abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:19:12 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220903429
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wat?
Die voeten in die aardbeiensokken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220903449
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Die voeten in die aardbeiensokken.
Oh nee, in de lengte ongeveer 38, maar omdat ik brede voeten heb is het meestal 39/40 dat ik moet kopen, want anders past het niet
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:27:21 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220903460
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh nee, in de lengte ongeveer 38, maar omdat ik brede voeten heb is het meestal 39/40 dat ik moet kopen, want anders past het niet
^O^

Leuke lettering, trouwens! (Zeg je dat zo?)
The love you take is equal to the love you make.
pi_220903488
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]
^O^

Leuke lettering, trouwens! (Zeg je dat zo?)
Dank je wel!
Lettering is wat mij betreft prima! 'k Ben niet op de hoogte van de officiële termen ;)
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:32:54 #81
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220903510
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

Plus dat ik niet gezegend ben met talent, maar wel met plezier ;)

Jij en geen talent?! _O-

Dat heb je dus wel eh! En veul ook! :Y
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 09:33:26 #82
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220903518
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Jij en geen talent?! _O-

Eens.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220903573
Goed om te lezen dat je workshop leuk was!
Ik houd wel van de kleuren die je hebt gekozen, leuk dat er dan een oude interesse weer aangewakkerd wordt!

Vandaag maar een beetje rustig aan doen na zo'n kort nachtje. :* en anders misschien een kort powernapje doen...
Fake it till you make it...
pi_220903667
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Jij en geen talent?! _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Eens.
Jullie zijn lief O+ Doe maar wat hoor :* en vind dat toevallig leuk om te doen *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:40 schreef Nijna het volgende:
Goed om te lezen dat je workshop leuk was!
Ik houd wel van de kleuren die je hebt gekozen, leuk dat er dan een oude interesse weer aangewakkerd wordt!
Ja! Kom er eigenlijk puur voor de gezelligheid. Over een maand naar de volgende :Y
En tja... ik ben vrij kleurrijk... Lekker fel en vrolijk ;)

Wel echt iets dat ik weer vaker ga doen! *O*

Binnenkort (vanmiddag ergens denk ik) weer meer ruimte maken op mijn knutseltafel boven :)
Dan heb ik ook weer meer ruimte voor dit soort hobby's (en die tafel wordt eenmaal snel een puinzooi :+

quote:
Vandaag maar een beetje rustig aan doen na zo'n kort nachtje. :* en anders misschien een kort powernapje doen...
Ja rustig zeker, maar een powernapje weet ik nog niet.
De psych heeft met de psychiater overlegt en daar word ik straks over gebeld. 'k Ben benieuwd wat ze me willen laten slikken vannacht
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:50:31 #85
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220903676
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]
Jullie zijn lief O+ Doe maar wat hoor :* en vind dat toevallig leuk om te doen *O*

En je doet het goed. :) Zonder talent gaat het al een stuk lastiger.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220905429
Doodmoe...
maar wel boodschappen gedaan en gebeld met de psych en psychiater.
Mijn lijf schreeuwt om slaap :O

Wil eigenlijk bezig met het handletteren, maar ik kan gewoon niet, zo uitgeput en zo op...
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 13:35:17 #87
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220905530
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Doodmoe...

Wil eigenlijk bezig met het handletteren, maar ik kan gewoon niet, zo uitgeput en zo op...
Je eraan overgeven mag ook he CotS :) Je bent een mens en geen machine.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220905550
quote:
Doodmoe...

Rustig aan dan, meer dan genoeg gedaan weer lijkt me :*
Smile, it's free therapy.
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:44:12 #89
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220905575
quote:
Doodmoe...

Jahahaa, het is dutjestijd voor onze sterrenmeid!
pi_220905594
Begrijp wel waarom crea niet lukt, ook al baal ik er van... dus ik zit maar een beetje te zitten

Mijn lijf wil zekerste weten een dutje, maar ik slaap in de nacht zo moeizaam in dat ik het eigenlijk niet aandurf. Zeker omdat ik mijn lijf ken. Al laat ik over een half uur een atoombom afgaan, ik word niet wakker. Dan slaap ik direct uren.

Alleen inmiddels koppijn, zere ogen, en algeheel down en slap en futloos

Misschien zo toch mezelf een schop onder mijn hol geven of toch een dutje. Weet even totaal niet wat wijsheid is :N
pi_220905772
Kan je paracetamol nemen tegen de hoofdpijn?

Als je zeker weet dat je een dutje kort kan houden (20-30 minuten) dan zou ik een kort dutje doen.
Maar als je eigenlijk al weet dat je niet of amper wakker kan worden dan is dat misschien niet zo handig.

Rondje wandelen een optie? Iets naar de glasbak brengen, podcast luisteren, gewoon zonder doel wandelen...
Of iets anders wat je kan doen zonder persé met je volle aandacht erbij te hoeven zijn...
Puzzel maken?

Pas goed op jezelf, het is dat ik iets te ver weg woon om even langs de fietsen, anders kwam ik je de middag door trekken :*

* Nijna duikt nog even achter de computer. Volgende week sleutel van mn nieuwe stekkie en heel veel te doen, nu nog even op zoek naar hard nodige ontspanning...
Fake it till you make it...
pi_220908116
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:13 schreef Nijna het volgende:
Kan je paracetamol nemen tegen de hoofdpijn?

Als je zeker weet dat je een dutje kort kan houden (20-30 minuten) dan zou ik een kort dutje doen.
Maar als je eigenlijk al weet dat je niet of amper wakker kan worden dan is dat misschien niet zo handig.

