op en zo. Gelukkig heb ik dan nog wel veel vrije tijd over. Die ik ga besteden aan wasjes draaien en schoonmaken, maar vooral aan knutselen
'k Loop zo op mijn tandvlees de laatste tijd... En er komt een druk weekend aan. Doorbikkelweken
Goedemorgen Child!quote:Op woensdag 10 juni 2026 06:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vroeg... straks richtig de psych. Daarna de rest van de dag voor mezelf
'k MOet nog wel even ontwaken, koffie drinken en ontbijten
Douchen is echt wel een gewoonte geworden. Nu volhouden. Blijft toch wel een ding hoor
Nu hopen dat koken dat ook wordt.
Heb je ze nog vastgenaaid ??quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... we hebben weer een sessie overleefdhuiswerk; volgende week ga ik een keer echt het verdriet en alle emoties in mijn eentje heel bewust opzoeken en voelen. Daarna komt ze op huisbezoek om me te helpen weer rustig te worden
Zo spannend, zo bang, maar ik moet wel leren alleen emoties te kunnen uiten
Nu even chillen, dan lunchen en dan knutselen. Cadeautjes inpakken voor een bezoek aan mijn besties. Even wasjes draaien en koken. Dan houden mijn activiteiten op.
Morgen weer schilderclub, dus even energie verzamelen daarvoordrukke groep. Wel goed om even de deur uit te gaan
even bedenken wat ik wil gaan maken/doen
Ik ben echt te vroeg opgestaan. Zeven uur, half acht > dikke prima.
Zes uur > trek ik echt niet.
Heb het gevoel dat ik mijn oogleden moet vastnaaien aan mijn voorhoofd om mijn ogen open te houden
maar goed... eerst thee
Dan zou ik ze dichtlaten tot morgenochtendquote:Op woensdag 10 juni 2026 17:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die knip ik pas los rond twaalf uur als ik wil gaan slapen
quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die knip ik pas los rond twaalf uur als ik wil gaan slapen
Goedemorgen CotSquote:Op donderdag 11 juni 2026 07:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Netjes van twaalf tot zeven geslapen'k Voel me zo een stuk beter
Dadelijk naar de schilderclub. Wel zin in denk ik. Heel onaardig, maar er is één persoon waarvan ik altijd hoop dat diegene er niet is. Altijd zo onaardig tegen mij...
Vanmiddag lekker niksen in mijn hobbykamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |