abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220883713
DE HUIDIGE SITUATIE

Donderdag 05/03/2026 is mijn moeder overleden via euthanasie. Twee keer hard gevallen en dat was teveel voor haar.

Vorig jaar is er ook een vriendin van me overleden
Met andere woorden, een rottig jaar gehad.

Heb op dit moment weer een kleine ruzie met een oude eetstoornis, wat niet vreemd is. Aan de ene kant ben ik het helemaal zat, maar ik durf niet anders. Gelukkig krijg ik er goede hulp bij


Samenvatting van mijn hoofd

Dit topic is geopend in een enorme crisis. Echter ben ik dit topic blijven houden om van me af te schrijven. Ik heb schizofrenie, rapid cycling bipolair, ptss en een eetstoornis die soms te kop opsteekt.

De vriendin uit de oorspronkelijke OP is helaas overleden. Dit ligt heel zwaar op mijn hart

Mijn moeder haar ziekteverloop was grillig en ze is nu overleden


Oude OP in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven..


[ Bericht 0% gewijzigd door Armani XL op 25-05-2026 11:02:29 ]
pi_220884399
Lieve Cots, hopelijk kun je vandaag lekker een beetje van de warmte genieten!
pi_220886465
Was een bericht uit een heel oud topic geliked (echt een ruime tien jaar terug denk ik). Toen ik nog dacht kans te maken in de maatschappij. Toen ik een laatste stuiptrekking in het studeren had

Dat was confronterend
Het maakt me verdrietig

'k Ben tevreden met mijn huidige leven :Y
Alleen teruglezen hoe ik toen leefde: partner, stage, studie...
Het maakt me verdrietig. Er is niks van over :N
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 17:31:39 #4
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220886504
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Was een bericht uit een heel oud topic geliked (echt een ruime tien jaar terug denk ik). Toen ik nog dacht kans te maken in de maatschappij. Toen ik een laatste stuiptrekking in het studeren had

Dat was confronterend
Het maakt me verdrietig

'k Ben tevreden met mijn huidige leven :Y
Alleen teruglezen hoe ik toen leefde: partner, stage, studie...
Het maakt me verdrietig. Er is niks van over :N
*knuffel geeft*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 18:41:35 #5
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220886939
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Was een bericht uit een heel oud topic geliked (echt een ruime tien jaar terug denk ik). Toen ik nog dacht kans te maken in de maatschappij. Toen ik een laatste stuiptrekking in het studeren had

Dat was confronterend
Het maakt me verdrietig

'k Ben tevreden met mijn huidige leven :Y
Alleen teruglezen hoe ik toen leefde: partner, stage, studie...
Het maakt me verdrietig. Er is niks van over :N
Ik weet hoe dat voelt. :*
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220887069
Knuffel, en nu we het over knuffels hebben, deze vandaag gekocht om de Labrador opvang in Portugal te steunen.

pi_220887077
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
*knuffel geeft*
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:41 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik weet hoe dat voelt. :*
Stomme gevoelens -O-

quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:57 schreef Managarm het volgende:
Knuffel, en nu we het over knuffels hebben, deze vandaag gekocht om de Labrador opvang in Portugal te steunen.

[ afbeelding ]
Die is schattig O+ en een goed doel is altijd goed :Y
  maandag 25 mei 2026 @ 19:06:46 #8
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220887127
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]
Stomme gevoelens -O-

Ach, die moeten er ook zijn. :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 19:07:18 #9
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220887130
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ach, die moeten er ook zijn. :)
Maakt ons mens.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220887623
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Was een bericht uit een heel oud topic geliked (echt een ruime tien jaar terug denk ik). Toen ik nog dacht kans te maken in de maatschappij. Toen ik een laatste stuiptrekking in het studeren had

Dat was confronterend
Het maakt me verdrietig

'k Ben tevreden met mijn huidige leven :Y
Alleen teruglezen hoe ik toen leefde: partner, stage, studie...
Het maakt me verdrietig. Er is niks van over :N
1
Wel raar dat iemand een topic van 10 jaar geleden heeft opgezocht
En vergeet niet dat ondanks dat je voor jezelf misschien een ander leven had gehoopt
Je het wel voor elkaar hebt
En elke dag door strijdt.

Dikke knuffel :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220887697
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:14 schreef greysbones het volgende:

[..]
1
Wel raar dat iemand een topic van 10 jaar geleden heeft opgezocht
En vergeet niet dat ondanks dat je voor jezelf misschien een ander leven had gehoopt
Je het wel voor elkaar hebt
En elke dag door strijdt.

Dikke knuffel :*
Dank je wel

Het pijnlijke aan dat topic is dat het het moment was dat het tot langzaam tot me doordrong dat het hem niet ging worden, maar iedereen er nog wel in geloofde en mij niet hoorde/zag. Mijn studie liep stuk, mijn relatie liep stuk, groot deel van mijn sociaal liep stuk. In die fase zag ik alles onder mijn voeten wegzakken, maar niemand zag me nog vallen. Ik was toen zo eenzaam, bang en voelde me niet gezien of gehoord

En mijn leven is prima. Dat ik zelfstandig kan wonen is een wonder en daar ben ik trots op. Pittig is het wel. Als mijn toekomst was gelopen zoals ik hoopte was ik nu neurolinguïst in een revalidatiecentrum, maar goed. Ik heb een wajong en heb heel andere dromen en wensen

Je kan niet altijd zes gooien in het leven
pi_220887737
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je wel

Het pijnlijke aan dat topic is dat het het moment was dat het tot langzaam tot me doordrong dat het hem niet ging worden, maar iedereen er nog wel in geloofde en mij niet hoorde/zag. Mijn studie liep stuk, mijn relatie liep stuk, groot deel van mijn sociaal liep stuk. In die fase zag ik alles onder mijn voeten wegzakken, maar niemand zag me nog vallen. Ik was toen zo eenzaam, bang en voelde me niet gezien of gehoord

En mijn leven is prima. Dat ik zelfstandig kan wonen is een wonder en daar ben ik trots op. Pittig is het wel. Als mijn toekomst was gelopen zoals ik hoopte was ik nu neurolinguïst in een revalidatiecentrum, maar goed. Ik heb een wajong en heb heel andere dromen en wensen

Je kan niet altijd zes gooien in het leven
Ik vraag me af, hoe kan je sociale contacten opbouwen, vooropleidingen die leiden tot iets, een relatie met iemand.. en vervolgens is van dat alles niks meer over en geen hoop op een betere toekomst? Bedoel eerder lukte het toch? Wat is er veranderd?
pi_220887828
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:29 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik vraag me af, hoe kan je sociale contacten opbouwen, vooropleidingen die leiden tot iets, een relatie met iemand.. en vervolgens is van dat alles niks meer over en geen hoop op een betere toekomst? Bedoel eerder lukte het toch? Wat is er veranderd?
Mijn leven leek succesvol op papier, maar was dat niet
Ik hing aan elkaar van depressies en manieën en eetstoornissen en psychotische klachten en destructief gedrag. Ik had heel veel psychotische klachten. Alleen keer op keer op keer ging ik op mijn bek. Ja, ik kan gemakkelijk leren, maar de praktijk redde ik nooit. Alle theorie met hoge cijfers en geen succes op stages. Die liepen helemaal in de soep

En sociaal: voor 90% lag ik uit de groep (bij studies en studentenverenigng en zangkoor was ik de rare vogel die mensen terecht echt niet leuk vonden), maar kenden gelukkig wel mensen vanuit de weirdo-kringen. Dat ging mis toen ik mijn eerste opname kreeg; want eng (en geheel terecht)

Mijn ex heb ik leren kennen in de kliniek. Hij had een alcoholontrekkingsdelier en ik had een psychose/depressie-rommeltje. Die opname heeft heel lang geduurd (inclusief lange periode van seperatie).
De relatie daarvoor was eigenlijk geen relatie. Dat was een kwestie van psychische mishandeling en seksueel geweld en toen is mijn pabo-opleiding geklapt

Toen ik naar Psytrec gestuurd werd voor traumabehandeling ben ik echt geknakt en dat is niet goed gekomen.

Ik denk dat ik het letterlijk niet overleefd zou hebben als ik toen niet gestopt ben. Studeren was echt geen succes. Ja college's volgen vond ik leuk, tentamens maken hoefde ik niks voor te doen. Alleen zodra er druk op mij kwam en komt; dat gaat mis. Dan schiet ik door in psychoses en suïcidaliteit. Zelfs interne stages trok ik niet. Toen werd er al tegen mij gezegd dat ik moest stoppen, alleen de opleiding kon het niet hard maken door mijn cijfers.

Dus ja, het leren ging goed. Alleen de rest absoluut niet

En ik heb nog steeds een best goed sociaal netwerk voor iemand met schizofrenie, rapid cycling bipolaire stoornis, eetstoornis en PTSS. Alleen het is beperkter. Logisch. Alleen sociale vaardigheden zijn blijkbaar goed genoeg.
pi_220887880
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Mijn leven leek succesvol op papier, maar was dat niet
Ik hing aan elkaar van depressies en manieën en eetstoornissen en psychotische klachten en destructief gedrag. Ik had heel veel psychotische klachten. Alleen keer op keer op keer ging ik op mijn bek. Ja, ik kan gemakkelijk leren, maar de praktijk redde ik nooit. Alle theorie met hoge cijfers en geen succes op stages. Die liepen helemaal in de soep

En sociaal: voor 90% lag ik uit de groep (bij studies en studentenverenigng en zangkoor was ik de rare vogel die mensen terecht echt niet leuk vonden), maar kenden gelukkig wel mensen vanuit de weirdo-kringen. Dat ging mis toen ik mijn eerste opname kreeg; want eng (en geheel terecht)

Mijn ex heb ik leren kennen in de kliniek. Hij had een alcoholontrekkingsdelier en ik had een psychose/depressie-rommeltje. Die opname heeft heel lang geduurd (inclusief lange periode van seperatie).
De relatie daarvoor was eigenlijk geen relatie. Dat was een kwestie van psychische mishandeling en seksueel geweld en toen is mijn pabo-opleiding geklapt

Toen ik naar Psytrec gestuurd werd voor traumabehandeling ben ik echt geknakt en dat is niet goed gekomen.

Ik denk dat ik het letterlijk niet overleefd zou hebben als ik toen niet gestopt ben. Studeren was echt geen succes. Ja college's volgen vond ik leuk, tentamens maken hoefde ik niks voor te doen. Alleen zodra er druk op mij kwam en komt; dat gaat mis. Dan schiet ik door in psychoses en suïcidaliteit. Zelfs interne stages trok ik niet. Toen werd er al tegen mij gezegd dat ik moest stoppen, alleen de opleiding kon het niet hard maken door mijn cijfers.

Dus ja, het leren ging goed. Alleen de rest absoluut niet

En ik heb nog steeds een best goed sociaal netwerk voor iemand met schizofrenie, rapid cycling bipolaire stoornis, eetstoornis en PTSS. Alleen het is beperkter. Logisch. Alleen sociale vaardigheden zijn blijkbaar goed genoeg.
Nou ja zelf vind ik het fijn om te lezen dat wat ik jaren geleden ook al typte naar mijn idee nog steeds geldt. Je bent intelligent en weet te verwoorden wat je denkt en voelt.
pi_220888031
quote:
was ik de rare vogel die mensen terecht echt niet leuk vonden), maar kenden gelukkig wel mensen vanuit de weirdo-kringen
Hier wil ik nog wel even extra op reageren. Dat gedeelte over 'terecht' is naar mijn idee correct. Je kan anders zijn dan anderen en je gedrag kan soms bijvoorbeeld wenkbrauwen laten fronsen misschien, maar dat je stelling dat ze je 'terecht' niet leuk vonden gaat naar mijn idee te ver.

Ook vanuit de mensen die 'geen rare vogel' zijn als het ware moet er iets van respect zijn. Een manier waarop ze gaan samenwerken. Dat iemand zoals jij het idee heeft dat je moet uitwijken naar mensen die wat meer denken zoals jij denkt is juist een zwakte van die andere mensen. Niet iets om jezelf juist als meer raar te gaan zien zoals ik ernaar kijk.. meer dat die anderen gewoon niet na kunnen denken en inleven..
pi_220888235
De combi schizofrenie en rapid cycling bipolaire stoornis lijkt me heel lastig
pi_220888698
Een paradijsvogel is eigenlijk ook maar een rare vogel, maar hij is toevallig wél hartstikke mooi *O*

pi_220889342
Dank jullie wel O+
Dat laat me goed voelen

Inmiddels een leeftijd bereikt waarop het niet meer uitmaakt dat ik een beetje vreemd ben en mijn sociale vaardigheden zijn een stuk verbeterd.
Daarnaast zit ik nu niet onder te hoge druk, waardoor ik geen kat meer bent die rare sprongen maakt

Alleen door woedeaanvallen en neurotisch/obsessief gedrag was ik gewoon niet zo gemakkelijk

Alleen inmiddels grofweg tien jaar later en tien jaar "wijzer" en ander soort contact met mensen

-------

Nu wachten op een mannetje (m/v) van de woningbouw. Die komt tussen acht en drie. Daarna lekker knutselen. 'k Heb besloten dat de beste man (m/v) er tegen moet kunnen dat ik een korte broek ipv een lang exemplaar draag

Vandaag dag één van normaler eten. Volgende week weer koken :Y en dan met structuur. Weekmenu maken met precies welk ingrediënten etc. Denk dat dat me wel gaat helpen

:O Zes uur opstaan vind ik toch altijd vroeg. Gelukkig morgen uitslapen (morgenavond een workshop in het buurtcentrum in de avond. Duurt denk ik tot een uurtje of negen, misschien tien. Daarna kan ik nooit direct slapen). Dan heb ik het even nodig om energie te verzamelen :Y
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 mei 2026 @ 06:56:55 #19
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220889347
Hopelijk schiet het mannetje op! En die man zal denk ik wel meer mensen zien vandaag die kort gekleed zijn en dat zal echt geen probleem zijn voor hem.

Veel succes vandaag en veel plezier met knutselen alvast!
pi_220889795
Hopelijk is dat woningbouwmannetje een beetje vlot vandaag, anders zit je ook maar zo in de wachtstand...
Korte broek lekker aanhouden, je bent in je eigen huis hoor.
Zolang je niet in je blote kont loopt of zeer schaars gekleed, kan het prima. :*
Fake it till you make it...
pi_220889887
Toen ik dit bericht aan het typen was belde het mannetje aan. Heel mijn huis extreem opgeruimd en schoongemaakt... meet hij enkel de voordeur op. Deed hij wel lang over, maar het is sneller dan gedacht. Even mijn koffie drinken en dan wat doen :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:20 schreef Nijna het volgende:
Hopelijk is dat woningbouwmannetje een beetje vlot vandaag, anders zit je ook maar zo in de wachtstand...
Korte broek lekker aanhouden, je bent in je eigen huis hoor.
Zolang je niet in je blote kont loopt of zeer schaars gekleed, kan het prima. :*
Haha, ik vind een korte broek tot de knie en een T-shirt voor mijn doen scheers gekleed ;) ben nogal tuttig, alleen echt geen zin in een jeans met dertig graden

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 06:56 schreef qltel het volgende:
Hopelijk schiet het mannetje op! En die man zal denk ik wel meer mensen zien vandaag die kort gekleed zijn en dat zal echt geen probleem zijn voor hem.

Veel succes vandaag en veel plezier met knutselen alvast!
Dank je wel!
pi_220889892
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toen ik dit bericht aan het typen was belde het mannetje aan. Heel mijn huis extreem opgeruimd en schoongemaakt... meet hij enkel de voordeur op. Deed hij wel lang over, maar het is sneller dan gedacht. Even mijn koffie drinken en dan wat doen :Y
[..]
Haha, ik vind een korte broek tot de knie en een T-shirt voor mijn doen scheers gekleed ;) ben nogal tuttig, alleen echt geen zin in een jeans met dertig graden
[..]
Dank je wel!
Korte broek tot de knie met T-shirt is niet schaars hoor! ;).
Fijn dat de deur-meet-man geweest is, kan je nu weer lekker je eigen ding doen.
Fake it till you make it...
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 mei 2026 @ 10:02:27 #23
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220889972
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:41 schreef Nijna het volgende:

[..]
Korte broek tot de knie met T-shirt is niet schaars hoor! ;).
Fijn dat de deur-meet-man geweest is, kan je nu weer lekker je eigen ding doen.
Wat doe je voor werk? Ik ben al 25 jaar deur-meet-man _O-
pi_220890001
Meid, de mussen vallen van het dak, dan smelt je toch in een lange broek?

Fijn dat hij al geweest is. Wel idioot tussen 8 en 15. Hier gaat het in blokken van 8-12 bijvoorbeeld of van 13-17. En soms zelfs nog minder, tussen 8-10 doen ze soms ook.

Maar goed, maak je niet te druk, daar is het veel te warm voor.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:18:53 #25
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220891130
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:41 schreef Nijna het volgende:

[..]
Korte broek tot de knie met T-shirt is niet schaars hoor! ;).

Nou... :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220891914
Het tijdsblok maakte mij ook niet blij en vond hem vreemd

Daarna wel lekker gaan haken en vanmiddag even geslapen
Zes uur op was echt een te korte nacht

Eten gaat volgens plan vandaag :Y niet blij mee wel blij mee

Vanavond gewoon lekker blijven haken :Y

Morgen maar 17 graden :o dat wordt even een shock
Maar wel fijner met een workshop
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:53:38 #27
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220892054
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

Eten gaat volgens plan vandaag :Y niet blij mee wel blij mee

Vanavond gewoon lekker blijven haken :Y

*O* *O*
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220892429
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Nou... :P
Tssss...

Haak ze vanavond @ChildoftheStars!
Ik kijk wel uit naar koeler weer morgen, ik kan hier niet zo goed tegen.
Fake it till you make it...
pi_220892487
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:48 schreef Nijna het volgende:

[..]
Tssss...

Haak ze vanavond @:ChildoftheStars!
Ik kijk wel uit naar koeler weer morgen, ik kan hier niet zo goed tegen.
Toch naar de woonkamer gegaan. Boven werd ik duf van de warmte. Dus lekker bij het open raam achter mijn laptopje zitten

25.5 graden voelde in het begin koud aan in verhouding met boven
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 mei 2026 @ 17:01:54 #30
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220892557
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Toch naar de woonkamer gegaan. Boven werd ik duf van de warmte. Dus lekker bij het open raam achter mijn laptopje zitten

25.5 graden voelde in het begin koud aan in verhouding met boven
Gelijk heb je, zo af en toe moet je je aanpassen aan het weer.

En dat hadden wij dus ook, het koelde gisteravond wat af, was het 22 of 23 graden en we hadden het koud.. :)
pi_220892641
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:01 schreef qltel het volgende:

[..]
Gelijk heb je, zo af en toe moet je je aanpassen aan het weer.

En dat hadden wij dus ook, het koelde gisteravond wat af, was het 22 of 23 graden en we hadden het koud.. :)
Sowieso hebben ze liever bij het fact dat ik in de avond beter niks doe (ja lezen, serietje kijken, puzzelen) en niet knutselen. Dus eigenlijk ben ik braaf zo ;)

Oh ja, dat snap ik wel! Dekentje gepakt?
Inmiddels heb ik het niet meer fris en zweet ik als een otter (ja, douchen doe ik, deo doe ik)
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 mei 2026 @ 17:10:22 #32
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220892647
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Sowieso hebben ze liever bij het fact dat ik in de avond beter niks doe (ja lezen, serietje kijken, puzzelen) en niet knutselen. Dus eigenlijk ben ik braaf zo ;)
En misschien hebben ze wel gelijk ook.. :)

quote:
Oh ja, dat snap ik wel! Dekentje gepakt?
Nee hoor. Vest aangedaan (rits open) en sokken..
pi_220892676
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:10 schreef qltel het volgende:

[..]
En misschien hebben ze wel gelijk ook.. :)
[..]
Nee hoor. Vest aangedaan (rits open) en sokken..
Jawel, ze hebben op dit gebied soms gelijk. Af en toe een periode dat ik liever even haak of knutsel en veel vaker een periode dat ik "uit" ga. Met dit weer ga ik liever uit ;)

Oh ik ben meer een dekentje mens. Liever een dekentje dan meer kleding ;) maar beide is nu niet nodig gelukkig
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 mei 2026 @ 17:20:26 #34
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220892712
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ik ben meer een dekentje mens. Liever een dekentje dan meer kleding ;) maar beide is nu niet nodig gelukkig
Ik ben nu "schaars" gekleed" ( :) ) in shirt en korte broek. En gisteren liep ik op sloffen. Dus ja, vest met de rits open over dat shirt en ik had ineens lange mouwen.. :)
pi_220892786
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:20 schreef qltel het volgende:

[..]
Ik ben nu "schaars" gekleed" ( :) ) in shirt en korte broek. En gisteren liep ik op sloffen. Dus ja, vest met de rits open over dat shirt en ik had ineens lange mouwen.. :)
Het worden wel intieme gesprekken, beiden schaars gekleed en dat zo maar uiten in het openbaar... Ik heb zelfs blote voeten :o O-) ;) (grapje)

Ieder zo zijn voorkeuren :) hangt ook een beetje af van hoe koud en wat je doet en hoe cozy je je wilt voelen... Een tijd terug van een zekere fokster een elektrische plaid voor op de bank gekregen. Als je je cozy wil voelen en gebakken: heerlijk ding, perfect

Mijn telefoon zegt morgen zeventien graden ineens :o dus dan wel weer meer gekleed (en even een lange wandeling maken. Even naar de Action, mijn maatbeker is gesneuveld en een nieuwe wc-bortsel. Dat is wel lekker met koeler weer :Y
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 mei 2026 @ 17:38:12 #36
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220892905
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het worden wel intieme gesprekken, beiden schaars gekleed en dat zo maar uiten in het openbaar... Ik heb zelfs blote voeten :o O-) ;) (grapje)
We mogen wel oppassen dat onze gesprekken niet te intiem worden voor FOK! :+

quote:
Mijn telefoon zegt morgen zeventien graden ineens :o dus dan wel weer meer gekleed (en even een lange wandeling maken. Even naar de Action, mijn maatbeker is gesneuveld en een nieuwe wc-bortsel. Dat is wel lekker met koeler weer :Y
De komende 2 dagen wordt het hier volgens de verwachting 25. Maar goed, het is nu 31, dus dan is 6 graden koeler best fijn. Misschien wel aardig weer voor een wandeling. Mijn echte wandeling is alweer een week geleden. Tijd vliegt. Maar ja, toen was ik wel in een erg mooie omgeving. De omgeving hier is eigenlijk maar saai.. :) (Nee hoor, anders maar niet saai)
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 17:42:48 #37
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220892936
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het worden wel intieme gesprekken, beiden schaars gekleed en dat zo maar uiten in het openbaar... Ik heb zelfs blote voeten :o O-) ;) (grapje)

Ieder zo zijn voorkeuren :) hangt ook een beetje af van hoe koud en wat je doet en hoe cozy je je wilt voelen... Een tijd terug van een zekere fokster een elektrische plaid voor op de bank gekregen. Als je je cozy wil voelen en gebakken: heerlijk ding, perfect

Mijn telefoon zegt morgen zeventien graden ineens :o dus dan wel weer meer gekleed (en even een lange wandeling maken. Even naar de Action, mijn maatbeker is gesneuveld en een nieuwe wc-bortsel. Dat is wel lekker met koeler weer :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:38 schreef qltel het volgende:

[..]
We mogen wel oppassen dat onze gesprekken niet te intiem worden voor FOK! :+
[..]
De komende 2 dagen wordt het hier volgens de verwachting 25. Maar goed, het is nu 31, dus dan is 6 graden koeler best fijn. Misschien wel aardig weer voor een wandeling. Mijn echte wandeling is alweer een week geleden. Tijd vliegt. Maar ja, toen was ik wel in een erg mooie omgeving. De omgeving hier is eigenlijk maar saai.. :) (Nee hoor, anders maar niet saai)
U2, get a room spoiler _O- _O- _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220892952
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:38 schreef qltel het volgende:

[..]
We mogen wel oppassen dat onze gesprekken niet te intiem worden voor FOK! :+
[..]
De komende 2 dagen wordt het hier volgens de verwachting 25. Maar goed, het is nu 31, dus dan is 6 graden koeler best fijn. Misschien wel aardig weer voor een wandeling. Mijn echte wandeling is alweer een week geleden. Tijd vliegt. Maar ja, toen was ik wel in een erg mooie omgeving. De omgeving hier is eigenlijk maar saai.. :) (Nee hoor, anders maar niet saai)
Volgens mij wordt jij met de tijd steeds een stukje korter, want je steeds een stukje wegslijt met je gewandel ;) (goed bezig hoor :* )
Ach... Nederland heeft ook zo zijn mooie plekken. Bossen, duinen, strand, hei, etc.
Ook mijn wijk is leuk. Elke straat een compleet andere stijl gebouwen etc

Hier morgen een wandeling van anderhalf uur. Dat is voor mij lang zat.

Hier is het nu tweeëndertig graden, dus het wordt wel wennen ja :Y Ga straks het weer op de laptop checken. Iedereen die wat zuidelijker woont zit zoveel graden boven ons.

En ik zal niet doorvertellen dat je zomers gekleed gaat hoor! Je geheim is veilig bij mij :+

*weer dubbel checht* nee, het wordt morgen zeventien a achttien graden :o
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 mei 2026 @ 18:06:23 #39
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220893052
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Volgens mij wordt jij met de tijd steeds een stukje korter, want je steeds een stukje wegslijt met je gewandel ;) (goed bezig hoor :* )
Wandelen is ook gewoon heel erg leuk om te doen (vind ik). En zeker in een bergachtige omgeving met heel veel bos, riviertjes enzovoort.

En Nederland is zeker heel mooi. En aangezien ik in een landbouwomgeving woon, vind ik het soms best leuk om door een stad te lopen, want ik kom eigenlijk nooit in grote steden. Het schiet alleen niet op. En waar ik woon is het ook mooi wandelen. Het enige is, ik doe het al zoveel en ben overal al zo vaak geweest. Ik kan er nog steeds van genieten maar waar ik ook wandel hier in de omgeving, ik ken het al. En met echt lange wandelingen zoals ik soms maak kun je niet erg ver gaan reizen, want het wandelen zelf duurt al de hele dag.

(edit: en ik moet die wandelingen wel maken, want ik loop elk jaar de 4daagse van Nijmegen dus ik moet trainen)
quote:
En ik zal niet doorvertellen dat je zomers gekleed gaat hoor! Je geheim is veilig bij mij :+
Dat weet ik toch! En niemand die dat ziet hier. :+
pi_220893127
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:06 schreef qltel het volgende:

[..]
Wandelen is ook gewoon heel erg leuk om te doen (vind ik). En zeker in een bergachtige omgeving met heel veel bos, riviertjes enzovoort.
(sorry voor laat, was even afgeleid)
Ja snap je wel hoor! Als ik een auto had gehad zou ik ook buiten Stad gaan lopen
Al vind ik de wijk prima. Muziekje op en gaan. Als het regent de regen horen tikken op de capuchon, heerliik O+
quote:
En Nederland is zeker heel mooi. En aangezien ik in een landbouwomgeving woon, vind ik het soms best leuk om door een stad te lopen, want ik kom eigenlijk nooit in grote steden. Het schiet alleen niet op. En waar ik woon is het ook mooi wandelen. Het enige is, ik doe het al zoveel en ben overal al zo vaak geweest. Ik kan er nog steeds van genieten maar waar ik ook wandel hier in de omgeving, ik ken het al. En met echt lange wandelingen zoals ik soms maak kun je niet erg ver gaan reizen, want het wandelen zelf duurt al de hele dag.
Begrijp je wel ja! Je bent ook van de ;lange afstanden en zo :Y
Al maakt dat eentoninge wel dat een wandelvakantie extra genieten is toch :)
Drenthe is trouwens ook erg mooi, ik houd van Groningen, maar dat is toch wel saaier stiekem

Je bent wel een baas boven baas hierin :) Als ik een uurtje gelopen hebt voel ik me al succesvol ;) (wat ook helemaal prima is)
Ik vind het wel echt knap van je :Y , ook al is het je hobby, je doet het wel *O*
quote:
(edit: en ik moet die wandelingen wel maken, want ik loop elk jaar de 4daagse van Nijmegen dus ik moet trainen)
[..]
Dat weet ik toch! En niemand die dat ziet hier. :+
O ja, dat is waar ook! Ik hoop dat je dit jaar mooi weer hebt tijdens de Vierdaagse *O*
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:41:17 #41
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220893247
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:48 schreef Nijna het volgende:

[..]
Tssss...

Grapje toch. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het worden wel intieme gesprekken, beiden schaars gekleed en dat zo maar uiten in het openbaar... Ik heb zelfs blote voeten :o O-) ;) (grapje)

Oelala! :o :@
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 18:59:43 #42
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893350
Naughty CotS :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 mei 2026 @ 19:58:43 #43
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220893788
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Al vind ik de wijk prima. Muziekje op en gaan. Als het regent de regen horen tikken op de capuchon, heerliik O+
Oh ja, zeker.. Ik kan er ook van genieten. Zelfs op plekken waar ik al heel vaak ben geweest of saaie wegen ofzo.

quote:
[..]
Al maakt dat eentoninge wel dat een wandelvakantie extra genieten is toch :)
Die vakantie was echt fantastisch! Elke seconde was op en top genieten.. Het is daar ook zo mooi.. Zo mooi dat het vaak niet eens in foto's te vangen is. En het smaakt naar meer.

Het was trouwens wel spannend om te doen. Ik was erg onzeker of ik niets vergeten was. Of dat het echt rotweer zou worden en ik daardoor niet kon wandelen, maar wel die dag naar een ander hotel moest. Enzovoort. Maar alles is goed gegaan.

quote:
Je bent wel een baas boven baas hierin :) Als ik een uurtje gelopen hebt voel ik me al succesvol ;) (wat ook helemaal prima is)
Ik vind het wel echt knap van je :Y , ook al is het je hobby, je doet het wel *O*
[..]
O ja, dat is waar ook! Ik hoop dat je dit jaar mooi weer hebt tijdens de Vierdaagse *O*
Het is ook geen wedstrijd. Ik ben eraan gewend en 5 km wandelen is voor mij echt een ommetje en voor andere mensen is dat een giga-afstand. En zo zijn er ook mensen die het nog veel moeitelozer kunnen dan ik. Maar goed, zoals ik al zei, het is geen wedstrijd. Het is belangrijk dat je er plezier aan beleeft, en de rest is bijzaak.En dat mooie weer hoop ik ook. En ik heb ook al regendagen gehad tijdens de 4daagse en ook dat geeft mooie herinneringen..
pi_220894643
_O- ik stuiter weer het huis door...
Zie mezelf niet al over een uur slapen... Gelukkig is het morgen koel en dan neem ik ook een slaappil in. Morgen wil ik niet duffig zijn ivm workshop

Dus een beetje uitslapen en een wandeling. Dan komt het wel goed. Ook de laatste dag dat ik een dutje mag doen van mezelf :Y

Ik houd van de zomer, maar mijn ritme is zo verpest... De woonkamer voelt koel aan met vijfentwintig graden, boven is echt heet.
Lekker, maar niet om te slapen. Zeker met alle activiteiten > mijn hoofd is een chaos door een gevoelsmatige volle agenda.

Dingen met mijn psyche, dingen met rouw, dingen met vrijwilligerswerk, dingen met therapie, sociale dingen, steeds meer informatie over de renovatie die echt dichterbij komt :o
Het is me even teveel en ik weet niet hoe ik het allemaal moet bolwerken in mijn hoofd.
pi_220895115
Dadelijk een berichtje richting het fact
Slapen zit er alweer niet in :N ik word gewoon niet duf, krijg mezelf niet gemotiveerd om te gaan liggen of om een pammetje te nemen

Ik vind het uit mezelf een pammetje nemen heel spannend. Het is een beslissing die ik niet zelf durf te nemen
Kan niet goed uitleggen waarom het moeilijk is. Ben gewoon te bang om verslaafd te raken eraan. Verslavingen komen veel voor in de familie, ik heb mijn genen tegen. Dus ik wil dat ze weten hoe vaak ik ze slik en me geruststellen

Morgen de laatste dag met een dutje en dan weer doorbikkelen en niet meer slapen overdag. Omdat ik in de avond weg ben en dan wil ik fut hebben :Y Donderdag heb ik geen verplichtingen. Dus dan kan ik wel moe zijn

Ik word gillend gek van mezelf op het moment
Geen flauw idee waardoor dit komt, waarom ik geen slaap heb in de avond en waarom ik uitstel. Heb gewoon moeite met het hele begrip slaap. Ook al merk ik dat de psychotische klachten en stemmingsproblemen heftiger worden hierdoor... Het is ingewikkeld, want de stemmen willen niet dat ik slaap.

Naja... gedoetje dus
Ik ga maar een berichtje naar de psych typen

Edit: Bijna half twee. Berichtje is de deur uit en ik zit maar filmpjes te kijken op YouTube (van Kara and Nate)
Alles behalve moe op het moment

Als ik over een uur nog wakker ben eet ik wat en probeer dan te slapen. Een trucje dat meestal wel werkt...

[ Bericht 9% gewijzigd door ChildoftheStars op 27-05-2026 01:23:58 ]
pi_220895243
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 00:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dadelijk een berichtje richting het fact
Slapen zit er alweer niet in :N ik word gewoon niet duf, krijg mezelf niet gemotiveerd om te gaan liggen of om een pammetje te nemen

Ik vind het uit mezelf een pammetje nemen heel spannend. Het is een beslissing die ik niet zelf durf te nemen
Kan niet goed uitleggen waarom het moeilijk is. Ben gewoon te bang om verslaafd te raken eraan. Verslavingen komen veel voor in de familie, ik heb mijn genen tegen. Dus ik wil dat ze weten hoe vaak ik ze slik en me geruststellen

Morgen de laatste dag met een dutje en dan weer doorbikkelen en niet meer slapen overdag. Omdat ik in de avond weg ben en dan wil ik fut hebben :Y Donderdag heb ik geen verplichtingen. Dus dan kan ik wel moe zijn

Ik word gillend gek van mezelf op het moment
Geen flauw idee waardoor dit komt, waarom ik geen slaap heb in de avond en waarom ik uitstel. Heb gewoon moeite met het hele begrip slaap. Ook al merk ik dat de psychotische klachten en stemmingsproblemen heftiger worden hierdoor... Het is ingewikkeld, want de stemmen willen niet dat ik slaap.

Naja... gedoetje dus
Ik ga maar een berichtje naar de psych typen

Edit: Bijna half twee. Berichtje is de deur uit en ik zit maar filmpjes te kijken op YouTube (van Kara and Nate)
Alles behalve moe op het moment

Als ik over een uur nog wakker ben eet ik wat en probeer dan te slapen. Een trucje dat meestal wel werkt...
Hopelijk lig je lekker te slapen :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 mei 2026 @ 06:38:53 #47
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220895318
Goedemorgen Child, je bent niet de enige die matig geslapen hebt. Ik had ook last om in slaap te vallen en was ook weer (te) vroeg wakker.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 00:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
...ik zit maar filmpjes te kijken op YouTube (van Kara and Nate)
Die kende ik eigenlijk helemaal niet, maar zag een tijdje geleden een filmpje dat ze de 4daagse van Nijmegen liepen. Best herkenbaar.. :)
pi_220896151
Zo herkenbaar met moeite met in slaap komen en dan vroeg wakker worden. Vooral nu mijn katten 's ochtends vroeg aan mijn slaapkamerdeur zit te miauwen. Normaal heb ik die deur open, maar ik wel niet dat ze per ongeluk op mijn buik liggen.

Heb je al goed geslapen?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220896306
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:41 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Grapje toch. :P
[..]
Oelala! :o :@
Ik was mn ;) vergeten zag ik ;).

@ChildoftheStars, nog een beetje kunnen slapen?
Goedemorgen.
Fake it till you make it...
pi_220896976
:W

Dit was gevalletje ritme omdraaien. Werd om acht over twaalf wakker
Psych belt me vanmiddag eventjes hierover. Dat is wel fijn, zelf zet ik namelijk weer eens een compleet berenbos op de weg ;)

Het is allemaal even ingewikkeld in mijn hoofd iig

Morgen hopelijk rond een uurtje of acht op en vanavond rond een uurtje of half elf naar boven, lezen in bed en tukken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')