abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:03:16 #51
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220897433
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

Het is allemaal even ingewikkeld in mijn hoofd iig

Morgen hopelijk rond een uurtje of acht op en vanavond rond een uurtje of half elf naar boven, lezen in bed en tukken
Hopelijk gaat het vanavond goed komen. :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 mei 2026 @ 13:05:57 #52
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220897441
quote:
:W

Dit was gevalletje ritme omdraaien. Werd om acht over twaalf wakker
Psych belt me vanmiddag eventjes hierover. Dat is wel fijn, zelf zet ik namelijk weer eens een compleet berenbos op de weg ;)

Morgen hopelijk rond een uurtje of acht op en vanavond rond een uurtje of half elf naar boven, lezen in bed en tukken

Een berenbos klinkt erg gezellig en leuk!

Maar vervelend dat je ritme zo naar de maan is. Hopelijk kun je het snel weer goed krijgen.
pi_220897488
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:03 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Hopelijk gaat het vanavond goed komen. :)
Vast wel :Y
Ik voel me alleen ontzettend schuldig dat ik haar extra werk bezorg :@ Ik bedoel kon ook wachten tot de afspraak van vrijdag ja
Alleen het is zo ingewikkeld allemaal op het moment, desalniettemin voel ik me ontzettend bezwaard

quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:05 schreef qltel het volgende:

[..]

Een berenbos klinkt erg gezellig en leuk!

Maar vervelend dat je ritme zo naar de maan is. Hopelijk kun je het snel weer goed krijgen.
Dat berenbos is erg irritant als het in de weg staat ;)

Ja... gaat wel een paar dagen duren denk ik... waarschijnlijk moet ik twee of drie dagen slaapmedicatie nemen en hopen dat dat werkt. En anders maandag weel zeuren erover :+

Plan is nu vanavond een slaappil, op tijd opstaan en direct naar de supermarkt wandelen, zodat ik rustig doch goed wakker word. Zonder doel wandelen als je net wakker bent is niet fijn, kan ik niet. Vrijdagochtend moet ik bij het fact zijn voor de psych, dus dan moet ik ook op tijd op... dus ik hoop hoop hoop dat het genoeg is

En dutjes is een dikke nope, streep door dutjes voorlopig
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:27:15 #54
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220897634
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Vast wel :Y
Ik voel me alleen ontzettend schuldig dat ik haar extra werk bezorg :@ Ik bedoel kon ook wachten tot de afspraak van vrijdag ja

Maar zij is er toch voor jou? Dat is tenslotte haar werk! :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Miss SHO woensdag 27 mei 2026 @ 13:29:17 #55
22592 crew  Ole
pi_220897658
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Maar zij is er toch voor jou? Dat is tenslotte haar werk! :P
Zo is dat!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220897741
Ze verdient niet alleen haar boterham aan mij, maar ook dik beleg :@
Voel me zo bezwaard als ze "moet" bellen of bezoeken buiten de reguliere afspraken om... alleen na een week slecht slapen en onrust moet het misschien wel... Had erbij moeten zetten dat ze er niks mee moet, dat het enkel hartluchten was. Dat doe ik wel vaker nml
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:43:41 #57
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220897844
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voel me zo bezwaard als ze "moet" bellen of bezoeken buiten de reguliere afspraken om... alleen na een week slecht slapen en onrust moet het misschien wel... Had erbij moeten zetten dat ze er niks mee moet, dat het enkel hartluchten was. Dat doe ik wel vaker nml
Gewoon bellen. Als ze het niks vind, dan had ze maar koekenbakker moeten worden. ;)
pi_220898774
Belletje gedaan, ze was blij dat ik even geappt had

Uit de workshop vanavond neem ik direct een slaappil in
Als ik om 22.00 nog niet mijn beste geappt heb dat ik hem ingenomen heb stuurt zij mij even een reminder.

Morgen gewone tijd eruit en dan wandelen naar de winkel :Y

Donderdag neem ik een kleine slaappil in en vanavond een grote. Even mezelf weer in ritme dwingen. Mocht het slapen vannacht weer slecht gaan dan moet ik ook appen.
Vrijdag bespreken we sowieso hoe het gaat en hoe dat aangepakt moet worden
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 16:09:25 #59
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220899145
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Gewoon bellen. Als ze het niks vind, dan had ze maar koekenbakker moeten worden. ;)
Zin in een koekje nu.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:40:11 #60
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220900072
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zin in een koekje nu.
Had vanmiddag al een melk Liga. :P
pi_220900980
quote:

Dit was gevalletje ritme omdraaien. Werd om acht over twaalf wakker
Psych belt me vanmiddag eventjes hierover. Dat is wel fijn, zelf zet ik namelijk weer eens een compleet berenbos op de weg ;)

Klinkt als een goed plan :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220900998
quote:
Lieve Cots
Niet bezwaard voelen
Je trekt op tijd aan de bel
Dat is zo waardevol
Maakt hun werk juist makkelijker
Wacht je te lang hebben ze meer ‘werk’ aan je
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 20:49:43 #63
38824 crew  Droopie
pi_220901126
quote:
Heb je het wel eens gevraagd aan haar, het is heel herkenbaar hoor voor mij van vroeger..
Ook met vrienden of familie.

Toen zei mn psych, pas als andere mensen aangeven dat het teveel is, dan mocht ik dat denken.
En misschien als je juist gaat bellen op andere momenten, zal ze gaan denken: geen zorgen om CotS die belt sowieso wel als er wat is.
Hell To The Liars
  Spellchecker woensdag 27 mei 2026 @ 21:15:08 #64
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220901325
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Belletje gedaan, ze was blij dat ik even geappt had

Uit de workshop vanavond neem ik direct een slaappil in
Als ik om 22.00 nog niet mijn beste geappt heb dat ik hem ingenomen heb stuurt zij mij even een reminder.

Morgen gewone tijd eruit en dan wandelen naar de winkel :Y

Donderdag neem ik een kleine slaappil in en vanavond een grote. Even mezelf weer in ritme dwingen. Mocht het slapen vannacht weer slecht gaan dan moet ik ook appen.
Vrijdag bespreken we sowieso hoe het gaat en hoe dat aangepakt moet worden
Heel goed zulke besties :Y O+
pi_220902448
quote:
99s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
Lieve Cots
Niet bezwaard voelen
Je trekt op tijd aan de bel
Dat is zo waardevol
Maakt hun werk juist makkelijker
Wacht je te lang hebben ze meer ‘werk’ aan je
Ja... alleen ik heb momenteel gewoon veel hulp nodig -O-

quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:49 schreef Droopie het volgende:

[..]
Heb je het wel eens gevraagd aan haar, het is heel herkenbaar hoor voor mij van vroeger..
Ook met vrienden of familie.

Toen zei mn psych, pas als andere mensen aangeven dat het teveel is, dan mocht ik dat denken.
En misschien als je juist gaat bellen op andere momenten, zal ze gaan denken: geen zorgen om CotS die belt sowieso wel als er wat is.
Dit zeggen zij ook tegen mij idd :Y en mensen hebben me beloofd hun grenzen aan te geven :)

quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:15 schreef maily het volgende:

[..]
Heel goed zulke besties :Y O+
Zeker weten!
pi_220902462
Dubbele dosis pam genomen om half tien
Heb twee uur liggen wachten op slaap, nu toch maar voor thee gegaan. Ik word gewoon maar niet moe :N zwaar irritant :o

Psych heeft een SOS appje... ik ben gefrustreerd. Doe zo hard mijn best en houd me aan de afspraken, maar toch lukt het me niet...

Workshop was wel leuk :) Wil ik meer mee doen, was vergeten hoe leuk handletteren was :)
Door gebrek aan linialen (helemaal niet) en onrust is het wel lelijk geworden, maar thuis rustig mee experimenteren

Misschien moet ik dadelijk proberen op de bank te slapen. Ergens anders liggen kan soms helpen
  Moderator / Miss SHO donderdag 28 mei 2026 @ 01:05:05 #67
22592 crew  Ole
pi_220902629
:*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220902850
Goedemorgen,

Uiteindelijk sliep ik rond een uurtje of één
De wekker stond helaas nog op zes uur ipv zeven _O- dus dat was een kort nachtje. Wekker nu verplaatst

Gisteren echt genoten van de workshop. Het was gezellig en fijn
Kreeg van iemand het compliment dat ik als een angstig en verlegen muisje het buurtcentrum in kwam de eerste tijd en dan ik nu laat zien dat ik een gezellige en grappige vrouw ben :@
Sowieso heb ik gisteren heel erg veel complimenten gekregen. Ben er een beetje verbaasd over :o

Boodschappen verplaats ik even naar morgen. Voel de naweeën van de slaappillen nogal en vanuit het fact fiets ik toch langs een Lidl.
pi_220902890
Goedemorgen Child, we zijn er lekker vroeg bij. :Y

Fijne dag vandaag.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 28 mei 2026 @ 07:35:49 #70
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220902993
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 06:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,

Uiteindelijk sliep ik rond een uurtje of één
De wekker stond helaas nog op zes uur ipv zeven _O- dus dat was een kort nachtje. Wekker nu verplaatst

Gisteren echt genoten van de workshop. Het was gezellig en fijn
Kreeg van iemand het compliment dat ik als een angstig en verlegen muisje het buurtcentrum in kwam de eerste tijd en dan ik nu laat zien dat ik een gezellige en grappige vrouw ben :@
Sowieso heb ik gisteren heel erg veel complimenten gekregen. Ben er een beetje verbaasd over :o

Boodschappen verplaats ik even naar morgen. Voel de naweeën van de slaappillen nogal en vanuit het fact fiets ik toch langs een Lidl.
Goedemorgen,

Wat fijn dat je goed geslapen hebt.

En je ziet wel, misschien twijfel je er wel eens over maar je bent een gezellige en grappige vrouw! Fijn dat je zoveel complimenten kreeg. Ze waarderen je daar!

IK wens je een fijne dag vandaag.
pi_220903112
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 07:35 schreef qltel het volgende:

[..]
Goedemorgen,

Wat fijn dat je goed geslapen hebt.

En je ziet wel, misschien twijfel je er wel eens over maar je bent een gezellige en grappige vrouw! Fijn dat je zoveel complimenten kreeg. Ze waarderen je daar!

IK wens je een fijne dag vandaag.
Toen ik sliep was het idd goed, alleen ben zo duf nu. Was echt een te korte nacht en geen dutjes zijn toegestaan

En ja :) ik werd er super verlegen van, maar nu kan ik daar mezelf zijn. En het is leuk om te horen dat mensen dan prima vinden :Y

Boodschappen verplaats ik naar morgen vanuit het fact. Gewoon te moe om veilig in het verkeer te zijn (de nodige pammen gehad).

Straks even verder oefenen met het handletteren. Was een oude hobby van me, maar door de workshop afgestoft en weer helemaal enthousiast erover :)

Mijn accu is zo ontzettend leeg, nu al :O
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 08:27:05 #72
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220903137
Goedemorgen CotS O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 28 mei 2026 @ 08:58:56 #73
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220903297
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Toen ik sliep was het idd goed, alleen ben zo duf nu. Was echt een te korte nacht en geen dutjes zijn toegestaan
Dutjes zijn naar mijn mening (en van een deskundige op dat gebied waarvan ik onlangs een boek heb gelezen) een heel slecht idee en een manier om je ritme te killen
quote:
En ja :) ik werd er super verlegen van, maar nu kan ik daar mezelf zijn. En het is leuk om te horen dat mensen dan prima vinden :Y
Leuk toch. Je past binnen de groep!
quote:
Boodschappen verplaats ik naar morgen vanuit het fact. Gewoon te moe om veilig in het verkeer te zijn (de nodige pammen gehad).

Straks even verder oefenen met het handletteren. Was een oude hobby van me, maar door de workshop afgestoft en weer helemaal enthousiast erover :)

Mijn accu is zo ontzettend leeg, nu al :O
Gelijk heb je. Je bent bezig om je ritme om te gooien en dat kost energie. Dus doe rustig aan.

Ik moest even googlen op handletteren, maar dat is wel leuk om te doen lijkt me. Kun je een keer een zelfgemaakt voorbeeld hier plaatsen?
pi_220903364
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:58 schreef qltel het volgende:

[..]
Dutjes zijn naar mijn mening (en van een deskundige op dat gebied waarvan ik onlangs een boek heb gelezen) een heel slecht idee en een manier om je ritme te killen
In algemeenheid mee eens. Echter moet het soms wel, want de meds me doodmoe maken waardoor ik zonder niet functioneer. Het komt regelmatig voor dat ik gewoon in mijn stoel in slaap val en niet wakker kan worden, dan is een gecontroleerd dutje beter. Even kort liggen, dan kan ik er weer tegenaan.

Alleen het moet geen gewoonte worden. Op rustige dagen niet, drukke dagen wel :) Als ik uit een clubje kom kan ik beter een moment pakken om verder nog te kunnen functioneren.

Dus eens, maar ik heb er afspraken over dat het juist wel moet
quote:
[..]
Leuk toch. Je past binnen de groep!
Blijkbaar... hoop dat ze dat achter mijn rug om ook vinden ja!

quote:
[..]
Gelijk heb je. Je bent bezig om je ritme om te gooien en dat kost energie. Dus doe rustig aan.
Ja :) Vandaag zit er weinig in. Combinatie van drukke avond, te laat slapen en te vroeg op plus een slaappil en het terugdraaien van mijn ritme ... er zit even geen energie in.
Kan me even (nog) niet zetten tot iets creatiefs, maar dat komt dadelijk wel :)

quote:
Ik moest even googlen op handletteren, maar dat is wel leuk om te doen lijkt me. Kun je een keer een zelfgemaakt voorbeeld hier plaatsen?
Ja is goed! Die van gisteravond is echt heel lelijk geworden. 'k Had het drukker met sociaal zijn dan met iets prachtigs maken ;) Plus dat ik het gemakkelijk tien jaar niet gedaan had, dus roestig. Met andere woorden, lelijk, maar gezelligheid was super. Plus dat ik niet gezegend ben met talent, maar wel met plezier ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:12:37 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220903375
Maat 37?
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')