abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220883713
DE HUIDIGE SITUATIE

Donderdag 05/03/2026 is mijn moeder overleden via euthanasie. Twee keer hard gevallen en dat was teveel voor haar.

Vorig jaar is er ook een vriendin van me overleden
Met andere woorden, een rottig jaar gehad.

Heb op dit moment weer een kleine ruzie met een oude eetstoornis, wat niet vreemd is. Aan de ene kant ben ik het helemaal zat, maar ik durf niet anders. Gelukkig krijg ik er goede hulp bij

Samenvatting van mijn hoofd

Dit topic is geopend in een enorme crisis. Echter ben ik dit topic blijven houden om van me af te schrijven. Ik heb schizofrenie, rapid cycling bipolair, ptss en een eetstoornis die soms te kop opsteekt.

De vriendin uit de oorspronkelijke OP is helaas overleden. Dit ligt heel zwaar op mijn hart

Mijn moeder haar ziekteverloop was grillig en ze is nu overleden

Oude OP in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven..

[ Bericht 0% gewijzigd door Armani XL op 25-05-2026 11:02:29 ]
pi_220884399
Lieve Cots, hopelijk kun je vandaag lekker een beetje van de warmte genieten!
pi_220886465
Was een bericht uit een heel oud topic geliked (echt een ruime tien jaar terug denk ik). Toen ik nog dacht kans te maken in de maatschappij. Toen ik een laatste stuiptrekking in het studeren had

Dat was confronterend
Het maakt me verdrietig

'k Ben tevreden met mijn huidige leven :Y
Alleen teruglezen hoe ik toen leefde: partner, stage, studie...
Het maakt me verdrietig. Er is niks van over :N
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 17:31:39 #4
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220886504
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Was een bericht uit een heel oud topic geliked (echt een ruime tien jaar terug denk ik). Toen ik nog dacht kans te maken in de maatschappij. Toen ik een laatste stuiptrekking in het studeren had

Dat was confronterend
Het maakt me verdrietig

*knuffel geeft*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 18:41:35 #5
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220886939
quote:

Dat was confronterend
Het maakt me verdrietig

Ik weet hoe dat voelt. :*
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220887069
Knuffel, en nu we het over knuffels hebben, deze vandaag gekocht om de Labrador opvang in Portugal te steunen.

pi_220887077
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
*knuffel geeft*
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:41 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik weet hoe dat voelt. :*
Stomme gevoelens -O-

quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:57 schreef Managarm het volgende:
Knuffel, en nu we het over knuffels hebben, deze vandaag gekocht om de Labrador opvang in Portugal te steunen.

[ afbeelding ]
Die is schattig O+ en een goed doel is altijd goed :Y
  maandag 25 mei 2026 @ 19:06:46 #8
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220887127
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]
Stomme gevoelens -O-

Ach, die moeten er ook zijn. :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 19:07:18 #9
Brabo Bastard
pi_220887130
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ach, die moeten er ook zijn. :)
Maakt ons mens.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220887623
quote:

Dat was confronterend
Het maakt me verdrietig

1
Wel raar dat iemand een topic van 10 jaar geleden heeft opgezocht
En vergeet niet dat ondanks dat je voor jezelf misschien een ander leven had gehoopt
Je het wel voor elkaar hebt
En elke dag door strijdt.

Dikke knuffel :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220887697
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:14 schreef greysbones het volgende:

[..]
1
Wel raar dat iemand een topic van 10 jaar geleden heeft opgezocht
En vergeet niet dat ondanks dat je voor jezelf misschien een ander leven had gehoopt
Je het wel voor elkaar hebt
En elke dag door strijdt.

Dikke knuffel :*
Dank je wel

Het pijnlijke aan dat topic is dat het het moment was dat het tot langzaam tot me doordrong dat het hem niet ging worden, maar iedereen er nog wel in geloofde en mij niet hoorde/zag. Mijn studie liep stuk, mijn relatie liep stuk, groot deel van mijn sociaal liep stuk. In die fase zag ik alles onder mijn voeten wegzakken, maar niemand zag me nog vallen. Ik was toen zo eenzaam, bang en voelde me niet gezien of gehoord

En mijn leven is prima. Dat ik zelfstandig kan wonen is een wonder en daar ben ik trots op. Pittig is het wel. Als mijn toekomst was gelopen zoals ik hoopte was ik nu neurolinguïst in een revalidatiecentrum, maar goed. Ik heb een wajong en heb heel andere dromen en wensen

Je kan niet altijd zes gooien in het leven
pi_220887737
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je wel

Het pijnlijke aan dat topic is dat het het moment was dat het tot langzaam tot me doordrong dat het hem niet ging worden, maar iedereen er nog wel in geloofde en mij niet hoorde/zag. Mijn studie liep stuk, mijn relatie liep stuk, groot deel van mijn sociaal liep stuk. In die fase zag ik alles onder mijn voeten wegzakken, maar niemand zag me nog vallen. Ik was toen zo eenzaam, bang en voelde me niet gezien of gehoord

En mijn leven is prima. Dat ik zelfstandig kan wonen is een wonder en daar ben ik trots op. Pittig is het wel. Als mijn toekomst was gelopen zoals ik hoopte was ik nu neurolinguïst in een revalidatiecentrum, maar goed. Ik heb een wajong en heb heel andere dromen en wensen

Je kan niet altijd zes gooien in het leven
Ik vraag me af, hoe kan je sociale contacten opbouwen, vooropleidingen die leiden tot iets, een relatie met iemand.. en vervolgens is van dat alles niks meer over en geen hoop op een betere toekomst? Bedoel eerder lukte het toch? Wat is er veranderd?
pi_220887828
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:29 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik vraag me af, hoe kan je sociale contacten opbouwen, vooropleidingen die leiden tot iets, een relatie met iemand.. en vervolgens is van dat alles niks meer over en geen hoop op een betere toekomst? Bedoel eerder lukte het toch? Wat is er veranderd?
Mijn leven leek succesvol op papier, maar was dat niet
Ik hing aan elkaar van depressies en manieën en eetstoornissen en psychotische klachten en destructief gedrag. Ik had heel veel psychotische klachten. Alleen keer op keer op keer ging ik op mijn bek. Ja, ik kan gemakkelijk leren, maar de praktijk redde ik nooit. Alle theorie met hoge cijfers en geen succes op stages. Die liepen helemaal in de soep

En sociaal: voor 90% lag ik uit de groep (bij studies en studentenverenigng en zangkoor was ik de rare vogel die mensen terecht echt niet leuk vonden), maar kenden gelukkig wel mensen vanuit de weirdo-kringen. Dat ging mis toen ik mijn eerste opname kreeg; want eng (en geheel terecht)

Mijn ex heb ik leren kennen in de kliniek. Hij had een alcoholontrekkingsdelier en ik had een psychose/depressie-rommeltje. Die opname heeft heel lang geduurd (inclusief lange periode van seperatie).
De relatie daarvoor was eigenlijk geen relatie. Dat was een kwestie van psychische mishandeling en seksueel geweld en toen is mijn pabo-opleiding geklapt

Toen ik naar Psytrec gestuurd werd voor traumabehandeling ben ik echt geknakt en dat is niet goed gekomen.

Ik denk dat ik het letterlijk niet overleefd zou hebben als ik toen niet gestopt ben. Studeren was echt geen succes. Ja college's volgen vond ik leuk, tentamens maken hoefde ik niks voor te doen. Alleen zodra er druk op mij kwam en komt; dat gaat mis. Dan schiet ik door in psychoses en suïcidaliteit. Zelfs interne stages trok ik niet. Toen werd er al tegen mij gezegd dat ik moest stoppen, alleen de opleiding kon het niet hard maken door mijn cijfers.

Dus ja, het leren ging goed. Alleen de rest absoluut niet

En ik heb nog steeds een best goed sociaal netwerk voor iemand met schizofrenie, rapid cycling bipolaire stoornis, eetstoornis en PTSS. Alleen het is beperkter. Logisch. Alleen sociale vaardigheden zijn blijkbaar goed genoeg.
pi_220887880
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Mijn leven leek succesvol op papier, maar was dat niet
Ik hing aan elkaar van depressies en manieën en eetstoornissen en psychotische klachten en destructief gedrag. Ik had heel veel psychotische klachten. Alleen keer op keer op keer ging ik op mijn bek. Ja, ik kan gemakkelijk leren, maar de praktijk redde ik nooit. Alle theorie met hoge cijfers en geen succes op stages. Die liepen helemaal in de soep

En sociaal: voor 90% lag ik uit de groep (bij studies en studentenverenigng en zangkoor was ik de rare vogel die mensen terecht echt niet leuk vonden), maar kenden gelukkig wel mensen vanuit de weirdo-kringen. Dat ging mis toen ik mijn eerste opname kreeg; want eng (en geheel terecht)

Mijn ex heb ik leren kennen in de kliniek. Hij had een alcoholontrekkingsdelier en ik had een psychose/depressie-rommeltje. Die opname heeft heel lang geduurd (inclusief lange periode van seperatie).
De relatie daarvoor was eigenlijk geen relatie. Dat was een kwestie van psychische mishandeling en seksueel geweld en toen is mijn pabo-opleiding geklapt

Toen ik naar Psytrec gestuurd werd voor traumabehandeling ben ik echt geknakt en dat is niet goed gekomen.

Ik denk dat ik het letterlijk niet overleefd zou hebben als ik toen niet gestopt ben. Studeren was echt geen succes. Ja college's volgen vond ik leuk, tentamens maken hoefde ik niks voor te doen. Alleen zodra er druk op mij kwam en komt; dat gaat mis. Dan schiet ik door in psychoses en suïcidaliteit. Zelfs interne stages trok ik niet. Toen werd er al tegen mij gezegd dat ik moest stoppen, alleen de opleiding kon het niet hard maken door mijn cijfers.

Dus ja, het leren ging goed. Alleen de rest absoluut niet

En ik heb nog steeds een best goed sociaal netwerk voor iemand met schizofrenie, rapid cycling bipolaire stoornis, eetstoornis en PTSS. Alleen het is beperkter. Logisch. Alleen sociale vaardigheden zijn blijkbaar goed genoeg.
Nou ja zelf vind ik het fijn om te lezen dat wat ik jaren geleden ook al typte naar mijn idee nog steeds geldt. Je bent intelligent en weet te verwoorden wat je denkt en voelt.
pi_220888031
quote:
was ik de rare vogel die mensen terecht echt niet leuk vonden), maar kenden gelukkig wel mensen vanuit de weirdo-kringen
Hier wil ik nog wel even extra op reageren. Dat gedeelte over 'terecht' is naar mijn idee correct. Je kan anders zijn dan anderen en je gedrag kan soms bijvoorbeeld wenkbrauwen laten fronsen misschien, maar dat je stelling dat ze je 'terecht' niet leuk vonden gaat naar mijn idee te ver.

Ook vanuit de mensen die 'geen rare vogel' zijn als het ware moet er iets van respect zijn. Een manier waarop ze gaan samenwerken. Dat iemand zoals jij het idee heeft dat je moet uitwijken naar mensen die wat meer denken zoals jij denkt is juist een zwakte van die andere mensen. Niet iets om jezelf juist als meer raar te gaan zien zoals ik ernaar kijk.. meer dat die anderen gewoon niet na kunnen denken en inleven..
pi_220888235
De combi schizofrenie en rapid cycling bipolaire stoornis lijkt me heel lastig
pi_220888698
Een paradijsvogel is eigenlijk ook maar een rare vogel, maar hij is toevallig wél hartstikke mooi *O*

pi_220889342
Dank jullie wel O+
Dat laat me goed voelen

Inmiddels een leeftijd bereikt waarop het niet meer uitmaakt dat ik een beetje vreemd ben en mijn sociale vaardigheden zijn een stuk verbeterd.
Daarnaast zit ik nu niet onder te hoge druk, waardoor ik geen kat meer bent die rare sprongen maakt

Alleen door woedeaanvallen en neurotisch/obsessief gedrag was ik gewoon niet zo gemakkelijk

Alleen inmiddels grofweg tien jaar later en tien jaar "wijzer" en ander soort contact met mensen

-------

Nu wachten op een mannetje (m/v) van de woningbouw. Die komt tussen acht en drie. Daarna lekker knutselen. 'k Heb besloten dat de beste man (m/v) er tegen moet kunnen dat ik een korte broek ipv een lang exemplaar draag

Vandaag dag één van normaler eten. Volgende week weer koken :Y en dan met structuur. Weekmenu maken met precies welk ingrediënten etc. Denk dat dat me wel gaat helpen

:O Zes uur opstaan vind ik toch altijd vroeg. Gelukkig morgen uitslapen (morgenavond een workshop in het buurtcentrum in de avond. Duurt denk ik tot een uurtje of negen, misschien tien. Daarna kan ik nooit direct slapen). Dan heb ik het even nodig om energie te verzamelen :Y
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 mei 2026 @ 06:56:55 #19
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220889347
Hopelijk schiet het mannetje op! En die man zal denk ik wel meer mensen zien vandaag die kort gekleed zijn en dat zal echt geen probleem zijn voor hem.

Veel succes vandaag en veel plezier met knutselen alvast!
pi_220889795
Hopelijk is dat woningbouwmannetje een beetje vlot vandaag, anders zit je ook maar zo in de wachtstand...
Korte broek lekker aanhouden, je bent in je eigen huis hoor.
Zolang je niet in je blote kont loopt of zeer schaars gekleed, kan het prima. :*
Fake it till you make it...
pi_220889887
Toen ik dit bericht aan het typen was belde het mannetje aan. Heel mijn huis extreem opgeruimd en schoongemaakt... meet hij enkel de voordeur op. Deed hij wel lang over, maar het is sneller dan gedacht. Even mijn koffie drinken en dan wat doen :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:20 schreef Nijna het volgende:
Hopelijk is dat woningbouwmannetje een beetje vlot vandaag, anders zit je ook maar zo in de wachtstand...
Korte broek lekker aanhouden, je bent in je eigen huis hoor.
Zolang je niet in je blote kont loopt of zeer schaars gekleed, kan het prima. :*
Haha, ik vind een korte broek tot de knie en een T-shirt voor mijn doen scheers gekleed ;) ben nogal tuttig, alleen echt geen zin in een jeans met dertig graden

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 06:56 schreef qltel het volgende:
Hopelijk schiet het mannetje op! En die man zal denk ik wel meer mensen zien vandaag die kort gekleed zijn en dat zal echt geen probleem zijn voor hem.

Veel succes vandaag en veel plezier met knutselen alvast!
Dank je wel!
pi_220889892
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toen ik dit bericht aan het typen was belde het mannetje aan. Heel mijn huis extreem opgeruimd en schoongemaakt... meet hij enkel de voordeur op. Deed hij wel lang over, maar het is sneller dan gedacht. Even mijn koffie drinken en dan wat doen :Y
[..]
Haha, ik vind een korte broek tot de knie en een T-shirt voor mijn doen scheers gekleed ;) ben nogal tuttig, alleen echt geen zin in een jeans met dertig graden
[..]
Dank je wel!
Korte broek tot de knie met T-shirt is niet schaars hoor! ;).
Fijn dat de deur-meet-man geweest is, kan je nu weer lekker je eigen ding doen.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 mei 2026 @ 10:02:27 #23
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220889972
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:41 schreef Nijna het volgende:

[..]
Fijn dat de deur-meet-man geweest is, kan je nu weer lekker je eigen ding doen.
Wat doe je voor werk? Ik ben al 25 jaar deur-meet-man _O-
pi_220890001
Meid, de mussen vallen van het dak, dan smelt je toch in een lange broek?

Fijn dat hij al geweest is. Wel idioot tussen 8 en 15. Hier gaat het in blokken van 8-12 bijvoorbeeld of van 13-17. En soms zelfs nog minder, tussen 8-10 doen ze soms ook.

Maar goed, maak je niet te druk, daar is het veel te warm voor.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:18:53 #25
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220891130
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:41 schreef Nijna het volgende:

[..]

Nou... :P
pi_220891914
Het tijdsblok maakte mij ook niet blij en vond hem vreemd

Daarna wel lekker gaan haken en vanmiddag even geslapen
Zes uur op was echt een te korte nacht

Eten gaat volgens plan vandaag :Y niet blij mee wel blij mee

Vanavond gewoon lekker blijven haken :Y

Morgen maar 17 graden :o dat wordt even een shock
Maar wel fijner met een workshop
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:53:38 #27
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220892054
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

Eten gaat volgens plan vandaag :Y niet blij mee wel blij mee

Vanavond gewoon lekker blijven haken :Y

*O* *O*
pi_220892429
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Nou... :P
Tssss...

Haak ze vanavond @ChildoftheStars!
Ik kijk wel uit naar koeler weer morgen, ik kan hier niet zo goed tegen.
pi_220892487
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:48 schreef Nijna het volgende:

[..]
Tssss...

Haak ze vanavond @:ChildoftheStars!
Ik kijk wel uit naar koeler weer morgen, ik kan hier niet zo goed tegen.
Toch naar de woonkamer gegaan. Boven werd ik duf van de warmte. Dus lekker bij het open raam achter mijn laptopje zitten

25.5 graden voelde in het begin koud aan in verhouding met boven
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 mei 2026 @ 17:01:54 #30
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220892557
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Toch naar de woonkamer gegaan. Boven werd ik duf van de warmte. Dus lekker bij het open raam achter mijn laptopje zitten

25.5 graden voelde in het begin koud aan in verhouding met boven
Gelijk heb je, zo af en toe moet je je aanpassen aan het weer.

En dat hadden wij dus ook, het koelde gisteravond wat af, was het 22 of 23 graden en we hadden het koud.. :)
pi_220892641
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:01 schreef qltel het volgende:

[..]
Gelijk heb je, zo af en toe moet je je aanpassen aan het weer.

En dat hadden wij dus ook, het koelde gisteravond wat af, was het 22 of 23 graden en we hadden het koud.. :)
Sowieso hebben ze liever bij het fact dat ik in de avond beter niks doe (ja lezen, serietje kijken, puzzelen) en niet knutselen. Dus eigenlijk ben ik braaf zo ;)

Oh ja, dat snap ik wel! Dekentje gepakt?
Inmiddels heb ik het niet meer fris en zweet ik als een otter (ja, douchen doe ik, deo doe ik)
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 mei 2026 @ 17:10:22 #32
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220892647
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Sowieso hebben ze liever bij het fact dat ik in de avond beter niks doe (ja lezen, serietje kijken, puzzelen) en niet knutselen. Dus eigenlijk ben ik braaf zo ;)
En misschien hebben ze wel gelijk ook.. :)

quote:
Oh ja, dat snap ik wel! Dekentje gepakt?
Nee hoor. Vest aangedaan (rits open) en sokken..
pi_220892676
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:10 schreef qltel het volgende:

[..]
En misschien hebben ze wel gelijk ook.. :)
[..]
Nee hoor. Vest aangedaan (rits open) en sokken..
Jawel, ze hebben op dit gebied soms gelijk. Af en toe een periode dat ik liever even haak of knutsel en veel vaker een periode dat ik "uit" ga. Met dit weer ga ik liever uit ;)

Oh ik ben meer een dekentje mens. Liever een dekentje dan meer kleding ;) maar beide is nu niet nodig gelukkig
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 mei 2026 @ 17:20:26 #34
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220892712
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ik ben meer een dekentje mens. Liever een dekentje dan meer kleding ;) maar beide is nu niet nodig gelukkig
Ik ben nu "schaars" gekleed" ( :) ) in shirt en korte broek. En gisteren liep ik op sloffen. Dus ja, vest met de rits open over dat shirt en ik had ineens lange mouwen.. :)
pi_220892786
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:20 schreef qltel het volgende:

[..]
Ik ben nu "schaars" gekleed" ( :) ) in shirt en korte broek. En gisteren liep ik op sloffen. Dus ja, vest met de rits open over dat shirt en ik had ineens lange mouwen.. :)
Het worden wel intieme gesprekken, beiden schaars gekleed en dat zo maar uiten in het openbaar... Ik heb zelfs blote voeten :o O-) ;) (grapje)

Ieder zo zijn voorkeuren :) hangt ook een beetje af van hoe koud en wat je doet en hoe cozy je je wilt voelen... Een tijd terug van een zekere fokster een elektrische plaid voor op de bank gekregen. Als je je cozy wil voelen en gebakken: heerlijk ding, perfect

Mijn telefoon zegt morgen zeventien graden ineens :o dus dan wel weer meer gekleed (en even een lange wandeling maken. Even naar de Action, mijn maatbeker is gesneuveld en een nieuwe wc-bortsel. Dat is wel lekker met koeler weer :Y
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 mei 2026 @ 17:38:12 #36
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220892905
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het worden wel intieme gesprekken, beiden schaars gekleed en dat zo maar uiten in het openbaar... Ik heb zelfs blote voeten :o O-) ;) (grapje)
We mogen wel oppassen dat onze gesprekken niet te intiem worden voor FOK! :+

quote:
Mijn telefoon zegt morgen zeventien graden ineens :o dus dan wel weer meer gekleed (en even een lange wandeling maken. Even naar de Action, mijn maatbeker is gesneuveld en een nieuwe wc-bortsel. Dat is wel lekker met koeler weer :Y
De komende 2 dagen wordt het hier volgens de verwachting 25. Maar goed, het is nu 31, dus dan is 6 graden koeler best fijn. Misschien wel aardig weer voor een wandeling. Mijn echte wandeling is alweer een week geleden. Tijd vliegt. Maar ja, toen was ik wel in een erg mooie omgeving. De omgeving hier is eigenlijk maar saai.. :) (Nee hoor, anders maar niet saai)
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 17:42:48 #37
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220892936
quote:

[..]

Ieder zo zijn voorkeuren :) hangt ook een beetje af van hoe koud en wat je doet en hoe cozy je je wilt voelen... Een tijd terug van een zekere fokster een elektrische plaid voor op de bank gekregen. Als je je cozy wil voelen en gebakken: heerlijk ding, perfect

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:38 schreef qltel het volgende:

[..]
[..]
De komende 2 dagen wordt het hier volgens de verwachting 25. Maar goed, het is nu 31, dus dan is 6 graden koeler best fijn. Misschien wel aardig weer voor een wandeling. Mijn echte wandeling is alweer een week geleden. Tijd vliegt. Maar ja, toen was ik wel in een erg mooie omgeving. De omgeving hier is eigenlijk maar saai.. :) (Nee hoor, anders maar niet saai)
U2, get a room spoiler _O- _O- _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220892952
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:38 schreef qltel het volgende:

[..]
[..]
Volgens mij wordt jij met de tijd steeds een stukje korter, want je steeds een stukje wegslijt met je gewandel ;) (goed bezig hoor :* )
Ach... Nederland heeft ook zo zijn mooie plekken. Bossen, duinen, strand, hei, etc.
Ook mijn wijk is leuk. Elke straat een compleet andere stijl gebouwen etc

Hier morgen een wandeling van anderhalf uur. Dat is voor mij lang zat.

Hier is het nu tweeëndertig graden, dus het wordt wel wennen ja :Y Ga straks het weer op de laptop checken. Iedereen die wat zuidelijker woont zit zoveel graden boven ons.

En ik zal niet doorvertellen dat je zomers gekleed gaat hoor! Je geheim is veilig bij mij :+

*weer dubbel checht* nee, het wordt morgen zeventien a achttien graden :o
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 mei 2026 @ 18:06:23 #39
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220893052
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Volgens mij wordt jij met de tijd steeds een stukje korter, want je steeds een stukje wegslijt met je gewandel ;) (goed bezig hoor :* )
Wandelen is ook gewoon heel erg leuk om te doen (vind ik). En zeker in een bergachtige omgeving met heel veel bos, riviertjes enzovoort.

En Nederland is zeker heel mooi. En aangezien ik in een landbouwomgeving woon, vind ik het soms best leuk om door een stad te lopen, want ik kom eigenlijk nooit in grote steden. Het schiet alleen niet op. En waar ik woon is het ook mooi wandelen. Het enige is, ik doe het al zoveel en ben overal al zo vaak geweest. Ik kan er nog steeds van genieten maar waar ik ook wandel hier in de omgeving, ik ken het al. En met echt lange wandelingen zoals ik soms maak kun je niet erg ver gaan reizen, want het wandelen zelf duurt al de hele dag.

(edit: en ik moet die wandelingen wel maken, want ik loop elk jaar de 4daagse van Nijmegen dus ik moet trainen)
quote:
En ik zal niet doorvertellen dat je zomers gekleed gaat hoor! Je geheim is veilig bij mij :+
Dat weet ik toch! En niemand die dat ziet hier. :+
pi_220893127
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:06 schreef qltel het volgende:

[..]
Wandelen is ook gewoon heel erg leuk om te doen (vind ik). En zeker in een bergachtige omgeving met heel veel bos, riviertjes enzovoort.
(sorry voor laat, was even afgeleid)
Ja snap je wel hoor! Als ik een auto had gehad zou ik ook buiten Stad gaan lopen
Al vind ik de wijk prima. Muziekje op en gaan. Als het regent de regen horen tikken op de capuchon, heerliik O+
quote:
En Nederland is zeker heel mooi. En aangezien ik in een landbouwomgeving woon, vind ik het soms best leuk om door een stad te lopen, want ik kom eigenlijk nooit in grote steden. Het schiet alleen niet op. En waar ik woon is het ook mooi wandelen. Het enige is, ik doe het al zoveel en ben overal al zo vaak geweest. Ik kan er nog steeds van genieten maar waar ik ook wandel hier in de omgeving, ik ken het al. En met echt lange wandelingen zoals ik soms maak kun je niet erg ver gaan reizen, want het wandelen zelf duurt al de hele dag.
Begrijp je wel ja! Je bent ook van de ;lange afstanden en zo :Y
Al maakt dat eentoninge wel dat een wandelvakantie extra genieten is toch :)
Drenthe is trouwens ook erg mooi, ik houd van Groningen, maar dat is toch wel saaier stiekem

Je bent wel een baas boven baas hierin :) Als ik een uurtje gelopen hebt voel ik me al succesvol ;) (wat ook helemaal prima is)
Ik vind het wel echt knap van je :Y , ook al is het je hobby, je doet het wel *O*
quote:
(edit: en ik moet die wandelingen wel maken, want ik loop elk jaar de 4daagse van Nijmegen dus ik moet trainen)
[..]
Dat weet ik toch! En niemand die dat ziet hier. :+
O ja, dat is waar ook! Ik hoop dat je dit jaar mooi weer hebt tijdens de Vierdaagse *O*
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:41:17 #41
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220893247
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:48 schreef Nijna het volgende:

[..]
Tssss...

Grapje toch. :P

quote:

[..]

Oelala! :o :@
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 18:59:43 #42
Brabo Bastard
pi_220893350
Naughty CotS :o
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 mei 2026 @ 19:58:43 #43
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220893788
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Al vind ik de wijk prima. Muziekje op en gaan. Als het regent de regen horen tikken op de capuchon, heerliik O+
Oh ja, zeker.. Ik kan er ook van genieten. Zelfs op plekken waar ik al heel vaak ben geweest of saaie wegen ofzo.

quote:
[..]
Al maakt dat eentoninge wel dat een wandelvakantie extra genieten is toch :)
Die vakantie was echt fantastisch! Elke seconde was op en top genieten.. Het is daar ook zo mooi.. Zo mooi dat het vaak niet eens in foto's te vangen is. En het smaakt naar meer.

Het was trouwens wel spannend om te doen. Ik was erg onzeker of ik niets vergeten was. Of dat het echt rotweer zou worden en ik daardoor niet kon wandelen, maar wel die dag naar een ander hotel moest. Enzovoort. Maar alles is goed gegaan.

quote:
Je bent wel een baas boven baas hierin :) Als ik een uurtje gelopen hebt voel ik me al succesvol ;) (wat ook helemaal prima is)
Ik vind het wel echt knap van je :Y , ook al is het je hobby, je doet het wel *O*
[..]
O ja, dat is waar ook! Ik hoop dat je dit jaar mooi weer hebt tijdens de Vierdaagse *O*
Het is ook geen wedstrijd. Ik ben eraan gewend en 5 km wandelen is voor mij echt een ommetje en voor andere mensen is dat een giga-afstand. En zo zijn er ook mensen die het nog veel moeitelozer kunnen dan ik. Maar goed, zoals ik al zei, het is geen wedstrijd. Het is belangrijk dat je er plezier aan beleeft, en de rest is bijzaak.En dat mooie weer hoop ik ook. En ik heb ook al regendagen gehad tijdens de 4daagse en ook dat geeft mooie herinneringen..
pi_220894643
_O- ik stuiter weer het huis door...
Zie mezelf niet al over een uur slapen... Gelukkig is het morgen koel en dan neem ik ook een slaappil in. Morgen wil ik niet duffig zijn ivm workshop

Dus een beetje uitslapen en een wandeling. Dan komt het wel goed. Ook de laatste dag dat ik een dutje mag doen van mezelf :Y

Ik houd van de zomer, maar mijn ritme is zo verpest... De woonkamer voelt koel aan met vijfentwintig graden, boven is echt heet.
Lekker, maar niet om te slapen. Zeker met alle activiteiten > mijn hoofd is een chaos door een gevoelsmatige volle agenda.

Dingen met mijn psyche, dingen met rouw, dingen met vrijwilligerswerk, dingen met therapie, sociale dingen, steeds meer informatie over de renovatie die echt dichterbij komt :o
Het is me even teveel en ik weet niet hoe ik het allemaal moet bolwerken in mijn hoofd.
pi_220895115
Dadelijk een berichtje richting het fact
Slapen zit er alweer niet in :N ik word gewoon niet duf, krijg mezelf niet gemotiveerd om te gaan liggen of om een pammetje te nemen

Ik vind het uit mezelf een pammetje nemen heel spannend. Het is een beslissing die ik niet zelf durf te nemen
Kan niet goed uitleggen waarom het moeilijk is. Ben gewoon te bang om verslaafd te raken eraan. Verslavingen komen veel voor in de familie, ik heb mijn genen tegen. Dus ik wil dat ze weten hoe vaak ik ze slik en me geruststellen

Morgen de laatste dag met een dutje en dan weer doorbikkelen en niet meer slapen overdag. Omdat ik in de avond weg ben en dan wil ik fut hebben :Y Donderdag heb ik geen verplichtingen. Dus dan kan ik wel moe zijn

Ik word gillend gek van mezelf op het moment
Geen flauw idee waardoor dit komt, waarom ik geen slaap heb in de avond en waarom ik uitstel. Heb gewoon moeite met het hele begrip slaap. Ook al merk ik dat de psychotische klachten en stemmingsproblemen heftiger worden hierdoor... Het is ingewikkeld, want de stemmen willen niet dat ik slaap.

Naja... gedoetje dus
Ik ga maar een berichtje naar de psych typen

Edit: Bijna half twee. Berichtje is de deur uit en ik zit maar filmpjes te kijken op YouTube (van Kara and Nate)
Alles behalve moe op het moment

Als ik over een uur nog wakker ben eet ik wat en probeer dan te slapen. Een trucje dat meestal wel werkt...

[ Bericht 9% gewijzigd door ChildoftheStars op 27-05-2026 01:23:58 ]
pi_220895243
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 00:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dadelijk een berichtje richting het fact
Slapen zit er alweer niet in :N ik word gewoon niet duf, krijg mezelf niet gemotiveerd om te gaan liggen of om een pammetje te nemen

Ik vind het uit mezelf een pammetje nemen heel spannend. Het is een beslissing die ik niet zelf durf te nemen
Kan niet goed uitleggen waarom het moeilijk is. Ben gewoon te bang om verslaafd te raken eraan. Verslavingen komen veel voor in de familie, ik heb mijn genen tegen. Dus ik wil dat ze weten hoe vaak ik ze slik en me geruststellen

Morgen de laatste dag met een dutje en dan weer doorbikkelen en niet meer slapen overdag. Omdat ik in de avond weg ben en dan wil ik fut hebben :Y Donderdag heb ik geen verplichtingen. Dus dan kan ik wel moe zijn

Ik word gillend gek van mezelf op het moment
Geen flauw idee waardoor dit komt, waarom ik geen slaap heb in de avond en waarom ik uitstel. Heb gewoon moeite met het hele begrip slaap. Ook al merk ik dat de psychotische klachten en stemmingsproblemen heftiger worden hierdoor... Het is ingewikkeld, want de stemmen willen niet dat ik slaap.

Naja... gedoetje dus
Ik ga maar een berichtje naar de psych typen

Edit: Bijna half twee. Berichtje is de deur uit en ik zit maar filmpjes te kijken op YouTube (van Kara and Nate)
Alles behalve moe op het moment

Als ik over een uur nog wakker ben eet ik wat en probeer dan te slapen. Een trucje dat meestal wel werkt...
Hopelijk lig je lekker te slapen :*
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 mei 2026 @ 06:38:53 #47
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220895318
Goedemorgen Child, je bent niet de enige die matig geslapen hebt. Ik had ook last om in slaap te vallen en was ook weer (te) vroeg wakker.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 00:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
...ik zit maar filmpjes te kijken op YouTube (van Kara and Nate)
Die kende ik eigenlijk helemaal niet, maar zag een tijdje geleden een filmpje dat ze de 4daagse van Nijmegen liepen. Best herkenbaar.. :)
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:39:43 #48
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896151
Zo herkenbaar met moeite met in slaap komen en dan vroeg wakker worden. Vooral nu mijn katten 's ochtends vroeg aan mijn slaapkamerdeur zit te miauwen. Normaal heb ik die deur open, maar ik wel niet dat ze per ongeluk op mijn buik liggen.

Heb je al goed geslapen?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220896306
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:41 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Grapje toch. :P
[..]
Oelala! :o :@
Ik was mn ;) vergeten zag ik ;).

@ChildoftheStars, nog een beetje kunnen slapen?
Goedemorgen.
pi_220896976
:W

Dit was gevalletje ritme omdraaien. Werd om acht over twaalf wakker
Psych belt me vanmiddag eventjes hierover. Dat is wel fijn, zelf zet ik namelijk weer eens een compleet berenbos op de weg ;)

Het is allemaal even ingewikkeld in mijn hoofd iig

Morgen hopelijk rond een uurtje of acht op en vanavond rond een uurtje of half elf naar boven, lezen in bed en tukken
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:03:16 #51
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220897433
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

Morgen hopelijk rond een uurtje of acht op en vanavond rond een uurtje of half elf naar boven, lezen in bed en tukken
Hopelijk gaat het vanavond goed komen. :)
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 mei 2026 @ 13:05:57 #52
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220897441
quote:

Psych belt me vanmiddag eventjes hierover. Dat is wel fijn, zelf zet ik namelijk weer eens een compleet berenbos op de weg ;)

Een berenbos klinkt erg gezellig en leuk!

Maar vervelend dat je ritme zo naar de maan is. Hopelijk kun je het snel weer goed krijgen.
pi_220897488
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:03 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Hopelijk gaat het vanavond goed komen. :)
Vast wel :Y
Ik voel me alleen ontzettend schuldig dat ik haar extra werk bezorg :@ Ik bedoel kon ook wachten tot de afspraak van vrijdag ja
Alleen het is zo ingewikkeld allemaal op het moment, desalniettemin voel ik me ontzettend bezwaard

quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:05 schreef qltel het volgende:

[..]

Een berenbos klinkt erg gezellig en leuk!

Maar vervelend dat je ritme zo naar de maan is. Hopelijk kun je het snel weer goed krijgen.
Dat berenbos is erg irritant als het in de weg staat ;)

Ja... gaat wel een paar dagen duren denk ik... waarschijnlijk moet ik twee of drie dagen slaapmedicatie nemen en hopen dat dat werkt. En anders maandag weel zeuren erover :+

Plan is nu vanavond een slaappil, op tijd opstaan en direct naar de supermarkt wandelen, zodat ik rustig doch goed wakker word. Zonder doel wandelen als je net wakker bent is niet fijn, kan ik niet. Vrijdagochtend moet ik bij het fact zijn voor de psych, dus dan moet ik ook op tijd op... dus ik hoop hoop hoop dat het genoeg is

En dutjes is een dikke nope, streep door dutjes voorlopig
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:27:15 #54
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220897634
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Vast wel :Y
Ik voel me alleen ontzettend schuldig dat ik haar extra werk bezorg :@ Ik bedoel kon ook wachten tot de afspraak van vrijdag ja

Maar zij is er toch voor jou? Dat is tenslotte haar werk! :P
  Moderator / Miss SHO woensdag 27 mei 2026 @ 13:29:17 #55
22592 crew  Ole
pi_220897658
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Maar zij is er toch voor jou? Dat is tenslotte haar werk! :P
Zo is dat!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220897741
Ze verdient niet alleen haar boterham aan mij, maar ook dik beleg :@
Voel me zo bezwaard als ze "moet" bellen of bezoeken buiten de reguliere afspraken om... alleen na een week slecht slapen en onrust moet het misschien wel... Had erbij moeten zetten dat ze er niks mee moet, dat het enkel hartluchten was. Dat doe ik wel vaker nml
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:43:41 #57
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220897844
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voel me zo bezwaard als ze "moet" bellen of bezoeken buiten de reguliere afspraken om... alleen na een week slecht slapen en onrust moet het misschien wel... Had erbij moeten zetten dat ze er niks mee moet, dat het enkel hartluchten was. Dat doe ik wel vaker nml
Gewoon bellen. Als ze het niks vind, dan had ze maar koekenbakker moeten worden. ;)
pi_220898774
Belletje gedaan, ze was blij dat ik even geappt had

Uit de workshop vanavond neem ik direct een slaappil in
Als ik om 22.00 nog niet mijn beste geappt heb dat ik hem ingenomen heb stuurt zij mij even een reminder.

Morgen gewone tijd eruit en dan wandelen naar de winkel :Y

Donderdag neem ik een kleine slaappil in en vanavond een grote. Even mezelf weer in ritme dwingen. Mocht het slapen vannacht weer slecht gaan dan moet ik ook appen.
Vrijdag bespreken we sowieso hoe het gaat en hoe dat aangepakt moet worden
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 16:09:25 #59
Brabo Bastard
pi_220899145
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Gewoon bellen. Als ze het niks vind, dan had ze maar koekenbakker moeten worden. ;)
Zin in een koekje nu.
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:40:11 #60
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220900072
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zin in een koekje nu.
Had vanmiddag al een melk Liga. :P
pi_220900980
quote:

Klinkt als een goed plan :*
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220900998
quote:
Lieve Cots
Niet bezwaard voelen
Je trekt op tijd aan de bel
Dat is zo waardevol
Maakt hun werk juist makkelijker
Wacht je te lang hebben ze meer ‘werk’ aan je
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 20:49:43 #63
38824 crew  Droopie
pi_220901126
quote:
Heb je het wel eens gevraagd aan haar, het is heel herkenbaar hoor voor mij van vroeger..
Ook met vrienden of familie.

Toen zei mn psych, pas als andere mensen aangeven dat het teveel is, dan mocht ik dat denken.
En misschien als je juist gaat bellen op andere momenten, zal ze gaan denken: geen zorgen om CotS die belt sowieso wel als er wat is.
Hell To The Liars
  Spellchecker woensdag 27 mei 2026 @ 21:15:08 #64
197773 crew  maily
pi_220901325
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Belletje gedaan, ze was blij dat ik even geappt had

Uit de workshop vanavond neem ik direct een slaappil in
Als ik om 22.00 nog niet mijn beste geappt heb dat ik hem ingenomen heb stuurt zij mij even een reminder.

Morgen gewone tijd eruit en dan wandelen naar de winkel :Y

Donderdag neem ik een kleine slaappil in en vanavond een grote. Even mezelf weer in ritme dwingen. Mocht het slapen vannacht weer slecht gaan dan moet ik ook appen.
Vrijdag bespreken we sowieso hoe het gaat en hoe dat aangepakt moet worden
Heel goed zulke besties :Y O+
pi_220902448
quote:
99s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
Lieve Cots
Niet bezwaard voelen
Je trekt op tijd aan de bel
Dat is zo waardevol
Maakt hun werk juist makkelijker
Wacht je te lang hebben ze meer ‘werk’ aan je
Ja... alleen ik heb momenteel gewoon veel hulp nodig -O-

quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:49 schreef Droopie het volgende:

[..]
Heb je het wel eens gevraagd aan haar, het is heel herkenbaar hoor voor mij van vroeger..
Ook met vrienden of familie.

Toen zei mn psych, pas als andere mensen aangeven dat het teveel is, dan mocht ik dat denken.
En misschien als je juist gaat bellen op andere momenten, zal ze gaan denken: geen zorgen om CotS die belt sowieso wel als er wat is.
Dit zeggen zij ook tegen mij idd :Y en mensen hebben me beloofd hun grenzen aan te geven :)

quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:15 schreef maily het volgende:

[..]
Heel goed zulke besties :Y O+
Zeker weten!
pi_220902462
Dubbele dosis pam genomen om half tien
Heb twee uur liggen wachten op slaap, nu toch maar voor thee gegaan. Ik word gewoon maar niet moe :N zwaar irritant :o

Psych heeft een SOS appje... ik ben gefrustreerd. Doe zo hard mijn best en houd me aan de afspraken, maar toch lukt het me niet...

Workshop was wel leuk :) Wil ik meer mee doen, was vergeten hoe leuk handletteren was :)
Door gebrek aan linialen (helemaal niet) en onrust is het wel lelijk geworden, maar thuis rustig mee experimenteren

Misschien moet ik dadelijk proberen op de bank te slapen. Ergens anders liggen kan soms helpen
  Moderator / Miss SHO donderdag 28 mei 2026 @ 01:05:05 #67
22592 crew  Ole
pi_220902629
:*
pi_220902850
Goedemorgen,

Uiteindelijk sliep ik rond een uurtje of één
De wekker stond helaas nog op zes uur ipv zeven _O- dus dat was een kort nachtje. Wekker nu verplaatst

Gisteren echt genoten van de workshop. Het was gezellig en fijn
Kreeg van iemand het compliment dat ik als een angstig en verlegen muisje het buurtcentrum in kwam de eerste tijd en dan ik nu laat zien dat ik een gezellige en grappige vrouw ben :@
Sowieso heb ik gisteren heel erg veel complimenten gekregen. Ben er een beetje verbaasd over :o

Boodschappen verplaats ik even naar morgen. Voel de naweeën van de slaappillen nogal en vanuit het fact fiets ik toch langs een Lidl.
pi_220902890
Goedemorgen Child, we zijn er lekker vroeg bij. :Y

Fijne dag vandaag.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 28 mei 2026 @ 07:35:49 #70
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220902993
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 06:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,

Uiteindelijk sliep ik rond een uurtje of één
De wekker stond helaas nog op zes uur ipv zeven _O- dus dat was een kort nachtje. Wekker nu verplaatst

Gisteren echt genoten van de workshop. Het was gezellig en fijn
Kreeg van iemand het compliment dat ik als een angstig en verlegen muisje het buurtcentrum in kwam de eerste tijd en dan ik nu laat zien dat ik een gezellige en grappige vrouw ben :@
Sowieso heb ik gisteren heel erg veel complimenten gekregen. Ben er een beetje verbaasd over :o

Boodschappen verplaats ik even naar morgen. Voel de naweeën van de slaappillen nogal en vanuit het fact fiets ik toch langs een Lidl.
Goedemorgen,

Wat fijn dat je goed geslapen hebt.

En je ziet wel, misschien twijfel je er wel eens over maar je bent een gezellige en grappige vrouw! Fijn dat je zoveel complimenten kreeg. Ze waarderen je daar!

IK wens je een fijne dag vandaag.
pi_220903112
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 07:35 schreef qltel het volgende:

[..]
Goedemorgen,

Wat fijn dat je goed geslapen hebt.

En je ziet wel, misschien twijfel je er wel eens over maar je bent een gezellige en grappige vrouw! Fijn dat je zoveel complimenten kreeg. Ze waarderen je daar!

IK wens je een fijne dag vandaag.
Toen ik sliep was het idd goed, alleen ben zo duf nu. Was echt een te korte nacht en geen dutjes zijn toegestaan

En ja :) ik werd er super verlegen van, maar nu kan ik daar mezelf zijn. En het is leuk om te horen dat mensen dan prima vinden :Y

Boodschappen verplaats ik naar morgen vanuit het fact. Gewoon te moe om veilig in het verkeer te zijn (de nodige pammen gehad).

Straks even verder oefenen met het handletteren. Was een oude hobby van me, maar door de workshop afgestoft en weer helemaal enthousiast erover :)

Mijn accu is zo ontzettend leeg, nu al :O
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 08:27:05 #72
Brabo Bastard
pi_220903137
Goedemorgen CotS O+
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 28 mei 2026 @ 08:58:56 #73
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220903297
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Toen ik sliep was het idd goed, alleen ben zo duf nu. Was echt een te korte nacht en geen dutjes zijn toegestaan
Dutjes zijn naar mijn mening (en van een deskundige op dat gebied waarvan ik onlangs een boek heb gelezen) een heel slecht idee en een manier om je ritme te killen
quote:
En ja :) ik werd er super verlegen van, maar nu kan ik daar mezelf zijn. En het is leuk om te horen dat mensen dan prima vinden :Y
Leuk toch. Je past binnen de groep!
quote:
Boodschappen verplaats ik naar morgen vanuit het fact. Gewoon te moe om veilig in het verkeer te zijn (de nodige pammen gehad).

Straks even verder oefenen met het handletteren. Was een oude hobby van me, maar door de workshop afgestoft en weer helemaal enthousiast erover :)

Mijn accu is zo ontzettend leeg, nu al :O
Gelijk heb je. Je bent bezig om je ritme om te gooien en dat kost energie. Dus doe rustig aan.

Ik moest even googlen op handletteren, maar dat is wel leuk om te doen lijkt me. Kun je een keer een zelfgemaakt voorbeeld hier plaatsen?
pi_220903364
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:58 schreef qltel het volgende:

[..]
Dutjes zijn naar mijn mening (en van een deskundige op dat gebied waarvan ik onlangs een boek heb gelezen) een heel slecht idee en een manier om je ritme te killen
In algemeenheid mee eens. Echter moet het soms wel, want de meds me doodmoe maken waardoor ik zonder niet functioneer. Het komt regelmatig voor dat ik gewoon in mijn stoel in slaap val en niet wakker kan worden, dan is een gecontroleerd dutje beter. Even kort liggen, dan kan ik er weer tegenaan.

Alleen het moet geen gewoonte worden. Op rustige dagen niet, drukke dagen wel :) Als ik uit een clubje kom kan ik beter een moment pakken om verder nog te kunnen functioneren.

Dus eens, maar ik heb er afspraken over dat het juist wel moet
quote:
[..]
Leuk toch. Je past binnen de groep!
Blijkbaar... hoop dat ze dat achter mijn rug om ook vinden ja!

quote:
[..]
Gelijk heb je. Je bent bezig om je ritme om te gooien en dat kost energie. Dus doe rustig aan.
Ja :) Vandaag zit er weinig in. Combinatie van drukke avond, te laat slapen en te vroeg op plus een slaappil en het terugdraaien van mijn ritme ... er zit even geen energie in.
Kan me even (nog) niet zetten tot iets creatiefs, maar dat komt dadelijk wel :)

quote:
Ik moest even googlen op handletteren, maar dat is wel leuk om te doen lijkt me. Kun je een keer een zelfgemaakt voorbeeld hier plaatsen?
Ja is goed! Die van gisteravond is echt heel lelijk geworden. 'k Had het drukker met sociaal zijn dan met iets prachtigs maken ;) Plus dat ik het gemakkelijk tien jaar niet gedaan had, dus roestig. Met andere woorden, lelijk, maar gezelligheid was super. Plus dat ik niet gezegend ben met talent, maar wel met plezier ;)

SPOILER
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:12:37 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220903375
Maat 37?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:19:12 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220903429
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wat?
Die voeten in die aardbeiensokken.
pi_220903449
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Die voeten in die aardbeiensokken.
Oh nee, in de lengte ongeveer 38, maar omdat ik brede voeten heb is het meestal 39/40 dat ik moet kopen, want anders past het niet
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:27:21 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220903460
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh nee, in de lengte ongeveer 38, maar omdat ik brede voeten heb is het meestal 39/40 dat ik moet kopen, want anders past het niet
^O^

Leuke lettering, trouwens! (Zeg je dat zo?)
pi_220903488
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]
^O^

Leuke lettering, trouwens! (Zeg je dat zo?)
Dank je wel!
Lettering is wat mij betreft prima! 'k Ben niet op de hoogte van de officiële termen ;)
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:32:54 #81
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220903510
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

Plus dat ik niet gezegend ben met talent, maar wel met plezier ;)

Jij en geen talent?! _O-

Dat heb je dus wel eh! En veul ook! :Y
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 09:33:26 #82
Brabo Bastard
pi_220903518
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Jij en geen talent?! _O-

Eens.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220903573
Goed om te lezen dat je workshop leuk was!
Ik houd wel van de kleuren die je hebt gekozen, leuk dat er dan een oude interesse weer aangewakkerd wordt!

Vandaag maar een beetje rustig aan doen na zo'n kort nachtje. :* en anders misschien een kort powernapje doen...
pi_220903667
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Jij en geen talent?! _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Eens.
Jullie zijn lief O+ Doe maar wat hoor :* en vind dat toevallig leuk om te doen *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:40 schreef Nijna het volgende:
Goed om te lezen dat je workshop leuk was!
Ik houd wel van de kleuren die je hebt gekozen, leuk dat er dan een oude interesse weer aangewakkerd wordt!
Ja! Kom er eigenlijk puur voor de gezelligheid. Over een maand naar de volgende :Y
En tja... ik ben vrij kleurrijk... Lekker fel en vrolijk ;)

Wel echt iets dat ik weer vaker ga doen! *O*

Binnenkort (vanmiddag ergens denk ik) weer meer ruimte maken op mijn knutseltafel boven :)
Dan heb ik ook weer meer ruimte voor dit soort hobby's (en die tafel wordt eenmaal snel een puinzooi :+

quote:
Vandaag maar een beetje rustig aan doen na zo'n kort nachtje. :* en anders misschien een kort powernapje doen...
Ja rustig zeker, maar een powernapje weet ik nog niet.
De psych heeft met de psychiater overlegt en daar word ik straks over gebeld. 'k Ben benieuwd wat ze me willen laten slikken vannacht
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:50:31 #85
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220903676
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]
Jullie zijn lief O+ Doe maar wat hoor :* en vind dat toevallig leuk om te doen *O*

En je doet het goed. :) Zonder talent gaat het al een stuk lastiger.
pi_220905429
Doodmoe...
maar wel boodschappen gedaan en gebeld met de psych en psychiater.
Mijn lijf schreeuwt om slaap :O

Wil eigenlijk bezig met het handletteren, maar ik kan gewoon niet, zo uitgeput en zo op...
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 13:35:17 #87
Brabo Bastard
pi_220905530
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Doodmoe...

Wil eigenlijk bezig met het handletteren, maar ik kan gewoon niet, zo uitgeput en zo op...
Je eraan overgeven mag ook he CotS :) Je bent een mens en geen machine.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220905550
quote:
Doodmoe...

Rustig aan dan, meer dan genoeg gedaan weer lijkt me :*
Smile, it's free therapy.
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:44:12 #89
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220905575
quote:
Doodmoe...

Jahahaa, het is dutjestijd voor onze sterrenmeid!
pi_220905594
Begrijp wel waarom crea niet lukt, ook al baal ik er van... dus ik zit maar een beetje te zitten

Mijn lijf wil zekerste weten een dutje, maar ik slaap in de nacht zo moeizaam in dat ik het eigenlijk niet aandurf. Zeker omdat ik mijn lijf ken. Al laat ik over een half uur een atoombom afgaan, ik word niet wakker. Dan slaap ik direct uren.

Alleen inmiddels koppijn, zere ogen, en algeheel down en slap en futloos

Misschien zo toch mezelf een schop onder mijn hol geven of toch een dutje. Weet even totaal niet wat wijsheid is :N
pi_220905772
Kan je paracetamol nemen tegen de hoofdpijn?

Als je zeker weet dat je een dutje kort kan houden (20-30 minuten) dan zou ik een kort dutje doen.
Maar als je eigenlijk al weet dat je niet of amper wakker kan worden dan is dat misschien niet zo handig.

Rondje wandelen een optie? Iets naar de glasbak brengen, podcast luisteren, gewoon zonder doel wandelen...
Of iets anders wat je kan doen zonder persé met je volle aandacht erbij te hoeven zijn...
Puzzel maken?

Pas goed op jezelf, het is dat ik iets te ver weg woon om even langs de fietsen, anders kwam ik je de middag door trekken :*

* Nijna duikt nog even achter de computer. Volgende week sleutel van mn nieuwe stekkie en heel veel te doen, nu nog even op zoek naar hard nodige ontspanning...
pi_220908116
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:13 schreef Nijna het volgende:
Kan je paracetamol nemen tegen de hoofdpijn?

Als je zeker weet dat je een dutje kort kan houden (20-30 minuten) dan zou ik een kort dutje doen.
Maar als je eigenlijk al weet dat je niet of amper wakker kan worden dan is dat misschien niet zo handig.

Rondje wandelen een optie? Iets naar de glasbak brengen, podcast luisteren, gewoon zonder doel wandelen...
Of iets anders wat je kan doen zonder persé met je volle aandacht erbij te hoeven zijn...
Puzzel maken?

Pas goed op jezelf, het is dat ik iets te ver weg woon om even langs de fietsen, anders kwam ik je de middag door trekken :*

* Nijna duikt nog even achter de computer. Volgende week sleutel van mn nieuwe stekkie en heel veel te doen, nu nog even op zoek naar hard nodige ontspanning...
Je bent een lieverd O+

Gefeliciteerd mey je stekkie en veel succes en sterkte met het verhuizen *O*
En idd ontspannen is super belangrijk :Y pas op jezelf
pi_220908162
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je bent een lieverd O+

Gefeliciteerd mey je stekkie en veel succes en sterkte met het verhuizen *O*
En idd ontspannen is super belangrijk :Y pas op jezelf
Heb je het gered zonder dutje ?
Snap dat het soms enorm schipperen is voor je
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220908171
quote:
99s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:55 schreef greysbones het volgende:

[..]
Heb je het gered zonder dutje ?
Snap dat het soms enorm schipperen is voor je
Nee ben in slaap gevallen in de stoel. Dus een heel stijve nek nu

Het lukte me niet :@ :o
pi_220908212
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee ben in slaap gevallen in de stoel. Dus een heel stijve nek nu

Het lukte me niet :@ :o
Geen schande Cots
Je weet
Soms is het wat het is

En ergens vaag meen ik me te herinneren dat een psychose ook getriggerd kan worden door slaap te kort
Dus dat je aan je moeheid toegeeft lijkt mij ook logisch
Zolang je maar probeert een gezond schema weer op te bouwen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220908254
quote:
99s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef greysbones het volgende:

[..]
Geen schande Cots
Je weet
Soms is het wat het is

En ergens vaag meen ik me te herinneren dat een psychose ook getriggerd kan worden door slaap te kort
Dus dat je aan je moeheid toegeeft lijkt mij ook logisch
Zolang je maar probeert een gezond schema weer op te bouwen
Ja het is een enorme psychose trigger
Het is schipperen tussen ritme en rust

Om half elf weer de nodige pillen en dan hoop op zegen
Wekkers gaan we allemaal af en om zeven uur.

Even gesprek morgen en dan lekker weekend :Y
pi_220909165
Child waarom al om 07.00 uur de wekkers? Das best heel vroeg (alhoewel ik ben er zomers vaak om een uur of 5 a 6 al uit als ik tenminste op tijd s avonds in slaap ben gevallen).Vaak ook niet hoor. Ik kan best behoorlijk goed nachtbraken. (Goed gewend aan ploegendiensten 24/07 in 3 diensten 7/15 of 15/23 en 23/07)

En vergeet niet! je bent aan niemand verantwoording schuldig over jouw manier van leven behalve aan je zelf.

Goede nacht toegewenst. Sweet dreams.

[ Bericht 5% gewijzigd door Iceage op 29-05-2026 00:04:38 ]
pi_220910219
Mijn bedtijden zijn die altijd een discussie... @Iceage
Als ik slaap tot acht of negen uur zijn er mensen oneens over. Als ik tussen zes en zeven opsta is het ook niet goed. In de psychiatrie willen ze mensen zo lang mogelijk in slaap hebben, wel zo gemakkelijk voor hen en daar doe ik niet aan mee

Tussen zeven en acht is voor mij realistisch en dan heb je nog wat aan je dag. Vaak zat lukt het niet, maar ik ga er wel voor. Als ik moeilijk wakker wordt dan ben ik alsnog voor half negen in leven. Baal dan wel, maar beter dan eind van de ochtend

Sowieso ga ik mijn wekker verplaatsen, zodat ik er wel uit moet om hem uit te zetten

Ik zit hierin even een spagaat en begrijp de "vroege" mensen hun argumenten meer en passen beter bij me dan bij de "late" mensen
pi_220910304
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn bedtijden zijn die altijd een discussie... @:Iceage
Als ik slaap tot acht of negen uur zijn er mensen oneens over. Als ik tussen zes en zeven opsta is het ook niet goed. In de psychiatrie willen ze mensen zo lang mogelijk in slaap hebben, wel zo gemakkelijk voor hen en daar doe ik niet aan mee

Tussen zeven en acht is voor mij realistisch en dan heb je nog wat aan je dag. Vaak zat lukt het niet, maar ik ga er wel voor. Als ik moeilijk wakker wordt dan ben ik alsnog voor half negen in leven. Baal dan wel, maar beter dan eind van de ochtend

Sowieso ga ik mijn wekker verplaatsen, zodat ik er wel uit moet om hem uit te zetten

Ik zit hierin even een spagaat en begrijp de "vroege" mensen hun argumenten meer en passen beter bij me dan bij de "late" mensen
Goedemorgen Cots O+

Hoe was je nacht? Hier een kort nachtje.
Hoop dat jij beter geslapen hebt en hiero ook wakker door meerdere alarmpjes al kan ik daar ook een tijd doorheen slapen :7

Doen waar jij je het beste bij voelt :*
pi_220911503
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn bedtijden zijn die altijd een discussie... @:Iceage

Bedoel je met 'mensen' je omgeving/hulpverleners of stemmen in je hoofd?

Hoe dan ook, lastig hoor als je verschillende meningen/adviezen krijgt. Hopelijk blijft het je lukken hierin de keuzes te maken die voor jou het beste zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220911601
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:46 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Goedemorgen Cots O+

Hoe was je nacht? Hier een kort nachtje.
Hoop dat jij beter geslapen hebt en hiero ook wakker door meerdere alarmpjes al kan ik daar ook een tijd doorheen slapen :7

Doen waar jij je het beste bij voelt :*
Vervelend dat je niet goed geslapwen hebt -O-
Hier kort doch prima hoor :) alleen de psych kapte het gesprek al na twintig minuten af omdat ik bijna letterlijk om ging van de slaap.

Dat van die alarmen ken ik ja :Y

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Bedoel je met 'mensen' je omgeving/hulpverleners of stemmen in je hoofd?

Hoe dan ook, lastig hoor als je verschillende meningen/adviezen krijgt. Hopelijk blijft het je lukken hierin de keuzes te maken die voor jou het beste zijn.
Mijn vrienden hebben zoiets van half acht is toch een prima tijd
De hulpverlening wil dat als ik moe ben uitslaap
Op Fok is de ene helft team zeven uur en de andere helft team negen uur
Ik kan het gewoon niemand het naar hun zin maken. Dus zeven uur wekker en dan maar zien hoelang het duurt totdat ik wakker ben

Zeven uur vind ik zelf een mooie tijd :Y Dan ben ik tegen acht uur, kwart over acht gedoucht en klaar om de dag te starten

----------------------

Net kort gesprek gehad. Na een tijdje moest ik naar huis en uitrusten. Iets met drie koppen koffie en nog comateus. Ze vond me erg moe overkomen. Mijn hoofd te vol. Dus ik moet dit weekend precies doen welke signalen mijn lijf geeft :
• Moe = dutje
• Actief = Wandelen of knutselen
• Gedemotiveerd voor alles = lezen/series kijken of gamen
• Honger = eten
• Onrustig is schoonmaken

Nu zijn we bij het onderdeel thee drinken en hangen.

En sowieso even een pammetje vanavond nemen. Daar zijn ze immers voor en ik moet toch leren erop te vertrouwen dat ze me niet meer voorschrijven dan dat goed voor me is

Dit bericht typen kostte me zoveel meer energie dan ik heb :o
  vrijdag 29 mei 2026 @ 11:59:22 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220911710
Ik zou de wekker voor de ochtend laten afhangen van wanneer je kunt slapen. Als je een slechte nacht hebt, dan ‘s ochtends de wekker wat later.
pi_220912852
Luister naar je lijf Child :*
pi_220913634
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou de wekker voor de ochtend laten afhangen van wanneer je kunt slapen. Als je een slechte nacht hebt, dan ‘s ochtends de wekker wat later.
Ja, maar ik heb gelezen en gehoord dat een vaste structuur (elke dag even laat naar als uit bed) beter is voor de slaapkwaliteit en ik ben een probleemslaper... dus daarom wil ik daar streng in zijn (ook al vind ik het elke avond half elf vervelend om plat te moeten gaan)

Al zegt de psych ook: meer uitslapen en dutjes doen. Mijn hoofd binnen de lijntjes laten kleuren is een soort van topsport (even overdrijven natuurlijk)

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:53 schreef Nijna het volgende:
Luister naar je lijf Child :*
Daar ben ik heel erg slecht in :@

Al heb ik net wel driekwartier gedut. Gewoon op de bank gelegen, niet echt diep slapen, maar ook niet echt wakker. Was wel eventjes fijn. Hopelijk morgen een beetje energie en zin in handletteren of haken :) maar dat zien we dan wel weer :)

Het enige dat echt moet dit weekend is de badkamer extra schrobben voor een mannetje (m/v). De aansluiting van de wasbak is stuk
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:45:44 #105
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220913654
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, maar ik heb gelezen en gehoord dat een vaste structuur (elke dag even laat naar als uit bed) beter is voor de slaapkwaliteit en ik ben een probleemslaper... dus daarom wil ik daar streng in zijn (ook al vind ik het elke avond half elf vervelend om plat te moeten gaan)

Al zegt de psych ook: meer uitslapen en dutjes doen. Mijn hoofd binnen de lijntjes laten kleuren is een soort van topsport (even overdrijven natuurlijk)
[..]

Ja, maar. Als jij pas heel laat slaapt en je wekker gaat alweer om 7 uur, dan ben je overdag dus te moe om dingen te doen en ga je dutjes doen. Wat weer niet bevorderlijk is voor de nacht erop.

Zet je wekker zeg 2 uur later, wees actief overdag en de kans op een normale nacht is groter, imo.
pi_220913754
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, maar. Als jij pas heel laat slaapt en je wekker gaat alweer om 7 uur, dan ben je overdag dus te moe om dingen te doen en ga je dutjes doen. Wat weer niet bevorderlijk is voor de nacht erop.

Zet je wekker zeg 2 uur later, wees actief overdag en de kans op een normale nacht is groter, imo.
Klopt. Daar heb ik nu een wekker staan op half elf in de avond. Dan slaap ik rond een uutje of elf/half twaalf en trek ik de dag prima door zonder dutjes (tenzij er iets is)
Moet even een omgedraaid ritme doorbreken.
Dat houdt in: drie nachten slaapmedicatie en dan weet mijn lijf weer wat de bedoeling is.
Dan ben ik weer energie en heb weer zin in dingen

SPOILER
Na het eten ga ik trouwens denk ik even handletteren :) Genoeg leuke ideeën. Dat zien we straks wel :)

:P kijken of het in mijn huiswerk pas

Sorry voor het lange verhaal :o De chaos in mijn hoofd maakt alles even belangrijk om te benoemen :o
  Spellchecker vrijdag 29 mei 2026 @ 16:25:38 #107
197773 crew  maily
pi_220913965
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Klopt. Daar heb ik nu een wekker staan op half elf in de avond. Dan slaap ik rond een uutje of elf/half twaalf en trek ik de dag prima door zonder dutjes (tenzij er iets is)
Moet even een omgedraaid ritme doorbreken.
Dat houdt in: drie nachten slaapmedicatie en dan weet mijn lijf weer wat de bedoeling is.
Dan ben ik weer energie en heb weer zin in dingen

SPOILER

Na het eten ga ik trouwens denk ik even handletteren :) Genoeg leuke ideeën.
Dat zien we straks wel :)

:P kijken of het in mijn huiswerk pas

Sorry voor het lange verhaal :o De chaos in mijn hoofd maakt alles even belangrijk om te benoemen :o
Dat handletteren klinkt positief!

Bekijk gewoon per uur/dagdeel waar je aan toe bent ....
pi_220918039
Goedemorgen :W

Netjes rond een uur of half twaalf gaan slapen. Wekker ging om zeven uur, kwart over acht eruit. Zonder slaapmiddelen, dus helemaal netjes

Gisteren nog even gehandletters en verder gewerkt aan mijn konijn
En omdat ik dit weekend "lui" moet zijn, dus ik ga eerst even koffie drinken en dan eens besluiten welke hobby mijn aandacht krijgt

Maar nu even heel rustig opstarten ;)

SPOILER
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 mei 2026 @ 09:06:26 #109
Brabo Bastard
pi_220918143
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

Netjes rond een uur of half twaalf gaan slapen. Wekker ging om zeven uur, kwart over acht eruit. Zonder slaapmiddelen, dus helemaal netjes

En omdat ik dit weekend "lui" moet zijn, dus ik ga eerst even koffie drinken en dan eens besluiten welke hobby mijn aandacht krijgt

SPOILER
Nijn! O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220918171
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nijn! O+
Toen ik er gisteren mee bezig was moest ik aan je denken :@
Eens zien wat ik hierna ga maken. Denk een kleiner project _O- twee grote projecten achter elkaar is niet leuk

Hoop dat ik straks zin krijg
Of in een andere hobby (en anders zoals de psych zei: dan dit weekend eventjes niet)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 mei 2026 @ 09:12:08 #111
Brabo Bastard
pi_220918183
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Toen ik er gisteren mee bezig was moest ik aan je denken :@
Eens zien wat ik hierna ga maken. Denk een kleiner project _O- twee grote projecten achter elkaar is niet leuk

Hoop dat ik straks zin krijg
Of in een andere hobby (en anders zoals de psych zei: dan dit weekend eventjes niet)
Ahw, Stignijn O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220918205
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ahw, Stignijn O+
Of chagnijn :7 :P
pi_220918222
quote:

SPOILER
_O_
Heel fijn om te lezen dat je een goede nacht had _O_

Heb je dat konijn getekend?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 mei 2026 @ 09:17:02 #114
Brabo Bastard
pi_220918232
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:13 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Of chagnijn :7 :P
Zeg ;(
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220918238
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zeg ;(
Ken jij de mosselman :muziek: :P

Sorry Cots voor de topic vervuiling :@
pi_220918261
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:15 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
_O_
Heel fijn om te lezen dat je een goede nacht had _O_

Heb je dat konijn getekend?
Ja :) Gewoon op een grijs papiertje een schets gemaakt en dan inkleuren

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:18 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Ken jij de mosselman :muziek: :P

Sorry Cots voor de topic vervuiling :@
O+ :*

edit: ik leuter toch ook offtopic met mijn k'nijn
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 mei 2026 @ 09:26:59 #117
Brabo Bastard
pi_220918275
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]

Ja maar nijn... :@
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:30:58 #118
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220918300
quote:

SPOILER
Heb zo'n knien gehad in het wit/grijs. O+
pi_220918394
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]

:o wow dat heb je echt mooi gemaakt O+

Net wakker en nog geen dagelijks koffie infuus gehad maar dacht dus dat je het uitgeknipt had _O- :7
Gekke sprong in m'n hersenen maakte van handlettering --> bulletjournaling --> plaatjes heel mooi uitknippen.
Dacht toch maar eens checken of het klopt wat ik denk te zien.

quote:
Ja maar het is jouw topic dan mag dat sowieso :P
SPOILER
Benieuwd hoe lui je dit weekend gaat zijn Cots het mag gewoon *O*
Las dat je 'alleen' nog op de badkamer 'moet' poetsen.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 mei 2026 @ 09:52:55 #120
Brabo Bastard
pi_220918525
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:40 schreef Kissingbird het volgende:

[..]

Net wakker en nog geen dagelijks koffie infuus gehad maar dacht dus dat je het uitgeknipt had _O- :7
Gekke sprong in m'n hersenen maakte van handlettering --> bulletjournaling --> plaatjes heel mooi uitknippen.
[..]
SPOILER
:(
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 30 mei 2026 @ 10:00:35 #121
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220918568
quote:

SPOILER
Mooi dat je zo goed geslapen hebt! Goede tijden ook.

En dat konijn! *; Prachtig!
pi_220921031
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:40 schreef Kissingbird het volgende:

[..]

[..]
SPOILER
Knippen en plakken is ook leuk en doe ik af en toe ook. Alleen dit is gewoon een tekeningetje.

Lui ging wel goed. Heb heel kort geknutseld, maar toen dacht ik "ik knutsel omdat ik slaperig en moe ben, dat moet dit weekend juist niet. Dus toen ben ik eerst driekwartier gaan suffen op de bank, toen even chatten met een vriendin. Daarna weer lekker achter de laptop

En badkamer moet omdat er een mannetje komt. Er is iets stuk en dat wordt maandag gerepareerd. Maandagochtend boodschappen doen en in de middag wachten op het mannetje (m/v)

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:00 schreef qltel het volgende:

[..]
Mooi dat je zo goed geslapen hebt! Goede tijden ook.

En dat konijn! *; Prachtig!
Dank je wel O+
pi_220921051
Dat weekend luieren vind ik heel ingewikkeld :o morgen weer normaal doen :Y
Dan begin ik gewoon in de hobbykamer de dag en zie wel hoelang het fijn voelt. Van dit geniks, ja heerlijk voor een dagje, maar voel me ook schuldig

Net zoals nu weekend, in het weekend mag ik een pyjamabroek aan. Dat voelt toch een beetje fout en lui. Alleen "hallo CotS, mag, afspraak met jezelf"

maar goed, vanavond even een stukje haken aan de reuze mandala denk ik :Y
Dadelijk nog maar wat delen van het patroon uitprinten

Een heel weekend rusten is maar een ingewikkeld iets
pi_220921346
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Knippen en plakken is ook leuk en doe ik af en toe ook. Alleen dit is gewoon een tekeningetje.

Lui ging wel goed. Heb heel kort geknutseld, maar toen dacht ik "ik knutsel omdat ik slaperig en moe ben, dat moet dit weekend juist niet. Dus toen ben ik eerst driekwartier gaan suffen op de bank, toen even chatten met een vriendin. Daarna weer lekker achter de laptop

En badkamer moet omdat er een mannetje komt. Er is iets stuk en dat wordt maandag gerepareerd. Maandagochtend boodschappen doen en in de middag wachten op het mannetje (m/v)
[..]
Dank je wel O+
Vond het al goed uitgeknipt vanmorgen met mijn ochtend brain fog :s)

Genoeg luie dingen gedaan zo te lezen :D

hmm ja las dat er wat gemaakt moet worden. -O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat weekend luieren vind ik heel ingewikkeld :o morgen weer normaal doen :Y
Dan begin ik gewoon in de hobbykamer de dag en zie wel hoelang het fijn voelt. Van dit geniks, ja heerlijk voor een dagje, maar voel me ook schuldig

Net zoals nu weekend, in het weekend mag ik een pyjamabroek aan. Dat voelt toch een beetje fout en lui. Alleen "hallo CotS, mag, afspraak met jezelf"

maar goed, vanavond even een stukje haken aan de reuze mandala denk ik :Y
Dadelijk nog maar wat delen van het patroon uitprinten

Een heel weekend rusten is maar een ingewikkeld iets
_O-
DIT is ook normaal he :P Plaag je maar.

Ingewikkeld maar je doet het toch maar :*
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:37:19 #125
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220922372
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

Net zoals nu weekend, in het weekend mag ik een pyjamabroek aan.

Geen korte broek meer? :o
  Spellchecker zaterdag 30 mei 2026 @ 18:43:03 #126
197773 crew  maily
pi_220922427
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:37 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Geen korte broek meer? :o
Er bestaan ook zomer pyjama's met korte broeken :!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:43:41 #127
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220922434
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:43 schreef maily het volgende:

[..]
Oeh, scherp!
pi_220923074
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:43 schreef maily het volgende:

[..]
Klopt! Ik heb er nu eentje aan :+

Omdat ik net thuis was en de dag van me heb afgedouched. Daarna geen zin voor die paar uur nog huispak aan te doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220925653
Wauw
Wat een prachtige Nijn O+ _O_
En ja snap dat niks doen al snel gaat vervelen :@
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220926121
Goedemoooorgen child c_/

Fijne zondag toegewenst aan u allen hier :Y
pi_220927827
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:02 schreef greysbones het volgende:
Wauw
Wat een prachtige Nijn O+ _O_
En ja snap dat niks doen al snel gaat vervelen :@
Nou... het is niet dat ik niks moet doen... het is dat ik moet luisteren naar mijn lijf (moet dus chillen) en mezelf niet zoals gewoonlijk forceren tot dingen. Dus "gewoon" uitrusten

Nu heel veel zin in haken. Dus ik haak. Geen zin meer, ook prima

Twijfel alleen enorm of ik zoals gepland morgen boodschappen doe of vandaag... alleen geen zin en hoeft planmatig niet

quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 05:10 schreef Iceage het volgende:
Goedemoooorgen child c_/

Fijne zondag toegewenst aan u allen hier :Y
Jij ook :*
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 31 mei 2026 @ 11:50:37 #132
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220928181
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Goedemorgen Kapitein Haak!

Goedemorgen de rest! Fijne dag allemaal.
pi_220928483
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nou... het is niet dat ik niks moet doen... het is dat ik moet luisteren naar mijn lijf (moet dus chillen) en mezelf niet zoals gewoonlijk forceren tot dingen. Dus "gewoon" uitrusten

Twijfel alleen enorm of ik zoals gepland morgen boodschappen doe of vandaag... alleen geen zin en hoeft planmatig niet
[..]
Jij ook :*
Planmatig hoeft het vandaag niet ?
Maar morgen wel?
Vandaag is het nog droog( hier tenminste wel)
Dus lekkere wandeling ;)
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220928924
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
Planmatig hoeft het vandaag niet ?
Maar morgen wel?
Vandaag is het nog droog( hier tenminste wel)
Dus lekkere wandeling ;)
Ja, even gegaan. Zesentwintig graden zegt mijn telefoon
Ik was echt te warm gekleed, werd er een beetje naar van
Maar goed, thuis en morgen hoef ik niks behalve een deur open doen voor een mannetje :Y

Boodschappen doen vind ik altijd zo'n gedoe :o maar goed, het hoort bij het leven

Nu even drinken en bijkomen (afkoelen) en vanavond weer haken denk ik

Ben zo moe vandaag :O Terwijl ik tot nu de hele tijd actief was
pi_220933900
Goedemorgen Cots

Hier toch nog mooi weer vandaag O+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  maandag 1 juni 2026 @ 09:39:32 #136
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220934339
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:40 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgen Cots

Hier toch nog mooi weer vandaag O+
Rokjesdag! :P
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 10:08:54 #137
Brabo Bastard
pi_220934535
Goedemorgen CotS O+

En de rest :P
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 1 juni 2026 @ 10:16:08 #138
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220934576
Goedemorgen. Hier is het ook prima weer. Goede nacht gehad CotS?
pi_220934844

Met migraine naar bed gegaan en mee opgestaan

Nu is het wel oke

TMI:
Ben benieuwd of het random is of PMS
Heb een app geïnstalleerd die voorspelt wanneer je ongesteld moet worden, want nu is het elke maand een verrassing
  maandag 1 juni 2026 @ 11:07:22 #140
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220934873
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Rokjesdag! :P
Wanneer is het eigenlijk kortebroekjesdag?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 1 juni 2026 @ 11:11:18 #141
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220934900
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:07 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Voor mij al een paar dagen.. :)
  maandag 1 juni 2026 @ 11:13:29 #142
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220934916
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:11 schreef qltel het volgende:

[..]
Voor mij al een paar dagen.. :)
Sportief!
pi_220935536
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

Nu is het wel oke

TMI:
Heb een app geïnstalleerd die voorspelt wanneer je ongesteld moet worden, want nu is het elke maand een verrassing
Vervelend Cots :*

Zou goed kunnen dat het samenhangt met je hormonen. Benieuwd wat er uitkomt nu je het gaat bijhouden in een app.
Hier iedere maand rond dezelfde tijd 'feest'.
pi_220935552
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:09 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Vervelend Cots :*

Zou goed kunnen dat het samenhangt met je hormonen. Benieuwd wat er uitkomt nu je het gaat bijhouden in een app.
Hier iedere maand rond dezelfde tijd 'feest'.
Ja... wil gewoon weten wanneer ik het kan verwachten. Ik heb het gevoel dat het altijd eind/begin van de maand is, maar weet het niet zeker

Merk het wel... 't zou fijn zijn als er idd een ritme in zit :)
Alleen met PCOS weet ik het niet zeker, het is een vermoeden

Gelukkig wachten op een mannetje nu, even een excuus om te niksen. Vanochtend wel gehaakt, als mannetje geweest is weer mee verder denk ik :Y
  maandag 1 juni 2026 @ 13:35:25 #145
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220935655
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:07 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Al weken!
pi_220936331
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

Nu is het wel oke

TMI:
Hey ik ook! Bij mij is het de combi druk wisselingen weer en hooikoorts, bij jou ook?
Twiddel
pi_220936339
Ik voel me zo slecht... eigenlijk wil ik mijn telefoon en andere schermen uit doen en lekker in mijn eigen wereldje

Alleen wat mensen willen appen met me, niks ernstigs of zo hoor, alleen ik voel me super bezwaard... houd er niet van als mensen op me wachten...

Heb even geen zin in gezellig of sociaal te zijn. Zonder diepgaande redenen hoor. Gewoon even in mijn eigen wereldje zitten
pi_220936598
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me zo slecht... eigenlijk wil ik mijn telefoon en andere schermen uit doen en lekker in mijn eigen wereldje

Alleen wat mensen willen appen met me, niks ernstigs of zo hoor, alleen ik voel me super bezwaard... houd er niet van als mensen op me wachten...

Heb even geen zin in gezellig of sociaal te zijn. Zonder diepgaande redenen hoor. Gewoon even in mijn eigen wereldje zitten
Hey het is zeker okey om niet te reageren op mensen. Vroeger hadden we ook allemaal een vaste landlijn en niet meer, en nog daarvoor kon je maanden niks van iemand horen omdat het alleen met de post ging.
Dat meteen moeten reageren is zo ontzettend nieuw en ook niet normaal eigenlijk.
Anders zet je in je status op whatsapp iets van "bezig" ofzo, dan weten mensen ook dat ze even moeten wachten.
Twiddel
  Spellchecker maandag 1 juni 2026 @ 16:51:09 #149
197773 crew  maily
pi_220936607
quote:

Je kunt "ik ben er even niet" in je status zetten. Of "ik reageer vanavond".

Niks mis mee.
pi_220936999
Dank jullie wel, heb even tegen mensen gezegd dat ik na het eten weer online kom en dat vinden ze prima. Prakje net op en weer sociale energie

Ik weet niet hoelang ik super slecht voor mezelf gezorgd heb (kan me niet herinneren hoelang). Geen moeite nemen om te koken, groente en fruit teveel moeite vinden. Alleen ben vandaag weer begonnen me koken en drie maaltijden per dag en één keer fruit. Oh ja... dat was leuk... Oh ja... dat is veel lekkerder... Oh ja, ik heb geen honger de halve dag... Oh ja, geen food noise...oh ja... het is emotioneel ook beter om aandacht aan jezelf te besteden

En zo kunnen er nog heel veel meer "oh ja's" komen :)
Was iig lekker en gezond
  Spellchecker maandag 1 juni 2026 @ 17:57:20 #151
197773 crew  maily
pi_220937007
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel, heb even tegen mensen gezegd dat ik na het eten weer online kom en dat vinden ze prima. Prakje net op en weer sociale energie

Ik weet niet hoelang ik super slecht voor mezelf gezorgd heb (kan me niet herinneren hoelang). Geen moeite nemen om te koken, groente en fruit teveel moeite vinden. Alleen ben vandaag weer begonnen me koken en drie maaltijden per dag en één keer fruit. Oh ja... dat was leuk... Oh ja... dat is veel lekkerder... Oh ja, ik heb geen honger de halve dag... Oh ja, geen food noise...oh ja... het is emotioneel ook beter om aandacht aan jezelf te besteden

En zo kunnen er nog heel veel meer "oh ja's" komen :)
Was iig lekker en gezond
Vandaag is dat in ieder geval allemaal gelukt!
Twee knikkers van mij O+
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 18:01:55 #152
Brabo Bastard
pi_220937039
Goed gedaan CotS!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220937050
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:57 schreef maily het volgende:

[..]
Vandaag is dat in ieder geval allemaal gelukt!
Twee knikkers van mij O+
O+ Door alle drukte de knikkers weer helemaal vergeten _O-
Woensdag tandarts en dan stop ik even bij de action (heb sowieso dingen nodig, maar vind het rondkijken alleen al leuk. Misschien ook een lekkere douchegel/geurtje/whatever extra kopen. Kost maar twee euro hooguit ;) )
  maandag 1 juni 2026 @ 18:40:49 #154
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220937284
quote:

Geniet van je wereldje! Hopelijk is het daar erg fijn. O+
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 1 juni 2026 @ 18:59:59 #155
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220937374
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Natuurlijk is dat prima. Als het kaarsje ver uit is, ben je gewoon niet online. Daar hebben ze maar mee om te kunnen gaan.
quote:
Ik weet niet hoelang ik super slecht voor mezelf gezorgd heb (kan me niet herinneren hoelang).
Zo te lezen zorg je nu weer goed voor jezelf. Lekker bezig hoor.
pi_220939090
Je bent lekker bezig @ChildoftheStars, gun jezelf even een offline momentje als dat beter voelt.
pi_220939484
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:40 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Geniet van je wereldje! Hopelijk is het daar erg fijn. O+
Dat is mijn wereldje vandaag zeker :Y

quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:59 schreef qltel het volgende:

[..]
Natuurlijk is dat prima. Als het kaarsje ver uit is, ben je gewoon niet online. Daar hebben ze maar mee om te kunnen gaan.
[..]
Zo te lezen zorg je nu weer goed voor jezelf. Lekker bezig hoor.
Dank je wel O+

quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:17 schreef DoubleDip het volgende:
Je bent lekker bezig @:ChildoftheStars, gun jezelf even een offline momentje als dat beter voelt.
Ja... vind dat een lastige

------------

En we hebben weer eens een dramanacht. Soms heb ik van die fases. Hoofd zit zo vol. Dan slaap ik bijna en dan springt mijn hoofd ineens terug naar het einde van mijn moeder. Heb het al vaak verteld: wakker gebeld worden door de IC. Het coma. Het niet herstellen. Hoe ze leed. Kan het niet van me af zetten

Nu maar even thee gezet en daarna weer proberen...

Verder niet gefrustreerd en moe hoor... :N :O
pi_220939519
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 01:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat is mijn wereldje vandaag zeker :Y
[..]
Dank je wel O+
[..]
Ja... vind dat een lastige

------------

En we hebben weer eens een dramanacht. Soms heb ik van die fases. Hoofd zit zo vol. Dan slaap ik bijna en dan springt mijn hoofd ineens terug naar het einde van mijn moeder. Heb het al vaak verteld: wakker gebeld worden door de IC. Het coma. Het niet herstellen. Hoe ze leed. Kan het niet van me af zetten

Nu maar even thee gezet en daarna weer proberen...

Verder niet gefrustreerd en moe hoor... :N :O
Vervelend dat je daar weer aan terug moet denken nu. :*

Hoop dat je na het drinken van de thee en/ of wat afleiding zoeken je snel in slaap kunt vallen Cots. O+
pi_220939533
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 01:29 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Vervelend dat je daar weer aan terug moet denken nu. :*

Hoop dat je na het drinken van de thee en/ of wat afleiding zoeken je snel in slaap kunt vallen Cots. O+
Thee is op
maar weer gaan lezen in bed totdat ik bijna in slaap val (trucje werkt meestal wel). 't Gaat doe dan ook weer eens een kort nachtje worden...

Mijn hoofd maakt het mij zo moeilijk
pi_220939578
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 01:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Thee is op
maar weer gaan lezen in bed totdat ik bijna in slaap val (trucje werkt meestal wel). 't Gaat doe dan ook weer eens een kort nachtje worden...

Mijn hoofd maakt het mij zo moeilijk
Lezen of iets luisteren (luisterboek, podcast).

Minder afleiding in de avond/ nacht dan ploppen die gedachtes eerder omhoog denk ik.

Hoop dat het je snel gaat lukken om je hoofd wat stiller te krijgen en in slaap te vallen. *;
pi_220939751
Wat vervelend Child. Helaas ook wel herkenbaar. Hoop dat je desondanks nog wat hebt kunnen slapen
pi_220939813
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 01:53 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Lezen of iets luisteren (luisterboek, podcast).

Minder afleiding in de avond/ nacht dan ploppen die gedachtes eerder omhoog denk ik.

Hoop dat het je snel gaat lukken om je hoofd wat stiller te krijgen en in slaap te vallen. *;
Klopt helemaal wat je schrijft

Uiteindelijk rond drie uur in slaap gevallen en rond half zes klaar wakker...

Naja... één voordeel, me niet verslapen voor Oud Papier. Heb een paar maanden gemist, dus het was echt heel erg veel ;) :o

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 06:18 schreef DoubleDip het volgende:
Wat vervelend Child. Helaas ook wel herkenbaar. Hoop dat je desondanks nog wat hebt kunnen slapen
Dat hoop ik ook voor jou O+
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 2 juni 2026 @ 07:26:22 #163
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220939896
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 06:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hm, dat is wel kort. Hopelijk slaap je dan komende nacht beter..

quote:
Naja... één voordeel, me niet verslapen voor Oud Papier. Heb een paar maanden gemist, dus het was echt heel erg veel ;) :o
[..]
Mooi, zet het buiten (of hoe dat ook werkt daar.. :) )
pi_220939910
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 07:26 schreef qltel het volgende:

[..]
Hm, dat is wel kort. Hopelijk slaap je dan komende nacht beter..
[..]
Mooi, zet het buiten (of hoe dat ook werkt daar.. :) )
Dat wordt vanavond een slaappil moeten nemen van het fact. En dan morgen heel brak zijn op mijn vrije dag. Dit is zo frustrerend. Ga netjes om half elf liggen lezen, op zijn laatst om twaalf uur de lamp uit en mijn lijf weigert gewoon dienst :N
'k Weet niet hoe ik vandaag door kan komen. Het gaat een lange worden...

Oud papier staat buiten. Zou heel graag zo'n container zien hier, maar soit. Dit kan ook en het geeft wel voldoening als een compleet bos aan papier naar buiten gaat ;)
Elke maand stress over, zes keer checken of het echt die dag is etc. Alleen nu beginnen buren het ook buiten te zetten, dus het zal wel kloppen :Y
pi_220939953
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 06:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

[..]
Dat hoop ik ook voor jou O+
Oef dit was een hele korte nacht voor je maar idd wel een voordeel dat het oud papier naar buiten kan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 07:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat wordt vanavond een slaappil moeten nemen van het fact. En dan morgen heel brak zijn op mijn vrije dag. Dit is zo frustrerend. Ga netjes om half elf liggen lezen, op zijn laatst om twaalf uur de lamp uit en mijn lijf weigert gewoon dienst :N
'k Weet niet hoe ik vandaag door kan komen. Het gaat een lange worden...

Oud papier staat buiten. Zou heel graag zo'n container zien hier, maar soit. Dit kan ook en het geeft wel voldoening als een compleet bos aan papier naar buiten gaat ;)
Elke maand stress over, zes keer checken of het echt die dag is etc. Alleen nu beginnen buren het ook buiten te zetten, dus het zal wel kloppen :Y
Ah klus geklaard _O_
Hier wordt het gelukkig de avond van te voren al door veel mensen buiten gelegd daardoor vergeet ik het dan niet.

Sterkte vandaag cots :*
pi_220940100
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 07:46 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Oef dit was een hele korte nacht voor je maar idd wel een voordeel dat het oud papier naar buiten kan.
[..]
Ah klus geklaard _O_
Hier wordt het gelukkig de avond van te voren al door veel mensen buiten gelegd daardoor vergeet ik het dan niet.

Sterkte vandaag cots :*
Dank je wel O+
Ben een beetje slaperig en een beetje hoofdpijn. Nu maar aan de koffie
Liefst ga ik even een uurtje op de bank liggen...

Hier iedereen in de ochtend. Dus ik durf niet zo goed in de avond. Gelukkig is het weg nu uit mijn keuken
  dinsdag 2 juni 2026 @ 09:26:51 #167
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220940445
quote:

[..]

Hier is de container weggehaald, omdat die vaak in brand werd gestoken. Daarna kwam er eentje waarvan de opbrengst bedoeld was voor een uitje van het lokale bejaardentehuis. Die ging dicht nadat ze erachter kwamen dat de beheerder van de container het geld in eigen zak stak. :D Nu haalt de gemeente het op en ik vergeet het dus heel vaak. :P
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 2 juni 2026 @ 10:45:10 #168
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220941219
quote:

[..]
Wij hebben er een container voor. En er is ook een app waarin we kunnen zien wanneer wat opgehaald wordt. Die geeft zelfs een dag van tevoren een seintje, dat is dus best goed geregeld hier.
pi_220941984
*O* Feest *O*

Deze begeleider een tijd niet gezien en zij zei dat ik "veel" afgevallen ben *O*

En dat maakt me buitengewoon blij. Heb ineens een ton positieve energie
Even thee drinken en dan haken

Ik ben zo ontzettend blij... dacht dat het compleet onzichtbaar was en dat ik alles voor niks doe.
Nu een plannetje maken :Y
En nu chillen, want ik merk dat de nacht kort was
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 2 juni 2026 @ 12:16:32 #170
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220942065
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
*O* Feest *O*

Deze begeleider een tijd niet gezien en zij zei dat ik "veel" afgevallen ben *O*

Ik ben zo ontzettend blij... dacht dat het compleet onzichtbaar was en dat ik alles voor niks doe.
Lets party!

*G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G*
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:16:50 #171
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220942070
Dus nu gaan al je goede eetvoornemens weer het raam uit?
pi_220942091
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:16 schreef Lienekien het volgende:
Dus nu gaan al je goede eetvoornemens weer het raam uit?
Dat bedoel ik niet. Blijf sowieso koken.

Plannetje maken betekent in dit geval gewoon goede keuzes maken
En met goede keuzes is gewoon keuzes die gezond en voedzaam zijn
Snap best dat het alles stoppen niet slim is en zonde is van de energie
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 12:20:04 #173
Brabo Bastard
pi_220942100
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
*O* Feest *O*

Nu een plannetje maken :Y
En nu chillen, want ik merk dat de nacht kort was
*O*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220943348
(dit bericht doet het predicaat Dagboek eer aan)

'k Heb vanochtend en vanmiddag geprobeerd een dutje te doen. Mijn lichaam weigert gewoon slaap. Ben blij dat ik donderdag een afspraak heb met de psychiater. Dit is geen doen en dit is zo'n probleemtrigger voor mij. En ik raak gefrustreerd. Wil gewoon rond een uurtje of half twaalf slaperig zijn en de nacht doortrekken.

En ik heb geen energie om echt tot dingen te komen nu. Ben zo gedemotiveerd. Moet eigenlijk wel naar mijn hobbykamer, maar ik kan me er echt niet toe zetten :o

Vanavond lekker met een boek op de bank, slechte televisie op de achtergrond. Even niet haken in de avond. Eens zien of dat mijn hoofd ook rustiger maakt :Y
Begonnen aan een nieuw boek, eens zien hoe dat bevalt :) Eventueel even een informatief boek, als mijn brein dat ook kan en wil. Biologie of geschiedenis of kunst... mijn drie favoriete onderwerpen. Of simpel een Quest en wat leuke feitjes goedkoop oplepelen

Hopelijk breekt het beloofde noodweer ook los, zou ik gezellig vinden ja!
pi_220944154
Briefje op koelkast ofzo met datum en txt oud papier naar buiten. :Y

Hier ook 1x i de maand voor goed doel (klikko voor hier) en 2 groene (1 is extra) 1x p 2 weken 1 grijze restafval 1x p mnd en 1 Pmd. ook 1x p 2 weken.
pi_220946357
Ach het is maar één dag die ik moet onthouden: eerste dinsdag van de maand. Verder wordt er niks gehaald.
Alleen in maar mijn moeder, april respijt, mei vijf mei... dus tja...

En nu zo maar een slaappil nemen met frisse tegenzin. Heb echt geen zin in bed. Alleen heb maar tweeënhalf uur geslapen afgelopen nacht en dat is niet oke. Al voel ik me hyper en druk.

Ergens heb ik zoiets van ze kunnen me allemaal wat. Leven is toch een groot rommeltje en boeien... geen zin in piekeren en liggen in het donker etc.

Misschien bel ik zelfs dadelijk de crisisdienst
pi_220946643
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach het is maar één dag die ik moet onthouden: eerste dinsdag van de maand. Verder wordt er niks gehaald.

En nu zo maar een slaappil nemen met frisse tegenzin. Heb echt geen zin in bed. Alleen heb maar tweeënhalf uur geslapen afgelopen nacht en dat is niet oke. Al voel ik me hyper en druk.

Ergens heb ik zoiets van ze kunnen me allemaal wat. Leven is toch een groot rommeltje en boeien... geen zin in piekeren en liggen in het donker etc.

Ik hoop dat je al lekker in bed ligt en zo niet denk ik dat het een goed idee is om de crisis ff te bellen. De hele nacht wakker blijven word je niet beter van. Als je een nacht weer goed slaapt voel je je al een stuk rustiger, geloof mij :Y
Twiddel
pi_220946739
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

Verstandig ja
Al hoop ik dat je gewoon slaapt nu :*
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220947364
Geslapen en voel me een stuk beter ja :Y
Slaappil was toch wel een goed idee

Om negen uur naar de inloop over de verbouwing
En om drie uur tandarts
Verder lekker aanklooien met garens en haaknaalden

Het wordt denk ik wel een prima dagje
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 07:18:17 #180
Brabo Bastard
pi_220947371
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

En om drie uur tandarts

Goed bezig O+
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 3 juni 2026 @ 07:38:11 #181
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220947429
quote:

En om drie uur tandarts

Ik ben blij dat je goed geslapen hebt!

Veel succes bij de inloop. En je gaat hier vast een prima dag van maken.
  Spellchecker woensdag 3 juni 2026 @ 07:39:17 #182
197773 crew  maily
pi_220947432
quote:

En om drie uur tandarts

Het is i.i.g. goed begonnen! _O_ ^O^
pi_220947613
quote:

En om drie uur tandarts

Fijn om te lezen dat je een betere nacht had nu en je je een stuk beter voelt :*
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:46:03 #184
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220948517
quote:

En om drie uur tandarts

Vol gas erop! ;)
pi_220948689
Dank jullie wel O+

Ulch... renovatie ;)
Wel weer wat antwoorden verder
Alleen wel gedoe hoor

Nu even rustig worden met een kop koffie en dan maar even bezig gaan :Y
Straks naar de tandarts om "een vulling bij te werken". Ga wel even duidelijk vragen hoe en wat, want ik heb nergens last van? Laat niet wroeten in mijn mond zonder dat ik begrijp hoe, wat en waarom

Nou, hup CotS, sla die koffie achterover en pak een haaknaald vast of een potlood :P
pi_220948797
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel O+

Ulch... renovatie ;)
Alleen wel gedoe hoor

Straks naar de tandarts om "een vulling bij te werken". Ga wel even duidelijk vragen hoe en wat, want ik heb nergens last van? Laat niet wroeten in mijn mond zonder dat ik begrijp hoe, wat en waarom

Nou, hup CotS, sla die koffie achterover en pak een haaknaald vast of een potlood :P
verbouwingen door woningbouwen zijn altijd gedoe :Y
omdat ze het liefst iedereen eruit zouden willen tijdens het werk of zouden willen doen of je er niet woont
want ja verbouwen en rekening houden met bewoners is best moeilijk :P
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:29:48 #187
Brabo Bastard
pi_220948884
quote:
Dank jullie wel O+

Ulch... renovatie ;)
Alleen wel gedoe hoor

quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Vol gas erop! ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220951309
Tandarts weer gehad. Was een vaag verhaal, maar het duurde maar driekwartier, dus fijn
Zo maar even wat gaan doen denk ik :Y Even haken, beetje tekenen, dat soort dingen heb ik zin in *O*

quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:12 schreef greysbones het volgende:

[..]
verbouwingen door woningbouwen zijn altijd gedoe :Y
omdat ze het liefst iedereen eruit zouden willen tijdens het werk of zouden willen doen of je er niet woont
want ja verbouwen en rekening houden met bewoners is best moeilijk :P
Het is gewoon super stom ... maar goed ... pas na de bouwvak :Y
Wel begonnen met lijstjes maken, dat geeft altijd rust

quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
[..]

Jaja ;)
pi_220955320
Hoop dat je al lekker slaapt Cots O+
pi_220955863
Goedemorgen!

Gisteren al vroeg naar bed gegaan. Was ineens uitgeput.
Nog steeds een beetje moe.

Straks naar de psychiater en dan heb ik weekend
Zin om uitgebreid te gaan knutselen :Y Een zooitje van mijn hobbykamer maken ;) (en ook weer op te ruimen hoor)

Even thee maken en wakker worden :O
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 4 juni 2026 @ 07:46:20 #191
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220955907
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 07:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!

Zin om uitgebreid te gaan knutselen :Y Een zooitje van mijn hobbykamer maken ;) (en ook weer op te ruimen hoor)

Goedemorgen.

Dit wordt vast weer een goede dag! Maak gerust weer een zootje van die hobbykamer.. Als je er maar plezier in hebt.

Geniet van je thee!
pi_220956231
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 07:46 schreef qltel het volgende:

[..]
Goedemorgen.

Dit wordt vast weer een goede dag! Maak gerust weer een zootje van die hobbykamer.. Als je er maar plezier in hebt.

Geniet van je thee!
Jawel. Alleen geen zin in de psychiater, echter is dat voor het goede doel :Y
En ja! Als het daar een zooitje wordt betekent het dat dat ik lekker bezig ben ;) Ruim het einde van de dag weer op

Hopelijk lukt het me vanavond om op de bank te hangen. Anti Survival Show aan (moet nog veel zien) en ondertussen een goed boek lezen. Slaap ik toch het beste op *O*

Hopelijk jij en de rest ook een fijne dag :*
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 09:00:39 #193
Brabo Bastard
pi_220956236
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 07:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!

Rommel maken *O*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220956467
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
En ja! Als het daar een zooitje wordt betekent het dat dat ik lekker bezig ben ;) Ruim het einde van de dag weer op

Hopelijk lukt het me vanavond om op de bank te hangen. Anti Survival Show aan (moet nog veel zien) en ondertussen een goed boek lezen. Slaap ik toch het beste op *O*

Hier kijkt dochter af en toe ASS
Ik vind het een hoop geschreeuw
Maar kan inderdaad lekker wegkijken zijn
Knutsel ze Cots :*
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:29:50 #195
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220956502
quote:

[..]

Fijne dag, Child! Hopelijk word het weer een creatieve dag. :) *O*
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 4 juni 2026 @ 09:38:17 #196
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220956566
quote:

[..]
Je komt daar ook wel doorheen. Voordat je het weet ben je er weer weg.
quote:
Uiteraard. Het mag geen rommeltje blijven. Maar lekker bezig zijn is heerlijk.
quote:
Ik ga waarschijnlijk weer platen sorteren (ik heb er veel en ze staan nu allemaal in Discogs, nu komen ze allemaal op alfabet in het rek)
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 11:10:22 #197
388664 crew  Dotteke
pi_220957223
quote:
Dank jullie wel O+

Ulch... renovatie ;)
Alleen wel gedoe hoor

Wat gaan ze allemaal renoveren Child?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:11:59 #198
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220957244
Goedemorgen allen O+
pi_220957791
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Rommel maken *O*
Potloden, haaknaalden, pennen, stiften, wol, haaknaalden, stopnaalden, steekmarkeerders, scharen ... ga ik straks allemaal gebruiken :+

quote:
99s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hier kijkt dochter af en toe ASS
Ik vind het een hoop geschreeuw
Maar kan inderdaad lekker wegkijken zijn
Knutsel ze Cots :*
Gewoon als achtergrond geluid. Kan het niet aan als ik geconcentreerd meekijk
Maar met een boekje en af en toe opkijken is het prima voor :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:29 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Fijne dag, Child! Hopelijk word het weer een creatieve dag. :) *O*
Komt goed *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:38 schreef qltel het volgende:

[..]
Je komt daar ook wel doorheen. Voordat je het weet ben je er weer weg.
[..]
Uiteraard. Het mag geen rommeltje blijven. Maar lekker bezig zijn is heerlijk.
[..]
Ik ga waarschijnlijk weer platen sorteren (ik heb er veel en ze staan nu allemaal in Discogs, nu komen ze allemaal op alfabet in het rek)
Het ging goed. Fijn mens, doelloos gesprek
Ach... mijn hobbykamer hoeft niet netjes te zijn, maar acceptabel
Netjes heeft toch geen zin :+

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat gaan ze allemaal renoveren Child?
Alles behalve de keuken ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Goedemorgen allen O+
Mogguh
pi_220959524
Op vijf maart is mijn moeder overleden.
Drie maanden al
Klapt er even in als een bus

Moet er telkens aan denken. Vooral aan het laatste half jaar van haar leven

En bijna een jaar geleden dat die vriendin overleed.

Geeft allemaal even een error in mijn hoofd
  Moderator / Miss SHO donderdag 4 juni 2026 @ 16:58:34 #201
22592 crew  Ole
pi_220959539
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Drie maanden al

Ach jeetje. Het verdriet mag er zijn hoor :*
pi_220959778
quote:
Drie maanden al

Ja het is veel allemaal. Maar dit zal vaker terugkomen helaas. De tijd gaat vind ik best snel. Gek om dan te bedenken wat er eigenlijk allemaal gebeurd is. Sterkte.
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:49:57 #203
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220960045
quote:
Drie maanden al

:* :*
pi_220960067
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:58 schreef Ole het volgende:

[..]
Ach jeetje. Het verdriet mag er zijn hoor :*
Ik voel me leeg en stom en een ijskonijn... gewoon een... jemig...

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:53 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Ja het is veel allemaal. Maar dit zal vaker terugkomen helaas. De tijd gaat vind ik best snel. Gek om dan te bedenken wat er eigenlijk allemaal gebeurd is. Sterkte.
Ja... het is ook gewoon teveel
Tijd gaat soms traag, soms snel... 'k vind het maar lastig allemaal

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
O+
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:01:28 #205
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220960111
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]
[..]
O+
Ook dit gaat weer voorbij lieverd… O+
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 19:32:23 #206
Brabo Bastard
pi_220960345
quote:

[..]
[..]
[..]
O+
*warme knuffel geeft*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220960693
quote:

[..]
[..]
[..]
O+
Mop
Je bent van alles maar echt geen ijskonijn
*;
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220963260
Goedemorgen lieve mensen,

Gelukkig goed geslapen hier. Klein wonder :Y
Wel met moeite naar bed gegaan... maar om elf uur had ik echt zoiets van "als ik nu niet ga, heb ik niks aan mijn vrije dag", en toen mezelf naar bed gesleept en werd wel goed wakker. Acht uur eruit is netjes zat

Nu even koffie en Het Blok vooruit kijken en daarna lekker boven bezig. Denk in eerste instantie haken en dan wat tekenen en doen :)

De aandrang tot automutilatie is wel sky high en ik zie binnenkort iemands kinderen, dus dat kan niet, dus ik houd me dat maar voor ogen. En jep, begeleiders weten het.

@greysbones ik voel me een ijskonijn omdat het niet lukt om me toe te geven aan mijn emoties. Heb ook de vraag van iemand gekregen hoe ik in hemelsnaam zo snel weer knutsel en zo. Dat vraag ik ook mezelf af soms.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 5 juni 2026 @ 09:13:08 #209
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220963397
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

Wel met moeite naar bed gegaan... maar om elf uur had ik echt zoiets van "als ik nu niet ga, heb ik niks aan mijn vrije dag", en toen mezelf naar bed gesleept en werd wel goed wakker. Acht uur eruit is netjes zat
Goedemorgen lief ijskonijn.. :+

Mooi dat je zo goed geslapen hebt. Hou die tijden vooral vol, klinkt als gezonde uren om in rust te gaan. Goede slaap is belangrijk voor een rustige en goede dag.

Geniet van deze dag. Veel plezier met knutselen!
pi_220963416
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 09:13 schreef qltel het volgende:

[..]
Goedemorgen lief ijskonijn.. :+

Mooi dat je zo goed geslapen hebt. Hou die tijden vooral vol, klinkt als gezonde uren om in rust te gaan. Goede slaap is belangrijk voor een rustige en goede dag.

Geniet van deze dag. Veel plezier met knutselen!
Dank je O+

Ik lees dan tot een uur of twaalf. Dus plusminus acht uur slaap. Elf uur is wel een mooie bedtijd

En jep! Begon aan de nieuwe aflevering van het blok op Kijk en toen dacht ik nee! En ben naar boven gegaan. Lekker haken met thee nu
pi_220963447
quote:

Nu even koffie en Het Blok vooruit kijken en daarna lekker boven bezig. Denk in eerste instantie haken en dan wat tekenen en doen :)

De aandrang tot automutilatie is wel sky high en ik zie binnenkort iemands kinderen, dus dat kan niet, dus ik houd me dat maar voor ogen. En jep, begeleiders weten het.

@:greysbones ik voel me een ijskonijn omdat het niet lukt om me toe te geven aan mijn emoties. Heb ook de vraag van iemand gekregen hoe ik in hemelsnaam zo snel weer knutsel en zo. Dat vraag ik ook mezelf af soms.
Heb je wel eens zo'n fidget geprobeert voor automutilatie?
https://www.bol.com/nl/nl(...)c33iGHkaAt_EEALw_wcB
Deze kan je dan heel hard in knijpen en doet toch pijn maar laat geen schade achter. Veel mensen gebruiken het ipv automutilatie.
Je kan ook een platte kam proberen en dan hard in de hard tanden van de kam knijpen.
Of lijm uitspreiden over je arm, en dat eraf pulken.
Twiddel
pi_220963475
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 09:23 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Deze kan je dan heel hard in knijpen en doet toch pijn maar laat geen schade achter. Veel mensen gebruiken het ipv automutilatie.
Je kan ook een platte kam proberen en dan hard in de hard tanden van de kam knijpen.
Of lijm uitspreiden over je arm, en dat eraf pulken.
Ik heb wel fidgettoys. Die doen geen pijn, want: het maakt niet uit of het gezien wordt of niet: het is automutilatie en dat gedrag moet eruit. Geen oordeel voor en over anderen trouwens. Het voelt voor mij gewoon niet goed

Dus tanden op elkaar en blijven uitstellen. Nu mag het de veertiende. En dan heb ik tzt weer een andere motivatie

Ik waardeer je tip trouwens enorm hoor! Alleen het past niet bij mij. Sorry
  Moderator / Redactie FP vrijdag 5 juni 2026 @ 09:33:27 #213
Brabo Bastard
pi_220963499
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb wel fidgettoys. Die doen geen pijn, want: het maakt niet uit of het gezien wordt of niet: het is automutilatie en dat gedrag moet eruit. Geen oordeel voor en over anderen trouwens. Het voelt voor mij gewoon niet goed

Dus tanden op elkaar en blijven uitstellen. Nu mag het de veertiende. En dan heb ik tzt weer een andere motivatie

Ik las heel snel fitboys :@
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 5 juni 2026 @ 09:53:53 #214
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220963639
quote:

Gelukkig besef je het al zelf dat het niet goed is. Hou vol! Fijn dat je begeleiders op de hoogte zijn. Hopelijk zijn ze een goede steun voor je. :)
pi_220965270
quote:

@:greysbones ik voel me een ijskonijn omdat het niet lukt om me toe te geven aan mijn emoties. Heb ook de vraag van iemand gekregen hoe ik in hemelsnaam zo snel weer knutsel en zo. Dat vraag ik ook mezelf af soms.
Dat je een rem op je emoties hebt maakt je geen ijskonijn, degene die jou vroeg hoe je zo snel weer kon knutselen is degene met een gebrek

En dan ben ik nog mild :@
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220966125
Kreeg in de loop van de dag steeds meer buikpijn, jullie raden het al: maandelijkse ellende. Besloten dat ik niks meer doe vandaag; behalve thee drinken, series kijk en lezen. Voelde me de laatste dagen al niet fijn, PMS blijkt nu, maar nu ben ik echt gewoon beroerd. Lang leven zelfmedelijden dus ;)

quote:
99s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:19 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dat je een rem op je emoties hebt maakt je geen ijskonijn, degene die jou vroeg hoe je zo snel weer kon knutselen is degene met een gebrek

En dan ben ik nog mild :@
Naja... de dag na het overlijden zat ik al te haken, want ik werd gek van mijn eigen hoofd :@ Alleen zo werkt mijn brein eenmaal. Die handen bezig maakt me rustig
Denk ook dat mijn moeder het verschrikkelijk zou vinden als ik niet bezig zou zijn. Alleen tja... dat valt onder NIVEA en ik kan het niet checken bij haar. Het maakt me gewoon onzeker...

Al wil het vandaag niet lukken... Tekenen ging mis. En haken ben ik na zes uur een beetje zat vandaag.
pi_220967660
PMS is kut :{ wees een beetje lief voor jezelf :*
pi_220967736
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh nee, geeft helemaal niks hoor, ieder mens is anders en voor ieder mens helpt het een wel en het andere niet.
Goed dat je er over praat, heel veel mensen kunnen dat niet eens en dan word het nog veel moeilijker
Twiddel
pi_220967739
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 20:19 schreef Nijna het volgende:
PMS is kut :{ wees een beetje lief voor jezelf :*
De PMS is inmiddels voorbij ;) Ben ongesteld.
Begonnen met bijhouden zodat ik misschien een beetje kan gaan voorspellen in de toekomst

Vroeg naar bed denk ik, kopjes thee en slechte series. En morgen zie ik wel wat er uit mijn handen komt, of niet
pi_220967745
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 20:30 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Oh nee, geeft helemaal niks hoor, ieder mens is anders en voor ieder mens helpt het een wel en het andere niet.
Goed dat je er over praat, heel veel mensen kunnen dat niet eens en dan word het nog veel moeilijker
Klopt... ik kan er gelukkig open over zijn. Misschien raar, maar ik schaam me er niet voor?
pi_220967756
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kreeg in de loop van de dag steeds meer buikpijn, jullie raden het al: maandelijkse ellende. Besloten dat ik niks meer doe vandaag; behalve thee drinken, series kijk en lezen. Voelde me de laatste dagen al niet fijn, PMS blijkt nu, maar nu ben ik echt gewoon beroerd. Lang leven zelfmedelijden dus ;)
[..]
Naja... de dag na het overlijden zat ik al te haken, want ik werd gek van mijn eigen hoofd :@ Alleen zo werkt mijn brein eenmaal. Die handen bezig maakt me rustig
Denk ook dat mijn moeder het verschrikkelijk zou vinden als ik niet bezig zou zijn. Alleen tja... dat valt onder NIVEA en ik kan het niet checken bij haar. Het maakt me gewoon onzeker...

Al wil het vandaag niet lukken... Tekenen ging mis. En haken ben ik na zes uur een beetje zat vandaag.
Pms is zwaar zat al zonder alles. Wees lief voor jezelf, je verdiend het :*
Bekijk deze YouTube-video
Twiddel
pi_220967766
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Klopt... ik kan er gelukkig open over zijn. Misschien raar, maar ik schaam me er niet voor?
Is niet gek, ervoor schamen is een aangeleerd iets. Iemand die ziek is of een been breekt hoeft zich ook niet te schamen, dus waarom hiervoor wel?
Twiddel
pi_220968137
Een rustig dagje is toch niks mis mee, helemaal niet als je niet fit bent.

En nee je hoeft niet altijd te doen wat je moeder zou willen of had gewild. Jij hebt ook een eigen mening en leven, met eigen keuzes. Dat is gewoon prima zo.
pi_220968747
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]

Wie heeft het recht te oordelen op hoe een ander een verlies verwerkt
Oppakt
Wat dan ook

Al zou je van ellende een hele avond gaan dansen
Als dat jou helpt te dealen met het overlijden van je moeder
Dan is dat helemaal goed

Andere hebben niet zomaar het recht zo over je te oordelen Cots :*
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220968792
Leuke dingen doen is ook een manier van verwerken.

SPOILER
  Spellchecker vrijdag 5 juni 2026 @ 23:44:02 #226
197773 crew  maily
pi_220968970
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Gelukkig niet.
Je hebt al genoeg aan je hoofd :P
  zaterdag 6 juni 2026 @ 05:16:36 #227
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220969342
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 09:23 schreef summer2bird het volgende:
Voor automutilatie of tegen automutilatie? :P ;)
Colleziono francobolli di bambini
pi_220970546
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 20:33 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Pms is zwaar zat al zonder alles. Wees lief voor jezelf, je verdiend het :*
Bekijk deze YouTube-video
Ja... het is gewoon stom
Wel lekker bezig geweest net (een kleurplaat niet kleuren, maar alles kleur en patroontjes geven met washitape. Als dag af is heb ik een leuke dag gehad en een leuk resultaat. Of lelijk)
Besloten dat ik, voel me niet fijn en heb pijn, ik nu eerst koffie mag drinken
met een filmpje erbij

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 20:34 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Is niet gek, ervoor schamen is een aangeleerd iets. Iemand die ziek is of een been breekt hoeft zich ook niet te schamen, dus waarom hiervoor wel?
Nou precies dat dus! Ik houd er wel rekening mee dat als er kinderen in mijn buurt komen, absoluut niet. Nooit en never.
Het is ook gedrag dat ik van mijn vader overgenomen heb. Die brandde zich met een sigaret omdat ik zo lastig was (aldus hem)

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 21:41 schreef DoubleDip het volgende:
Een rustig dagje is toch niks mis mee, helemaal niet als je niet fit bent.

En nee je hoeft niet altijd te doen wat je moeder zou willen of had gewild. Jij hebt ook een eigen mening en leven, met eigen keuzes. Dat is gewoon prima zo.
Dat klopt ook wel
Alleen ik kende mijn moeder, ze zou blij zijn dat ik gewoon mijn creatieve zelf ben. Ze begreep al niet waarom ik in de dagen voor haar euthanasie niet naar clubjes ging _O-

quote:
99s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:03 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wie heeft het recht te oordelen op hoe een ander een verlies verwerkt
Oppakt
Wat dan ook

Al zou je van ellende een hele avond gaan dansen
Als dat jou helpt te dealen met het overlijden van je moeder
Dan is dat helemaal goed

Andere hebben niet zomaar het recht zo over je te oordelen Cots :*
Naja... ik begrijp het wel en mag ook. Zolang ik het me maar niet aantrek
Inderdaad, iedereen doet het op zijn eigen manier...
Vind het gewoon lastig, ik weet dat alles wat niet destructief is goed is.
Het is maar ingewikkeld, daar is iedereen het wel over eens ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:08 schreef DoubleDip het volgende:
Leuke dingen doen is ook een manier van verwerken.

SPOILER
Even hard gezegd; je moet eenmaal door... dat hoeft niet direct, maar soms is leuke dingen doen super verstandig

SPOILER
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:44 schreef maily het volgende:

[..]
Gelukkig niet.
Je hebt al genoeg aan je hoofd :P
Soort eindeloze beerput soms _O- schaam me al voor genoeg ;) dit kan er niet bij :P
pi_220970577
Ennn goedemorgen
Heb uitgeslapen tot negen uur
Daarna aan de knutsel gegaan en nu koffie met een filmpje. Snap op dit moment even niks van mijn lichaam :@ maar goed... doktervriendinnetjes zeggen dat het prima is en geen HA nodig

maar nu eerst even pauze en chillen en paracetamol slikken ;)
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 6 juni 2026 @ 11:30:09 #230
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220970813
Goedemorgen Child! Je had een goede nacht en dat is mooi. Maak er ook een mooie dag van!
pi_220970855
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 11:30 schreef qltel het volgende:
Goedemorgen Child! Je had een goede nacht en dat is mooi. Maak er ook een mooie dag van!
Ja :) was wel even een uurtje wakker. Kreeg kuitkramp en moest daar echt even mee heen en weer lopen. Nu spierpijn in die kuit _O- een reden van uitslapen :+

Reden... zeg maar smoesje
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 6 juni 2026 @ 11:47:21 #232
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220970894
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 11:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja :) was wel even een uurtje wakker. Kreeg kuitkramp en moest daar echt even mee heen en weer lopen. Nu spierpijn in die kuit _O- een reden van uitslapen :+

Kuitkramp! Vervelend lijkt me dat.. Heen en weer lopen is dan inderdaad een goed idee.
pi_220973250
quote:

[..]

Hier hetzelfde scenario vannacht! I feel you! Wat een ellende is dat zeg! Hopelijk is de spierpijn al wat weggetrokken!
pi_220973658
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 11:47 schreef qltel het volgende:

[..]
Kuitkramp! Vervelend lijkt me dat.. Heen en weer lopen is dan inderdaad een goed idee.
Ja... echt irritant. En dan duurt het gewoon even tot je weer weg bent

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:07 schreef Scriptascripta het volgende:

[..]
Hier hetzelfde scenario vannacht! I feel you! Wat een ellende is dat zeg! Hopelijk is de spierpijn al wat weggetrokken!
Kuitkrampbox! De echte stoere mensen doen aan kramp, hurrrrr

Sorry :+

Doet nog steeds pijn bij strekken. Echt... die spier stelt zich aan en ik ook ;)
  zaterdag 6 juni 2026 @ 18:48:16 #235
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220973775
quote:

[..]

Zal wel weer de enige zijn die kutkramp las. :P
  Moderator / Redactie FP zaterdag 6 juni 2026 @ 19:02:18 #236
Brabo Bastard
pi_220973809
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Zal wel weer de enige zijn die kutkramp las. :P
:@
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 6 juni 2026 @ 19:06:31 #237
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220973823
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:@
Kon zijn toch? ;)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 6 juni 2026 @ 19:20:03 #238
Brabo Bastard
pi_220973872
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Kon zijn toch? ;)
Ja :@
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 6 juni 2026 @ 19:21:05 #239
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220973875
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ja :@
8-) 8-)
pi_220975205
Jullie maken me erg ongemakkelijk :@

Sorry :@

Klacht:

Ik krijg mezelf niet slaperig , had geen dutje moeten doen. En dat dutje was ook nog eentje vol nachtmerries (middagmerries)

Einde klacht
pi_220975339
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

Klacht:

Ik krijg mezelf niet slaperig , had geen dutje moeten doen. En dat dutje was ook nog eentje vol nachtmerries (middagmerries)

Einde klacht
Helpt dit
:O :O :O

Of kijken naar gapende mensen? :@

Net klaar met werken hier
Ik sta zooooo aan :X :@
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220975382
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:14 schreef greysbones het volgende:

[..]
Helpt dit
:O :O :O

Of kijken naar gapende mensen? :@

Net klaar met werken hier
Ik sta zooooo aan :X :@
Hahaha nee ik voel geen gaap

Logisch. Kun je morgen een beetje uitslapen?
pi_220975605
Heb mezelf wel weer even een schop onder mijn hol gegeven, want mijn bestie dat deed

Weer drie maaltijden per dag en een appel

Anders kom ik nooit uit deze ellende.

Dus kwark met fruit in de ochtend, twee boterhammen als lunch en gewoon koken in de avond.

Het moet gewoon, ook al haat ik het... en mezelf en ben ik bang en in de stress.

Ellende
pi_220975780
Volgende nacht hopelijk beter en anders maar weer de hulptroepen een berichtje sturen

Ulch...had niet moeten uitslapen en geen dutje doen. Gewoon wakker moeten blijven na de kramp...

Soms heb ik van die fases waarin ik super slecht slaap... Zonder dat ik kan verzinnen waarom het zo'n probleem is

In elk geval ga ik nu mijn meds innemen, dat vergeet ik wel eens zulke nachten en dan is de prijs helemaal hoog. Dus ik typ dit berichtje af en doe dat dan direct
pi_220975796
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 01:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgende nacht hopelijk beter en anders maar weer de hulptroepen een berichtje sturen

Ulch...had niet moeten uitslapen en geen dutje doen. Gewoon wakker moeten blijven na de kramp...

Soms heb ik van die fases waarin ik super slecht slaap... Zonder dat ik kan verzinnen waarom het zo'n probleem is

In elk geval ga ik nu mijn meds innemen, dat vergeet ik wel eens zulke nachten en dan is de prijs helemaal hoog. Dus ik typ dit berichtje af en doe dat dan direct
Goed dat je je meds in neemt, ik hoop dat je lekker kan slapen zo :*
Twiddel
pi_220975933
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 01:28 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Goed dat je je meds in neemt, ik hoop dat je lekker kan slapen zo :*
Naja, normaal neem ik alles voor het slapen gaan. Om de spiegel goed te houden moet ik wel gewoon alles nemen. Ook al slaap ik niet
Op dit moment zie ik voorlopig nog geen slaap komen helaas. Morgen weer een nacht om het te proberen ja
En anders maandag even overleggen met de hulpverleners.

Voel me gewoon nul komma nul moe. Niet eens gaperig. Het liefst zou ik ook gaan knutselen, maar dan is niet slapen een zekerheid. Dus maar beneden hangen en hopen dat het goed komt voor deze nacht (maar verwacht het niet, morgen wordt een lange en zware dag)

Het frustrerende is dat ik me goed voel. Daarmee bedoel ik dat ik fysiek en mentaal niet voel dat ik niet slaap. Niet kunnen slapen terwijl je moe bent is vervelend, maar dan heb je iig nog iets aan het feit dat je in bed ligt. Nu word ik al ondurig van het idee bed.

Naja... maar weer een kopje kamille thee erin gooien
  zondag 7 juni 2026 @ 10:25:30 #247
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220977010
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

pi_220977758
Moe, brak en chagrijnig is wel een goede samenvatting van mijn staat van zijn _O-
Vandaag is het zondag en op zondagen hoef ik niks, morgen even boodschapjes doen

Nu even series kijken, net even gehaakt, weet niet of ik daar verder nog zin in ga hebben. Vanavond misschien een slaappil als ik niet minder moe word dan dat ik nu ben

Nu eerst drinken maken
De keuken en hobbykamer zijn iig al opgeruimd voor nu :Y
pi_220978411
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... echt irritant. En dan duurt het gewoon even tot je weer weg bent
[..]
Kuitkrampbox! De echte stoere mensen doen aan kramp, hurrrrr

Sorry :+

Doet nog steeds pijn bij strekken. Echt... die spier stelt zich aan en ik ook ;)
Je stelt je echt niet aan hoor! Nu een dag later ben ik van ellende een eind gaan wandelen in de hoop dat ik het eruit zou lopen. Die “bal” die je ook de hele tijd in je kuit voelt; ergerlijk!
pi_220978812
Kuitkramp is ook gewoon kut hoor! Kan het zijn dat je wat weinig had gedronken? Kan soms ook een aanleiding zijn.

Rustig dagje vandaag dan maar, mooie dag daarvoor zondag.

SPOILER
pi_220979386
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 14:26 schreef Scriptascripta het volgende:

[..]
Je stelt je echt niet aan hoor! Nu een dag later ben ik van ellende een eind gaan wandelen in de hoop dat ik het eruit zou lopen. Die “bal” die je ook de hele tijd in je kuit voelt; ergerlijk!
Ja... inmiddels wel weg hoor. Alleen het was gisteren idd irritant

Bij jou ook weg?

quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:09 schreef DoubleDip het volgende:
Kuitkramp is ook gewoon kut hoor! Kan het zijn dat je wat weinig had gedronken? Kan soms ook een aanleiding zijn.

Rustig dagje vandaag dan maar, mooie dag daarvoor zondag.

SPOILER
Het eerlijke antwoord gaat gezeik opleveren vrees ik; denk dat ik teveel lax had genomen. Die is nu op en koop ik niet weer

Vanavond dwing ik mezelf op tijd naar bed en morgen op tijd uit bed. Direct boodschappen doen, zodat ik wakker wordt van de frisse buitenlucht
Weekmenu is klaar, dus dat is wel fijn

SPOILER
pi_220981454
Oké, discipline. Vanavond om 21.00 een slaappil, die werkt dan tegen 22.00.
Dus lekker lezen in bed en vroeg slapen

Morgen gewoon rond een uurtje of zeven/acht eruit. Dan naar de Lidl fietsen.
Daarna lekker creatief bezig

Wil perse zelf naar de winkel. Weer een weekmenu om me aan te houden :Y Plus een eetlijst. Het kost me wel moeite, maar ja... merk wel dat ik geen foodnoise heb nu. Dat ik geen hoofdpijn heb en zo. En ik zal vast nog een paar keer op mijn giecheltje gaan. Als ik maar overeind krabbel erna

Het krijgen van een eetstoornis is mijn domste keuze/fout ooit
Alleen kan me er wel boos om maken... alleen ik was ook maar een tiener
pi_220982148
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

Wil perse zelf naar de winkel. Weer een weekmenu om me aan te houden :Y Plus een eetlijst. Het kost me wel moeite, maar ja... merk wel dat ik geen foodnoise heb nu. Dat ik geen hoofdpijn heb en zo. En ik zal vast nog een paar keer op mijn giecheltje gaan. Als ik maar overeind krabbel erna

Goed dat je zo je boodschappen doet. Maar een eetstoornis is geen keuze. Ik heb geen ervaring, maar er zitten hier echt wel anderen die dat kunnen bevestigen.

SPOILER
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 7 juni 2026 @ 21:48:15 #254
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220982421
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

Goed plan. Op tijd naar bed en goed slapen en morgen weer op tijd op en lekker aan de slag. Fijn dat je al een weekmenu hebt, dat geeft je houvast!

Welterusten alvast en maak je geen zorgen over fouten uit het verleden. Daar kun je nu toch niets meer aan doen. En ik denk dat die eetstoornis geen keuze was, maar net zoiets als mijn hoogtevrees.
pi_220983268
Hoi Child,

Ik post amper nog wat omdat ik een beetje klaar ben met FOK! Als ik post is het hier in jouw dagboek en soms in dat van @Cupfighter en indien ik me geroepen voel in feedback.

Voor de rest van Fok! vinnik het wel best verder en heb geen zin meer om al die drek te lezen wat er vaak gepost wordt in andere subopics. (ik doel niet op R&P)

Slaap lekker hoop ik!

[ Bericht 1% gewijzigd door Iceage op 08-06-2026 02:31:45 ]
pi_220983332
Goedemorgennnn Cots
Hopelijk slaap je nog
En heb je lekker een paar x 4 uur geslapen :P :*
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP maandag 8 juni 2026 @ 08:38:48 #257
Brabo Bastard
pi_220983707
Goedemorgen CotS *O*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220983801
Goedemorgen iedereen :W

Ontbijtje achter de kiezen, nu koffie en dan maar richting de supermarkt

Verder geen specifieke plannen

quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:57 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Goed dat je zo je boodschappen doet. Maar een eetstoornis is geen keuze. Ik heb geen ervaring, maar er zitten hier echt wel anderen die dat kunnen bevestigen.

SPOILER
Naja... dat snap ik wel, maar voelt anders.
maar je hebt wel gelijk

[spoiler]2016 was het naarste jaar van mijn leven. Dus nu valt het nog wel mee. [/qpoiler]

quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:48 schreef qltel het volgende:

[..]
Goed plan. Op tijd naar bed en goed slapen en morgen weer op tijd op en lekker aan de slag. Fijn dat je al een weekmenu hebt, dat geeft je houvast!

Welterusten alvast en maak je geen zorgen over fouten uit het verleden. Daar kun je nu toch niets meer aan doen. En ik denk dat die eetstoornis geen keuze was, maar net zoiets als mijn hoogtevrees.
Ongeveer tien uur lang geslapen. Was echt wel nodig :) nu weer fit

Klopt ook wel. Het zijn geen zorgen, gedane zaken nemen geen keer. Allee ik kan me nog wel dom vinden in die tijd.

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 01:32 schreef Iceage het volgende:
Hoi Child,

Ik post amper nog wat omdat ik een beetje klaar ben met FOK! Als ik post is het hier in jouw dagboek en soms in dat van @:Cupfighter en indien ik me geroepen voel in feedback.

Voor de rest van Fok! vinnik het wel best verder en heb geen zin meer om al die drek te lezen wat er vaak gepost wordt in andere subopics. (ik doel niet op R&P)

Slaap lekker hoop ik!
Jammer dat je nog zo weinig op Fok bent, maar waardeer je zeker hier
Er zijn idd wel wat minder fijne topics is, of reacties op...

Dank je wel voor je reacties hier O+

quote:
99s.gif Op maandag 8 juni 2026 04:51 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgennnn Cots
Hopelijk slaap je nog
En heb je lekker een paar x 4 uur geslapen :P :*
Hahaha inmiddels wel wakker hoor ;) maar genoeg geslapen

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen CotS *O*
Mogguh
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 8 juni 2026 @ 09:27:57 #259
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220983875
Goedemorgen Child! Mooie dag vandaag!
pi_220984836
Zo... de boodschappen zijn weer gelukt
Het is altijd zo'n gedoe. Merk dat het wel gemakkelijker wordt om te doen. In de zin van het wordt een gewoonte. Kost bakken met energie nog steeds en daarna kan ik niet meer zoveel, maar soit.

Moet bekennen dat een weekmenu maken en daarvoor boodschappen gemakkelijker is dan random groentes in huis halen en dan een menu maken

Ach ben er nu klaar mee tot volgende week maandag :Y

Nu eerst een kop thee, dat heb ik wel verdiend. Daarna haken en wasjes draaien, denk ik

Morgen weer naar een haakclub. Dat is lang geleden door allerlei omstandigheden. We zitten alleen door een verbouwing in een andere ruimte en dat geeft veel stress. Het is anders dan anders en dat vind ik moeilijk. Dus ik kom vijf minuten later en zie ze dan zitten :Y
Donderdag ook weer naar de schilderclub :Y Even weer mijn sociale leven opbouwen. Door fact, klusmannetjes en dergelijke telkens gemist -O- maar goed, deze week weer *O*

Edit: met verbouwing bedoel ik in dit geval het buurtcentrum en niet mijn huis
pi_220988111
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... de boodschappen zijn weer gelukt
Het is altijd zo'n gedoe. Merk dat het wel gemakkelijker wordt om te doen. In de zin van het wordt een gewoonte. Kost bakken met energie nog steeds en daarna kan ik niet meer zoveel, maar soit.

Moet bekennen dat een weekmenu maken en daarvoor boodschappen gemakkelijker is dan random groentes in huis halen en dan een menu maken

Ach ben er nu klaar mee tot volgende week maandag :Y

Nu eerst een kop thee, dat heb ik wel verdiend. Daarna haken en wasjes draaien, denk ik

Morgen weer naar een haakclub. Dat is lang geleden door allerlei omstandigheden. We zitten alleen door een verbouwing in een andere ruimte en dat geeft veel stress. Het is anders dan anders en dat vind ik moeilijk. Dus ik kom vijf minuten later en zie ze dan zitten :Y
Donderdag ook weer naar de schilderclub :Y Even weer mijn sociale leven opbouwen. Door fact, klusmannetjes en dergelijke telkens gemist -O- maar goed, deze week weer *O*

Edit: met verbouwing bedoel ik in dit geval het buurtcentrum en niet mijn huis
ik ben zo slecht in bedenken wat we nu weer gaan eten
dat ik elke dag naar de supermarkt ga _O- _O-

Fijn dat jij je clubjes weer kunt bijwonen O+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220988154
quote:
99s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:12 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik ben zo slecht in bedenken wat we nu weer gaan eten
dat ik elke dag naar de supermarkt ga _O- _O-

Fijn dat jij je clubjes weer kunt bijwonen O+
Het geeft mij juist rust. Weet waar ik aan toe ben. Geen voedselverspilling. Geen meuk eten. Eens per week maar naar de winkel is voldoende dan, etc.

En het helpt enorm om een foto van mijn avondeten in het topic over wat je eet te posten. Dan voel ik me een soort van verplicht om lekker te koken.

En ja! Ik heb een heel stoere gedachte waarvan ik hoop hem uit te voeren: als de bieb weer last minute dingen wil, dan ga ik geen dingen ervoor afzeggen
De vorige keer dat ik oververmoeid op moest komen dagen en vervolgens tegen mij gezegd werd dat bij een volgende klus zij voorgaan op de clubjes... dat irriteerde mij. Clubjes zijn net zo belangrijk en een vaste afspraak. Wil best wat korter heen, maar ik wil het niet volledig skippen. Het is belangrijk voor mij

Nu hopen dat het niet alleen nu stoere praat is _O-
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 8 juni 2026 @ 20:25:31 #263
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220988214
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het geeft mij juist rust. Weet waar ik aan toe ben. Geen voedselverspilling. Geen meuk eten. Eens per week maar naar de winkel is voldoende dan, etc.
Geen voedselverspilling is zeer goed! Dus doe het vooral zoals het voor jou werkt!

quote:
De vorige keer dat ik oververmoeid op moest komen dagen en vervolgens tegen mij gezegd werd dat bij een volgende klus zij voorgaan op de clubjes... dat irriteerde mij. Clubjes zijn net zo belangrijk en een vaste afspraak. Wil best wat korter heen, maar ik wil het niet volledig skippen. Het is belangrijk voor mij
Gelijk heb je. Jij bepaalt wat voorgaat voor je, niet zij. Dus ga gerust op je strepen staan..
pi_220990962
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:25 schreef qltel het volgende:

[..]
Geen voedselverspilling is zeer goed! Dus doe het vooral zoals het voor jou werkt!
[..]
Gelijk heb je. Jij bepaalt wat voorgaat voor je, niet zij. Dus ga gerust op je strepen staan..
En zo is het maar net
Tevens
Goedemorgen *O*
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220991254
Goedemorgen Child, c_/

Goede plannen en voornemens heb je gemaakt (Lijstje van gemaakt?) :lijstje:

Ik wens jou en iedereen hier een fijne dag toe.
pi_220991256
Goedemorgen,

Kort doch prima geslapen. Dadelijk richting clubje. Daarna zien we weer verder. Heb de reuze mandala aan de kant gelegd en weer bezig met knuffeldingen. Afwisseling is fijn (en compleet niet interessant voor jullie)

Voel me wel goed vandaag. Vandaag geen dutjes, want anders slaap ik weer zo laat :O
Wel last met slapen, dus discipline

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:25 schreef qltel het volgende:

[..]
[..]
Naja, bijna geen...
Ik schrijf gewoon op wat ik welke dag eet, precies alls wat erin moet en naja :) deze gek weer blij

Ja... het is vooral dat het zo voor em besloten wordt. Als ze vriendelijk vroegen zou ik ja zeggen. Alleen als het zo gezegd wordt, terwijl het voor mij een belangrijk deel van mijn sociale leven is...
pi_220991284
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 07:55 schreef Iceage het volgende:
Goedemorgen Child, c_/

Goede plannen en voornemens heb je gemaakt (Lijstje van gemaakt?) :lijstje:

Ik wens jou en iedereen hier een fijne dag toe.
Ik heb voor elke dag een lijst waar ik me aan (probeer) te houden
maar niet specifiek een lijstje met voornemens. Moet ik misschien eens maken
pi_220991300
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 08:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb voor elke dag een lijst waar ik me aan (probeer) te houden
maar niet specifiek een lijstje met voornemens. Moet ik misschien eens maken
^O^ :Y
  dinsdag 9 juni 2026 @ 09:30:06 #269
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220991893
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 07:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

Ik schrijf gewoon op wat ik welke dag eet, precies alls wat erin moet en naja :) deze gek weer blij

:D _O-
pi_220991951
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 09:30 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
:D _O-
Het is praktisch. Anders vergeet ik ingrediënten en die blijven dan liggen, waarna ik ze a een tijdje kan weggooien. Het is gewoon efficiënt. Ben gewoon niet zo slim _O- :P

(het is niet uit eetstoornis, het is gewoon omdat ik anders chaos heb)
  dinsdag 9 juni 2026 @ 09:34:21 #271
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220991958
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het is praktisch. Anders vergeet ik ingrediënten en die blijven dan liggen, waarna ik ze a een tijdje kan weggooien. Het is gewoon efficiënt. Ben gewoon niet zo slim _O- :P

(het is niet uit eetstoornis, het is gewoon omdat ik anders chaos heb)
Het ging mij niet om je voedingsschema. Vond dat laatste stukje erg geestig; " is de gek ook weer blij.' :P
pi_220991975
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Het ging mij niet om je voedingsschema. Vond dat laatste stukje erg geestig; " is de gek ook weer blij.' :P
Aaaaaah! Vond het al vaag dat dat grappig was _O-
Tja... je kent me: deze gek wordt blij van lijstjes :+
  dinsdag 9 juni 2026 @ 09:37:32 #273
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220991982
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Aaaaaah! Vond het al vaag dat dat grappig was _O-
Tja... je kent me: deze gek wordt blij van lijstjes :+
Whehe, deze gek ook. :D
pi_220992004
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Whehe, deze gek ook. :D
En deze gek ook *O*

Wat ik echt niet mag vergeten bv klikko aan de weg of dingen die op zijn en ik vergeet bij boodschappen doen app en email ik aan mezelf. :s)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 juni 2026 @ 10:09:35 #275
Brabo Bastard
pi_220992191
Blijheid vrijheid *O*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220995168
Clubje was leuk

De psych had me geappt of ze vandaag mocht bellen, zonder te benoemen waarom. Daar kan ik echt heel slecht tegen...mensen die vragen me te mogen spreken zonder te zeggen waarover. Was helemaal bang het verbruid te hebben bij het fact, geen flauw idee hoe, en hoe het op te kunnen lossen. Echt ik kan hier zo hard niet tegen

Na het telefoontje (verzetten van een afspraak en slaap checken) heb ik nog even een paar uur gehaakt. Alleen heel erg moe nu. Drukke ochtend met veel prikkels, stress om een telefoontje... Uitgeput.

Maar goed over een uurtje is het weer tijd om te koken, avond, chillen, serie kijken en lezen. Hopelijk vannacht wat meer slapen :O
  dinsdag 9 juni 2026 @ 18:45:11 #277
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220995913
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Clubje was leuk

De psych had me geappt of ze vandaag mocht bellen, zonder te benoemen waarom. Daar kan ik echt heel slecht tegen...mensen die vragen me te mogen spreken zonder te zeggen waarover. Was helemaal bang het verbruid te hebben bij het fact, geen flauw idee hoe, en hoe het op te kunnen lossen. Echt ik kan hier zo hard niet tegen

Na het telefoontje (verzetten van een afspraak en slaap checken) heb ik nog even een paar uur gehaakt. Alleen heel erg moe nu. Drukke ochtend met veel prikkels, stress om een telefoontje... Uitgeput.

Maar goed over een uurtje is het weer tijd om te koken, avond, chillen, serie kijken en lezen. Hopelijk vannacht wat meer slapen :O
Daarom neem ik vrijwel nooit de telefoon op. Ik voel je frustraties.
pi_220995930
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:45 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Daarom neem ik vrijwel nooit de telefoon op. Ik voel je frustraties.
Het opnemen van een telefoon is niet het probleem an sich (doe dat ook niet graag sinds het belletje dat mijn moeder in coma lag)
Alleen het aankondigen dat je me moet spreken zonder verdere informatie. Dan neemt mijn hoofd alle mogelijk rampscenario's aan en is het dramatique
  dinsdag 9 juni 2026 @ 18:48:29 #279
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220995943
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het opnemen van een telefoon is niet het probleem an sich (doe dat ook niet graag sinds het belletje dat mijn moeder in coma lag)
Alleen het aankondigen dat je me moet spreken zonder verdere informatie. Dan neemt mijn hoofd alle mogelijk rampscenario's aan en is het dramatique
Kan ze je niet appen/smsén van tevoren dan?
pi_220995962
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Kan ze je niet appen/smsén van tevoren dan?
Ik kreeg een appje met: Ik moet je even spreken, kan ik je vandaag bellen

Daarna appte ik: Ja dat kan, waarvoor wil je mijn spreken, dit maakt me nerveus

En toen een halve dag radiostilte
  dinsdag 9 juni 2026 @ 18:50:47 #281
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220995970
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Raar van haar. Weet ze ook dat zoiets jou weer nerveus maakt?
pi_220995972
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Raar van haar. Weet ze ook dat zoiets jou weer nerveus maakt?
Ze heeft uitgelegd hoe en wat en excuses.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 18:51:53 #283
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220995975
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ze heeft uitgelegd hoe en wat en excuses.
Was je daarmee tevreden?
  dinsdag 9 juni 2026 @ 18:52:27 #284
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220995979
quote:

[..]

Erg onattent dat het zo lang duurde.
pi_220995986
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Was je daarmee tevreden?
Ja tuurlijk

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:52 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Erg onattent dat het zo lang duurde.
Ik reageerde een half uur later op haar, normaal reageer ik direct, maar ik was even weg. Liep even raar. Ze had geen tijd meer om te appen en was even vergeten dat ik het hier slecht op doe. Het was gewoon even onhandig gelopen en niet onattent van haar

Edit: ze wilde stress wegnemen door niet out of the blue te bellen
  dinsdag 9 juni 2026 @ 18:55:19 #286
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220996009
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja tuurlijk

Dan is het goed. :) Blijf grenzen aangeven eh. Maakt niet uit tegen wie. :)
pi_220996221
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dan is het goed. :) Blijf grenzen aangeven eh. Maakt niet uit tegen wie. :)
:) Dit zijn toch geen grenzen? Het is gewoon even een onhandige samenloop van omstandigheden
pi_220996594
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 19:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:) Dit zijn toch geen grenzen? Het is gewoon even een onhandige samenloop van omstandigheden
mwahhhh
wel een beetje
niet dat je er booswoest om moet worden, maar ze weet dat op deze manier communiceren niet goed valt bij jou
dus dat je dit dan ook aangeeft is toch een soort grens
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Spellchecker dinsdag 9 juni 2026 @ 20:08:15 #289
197773 crew  maily
pi_220996607
quote:

[..]

Niet oké. Helemaal niet.
Daar zou ik ook stress van krijgen.
pi_220997205
Naja... ik moet niet zo neurotisch en onzeker zijn. Mag wel een beetje vertrouwen in haar hebben ja

Voordeel, heb heeft me behoed voor een dutje, dus ik zit nu al moe te zijn. Misschien slaap ik eens lang genoeg. Moet morgen vroeg op en zo. Gelukkig heb ik dan nog wel veel vrije tijd over. Die ik ga besteden aan wasjes draaien en schoonmaken, maar vooral aan knutselen

'k Loop zo op mijn tandvlees de laatste tijd... En er komt een druk weekend aan. Doorbikkelweken
  Spellchecker dinsdag 9 juni 2026 @ 21:31:06 #291
197773 crew  maily
pi_220997212
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja... ik moet niet zo neurotisch en onzeker zijn. Mag wel een beetje vertrouwen in haar hebben ja

Voordeel, heb heeft me behoed voor een dutje, dus ik zit nu al moe te zijn. Misschien slaap ik eens lang genoeg. Moet morgen vroeg op en zo. Gelukkig heb ik dan nog wel veel vrije tijd over. Die ik ga besteden aan wasjes draaien en schoonmaken, maar vooral aan knutselen

'k Loop zo op mijn tandvlees de laatste tijd... En er komt een druk weekend aan. Doorbikkelweken
Als je jou een beetje kent weet ze dat jij zo reageert.
Nogmaals; ik vind het niet kunnen. App dan even.
pi_220998353
Goedemorgen :O

Vroeg... straks richtig de psych. Daarna de rest van de dag voor mezelf *O*
'k MOet nog wel even ontwaken, koffie drinken en ontbijten

Douchen is echt wel een gewoonte geworden. Nu volhouden. Blijft toch wel een ding hoor
Nu hopen dat koken dat ook wordt.

@maily ze doet het niet expres en is normaal niet zo. Ze heeft haar excuses aangeboden, kan gebeuren. Iedereen doet wel eens wat onhandig.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 10 juni 2026 @ 07:35:33 #293
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220998466
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 06:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :O

Vroeg... straks richtig de psych. Daarna de rest van de dag voor mezelf *O*
'k MOet nog wel even ontwaken, koffie drinken en ontbijten

Douchen is echt wel een gewoonte geworden. Nu volhouden. Blijft toch wel een ding hoor
Nu hopen dat koken dat ook wordt.
Goedemorgen Child!

Hopelijk hou je je slaapritme vast. Mooi dat douchen nu ook goed gaat, hopelijk lukt dat met koken ook. Geniet van je ontbijt en succes bij de psych.
pi_220999861
Zo... we hebben weer een sessie overleefd ;) huiswerk; volgende week ga ik een keer echt het verdriet en alle emoties in mijn eentje heel bewust opzoeken en voelen. Daarna komt ze op huisbezoek om me te helpen weer rustig te worden

Zo spannend, zo bang, maar ik moet wel leren alleen emoties te kunnen uiten

Nu even chillen, dan lunchen en dan knutselen. Cadeautjes inpakken voor een bezoek aan mijn besties. Even wasjes draaien en koken. Dan houden mijn activiteiten op.
Morgen weer schilderclub, dus even energie verzamelen daarvoor :Y drukke groep. Wel goed om even de deur uit te gaan :) even bedenken wat ik wil gaan maken/doen

Ik ben echt te vroeg opgestaan. Zeven uur, half acht > dikke prima.
Zes uur > trek ik echt niet.
Heb het gevoel dat ik mijn oogleden moet vastnaaien aan mijn voorhoofd om mijn ogen open te houden

maar goed... eerst thee
pi_221002611
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... we hebben weer een sessie overleefd ;) huiswerk; volgende week ga ik een keer echt het verdriet en alle emoties in mijn eentje heel bewust opzoeken en voelen. Daarna komt ze op huisbezoek om me te helpen weer rustig te worden

Zo spannend, zo bang, maar ik moet wel leren alleen emoties te kunnen uiten

Nu even chillen, dan lunchen en dan knutselen. Cadeautjes inpakken voor een bezoek aan mijn besties. Even wasjes draaien en koken. Dan houden mijn activiteiten op.
Morgen weer schilderclub, dus even energie verzamelen daarvoor :Y drukke groep. Wel goed om even de deur uit te gaan :) even bedenken wat ik wil gaan maken/doen

Ik ben echt te vroeg opgestaan. Zeven uur, half acht > dikke prima.
Zes uur > trek ik echt niet.
Heb het gevoel dat ik mijn oogleden moet vastnaaien aan mijn voorhoofd om mijn ogen open te houden

maar goed... eerst thee
Heb je ze nog vastgenaaid ?? :P
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_221002759
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juni 2026 16:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
Heb je ze nog vastgenaaid ?? :P
Die knip ik pas los rond twaalf uur als ik wil gaan slapen :+
  Spellchecker woensdag 10 juni 2026 @ 17:23:50 #297
197773 crew  maily
pi_221002839
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dan zou ik ze dichtlaten tot morgenochtend _O-
pi_221003217
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
_O- _O-
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator / Miss SHO woensdag 10 juni 2026 @ 18:27:32 #299
22592 crew  Ole
pi_221003232
Zo fijn ook beetje humor hier O+
pi_221005836

Netjes van twaalf tot zeven geslapen :Y 'k Voel me zo een stuk beter

Dadelijk naar de schilderclub. Wel zin in denk ik. Heel onaardig, maar er is één persoon waarvan ik altijd hoop dat diegene er niet is. Altijd zo onaardig tegen mij...

Vanmiddag lekker niksen in mijn hobbykamer.
  Moderator / Redactie FP donderdag 11 juni 2026 @ 07:40:52 #301
Brabo Bastard
pi_221005848
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 07:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

Netjes van twaalf tot zeven geslapen :Y 'k Voel me zo een stuk beter

Dadelijk naar de schilderclub. Wel zin in denk ik. Heel onaardig, maar er is één persoon waarvan ik altijd hoop dat diegene er niet is. Altijd zo onaardig tegen mij...

Vanmiddag lekker niksen in mijn hobbykamer.
Goedemorgen CotS O+
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')