Vandaag is dat in ieder geval allemaal gelukt!quote:Op maandag 1 juni 2026 17:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel, heb even tegen mensen gezegd dat ik na het eten weer online kom en dat vinden ze prima. Prakje net op en weer sociale energie
Ik weet niet hoelang ik super slecht voor mezelf gezorgd heb (kan me niet herinneren hoelang). Geen moeite nemen om te koken, groente en fruit teveel moeite vinden. Alleen ben vandaag weer begonnen me koken en drie maaltijden per dag en één keer fruit. Oh ja... dat was leuk... Oh ja... dat is veel lekkerder... Oh ja, ik heb geen honger de halve dag... Oh ja, geen food noise...oh ja... het is emotioneel ook beter om aandacht aan jezelf te besteden
En zo kunnen er nog heel veel meer "oh ja's" komen
Was iig lekker en gezond
quote:Op maandag 1 juni 2026 17:57 schreef maily het volgende:
[..]
Vandaag is dat in ieder geval allemaal gelukt!
Twee knikkers van mij
Geniet van je wereldje! Hopelijk is het daar erg fijn.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me zo slecht... eigenlijk wil ik mijn telefoon en andere schermen uit doen en lekker in mijn eigen wereldje
Alleen wat mensen willen appen met me, niks ernstigs of zo hoor, alleen ik voel me super bezwaard... houd er niet van als mensen op me wachten...
Heb even geen zin in gezellig of sociaal te zijn. Zonder diepgaande redenen hoor. Gewoon even in mijn eigen wereldje zitten
Natuurlijk is dat prima. Als het kaarsje ver uit is, ben je gewoon niet online. Daar hebben ze maar mee om te kunnen gaan.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel, heb even tegen mensen gezegd dat ik na het eten weer online kom en dat vinden ze prima. Prakje net op en weer sociale energie
Zo te lezen zorg je nu weer goed voor jezelf. Lekker bezig hoor.quote:Ik weet niet hoelang ik super slecht voor mezelf gezorgd heb (kan me niet herinneren hoelang).
Dat is mijn wereldje vandaag zekerquote:Op maandag 1 juni 2026 18:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geniet van je wereldje! Hopelijk is het daar erg fijn.
Dank je welquote:Op maandag 1 juni 2026 18:59 schreef qltel het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat prima. Als het kaarsje ver uit is, ben je gewoon niet online. Daar hebben ze maar mee om te kunnen gaan.
[..]
Zo te lezen zorg je nu weer goed voor jezelf. Lekker bezig hoor.
Ja... vind dat een lastigequote:Op maandag 1 juni 2026 23:17 schreef DoubleDip het volgende:
Je bent lekker bezig @:ChildoftheStars, gun jezelf even een offline momentje als dat beter voelt.
Vervelend dat je daar weer aan terug moet denken nu.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is mijn wereldje vandaag zeker
[..]
Dank je wel
[..]
Ja... vind dat een lastige
------------
En we hebben weer eens een dramanacht. Soms heb ik van die fases. Hoofd zit zo vol. Dan slaap ik bijna en dan springt mijn hoofd ineens terug naar het einde van mijn moeder. Heb het al vaak verteld: wakker gebeld worden door de IC. Het coma. Het niet herstellen. Hoe ze leed. Kan het niet van me af zetten
Nu maar even thee gezet en daarna weer proberen...
Verder niet gefrustreerd en moe hoor...![]()
Thee is opquote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vervelend dat je daar weer aan terug moet denken nu.![]()
Hoop dat je na het drinken van de thee en/ of wat afleiding zoeken je snel in slaap kunt vallen Cots.
Lezen of iets luisteren (luisterboek, podcast).quote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Thee is op
maar weer gaan lezen in bed totdat ik bijna in slaap val (trucje werkt meestal wel). 't Gaat doe dan ook weer eens een kort nachtje worden...
Mijn hoofd maakt het mij zo moeilijk
Klopt helemaal wat je schrijftquote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lezen of iets luisteren (luisterboek, podcast).
Minder afleiding in de avond/ nacht dan ploppen die gedachtes eerder omhoog denk ik.
Hoop dat het je snel gaat lukken om je hoofd wat stiller te krijgen en in slaap te vallen.
Dat hoop ik ook voor jouquote:Op dinsdag 2 juni 2026 06:18 schreef DoubleDip het volgende:
Wat vervelend Child. Helaas ook wel herkenbaar. Hoop dat je desondanks nog wat hebt kunnen slapen
Hm, dat is wel kort. Hopelijk slaap je dan komende nacht beter..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 06:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt helemaal wat je schrijft
Uiteindelijk rond drie uur in slaap gevallen en rond half zes klaar wakker...
Mooi, zet het buiten (of hoe dat ook werkt daar..quote:Naja... één voordeel, me niet verslapen voor Oud Papier. Heb een paar maanden gemist, dus het was echt heel erg veel![]()
[..]
Dat wordt vanavond een slaappil moeten nemen van het fact. En dan morgen heel brak zijn op mijn vrije dag. Dit is zo frustrerend. Ga netjes om half elf liggen lezen, op zijn laatst om twaalf uur de lamp uit en mijn lijf weigert gewoon dienstquote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:26 schreef qltel het volgende:
[..]
Hm, dat is wel kort. Hopelijk slaap je dan komende nacht beter..
[..]
Mooi, zet het buiten (of hoe dat ook werkt daar..)
Oef dit was een hele korte nacht voor je maar idd wel een voordeel dat het oud papier naar buiten kan.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 06:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt helemaal wat je schrijft
Uiteindelijk rond drie uur in slaap gevallen en rond half zes klaar wakker...
Naja... één voordeel, me niet verslapen voor Oud Papier. Heb een paar maanden gemist, dus het was echt heel erg veel![]()
[..]
Dat hoop ik ook voor jou
Ah klus geklaardquote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat wordt vanavond een slaappil moeten nemen van het fact. En dan morgen heel brak zijn op mijn vrije dag. Dit is zo frustrerend. Ga netjes om half elf liggen lezen, op zijn laatst om twaalf uur de lamp uit en mijn lijf weigert gewoon dienst
'k Weet niet hoe ik vandaag door kan komen. Het gaat een lange worden...
Oud papier staat buiten. Zou heel graag zo'n container zien hier, maar soit. Dit kan ook en het geeft wel voldoening als een compleet bos aan papier naar buiten gaat
Elke maand stress over, zes keer checken of het echt die dag is etc. Alleen nu beginnen buren het ook buiten te zetten, dus het zal wel kloppen
Dank je welquote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oef dit was een hele korte nacht voor je maar idd wel een voordeel dat het oud papier naar buiten kan.
[..]
Ah klus geklaard![]()
Hier wordt het gelukkig de avond van te voren al door veel mensen buiten gelegd daardoor vergeet ik het dan niet.
Sterkte vandaag cots
Hier is de container weggehaald, omdat die vaak in brand werd gestoken. Daarna kwam er eentje waarvan de opbrengst bedoeld was voor een uitje van het lokale bejaardentehuis. Die ging dicht nadat ze erachter kwamen dat de beheerder van de container het geld in eigen zak stak.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oud papier staat buiten. Zou heel graag zo'n container zien hier, maar soit. Dit kan ook en het geeft wel voldoening als een compleet bos aan papier naar buiten gaat
Elke maand stress over, zes keer checken of het echt die dag is etc. Alleen nu beginnen buren het ook buiten te zetten, dus het zal wel kloppen
Wij hebben er een container voor. En er is ook een app waarin we kunnen zien wanneer wat opgehaald wordt. Die geeft zelfs een dag van tevoren een seintje, dat is dus best goed geregeld hier.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lets party!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Feest
Deze begeleider een tijd niet gezien en zij zei dat ik "veel" afgevallen ben
En dat maakt me buitengewoon blij. Heb ineens een ton positieve energie
Even thee drinken en dan haken
Ik ben zo ontzettend blij... dacht dat het compleet onzichtbaar was en dat ik alles voor niks doe.
Dat bedoel ik niet. Blijf sowieso koken.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:16 schreef Lienekien het volgende:
Dus nu gaan al je goede eetvoornemens weer het raam uit?
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Feest
Deze begeleider een tijd niet gezien en zij zei dat ik "veel" afgevallen ben
En dat maakt me buitengewoon blij. Heb ineens een ton positieve energie
Even thee drinken en dan haken
Ik ben zo ontzettend blij... dacht dat het compleet onzichtbaar was en dat ik alles voor niks doe.
Nu een plannetje maken
En nu chillen, want ik merk dat de nacht kort was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |