abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220891914
Het tijdsblok maakte mij ook niet blij en vond hem vreemd

Daarna wel lekker gaan haken en vanmiddag even geslapen
Zes uur op was echt een te korte nacht

Eten gaat volgens plan vandaag :Y niet blij mee wel blij mee

Vanavond gewoon lekker blijven haken :Y

Morgen maar 17 graden :o dat wordt even een shock
Maar wel fijner met een workshop
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:53:38 #27
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220892054
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

Eten gaat volgens plan vandaag :Y niet blij mee wel blij mee

Vanavond gewoon lekker blijven haken :Y

*O* *O*
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220892429
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Nou... :P
Tssss...

Haak ze vanavond @ChildoftheStars!
Ik kijk wel uit naar koeler weer morgen, ik kan hier niet zo goed tegen.
Fake it till you make it...
pi_220892487
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:48 schreef Nijna het volgende:

[..]
Tssss...

Haak ze vanavond @:ChildoftheStars!
Ik kijk wel uit naar koeler weer morgen, ik kan hier niet zo goed tegen.
Toch naar de woonkamer gegaan. Boven werd ik duf van de warmte. Dus lekker bij het open raam achter mijn laptopje zitten

25.5 graden voelde in het begin koud aan in verhouding met boven
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 mei 2026 @ 17:01:54 #30
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220892557
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Toch naar de woonkamer gegaan. Boven werd ik duf van de warmte. Dus lekker bij het open raam achter mijn laptopje zitten

25.5 graden voelde in het begin koud aan in verhouding met boven
Gelijk heb je, zo af en toe moet je je aanpassen aan het weer.

En dat hadden wij dus ook, het koelde gisteravond wat af, was het 22 of 23 graden en we hadden het koud.. :)
pi_220892641
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:01 schreef qltel het volgende:

[..]
Gelijk heb je, zo af en toe moet je je aanpassen aan het weer.

En dat hadden wij dus ook, het koelde gisteravond wat af, was het 22 of 23 graden en we hadden het koud.. :)
Sowieso hebben ze liever bij het fact dat ik in de avond beter niks doe (ja lezen, serietje kijken, puzzelen) en niet knutselen. Dus eigenlijk ben ik braaf zo ;)

Oh ja, dat snap ik wel! Dekentje gepakt?
Inmiddels heb ik het niet meer fris en zweet ik als een otter (ja, douchen doe ik, deo doe ik)
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 mei 2026 @ 17:10:22 #32
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220892647
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Sowieso hebben ze liever bij het fact dat ik in de avond beter niks doe (ja lezen, serietje kijken, puzzelen) en niet knutselen. Dus eigenlijk ben ik braaf zo ;)
En misschien hebben ze wel gelijk ook.. :)

quote:
Oh ja, dat snap ik wel! Dekentje gepakt?
Nee hoor. Vest aangedaan (rits open) en sokken..
pi_220892676
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:10 schreef qltel het volgende:

[..]
En misschien hebben ze wel gelijk ook.. :)
[..]
Nee hoor. Vest aangedaan (rits open) en sokken..
Jawel, ze hebben op dit gebied soms gelijk. Af en toe een periode dat ik liever even haak of knutsel en veel vaker een periode dat ik "uit" ga. Met dit weer ga ik liever uit ;)

Oh ik ben meer een dekentje mens. Liever een dekentje dan meer kleding ;) maar beide is nu niet nodig gelukkig
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 mei 2026 @ 17:20:26 #34
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220892712
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ik ben meer een dekentje mens. Liever een dekentje dan meer kleding ;) maar beide is nu niet nodig gelukkig
Ik ben nu "schaars" gekleed" ( :) ) in shirt en korte broek. En gisteren liep ik op sloffen. Dus ja, vest met de rits open over dat shirt en ik had ineens lange mouwen.. :)
pi_220892786
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:20 schreef qltel het volgende:

[..]
Ik ben nu "schaars" gekleed" ( :) ) in shirt en korte broek. En gisteren liep ik op sloffen. Dus ja, vest met de rits open over dat shirt en ik had ineens lange mouwen.. :)
Het worden wel intieme gesprekken, beiden schaars gekleed en dat zo maar uiten in het openbaar... Ik heb zelfs blote voeten :o O-) ;) (grapje)

Ieder zo zijn voorkeuren :) hangt ook een beetje af van hoe koud en wat je doet en hoe cozy je je wilt voelen... Een tijd terug van een zekere fokster een elektrische plaid voor op de bank gekregen. Als je je cozy wil voelen en gebakken: heerlijk ding, perfect

Mijn telefoon zegt morgen zeventien graden ineens :o dus dan wel weer meer gekleed (en even een lange wandeling maken. Even naar de Action, mijn maatbeker is gesneuveld en een nieuwe wc-bortsel. Dat is wel lekker met koeler weer :Y
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 mei 2026 @ 17:38:12 #36
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220892905
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het worden wel intieme gesprekken, beiden schaars gekleed en dat zo maar uiten in het openbaar... Ik heb zelfs blote voeten :o O-) ;) (grapje)
We mogen wel oppassen dat onze gesprekken niet te intiem worden voor FOK! :+

quote:
Mijn telefoon zegt morgen zeventien graden ineens :o dus dan wel weer meer gekleed (en even een lange wandeling maken. Even naar de Action, mijn maatbeker is gesneuveld en een nieuwe wc-bortsel. Dat is wel lekker met koeler weer :Y
De komende 2 dagen wordt het hier volgens de verwachting 25. Maar goed, het is nu 31, dus dan is 6 graden koeler best fijn. Misschien wel aardig weer voor een wandeling. Mijn echte wandeling is alweer een week geleden. Tijd vliegt. Maar ja, toen was ik wel in een erg mooie omgeving. De omgeving hier is eigenlijk maar saai.. :) (Nee hoor, anders maar niet saai)
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 17:42:48 #37
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220892936
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het worden wel intieme gesprekken, beiden schaars gekleed en dat zo maar uiten in het openbaar... Ik heb zelfs blote voeten :o O-) ;) (grapje)

Ieder zo zijn voorkeuren :) hangt ook een beetje af van hoe koud en wat je doet en hoe cozy je je wilt voelen... Een tijd terug van een zekere fokster een elektrische plaid voor op de bank gekregen. Als je je cozy wil voelen en gebakken: heerlijk ding, perfect

Mijn telefoon zegt morgen zeventien graden ineens :o dus dan wel weer meer gekleed (en even een lange wandeling maken. Even naar de Action, mijn maatbeker is gesneuveld en een nieuwe wc-bortsel. Dat is wel lekker met koeler weer :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:38 schreef qltel het volgende:

[..]
We mogen wel oppassen dat onze gesprekken niet te intiem worden voor FOK! :+
[..]
De komende 2 dagen wordt het hier volgens de verwachting 25. Maar goed, het is nu 31, dus dan is 6 graden koeler best fijn. Misschien wel aardig weer voor een wandeling. Mijn echte wandeling is alweer een week geleden. Tijd vliegt. Maar ja, toen was ik wel in een erg mooie omgeving. De omgeving hier is eigenlijk maar saai.. :) (Nee hoor, anders maar niet saai)
U2, get a room spoiler _O- _O- _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220892952
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:38 schreef qltel het volgende:

[..]
We mogen wel oppassen dat onze gesprekken niet te intiem worden voor FOK! :+
[..]
De komende 2 dagen wordt het hier volgens de verwachting 25. Maar goed, het is nu 31, dus dan is 6 graden koeler best fijn. Misschien wel aardig weer voor een wandeling. Mijn echte wandeling is alweer een week geleden. Tijd vliegt. Maar ja, toen was ik wel in een erg mooie omgeving. De omgeving hier is eigenlijk maar saai.. :) (Nee hoor, anders maar niet saai)
Volgens mij wordt jij met de tijd steeds een stukje korter, want je steeds een stukje wegslijt met je gewandel ;) (goed bezig hoor :* )
Ach... Nederland heeft ook zo zijn mooie plekken. Bossen, duinen, strand, hei, etc.
Ook mijn wijk is leuk. Elke straat een compleet andere stijl gebouwen etc

Hier morgen een wandeling van anderhalf uur. Dat is voor mij lang zat.

Hier is het nu tweeëndertig graden, dus het wordt wel wennen ja :Y Ga straks het weer op de laptop checken. Iedereen die wat zuidelijker woont zit zoveel graden boven ons.

En ik zal niet doorvertellen dat je zomers gekleed gaat hoor! Je geheim is veilig bij mij :+

*weer dubbel checht* nee, het wordt morgen zeventien a achttien graden :o
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 mei 2026 @ 18:06:23 #39
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220893052
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Volgens mij wordt jij met de tijd steeds een stukje korter, want je steeds een stukje wegslijt met je gewandel ;) (goed bezig hoor :* )
Wandelen is ook gewoon heel erg leuk om te doen (vind ik). En zeker in een bergachtige omgeving met heel veel bos, riviertjes enzovoort.

En Nederland is zeker heel mooi. En aangezien ik in een landbouwomgeving woon, vind ik het soms best leuk om door een stad te lopen, want ik kom eigenlijk nooit in grote steden. Het schiet alleen niet op. En waar ik woon is het ook mooi wandelen. Het enige is, ik doe het al zoveel en ben overal al zo vaak geweest. Ik kan er nog steeds van genieten maar waar ik ook wandel hier in de omgeving, ik ken het al. En met echt lange wandelingen zoals ik soms maak kun je niet erg ver gaan reizen, want het wandelen zelf duurt al de hele dag.

(edit: en ik moet die wandelingen wel maken, want ik loop elk jaar de 4daagse van Nijmegen dus ik moet trainen)
quote:
En ik zal niet doorvertellen dat je zomers gekleed gaat hoor! Je geheim is veilig bij mij :+
Dat weet ik toch! En niemand die dat ziet hier. :+
pi_220893127
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:06 schreef qltel het volgende:

[..]
Wandelen is ook gewoon heel erg leuk om te doen (vind ik). En zeker in een bergachtige omgeving met heel veel bos, riviertjes enzovoort.
(sorry voor laat, was even afgeleid)
Ja snap je wel hoor! Als ik een auto had gehad zou ik ook buiten Stad gaan lopen
Al vind ik de wijk prima. Muziekje op en gaan. Als het regent de regen horen tikken op de capuchon, heerliik O+
quote:
En Nederland is zeker heel mooi. En aangezien ik in een landbouwomgeving woon, vind ik het soms best leuk om door een stad te lopen, want ik kom eigenlijk nooit in grote steden. Het schiet alleen niet op. En waar ik woon is het ook mooi wandelen. Het enige is, ik doe het al zoveel en ben overal al zo vaak geweest. Ik kan er nog steeds van genieten maar waar ik ook wandel hier in de omgeving, ik ken het al. En met echt lange wandelingen zoals ik soms maak kun je niet erg ver gaan reizen, want het wandelen zelf duurt al de hele dag.
Begrijp je wel ja! Je bent ook van de ;lange afstanden en zo :Y
Al maakt dat eentoninge wel dat een wandelvakantie extra genieten is toch :)
Drenthe is trouwens ook erg mooi, ik houd van Groningen, maar dat is toch wel saaier stiekem

Je bent wel een baas boven baas hierin :) Als ik een uurtje gelopen hebt voel ik me al succesvol ;) (wat ook helemaal prima is)
Ik vind het wel echt knap van je :Y , ook al is het je hobby, je doet het wel *O*
quote:
(edit: en ik moet die wandelingen wel maken, want ik loop elk jaar de 4daagse van Nijmegen dus ik moet trainen)
[..]
Dat weet ik toch! En niemand die dat ziet hier. :+
O ja, dat is waar ook! Ik hoop dat je dit jaar mooi weer hebt tijdens de Vierdaagse *O*
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:41:17 #41
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220893247
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:48 schreef Nijna het volgende:

[..]
Tssss...

Grapje toch. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het worden wel intieme gesprekken, beiden schaars gekleed en dat zo maar uiten in het openbaar... Ik heb zelfs blote voeten :o O-) ;) (grapje)

Oelala! :o :@
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 18:59:43 #42
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893350
Naughty CotS :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 mei 2026 @ 19:58:43 #43
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220893788
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Al vind ik de wijk prima. Muziekje op en gaan. Als het regent de regen horen tikken op de capuchon, heerliik O+
Oh ja, zeker.. Ik kan er ook van genieten. Zelfs op plekken waar ik al heel vaak ben geweest of saaie wegen ofzo.

quote:
[..]
Al maakt dat eentoninge wel dat een wandelvakantie extra genieten is toch :)
Die vakantie was echt fantastisch! Elke seconde was op en top genieten.. Het is daar ook zo mooi.. Zo mooi dat het vaak niet eens in foto's te vangen is. En het smaakt naar meer.

Het was trouwens wel spannend om te doen. Ik was erg onzeker of ik niets vergeten was. Of dat het echt rotweer zou worden en ik daardoor niet kon wandelen, maar wel die dag naar een ander hotel moest. Enzovoort. Maar alles is goed gegaan.

quote:
Je bent wel een baas boven baas hierin :) Als ik een uurtje gelopen hebt voel ik me al succesvol ;) (wat ook helemaal prima is)
Ik vind het wel echt knap van je :Y , ook al is het je hobby, je doet het wel *O*
[..]
O ja, dat is waar ook! Ik hoop dat je dit jaar mooi weer hebt tijdens de Vierdaagse *O*
Het is ook geen wedstrijd. Ik ben eraan gewend en 5 km wandelen is voor mij echt een ommetje en voor andere mensen is dat een giga-afstand. En zo zijn er ook mensen die het nog veel moeitelozer kunnen dan ik. Maar goed, zoals ik al zei, het is geen wedstrijd. Het is belangrijk dat je er plezier aan beleeft, en de rest is bijzaak.En dat mooie weer hoop ik ook. En ik heb ook al regendagen gehad tijdens de 4daagse en ook dat geeft mooie herinneringen..
pi_220894643
_O- ik stuiter weer het huis door...
Zie mezelf niet al over een uur slapen... Gelukkig is het morgen koel en dan neem ik ook een slaappil in. Morgen wil ik niet duffig zijn ivm workshop

Dus een beetje uitslapen en een wandeling. Dan komt het wel goed. Ook de laatste dag dat ik een dutje mag doen van mezelf :Y

Ik houd van de zomer, maar mijn ritme is zo verpest... De woonkamer voelt koel aan met vijfentwintig graden, boven is echt heet.
Lekker, maar niet om te slapen. Zeker met alle activiteiten > mijn hoofd is een chaos door een gevoelsmatige volle agenda.

Dingen met mijn psyche, dingen met rouw, dingen met vrijwilligerswerk, dingen met therapie, sociale dingen, steeds meer informatie over de renovatie die echt dichterbij komt :o
Het is me even teveel en ik weet niet hoe ik het allemaal moet bolwerken in mijn hoofd.
pi_220895115
Dadelijk een berichtje richting het fact
Slapen zit er alweer niet in :N ik word gewoon niet duf, krijg mezelf niet gemotiveerd om te gaan liggen of om een pammetje te nemen

Ik vind het uit mezelf een pammetje nemen heel spannend. Het is een beslissing die ik niet zelf durf te nemen
Kan niet goed uitleggen waarom het moeilijk is. Ben gewoon te bang om verslaafd te raken eraan. Verslavingen komen veel voor in de familie, ik heb mijn genen tegen. Dus ik wil dat ze weten hoe vaak ik ze slik en me geruststellen

Morgen de laatste dag met een dutje en dan weer doorbikkelen en niet meer slapen overdag. Omdat ik in de avond weg ben en dan wil ik fut hebben :Y Donderdag heb ik geen verplichtingen. Dus dan kan ik wel moe zijn

Ik word gillend gek van mezelf op het moment
Geen flauw idee waardoor dit komt, waarom ik geen slaap heb in de avond en waarom ik uitstel. Heb gewoon moeite met het hele begrip slaap. Ook al merk ik dat de psychotische klachten en stemmingsproblemen heftiger worden hierdoor... Het is ingewikkeld, want de stemmen willen niet dat ik slaap.

Naja... gedoetje dus
Ik ga maar een berichtje naar de psych typen

Edit: Bijna half twee. Berichtje is de deur uit en ik zit maar filmpjes te kijken op YouTube (van Kara and Nate)
Alles behalve moe op het moment

Als ik over een uur nog wakker ben eet ik wat en probeer dan te slapen. Een trucje dat meestal wel werkt...

[ Bericht 9% gewijzigd door ChildoftheStars op 27-05-2026 01:23:58 ]
pi_220895243
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 00:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dadelijk een berichtje richting het fact
Slapen zit er alweer niet in :N ik word gewoon niet duf, krijg mezelf niet gemotiveerd om te gaan liggen of om een pammetje te nemen

Ik vind het uit mezelf een pammetje nemen heel spannend. Het is een beslissing die ik niet zelf durf te nemen
Kan niet goed uitleggen waarom het moeilijk is. Ben gewoon te bang om verslaafd te raken eraan. Verslavingen komen veel voor in de familie, ik heb mijn genen tegen. Dus ik wil dat ze weten hoe vaak ik ze slik en me geruststellen

Morgen de laatste dag met een dutje en dan weer doorbikkelen en niet meer slapen overdag. Omdat ik in de avond weg ben en dan wil ik fut hebben :Y Donderdag heb ik geen verplichtingen. Dus dan kan ik wel moe zijn

Ik word gillend gek van mezelf op het moment
Geen flauw idee waardoor dit komt, waarom ik geen slaap heb in de avond en waarom ik uitstel. Heb gewoon moeite met het hele begrip slaap. Ook al merk ik dat de psychotische klachten en stemmingsproblemen heftiger worden hierdoor... Het is ingewikkeld, want de stemmen willen niet dat ik slaap.

Naja... gedoetje dus
Ik ga maar een berichtje naar de psych typen

Edit: Bijna half twee. Berichtje is de deur uit en ik zit maar filmpjes te kijken op YouTube (van Kara and Nate)
Alles behalve moe op het moment

Als ik over een uur nog wakker ben eet ik wat en probeer dan te slapen. Een trucje dat meestal wel werkt...
Hopelijk lig je lekker te slapen :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 mei 2026 @ 06:38:53 #47
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220895318
Goedemorgen Child, je bent niet de enige die matig geslapen hebt. Ik had ook last om in slaap te vallen en was ook weer (te) vroeg wakker.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 00:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
...ik zit maar filmpjes te kijken op YouTube (van Kara and Nate)
Die kende ik eigenlijk helemaal niet, maar zag een tijdje geleden een filmpje dat ze de 4daagse van Nijmegen liepen. Best herkenbaar.. :)
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:39:43 #48
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220896151
Zo herkenbaar met moeite met in slaap komen en dan vroeg wakker worden. Vooral nu mijn katten 's ochtends vroeg aan mijn slaapkamerdeur zit te miauwen. Normaal heb ik die deur open, maar ik wel niet dat ze per ongeluk op mijn buik liggen.

Heb je al goed geslapen?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220896306
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:41 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Grapje toch. :P
[..]
Oelala! :o :@
Ik was mn ;) vergeten zag ik ;).

@ChildoftheStars, nog een beetje kunnen slapen?
Goedemorgen.
Fake it till you make it...
pi_220896976
:W

Dit was gevalletje ritme omdraaien. Werd om acht over twaalf wakker
Psych belt me vanmiddag eventjes hierover. Dat is wel fijn, zelf zet ik namelijk weer eens een compleet berenbos op de weg ;)

Het is allemaal even ingewikkeld in mijn hoofd iig

Morgen hopelijk rond een uurtje of acht op en vanavond rond een uurtje of half elf naar boven, lezen in bed en tukken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')