Rondje wandelen een optie? Iets naar de glasbak brengen, podcast luisteren, gewoon zonder doel wandelen...
Of iets anders wat je kan doen zonder persé met je volle aandacht erbij te hoeven zijn...
Puzzel maken?

Pas goed op jezelf, het is dat ik iets te ver weg woon om even langs de fietsen, anders kwam ik je de middag door trekken :*

* Nijna duikt nog even achter de computer. Volgende week sleutel van mn nieuwe stekkie en heel veel te doen, nu nog even op zoek naar hard nodige ontspanning...
Je bent een lieverd O+

Gefeliciteerd mey je stekkie en veel succes en sterkte met het verhuizen *O*
En idd ontspannen is super belangrijk :Y pas op jezelf
pi_220908162
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je bent een lieverd O+

Gefeliciteerd mey je stekkie en veel succes en sterkte met het verhuizen *O*
En idd ontspannen is super belangrijk :Y pas op jezelf
Heb je het gered zonder dutje ?
Snap dat het soms enorm schipperen is voor je
:*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220908171
quote:
99s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:55 schreef greysbones het volgende:

[..]
Heb je het gered zonder dutje ?
Snap dat het soms enorm schipperen is voor je
:*
Nee ben in slaap gevallen in de stoel. Dus een heel stijve nek nu

Het lukte me niet :@ :o
pi_220908212
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee ben in slaap gevallen in de stoel. Dus een heel stijve nek nu

Het lukte me niet :@ :o
Geen schande Cots
Je weet
Soms is het wat het is

En ergens vaag meen ik me te herinneren dat een psychose ook getriggerd kan worden door slaap te kort
Dus dat je aan je moeheid toegeeft lijkt mij ook logisch
Zolang je maar probeert een gezond schema weer op te bouwen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220908254
quote:
99s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef greysbones het volgende:

[..]
Geen schande Cots
Je weet
Soms is het wat het is

En ergens vaag meen ik me te herinneren dat een psychose ook getriggerd kan worden door slaap te kort
Dus dat je aan je moeheid toegeeft lijkt mij ook logisch
Zolang je maar probeert een gezond schema weer op te bouwen
Ja het is een enorme psychose trigger
Het is schipperen tussen ritme en rust

Om half elf weer de nodige pillen en dan hoop op zegen
Wekkers gaan we allemaal af en om zeven uur.

Even gesprek morgen en dan lekker weekend :Y
pi_220909165
Child waarom al om 07.00 uur de wekkers? Das best heel vroeg (alhoewel ik ben er zomers vaak om een uur of 5 a 6 al uit als ik tenminste op tijd s avonds in slaap ben gevallen).Vaak ook niet hoor. Ik kan best behoorlijk goed nachtbraken. (Goed gewend aan ploegendiensten 24/07 in 3 diensten 7/15 of 15/23 en 23/07)

En vergeet niet! je bent aan niemand verantwoording schuldig over jouw manier van leven behalve aan je zelf.

Goede nacht toegewenst. Sweet dreams.

[ Bericht 5% gewijzigd door Iceage op 29-05-2026 00:04:38 ]
pi_220910219
Mijn bedtijden zijn die altijd een discussie... @Iceage
Als ik slaap tot acht of negen uur zijn er mensen oneens over. Als ik tussen zes en zeven opsta is het ook niet goed. In de psychiatrie willen ze mensen zo lang mogelijk in slaap hebben, wel zo gemakkelijk voor hen en daar doe ik niet aan mee

Tussen zeven en acht is voor mij realistisch en dan heb je nog wat aan je dag. Vaak zat lukt het niet, maar ik ga er wel voor. Als ik moeilijk wakker wordt dan ben ik alsnog voor half negen in leven. Baal dan wel, maar beter dan eind van de ochtend

Sowieso ga ik mijn wekker verplaatsen, zodat ik er wel uit moet om hem uit te zetten

Ik zit hierin even een spagaat en begrijp de "vroege" mensen hun argumenten meer en passen beter bij me dan bij de "late" mensen
pi_220910304
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn bedtijden zijn die altijd een discussie... @:Iceage
Als ik slaap tot acht of negen uur zijn er mensen oneens over. Als ik tussen zes en zeven opsta is het ook niet goed. In de psychiatrie willen ze mensen zo lang mogelijk in slaap hebben, wel zo gemakkelijk voor hen en daar doe ik niet aan mee

Tussen zeven en acht is voor mij realistisch en dan heb je nog wat aan je dag. Vaak zat lukt het niet, maar ik ga er wel voor. Als ik moeilijk wakker wordt dan ben ik alsnog voor half negen in leven. Baal dan wel, maar beter dan eind van de ochtend

Sowieso ga ik mijn wekker verplaatsen, zodat ik er wel uit moet om hem uit te zetten

Ik zit hierin even een spagaat en begrijp de "vroege" mensen hun argumenten meer en passen beter bij me dan bij de "late" mensen
Goedemorgen Cots O+

Hoe was je nacht? Hier een kort nachtje.
Hoop dat jij beter geslapen hebt en hiero ook wakker door meerdere alarmpjes al kan ik daar ook een tijd doorheen slapen :7

Doen waar jij je het beste bij voelt :*
Smile, it's free therapy.
pi_220911503
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn bedtijden zijn die altijd een discussie... @:Iceage

Bedoel je met 'mensen' je omgeving/hulpverleners of stemmen in je hoofd?

Hoe dan ook, lastig hoor als je verschillende meningen/adviezen krijgt. Hopelijk blijft het je lukken hierin de keuzes te maken die voor jou het beste zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')