Ach jeetje. Het verdriet mag er zijn hoorquote:Op donderdag 4 juni 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op vijf maart is mijn moeder overleden.
Drie maanden al
Klapt er even in als een bus
Moet er telkens aan denken. Vooral aan het laatste half jaar van haar leven
En bijna een jaar geleden dat die vriendin overleed.
Geeft allemaal even een error in mijn hoofd
Ja het is veel allemaal. Maar dit zal vaker terugkomen helaas. De tijd gaat vind ik best snel. Gek om dan te bedenken wat er eigenlijk allemaal gebeurd is. Sterkte.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Drie maanden al
quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Drie maanden al
Ik voel me leeg en stom en een ijskonijn... gewoon een... jemig...quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Ach jeetje. Het verdriet mag er zijn hoor
Ja... het is ook gewoon teveelquote:Op donderdag 4 juni 2026 17:53 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja het is veel allemaal. Maar dit zal vaker terugkomen helaas. De tijd gaat vind ik best snel. Gek om dan te bedenken wat er eigenlijk allemaal gebeurd is. Sterkte.
quote:
Ook dit gaat weer voorbij lieverd…quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik voel me leeg en stom en een ijskonijn... gewoon een... jemig...
[..]
Ja... het is ook gewoon teveel
Tijd gaat soms traag, soms snel... 'k vind het maar lastig allemaal
[..]
*warme knuffel geeft*quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mopquote:Op donderdag 4 juni 2026 18:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen lief ijskonijn..quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen lieve mensen,
Gelukkig goed geslapen hier. Klein wonder
Wel met moeite naar bed gegaan... maar om elf uur had ik echt zoiets van "als ik nu niet ga, heb ik niks aan mijn vrije dag", en toen mezelf naar bed gesleept en werd wel goed wakker. Acht uur eruit is netjes zat
Dank jequote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:13 schreef qltel het volgende:
[..]
Goedemorgen lief ijskonijn..
Mooi dat je zo goed geslapen hebt. Hou die tijden vooral vol, klinkt als gezonde uren om in rust te gaan. Goede slaap is belangrijk voor een rustige en goede dag.
Geniet van deze dag. Veel plezier met knutselen!
Heb je wel eens zo'n fidget geprobeert voor automutilatie?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel met moeite naar bed gegaan... maar om elf uur had ik echt zoiets van "als ik nu niet ga, heb ik niks aan mijn vrije dag", en toen mezelf naar bed gesleept en werd wel goed wakker. Acht uur eruit is netjes zat
Nu even koffie en Het Blok vooruit kijken en daarna lekker boven bezig. Denk in eerste instantie haken en dan wat tekenen en doen
De aandrang tot automutilatie is wel sky high en ik zie binnenkort iemands kinderen, dus dat kan niet, dus ik houd me dat maar voor ogen. En jep, begeleiders weten het.
@:greysbones ik voel me een ijskonijn omdat het niet lukt om me toe te geven aan mijn emoties. Heb ook de vraag van iemand gekregen hoe ik in hemelsnaam zo snel weer knutsel en zo. Dat vraag ik ook mezelf af soms.
Ik heb wel fidgettoys. Die doen geen pijn, want: het maakt niet uit of het gezien wordt of niet: het is automutilatie en dat gedrag moet eruit. Geen oordeel voor en over anderen trouwens. Het voelt voor mij gewoon niet goedquote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb je wel eens zo'n fidget geprobeert voor automutilatie?
https://www.bol.com/nl/nl(...)c33iGHkaAt_EEALw_wcB
Deze kan je dan heel hard in knijpen en doet toch pijn maar laat geen schade achter. Veel mensen gebruiken het ipv automutilatie.
Je kan ook een platte kam proberen en dan hard in de hard tanden van de kam knijpen.
Of lijm uitspreiden over je arm, en dat eraf pulken.
Ik las heel snel fitboysquote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb wel fidgettoys. Die doen geen pijn, want: het maakt niet uit of het gezien wordt of niet: het is automutilatie en dat gedrag moet eruit. Geen oordeel voor en over anderen trouwens. Het voelt voor mij gewoon niet goed
Dus tanden op elkaar en blijven uitstellen. Nu mag het de veertiende. En dan heb ik tzt weer een andere motivatie
Ik waardeer je tip trouwens enorm hoor! Alleen het past niet bij mij. Sorry
Gelukkig besef je het al zelf dat het niet goed is. Hou vol! Fijn dat je begeleiders op de hoogte zijn. Hopelijk zijn ze een goede steun voor je.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
De aandrang tot automutilatie is wel sky high en ik zie binnenkort iemands kinderen, dus dat kan niet, dus ik houd me dat maar voor ogen. En jep, begeleiders weten het.
Dat je een rem op je emoties hebt maakt je geen ijskonijn, degene die jou vroeg hoe je zo snel weer kon knutselen is degene met een gebrekquote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu even koffie en Het Blok vooruit kijken en daarna lekker boven bezig. Denk in eerste instantie haken en dan wat tekenen en doen
@:greysbones ik voel me een ijskonijn omdat het niet lukt om me toe te geven aan mijn emoties. Heb ook de vraag van iemand gekregen hoe ik in hemelsnaam zo snel weer knutsel en zo. Dat vraag ik ook mezelf af soms.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |