SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven..
[ Bericht 0% gewijzigd door Armani XL op 25-05-2026 11:02:29 ]
*knuffel geeft*quote:Op maandag 25 mei 2026 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Was een bericht uit een heel oud topic geliked (echt een ruime tien jaar terug denk ik). Toen ik nog dacht kans te maken in de maatschappij. Toen ik een laatste stuiptrekking in het studeren had
Dat was confronterend
Het maakt me verdrietig
'k Ben tevreden met mijn huidige leven
Alleen teruglezen hoe ik toen leefde: partner, stage, studie...
Het maakt me verdrietig. Er is niks van over
Ik weet hoe dat voelt.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Was een bericht uit een heel oud topic geliked (echt een ruime tien jaar terug denk ik). Toen ik nog dacht kans te maken in de maatschappij. Toen ik een laatste stuiptrekking in het studeren had
Dat was confronterend
Het maakt me verdrietig
quote:
Stomme gevoelensquote:
Die is schattigquote:Op maandag 25 mei 2026 18:57 schreef Managarm het volgende:
Knuffel, en nu we het over knuffels hebben, deze vandaag gekocht om de Labrador opvang in Portugal te steunen.
[ afbeelding ]
Ach, die moeten er ook zijn.quote:
Maakt ons mens.quote:
1quote:Op maandag 25 mei 2026 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat was confronterend
Het maakt me verdrietig
Dank je welquote:Op maandag 25 mei 2026 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
1
Wel raar dat iemand een topic van 10 jaar geleden heeft opgezocht
En vergeet niet dat ondanks dat je voor jezelf misschien een ander leven had gehoopt
Je het wel voor elkaar hebt
En elke dag door strijdt.
Dikke knuffel
Ik vraag me af, hoe kan je sociale contacten opbouwen, vooropleidingen die leiden tot iets, een relatie met iemand.. en vervolgens is van dat alles niks meer over en geen hoop op een betere toekomst? Bedoel eerder lukte het toch? Wat is er veranderd?quote:Op maandag 25 mei 2026 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Het pijnlijke aan dat topic is dat het het moment was dat het tot langzaam tot me doordrong dat het hem niet ging worden, maar iedereen er nog wel in geloofde en mij niet hoorde/zag. Mijn studie liep stuk, mijn relatie liep stuk, groot deel van mijn sociaal liep stuk. In die fase zag ik alles onder mijn voeten wegzakken, maar niemand zag me nog vallen. Ik was toen zo eenzaam, bang en voelde me niet gezien of gehoord
En mijn leven is prima. Dat ik zelfstandig kan wonen is een wonder en daar ben ik trots op. Pittig is het wel. Als mijn toekomst was gelopen zoals ik hoopte was ik nu neurolinguïst in een revalidatiecentrum, maar goed. Ik heb een wajong en heb heel andere dromen en wensen
Je kan niet altijd zes gooien in het leven
Mijn leven leek succesvol op papier, maar was dat nietquote:Op maandag 25 mei 2026 20:29 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik vraag me af, hoe kan je sociale contacten opbouwen, vooropleidingen die leiden tot iets, een relatie met iemand.. en vervolgens is van dat alles niks meer over en geen hoop op een betere toekomst? Bedoel eerder lukte het toch? Wat is er veranderd?
Nou ja zelf vind ik het fijn om te lezen dat wat ik jaren geleden ook al typte naar mijn idee nog steeds geldt. Je bent intelligent en weet te verwoorden wat je denkt en voelt.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn leven leek succesvol op papier, maar was dat niet
Ik hing aan elkaar van depressies en manieën en eetstoornissen en psychotische klachten en destructief gedrag. Ik had heel veel psychotische klachten. Alleen keer op keer op keer ging ik op mijn bek. Ja, ik kan gemakkelijk leren, maar de praktijk redde ik nooit. Alle theorie met hoge cijfers en geen succes op stages. Die liepen helemaal in de soep
En sociaal: voor 90% lag ik uit de groep (bij studies en studentenverenigng en zangkoor was ik de rare vogel die mensen terecht echt niet leuk vonden), maar kenden gelukkig wel mensen vanuit de weirdo-kringen. Dat ging mis toen ik mijn eerste opname kreeg; want eng (en geheel terecht)
Mijn ex heb ik leren kennen in de kliniek. Hij had een alcoholontrekkingsdelier en ik had een psychose/depressie-rommeltje. Die opname heeft heel lang geduurd (inclusief lange periode van seperatie).
De relatie daarvoor was eigenlijk geen relatie. Dat was een kwestie van psychische mishandeling en seksueel geweld en toen is mijn pabo-opleiding geklapt
Toen ik naar Psytrec gestuurd werd voor traumabehandeling ben ik echt geknakt en dat is niet goed gekomen.
Ik denk dat ik het letterlijk niet overleefd zou hebben als ik toen niet gestopt ben. Studeren was echt geen succes. Ja college's volgen vond ik leuk, tentamens maken hoefde ik niks voor te doen. Alleen zodra er druk op mij kwam en komt; dat gaat mis. Dan schiet ik door in psychoses en suïcidaliteit. Zelfs interne stages trok ik niet. Toen werd er al tegen mij gezegd dat ik moest stoppen, alleen de opleiding kon het niet hard maken door mijn cijfers.
Dus ja, het leren ging goed. Alleen de rest absoluut niet
En ik heb nog steeds een best goed sociaal netwerk voor iemand met schizofrenie, rapid cycling bipolaire stoornis, eetstoornis en PTSS. Alleen het is beperkter. Logisch. Alleen sociale vaardigheden zijn blijkbaar goed genoeg.
Hier wil ik nog wel even extra op reageren. Dat gedeelte over 'terecht' is naar mijn idee correct. Je kan anders zijn dan anderen en je gedrag kan soms bijvoorbeeld wenkbrauwen laten fronsen misschien, maar dat je stelling dat ze je 'terecht' niet leuk vonden gaat naar mijn idee te ver.quote:was ik de rare vogel die mensen terecht echt niet leuk vonden), maar kenden gelukkig wel mensen vanuit de weirdo-kringen
Haha, ik vind een korte broek tot de knie en een T-shirt voor mijn doen scheers gekleedquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:20 schreef Nijna het volgende:
Hopelijk is dat woningbouwmannetje een beetje vlot vandaag, anders zit je ook maar zo in de wachtstand...
Korte broek lekker aanhouden, je bent in je eigen huis hoor.
Zolang je niet in je blote kont loopt of zeer schaars gekleed, kan het prima.
Dank je wel!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 06:56 schreef qltel het volgende:
Hopelijk schiet het mannetje op! En die man zal denk ik wel meer mensen zien vandaag die kort gekleed zijn en dat zal echt geen probleem zijn voor hem.
Veel succes vandaag en veel plezier met knutselen alvast!
Korte broek tot de knie met T-shirt is niet schaars hoor!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toen ik dit bericht aan het typen was belde het mannetje aan. Heel mijn huis extreem opgeruimd en schoongemaakt... meet hij enkel de voordeur op. Deed hij wel lang over, maar het is sneller dan gedacht. Even mijn koffie drinken en dan wat doen
[..]
Haha, ik vind een korte broek tot de knie en een T-shirt voor mijn doen scheers gekleedben nogal tuttig, alleen echt geen zin in een jeans met dertig graden
[..]
Dank je wel!
Wat doe je voor werk? Ik ben al 25 jaar deur-meet-manquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:41 schreef Nijna het volgende:
[..]
Korte broek tot de knie met T-shirt is niet schaars hoor!.
Fijn dat de deur-meet-man geweest is, kan je nu weer lekker je eigen ding doen.
Nou...quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:41 schreef Nijna het volgende:
[..]
Korte broek tot de knie met T-shirt is niet schaars hoor!.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eten gaat volgens plan vandaagniet blij mee wel blij mee
Vanavond gewoon lekker blijven haken
Tssss...quote:
Toch naar de woonkamer gegaan. Boven werd ik duf van de warmte. Dus lekker bij het open raam achter mijn laptopje zittenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:48 schreef Nijna het volgende:
[..]
Tssss...
Haak ze vanavond @:ChildoftheStars!
Ik kijk wel uit naar koeler weer morgen, ik kan hier niet zo goed tegen.
Gelijk heb je, zo af en toe moet je je aanpassen aan het weer.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toch naar de woonkamer gegaan. Boven werd ik duf van de warmte. Dus lekker bij het open raam achter mijn laptopje zitten
25.5 graden voelde in het begin koud aan in verhouding met boven
Sowieso hebben ze liever bij het fact dat ik in de avond beter niks doe (ja lezen, serietje kijken, puzzelen) en niet knutselen. Dus eigenlijk ben ik braaf zoquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:01 schreef qltel het volgende:
[..]
Gelijk heb je, zo af en toe moet je je aanpassen aan het weer.
En dat hadden wij dus ook, het koelde gisteravond wat af, was het 22 of 23 graden en we hadden het koud..
En misschien hebben ze wel gelijk ook..quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sowieso hebben ze liever bij het fact dat ik in de avond beter niks doe (ja lezen, serietje kijken, puzzelen) en niet knutselen. Dus eigenlijk ben ik braaf zo
Nee hoor. Vest aangedaan (rits open) en sokken..quote:Oh ja, dat snap ik wel! Dekentje gepakt?
Jawel, ze hebben op dit gebied soms gelijk. Af en toe een periode dat ik liever even haak of knutsel en veel vaker een periode dat ik "uit" ga. Met dit weer ga ik liever uitquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:10 schreef qltel het volgende:
[..]
En misschien hebben ze wel gelijk ook..
[..]
Nee hoor. Vest aangedaan (rits open) en sokken..
Ik ben nu "schaars" gekleed" (quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik ben meer een dekentje mens. Liever een dekentje dan meer kledingmaar beide is nu niet nodig gelukkig
Het worden wel intieme gesprekken, beiden schaars gekleed en dat zo maar uiten in het openbaar... Ik heb zelfs blote voetenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:20 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik ben nu "schaars" gekleed" () in shirt en korte broek. En gisteren liep ik op sloffen. Dus ja, vest met de rits open over dat shirt en ik had ineens lange mouwen..
We mogen wel oppassen dat onze gesprekken niet te intiem worden voor FOK!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het worden wel intieme gesprekken, beiden schaars gekleed en dat zo maar uiten in het openbaar... Ik heb zelfs blote voeten![]()
![]()
(grapje)
De komende 2 dagen wordt het hier volgens de verwachting 25. Maar goed, het is nu 31, dus dan is 6 graden koeler best fijn. Misschien wel aardig weer voor een wandeling. Mijn echte wandeling is alweer een week geleden. Tijd vliegt. Maar ja, toen was ik wel in een erg mooie omgeving. De omgeving hier is eigenlijk maar saai..quote:Mijn telefoon zegt morgen zeventien graden ineensdus dan wel weer meer gekleed (en even een lange wandeling maken. Even naar de Action, mijn maatbeker is gesneuveld en een nieuwe wc-bortsel. Dat is wel lekker met koeler weer
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het worden wel intieme gesprekken, beiden schaars gekleed en dat zo maar uiten in het openbaar... Ik heb zelfs blote voeten![]()
![]()
(grapje)
Ieder zo zijn voorkeurenhangt ook een beetje af van hoe koud en wat je doet en hoe cozy je je wilt voelen... Een tijd terug van een zekere fokster een elektrische plaid voor op de bank gekregen. Als je je cozy wil voelen en gebakken: heerlijk ding, perfect
Mijn telefoon zegt morgen zeventien graden ineensdus dan wel weer meer gekleed (en even een lange wandeling maken. Even naar de Action, mijn maatbeker is gesneuveld en een nieuwe wc-bortsel. Dat is wel lekker met koeler weer
U2, get a room spoilerquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:38 schreef qltel het volgende:
[..]
We mogen wel oppassen dat onze gesprekken niet te intiem worden voor FOK!
[..]
De komende 2 dagen wordt het hier volgens de verwachting 25. Maar goed, het is nu 31, dus dan is 6 graden koeler best fijn. Misschien wel aardig weer voor een wandeling. Mijn echte wandeling is alweer een week geleden. Tijd vliegt. Maar ja, toen was ik wel in een erg mooie omgeving. De omgeving hier is eigenlijk maar saai..(Nee hoor, anders maar niet saai)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wordt jij met de tijd steeds een stukje korter, want je steeds een stukje wegslijt met je gewandelquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:38 schreef qltel het volgende:
[..]
We mogen wel oppassen dat onze gesprekken niet te intiem worden voor FOK!
[..]
De komende 2 dagen wordt het hier volgens de verwachting 25. Maar goed, het is nu 31, dus dan is 6 graden koeler best fijn. Misschien wel aardig weer voor een wandeling. Mijn echte wandeling is alweer een week geleden. Tijd vliegt. Maar ja, toen was ik wel in een erg mooie omgeving. De omgeving hier is eigenlijk maar saai..(Nee hoor, anders maar niet saai)
Wandelen is ook gewoon heel erg leuk om te doen (vind ik). En zeker in een bergachtige omgeving met heel veel bos, riviertjes enzovoort.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij wordt jij met de tijd steeds een stukje korter, want je steeds een stukje wegslijt met je gewandel(goed bezig hoor
)
Dat weet ik toch! En niemand die dat ziet hier.quote:En ik zal niet doorvertellen dat je zomers gekleed gaat hoor! Je geheim is veilig bij mij
(sorry voor laat, was even afgeleid)quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:06 schreef qltel het volgende:
[..]
Wandelen is ook gewoon heel erg leuk om te doen (vind ik). En zeker in een bergachtige omgeving met heel veel bos, riviertjes enzovoort.
Begrijp je wel ja! Je bent ook van de ;lange afstanden en zoquote:En Nederland is zeker heel mooi. En aangezien ik in een landbouwomgeving woon, vind ik het soms best leuk om door een stad te lopen, want ik kom eigenlijk nooit in grote steden. Het schiet alleen niet op. En waar ik woon is het ook mooi wandelen. Het enige is, ik doe het al zoveel en ben overal al zo vaak geweest. Ik kan er nog steeds van genieten maar waar ik ook wandel hier in de omgeving, ik ken het al. En met echt lange wandelingen zoals ik soms maak kun je niet erg ver gaan reizen, want het wandelen zelf duurt al de hele dag.
O ja, dat is waar ook! Ik hoop dat je dit jaar mooi weer hebt tijdens de Vierdaagsequote:(edit: en ik moet die wandelingen wel maken, want ik loop elk jaar de 4daagse van Nijmegen dus ik moet trainen)
[..]
Dat weet ik toch! En niemand die dat ziet hier.
Grapje toch.quote:
Oelala!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
![]()
(grapje)
Oh ja, zeker.. Ik kan er ook van genieten. Zelfs op plekken waar ik al heel vaak ben geweest of saaie wegen ofzo.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Al vind ik de wijk prima. Muziekje op en gaan. Als het regent de regen horen tikken op de capuchon, heerliik
Die vakantie was echt fantastisch! Elke seconde was op en top genieten.. Het is daar ook zo mooi.. Zo mooi dat het vaak niet eens in foto's te vangen is. En het smaakt naar meer.quote:[..]
Al maakt dat eentoninge wel dat een wandelvakantie extra genieten is toch
Het is ook geen wedstrijd. Ik ben eraan gewend en 5 km wandelen is voor mij echt een ommetje en voor andere mensen is dat een giga-afstand. En zo zijn er ook mensen die het nog veel moeitelozer kunnen dan ik. Maar goed, zoals ik al zei, het is geen wedstrijd. Het is belangrijk dat je er plezier aan beleeft, en de rest is bijzaak.En dat mooie weer hoop ik ook. En ik heb ook al regendagen gehad tijdens de 4daagse en ook dat geeft mooie herinneringen..quote:Je bent wel een baas boven baas hierinAls ik een uurtje gelopen hebt voel ik me al succesvol
(wat ook helemaal prima is)
Ik vind het wel echt knap van je, ook al is het je hobby, je doet het wel
[..]
O ja, dat is waar ook! Ik hoop dat je dit jaar mooi weer hebt tijdens de Vierdaagse
Hopelijk lig je lekker te slapenquote:Op woensdag 27 mei 2026 00:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dadelijk een berichtje richting het fact
Slapen zit er alweer niet inik word gewoon niet duf, krijg mezelf niet gemotiveerd om te gaan liggen of om een pammetje te nemen
Ik vind het uit mezelf een pammetje nemen heel spannend. Het is een beslissing die ik niet zelf durf te nemen
Kan niet goed uitleggen waarom het moeilijk is. Ben gewoon te bang om verslaafd te raken eraan. Verslavingen komen veel voor in de familie, ik heb mijn genen tegen. Dus ik wil dat ze weten hoe vaak ik ze slik en me geruststellen
Morgen de laatste dag met een dutje en dan weer doorbikkelen en niet meer slapen overdag. Omdat ik in de avond weg ben en dan wil ik fut hebbenDonderdag heb ik geen verplichtingen. Dus dan kan ik wel moe zijn
Ik word gillend gek van mezelf op het moment
Geen flauw idee waardoor dit komt, waarom ik geen slaap heb in de avond en waarom ik uitstel. Heb gewoon moeite met het hele begrip slaap. Ook al merk ik dat de psychotische klachten en stemmingsproblemen heftiger worden hierdoor... Het is ingewikkeld, want de stemmen willen niet dat ik slaap.
Naja... gedoetje dus
Ik ga maar een berichtje naar de psych typen
Edit: Bijna half twee. Berichtje is de deur uit en ik zit maar filmpjes te kijken op YouTube (van Kara and Nate)
Alles behalve moe op het moment
Als ik over een uur nog wakker ben eet ik wat en probeer dan te slapen. Een trucje dat meestal wel werkt...
Die kende ik eigenlijk helemaal niet, maar zag een tijdje geleden een filmpje dat ze de 4daagse van Nijmegen liepen. Best herkenbaar..quote:Op woensdag 27 mei 2026 00:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
...ik zit maar filmpjes te kijken op YouTube (van Kara and Nate)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |