Hopelijk gaat het vanavond goed komen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is allemaal even ingewikkeld in mijn hoofd iig
Morgen hopelijk rond een uurtje of acht op en vanavond rond een uurtje of half elf naar boven, lezen in bed en tukken
quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit was gevalletje ritme omdraaien. Werd om acht over twaalf wakker
Psych belt me vanmiddag eventjes hierover. Dat is wel fijn, zelf zet ik namelijk weer eens een compleet berenbos op de weg
Morgen hopelijk rond een uurtje of acht op en vanavond rond een uurtje of half elf naar boven, lezen in bed en tukken
Vast welquote:Op woensdag 27 mei 2026 13:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het vanavond goed komen.
Dat berenbos is erg irritant als het in de weg staatquote:Op woensdag 27 mei 2026 13:05 schreef qltel het volgende:
[..]
Een berenbos klinkt erg gezellig en leuk!
Maar vervelend dat je ritme zo naar de maan is. Hopelijk kun je het snel weer goed krijgen.
Maar zij is er toch voor jou? Dat is tenslotte haar werk!quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vast wel
Ik voel me alleen ontzettend schuldig dat ik haar extra werk bezorgIk bedoel kon ook wachten tot de afspraak van vrijdag ja
Zo is dat!quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maar zij is er toch voor jou? Dat is tenslotte haar werk!
Gewoon bellen. Als ze het niks vind, dan had ze maar koekenbakker moeten worden.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze verdient niet alleen haar boterham aan mij, maar ook dik beleg
Voel me zo bezwaard als ze "moet" bellen of bezoeken buiten de reguliere afspraken om... alleen na een week slecht slapen en onrust moet het misschien wel... Had erbij moeten zetten dat ze er niks mee moet, dat het enkel hartluchten was. Dat doe ik wel vaker nml
Zin in een koekje nu.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gewoon bellen. Als ze het niks vind, dan had ze maar koekenbakker moeten worden.
Had vanmiddag al een melk Liga.quote:
Klinkt als een goed planquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit was gevalletje ritme omdraaien. Werd om acht over twaalf wakker
Psych belt me vanmiddag eventjes hierover. Dat is wel fijn, zelf zet ik namelijk weer eens een compleet berenbos op de weg
Lieve Cotsquote:Op woensdag 27 mei 2026 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voel me zo bezwaard als ze "moet" bellen of bezoeken buiten de reguliere afspraken om... alleen na een week slecht slapen en onrust moet het misschien wel... Had erbij moeten zetten dat ze er niks mee moet, dat het enkel hartluchten was. Dat doe ik wel vaker nml
Heb je het wel eens gevraagd aan haar, het is heel herkenbaar hoor voor mij van vroeger..quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel goed zulke bestiesquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Belletje gedaan, ze was blij dat ik even geappt had
Uit de workshop vanavond neem ik direct een slaappil in
Als ik om 22.00 nog niet mijn beste geappt heb dat ik hem ingenomen heb stuurt zij mij even een reminder.
Morgen gewone tijd eruit en dan wandelen naar de winkel
Donderdag neem ik een kleine slaappil in en vanavond een grote. Even mezelf weer in ritme dwingen. Mocht het slapen vannacht weer slecht gaan dan moet ik ook appen.
Vrijdag bespreken we sowieso hoe het gaat en hoe dat aangepakt moet worden
Ja... alleen ik heb momenteel gewoon veel hulp nodigquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lieve Cots
Niet bezwaard voelen
Je trekt op tijd aan de bel
Dat is zo waardevol
Maakt hun werk juist makkelijker
Wacht je te lang hebben ze meer ‘werk’ aan je
Dit zeggen zij ook tegen mij iddquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gevraagd aan haar, het is heel herkenbaar hoor voor mij van vroeger..
Ook met vrienden of familie.
Toen zei mn psych, pas als andere mensen aangeven dat het teveel is, dan mocht ik dat denken.
En misschien als je juist gaat bellen op andere momenten, zal ze gaan denken: geen zorgen om CotS die belt sowieso wel als er wat is.
Zeker weten!quote:
Goedemorgen,quote:Op donderdag 28 mei 2026 06:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Uiteindelijk sliep ik rond een uurtje of één
De wekker stond helaas nog op zes uur ipv zevendus dat was een kort nachtje. Wekker nu verplaatst
Gisteren echt genoten van de workshop. Het was gezellig en fijn
Kreeg van iemand het compliment dat ik als een angstig en verlegen muisje het buurtcentrum in kwam de eerste tijd en dan ik nu laat zien dat ik een gezellige en grappige vrouw ben
Sowieso heb ik gisteren heel erg veel complimenten gekregen. Ben er een beetje verbaasd over
Boodschappen verplaats ik even naar morgen. Voel de naweeën van de slaappillen nogal en vanuit het fact fiets ik toch langs een Lidl.
Toen ik sliep was het idd goed, alleen ben zo duf nu. Was echt een te korte nacht en geen dutjes zijn toegestaanquote:Op donderdag 28 mei 2026 07:35 schreef qltel het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Wat fijn dat je goed geslapen hebt.
En je ziet wel, misschien twijfel je er wel eens over maar je bent een gezellige en grappige vrouw! Fijn dat je zoveel complimenten kreeg. Ze waarderen je daar!
IK wens je een fijne dag vandaag.
Dutjes zijn naar mijn mening (en van een deskundige op dat gebied waarvan ik onlangs een boek heb gelezen) een heel slecht idee en een manier om je ritme te killenquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toen ik sliep was het idd goed, alleen ben zo duf nu. Was echt een te korte nacht en geen dutjes zijn toegestaan
Leuk toch. Je past binnen de groep!quote:En jaik werd er super verlegen van, maar nu kan ik daar mezelf zijn. En het is leuk om te horen dat mensen dan prima vinden
![]()
Gelijk heb je. Je bent bezig om je ritme om te gooien en dat kost energie. Dus doe rustig aan.quote:Boodschappen verplaats ik naar morgen vanuit het fact. Gewoon te moe om veilig in het verkeer te zijn (de nodige pammen gehad).
Straks even verder oefenen met het handletteren. Was een oude hobby van me, maar door de workshop afgestoft en weer helemaal enthousiast erover![]()
Mijn accu is zo ontzettend leeg, nu al
In algemeenheid mee eens. Echter moet het soms wel, want de meds me doodmoe maken waardoor ik zonder niet functioneer. Het komt regelmatig voor dat ik gewoon in mijn stoel in slaap val en niet wakker kan worden, dan is een gecontroleerd dutje beter. Even kort liggen, dan kan ik er weer tegenaan.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:58 schreef qltel het volgende:
[..]
Dutjes zijn naar mijn mening (en van een deskundige op dat gebied waarvan ik onlangs een boek heb gelezen) een heel slecht idee en een manier om je ritme te killen
Blijkbaar... hoop dat ze dat achter mijn rug om ook vinden ja!quote:[..]
Leuk toch. Je past binnen de groep!
Jaquote:[..]
Gelijk heb je. Je bent bezig om je ritme om te gooien en dat kost energie. Dus doe rustig aan.
Ja is goed! Die van gisteravond is echt heel lelijk geworden. 'k Had het drukker met sociaal zijn dan met iets prachtigs makenquote:Ik moest even googlen op handletteren, maar dat is wel leuk om te doen lijkt me. Kun je een keer een zelfgemaakt voorbeeld hier plaatsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |