Oh nee, in de lengte ongeveer 38, maar omdat ik brede voeten heb is het meestal 39/40 dat ik moet kopen, want anders past het nietquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die voeten in die aardbeiensokken.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh nee, in de lengte ongeveer 38, maar omdat ik brede voeten heb is het meestal 39/40 dat ik moet kopen, want anders past het niet
Dank je wel!quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]![]()
Leuke lettering, trouwens! (Zeg je dat zo?)
Jij en geen talent?!quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Plus dat ik niet gezegend ben met talent, maar wel met plezier
Eens.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij en geen talent?!![]()
Dat heb je dus wel eh! En veul ook!
quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij en geen talent?!![]()
Dat heb je dus wel eh! En veul ook!
Jullie zijn liefquote:
Ja! Kom er eigenlijk puur voor de gezelligheid. Over een maand naar de volgendequote:Op donderdag 28 mei 2026 09:40 schreef Nijna het volgende:
Goed om te lezen dat je workshop leuk was!
Ik houd wel van de kleuren die je hebt gekozen, leuk dat er dan een oude interesse weer aangewakkerd wordt!
Ja rustig zeker, maar een powernapje weet ik nog niet.quote:Vandaag maar een beetje rustig aan doen na zo'n kort nachtje.en anders misschien een kort powernapje doen...
En je doet het goed.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn liefDoe maar wat hoor
en vind dat toevallig leuk om te doen
Je eraan overgeven mag ook he CotSquote:Op donderdag 28 mei 2026 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Doodmoe...
maar wel boodschappen gedaan en gebeld met de psych en psychiater.
Mijn lijf schreeuwt om slaap
Wil eigenlijk bezig met het handletteren, maar ik kan gewoon niet, zo uitgeput en zo op...
Rustig aan dan, meer dan genoeg gedaan weer lijkt mequote:Op donderdag 28 mei 2026 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Doodmoe...
Wil eigenlijk bezig met het handletteren, maar ik kan gewoon niet, zo uitgeput en zo op...
Jahahaa, het is dutjestijd voor onze sterrenmeid!quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Doodmoe...
Je bent een lieverdquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:13 schreef Nijna het volgende:
Kan je paracetamol nemen tegen de hoofdpijn?
Als je zeker weet dat je een dutje kort kan houden (20-30 minuten) dan zou ik een kort dutje doen.
Maar als je eigenlijk al weet dat je niet of amper wakker kan worden dan is dat misschien niet zo handig.
Rondje wandelen een optie? Iets naar de glasbak brengen, podcast luisteren, gewoon zonder doel wandelen...
Of iets anders wat je kan doen zonder persé met je volle aandacht erbij te hoeven zijn...
Puzzel maken?
Pas goed op jezelf, het is dat ik iets te ver weg woon om even langs de fietsen, anders kwam ik je de middag door trekken
* Nijna duikt nog even achter de computer. Volgende week sleutel van mn nieuwe stekkie en heel veel te doen, nu nog even op zoek naar hard nodige ontspanning...
Heb je het gered zonder dutje ?quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent een lieverd
Gefeliciteerd mey je stekkie en veel succes en sterkte met het verhuizen
En idd ontspannen is super belangrijkpas op jezelf
Nee ben in slaap gevallen in de stoel. Dus een heel stijve nek nuquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je het gered zonder dutje ?
Snap dat het soms enorm schipperen is voor je
Geen schande Cotsquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee ben in slaap gevallen in de stoel. Dus een heel stijve nek nu
Het lukte me niet![]()
Ja het is een enorme psychose triggerquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen schande Cots
Je weet
Soms is het wat het is
En ergens vaag meen ik me te herinneren dat een psychose ook getriggerd kan worden door slaap te kort
Dus dat je aan je moeheid toegeeft lijkt mij ook logisch
Zolang je maar probeert een gezond schema weer op te bouwen
Goedemorgen Cotsquote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn bedtijden zijn die altijd een discussie... @:Iceage
Als ik slaap tot acht of negen uur zijn er mensen oneens over. Als ik tussen zes en zeven opsta is het ook niet goed. In de psychiatrie willen ze mensen zo lang mogelijk in slaap hebben, wel zo gemakkelijk voor hen en daar doe ik niet aan mee
Tussen zeven en acht is voor mij realistisch en dan heb je nog wat aan je dag. Vaak zat lukt het niet, maar ik ga er wel voor. Als ik moeilijk wakker wordt dan ben ik alsnog voor half negen in leven. Baal dan wel, maar beter dan eind van de ochtend
Sowieso ga ik mijn wekker verplaatsen, zodat ik er wel uit moet om hem uit te zetten
Ik zit hierin even een spagaat en begrijp de "vroege" mensen hun argumenten meer en passen beter bij me dan bij de "late" mensen
Bedoel je met 'mensen' je omgeving/hulpverleners of stemmen in je hoofd?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn bedtijden zijn die altijd een discussie... @:Iceage
Als ik slaap tot acht of negen uur zijn er mensen oneens over. Als ik tussen zes en zeven opsta is het ook niet goed. In de psychiatrie willen ze mensen zo lang mogelijk in slaap hebben, wel zo gemakkelijk voor hen en daar doe ik niet aan mee
Tussen zeven en acht is voor mij realistisch en dan heb je nog wat aan je dag. Vaak zat lukt het niet, maar ik ga er wel voor. Als ik moeilijk wakker wordt dan ben ik alsnog voor half negen in leven. Baal dan wel, maar beter dan eind van de ochtend
Sowieso ga ik mijn wekker verplaatsen, zodat ik er wel uit moet om hem uit te zetten
Ik zit hierin even een spagaat en begrijp de "vroege" mensen hun argumenten meer en passen beter bij me dan bij de "late" mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |