Ik hoop dat je al lekker in bed ligt en zo niet denk ik dat het een goed idee is om de crisis ff te bellen. De hele nacht wakker blijven word je niet beter van. Als je een nacht weer goed slaapt voel je je al een stuk rustiger, geloof mijquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach het is maar één dag die ik moet onthouden: eerste dinsdag van de maand. Verder wordt er niks gehaald.
Alleen in maar mijn moeder, april respijt, mei vijf mei... dus tja...
En nu zo maar een slaappil nemen met frisse tegenzin. Heb echt geen zin in bed. Alleen heb maar tweeënhalf uur geslapen afgelopen nacht en dat is niet oke. Al voel ik me hyper en druk.
Ergens heb ik zoiets van ze kunnen me allemaal wat. Leven is toch een groot rommeltje en boeien... geen zin in piekeren en liggen in het donker etc.
Misschien bel ik zelfs dadelijk de crisisdienst
Verstandig jaquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach het is maar één dag die ik moet onthouden: eerste dinsdag van de maand. Verder wordt er niks gehaald.
Alleen in maar mijn moeder, april respijt, mei vijf mei... dus tja...
En nu zo maar een slaappil nemen met frisse tegenzin. Heb echt geen zin in bed. Alleen heb maar tweeënhalf uur geslapen afgelopen nacht en dat is niet oke. Al voel ik me hyper en druk.
Ergens heb ik zoiets van ze kunnen me allemaal wat. Leven is toch een groot rommeltje en boeien... geen zin in piekeren en liggen in het donker etc.
Misschien bel ik zelfs dadelijk de crisisdienst
Goed bezigquote:Op woensdag 3 juni 2026 07:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Geslapen en voel me een stuk beter ja
Slaappil was toch wel een goed idee
Om negen uur naar de inloop over de verbouwing
En om drie uur tandarts
Verder lekker aanklooien met garens en haaknaalden
Het wordt denk ik wel een prima dagje
Ik ben blij dat je goed geslapen hebt!quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
En om drie uur tandarts
Het is i.i.g. goed begonnen!quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
En om drie uur tandarts
Fijn om te lezen dat je een betere nacht had nu en je je een stuk beter voeltquote:Op woensdag 3 juni 2026 07:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
En om drie uur tandarts
Vol gas erop!quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
En om drie uur tandarts
verbouwingen door woningbouwen zijn altijd gedoequote:Op woensdag 3 juni 2026 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Ulch... renovatie![]()
Wel weer wat antwoorden verder
Alleen wel gedoe hoor
Nu even rustig worden met een kop koffie en dan maar even bezig gaan
Straks naar de tandarts om "een vulling bij te werken". Ga wel even duidelijk vragen hoe en wat, want ik heb nergens last van? Laat niet wroeten in mijn mond zonder dat ik begrijp hoe, wat en waarom
Nou, hup CotS, sla die koffie achterover en pak een haaknaald vast of een potlood
quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Ulch... renovatie![]()
Alleen wel gedoe hoor
Straks naar de tandarts om "een vulling bij te werken". Ga wel even duidelijk vragen hoe en wat, want ik heb nergens last van? Laat niet wroeten in mijn mond zonder dat ik begrijp hoe, wat en waarom
Nou, hup CotS, sla die koffie achterover en pak een haaknaald vast of een potlood
quote:
Het is gewoon super stom ... maar goed ... pas na de bouwvakquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
verbouwingen door woningbouwen zijn altijd gedoe![]()
omdat ze het liefst iedereen eruit zouden willen tijdens het werk of zouden willen doen of je er niet woont
want ja verbouwen en rekening houden met bewoners is best moeilijk
Jajaquote:
Goedemorgen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren al vroeg naar bed gegaan. Was ineens uitgeput.
Nog steeds een beetje moe.
Straks naar de psychiater en dan heb ik weekend
Zin om uitgebreid te gaan knutselenEen zooitje van mijn hobbykamer maken
(en ook weer op te ruimen hoor)
Even thee maken en wakker worden
Jawel. Alleen geen zin in de psychiater, echter is dat voor het goede doelquote:Op donderdag 4 juni 2026 07:46 schreef qltel het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dit wordt vast weer een goede dag! Maak gerust weer een zootje van die hobbykamer.. Als je er maar plezier in hebt.
Geniet van je thee!
Rommel makenquote:Op donderdag 4 juni 2026 07:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren al vroeg naar bed gegaan. Was ineens uitgeput.
Nog steeds een beetje moe.
Straks naar de psychiater en dan heb ik weekend
Zin om uitgebreid te gaan knutselenEen zooitje van mijn hobbykamer maken
(en ook weer op te ruimen hoor)
Even thee maken en wakker worden
Hier kijkt dochter af en toe ASSquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jawel. Alleen geen zin in de psychiater, echter is dat voor het goede doel
En ja! Als het daar een zooitje wordt betekent het dat dat ik lekker bezig benRuim het einde van de dag weer op
Hopelijk lukt het me vanavond om op de bank te hangen. Anti Survival Show aan (moet nog veel zien) en ondertussen een goed boek lezen. Slaap ik toch het beste op
Hopelijk jij en de rest ook een fijne dag
Fijne dag, Child! Hopelijk word het weer een creatieve dag.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En ja! Als het daar een zooitje wordt betekent het dat dat ik lekker bezig benRuim het einde van de dag weer op
Hopelijk lukt het me vanavond om op de bank te hangen. Anti Survival Show aan (moet nog veel zien) en ondertussen een goed boek lezen. Slaap ik toch het beste op
Hopelijk jij en de rest ook een fijne dag
Je komt daar ook wel doorheen. Voordat je het weet ben je er weer weg.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uiteraard. Het mag geen rommeltje blijven. Maar lekker bezig zijn is heerlijk.quote:En ja! Als het daar een zooitje wordt betekent het dat dat ik lekker bezig benRuim het einde van de dag weer op
Ik ga waarschijnlijk weer platen sorteren (ik heb er veel en ze staan nu allemaal in Discogs, nu komen ze allemaal op alfabet in het rek)quote:Hopelijk jij en de rest ook een fijne dag
Wat gaan ze allemaal renoveren Child?quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Ulch... renovatie![]()
Alleen wel gedoe hoor
Potloden, haaknaalden, pennen, stiften, wol, haaknaalden, stopnaalden, steekmarkeerders, scharen ... ga ik straks allemaal gebruikenquote:
Gewoon als achtergrond geluid. Kan het niet aan als ik geconcentreerd meekijkquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier kijkt dochter af en toe ASS
Ik vind het een hoop geschreeuw
Maar kan inderdaad lekker wegkijken zijn
Knutsel ze Cots
Komt goedquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Fijne dag, Child! Hopelijk word het weer een creatieve dag.![]()
Het ging goed. Fijn mens, doelloos gesprekquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:38 schreef qltel het volgende:
[..]
Je komt daar ook wel doorheen. Voordat je het weet ben je er weer weg.
[..]
Uiteraard. Het mag geen rommeltje blijven. Maar lekker bezig zijn is heerlijk.
[..]
Ik ga waarschijnlijk weer platen sorteren (ik heb er veel en ze staan nu allemaal in Discogs, nu komen ze allemaal op alfabet in het rek)
Alles behalve de keukenquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat gaan ze allemaal renoveren Child?
Mogguhquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |